Купянский городской портал! Четверг, 28.03.2024, 19:15
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 14
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Август » 28 » Новини податкової від 28.08.17
08:16
Новини податкової від 28.08.17
Затверджено форми дозволу та розрахунку за водокористування

У Мін’юсті України 21.07.2017 р. зареєстровано за № 887/30755 наказ Мінприроди України, яким затверджено форму дозволу на спеціальне водокористування та форму нормативного розрахунку водокористування і водовідведення.
Наказ набирає чинності з дня опублікування.

Запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ

З 1 липня 2017 року запроваджено в дію систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (далі – СМ КОР), достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).
Система автоматично аналізує податкову накладну на наявність ризиків.
Реєстрація податкової накладної зупиняється у разі:
– поставки товару відмінного від придбаного (відсутність в отриманих податкових накладних товару з кодами УКТЗЕД, які зазначені у зупиненій податковій накладній);
- обсяги поставки перевищують обсяги придбання товару, зазначеного у податкові накладній;
- відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій.

Актуальні питання по сплаті земельного податку

Платниками земельного податку є власники земельних ділянок та землекористувачі. Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні громадян.

Відповідно до вимог ст. 271 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) базою оподаткування платою за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, а також площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Вимогами Податкового кодексу України передбачені пільги в оподаткуванні платою за землю. Так згідно з ст.281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються:
- інваліди першої і другої групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Нагадуємо, що термін сплати земельного податку спливає 29 серпня.

Особливості подання податкової звітності з податку на прибуток неприбутковими організаціями

Державна фіскальна служба України щодо звітування неприбутковими підприємствами, установами та організаціями (далі – неприбуткові організації) у листі від 10.08.2017 №21192/7/99-99-12-02-04-17 ( далі – лист ДФС №21192) повідомила наступне.
Відповідно до положень п.35 підрозділу 4 «Особливості сплавляння податку на прибуток підприємств» розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) неприбуткові організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) на день набрання чинності Законом України від 17.07.2015 №652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», що не відповідають вимогам п.133.4 ст.133 ПКУ, з метою включення до нового Реєстру зобов’язані були до 01.07.2017 привести свої установчі документи у відповідність до норм ПКУ та у цей самий строк подати копії таких документів до контролюючого органу.
Неприбуткові організації, які не привели свої установчі документи у відповідність до норм п.133.4 ст.133 ПКУ, після 01.07.2017 виключаються контролюючим органом з Реєстру.
Таким чином, така організація з 01.07.2017 втрачає ознаку неприбутковості та стає платником податку на прибуток підприємств.
Отже, протягом 2017 року зазначена організація має два «статуси»: не є платником податку на прибуток (до 01.07.2017) та є платником податку на прибуток (з 01.07.2017) і, відповідно, повинна відзвітувати за два таких періоди.

Плануєте навчати дитину на платній основі – правильно заповнюйте документи щоб отримати податкову знижку

Згідно з п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п.166.1 ст. 166 ПКУ).
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

Електронні сервіси ДФС – в допомогу платникам податків

На веб – порталі Державної фіскальної служби України можна скористатись електронними сервісами, Електронні сервіси ДФС – це реформування формату відносин з суб`єктами господарювання, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, а також знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.
Зокрема, є можливість оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, доступу до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом, звітувати он-лайн тощо. Для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну назву.
Сервіс «Електронний кабінет платника» надає майже повний спектр послуг як для суб’єктів господарювання, так і громадян, сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв.
Земельний податок : як нараховується та коли платити фізичним особам

п.286.5 ст. 286 Податкового кодексу України нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надають платникові податкове повідомлення-рішення про внесення плати за землю за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього кодексу. Податкове зобов’язання сплачується платником протягом 60 днів з дня вручення такого повідомлення-рішення.
Разом з тим, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:
- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;
- права на користування пільгою із сплати податку;
- розміру ставки податку;
- нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності (державний акт на право приватної власності на землю, свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності), користування пільгою (пенсійне посвідчення), контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) громадянину нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки: порядок нарахування та сплата

статтею 266 Податкового кодексу визначено порядок нарахування та сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки.
Об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками нерухомості.
Крім того, платниками є фізичні особи у яких об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості перебувають у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб. Зокрема, якщо об’єкт житлової таабо нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за незалежну їй частку. Якщо об’єкт житлової таабо нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кілької осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом. Якщо об’єкт житлової таабо нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Сервіс «Пульс»: як повідомити про корупційні та неправомірні дії посадових осіб ДФС

Сервіс «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну пошту idd@sfs.gov.ua.
Інформація приймається цілодобово.

