Громадянам необхідно погасити заборгованість по
земельному податку
Використання землі
в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку
або орендної плати за землю.
«Граничний термін сплати земельного податку
громадянами минув 30 серпня 2013 року. За результатами податкового обліку в
Куп`янській ОДПІ обліковується 25913 громадян - землевласників та
землекористувачів, з яких платниками податку є 16397 чоловік. Станом на 1
вересня 2013 року надходження по земельному податку склали 14,9 млн.грн.,
податковий борг становить 333,3 тис.грн.», - повідомила під час зустрічі з
кореспондентами Куп`янської телерадіокомпанії начальник управління
оподаткування та контролю об’єктів і операцій Куп`янчької ОДПІ ГУ Міндоходів у
Харківській області Оксана Шкарлетова.
Мешканцям м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського
районів необхідно погасити заборгованість по земельному податку.
У разі несвоєчасної
сплати земельного податку чинним законодавством передбачена відповідальність у
вигляді пені та штрафних санкцій. Тож не зволікайте зі сплатою податку на
землю.
При виникненні
будь-яких питань щодо сплати земельного податку звертайтеся до Куп`янської ОДПІ
за тел. 7-85-69.
Створення комфортних умов для бізнесу сприяє наповненню бюджету
Станом на 01 вересня 2013 року на обліку в Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів в
Харківській області перебуває 6699 платників податків: 1325 юридичних осіб та
5374 фізичних осіб –
підприємців.
Лише протягом
серпня поточного року кількість платників податків, що перебувають на
обліку у Куп`янській ОДПІ збільшилась на 17 приватних
підприємців.
За 8 місяців 2013 року суб’єкти господарювання - юридичні та фізичні особи,
які перебувають на обліку у Куп`янській ОДПІ сплатили до Місцевих бюджетів
більш ніж 119 млн. гривень, що майже на 12 млн.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.
«Така позитивна динаміка росту бюджетних надходжень відбувається завдяки спрощенню умов ведення бізнесу підприємцями та створення комфортних умов для платників податків при наданні їм адміністративних та інформаційних послуг», - зазначає
начальник Куп`янської ОДПІ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.
Сподіваємось, що
створення комфортних умов для бізнесу спонукатиме платників відповідально
виконувати свої зобов’язання перед державою зі сплати податків!
Для подання звітності з ЄСВ отримайте безкоштовний
електронний ключ
Згідно
з нормами законодавства, платникам єдиного соціального внеску необхідно
подавати звітність щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнодержавне
соціальне страхування.
«Платники ЄСВ мають можливість, використовуючи ключ цифрового підпису
Акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів, звітувати – через
Інтернет», - повідомила журналістам Куп`янської телерадіокомпанії завідувач інформаційно –
комунікаційного сектору Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області
Олена Ляшенко.
Відділ реєстрації користувачів, який працює в приміщенні Куп`янської ОДПІ
надає, як юридичним, так і фізичним особам послуги електронного цифрового
підпису з реєстрації заявників та надає безкоштовні надійні засоби електронного
цифрового підпису.
Для отримання ключа електронного цифрового підпису платникам єдиного
соціального внеску необхідно звернутись до відділу реєстрації користувачів при
Куп`янській ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, кім. 3 та
отримати корисні послуги для свого комфорту!
На
Харківщині майже 99% платників ПДВ звітують через Інтернет
Загалом у серпні
поточного року звітність з податку на додану вартість подали 13,7 тисяч платників
ПДВ, з них в електронному вигляді - 13,6 тисяч. Серед них: більш ніж
12,3 тисяч підприємств та близько 1,3 тисяч фізичних осіб.
Про це повідомили
в Управлінні ІТ та обліку платників ГУ Міндоходів у Харківській області.
Як розповідають у
відомстві, сьогодні для надання звітів через Інтернет необхідно мати комп’ютер,
спеціальну програму та сертифікат електронного цифрового підпису.
Так, останній
можна безоплатно отримати у відділах реєстрації користувачів Акредитованого
центру сертифікації ключів (АЦСК). На Харківщині таких підрозділів 8, більшість
з них (7) працюють при районних ДПІ.
