Купянский городской портал! Понедельник, 25.11.2024, 06:35
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 18
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Сентябрь » 4 » Салтівська ОДПІ повідомляє 04.09.2017
10:26
Салтівська ОДПІ повідомляє 04.09.2017
Як підтвердити сплату корпоративного податку нерезидентом

Стаття 39 Податкового кодексу не визначає документа та органу, який має видавати документ для підтвердження сплати податку на прибуток (корпоративний податок) нерезидентом. Водночас з урахуванням п. 103.5 ст. 103 Кодексу, ДФС рекомендує платникам податків отримувати від контрагента документ, що видається фінансовим (податковим) органом відповідної країни, за формою, затвердженою згідно із законодавством цієї країни. Такий документ повинен бути належним чином легалізований та перекладений відповідно до законодавства України.
Зазначена рекомендація не обмежує платника податків у самостійному виборі способу та форми отримання інформації щодо сплати нерезидентом податку на прибуток (корпоративного податку) у звітному році.
Такий документ або відповідна інформація має бути надана на запит контролюючого органу у випадках, передбачених пп. 4 п. 2 розділу ІІІ Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.08.2015 р. № 706 та/або під час проведення документальних перевірок.

Набрала чинності постанова, якою затверджено спрощену декларацію на прибуток

З 15.08.2017 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 р. № 592 «Про затвердження Порядку переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку та форми спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0 відсотків відповідно до пункту 44 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України».
Ставка 0 % на період до 31.12.2021 р. застосовується для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухобліку за останній річний звітний період, не перевищує 3 млн грн та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, розмір якої встановлено законом.

Операції визнаються контрольованими за новими критеріями

З 27.07.2017 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 р. № 480 «Про затвердження переліку організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи» (далі — Перелік).
Враховуючи п. 41 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу господарські операції, визначені пп. «г» пп. 39.2.1.1 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, визнаються контрольованими з дати набрання чинності Переліком.
Отже, у разі відповідності господарських операцій критеріям, визначеним пп. «г» пп. 39.2.1.1 та пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу, вони можуть визнаватись контрольованими з 27.07.2017 р.
Водночас умови, визначені пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу (річний дохід платника податків та обсяг господарських операцій з кожним контрагентом), розраховуються для 2017 р. за підсумками всього звітного (календарного) року.

Продаж у кіосках газет: чи необхідно застосовувати РРО?

суб’єкти господарювання мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки при продажу у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати, якщо питома вага такої продукції становить понад 50 відсотків загального товарообігу.
При цьому обов’язковою умовою є відсутність у складі загального товарообігу операцій з продажу алкогольних напоїв та підакцизних непродовольчих товарів.
Зазначена норма передбачена ст. 9 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР, зі змінами.

Розраховуємо податкову знижку за навчання

Враховуючи норми ПКУ, алгоритм нарахування податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат за навчання, за наслідками звітного податкового 2016 року наступний:
визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності;
на підставі підтверджувальних документів визначається сума (вартість) витрат платника податку - резидента, дозволених до включення до податкової знижки, яка не повинна перевищувати для студентів, які навчаються на денній формі навчання - 19300 грн. (1930 грн. х 10 міс.). Водночас, при розрахунку понесених витрат слід враховувати, що розмір понесених витрат не повинен перевищувати встановленого у договорі розміру оплати за відповідний звітний період;
розраховується сума податку на доходи фізичних осіб, на яку зменшуються податкові зобов'язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку;
з суми податку на доходи фізичних осіб утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік віднімаємо суму податку на доходи фізичних осіб, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником податку витрат на оплату за навчання, та ставки податку.

ПОРЯДОК ЗАПОВНЕННЯ ПОДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ ПРИ ЕКСПОРТІ ТОВАРІВ

відповідно до п.п. «а» п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 Податкового кодексу України операції з вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту оподатковуються за нульовою ставкою.
Датою виникнення податкових зобов’язань у разі експорту товарів є дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства (п. 187.1 ст. 187 ПКУ).
Пунктом 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 1307), передбачено, що на операції з вивезення товарів за межі митної території України складається податкова накладна. При складанні такої податкової накладної у верхній лівій частині накладної у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причин» робиться помітка «Х» та зазначається тип причини «07 - Складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України».
Детальніше на http://rv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306806.html

Як оподатковується податком на доходи фізичних осіб вихідна допомога у зв’язку із звільненням працівника, в т. ч. при виході на пенсію?