Запровадження електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ

З 1 липня 2017 року запроваджено в дію систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (далі – СМ КОР), достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Детально про це нововведення розповідають фахівці ГУ ДФС у Чернігівській області.
Система автоматично аналізує податкову накладну на наявність ризиків
СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування».

Для платників, які набули з лютого 2017 року статус отримувачів бюджетної дотації, не є помилкою відсутність коду «2» у другій частині порядкового номеру податкових накладних

Для платників, які набули з лютого 2017 року статус отримувачів бюджетної дотації, не є помилкою відсутність коду «2» у другій частині порядкового номеру податкових накладних.
Згідно з п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 із змінами і доповненнями (далі - Порядок № 1307), порядковий номер податкової накладної містить лише цифрові значення та складається з двох частин:
у першій частині (до знака дробу) проставляється порядковий номер;
у другій частині (після знака дробу), зокрема проставляється код, що передбачає здійснення операцій за видами діяльності, визначеними в п. 16 прим. 1.3 ст. 16 прим. 1 Закону України від 24 червня 2004 року № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон № 1877).
Платники ПДВ, включені до реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр), у разі здійснення операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених п. 16 прим. 1.3 ст. 16 прим. 1 Закону № 1877, складають окремі податкові накладні та зазначають у другій частині порядкового номера такої податкової накладної код «2».

Використали продукцію власного виробництва в негосподарській діяльності

Про порядок нарахування податкових зобов’язань у випадку використання платником продукції власного виробництва в негосподарській діяльності. Тобто, відповідно до пункту 198.5 Податкового кодексу такий платник має скласти зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, які призначаються для їх використання / починають використовуватися, зокрема в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку. Варто пам'ятати, що така зведена податкова накладна складається не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду.
У разі складання зведеної податкової накладної в графі "Зведена податкова накладна" необхідно зробити помітку "X".
Далі в графі «Отримувач (покупець)» платник має зазначити власне найменування (П. І. Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставити умовний ІПН "600000000000", а у верхній лівій частині зазначити відповідний тип причини "13" (п. 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2015 № 1307 - складена у зв'язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності).

Якщо «незалежник» є одночасно підприємцем: що з ЄСВ

Пунктами 4, 5 частини першої ст. 4 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон про ЄСВ) передбачено, що платниками єдиного внеску є фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності.
Незалежно від того, чи є особи, які провадять незалежну професійну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності одночасно підприємцями, вони є платниками єдиного внеску, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок та подавати звітність.
Крім того, якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, вони зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (п. 2 частини першої ст. 7 Закону про ЄСВ).

Про основні аспекти декларування контрольованих операцій

1 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату України».
Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306755.html

Оподаткування доходу нерезидента - юридичної особи від продажу нерухомого майна, яке розташоване на території України

Відповідно до ст. 141 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними ст. 141 ПКУ. Для цілей п. 141.4 ст. 141 ПКУ такими доходами є, зокрема, доходи від продажу нерухомого майна, розташованого на території України, яке належить нерезиденту, у тому числі майна постійного представництва нерезидента.
Згідно з п.п. 141.4.2 п. 141.4 ст. 141 ПКУ резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок з таких доходів, зазначених у п.п. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 ПКУ, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3 - 141.4.6 та 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 ПКУ) їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Що робити, якщо реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі зупинено?

У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податку має право подати протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування пояснення та/або копії документів, зазначені у п. п. «в» п. п. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 ПКУ.
Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1312601 (далі – Повідомлення).

