Купянский городской портал! Пятница, 26.04.2024, 07:04
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Сентябрь » 21 » Салтівська ОДПІ інформує: (21.09.2016 р.)
16:59
Салтівська ОДПІ інформує: (21.09.2016 р.)
Роман Насіров: підходи до боротьби з корупцією стали жорсткішими

Подолання корупції - комплексний процес, до якого мають залучатися поряд з фіскальною службою й інші правоохоронні органи. На цьому наголосив Голова ДФС Роман Насіров під час виступу на 13 щорічній зустрічі Ялтинської європейської стратегії (YES) «Світ, Європа та Україна: шторми змін», що відбулась в Києві 17 вересня.
За його словами, ДФС вживає заходів для очищення служби. Після затвердження Антикорупційної програми, яка почала працювати з серпня 2015 року, підходи до боротьби з корупцією стали жорсткішими. Ключове положення цієї програми – покладання обов’язків щодо антикорупційної діяльності безпосередньо на керівників підрозділів фіскальної служби.
«Передбачено, що в разі скоєння службовою особою корупційного правопорушення, відповідальність за це нестимуть не тільки особи, котрі його вчинили, а й керівники їхніх підрозділів. За те, що у межах своїх повноважень не забезпечили ефективного контролю за дотриманням підлеглими антикорупційного законодавства», - підкреслив Роман Насіров.
За словами Голови ДФС, з початку року до дисциплінарної відповідальності притягнуто 311 службових осіб, звільнено – 148. Також упродовж січня-серпня 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 378 кримінальних проваджень. Це – 90% від загальної кількості розпочатих проваджень всіма правоохоронними органами (420).

Роман Насіров: Україна та США активізують співпрацю у напрямі реформування митниці

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у зустрічі з делегацією США щодо реформування митниці.
«В ході перемовин була досягнута домовленість про підтримку реформування митниці нашими американськими партнерами. За підсумками візиту делегації вироблені рекомендації з реформування роботи митниці», - зазначив Голова ДФС.
За його словами, ефективна робота митниці є необхідною умовою для досягнення економічного зростання у країні.
«Державна фіскальна служба України максимально сприяє місії США та передає американським колегам всю необхідну інформацію», - запевнив Роман Насіров.
Він наголосив, що представники делегації США надали технічні рекомендації щодо реформ на українській митниці. «За сформованим американською стороною планом реформ найближчим часом розпочнеться модернізація митних органів ДФС».

Роман Насіров: Необхідно підвищити заробітну плату працівникам ДФС

Через зловживання і корупцію за останній рік в ДФС звільнено більше 200 керівників митниць різного рівня. Про це на 13-тій щорічній зустрічі Ялтинської Європейської Стратегії (YES) заявив голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
За його словами, останні півтора роки у ДФС проводиться активна діяльність по боротьбі з корупцією. Одним з головних чинників корупції, особливо на нижчому рівні, на думку Романа Насірова, є низький рівень заробітної плати у відомстві.
«Ми приймаємо заходи, аби підвищити реальну державну зарплатню. Зарплата для митника, який прийде до нас з університету, починається з 1750 грн в місяць. Середня зарплата в ДФС з преміями - 4 тис. грн.», - повідомив очільник відомства.
«Також ми оптимізували службу та скоротили кількість працівників з 59 тисяч до 42 тисяч. Ми не можемо більше зменшувати кількість працівників, але можемо підвищувати якість», - підкреслив Роман Насіров.

У ДФС підбили підсумки діяльності Громадської ради

Підсумки дворічної діяльності Громадської ради обговорювалися 15 вересня під час її заключного засідання за участі Першого заступника Голови ДФС Сергія Білана та керівників структурних підрозділів ДФС.
«Громадська рада – це відкрита платформа для вільного висловлення пропозицій та конструктивного діалогу. Ми з позитивом відзначаємо діяльність цього складу ради, вдячні за допомогу нам у процесах реформування служби, опрацюванні змін до податкового та митного законодавства. Впевнений, що представники громадськості, які увійдуть до наступного складу Ради, працюватимуть не менш ефективно», – зазначив Сергій Білан.
У свою чергу, представники Громадської ради наголошували на необхідності продовження роботи у напрямі напрацювання законодавчих змін вже новими членами, яких буде обрано до цього дорадчого органу. За словами голови Громадської ради Дмитра Олексієнка, протягом дворічної діяльності представникам Ради вдалося залучити до своєї роботи професійних фахівців, налагодити ефективну співпрацю з фіскальною службою. Крім того, членів ГР постійно залучали до засідань ДФС з бізнесом та міжнародними експертами, їх думку враховували під час проведення конкурсів на обрання керівників митниць тощо.

