В рамках стратегії переходу до домінування громадянських, політичних і духовних цінностей, інтересів людини і суспільства, принципів моральної, відкритої та відповідальної політики, високого професіоналізму й відданості, всього того, що можна назвати служінням народу і Батьківщини, Державна фіскальна служба Україні продовжує розвивати такий необхідний і корисний електронний сервіс як антикорупційний сервіс «Пульс». Сервіс «Пульс» - це унікальний сервіс, що приймає звернення громадян з проблемних питань роботи відомства. Пересічні громадяни, суб’єкти господарювання або підприємства можуть зателефонувати на «гарячу» лінію «Пульсу» і висловити свої пропозиції та побажання щодо роботи служби або поставити запитання. Протягом робочого дня людина отримає відповідь на свій дзвінок. Крім того, за цим телефоном сервісу «Пульс» можна заявити про протиправні та корупційні дії працівників фіскальної служби України. Нагадаємо телефон сервісу: (044) 284-00-07 Завдання працівників фіскальної служби - переконати платників в тому, що виявлення своєї громадської активності є ефективним механізмом співпраці та подолання основних проблем, які виникають у системі оподаткування.
|