Микола Чмерук: Повідомлення для підтвердження реальності операцій по зупиненим податковим накладним подаються в електронному вигляді

Для унеможливлення впливу людського фактору на процес приймання документів Міністерством фінансів України внесено зміни до діючого наказу, якими передбачено подання повідомлень та документів на підтвердження реальності операцій по зупиненим податковим накладним виключно в електронному вигляді. Про це повідомив директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.
Він розповів, що змінами також передбачено і додатковий контроль за операціями з нульовою ставкою та тими операціями, які звільнені від оподаткування. Це, у свою чергу, дозволить зупинити подальше використання схем фіктивного кредиту з ПДВ.
Загалом, з початку дії системи моніторингу податкових накладних та станом на 11 серпня 2017 року комісією ДФС опрацьовано вже понад 40 тис. повідомлень платників податків. З них по 25 тис. повідомлень прийнято позитивне рішення.

СМКОР: з 12 серпня пояснення та копії документів – тільки в електронному вигляді

Наказ Мінфіну України від 21.07.2017 №654 внесені зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПНРК) в ЄРПН, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.2017 р. №567.
Зокрема, пункт 6.1 Критеріїв викладений в новій редакції, а саме «обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПНРК, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих ПН/РК, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)». Тобто, якщо в попередній редакції різниця визнавалася між обсягом постачання та обсягом придбання, то згідно зі змінами визначатиметься між обсягами придбання та постачання.

Неприбуткові організації – to be or not to be? Порядок надання звітів за 2017 рік

Порядок звітування неприбутковими організаціями – юрособами, яких з 1 липня 2017 року виключено з Реєстру та які з 01.07.2017 по 31.12.2017 є платниками податку на прибуток, такий:
- за період з 01.01.2017 по 30.06.2017 неприбуткова організація подає до контролюючого органу Звіт за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року (який для таких організацій дорівнює періоду з 01.01.2017 по 30.06.2017), та фінансову звітність за перше півріччя 2017 року – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, тобто з граничним строком подання Звіту 01 березня 2018 року;
Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306901.html

За користування автомобілем з іноземною реєстрацією, строк перебування якого в України минув, передбачені штрафні санкції

Власників транспортних засобів з іноземною реєстрацією, які ввезені в режимі «транзиту» або тимчасово для особистого користування, у разі порушення термінів перебування на території України таких транспортних засобів, їх власникам загрожують штрафні санкції. Про це розповів заступник директора Департаменту організації протидії митним правопорушенням ДФС Олексій Сівірін.
«Відповідальність за перевищення встановленого строку транзитного переміщення транспортних засобів передбачена ст. 470 Митного кодексу України. Якщо таке перевищення не більше однієї доби, то власнику загрожує попередження або штраф у розмірі 170 грн. У випадку перевищення більш ніж на 1 добу, але не більше ніж на 10 діб, штраф складає 3400 грн, якщо понад 10 діб, то сума штрафу зростає до 8500 гривень», - зазначив Олексій Сівірін.

Платникам податку на нерухоме майно !

На численні звернення громадян з приводу отриманих або не отриманих податкових повідомлень – рішень щодо сплати чи коригування суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
У разі, якщо платнику податку не надійшло податкове повідомлення - рішення про його сплату, він має право звернутися до контролюючого органу із заявою, до якої додати копії документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно. Контролюючий орган на підставі заяви розрахує суму податку на нерухоме майно та надішле податкове повідомлення - рішення.
Якщо платнику податку надійшло податкове повідомлення – рішення про сплату податку на нерухоме майно, однак ним виявлено розбіжності і він не погоджується із сумою податку, такий платник податку може звернутися до контролюючого органу із заявою про проведення звірки.
Детальніше на http://zt.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306841.html

Транспортний податок необхідно сплатити до кінця серпня

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року.
Обчислення суми податку з об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Мирослав Продан: До загального фонду держбюджету платниками перераховано понад 412 млрд. грн. податків та зборів

У результаті реформ і покращення роботи фіскальної служби, досягнення конструктивного діалогу з бізнесом вдалося суттєво збільшити надходження до загального фонду державного бюджету. Як результат, фіксується збільшення надходжень (збору) у січні – липні поточного року – понад 412 млрд гривень. Про це повідомив в.о Голови ДФС Мирослав Продан.
За його словами, за цей період зафіксовано збільшення надходжень до загального фонду державного бюджету майже на 28% у порівнянні з 7 місяцями минулого року.

