Роман Насіров: 170 млрд. грн. додатково у 2016 році
Цього року ми досягли надзвичайних результатів. Було проведено системну реформу податкової та митної служб. Як результат, дуже значне збільшення надходжень на 30% до бюджетів усіх рівнів, а це - понад 6 млрд. доларів. Про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров. За його словами, крім рекордних надходжень значно збільшили обсяги відшкодувань ПДВ платникам податків. Так за 2016 рік відшкодовано ПДВ 94,3 млрд. грн. - це на 40% більше ніж у минулому році. Також на 10 млрд. грн. зменшили переплату податку на прибуток до держбюджету. «Загалом до зведеного бюджету за 2016 рік забезпечено надходжень (збір) 758,3 млрд. грн., що на 171,2 млрд. грн. або на 30% більше ніж у 2015 році»,- повідомив Роман Насіров.
Щоденно ДФС опрацьовує понад 1000 запитів щодо доходів громадян, які звернулися за призначенням житлових субсидій
Протягом 2016 року ДФС надано понад 40 млн. відповідей на запити підрозділів соціального захисту населення щодо доходів близько 14 млн. фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій. Щоденно ДФС забезпечує своєчасну обробку понад 1000 запитів стосовно більше ніж 250 тис. фізичних осіб. Запити обробляються в середньому за годину, але не більше одного робочого дня.
Сергій Тупальський: Рекордні 3,9 млрд гривень сплатили у грудні до бюджету
У грудні цього року Київською міською митницею ДФС до Державного бюджету України перераховано рекордні для столичної митниці 3,9 млрд грн податків і зборів, сплачених суб‘єктами господарювання при експортно-імпортних операціях з товарами. Це перевищило показник грудня 2015 року на 600 млн грн або 17,9%. Про це зазначив виконуючий обов’язки керівника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський. «Ще один рекорд столичні митники зафіксували в останній тиждень грудня – щоденні надходження до бюджету сягнули 325 млн грн., при їх середньому рівні впродовж року на рівні близько 150 млн грн.» - додав Сергій Тупальський. За його словами, таке зростання відбулося завдяки значному пожвавленню зовнішньоекономічної діяльності у грудні 2016 року.
До уваги фізичних осіб!
Державною фіскальною службою України підготовлено роз’яснення щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність. Роз’яснення розміщено на веб порталі ДФС, з ним можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/70778.html
Роман Насіров: У грудні Одеська митниця додатково забезпечила до бюджету 410 млн. гривень
У грудні поточного року Одеською митницею перевиконано планові надходження до бюджету на 30%. Бюджет отримав додаткові 410 млн. грн. «Після звільнення керівника митниці Юлії Марушевської і призначення фахових керівників, надходження до бюджету збільшилися на третину», – прокоментував результати діяльності Одеської митниці Голова ДФС Роман Насіров. За його словами, у рамках експерименту, за яким 50% суми перевиконаних щомісячних планових митних платежів відраховуються на розвиток інфраструктури регіону, лише у грудні на ремонт дороги Одеса-Рені буде спрямовано більше 200 млн. грн. «Це більше, ніж за весь рік під «недокерівництвом» Марушевської. Цифри говорять самі за себе», – зазначив Роман Насіров.
Міжрегіональною митницею ДФС затримано транзитний вантаж, що незаконно переміщувався з Туреччини до Республіки Білорусь вартістю понад 7 млн.грн.
Співробітниками Міжрегіональної митниці ДФС протягом другої половини грудня 2016 року у Чернігівській області здійснювались оперативні заходи, спрямовані на протидії митним правопорушенням. Так, за результатами проведеного аналізу інформаційних баз даних ДФС, а також товаросупровідних документів на вантажі, що прямували у режимі «транзит» через пункт пропуску «Нові Яриловичі» було зупинено для проведення поглибленого митного огляду 6 транспортних засобів, які переміщували товари з Туреччини, Молдови та Болгарії до Республіки Білорусь, а в подальшому до Росії. Фактично вказані товари завантажувались в транспортні засоби в Туреччині, мають турецьке походження, а через склади на території Болгарії та Молдови змінювався вантажовідправник та занижувалась фактурна вартість товару. У ході проведення ретельних митних оглядів співробітниками Міжрегіональної митниці спільно з працівниками Чернігівської митниці було виявлено незадекларовані належним чином товари, а саме: тюль ,чохли для м’яких меблів, тканина зі штучним покриттям тощо. За цими фактами складено 4 протоколи про порушення митних правил за ознаками статті 472 Митного кодексу України. Санкція даної статті передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів, з конфіскацією зазначених товарів. На даний час вантаж затриманий та переданий на склад митниці. Загальна вартість вилучених товарів за попередньою оцінкою становить понад 7 млн. грн.