Фахівці
регіонального управління Міндоходів запевняють, що отриманий у віділеннях АЦСК
«електронний ключ» можно використовувати не лише для надання податкових звітів,
а й для митних декларацій.
До речі на
Харківщині майже 83,0% митних декларацій вже оформлюються в електронному
вигляді.
Подання податкової звітності перед святами або вихідними
«Якщо останній день строку подання податкової звітності припадає на
вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за
вихідним або святковим операційний (банківський) день», - нагадує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.
Слід пам`ятати, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься.
Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового
зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10
календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку
подання податкової декларації. При цьому, платник не повинен враховувати перенесення термінів подання звітності у зв`язку з вихідними чи святковими днями.
Хто є
платниками акцизного податку
Куп`янська ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області нагадує, що
відповідно до п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010
року №2275-VI платниками податку є:
Особа, яка
виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому
числі з давальницької сировини (пп. 212.1.1 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа - суб’єкт
господарювання, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію
України (пп. 212.1.2 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Фізична особа -
резидент або нерезидент, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну
територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню, відповідно до митного
законодавства (пп. 212.1.3 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа, яка реалізує конфісковані підакцизні товари (продукцію), підакцизні
товари (продукцію), визнані безхазяйними, підакцизні товари (продукцію), за
якими не звернувся власник до кінця строку зберігання, та підакцизні товари
(продукцію), що за правом успадкування чи на інших законних підставах
переходять у власність держави, якщо ці товари (продукція) підлягають
реалізації (продажу) в установленому законодавством порядку (пп. 212.1.4 п.
212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа, яка
реалізує або передає у володіння, користування чи розпорядження підакцизні
товари (продукцію), що були ввезені на митну територію України із звільненням
від оподаткування до закінчення строку, визначеного законом відповідно до п.
213.3 ст. 213 цього Кодексу (пп. 212.1.5 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа, на яку
покладається дотримання вимог митних режимів, що передбачають звільнення від
оподаткування, у разі порушення таких вимог (пп. 212.1.6 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа, на яку
покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів
(продукції), на які встановлено ставку податку 0 гривень за 1 літр
100-відсоткового спирту, 0 євро за 1000 кг нафтопродуктів у разі порушення
таких умов (пп. 212.1.7 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Особа, на яку при здійсненні операцій з підакцизними товарами (продукцією),
які не підлягають оподаткуванню або звільняються від оподаткування,
покладається виконання умов щодо цільового використання підакцизних товарів
(продукції) в разі порушення таких умов (пп. 212.1.8 п. 212.1 ст. 212 ПКУ).
Згідно з п. 212.2
ст. 212 ПКУ замовники, за дорученням яких виробляються підакцизні товари
(продукція) з давальницької сировини, сплачують податок виробнику.
Також
повідомляємо, що платниками акцизного податку на Харківщині є 19 суб’єктів
господарювання.
Акцизні
марки нового зразка - захист від неякісної продукції
З метою забезпечення більш дієвої систему боротьби з фальсифікатом і
підробками підакцизних товарів з 1 вересня 2013 року запроваджено марки
акцизного податку нового зразка для алкогольних напоїв і тютюнових виробів
вітчизняного та імпортного виробництва.
Марки акцизного
податку нового зразка відрізняються графічним дизайном та кольоровою гамою.
Кожна марка має графічний захисний елемент, якій містить інформацію в
закодованому вигляді. Цей захисний елемент не може бути відтворений шляхом
сканування, копіювання та друку. При цьому геометричні розміри марок акцизного
податку нового зразка (довжина, ширина, товщина) порівняно з марками
попереднього зразка не змінено, що не призводить до понесення додаткових витрат
виробниками та імпортерами, оскільки немає необхідності у проведенні тестування
нових марок акцизного податку.
