Купянский городской портал! Четверг, 25.05.2017, 18:11
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 473/2328
Коментарии: 213
Фото: 418
Новости: 1031
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 162
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2017 » Апрель » 24 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 24.04.2017 р.
08:09
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 24.04.2017 р.
При ГУ ДФС у Харківській області створено Науково-консультативну раду

Як відзначив керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков, створення такої ради зумовлено реаліями часу, змінами законодавства та необхідністю формування єдиної правової позиції, як для платника, так і для органів, які справляють податки. Проект новий, зауважив посадовець. В жодному регіоні України немає аналогів, тож Харківський регіон буде першопрохідцем. До складу ради увійшли провідні вчені Національного юридичного університету ім. Я.Мудрого, авторитетні фахівці – практики в галузі податкового, фінансового права тощо. «Створення Науково-консультативної ради принесе користь усім учасникам процесу, і платникам податків, і фіскальній службі, і бюджету України», - відзначив начальник ГУ ДФС області Микола Рибаков.
Головною задачею Науково-консультативної ради є діяльність по удосконаленню податкової політики, підготовці наукових висновків та проведенню консультаційної роботи з проблемних питань податкового законодавства, які потребують наукового обґрунтування.
Голова Науково-консультативної ради Євген Смичок також відзначив необхідність створення такого органу та висловив надію на плідну співпрацю з усіх питань, які потребують і обговорення, і вирішення. Науковець підкреслив, що сьогодні відбувається консолідація співпраці наукових кіл, консультативних спілок та органів влади.

Перевищив мільйон – застосовуй РРО

У разі перевищення платниками єдиного податку II та III групи обсягу доходу більше 1 млн. гривень, вони повинні обов’язково застосовувати РРО. Такі вимоги визначені п.296.10 ст.296 Податкового кодексу України. Про це проінформували в Головному управлінні фіскальної служби області.
Так, за результатами проведеного аналізу Департаментом аудиту ДФС України встановлено, що у Харківській області за 2016 рік обсяг доходу більше 1 000 000 грн. перевищили 3 550 платників єдиного податку II групи фізичні особи-підприємці) та 4 633 платників єдиного податку III групи (фізичні особи-підприємці).
Податківці відзначають, що застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Перспективи та виклики у реформуванні акцизного податку обговорили за «круглим» столом

Виробництво тютюнових та алкогольних виробів завжди було прибутковою справою, яка забезпечувала сталі надходження до державного бюджету, а віднедавна і до місцевих ( 5% від роздрібної реалізації). За останні періоди відбулось поступове зростання акцизних ставок. Це відчули місцеві громади, а виробники наводять свої аргументи. Як віднайти баланс між сплатою податків та залученням інвестицій для галузі, перспективи та виклики у реформуванні акцизного податку, усі ці питання було винесено на обговорення під час круглого столу, який відбувся за ініціативою Українського союзу промисловців та підприємців.
У заході також взяли участь представники Верховної ради, Міністерства фінансів України, ДФС України, фіскальної служби Харківщини, виробники, громадські організації та науковці.

Увага! Завершується останній місяць кампанії декларування доходів громадян!

ГУ ДФС у Харківській області закликає громадян та самозайнятих осіб поквапитись й задекларувати свої доходи, отримані у 2016 році, та визначити зобов’язання з ПДФО і військового збору.
Відповідно до норм Податкового кодексу України громадяни та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, подають декларацію про майновий стан і доходи – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації в цьому році – 03.05.2017.
За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.
Також нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджується нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».

Увага! Фальсифікований алкоголь!

Традиційно у святковий період зростає попит на алкогольні напої. Це враховують не лише виробники та реалізатори легальної продукції, а й ті, хто в гонитві за наживою, в антисанітарних умовах із сировини невідомого походження, не думаючи про наслідки, здійснюють виготовлення фальсифікату. Громадяни, будьте пильними, не купуйте алкогольні напої у сумнівних місцях, які не призначені для торгівлі даною групою товарів. пам'ятайте, продаж алкогольних напоїв на розлив здійснюється тільки закладами ресторанного господарства та підприємствами з універсальним асортиментом товарів.
Як визначити сумнівного продавця алкоголю?:
торгівля ведеться не в приміщенні (ларьки, лотки та палатки, з рук, через мережу «Інтернет»)
торгівля ведеться в приміщенні з неналежними санітарно-гігієнічними умовами
торгівельна площа є меншою за 20 м2
продавець відмовляється видати фіскальний чек
у продавця відсутня ліцензія на право торгівлі алкогольними напоями або наявна ліцензія, строк дії якої закінчився;
продавець реалізує напої з вмістом спирту 8,5% і вище в пляшках (або з пляшок на розлив), на яких відсутні чи пошкоджені акцизні марки або наявні акцизні марки, справжність яких викликає сумніви і - продавець реалізує лікеро-горілчані вироби в іншій, ніж скляна, тарі;
запечатані пляшки, що продаються, мають протікання та запах алкоголю.