Державна фіскальна служба України ввійшла у ТОП-5 «відкритих» розпорядників
За результатами зустрічі-дискусії «Open by Default: стан та пріоритети розвитку відкритих даних в Україні», яка відбулась 22 грудня 2016 року, з представниками громадськості та Державного агентства з питань електронного урядування, Державна фіскальна служба України у рейтингу ТОП-5 «відкритих» розпорядників серед органів центральної влади, які виконали постанову Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних» (https://www.youtube.com/watch?v=Hl4LAr3FN7w , http://tapas.org.ua/open-default-stan-ta-priorytety-rozvytku-vidkrytyh-danyh-v-ukrayini/ ).
Роман Насіров: У грудні задекларовано рекордну суму нарахування ПДВ - 16,5 млрд гривень
ДФС ефективно працює у напрямі детінізації економіки. Результатом відпрацювання ризикових операцій суб’єктів господарювання є збільшення обсягів декларування ПДВ. Про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров. За його словами, у грудні 2016 року платниками задекларовано рекордну суму ПДВ до сплати - 16,5 млрд гривень. Таким чином, зафіксовано найбільший показник за всю історію адміністрування цього податку. Загалом, цього року спостерігається щомісяця зростання декларування та сплати ПДВ. У першій половині 2015 року середньомісячна сплата була на рівні 8 млрд. гривень.
Вийшов п’ятий номер журналу «Вісник.Рейтинг»
Журнал «Вісник. Рейтинг» вкотре оприлюднив дані по ТОП-100 найбільших компаній України за сумою сплати податків до бюджетів усіх рівнів. Відтепер можна дізнатися не тільки суму сплачених ними податків, а також із чого вони складаються. Так, 100 найбільших платників податків України перерахували майже 177,5 млрд грн, з яких лише трьома тютюновими компаніями сплачено акциз на суму понад 17 млрд грн, а це близько 10% всіх надходжень. Компаніями енергетичного сектору сплачено рентну плату на суму понад 25 млрд грн, а це відповідно 14 % надходжень. Дані дають змогу проаналізувати ситуацію аналогічних за видом діяльності компаній і дізнатися, наскільки може відрізнятися структура сплати ними податків. Свіжий номер журналу присвячено Рішенням для бізнесу, у якому наведено ТОП-50 найбільших платників податків у різних сферах, зокрема юридичній, зв’язку, транспорту, логістики та охорони. Серед компаній, що надають послуги у сфері зв’язку, перше місце посідає «КИЇВСТАР». У сфері транспорту лідирує «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», а у логістиці — «УКРПОШТА». Зроблено аналіз про те, які галузі економіки у кожному окремому регіоні є пріоритетними. Наприклад, на Київщині – це підприємства АПК, на Одещині – представники добувної промисловості. До речі, щодо цих регіонів стан справ зі сплатою податків та їх інвестиційна привабливість досліджені у журналі більш детально. Можна дізнатися також і про кількість працюючих, безробітних та пенсіонерів, скільки виплачено пенсій, надійшло коштів до Пенсійного фонду та багато іншої цікавої інформації.
Працівнику Києво-Святошинської ОДПІ повідомлено про підозру у вчиненні злочину
Співробітниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області у ході проведення оперативних заходів виявлені протиправні дії з боку головного державного інспектора відділу реєстрації та обліку платників Києво-Святошинської ОДПІ. Встановлено, що вказаний податківець протиправно скористався паролем іншої службової особи, здійснив несанкціонований вхід до інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС та безпідставно підтвердив договори про визнання електронних документів суб’єктів господарської діяльності, що мають ознаки фіктивності. Такі протиправні дії податківця призвели до реєстрації податкових накладних та надали змогу СГД реального сектору економіки сформувати штучний податковий кредит з ПДВ. Завдяки оперативним діям працівників підрозділу внутрішньої безпеки упереджено ухилення від сплати до державного бюджету України податку на додану вартість на загальну суму близько 20 мільйонів гривень. За вказаним фактом прокуратурою Київської області розпочато кримінальне провадження за ч.2 ст.364 (зловживання владою або службовим становищем) та за ч.2 ст. 361 КК України (несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку). Податківцю оголошено повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 361 КК України та затримано до обрання судом міри запобіжного заходу.
"Фантом" на Донеччині не пропустив на окуповану територію автомобіль з 60 тисячами доларів США
У Донецькій області співробітники спецпідрозділу податкової міліції "Фантом" спільно з працівниками СБУ та прикордонниками затримали на лінії розмежування партію готівки у розмірі 60 тисяч доларів США. На контрольно-пропускному пункті в'їзду/виїзду "Майорське" було зупинено автомобіль під керуванням 36-річного громадянина України, який прямував з Харкова до м. Торез. Водій намагався дати співробітникам "Фантому" хабар у розмірі 8,5 тисяч гривень і 100 доларів США за те, щоб вони не проводили огляд автомобіля. За результатами огляду транспортного засобу в прихованому вигляді було виявлено 60 тисяч доларів США готівкою. Матеріали передані Національній поліції. Триває перевірка.