Роман Насіров відкрив засідання Виконавчої Ради IOTA

Голова Державної фіскальної служби України, президент Внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій (IOTA) Роман Насіров 15-16 вересня головує на 104-му засіданні Виконавчої Ради Організації, яке проходить в Будапешті, Угорщина.
На порядку денному засідання - обговорення важливих рішень, що сприяють реалізації ключових завдань роботи Організації. Серед пріоритетних завдань Організації на поточний рік є розроблення стратегії розвитку IOTA на наступні чотири роки з урахуванням викликів сьогодення та інтеграційних процесів. Даний документ буде прийнято на Конференції Генеральної асамблеї IOTA, яка пройде у Києві в червні наступного року
Нагадаємо, у липні 2016 року Голову Державної фіскальної служби України Романа Насірова обрано Президентом ІОТА.
ІОТА – це міжнародна організація, завдання якої полягає у забезпеченні співробітництва між податковими адміністраціями у європейському регіоні.

Мирослав Продан зустрівся з експертами МВФ

Виконуючий обов’язки заступника Голови ДФС Мирослав Продан взяв участь у зустрічі з експертами Департаменту з податково-бюджетних питань Міжнародного валютного фонду (МВФ).
Під час зустрічі сторони обговорили статус митного адміністрування, пріоритетні напрями та плани реформ, а також зміни, які відбулися у діяльності ДФС.
Мирослав Продан підкреслив важливість підтримки з боку Департаменту з податково-бюджетних питань МВФ впровадження реформ у Державній фіскальній службі.
«Практичні рекомендації, які надаються МВФ, є вкрай важливими для вдосконалення діяльності податкових органів. Переконаний, така плідна співпраця допоможе вчасно та якісно провести реформи у ДФС», - зазначив посадовець.

Державний службовець повинен не тільки добре орієнтуватися в законодавстві, не тільки знати соціально-політичні процеси, а й відповідним чином виглядати

Державний службовець повинен не тільки добре орієнтуватися в законодавстві, не тільки знати соціально-політичні процеси, а й відповідним чином виглядати. Про це заявив в.о. начальника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський під час ініційованої митницею робочої зустрічі з представниками дизайнерського агентства «Андре Тан».
За його словами, зовнішній вигляд державного службовця свідчить про рівень їх ділової культури та надає їм впевненості в роботі.
«Митник – це та людина, яка не постійно перебуває в теплому офісі, а й виконує свої функціональні обов’язки цілодобово і в дощ, і в холод, в тому числі і на сході нашої держави. Тому зовнішній вигляд, комфорт, теплота повинен бути відповідним. Митник – це перша людина, яка зустрічає наших громадян та іноземців на кордоні, тому зовнішній вигляд повинен відповідати статусу державного службовця», – зазначив Сергій Тупальський.
Під час зустрічі митники акцентували увагу представників ательє на якісному складі тканини, а також обговорили можливість використання спеціальних новацій матеріалів при виготовленні одягу.

Роман Насіров: ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена

Державною фіскальною службою постійно вживаються заходи щодо налагодження взаємовідносин з бізнесом та встановлення прямого, зрозумілого діалогу з профільними асоціаціями та конкретними підприємствами. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час зустрічі уряду з представниками бізнесу.
«Для оперативного вирішення проблемних питань ми намагаємося проводити зустрічі з бізнесом кожного місяця. Тільки за останні декілька тижнів відбулася низка зустрічей з представниками Ради бізнес-омбудсмена, з якою ми плідно взаємодіємо більше року, представниками Європейської Бізнес Асоціації, Американської торгівельної палати в Україні, Федерації роботодавців України, Торгово-промислової палати України, Громадської ради при ДФС. Ми зацікавлені, щоб цей діалог відбувався регулярно», - зазначив Роман Насіров.
Голова відомства наголосив, що ДФС ретельно досліджує всі скарги платників та Ради бізнес-омбудсмена.
«Протягом 2015-2016 років до ДФС надійшло близько 210 звернень від Ради бізнес-омбудсмена щодо скарг платників податків. Більшість з них стосуються, зокрема, електронного адміністрування ПДВ, відшкодування ПДВ, не реєстрації податкових накладних, розірвання договорів про визнання електронних документів, проведення перевірок суб’єктів господарювання та роботи митниць - митного оформлення та визначення митної вартості», - повідомив Роман Насіров.

Граната у подарунок

18 вересня ввечері в пункті пропуску «Гоптівка» митниками Харківської митниці ДФС та співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС області, в ході огляду одного з автомобілів, який рухався в напрямку Російської Федерації, в бардачку серед особистих речей був виявлений металевий предмет, схожий на гранату.
Під час усного декларування громадянка РФ, власниця авто, заявила про відсутність заборонених предметів, а вже після виявлення зазначила, що цей предмет їй у якості подарунка дав знайомий та сказав, що це муляж – феєрверк.
Відносно громадянки складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмет правопорушення вилучений та переданий до районного відділу Національної поліції.

Шпигунство на кордоні

На митному посту «Плетенівка» в ході спільних оперативних заходів Харківської митниці ДФС та УСБУ в Харківській області, за участю співробітників УВБ ГУ ДФС області, був затриманий громадянин Узбекистану, який по пішохідній смузі прямував з Росії до України.
Під час огляду особистих речей громадянина на сорочці замість ґудзика була прикріплена відеокамера, яка була приєднана до блоку Mini DVR. Чоловік заявив, що ці речі були йому надані співробітниками ФСБ РФ для відео зйомки прикордонників.
За даним фактом складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України.