Разом, з цим,
чинним законодавством передбачено, що у разі зміни зразка марок акцизного
податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві
алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані
такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх
повної реалізації в межах терміну придатності для споживання (ст. 11 Закону
України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (у редакції, яка діє до
04.07.2014).
Нагадуємо, що акцизна марка нового зразка затверджена постановою Кабінету
Міністрів України від 03.07.2013 № 474 „Про внесення змін до постанов Кабінету
Міністрів України від 27 грудня 2010р. № 1251 і від 13 березня 2013р. № 188”.
Міндоходів
готується до проведення дистанційних електронних перевірок
Міністерство
доходів і зборів планує поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення
електронних перевірок. Механізм електронних перевірок, права та обов’язки
платників і податкових аудиторів визначені у розробленому Міністерством проекті
закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого
впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок».
Зокрема,
Міндоходів пропонує законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими
органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових
деклараціях та електронних документах платника податків. Такі перевірки
проводитимуться за заявою платника податків. Крім того, передбачається,
що акт (довідка) такої перевірки може бути складений у формі електронного
документа і спрямований засобами електронного зв'язку платнику податків.
«Запровадження
електронних перевірок – це частина нашої стратегії з розвитку податкового
сервісу, дерегуляції ведення підприємницької діяльності. Пропонуючи таку форму
контролю, ми, по-перше, прагнемо зекономити час платників, зробити державний
аудит необтяжливим для них.
По-друге, ми
орієнтуємося на мінімізацію персонального контакту між платником та
державою, зниження ролі людського фактору», - зауважив Міністр доходів і зборів
Олександр Клименко.
Фахівці
Міністерства запевняють, що існуюча інфраструктура електронного документообігу
дозволить перейти на дистанційний аудит без додаткових витрат як для бюджету,
так і для платників податків.
Сервісом
«електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники
єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування. Для цього
достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів
про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
З 1 січня 2015
року послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу,
що працюють на загальній системі оподаткування. А з 1 січня 2016 року - для
всіх категорій платників податків.
Як підкреслюють фахівці Міндоходів, таке поетапне впровадження необхідне
для адаптації підприємців, урахування усіх технічних деталей.
У
Центрах обслуговування платників податків Куп`янської ОДПІ протягом 2013 року надано майже 39 тисяч послуг
З них майже 12,5 тисяч
– адміністративних, 1,5 тисяч –консультативних, майже 25 тисяч – з прийому звітності. Крім того, більш ніж 2,6 тисяч
платників податків отримали, у зручний для себе час, сертифікат електронного
цифрового підпису.
Таку
статистику озвучили в ГУ Міндоходів у Харківській області.
Серед послуг, що
надаються в ЦОППах: видача довідок та дозвільних документів, прийом податкової
звітності та вхідної кореспонденції, надання податкових консультацій та
роз’яснень з митних питань,видача «електронних ключів» та інші.
Нагадаємо, що Центри обслуговування платників
податків при Куп`янській ОДПІ та її
відділеннях працюють з травня 2013 року. У кожному з них створено комфортні умови для відвідувачів. Зокрема, є
зручні зони для заповнення платниками документів, працює WiFi, розміщено
інформаційні стенди. ЦОППи функціонують з понеділка по суботу.
До уваги платників податків!
Перелік рахунків за кодами класифікації доходів бюджету з
екологічного податку
19010700 ”Екологічний податок , який справляється при ввезенні на митну територію
України транспортних засобів та /або кузовів до них (за винятком кузовів товарної категорії) 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЄД) в митному
режимі імпорту”
м.Купянськ- 34120996700013, Купянський
р-н- 34126996700329
19010800 "Екологічний податок , який справляється при продажу на внутрішному ринку
України транспортних засобів, вироблених (виготовлених) на митній теріторії України ”
м.Купянськ- 34129997700013, Куп`янський р-н- 34125997700329,
19010900 ”Екологічний податок , який справляється при придбанні
транспортних засобів в осіб,які не є платниками цього податку згідно з
Податковим Кодексом України”,
м.Купянськ 34128998700013, Куп`янський р-н 34124998700329
|