Харківська компанія ухилилася від сплати 1,8 млн. грн. ПДФО
До ухилення призвело заниження об’єкта оподаткування, яке службові особи підприємства «практикували» протягом 4-х років. Співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Харківській області розслідується кримінальне провадження за ч.2 ст.2121 КК України, стосовно службових осіб одного з підприємств м. Харкова, яке займається оптовою торгівлею фармацевтичними товарами. Встановлено, що в період 2012-2015 років фігуранти занижували об’єкт оподаткування, шляхом невідображення всієї суми виплаченої заробітної плати працівникам підприємства, що призвело до несплати в бюджет податку з доходів фізичних осіб в сумі 1,8 млн. грн. Протягом вказаного періоду на підприємстві працювало від 184 до 204 осіб. За результатами обшуків, проведених в офісному приміщенні та за місцями проживання фігурантів, виявлено та вилучено первинну документацію щодо нарахування та виплати заробітної плати працівникам підприємства протягом останніх 4-х років, чорнові записи, банківські картки, комп’ютерну техніку, 12 печаток, 5 штампів та 2 факсімілії, 142 тис. грн. та 3900 доларів США готівкою. Тривають слідчі дії.
У Маріуполі з незаконного обігу вилучено підакцизної продукції на 85,5 тис. грн.
Співробітники спецпідрозділу «Фантом» спільно з працівниками СБУ та прикордонниками здійснили перевірку магазину та двох барів у м. Маріуполі. За результатами перевірки встановлено, у вищезазначених торгових точках ведеться безліцензійна торгівля підакцизною продукцією. Окрім того, власники барів та магазину не мають державної реєстрації як СПД. Під час перевірок вилучено цигарки та алкогольні напої загальною орієнтовною вартістю 85,5 тис. грн. За вказаними фактами складено протоколи про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст.164 КУпАП.
Тепер зовнішньоекономічні договори можливо укладати в електронній формі
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє про введення в дію з 3 січня 2017 року Закону України від 03.11.2016 р. № 1724-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення адміністративних бар'єрів для експорту послуг». Документ мінімізує адміністративні бар'єри під час процедур укладення зовнішньоекономічних контрактів, зарахування валютного виторгу, а також бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Відтепер укладення зовнішньоекономічних договорів буде можливим не лише в письмовій, але і в електронній формі. Закон також закріплює заборону банкам вимагати переклад документів українською мовою, у разі якщо вони оформлені англійською, рахунок (інвойс) визнаватиметься первинним документом і може бути підписаний за допомогою особистого підпису, аналога власноручного підпису, електронного підпису або електронного цифрового підпису, електронного підпису одноразовим ідентифікатором. При цьому первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Власники інтернет-магазину «забули» сплатити податки
Працівники податкової міліції викрили підприємців, які, приховуючи реальний обіг Інтернет-магазину, ухилились від сплати податків на загальну суму у щонайменш 3,6 млн. грн. Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов. 30-річний підприємець спільно зі своєю дружиною, які згідно документації займаються монтажем машин і устаткуванням, роздрібною торгівлею комп’ютерами і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах, налагодили діяльність Інтернет-магазину широкого асортименту. В ході досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, встановлено, що продаючи товари для дому та дітей, телевізори, мобільну та комп’ютерну техніку, підприємець пропонував своїм покупцям здійснювати оплату через готівку або кредитні картки. Однак, виявилося, що рахунки, на які приходили кошти за продані товари, не мали жодного відношення до самого бізнесмена. Вони належали приватним підприємцям-пособникам, які звільнені від сплати ПДВ. В такий спосіб чоловік ухилявся від сплати податків та приховував реальні об’єми товарообігу. Лише за один рік підприємець та інші учасники схеми відправили до своїх кишень 3,6 млн. грн., чим завдали державному бюджету збитків в особливо великих розмірах. Встановлено, що товар, який реалізовується через вказаний Інтернет-магазин, підприємець замовляє у країнах Азії. В рамках кримінального провадження проведено низку обшуків в транспортних засобах, офісних та житлових приміщеннях учасників схеми ухилення від сплати податків.
Про подання податкової звітності з податку на прибуток за 2016 рік
Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє платників податку на прибуток підприємств та податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, що відповідно до статті 137 Податкового кодексу України для податку на прибуток підприємств передбачено податкові (звітні) періоди – календарні квартал, півріччя, три квартали, рік та річний податковий (звітний) період. Отже, при складанні податкової звітності з податку на прибуток платник визначає та заповнює відомості стосовно базового звітного періоду. Детальніше у листі ДФС від 22.12.2016 № 40603/7/99-99-03-01-17
Реорганізація платника: що з ПДВ?
ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону, анулюється як платник ПДВ. Такий платник не здійснює ні нарахування податкових зобов’язань на товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, і які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, ні зменшення податкового кредиту за операціями з їх придбання. При цьому у разі якщо в результаті реорганізації усі майнові права та обов’язки одного платника ПДВ переходять в повному обсязі до іншого новоствореного підприємства – платника ПДВ, який набуває прав і обов’язків цього реорганізованого підприємства, то така операція не є об’єктом оподаткування ПДВ. В інших випадках передача майна підприємства є об’єктом оподаткування ПДВ та оподатковується у загальновстановленому порядку.
Внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 жовтня 2016 року за №1349/29479, внесено зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859, та викладено у новій редакції інструкцію щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи. Щорічно одним з основних напрямків Державної фіскальної служби є створення сприятливих умов для виконання платниками податків громадянського обов'язку з декларування доходів. Кожен громадянин має право отримати безоплатні послуги із роз’яснення щодо порядку заповнення декларацій та допомогу при її заповненні в центрах обслуговування платників за місцем його податкової адреси. При цьому контролюючі органи забезпечують платників податків бланками декларацій безоплатно. Термін подання декларації – до 1 травня 2017 року, для фізичних осіб, які мають право на податкову знижку - до кінця 2017 року. З прикладами заповнення декларації для громадян та для фізичних осіб, які проводять незалежну професійну діяльність можна ознайомитися на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/279775.html
Земельний податок: нарахування та сплата юридичними особами
Управління податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області нагадує платникам податків, що відповідно до статті 269 Податкового кодексу України платниками податку є власники земельних ділянок та землекористувачі. Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 16.06.2015 № 560, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Надалі таку довідку необхідно подавати за умови затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. Слід відмітити, що ставки земельного податку визначаються рішеннями органів місцевого самоврядування, оскільки з 1 січня 2015 року плату за землю віднесено до місцевих податків як одну із складових податку на майно. При цьому необхідно звернути увагу, що за відсутності рішення місцевої ради плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю. Зазначену норму також необхідно враховувати для розрахунку суми земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено. Рішення місцевої ради оприлюднюється до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування ставок податків та пільг. Копія прийнятого рішення надсилається у десятиденний строк з дня оприлюднення до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники податку. Граничним терміном надання копії рішення щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного відповідно до статті 284 Кодексу є 25 грудня року, що передує звітному.
З 1 січня мінімальна заробітна плата - 3200 грн. Основні показники Держбюджету-2017
З 1 січня 2017 року набирає чинності Закон України від 21.12.2016 № 1801-VIII «Про Державний бюджет України на 2017 рік». Зазначеним законом у 2017 році встановлені наступні показники соціально-економічного розвитку держави: Прожитковий мінімум на одну особу з розрахунку на місяць - загальний показник - з 1 січня – 1544 грн, з 1 травня - 1624 грн, з 1 грудня - 1700 грн; діти до 6-ти років - з 1 січня – 1355 грн, з 1 травня - 1426 грн, з 1 грудня – 1492 грн; діти від 6 до 18 років - з 1 січня – 1689 грн, з 1 травня – 1777 грн, з 1 грудня – 1860 грн; - працездатні особи - з 1 січня – 1600 грн, з 1 травня – 1684 грн, з 1 грудня – 1762 грн; особи, які втратили працездатність - з 1 січня – 1247 грн, з 1 травня – 1312 грн, з 1 грудня – 1373 грн.
Мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня - 3200 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні. Також встановлено, що у 2017 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21%, для дітей - 85%, для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів - 100% відповідного прожиткового мінімуму. Розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям у 2017 році не може бути більше 75% рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.
Отримав дохід більше мільйона гривень – застосовуй РРО
Управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області нагадує фізичним особам – підприємцям – платникам єдиного податку другої і третьої груп, що у відповідності до норм п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України у разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень для таких платників єдиного податку незалежно від обраного виду діяльності є обов'язковим застосування реєстраторів розрахункових операцій. Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначені Законом України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Салтівська ОДПІ застерігає у період свят не купувати фальсифікат
Традиційно у святковий період зростає попит на алкогольні напої. Це враховують не лише виробники та реалізатори легальної продукції, а й ті, хто в гонитві за наживою, в антисанітарних умовах із сировини невідомого походження, не думаючи про наслідки, здійснюють виготовлення фальсифікату. Тож керівникам суб’єктів господарювання, фізичним особам – підприємцям, які здійснюють оптову та роздрібну реалізацію алкогольних напоїв, варто бути відповідальними і дотримуватись вимог закону. При надходженні пропозицій щодо придбання алкогольних напоїв сумнівної якості, за цінами, які є нижчими від мінімально встановлених, такі пропозиції слід категорично відхиляти. Бажання отримати більший дохід, реалізовуючи фальсифікований алкоголь, може зробити співучасником у вчиненні злочину. Звертаємо увагу всіх громадян, що мінімальна ціна пляшки горілки місткістю 0,5 літра не може бути меншою за 69 гривні 78 копійок, пляшки місткістю 0,25 літра – відповідно 34 гривні 89 копійок. Якщо пропонують придбати горілку за меншою ціною або на пляшці із алкогольним напоєм відсутня марка акцизного податку, можна бути впевненим у тому, що це – фальсифікат. Тому придбавши такі напої, ви ризикуєте своїм життям та наражаєте на небезпеку своїх друзів та близьких.