Держбюджет-2017: як зростатимуть соцстандарти

У держбюджеті на 2017 рік передбачено зростання соцстандратів на трохи більше ніж 10%. Про це йдеться в проекті держбюджету-2017, опублікованому на офіційному сайті Верховної Ради України.
Так, 1 січня 2017 року заплановане урядом збільшення прожиткового мінімуму становитиме 1544 грн. До грудня він ще зросте на 156 грн і становитиме 1700 грн. Мінімальна зарплата на початок року становитиме 1600 грн., до 1 грудня вона збільшиться ще на 162 грн. і становитиме 1762 грн.
У бюджет закладено збільшення мінімальної пенсії. Мінімальна пенсія на 1 січня 2017 року закладається в межах 1247 грн., на кінець року збільшиться до 1373 грн.

Фіскальна служба та громадськість Харківського регіону взяли участь в онлайн-трансляції обговорення Податкового кодексу

Податківці, органи місцевої влади, широка громадськість та незалежні експерти чотирьох регіонів України обговорювали в режимі відеоконференції зміни в податковому законодавстві.
Організатором експертної зустрічі на тему удосконалення податкової системи, виступив Секретаріат Кабінету Міністрів України за участю керівництва Міністерства фінансів України. На обговорення загалу винесли проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України».
Зокрема, у законопроекті щодо удосконалення фіскальної системи, який має набрати чинності у 2017 році, Мінфін пропонує:
зберегти ставки податків, а також СЕА ПДВ на рівні 2016 року,
залишити об’єкт оподаткування податком на прибуток на рівні 2016 року (без введення податку тільки на розподілений чистий прибуток, як пропонувалося раніше)
запровадити «податкові канікули» для новостворених підприємств;
перевести контроль за податковими базами даних від ДФСУ до Мінфіну тощо.
Тож усі учасники зустрічі мали змогу висловити своє бачення із зазначеної тематики, внести пропозиції або ж зауваження та поспілкуватися безпосередньо з розробниками проекту.

На Харківщині зменшилась кількість звернень на «Пульс»

Про це повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області та відзначили, що за вісім місяців поточного року на антикорупційний сервіс фіскальної служби України «Пульс» звернулося 360 громадян Харківського регіону. За аналогічний період 2015 року на сервіс надійшло більше 370 дзвінків.
Як запевнили в ГУ ДФС Харківщини, усі звернення на «Пульс» опрацьовуються у максимально короткі строки. Не більше як протягом трьох діб громадянин в режимі «callback» отримує інформацію про перевірку викладених фактів та, при потребі, заходи реагування.
Найактуальніші питання, з яким звертались мешканці регіону на сервіс «Пульс», стосувались подання звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних – 52,2%, організації роботи територіальних органів фіскальної служби – 30 %, системи електронного адміністрування ПДВ – 4,2%, перевірки суб'єктів господарювання – 3,1 %. Надходили звернення і з питань порядку реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників.
Нагадуємо, що на спеціальний антикорупційний сервіс «Пульс» (тел. (044) 284-00-07) необхідно телефонувати у разі виявлення фактів корупції податківцями або митниками. Лише разом ми зможемо подолати це негативне явище!

І знову травичка, і знову в білизні

На які тільки хитрощі не йдуть громадяни, аби приховати заборонені до переміщення через митний кордон України речі. Нещодавно один такий винахідник сховав «траву» у дві пари штанів, які натяг на себе у вересневу спеку. Аналогічний випадок відбувся вчора. В пункті пропуску «Гоптівка» митниками було виявлено 7 грамів «коноплі», і теж дуже в незвичному місці.
При проведенні усного декларування пасажирів автобусу, який слідував з Харкова до Москви, жоден з пасажирів не заявив про наявність заборонених предметів. При цьому службовий собака митників Тайсон спрацював на правий кросівок одного з пасажирів.
При додатковому усному декларуванні громадянин повторно заявив, що не переміщує наркотичні засоби.
Після того, як Тайсон неодноразово спрацьовував на громадянина, чоловік зізнався, що у шкарпетці на правій нозі знаходиться прозорий поліетиленовий пакет з «коноплею».
Відносно громадянина складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Нові можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

З метою створення комфортних умов для платників в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) доопрацьовано режим «Введення звітності» в частині надання можливості платникам підготувати, заповнити та надіслати Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма 1-РА (місячна)) та Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма 1-РТ (місячна)).
Заповнення форм звітів здійснюється з використанням кодів продукції та кодів адміністративно-територіальних одиниць відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».
Звіт за формою 1-РА складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання.
Звіт за формою 1-РТ складається окремо за кожний місяць та до 10 числа місяця, що настає за звітним, подається до органів ДФС за місцем реєстрації суб’єкта господарювання.
Нагадуємо, що вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП), зокрема безкоштовно ЕЦП можна отримати в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).