Харківщина: 439,6 млн. грн. військового збору надійшло до бюджету за 7 місяців поточного року
Це на 119,2 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. (Протягом січня-липня 2016 року було зібрано 320,4 млн. грн.)
Зокрема, у липні 2017 року перераховано 69 млн. грн. військового збору. В порівнянні з липнем 2016 року надходження збільшились на 15,8 млн. грн.
В трійці лідерів: Київський (67,7 млн. грн), Шевченківський (65,6 млн.грн) та Холодногірський (51,3 млн.грн) райони м. Харкова.
По Харківській області - Красноградський (16,8 млн.грн) й Харківський (15,6 млн.грн.) райони.

З 1 січня 2017 року спадщина, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення, оподатковується за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб

Починаючи з 1 січня 2017 року за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.
Членами сім'ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Членами сім'ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки.

Виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій

Виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій, здійснюється на підставі рішення контролюючого органу в разі:
- використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для інших цілей, ніж утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених підпунктом 133.4.2 пункту 133.4 статті 133 Кодексу;
- розподілу доходів (прибутків) неприбуткової організації або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб;
Детальніше на http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/306937.html

Затверджені нові форма Книги обліку доходів і витрат та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу

11.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 №591, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.07.2017 за №871/30739 (далі – Наказ №591).
Цим Наказом затверджені нові:
- форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Книга обліку);
- Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу (далі – Порядок).
Порядок поширюється на фізичних осіб – платників податків (далі – платники податків), які отримують доходи та відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.

До якого бюджету сплачувати ПДФО при виплаті орендної плати за паї

Податковий агент, який здійснює нарахування (виплату) доходів у вигляді орендної плати за земельні частки (паї), сплачує (перераховує) податок на доходи фізичних осіб та військовий збір до відповідного бюджету за своїм місцезнаходженням (реєстрації) на рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби.

Зарплата інваліда ІІІ групи: чи є пільги і ПСП

Пунктом 23 частини першої ст. 13 Закону України від 22.10.93 р. № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» встановлено, що інвалідам війни та прирівняним до них особам, визначеним ст. 7 цього Закону, надаються пільги зі сплати податків, зборів, мита та інших платежів до бюджету відповідно до податкового та митного законодавства.
Дохід у вигляді заробітної плати, отриманий платником податку (у тому числі інвалідом III групи), оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором на загальних підставах. При цьому у разі якщо місячна заробітна плата такого платника перевищує 2 240 грн, питання надання ПСП не розглядається.
Єдиний внесок для працюючих інвалідів установлено у розмірі 8,41 %.

Порядок подання інформації про спадщину

Видача свідоцтв про право на спадщину спадкоємцям, які прийняли спадщину, здійснюється нотаріусом або в сільських населених пунктах — уповноваженою на це посадовою особою відповідного органу місцевого самоврядування.
Про видачу свідоцтв зазначені особи повинні щокварталу подавати інформацію до контролюючого органу. При цьому нотаріус подає інформацію за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.
Свідоцтво про право на спадщину спадкоємцю-нерезиденту видається за наявності документа про сплату таким спадкоємцем податку на доходи фізичних осіб та військового збору з вартості об’єкта спадщини.
Зазначена інформація подається у формі Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1-ДФ), у якому обов’язково зазначається сума доходу у вигляді вартості успадкованого майна, отриманого платником податку, зазначеним у пп. 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 Податкового кодексу, а саме спадкоємцями, які не є членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступеня споріднення у понятті, визначеному Податковим кодексом.
Порядок заповнення та подання зазначеного розрахунку затверджено наказом Мінфіну України від 13.01.2015 р. № 4.

Збір платежів від великого бізнесу перевищив минулорічний показник на 20%

Завдяки гармонійному поєднанню зусиль великих платників та контролю з боку Офісу великих платників податків ДФС протягом 7 місяців 2017 року забезпечено збір платежів до загального фонду державного бюджету в розмірі майже 142,5 млрд грн, що на 21,8 млрд грн, або на 20% більше, ніж за відповідний період минулого року.
Частка податкових платежів від великого бізнесу, що обслуговується Офісом, склала 58,3% від загального збору державного бюджету податкових платежів по Україні.
У розрізі основних податків до Держбюджету надійшло:
податку на додану вартість - 67,4 млрд грн;

акцизного податку - 34,3 млрд грн;
податку на прибуток - 22 млрд грн та частини чистого прибутку - 4,9 млрд грн.
У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року значно зросли надходження з податку на додану вартість на 11,9 млрд грн, або на 22%, а також акцизного податку на 6,1 млрд грн, або на 21%.