Харківські податківці виявили більше 1 400 громадян, які забули задекларувати свої статки

Зазначені фізичні особи не надали вчасно декларації за отримані ними у 2015 році доходи. Загальна сума додатково задекларованого доходу склала 234,1 млн. грн. Про це повідомили у фіскальному відомстві регіону.
Завдяки проведеним харківськими податківцями заходам, в бюджет країни додатково надійшло 10,4 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Разом з цим громадянам довелось сплатити ще й понад 2,2 млн. грн. штрафних санкцій.
Слід зазначити, що більшість декларантів – 1 145 – добровільно подали декларації після проведеної з ними роз’яснювальної бесіди. По решті – 256 – проведені документальні перевірки.
В ГУ ДФС у Харківській області нагадують, що для уникнення штрафів слід своєчасно надавати декларацію про свої доходи. Відповідно до діючого законодавства, отримані доходи, які не оподатковувались, декларуються протягом січня-квітня року наступного за роком їх одержання. Так, в 2017 році, до 3 травня до податкових інспекцій за місцем реєстрації громадяни надають декларації за 2016 рік. Після цього терміну, податківці мають право застосовувати штрафні санкції. Окрім того, податківці зазначають, що сьогодні для виявлення забудьків - декларантів, в їх арсеналі є електронні бази, податкові звіти та інші заходи.

В Харкові на одну кадрову агенцію та інтернет-магазин стане більше

Співробітники фіскальної служби області надали роз’яснення майбутнім підприємцям стосовно алгоритму відкриття власної справи та ведення підприємницької діяльності. Консультативний захід відбувся сьогодні в Консалтинговому центрі при Харківському міському центрі зайнятості.
Як відзначають податківці, які вже не вперше консультують зазначену категорію слухачів, найчастіше їх цікавлять практичні запитання, які вони можуть застосувати під час ведення власної справи. Цього разу майбутні власники бізнесу були представлені суто жіночою половиною. Тож і бізнес, які вони бажають відкрити, був здебільшого жіночий - кадрова агенція, інтернет-магазинчик з продажу прикрас, магазин квітів тощо.
Майбутні бізнес-вумен задавали питання співробітнику ДФС області передусім щодо порядку застосування спрощеної системи оподаткування. Цікавились вони і розмірами ставок єдиного податку та термінами його сплати, правильністю заповнення звітів та порядком їх надання до податкових інспекцій. Адже попереду у них дуже відповідальний період, тому такі знання від фахівців фіскальної служби стануть їм у нагоді найближчим часом.

З початку року зафіксовано понад 2 тис. випадків призупинення митного оформлення через можливе порушення прав інтелектуальної власності

Протягом січня-березня поточного року митниками зафіксовано 2157 випадків призупинення митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.
За його словами, за вказаний період порушено 5 справ про порушення митних правил за фактами ввезення та вивезення товарів, які включені до митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності.
Так, наприклад, за вказаний період Київською міською митницею ДФС порушено 2 справи про ПМП за фактами ввезення автозапчастин та взуття з порушенням прав інтелектуальної власності на суму понад 800 тис. грн., а Харківською митницею – за фактом вивезення туб поліетиленових для медичного призначення на суму близько 75 тис. гривень. Загалом, станом на 30 березня поточного року у митний реєстр за заявами правовласників внесено 3378 об’єктів інтелектуальної власності. З них 57­– внесено з початку цього року.
Нагадаємо, що для сприяння захисту правовласників під час зовнішньоекономічної діяльності Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

Митниками виявлено у поштовому відправленні пістолет «Beretta»

