Як пояснює заступник начальника Купянської ОДПІ Ігор Лукшин, відповідно до ст. 15 Закону № 481 плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами справляється щокварталу рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством.
Згідно з пп. 3.10 п. 3 Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, затверджених Наказом ДФС України від 24.10.2014 р. №213, внесення інформації до ліцензії про сплату чергового щоквартального платежу здійснюється структурним підрозділом головного управління на підставі поданої заявником копії платіжного документа.. Крім того, заявнику необхідно подати ліцензію та заяву довільної форми з проханням внести інформацію про сплату до такої ліцензії. Дія ліцензії призупиняється у разі несвоєчасної сплати чергового платежу за ліцензію на підставі письмового розпорядження органу, який видав ліцензію, на термін до сплати заборгованості.
«Враховуючи зазначене, ст. 15 Закону № 481 та Наказу №213 визначено порядок внесення чергових платежів за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, який є обов’язковим до виконання для всіх суб’єктів господарювання — учасників правовідносин, що виникають у ході реалізації зазначеної вище норми. Сплата за весь термін дії ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами не дозволяється»,акцентує фахівець.
Також він повідомив, що у жовтні місяці плата видачу за ліцензій, яку спрямувала в бюджет Куп’янська ОДПІ склала 39,9 тис. грн., що складає 111,4% від планового завдання.
|