Майже 14 млн. грн. ПДВ надійшло до бюджету від
платників Куп`янської ОДПІ
Протягом
11 місяців 2013 року суб’єкти
господарювання Куп`янської ОДПІ сплатили до державної
скарбниці 13,921 млн. грн.
податку на додану вартість. Про це під час брифінгу повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ
Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.
Більше
половини нарахувань цього податку, а саме 88% або 12,2
млн.грн. забезпечили підприємства –
юридичні особи.
Від плати за землю в
місцеві бюджети Куп`янська, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського
районів надійшло більш ніж 22 млн.грн.
Більше
22,5 млн. грн. надійшло до
місцевих бюджетів Куп`янської ОДПІ від плати за землю.
Таку суму сплатили юридичні та фізичні особи за користування землею. Це на 2
млн. грн.більше минулорічних надходжень.
«Левову частку плати за землю
складають податки від юридичних осіб – 17,2 млн. грн. Решту – майже 5,4 млн. сплатили фізичні особи», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області
Ігор Лукшин.
Куп`янська ОДПІ: Більше 17,8
мільйонів гривень податку на прибуток надійшло до бюджету
Як
повідомила начальник Куп`янської
ОДПІ ГУ Міндоходів у
Харківській області Олена Кухтіна, за січень – листопад 2013 року надходження по податку
на прибуток, в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року, збільшилися на 6,1
млн.грн.
Посадовець нагадала: «З 2013 року підприємства у яких доходи за
попередній рік не перевищують 10 млн.грн., а також неприбуткові
організації - платять податок один раз в рік. Підприємства у яких дохід
за попередній рік перевищує 10 млн.грн. платять щомісячно авансовий внесок по
податку на прибуток у розмірі 1/12 суми податку за попередній рік».
Колектив Міністерства доходів і зборів України працює
у штатному режимі
Колектив
Міністерства доходів і зборів України працює у штатному режимі. На апаратній
відеонараді зі структурними підрозділами, керівниками та співробітниками у
регіонах Міністр Олександр Клименко підкреслив важливість стабільної роботи
колективу Міністерства із забезпечення надходжень податків та зборів до
державного та місцевого бюджетів.
«Ми
не маємо жодного морального права поставити під загрозу забезпечення
стабільних надходжень для фінансування роботи держави, місцевих громад.
Це наша відповідальність перед суспільством. Наші дії повинні бути максимально
відкритими і прозорими. Міністерство було і залишається поза політикою», -
підкреслив Міністр.
У
своєму зверненні до колективу Олександр Клименко відзначив, що
Міністерство продовжує у повному обсязі виконувати свої функції з
адміністрування податків, зборів і митних платежів. Міністр доручив забезпечити
роботу усіх сервісних центрів, митних пунктів та структурних підрозділів
Міністерства у штатному режимі, щоб «громадяни і бізнес мали можливість
безперешкодно реалізувати свої громадянські обов’язки і права».
Заява про перехід на спрощену систему оподаткування
подається не пізніше ніж за 15 днів до початку нового кварталу
Для
переходу з загальної системи оподаткування на спрощену з 1 січня 2014 року,
заяву про застосування спрощеної системи оподаткування слід подати до 16 грудня
2013 року.
До
поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Нагадаємо,
що фізичні та юридичні особи можуть прийняти рішення про перехід на спрощену
систему оподаткування шляхом подання заяви до органу державної податкової
служби не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного
кварталу. Такий перехід можливий один раз протягом календарного року.
Порядок
переходу на спрощену систему оподаткування визначено
пп. 298.1.1-298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового
кодексу України.
Наймаєте житло для працівників – нараховуйте єдиний
соціальний внесок.
На
витрати, понесені підприємством у зв’язку з оплатою найманого житла
працівникам, нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування (далі – ЄВ).
Такі
виплати (оплата квартири та найманого житла, гуртожитку, товарів, продуктових
замовлень, абонементів до групи здоров’я, передплати на газети та журнали,
протезування, суми компенсації вартості виданого працівникам палива у випадках,
не передбачених чинним законодавством) мають індивідуальний характер та
належать до фонду оплати праці у складі інших заохочувальних і компенсаційних
виплат.
Базою
нарахування ЄВ для роботодавців та найманих працівників є сума нарахованої
заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну
плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній
формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці» сума
винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за
цивільно-правовими договорами.
Відповідна
норма передбачена п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI
«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування» зі змінами та доповненнями.
Визначення
видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших
заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні ЄВ передбачене
Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Державного
комітету статистики України від 13.01.2004 р. № 5 (пп. 2.3.4 п. 2.3 Інструкції
№ 5).
Малому та середньому бізнесу
– комфортні умови роботи
«Створення сприятливих умов для розвитку
малого та середнього бізнесу – запорука стабільного економічного розвитку
території»- , зазначила заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна
Богатирьова під час засідання
«круглого столу», яке відбулось нещодавно у Куп`янській ОДПІ.
Посадовець наголосила, що в умовах
розвитку ринкової економіки значну роль відіграє малий та середній бізнес. В
останні роки підприємництво не випадково до себе привертає увагу. Бо це є
найдемократичніший суспільний інститут, який практично не коштує бюджету, а
навпаки, забезпечує його наповнення, створення робочих місць, підвищення
життєвого рівня населення.
На
обліку у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 1333 підприємств і організацій. Активно
розвивається також мале
підприємництво. Більше 80% всіх
платників податків, які перебувають на обліку – це приватні підприємці, а саме
5418 осіб.
«Усі перспективи соціально –
економічного розвитку так чи інакше пов’язані з розвитком малого та
середнього бізнесу. Тому завдання органів
Міндоходів полягає у створенні сприятливих умов для його розвитку», - підкреслила Інна Вікторівна.
За шість місяців попереднє електронне митне
декларування зросло більш ніж в 1,5 тис. раза
Суб’єкти
зовнішньоекономічної діяльності все активніше користуються можливістю
попереднього митного декларування товарів.
Щодня
митниці Міндоходів отримують щонайменше як 100 попередніх митних декларацій
типу „ЕА”. Якщо у травні, коли була започаткована така форма декларування, було
надіслано лише 2 декларації цього типу, то вже у жовтні їх кількість зросла в
1,8 тис. раз та склала 3,6 тис. документів, за 12 днів листопада кількість
оформлень сягнула 1,1 тис.
Особливістю
такого декларування, відзначають у Міністерстві, є можливість здійснення
митного оформлення імпортованих в Україну товарів без їх фізичного пред‘явлення
митниці призначення. Тобто одразу після перетину митного кордону товар
випускається у заявлений підприємцем митний режим.
Крім
того, всі процедури оформлення товарів та взаємодії з декларантами максимально
автоматизовані, а це, в свою чергу, мінімізує «людський фактор».
Декларація
типу «ЕА» дозволяє випуск товарів у таких митних режимах як імпорт, реімпорт,
тимчасове ввезення, переробка на митній території. Водночас такі декларації не
можуть бути використані для випуску підакцизних, поштових, а також тих товарів,
ввезення яких відмінні від вищезазначених режимів тощо.
Нагадаємо,
що технології електронного попереднього митного декларування на митницях
Міндоходів почали діяти з травня поточного року. Для здійснення митного
оформлення за такою процедурою підприємцю ще до фактичного ввезення товару в
Україну достатньо направити в митницю призначення попередню митну декларацію,
яка і буде підставою для випуску товару у митний режим після перетину ним
кордону.
|