Кампанія декларування доходів стартує з 1 січня 2017 року
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує про те, що з 1 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування, за якою: окремі категорії фізичних осіб зобов'язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи та визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору; окремі категорії фізичних осіб мають право подати декларації для отримання податкової знижки. Форма декларації про майновий стан та доходи, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 11 жовтня 2016 року за №1349/29479, що набирає чинності 31 грудня 2016 року, запроваджується з 1 січня 2017 року. У зв'язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків та скасуванням пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу, у платників податку, які отримували доходи від двох та більше податкових агентів у розмірі визначеному пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Кодексу, обов’язок щодо подання декларації за результатами 2016 року не виникає.
Довідку про доходи нададуть після письмового звернення
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів. Статтею 20 Закону визначено, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Пунктом 177.5 ст. 177 та п. 296. 4 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що фізичні особи – підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси. Платники єдиного податку для отримання довідки про доходи мають право подати до контролюючого органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду (п.п. 296.8 ст. 296 ПКУ). Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі (п. 45.1 ст. 45 ПКУ). Тобто фізична особа – підприємець може отримати за письмовим зверненням в контролюючому органі за місцем своєї податкової адреси довідку про доходи на підставі поданої податкової декларації.
Змінили прізвище? Подбайте й про зміну електронного цифрового підпису
При зміні прізвища керівником юридичної особи або самозайнятою особою, необхідно переукласти договір про визнання електронних документів (далі – договір) з контролюючим органом за основним місцем обліку. Разом з цим, при зміні прізвища іншою посадовою особою суб’єкта господарювання (бухгалтером, особою, якій делеговано право підпису податкових накладних тощо) інформація щодо нового сертифікату такої особи може бути внесена до системи подання документів в електронному вигляді шляхом надання Повідомлення. У такому випадку договір переукладати не потрібно. Нагадаємо, що для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102 (далі – Повідомлення). До Повідомлення додаються нові сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
Митна інформація - у новому розділі ЗІР
Інформаційно-довідковий департамент ДФС продовжує вдосконалення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, в якому представлена офіційна позиція ДФС з питань щодо оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС. З 19 грудня поточного року в ЗІР запроваджено новий розділ «Інформація з питань митної справи». Новий розділ спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямом «Митна справа». Він містить графічні та текстові інформаційні матеріали з питань митного законодавства. Це – матеріали щодо заповнення граф митної декларації, довідкові таблиці стосовно завершення митних режимів та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо. Нагадаємо, що скористатись ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс» або за електронною адресою: http://zir.sfs.gov.ua.
Офісна кава, чай, вода - без ПДФО
Згідно з пп. «а» пп.164.2.17 п.164.2 ст.164 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід, отриманий як додаткове благо, зокрема, у вигляді харчування,безоплатно отриманого платником податку, крім випадків, визначених ПКУ для оподаткування прибутку підприємств. Однак оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі одержаних у вигляді додаткового блага, виходячи з положень ПКУ, розглядається лише у разі їх одержання безпосередньо конкретним платником податку. Таким чином, вода, кава, чай, придбані за рахунок коштів роботодавця, що призначені для споживання в офісі будь-яким працівником та відвідувачем офісу, не може розглядатися як об’єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
Якщо безоплатно отримуєте харчування — сплатіть ПДФО
У разі надання працедавцем безоплатного харчування працівникам за умови, що на таке харчування не поширюються норми пп. 165.1.9 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу, працедавець як податковий агент включає вартість цього харчування до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку як додаткове благо і оподатковує його податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 %.