Контрабанду зброї через митний кордон України попереджено оперативною групою Міжрегіональної митниці ДФС та працівниками відділу митного оформлення міжнародних поштових відправлень митного поста «Львів-поштовий» Львівської митниці ДФС.
Пістолет «Beretta3032 Tomcat» було виявлено за допомогою рентген-апарату під час перевірки міжнародного поштового відправлення, яке надійшло зі Сполучених Штатів Америки на адресу одного з наших співвітчизників.
Серед особистих речей, які пересилалися до України, знаходився й пістолет, який був прихований від митного контролю в банці з фарбою, яка була обладнана подвійним дном.
Зброю вилучено. За попереднім дослідженням експерта пістолет відноситься до категорії короткоствольної вогнепальної зброї. Зазначене правопорушення буде кваліфіковане за ст.201 «Контрабанда» Кримінального кодексу України. На даний час тривають слідчі дії.

Павло Дроняк: У І кварталі платниками сплачено 38,8 млрд. грн. єдиного внеску

Протягом січня-березня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 38,8 млрд. грн. Це на 21,5 відс., або майже на 7 млрд. грн. більше запланованого. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
За його словами, сплата єдиного внеску зросла і порівняно з відповідним періодом минулого року. Якщо у першому кварталі минулого року було сплачено 30 млрд. грн., то цього року сума надходжень зросла на 8,8 млрд. грн. "Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування зросли завдяки збільшенню розміру мінімальної заробітної плати. Зокрема, у березні поточного року сплачено 14 млрд. грн. ЄСВ, додатково надійшло майже 2 млрд. гривень», – розповів Павло Дроняк.
Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Процес адміністрування та відшкодування ПДВ стає максимально прозорим

За рахунок впровадження Електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ процес повернення бюджетних коштів платникам стає максимально прозорим. Будь який платник податків має змогу відслідковувати весь процес від подання заявки до отримання коштів. Зазначений реєстр відповідно до статті 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.
Крім того, Державна фіскальна служба України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015.
Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї, уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

Внутрішньою безпекою ДФС попереджено незаконне ввезення на територію України тютюнових виробів

Співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області та прокуратури Київської області виявлено та припинено корупційну схему з контрабандного ввезення тютюнових виробів на митну територію України за сприяння посадових осіб Київської митниці ДФС.
За вказаним фактом відкрито кримінальні провадження за ч.2 ст.364 КК України (зловживання владою або службовим становищем) та ч.1 ст.204 (незаконне придбання, збут чи транспортування незаконно виготовлених тютюнових виробів).
У рамках досудового розслідування кримінальних проваджень на території митного поста «Бориспіль-аеропорт» вилучено партію тютюнових виробів без марок акцизного збору орієнтовною ринковою вартістю понад 15 млн. гривень. За наявною інформацією реалізація тютюнових виробів на території України фактично мала здійснюватися через роздрібну торговельну мережу без сплати обов’язкових митних платежів.
Згідно з рішенням суду на підакцизний товар накладено арешт та приєднано до матеріалів кримінального провадження в якості речових доказів.

Мирослав Продан: Для іноземних учасників та гостей «Євробачення» буде діяти спрощений режим пропуску

Державна фіскальна служба України створить максимально сприятливі умови для проходження митних формальностей іноземними учасниками та гостями пісенного конкурсу «Євробачення-2017», яке у травні відбудеться у Києві. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час відеоселектору в ДФС за участі представників Державної прикордонної служби України.
«ДФС готова забезпечити максимально високий рівень обслуговування всіх іноземних представників, які приїдуть в нашу країну на Євробачення. Для них діятиме спрощений режим пропуску через митний кордон. Оформлення всіх матеріалів, продукції та технічного обладнання, необхідних для конкурсу, здійснюватиметься оперативно», – підкреслив Мирослав Продан.
За його словами, для врегулювання організаційних питань оперативного пропуску іноземних учасників представники ДФС взяли участь у низці зустрічей з фахівцями інших міністерств та відомств, залучених до проведення конкурсу.
Під час зустрічей було досягнуто домовленостей про оперативний обмін інформацією щодо строків оформлення товарів, пунктів пропуску через державний кордон України, через які вони переміщуватимуться, а також документів, на підставі яких такі товари будуть оформлюватися.

Неповний робочий день для інваліда: як нарахувати ЄСВ?