Профільний комітет призначив розгляд бюджету-2017

Комітет Верховної Ради з питань бюджету розгляне питання представлення у парламенті проекту державного бюджету на 2017 рік на засіданні у вівторок, 20 вересня.
Про це йдеться у порядку денному комітету.
Засідання заплановане на 18:30.
У парламенті проект держбюджету на наступний рік планується представити у середу, 21 вересня.
Як відомо, 15 вересня уряд затвердив проект закону про держбюджет України на 2017 рік. Того ж дня документ внесли до парламенту. У документі передбачені доходи в 706,3 млрд грн та видатки — 775,3 млрд грн. Пропонують збільшити видатки на Міноборони та силові відомства.

Місія США надала державній фіскальної службі рекомендації щодо реформування митниці

Про це повідомила посол США в Україні Марі Йованович.
«Я не буду дуже детально розповідати про роботу, яку провели мої колеги з митної служби США, але хочу сказати, що у них було багато зустрічей з представниками уряду, вся інформація про які відображена в звіті», - сказала Йованович.
Також вона зазначила, що дані реформи допоможуть боротися з корупцією і зможуть підвищити рівень безпеки для переміщення товарів через кордон, а США будуть продовжувати надавати допомогу Україні щодо впровадження реформи.
Йованович сподівається, що звіт буде корисним для трансформації митного спрямування.

Кабмін хоче підвищити ренту на придатні для 4G частоти майже в 500 разів

Відповідні зміни містяться в проекті закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України» №5132, опублікованому на офіційному сайті Верховної Ради України.
Кабінет Міністрів України пропонує депутатам ухвалити зміни до Податкового кодексу і підвищити рентну плату за користування радіочастотним ресурсом (РЧР) в діапазонах 2300-2400 МГц і 2500-2690 МГц у 488 разів — до 20 тис. грн за 1 МГц з 40,92 грн за 1 МГц.
Згідно з пояснювальною запискою до законопроекту №5132 з метою мотивації операторів оптимізувати свої мережі для використання наявних у них ресурсів уряд пропонує ввести підвищувальні коефіцієнти в розмірі 1,4 за перевищення одним користувачем РЧР оптимально необхідної ширини смуг радіочастот у відповідних 4G-діапазонах, і 1,2 — за неефективно фрагментовані смуги радіочастот.
Водночас у випадку, якщо користувач РЧР прийме заходи з вивільнення економічно доцільної смуги радіочастот, Кабмін пропонує встановити для нього понижуючий коефіцієнт в розмірі 0,75.
Як повідомили в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), прийняття відповідного законопроекту буде сприяти впровадженню ринкових механізмів для усунення невиправданої концентрації спектра.

Зміни у ПДВ-декларації: коментар від податківців

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що платники ПДВ вперше подають оновлену декларацію зі звітності за серпень 2016 року — не пізніше 20 вересня 2016 року, а за III квартал — не пізніше 9 листопада 2016 року

Податковий календар з 23 по 30 вересня 2016 року

Салтівська ОДПІ звертає увагу, що
23 вересня, п'ятниця, останній день подання:
декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на жовтень 2016 року
28 вересня, середа, останній день сплати:
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за серпень 2016 року
30 вересня, п'ятниця, останній день сплати:
податку на додану вартість за серпень 2016 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
акцизного податку за серпень 2016 року;
плати за землю за серпень 2016 року;
податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за серпень 2016 року;
податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за серпень 2016 року на поточний або депозитний банківській рахунок; на вклади членів кредитної спілки;
військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу, за серпень 2016 року.

Щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку

Згідно п. 296.10 ст.296 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО) не застосовуються платниками єдиного податку:
першої групи;
другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 грн. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 грн. застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим.
Застосування РРО розпочинається з першого числа місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Спільний внесок у місцеві скарбниці

Понад 31 мільйон гривень податкових надходжень отримав бюджет Куп’янського району впродовж восьми місяців поточного року. Про це інформувала начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна.
Вона зазначила, що це на 10,5 млн. грн. більше за аналогічний період 2015 року. Найбільше, а це – 14,16 млн. грн., складають надходження від сплати податку на доходи фізичних осіб, акцизний податок збагатив місцеву скарбницю майже на 1,7 млн. гривень.
«Єдинники» внесли до бюджету 4,6 млн. грн., з яких 2,38 млн. грн. сплатили аграрії, а власники та орендарі земельних ділянок – понад 2 млн. гривень.
Сплата земельного податку фізичними особами склала 2,4 млн. грн., а от юридичні особи – власники та орендарі земельних ділянок уже сплатили з початку року більш як 6 млн. гривень.