Уряд дозволив вводити спецмита на автомобілі з ЄС
Кабмін затвердив порядок застосування спеціальних мит на імпорт європейських автомобілів для випадків, коли такий імпорт загрожує розвитку вітчизняного автопрому. Йдеться про тимчасове збільшення до 10 % ввізного мита на легкові автомобілі з Європейського Союзу. Як зазначається в пояснювальних документах Мінекономрозвитку, механізм застосування мита жодним чином не може призвести до блокування імпорту легкових автомобілів із ЄС. Спеціальні заходи діятимуть, якщо сукупний обсяг імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з держав-членів ЄС протягом року досягає 45 тисяч одиниць, а його питома вага у споживанні на внутрішньому ринку становить понад 20 %. Крім цього, спеціальні заходи можуть бути введені, якщо сукупний обсяг імпорту легкових автомобілів походженням з держав-членів ЄС в Україну протягом останніх 12 місяців перевищить граничний обсяг усіх первинних реєстрацій легкових автомобілів в Україні за цей період і при цьому завдано значної шкоди національній промисловості, що виробляє подібний товар. За даними міністерства, обсяг імпорту в Україну легкових автомобілів із країн ЄС склав у 2015 році 38,9 тис. штук, а за 9 місяців 2016 — 30,6 тис. штук. Таким чином, якщо у вересні 2017 року, наприклад, кількість імпортованих в Україну легкових автомобілів досягне 45 тисяч одиниць і при цьому будуть дотримані інші вимоги, після консультацій з ЄС Україна матиме можливість підняти ставку ввізного мита до 10 % виключно на період до кінця 2017 року.
За невиплату «мінімалки» бізнес штрафуватимуть
Прем’єр-міністр Володимир Гройсман закликав бізнесменів забезпечити виплату своїм працівникам заробітної плати на рівні, не нижчому за мінімальну — 3,2 тис. грн. «Для бюджетної сфери у країні є достатньо коштів для виплати заробітної плати і лікарям, і вчителям, і усім іншим бюджетним категоріям», — наголосив глава уряду. В. Гройсман також нагадав, що у бюджеті на 2017 рік передбачено підвищення першого тарифного розряду до 1,6 тис. грн. Таким чином, заробітна плата буде нараховуватися від 1,335 тис. грн., як було раніше, а від 1,6 тис. грн. Прем’єр застеріг роботодавців від зловживань, наприклад щодо оформлення працівника на півставки, неповний робочий день. Акцентував увагу на тому, що було розширено повноваження органів влади, зокрема органів місцевого самоврядування, щодо перевірок на підприємствах. «Виявлене неспівпадіння у тому, що людина працює повний робочий день, а оформлена як на неповний, каратиметься штрафом у сотні тисяч гривень. За недопуск відповідальних осіб на підприємство для здійснення перевірки також передбачені штрафні санкції», — зауважив Володимир Гройсман.
Визначено вимоги до маркування імпортного алкоголю
Встановлюється, що якщо алкогольні напої іноземного виробництва з марками акцизного податку, на яких зазначена сума акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням міцності продукції, місткості тари та розміру ставок акцизного податку, діючих на момент виробництва марки, то такі напої вважаються немаркованими.
Визначено коди ТЗ
Встановлюється, що до транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, за кодом згідно з УКТ ЗЕД 8703 90 10 належать: транспортні засоби, оснащені виключно електричними двигунами (одним чи декількома), за кодом згідно з УКТ ЗЕД 8703 90 10 10, які оподатковуються за ставкою 109,129 євро за 1 шт.; інші за кодом згідно з УКТ ЗЕД 8703 90 10 90, які оподатковуються за ставкою 109,129 євро за 1 шт.
Звільнення від оподаткування
Від оподаткування буде звільнено, зокрема, такі операції з підакцизними товарами: ввезення на митну територію України неферментованої (непереробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами, які здійснюють реалізацію ферментованої (переробленої) тютюнової сировини виробникам тютюнових виробів або її експорт; реалізація тютюнової сировини тютюново-ферментаційним заводам особами, які виробляють тютюнову сировину на митній території України; реалізація ферментованої (переробленої) тютюнової сировини тютюново-ферментаційними заводами виробникам тютюнових виробів. При цьому у разі реалізації тютюнової сировини суб’єктам господарювання, які не є виробниками тютюнових виробів та/або тютюново-ферментаційними заводами, із суб’єктів, що здійснили таку реалізацію, справляється штраф у розмірі 200 % вартості реалізованої тютюнової сировини. Реалізована таким чином сировина підлягає конфіскації та знищенню.
Продаж пального в ємностях до 2 л не є реалізацією
Не вважатимуться реалізацією пального, зокрема, операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального в споживчій тарі ємністю до 2 л (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками. Відповідно не застосовуватимуться штрафні санкції за здійснення суб’єктами господарювання зазначених операцій без реєстрації таких суб’єктів платниками акцизного податку.
Технічно складні побутові товари реалізовуватимуться з РРО
Встановлюється, що платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинні застосовувати РРО незалежно від обсягу отриманого доходу від продажу.
Місячний обсяг продажу марок акцизного податку буде обмежено
Тимчасово, до 31.12.2029 р. включно, місячний обсяг (у кількісному виразі) продажу марок акцизного податку підприємству — виробнику або імпортеру тютюнових виробів продавцем марок акцизного податку не може перевищувати 115% середньомісячного обсягу реалізації на митній території України тютюнових виробів цим підприємством — виробником або імпортером за попередні три календарні місяці. Зазначене поширюється лише на підприємства, які провадять діяльність із виробництва та/або імпорту тютюнових виробів більше 12 місяців та обсяг придбання марок акцизного податку якими протягом поточного місяця перевищує 1 млн. шт.