Єдиний внесок для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюється у розмірі 8,41 % бази нарахування єдиного внеску для працюючих інвалідів (частина тринадцята ст. 8 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»).
Згідно з п. 5 розділу ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Мінфіну України від 20.04.2015 р. № 449, для підприємств, установ і організацій, у яких працюють інваліди, єдиний внесок встановлюється у розмірі 8,41 % суми нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24.03.95 р. № 108/95-ВР «Про оплату праці», суми оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги з тимчасової непрацездатності, допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами для працюючих інвалідів. Отже, роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи нараховують єдиний внесок працюючим інвалідам на суми фактично нарахованої заробітної плати у розмірі 8,41 %. (Лист ДФС України від 06.04.2017 р. № 7121/6/99-99-13-02-03-15)

Міжнародна практична конференція «Україна Антиофшорна. Візія держави та бізнесу»

Контрольовані іноземні компанії, сплата податків не за місцем реєстрації, а за місцем основної діяльності, автоматичний обмін інформацією, відкриття кінцевих бенефіціарів — основні тренди в зміні податкового законодавства більшості країн світу. Не виключенням є і Україна. З приєднанням в 2017 році до Плану BEPS, Україна взяла на себе зобов’язання впровадити «мінімальний пакет» — окремих кроків BEPS. Норми цього пакету суттєво вплинуть на міжнародне податкове планування та міжнародні структури більшості українських інтернаціональних компаній вже в цьому році.
Окрім питання змін в оподаткуванні міжнародної діяльності українських компаній, актуальним запитом від бізнесу є «Чи може Україна стати привабливою юрисдикцією?».
Розуміючи важливість цих питань, 16 травня 2017 року ДП «Держзовнішінформ» та компанія Crowe Horwath AC Ukraine (member of Crowe Horwath International) проведуть міжнародну практичну конференцію «Україна Антиофшорна. Візія держави та бізнесу». До участі в заході запрошені народні депутати України, експерти Міністерства фінансів України та Національного Банку, профільні фахівці ДФС України, представники міжнародних аудиторських та юридичних компаній. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004671-mizhnarodna-praktichna-konferentsiya-ukrayina-antiofshorna-viziya-derzhavi-ta-biznesu

20 % вартості сільгосптехніки аграріям компенсують

Уряд планує зробити постійною програму компенсації сільськогосподарської техніки для українських аграріїв, запроваджену в Держбюджеті на 2017 р. Про це зазначив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час проведення ІІ Українського форуму бізнесу.
«Ми зробили інвестицій 500 млн грн для того, щоб компенсувати абсолютно чесно — і ця система є безкорупційна — 20 % вартості сільськогосподарської техніки українським виробникам», — повідомив Глава Уряду.
За словами Прем’єр-міністра, Україна має технології виробництва, якісний продукт, але він не домінує на внутрішньому ринку, а займає лише його частину. Тоді як решту складає імпортована продукція, що за характеристиками суттєво не є кращою за українські аналоги.
Наразі систему компенсації вартості сільськогосподарської техніки аграріям на постійній основі відпрацьовують у Національному комітеті з промислового розвитку.

Мінфін узявся за міжнародні перевезення

Мінфін України пропонує скасувати чинний наразі Порядок реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) і замінити цей документ новим наказом, проект якого оприлюднено на сайті міністерства, а відтак — затвердити Порядок реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р. та Інструкцію про заповнення книжки МДП.
Порядок визначає умови виконання міжнародних дорожніх перевезень, правила допущення суб’єктів господарювання України до системи МДП, порядок оформлення книжки МДП на товари, що перевозяться між митницями ДФС із дотриманням вимог Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р., відповідальність держателя книжки МДП та гарантійного об’єднання за їх порушення.
Щодо Інструкції, то нею визначено порядок заповнення граф книжки МДП на митній території України при перевезенні товарів між митницями ДФС із дотриманням умов Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП) 1975 р.

Печатки таки скасують!

Президент України підписав Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями».
Нагадаємо, що законопроект № 4194 прийнятий Верховною Радою 23 березня 2017 р. Завдяки йому вдосконалено державне регулювання використання печаток у господарській діяльності.
Зокрема, внесено зміни до низки законодавчих актів, якими вилучено вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання) та необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування.
Також внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, якими встановлено адміністративну відповідальність за вимогу посадової особи про наявність відбитка печатки суб’єкта господарювання, що ним подається до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
Варто зауважити: Закон прийнятий з техніко-юридичними правками, його остаточний текст не оприлюднено.