Ставка податку на доходи фізичних осіб становить 18% бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих), у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.
Заробітна плата - це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.
Винятки, щодо невключення до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку доходів (визначені ст. 165 Податкового кодексу), не поширюються на виплату заробітної плати, грошової (вихідної) допомоги при виході на пенсію (у відставку) та виплату, пов’язану з тимчасовою втратою працездатності.

Що змінилося в Порядку електронного адміністрування ПДВ

Кабінет Міністрів України постановою від 19.07.2017р. №536 вніс зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість.
Змінами Порядок приведено у відповідність до норм Податкового кодексу, які діють з початку року.
Зокрема, виключено норми щодо відкриття додаткових електронних рахунків сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спецрежиму. Врегульовано питання перенесення значення реєстраційної суми ПДВ у випадку реорганізації платника. Також у Порядку передбачена можливість сплати до бюджету податкових зобов’язань за уточнюючими розрахунками через електронні рахунки.
Детальніше на http://vl.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/306849.html

Документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії), затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 (далі – Наказ №567), визначений наказом №567.
Детальніше на http://kr.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307327.html
При продажу нерухомого майна податкові зобов’язання з ПДВ у продавця виникають на дату події, що сталася раніше

У продавця при продажу нерухомого майна податкові зобов’язання з ПДВ виникають на дату події, що сталася раніше, а саме, або на дату зарахування коштів від покупця, або на дату складення документа, що засвідчує факт переходу права власності на таку нерухомість.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Оновлено форми карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядок їх складання

11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.06.2017 №604 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 24.07.2017 за №895/30763) (далі – Наказ №604).

Наказом №604 затверджено нові:
► форми:
- Картки аналітичного обліку готівкових операцій;
- Картки аналітичного обліку касових видатків;
- Картки аналітичного обліку фактичних видатків;
- Картки аналітичного обліку відкритих (виділених) асигнувань;
- Книги аналітичного обліку відкритих асигнувань (перерахованих коштів) суб’єктам державного сектору нижчого рівня;
- Книги аналітичного обліку асигнувань та взятих зобов’язань;
- Картки аналітичного обліку капітальних видатків;
- Картки аналітичного обліку доходів від реалізації продукції (робіт, послуг);
- Картки аналітичного обліку фінансових доходів (відсотків, роялті, дивідендів);
Детальніше на http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307632.html

Рентна плата за спеціальне використання води: типові помилки у поданій звітності за другий квартал 2017 року

Державна фіскальна служба України здійснила аналіз даних податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата) за результатами діяльності юридичних осіб за другий квартал 2017 року та повідомила наступне.
За результатами аналізу податкової звітності з рентної плати за спеціальне використання води (додаток 5 до податкової декларації з рентної плати) (далі – Додаток 5) встановлено, що окремі платники під час подання до органу ДФС податкової звітності з Плати не дотримувались порядку її заповнення, внаслідок чого звітність була подана з помилками.
Так має місце невірне заповнення платниками рядка 8 «Об’єкт оподаткування з початку року» Додатку 5, внаслідок чого в окремих випадках значення рядка 8 (р.8 = р.8.1 + р.8.2) дорівнює невірному значенню за наявності показників у рядках 8.1 або 8.2.

Внесено зміни до критеріїв блокування реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування

12.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.17 №654, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.08.2017 за №966/30834 (далі – Наказ №654).
Наказом №654 внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (далі – Наказ №567).
Детальніше на http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/307453.html

Увага! Змінено номер "Пульсу"!

громадяни та суб’єкти господарювання зможуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС на Сервіс «Пульс», зателефонувавши до Контакт-центру ДФС, за номером 0 800 501-007.

Дебіторська заборгованість – одне із джерел погашення податкового боргу

04.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 16.06.2017 №585, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14.07.2017 за №857/30725.
Цим Наказом відповідно до пунктів 87.5, 87.6 ст.87 «Джерела сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу платника податків» та п.95.22 ст.95 «Продаж майна, що перебуває у податковій заставі» Податкового кодексу України затверджено новий Порядок використання дебіторської заборгованості та/або майна юридичної особи як джерел погашення податкового боргу платника податків та/або відокремленого підрозділу юридичної особи.