Місцеві громади Великобурлуцького району додатково отримали понад 5 мільйонів гривень податкових платежів

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ – начальник Вовчанського відділення Людмила Воловик, за підсумками січня-серпня 2016 року платниками податків до місцевих бюджетів Великобурлуцького району спрямовано понад 40,3 мільйонів гривень податків та зборів. Темп росту податкових надходжень до відповідного періоду минулого року склав 159 відсотків, що в абсолютній величині становить 14,97 мільйонів гривень більше проти торішнього показника.
Виконання індикативних показників забезпечено на рівні 116 відсотків, таким чином місцеві бюджети отримали додаткове фінансування у розмірі 5,7 мільйонів гривень.
Основним фінансовим сегментом доходів місцевих скарбниць Великобурлуччини є податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло понад 21,5 млн. гривень. Наступною складовою наповнення бюджетів територіальних громад стала плата за землю, надходження якої склала 9,4 мільйонів гривень. На третьому місці по надходженню до місцевих бюджетів став єдиний податок – за вісім місяців надходження склали 6,8 млн. грн., показник якого в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшився більше ніж на 3 млн. гривень.

Понад 4 млн. грн. акцизного податку сплатили підприємці Вовчанщини

Протягом січня-серпня поточного року суб'єкти господарювання, які продають підакцизні товари в роздріб, перерахували до місцевих бюджетів Вовчанського району 4 млн. 50,8 тис. грн. акцизного податку.
Також продавці алкоголю й тютюну сплатили 347,7 тис. грн. за ліцензії на торгівлю підакцизними товарами.
Сьогодні підприємці працюють на підставі 212 ліцензій, у т.ч. 113 – на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та 99 - тютюновими виробами.

Власники нерухомості міста Куп’янськ сплатили близько півтора мільйони гривень податку на нерухоме майно

З початку року до місцевого бюджету міста Куп’янськ надійшло 1 473,1 тисяч гривень податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки, що майже вдвічі більше, ніж торік.
Як підкреслила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова, найбільшу частину надходжень – 1,27 мільйона гривень – забезпечили платники податку – юридичні особи, що майже на 198 тисяч грн. більше, ніж очікувалося. Громадяни сплатили 198,3 тис. гривень.
Посадовець нагадала, що у цьому році громадяни сплачують податок за 2015 рік на підставі податкових повідомлень-рішень ДФС, за ставками і з урахуванням пільг, які діяли торік. Граничний термін сплати податку фізичними особами був 29 серпня.

Платники Дворічанського району спрямували на соціальні потреби майже 15 млн. грн. єдиного соціального внеску

За підсумками січня-серпня 2016 року роботодавцями району сплачено 14,98 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Слід зауважити, що при тому, що ставка внеску з початку року була зменшена майже вдвічі – з 41 до 22 відсотків, надходження його у звітному періоді перебільшили заплановані показники на 1,51 млн. грн. Водночас із цим відбулося підвищення мінімальної заробітної плати, яка, нагадаємо, наразі складає 1450 гривень на місяць, а з 1 грудня становитиме 1600 гривень.
Основною метою такого істотного зниження навантаження на фонд оплати праці є детінізація бізнесу, передусім малого та середнього, легалізація трудових відносин, а відтак і підвищення зарплати найманим працівникам. А це, в свою чергу, має забезпечити надходження до бюджетів та соціальних фондів.

Шевченківський район : Внесок в обороноздатність країни – понад 1,8 млн. грн.

Таку суму надходжень мобілізовано до Державного бюджету протягом січня-серпня поточного року. Це перевищує минулорічні показники відповідного періоду на 637,8 тис. грн. або на 52%, а планове завдання перевиконано на 615 тис гривень.
Нагадаємо, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Збір сплачується з усіх доходів, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.
Не є платниками військового збору громадяни, які отримують пенсію у розмірі нижче десяти розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня звітного податкового року (у 2016 році – 10740 грн.) та платники, які працюють на спрощеній системі оподаткування. Також військовим збором не оподатковуються доходи, визначені ст. 165 Податкового кодексу України.

Відпустка і лікарняний у приватного підприємця - єдинника

Підприємці, які знаходяться на єдиному податку першої і другої групи та не використовують працю найманих працівників, протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів звільняються від сплати єдиного податку (п.295.5 ст.295 Податкового кодексу України).
Для того щоб уникнути порушення терміну щодо сплати авансових платежів, які здійснюються не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця, рекомендується заяву щодо періоду щорічної відпустки подавати до територіального органу ДФС до початку відпустки.
А заяву щодо терміну втрати працездатності, з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності, доцільно подавати одразу після закінчення лікарняного.

У яких випадках контролюючі органи мають право виступати ініціатором припинення ЮО, ФОП?

Відповідно до абзацу п’ятого ч. 1 ст. 51 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV із змінами та доповненнями (далі – ГКУ) підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду у випадках, передбачених ГКУ та іншими законами.
Підпунктом 20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено, що контролюючі органи мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою – підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб’єктів господарювання.
Згідно з п. 67.2 ст. 67 ПКУ контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:
припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;
відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;
скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Із 16 вересня Нацбанк знизив облікову ставку до 15% річних

Правління НБУ ухвалило рішення знизити облікову ставку. Із 16 вересня діє нова облікова ставка — 15% річних. Відповідне рішення втілене в постанові Правління НБУ «Про розмір облікової ставки» від 15.09.16 р. № 277-рш.
Востаннє, нагадаємо, регулятор переглядав розмір облікової ставки в липні — з 29 липня її знизили до 15,5% річних.