Сільгосптоваровиробникам збільшать реєстраційну суму

З 15.04.2017 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника: підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу доповнено пунктом 60. Цим пунктом передбачено:
установити, що до 31.12.2017 р. значення суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН, визначеної п. 2001.3 ст. 2001 цього Кодексу, збільшується на суму коштів, що були перераховані з 1 по 30 січня 2017 р. з поточних на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарським підприємствам, що до 01.01.2017 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 цього Кодексу, в установах банків, але не більше суми, що мала спрямовуватися на спеціальний рахунок суб'єкта спеціального режиму оподаткування згідно з податковою звітністю за грудень 2016 р., крім уточнюючих розрахунків.
Таке збільшення здійснюється одноразово за заявою платника податку, поданою в довільній формі до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, разом з копіями платіжних доручень платника, завіреними в установленому порядку банком, які підтверджують таке перерахування. У межах суми такого збільшення платник податку має право подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню з рахунка в СЕА ПДВ такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до п. 2001.6 ст. 200 1 цього Кодексу, для тих платників податку, у яких такі кошти обліковуються на рахунках у СЕА ПДВ.

Як заповнити МД при продовженні строку тимчасового ввезення товарів

У разі продовження строку тимчасового ввезення товарів з частковим звільненням від оподаткування митними платежами митниці подається додаткова митна декларація, заповнена відповідно до вимог Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Мінфіну від 30.05.2012 р. № 651, з урахуванням такого:
у графі 1 МД зазначаються відомості про тип МД — «ІМ31ДМ»;
до першого підрозділу графи 37 МД переносяться відомості про митний режим та попередній митний режим, що зазначались у МД, за якою товари поміщувались у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами; у графі 40 МД зазначаються відомості про МД, за якою товари поміщувались у митний режим тимчасового ввезення, до якої подається МД типу «ІМ31ДМ»;
у графі 44 МД, у разі якщо частина тимчасово ввезених товарів була реекспортована або поміщена у інший митний режим, зазначаються відомості про МД, за якою (якими) такі товари були реекспортовані або поміщені у інший митний режим;
у графі 45 МД — відомості про митну вартість товарів, визначену на дату поміщення таких товарів у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами.

Доступ до реєстру відшкодування ПДВ матиме і Адміністрація Президента

Заступник Глави Адміністрації Президента Дмитро Шимків звернувся до в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з проханням надати Адміністрації Президента доступ до реєстру автоматичного відшкодування ПДВ.
Надання доступу до даних реєстру відшкодування ПДВ, на думку Адміністрації, необхідне для отримання прозорої та оперативної інформації, а також для запобігання можливим зловживанням.
З цього приводу прес-служба ДФС України повідомила, що Електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ відповідно до ст. 200.7.3 Податкового кодексу України не має обмеженого доступу. Він є публічним, відкритим та оприлюднюється на сайті Міністерства фінансів України.
Крім того, ДФС України та Адміністрація Президента України здійснюють інформаційну взаємодію відповідно до Положення про Державну фіскальну службу України та Положення про Адміністрацію Президента України, а також згідно з Угодою про інформаційне співробітництво між ДФС та Адміністрацією Президента України від 23.11.2015 р.
Отже, згідно з Угодою та протоколами до неї уповноважені особи Ситуаційного центру Адміністрації Президента України матимуть доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем ДФС без права коригування. Це спрямовано на забезпечення прозорої системи ефективного моніторингу та аналізу функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.