Податкова знижка – можливість повернути частину сплаченого податку

Податковим кодексом України, а саме ст. 166. , закріплене право кожного громадянина на отримання компенсації з бюджету раніше сплаченого податку з доходів фізичних осіб. Оформити податкову знижку можна упродовж всього року – до 31 грудня. Тобто, у громадян ще є час, аби звернутися до органів фіскальної служби за місцем реєстрації та подати декларацію. Адже витрати, понесені у звітному році, на наступний не переносяться.
Детальніше на http://rv.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307369.html

Cуб’єкт господарювання може укласти договір про визнання електронних документів через сервіс «Електронний кабінет платника»

Договір про визнання електронних документів (далі – Договір) укладається відповідно до норм законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та положень Інструкції з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція).
ДФС України забезпечується функціонування «Електронного кабінету платника» (далі – ЕКП), вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів.
Детальніше на http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307767.html

Щодо оподаткування окремих видів доходів фізичних осіб

У зв’язку з публікаціями у ЗМІ про нібито запроваджені новації щодо оподаткуванні доходів фізичних осіб від продажу «вживаних» товарів ДФС повідомляє, що подібний порядок оподаткування отриманих громадянами доходів існує з самого початку запровадження податку з доходів фізичних осіб (з 2004 року).
Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Оподаткування доходів фізичних осіб з 2011 року регулюється Податковим кодексом України (далі – Кодекс).
Згідно з п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Кодексу дохід з джерелом їх походження з України – будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи, перелічені п.п. «а»-«ж» п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.
Детальніше на
http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/307945.html

Продовжено застосування ставки вивізного (експортного) мита на металобрухт

04.08.2017 набрав чинності Закон України від 13.07.2017 №2142-VIII (далі – Закон №2142), яким внесена зміна до розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 12.07.2016 №1455-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку» (далі – ЗУ №1455).
Законом №2142 продовжено з одного календарного року до двох календарних років з дня набрання чинності Закону №1455 перехідний період для застосування ставки вивізного (експортного) мита 30 євро за 1 тонну на товари, зазначені у п.1 Закону України від 24.10.2002 №216-IV «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів» зі змінами та доповненнями.
Детальніше на http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308013.html

Змінено критерії оцінки ризиків у системі моніторингу накладних по ПДВ

Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року N 567» було внесено зміни до п.1 та п.2, які набули чинності 12.08.2017 року (опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» за 12 серпня 2017 року №150), а саме:
Підпункт 1 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року N 567, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за N 753/30621, викладено в такій редакції:
обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Плануєте отримати в наступному році податкову знижку - заповнюйте Книги обліку доходів і витрат за новою формою

11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 №591, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.07.2017 за №871/30739 .
Цим Наказом затверджені нові:
- форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу;
- Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу .
Порядок поширюється на фізичних осіб – платників податків, які отримують доходи та відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.

Як виправити помилку у формі 1-ДФ

Пунктом 3.1 розділу III Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 визначено перелік реквізитів, які заповнюються у формі № 1ДФ.
Проведення коригувань реквізитів зазначеної форми здійснюється відповідно до розділу IV цього Порядку.
Коригування поданої і прийнятої форми № 1ДФ проводяться на підставі самостійно виявлених податковим агентом помилок, а також на підставі повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом (п. 4.1 розділу IV Порядку № 4).
У разі необхідності проведення коригувань у формі № 1ДФ до закінчення строку її подання подається звітна нова форма (п. 4.2 розділу IV цього Порядку).
Уточнююча форма № 1ДФ подається у разі необхідності проведення коригувань після закінчення строку її подання. Уточнююча форма № 1ДФ може подаватися як за звітний період, так і за попередні періоди (п. 4.3 розділу IV Порядку № 4).

Ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними і тютюновими виробами можна отримати у кожному центрі обслуговування платників

Отримати ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами можна у кожному центрі обслуговування платників, які діють при державних податкових інспекціях та їх відділеннях.
Для цього платнику необхідно подати заяву, в якій повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (роздрібна торгівля алкогольними напоями), адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

Як підприємству стати на облік за неосновним місцем обліку

У разі якщо відповідно до законодавства у платника податків, крім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одинці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то таки платник податків зобов’язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов’язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов’язані з оподаткуванням, подати до відповідного контролюючого органу заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП.
Детальніше на http://zak.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308011.html

Затверджено форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи та Порядок її оформлення і видачі

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №568, який набрав чинності 28.07.2017 року, затверджено форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.
Довідка видається безоплатно у паперовій та/або електронній формах на підставі заяви платника податків про видачу Довідки та податкової декларації про майновий стан і доходи.
Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заяву про видачу довідки за вибором платника податку може бути подано засобами електронного зв'язку в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису.