З 1 січня в Україні починається друга хвиля е-декларування
З 1 січня 2017 р. почалася друга хвиля електронного декларування, яка закінчиться 1 квітня. Такі терміни передбачені законом «Про запобігання корупції». Декларації повинні подати особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відзвітувати про свої фінанси зобов'яжуть керівників управлінь освіти обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій; керівників навчальних закладів державної і комунальної форми власності, а також заступники керівників навчальних закладів державної і комунальної форми власності, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції на постійній основі. Відзначимо, що в разі тимчасового виконання працівником таких обов'язків на час відсутності керівника підрозділу в звітному періоді він не зобов'язаний подавати е-декларацію.
Податковий борг у єдинника позбавляє його права на спрощену систему
Платникам єдиного податку слід своєчасно сплачувати суми єдиного податку та звірятися щодо стану розрахунків із бюджетом, щоб зненацька не отримати рішення про виключення з реєстру платників єдиного податку — наголошують податківці. Однією із підстав для анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата впродовж двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку. Таким чином, платник єдиного податку, в якого виник податковий борг у поточному кварталі, впродовж наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів. Також, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою І «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Розділу ХІV Податкового кодексу України, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У свою чергу, платники єдиного податку, які мають податковий борг на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів, зобов’язані самостійно перейти на сплату інших податків і зборів.
Змінені умови сплати єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців
З 1 січня 2017 року набирає чинності Закон України від 06.12.2016 №1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (далі – Закон №1774.) Відповідно до нових норм з 01.01.2017 фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування; особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також ФОП – платники єдиного податку другої та третьої груп визначають суму єдиного внеску у розмірі не менше мінімального страхового внеску на місяць, тобто 704 гривні на місяць (3 200 грн. х 22% = 704 грн.), та зобов’язані її сплатити незалежно від того, отримували вони цього місяця дохід чи ні. При цьому, перша група спрощенців повинні сплачувати половину мінімального страхового внеску, тобто 352 гривні на місяць. Закон №1774 опубліковано у газеті «Голос України» від 27.12.2016 №248 та розміщено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1774-19
Про нові форми реєстраційних документів
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив наступне. Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 15.12.2016 №180 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм: Реєстраційна картка (для юридичної особи); Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця); Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки. Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набули чинності з 22 грудня 2016 року. Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 31.03.2017 включно. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: http://acskidd.gov.ua/r_kor
Витрати для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції включаються до інших витрат звичайної діяльності
Салтівська ОДПІ нагадує, що 2 листопада 2016 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 758 «Про затвердження переліку товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, вартість яких на період проведення антитерористичної операції включається до інших витрат звичайної діяльності або на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування» (далі – Постанова). Зазначений перелік включає: спеціальні засоби індивідуального захисту; лікарські засоби; засоби особистої гігієни; продукти харчування; технічні засоби спостереження, які добровільно передані Збройним Силам, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, що утримуються за рахунок коштів держбюджету. Постанова прийнята відповідно до пункту 33 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України та затверджує вищенаведений перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, вартість яких на період проведення антитерористичної операції включається до інших витрат звичайної діяльності або на вартість яких, починаючи з 1 січня 2015 року, не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування.
З 1 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування
З 01 січня 2017 року розпочинається кампанія декларування, за якою: окремі категорії фізичних осіб зобов'язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи та визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору; окремі категорії фізичних осіб мають право подати декларації для отримання податкової знижки. Форма декларації про майновий стан та доходи, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 11 жовтня 2016 року за №1349/29479, що набирає чинності 31 грудня 2016 року, запроваджується з 01 січня 2017 року. У зв'язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 відсотків та скасуванням пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Податкового кодексу, у платників податку, які отримували доходи від двох та більше податкових агентів у розмірі визначеному пп. "є" п. 176.1 ст. 176 Кодексу, обов’язок щодо подання декларації за результатами 2016 року не виникає.
Використовуємо авто працівника – оренда це чи послуга
Згідно з нормою статті 626 глави 52 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. №435 (далі – ЦКУ) договір - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Слід зазначити, що предметом договору про надання послуг та договору найму є різні об'єкти цивільних прав. Так, предметом договору найму є неспоживна річ (ст. 760 ЦКУ), а предметом договору про надання послуг є послуга, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності (ст. 901 ЦКУ). Таким чином, договори оренди рухомого майна належать до договорів цивільно-правового характеру та не може бути віднесений до договору про надання послуг. Відповідно до Довідника ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 р. №4, суми орендних платежів, які нараховуються (виплачуються) фізичній особі згідно договору оренди автівки, відображаються податковим агентом у податковому розрахунку за ф. №1-ДФ під ознакою доходу "127" як виплата інших доходів.