За який період здійснюється самостійне коригування ціни КО

Враховуючи, що зміни до ст. 39 Податкового кодексу, внесені Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIIІ, набули чинності з 01.01.2017, самостійне коригування ціни контрольованої операції і сум податкових зобов’язань відповідно до пп. 39.5.4.1 пп. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу в редакції Закону № 1797 застосовується до контрольованих операцій, здійснених починаючи з 01.01.2017 р. (Лист ДФС України від 10.04.2017 р. № 7384/6/99-99-15-02-02-15)

Чи може представництво нерезидента надавати безповоротну благодійну допомогу

Податковим кодексом не встановлено обмежень щодо надання представництвом нерезидента безповоротної благодійної допомоги благодійним організаціям на території України.
При цьому відповідно до п. 12 Інструкції про порядок реєстрації представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності в Україні (затверджена наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 18.01.96 р. № 30 (у редакції наказу Міністерства економіки України від 15.06.2007 р. № 179), представництво суб’єкта господарської діяльності не є юридичною особою і не здійснює самостійно господарської діяльності, у всіх випадках воно діє від імені і за дорученням іноземного суб’єкта господарської діяльності, зазначеного у свідоцтві про реєстрацію, і виконує свої функції згідно із законодавством України.
(Лист ДФС України від 10.04.2017 р. № 7383/6/99-99-15-02-02-15)

Основні засоби передано для потреб військкомату: як нарахувати амортизацію?

Згідно з пп. 138.3.2 п. 138.3 ст. 138 Податкового кодексу не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел фінансування витрати на придбання або самостійне виготовлення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів та витрати на ремонт, реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення невиробничих основних засобів, невиробничих нематеріальних активів.
Терміни «невиробничі основні засоби», «невиробничі нематеріальні активи» означають відповідно основні засоби, нематеріальні активи, не призначені для використання в господарській діяльності платника податку.
Слід зазначити, що відповідно до пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Кодексу господарською діяльністю вважається діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Отже, у разі якщо основні засоби не використовуються платником податку на прибуток у власній господарській діяльності, податкова амортизація на такі основні засоби не нараховується.
(Лист ДФС України від 28.03.2017 р. № 6386/6/99-99-15-02-02-15)

Прожитковий мінімум визначатиметься за новою методикою

З 21.04.2017 р. набрав чинності спільний наказ Мінсоцполітики, Мінекономрозвитку та Держстату України, яким затверджено методику визначення прожиткового мінімуму.
Зокрема, методикою встановлено єдиний порядок розрахунку прожиткового мінімуму у розрахунку на місяць на одну особу та для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення в Україні.
(Наказ від 03.02.2017 р. № 178/147/31)

Порядок стягнення дебіторки в рахунок податкового боргу оновлюється

Порядок використання додаткових джерел погашення податкового боргу № 569 від 10.10.2013р. пропонується скасувати, а натомість — затвердити порядок використання дебіторської заборгованості та/або майна юридичної особи як джерел погашення боргу платника податків та/або відокремленого підрозділу юридичної особи.
Проект наказу Мінфіну про затвердження відповідного порядку передано на узгодження до Державної регуляторної служби й оприлюднено на офіційному веб-сайті відомства.
Необхідність таких змін зумовлена розмежуванням компетенції Мінфіну та ДФС відповідно до Закону від 21.12.2016 №1797. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004709-poryadok-styagnennya-debitorki-v-rakhunok-podatkovogo-borgu-onovlyuyetsya

Операції з біопаливом: чи можна застосовувати нульову ставку з податку на прибуток?

Якщо біопаливо, належить до підакцизних товарів, то при здійсненні операцій з виробництва та продажу такого біопалива ставка податку на прибуток 0 % не застосовується.
Підприємство також не може застосовувати нульову ставку з податку на прибуток у разі здійснення експортних операцій незалежно від того, чи є таке біопаливо підакцизним товаром.
(Лист ДФС України від 03.04.2017 р. № 4596/К/99-99-15-02-02-14)

Чи виникають різниці при заправці автомобілів працівників

Розділом III «Податок на прибуток підприємств» Податкового кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці з придбання паливно-мастильних матеріалів, якими заправляються власні автомобілі працівників під час виконання ними трудових обов’язків.
(Лист ДФС України від 07.04.2017 р. № 7308/6/99-99-15-02-02-15)

Надано безповоротну фінансову допомогу – чи потрібно збільшити фінрезультат?

При визначенні об'єкта оподаткування з податку на прибуток платник не повинен збільшувати фінансовий результат до оподаткування на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги юридичній особі — платнику податку на прибуток, яка оподатковується за базовою (основною) ставкою податку.
(Лист ДФС України від 04.04.2017 р. № 6984/6/99-99-15-02-02-15)

У платників податків з’явилася можливість не тільки оцінювати якість наданих відповідей у ресурсі «ЗІР», а ще й коментувати їх

Відтепер усі бажаючі можуть скористатися новою можливістю Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) та оцінити якість уніфікованих відповідей, що містяться у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань».
Зазначена система оцінювання дає змогу користувачам ЗІР не тільки оцінити якість наданих відповідей, а й залишити свої коментарі (примітки/зауваження/пропозиції).