За експорт металобрухту доведеться платити втричі більше

З 15 вересня 2016 року ставки вивізного (експортного) мита на відходи та брухт чорних металів становлять 30 євро за 1 тонну (замість 10 євро за 1 тонну).
Підвищені ставки запроваджено строком на один календарний рік, щоби зменшити дефіцит брухту чорних металів на внутрішньому ринку. Вони поширюються на товари, перелічені в Законі України «Про вивізне (експортне) мито на відходи та брухт чорних металів» від 24.10.02 р. № 216-IV.
Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку» від 12.07.16 р. № 1455-VIII.

Уряд затвердив перелік товарів, що мають біржове котирування

З метою контролю за трансфертним ціноутворенням Кабмін визначив Перелік товарів, що мають біржове котирування (відповідно до коду УКТ ЗЕД), та світових товарних бірж для кожної групи товарів. До нього потрапили, зокрема, такі групи товарів:
Живі тварини (ВРХ, свині);
Зернові культури;
Нафта та продукти її перегонки;
Чорні метали;
Вироби з чорних металів.
Тепер суб’єкти господарювання, що здійснюють контрольовані операції з експорту та імпорту таких товарів, із метою оподаткування повинні керуватися діапазоном цін, що склалися на товарних біржах, визначених Урядом (Чиказька товарна біржа, Нью-Йоркська товарна біржа, Мультитоварна біржа Індії тощо).

«ЗІР» – електронний сервіс ДФС України для самостійної орієнтації платників в інформаційному просторі вимог законодавства

Для якісного обслуговування платників податків та створення для них комфортних умов Державною фіскальною службою України на головній сторінці офіційного веб-порталу (sfs.gov.ua) розміщені та функціонують ряд електронних сервісів.
Так, електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (далі – «ЗІР») Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України – це «живий» інформаційний ресурс, яким можна скористатись у будь-який зручний час.
Інформація на цьому сервісі оновлюється щоденно та містить запитання – відповіді, письмові консультації, нормативні документи та інформаційні матеріали з питань оподаткування, митної справи та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС.

Що можна знайти на «ЗІР»?

Салтівська ОДПІ нагадує, що на сайті ДФС в розділі «Загальнообов’язковий інформаційний ресурс» (ЗІР) платники податків мають можливість оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із:
відповідями на запитання, у тому числі, з якими найчастіше звертаються суб’єкти господарювання та громадяни до ДФС, у розділах «Актуальні запитання», «Запитання-відповіді з Бази знань» та «Письмові консультації»;
нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією, термінами подання звітності та сплати податків і зборів у розділах «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Необхідно знати».
Крім того, розділ «Інтерактивна мапа» дозволяє користуватися можливістю покрокового пошуку інформації за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО».

Спрощена система оподаткування в проекті податкової реформи Міністерства фінансів України

З 09.08.2016 року, коли Міністерством фінансів України було презентовано проект податкової реформи, робоча група з підготовки проекту Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України" веде активну роботу з доопрацювання зазначеного законопроекту.
15.09.2016 року у порядку денному засідання робочої групи з підготовки законопроекту щодо податкової реформи були питання з акцизного податку, плати за землю, рентної плати та екологічного податку.
Загалом проект податкової реформи зачіпає багато важливих питань це і адміністрування податків, і електронний кабінет, і єдиний відкритий реєстр відшкодування ПДВ, і ліквідація податкової міліції та ін.
Український бізнес неодноразово відстоював позицію щодо збереження спрощеної системи оподаткування та, хоча законопроект щодо податкової реформи знаходиться в процесі доопрацювання, в останній редакції проекту Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України" спрощенка залишається без змін.

Довідка за формою №4-ОПП: випадки заміни

Відповідно до п. 9.4 розділу ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, в редакції наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1127 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (далі – Порядок), при внесенні змін у дані, що вказуються у довідці за формою №4-ОПП (найменування (прізвище, ім’я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) платника податків, керівника, контролюючого органу, в якому платник податків перебуває на обліку, тощо), довідка за формою №4-ОПП підлягає заміні у контролюючому органі.
Для отримання нової довідки платник податків подає до контролюючого органу за основним місцем обліку звернення із зазначенням причин заміни та доданою до нього старою довідкою. Контролюючий орган протягом двох робочих днів після такого звернення видає (надсилає) платнику податків нову довідку.

Екскурсія за рахунок профспілки — додаткове благо працівника

Якщо профспілка організовує та оплачує для своїх членів та їхніх сімей тури вихідного дня або літній відпочинок без придбання путівки, вартість таких вакацій уважають додатковим благом фізособи й включають до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
Відповідно, ці суми обкладають податком на доходи фізосіб і військовим збором на загальних підставах.
У Податковому розрахунку ф. № 1ДФ податківці пропонують такі суми показувати з ознакою доходу «126».
Нагадаємо: якщо профспілка купує путівку на відпочинок чи оздоровлення для свого члена, такі суми відповідно до пп. 165.1.35 Податкового кодексу України не обкладають податком на доходи.