Довідка про подану декларацію видається громадянам за місцем податкового обліку

Міністерство фінансів України наказом від 13.06.2017 N 568 затвердило форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок оформлення і видачі цієї довідки.
Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу довідки та поданої декларації про майновий стан і доходи.
Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу, яким передбачено видачу контролюючим органом довідки, та зазначенням найменування підприємства, до якого довідку буде подано платником податків.
Довідка видається контролюючим органом за місцем податкового обліку:
платникам податків, які звернулися відповідно до п. 179.12 ст. 179 Податкового кодексу, - протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви;
платникам податку - резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання та які звернулися відповідно до п. 179.3 ст. 179 Податкового кодексу, - протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.

ЩОДО ВІДОБРАЖЕННЯ ПОДАТКОВОГО КРЕДИТУ ПІСЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ В РЕЄСТРІ ПЛАТНИКІВ

Державна фіскальна служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 29.06.2017 р. N 888/6/99-99-12-03-01-15/ІПК щодо можливості врахування платником податку після дати відновлення його у Реєстрі платників ПДВ (далі - Реєстр) сум податкового кредиту з ПДВ, сформованого до дати виключення його з Реєстру.
Порядок реєстрації особи як платника ПДВ, анулювання такої реєстрації та поновлення у Реєстрі регулюється статтями 180 - 184 ПКУ та регламентується Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 N 1130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за N 1456/26233.
Законодавчі підстави для анулювання реєстрації особи як платника ПДВ визначено статтею 184 ПКУ.
Відповідно до пункту 184.1 статті 184 ПКУ реєстрація діє до дати анулювання реєстрації особи як платника податку, яка проводиться шляхом виключення з Реєстру.
Згідно з пунктом 184.5 статті 184 ПКУ з моменту анулювання реєстрації особи як платника податку така особа позбавляється права на віднесення сум податку до податкового кредиту, виписку податкових накладних.

В додаток до Звіту щодо контрольованих операцій внесено зміни

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 468 (далі - наказ № 468) «Про затвердження Змін до форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі - Звіт та Порядок), що набув чинності 16.06.2017, внесено зміни у звітні документи щодо контрольованих операцій,
Головною відмінністю від попередньої форми Звіту є доповнення додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» графою 25 «Сторона, що досліджується», в якій у разі застосування для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» методів ціни перепродажу, «витрати плюс» та чистого прибутку, має бути зазначена інформація про сторону, що досліджується відповідно до п.п. 39.3.2.7 п.п. 39.3.2 п. 39.3 ст. 39 Кодексу. У випадках, якщо платник податків обирає стороною, що досліджується, себе, у графі зазначається «1», якщо обрано особу-контрагента у контрольованих операціях, зазначається «0». Під час застосування методів порівняльної неконтрольованої ціни або розподілу прибутку графа 25 не заповнюється.
Назва графи 20 додатка до Звіту «Відомості про контрольовані операції» приведена у відповідність до вимог Кодексу: в ній зазначається загальна вартість операції за вирахуванням непрямих податків.

Як нерезиденту отримати довідку про сплачений в Україні податок на прибуток

Порядок видачі довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та форма цієї довідки затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.12.2012 №1264.
Для отримання довідки необхідне письмове звернення нерезидента або уповноваженої ним особи за місцезнаходженням (місцем проживання) резидента або постійного представництва нерезидента, що здійснює на користь нерезидента будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України.
Письмове звернення нерезидента про надання довідки надсилається до відповідного податкового органу безпосередньо або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або через уповноважену особу, яка повинна підтвердити свої повноваження.
Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/307219.html
Просмотров: 533 | Добавил: varlamovaes | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)
    [12.07.2023]
    Кровати металлические в тюрьмы (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024