Інформація про видачу свідоцтва про право на спадщину відображається в податковому розрахунку за формою №1ДФ

Видача свідоцтв про право на спадщину спадкоємцям, які прийняли спадщину, здійснюється нотаріусом або в сільських населених пунктах - уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування.
При цьому, свідоцтво про право на спадщину спадкоємцю видається за наявності документа про сплату таким спадкоємцем податку на доходи фізичних осіб та військового збору з вартості об'єкта спадщини.
Інформацію про видачу свідоцтв про право на спадщину до органів фіскальної служби щокварталу подають:
- нотаріус за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса;
- уповноважена на це посадова особа відповідного органу місцевого самоврядування за місцем відкриття спадщини (в сільських населених пунктах).

Студент має право на підвищену податкову соціальну пільгу

Відповідно до п.п. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 розд. IV Податкового кодексу України, з урахуванням норм абзацу першого п.п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ студент має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі 150%. суми пільги, яка визначена п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2017 році – 1200,0 грн.).
Разом з тим, п.п. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ передбачено, що податкова соціальна пільга не може бути застосована до заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад’юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету.
Детальніше на http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307962.html

Про зміну прізвища та місця проживання фізичній особі слід повідомити податкову протягом місяця з дня змін

відповідно до п.70.7 ст.70 р.ІІ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та п.1 р.IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 (далі – Положення), фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви за формою № 5ДР (додаток 11 до Положення) або за формою № 5ДРП (додаток 12 до Положення) відповідно.
Детальніше на http://vl.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/307898.html

Яка відповідальність передбачена за порушення граничних термінів реєстрації ПН та РК до ПН в ЄРПН?

Згідно з п.120¹.1 ст.120¹ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порушення платниками ПДВ граничного строку, передбаченого ст.201 ПКУ, для реєстрації податкової накладної (далі – ПН) та/або розрахунку коригування (далі – РК) до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) (крім ПН, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника ПДВ, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації.
Детальніше на http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308041.html

Податкова повідомляє, як виявлятимуть неоформлених працівників

Постановою Пенсійного фонду від 29.05.2017 № 11-1, яка набрала чинності з 11.08.2017 року затверджено Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю.
Порядком передбачено, що суб’єктами інформаційного обміну є ДФС з Пенсійним фондом та управлінням Держпраці.
Державний Пенсійний фонд надаватиме ДФС інформацію про страхувальників, які:
- нараховують зарплату нижче мінімальної;
- у звітному місяці порушили вимоги про сплату єдиного внеску;
- подали повідомлення про прийом співробітника на роботу, але не відобразили дані про нараховану йому зарплату за відповідний місяць і дату закінчення трудових відносин.

Коли сплата ПДФО залежить від статусу покупця

Щодо оподаткування доходу, отриманого фізичною особою від продажу мобільного телефону, побутової техніки, планшета, у тому числі через мережу Інтернет, які належали такій особі
У разі якщо фізична особа продає такий товар юридичній особі або самозайнятій особі чи здійснює продаж за посередництвом комісіонера, які у розумінні Податкового кодексу є податковими агентами, то такі податкові агенти зобов'язані утримувати податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовий збір у розмірі 1,5 %.
Якщо фізична особа продає такий товар іншій фізичній особі, то дохід, отриманий від такого продажу, включається до оподатковуваного доходу фізичної особи (продавця), який зобов’язаний подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, в якому відбувалася цей продаж, а також сплатити до бюджету податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Коли стипендія індексується, а коли – ні

Оскільки підвищення розміру мінімальної ординарної (звичайної) академічної стипендії та соціальної стипендії відбулося у січні 2017 р., то значення індексу споживчих цін (далі – ІСЦ) у цьому місяці як для звичайної стипендії, так і для соціальної стипендії приймається за 1 або 100 %.
Для визначення суми збільшення грошового доходу студента береться загальний грошовий дохід студента до підвищення стипендії та грошовий дохід студента у січні 2017 р. після підвищення розміру стипендій.
Сума індексації зменшується на суму підвищення грошового доходу студента. Якщо сума підвищення грошового доходу студента перевищує суму індексації, то у січні 2017 р. індексація не виплачується.
Для проведення подальшої індексації ІСЦ має розраховуватись з лютого 2017 р.

Нарахування ЄСВ на зарплату «відрядника»

Заробітна плата (дохід) за основним місцем роботи, яка нараховується (виплачується) застрахованій особі за відрядною системою оплати праці є базою нарахування єдиним внеском. При цьому якщо її розмір не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску.
(Лист ДФС України від 17.08.2017 р. № 1645/6/99-99-13-02-03-15/ІПК)
Просмотров: 518 | Добавил: varlamovaes | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [25.10.2024]
    Форель оптом (0)
    [06.10.2024]
    Рыба оптом (0)
    [09.08.2024]
    Ремонт квартир (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024