Чи сплачує СТО паливний акциз, якщо використовує паливо для ремонту

Салтівська ОДПІ повідомляє: якщо під час виконання автосервісними підприємствами робіт із техобслуговування та ремонту автомобілів як витратний матеріал використовують пальне, то така операція не є операцією з реалізації пального та, відповідно, об'єктом обкладення акцизним податком.
Своєю чергою, операції з переміщення пального у межах одного підприємства між складами або відокремленими підрозділами (філіями), використання пального для службового транспорту також не є операціями з реалізації пального. Тому в особи, яка здійснює винятково такі операції, не виникає об'єкта обкладення паливним акцизом.

Нюанси оподаткування ПДВ при поширенні рекламних товарів

Державна фіскальна служба в листі від 22.07.2016 N 15920 / 6 / 99-99-15-03-02-15 зазначила, якщо вартість товарів, придбаних / виготовлених для проведення рекламних заходів (в т.ч. для безоплатного розповсюдження), включається в вартість товарів / послуг, які використовуються в оподатковуваних операціях, пов'язаних з отриманням доходів, то вважається, що такі товари купуються для використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності.
Тому при здійсненні операцій по безоплатному розповсюдження товарів рекламного призначення податкові зобов'язання з ПДВ відповідно до п. 198.5 ПКУ не нараховуються.
В разі поставки за 1 грн. товарів, придбаних / виготовлених для проведення рекламних заходів, платник податку повинен нарахувати податкові зобов'язання виходячи з ціни їх придбання і скласти дві податкові накладні:
Одну - на суму податкових зобов'язань, обчислених виходячи з фактичної ціни постачання ( 1 гривня ) ;
Другу - на суму податкових зобов'язань, обчислених виходячи з перевищення ціни придбання таких товарів над їх фактичною ціною.

Для підтвердження статусу неприбутковості вчасно подайте необхідні документи

Відповідно до постанови КМУ від 13.07.2016 р. № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» органи ДФС упродовж двох місяців з дня набрання чинності даної постанови (з 16 липня 2016 року) надсилають неприбутковим організаціям, що включені до Реєстру неприбуткових організацій на день набрання чинності Закону України від 17.07.2015 р. № 652 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій», письмові запити про надання в місячний термін з дня їх отримання:
відповіді щодо відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України;
завірених нею копій установчих документів організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").
Житлово-будівельні кооперативи додатково мають надати завірені ними копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
Неприбуткові організації, які до 1 січня 2017 р. не приведуть свої установчі документи у відповідність з вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового кодексу України, та не нададуть копії таких документів контролюючому органу, виключатимуться після 1 січня 2017 р. контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Салтівська ОДПІ інформує: не будьте байдужими до свого майбутнього

Легалізація трудових відносин, контроль за додержанням мінімальних гарантій в оплаті праці та погашення заборгованості із виплати заробітної плати є основними завданнями Державної фіскальної служби України. Отож, Салтівська ОДПІ приділяє цим завданням особливу увагу.
На сьогоднішній день одним із основних джерел формування доходів працюючих сімей громадян та основою при розрахунку їм пенсії в майбутньому є заробітна плата. Але не всі отримують заробітну плату належним чином відповідно до норм законодавства, оскільки існує досить поширений термін – «тіньова» зарплата або ж зарплата «в конверті».
Салтівська ОДПІ нагадує, що таке явище є серйозною загрозою для соціального захисту та благополуччя громадян та й економіки держави в цілому. Співробітники податкової інспекції переконані, що найкращим застереженням на сьогодні та в майбутньому є укладення трудового договору та відмова від зарплати «в конверті». В державній податковій інспекції діє Центр обслуговування платників, де розміщена скринька, в якій кожен платник має змогу залишити заяву щодо порушення трудових прав громадян. Звертатися слід за адресою: 63707, Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99.
Органи ДФС здійснюють оперативне відпрацювання такої інформації та гарантують її конфіденційність.

Для отримання довідки про доходи за бажаний період фізична особа - платник єдиного податку подає декларацію з позначкою «довідково»

Платники єдиного податку мають право для отримання довідки про доходи подавати до фіскального органу податкову декларацію за інший, ніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, що не звільняє такого платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) податкового (звітного) періоду.
Така податкова декларація не є підставою для нарахування та/або сплати податкового зобов’язання.
Для отримання підприємцем - платником єдиного податку довідки про доходи за інший, аніж квартальний (річний) податковий (звітний) період, декларація подається із позначкою «довідково».
В полі «місяць» поля 02 декларації через тире проставляється арабськими цифрами порядковий номер першого місяця й останнього місяця (включно), за який подається така декларація.
У полі «рік» поля 02 арабськими цифрами проставляється рік, за який подається така декларація.
Рішення щодо строків подання декларації з типом «довідково» приймається платником єдиного податку самостійно. Зазначена норма визначена п. 296.8 ст.296 Податкового кодексу України.