З січня 2017 року зустрічаємо нову декларацію про доходи!
Наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» (далі - Наказ № 821) внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців. Наказ набув чинності 31 грудня 2016 року. Зауважимо: нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року. Докладніше з текстом Наказу № 821 можна ознайомитися на офіційному веб-порталі відомства у розділі «Законодавство» за електронним посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/70310.html.
«М’яка» схованка
Громадянка України намагалася вивезти до Росії лікарські засоби (стероїдні препарати) в м’якій іграшці. На пункті контролю станції «Конотоп» митного поста «Залізничний» Сумської митниці ДФС при проведенні митного контролю потягу сполученням «Київ – Москва» провідниця сховала в дитячій м’якій іграшці стероїди. Знайдені препарати це ін’єкційні сильнодіючі анаболічні стероїди на масляній основі, що складаються з різних ефірів тестостерону - «Сустанон 250» та «Сустамед». Як правило, їх виготовляють підпільно. А також, легендарний анаболік «Деканол 200» - найбільш розповсюджена речовина, що займає лідируючу позицію серед йому подібних препаратів.
Сільгосппідприємства переходять на сплату ПДВ на загальних підставах з 1 січня 2017 року
з 1 січня 2017 року втрачає чинність стаття 209 Податкового кодексу України, яка регламентує спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства. У зв’язку з цим, сільськогосподарські підприємства – платники ПДВ із вказаної дати переходять із спеціального режиму на загальну систему оподаткування ПДВ та виключаються з реєстру суб'єктів спеціального режиму.
Підписано і оприлюднено зміни до Податкового кодексу щодо ПДВ, єдиного податку, акцизу та інших податків!
30 грудня 2016р. Президент підписав Закон про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році. Закон від 20.12.2016 р. №1791-VIII (законопроект №5132) був прийнятий за основу 6 грудня, а у другому читанні - 20 грудня. Коротко нагадаємо про головні зміни, які були передбачені ще законопроектом: зміниться податкове навантаження "єдинників"; спецрежиму з ПДВ для сільгосптоваровиробників більше не буде; продаж технічно складних побутових товарів – тільки з РРО; переглянуто ставки оподаткування, визначені в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції, зокрема, акцизного податку, екологічного податку та рентної плати; ставки місцевих податків в 2017 році також встановлюватимуться по-іншому; скасовується роздрібний акциз з пального; роздрібним торгівцям більше не потрібно буде подавати алкогольно-тютюнову звітність; скасовано 2% пенсійного збору з обміну валюти; переглянуто деякі положення, в яких міститься прив’язка до розміру мінімальної заробітної плати, у зв’язку з підвищенням останнього.
Декларація акцизного податку за грудень 2016 року подається за новою формою
Наказом Мінфіну України від 26.09.2016 року №841 викладено у новій редакції форму декларації акцизного податку та Порядок заповнення та подання декларації акцизного податку. Щодо подання звіту за новою формою, то згідно з п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України (ПКУ) до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення. Наказ №841 набрав чинності з дня його офіційного опублікування, тобто 22.11.2016 року. Статтею 223 ПКУ встановлено, що базовий податковий період для сплати акцизного податку відповідає календарному місяцю. Враховуючи норми п.46.6 ст.46 ПКУ, особи, визначені статтею 212 ПКУ як платники акцизного податку, вперше подають декларацію акцизного податку за новою формою не пізніше 20 січня 2017 року за грудень 2016 року.
Міжрегіональною митницею ДФС затримано транзитний вантаж, що незаконно переміщувався з Туреччини до Республіки Білорусь вартістю понад 7 млн.грн.
За результатами проведеного аналізу інформаційних баз даних ДФС, а також товаросупровідних документів на вантажі, що прямували у режимі «транзит» через пункт пропуску «Нові Яриловичі» було зупинено для проведення поглибленого митного огляду 6 транспортних засобів, які переміщували товари з Туреччини, Молдови та Болгарії до Республіки Білорусь, а в подальшому до Росії. Фактично вказані товари завантажувались в транспортні засоби в Туреччині, мають турецьке походження, а через склади на території Болгарії та Молдови змінювався вантажовідправник та занижувалась фактурна вартість товару. У ході проведення ретельних митних оглядів співробітниками Міжрегіональної митниці було виявлено не задекларовані належним чином товари, а саме: тюль ,чохли для м’яких меблів, тканина зі штучним покриттям тощо. За цими фактами складено 4 протоколи про порушення митних правил за ознаками статті 472 Митного кодексу України. Санкція даної статті передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів, з конфіскацією зазначених товарів. На даний час вантаж затриманий та переданий на склад митниці. Загальна вартість вилучених товарів за попередньою оцінкою становить понад 7 млн. грн.
|