Актуальні сервіси від Державної фіскальної служби України

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua), постійно збільшується, наразі їх налічується близько 40.
Їх використання дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, що значно заощаджує час.
Сервіс, що «знає» відповідь на будь які запитання – це Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР). Він дозволяє платнику отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитись з нормативними документами (http://zir.sfs.gov.ua).
А отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску можливо за телефонами: 0 800 501 007 або 044 454 16 13, чи написавши на електрону пошту Інформаційно-довідкового департаменту (idd@sfs.gov.ua).
Для платників функціонує також сервіс «Пульс», яким можна скористатись за електронною адресою http://sfs.gov.ua/others/puls або зателефонувавши за номером: (044) 284 00 07.

Податкова накладна: якщо торгова марка товару іноземною мовою

Згідно з п. 4 Порядку заповнення податкових накладних, затвердженого наказом від 31.12.15 №1307, податкова накладна заповнюється державною мовою.
При цьому, у разі неможливого перекладу з іноземної мови торгової марки або найменування товару на державну мову та з метою збереження ідентифікації такого товару, в податковій накладній в графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» – допускається зазначити назву торгової марки та у вигляді абревіатури номенклатуру товарів без перекладу його на державну мову.
Детальніші консультації – у Центрі обслуговування платників Салтівської ОДПІ за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99 та за телефоном: (05742) 57450.

Заробітна плата працівника-іноземця: виплати у гривні чи іноземній валюті

Відповідно до статті 23 Закону України від 24.03.95 р. № 108/95 – ВР «Про оплату праці» заробітна плата працівникам підприємств на території України виплачується в грошових знаках, що мають законний обіг на цій території.
Проте, слідує зазначити, що відповідно до Правил використання готівкової іноземної валюти на території України, затверджених Постановою Нацбанку № 200 від 30.05.2007 р, юридичні особи-резиденти та іноземні представництва можуть використовувати готівкову іноземну валюту з поточних рахунків для оплати праці працівникам-нерезидентам, які працюють в Україні за трудовим договором (контрактом).
Отже, іноземні працівники можуть отримувати заробітку плату у валюті, що обов’язково має бути обумовлено трудовим контрактом. Окрім того, здійснення перерахунку у валюту має відбуватися за курсом Нацбанку України, встановленим на момент нарахування заробітної плати, а не її виплат.

Для підприємців: як отримати довідку про відсутність заборгованості

Довідка видається безоплатно на підставі заяви платника податків про видачу довідки. Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) довідку буде подано платником податків
У заяві на отримання довідки суб’єкти господарювання зазначають нормативно-правовий акт, положеннями якого визначено необхідність підтвердження відсутності у платника податків податкового боргу, що оформлюється довідкою, яка надається контролюючим органом.

Партія харчових добавок вартістю 60 тис. грн. не потрапила до тимчасово непідконтрольних територій

Співробітниками «Фантому» в с. Артемове Торецького району був зупинений автомобіль марки Mersedes Sprinter з реєстрацією в Донецькій області.
Під час огляду транспортного засобу встановлено, що 53-річний водій намагався переправити на тимчасово непідконтрольну територію України харчові добавки до ковбасних виробів загальною вартістю 60 тис. грн.
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч.1 ст. 204-3 КУпАП.

Податкова адреса платника податків

Податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.
Платник податків - фізична особа може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.
Податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Податковою адресою підприємства, переданого у довірче управління, є місцезнаходження довірчого власника. Зазначена норма визначена ст. 45 Податкового кодексу України.

Камеральна перевірка проводиться без будь-якого спеціального рішення керівника та направлення

Камеральна перевірка проводиться посадовими особами фіскального органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
За результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами фіскального органу і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків.
Зазначена норма визначена ст. 76 та п. 86.2 ст. 86 Податкового кодексу України.

«Фантом» затримав партію спортивного харчування та аксесуарів загальною вартістю понад 89 тис. грн.

Співробітники «Фантому» на КПВВ «Мар'їнка» зупинили для огляду автомобіль марки ГАЗ-2410 з реєстрацією в Донецькій області.
Водій вказаного транспортного засобу повідомив, що за грошову винагороду здійснював транспортування спортивного харчування та аксесуарів в асортименті загальною вартістю 89 250 грн. з метою їх подальшого переміщення на тимчасово непідконтрольну територію України.
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч.1 ст. 204-3 КУпАП.

Під час проведення перевірки платник податків не має права подавати уточнюючі декларації

Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, зобов'язаний:
або надіслати уточнюючий розрахунок і сплатити суму недоплати та штраф у розмірі 3% від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку;
або відобразити суму недоплати у складі декларації, що подається за податковий період, наступний за періодом, у якому виявлено факт заниження податкового зобов'язання, збільшену на суму штрафу у розмірі 5% від такої суми, з відповідним збільшенням загальної суми грошового зобов'язання.
Разом з тим, під час проведення документальних планових та позапланових перевірок платник податків не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний період з відповідного податку і збору, який перевіряється.
Зазначена норма передбачена ст. 50 Податкового кодексу України.
Просмотров: 464 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024