Удосконалено механізм підтримки державних інвестпроектів

З 20.04.2017 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Закону України «Про інвестиційну діяльність» щодо державних інвестиційних проектів.
Зокрема, змінами передбачено, що інвестиційна діяльність провадиться на основі:
інвестування, що здійснюється громадянами, недержавними підприємствами, господарськими асоціаціями, спілками і товариствами, а також громадськими і релігійними організаціями, іншими юридичними особами, заснованими на колективній власності;
державного інвестування, що здійснюється органами державної влади за рахунок коштів державного бюджету, позичкових коштів, а також державними підприємствами та установами за рахунок власних і позичкових коштів;
місцевого інвестування, що здійснюється органами місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевих бюджетів, позичкових коштів, а також комунальними підприємствами та установами за рахунок власних і позичкових коштів;
державної підтримки для реалізації інвестиційних проектів;
іноземного інвестування, що здійснюється іноземними державами, юридичними особами та громадянами іноземних держав;
спільного інвестування, що здійснюється юридичними особами та громадянами України, юридичними особами та громадянами іноземних держав.
Інформація щодо інвестиційних проектів оприлюднюється шляхом розміщення витягу з Державного реєстру інвестиційних проектів на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку. (Закон України від 23.03.2017 р. № 1981-VIII)

Доплата за роботу із деззасобами — понад «мінімалку»

При обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров'я, за роботу в нічний та надурочний час, роз'їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.
Підпунктом «ґ» пп. 3 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» передбачено виплату доплати працівникам за використання в роботі дезінфікувальних засобів, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, — у розмірі 10 % посадового (місячного) окладу.
Це одна і та ж доплата, яка встановлюється працівникам за переліком посад, затвердженим колективним договором закладу, в межах коштів, передбачених на оплату праці у кошторисі, якщо виконання цих робіт включено до посадових обов'язків працівників. Водночас посадовими обов'язками може бути передбачено виконання певних видів робіт з використанням дезінфікувальних засобів, або робота з прибирання туалетів з використанням дезінфікувальних засобів, або просто прибирання туалетів.
Отже, доплата в розмірі 10 % посадового (місячного) окладу (тарифної ставки) працівникам, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби, а також працівникам, які зайняті прибиранням туалетів, нараховується понад розмір мінімальної заробітної плати (3 200 грн).

За порушення митних правил каратимуть більш суворо

ДФС України розроблено та оприлюднено на офіційному сайті відомства проект Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо накладення стягнень у справах про порушення митних правил та виконання постанов у цих справах».
Метою прийняття акта є вдосконалення законодавчої бази для ефективної профілактики та боротьби з митними правопорушеннями, а саме:
ефективне запобігання та протидія вчиненню ПМП;
усунення прогалин законодавства, які дають змогу уникати відповідальності за вчинення ПМП;
встановлення дієвих механізмів стягнення штрафів та конфіскації предметів ПМП;
вдосконалення процедури застосування компромісу в справах про ПМП.
Законопроектом пропонується внести до Митного кодексу України ряд змін, якими, зокрема, уточнено строки накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил: «Якщо справи про порушення митних правил відповідно до ст. 522 МКУ розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом». Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004714-za-porushennya-mitnikh-pravil-karatimut-bilsh-suvoro

Здійснювати чи ні доплату до 3 200 грн. при погодинній оплаті праці?

З 01.01.2017 р. мінімальну заробітну плату встановлено у місячному розмірі 3 200 грн, у погодинному розмірі — 19,34 грн.
Для працівників, оплата праці яких здійснюється за посадовими окладами (тарифними ставками), має дотримуватись мінімальна державна гарантія — мінімальна місячна заробітна плата, а за погодинною оплатою (годинними тарифними ставками) — мінімальна заробітна плата в погодинному розмірі.
Отже, якщо працівниками, яким встановлено годинні тарифні ставки, виконано місячну норму праці і розмір нарахованої зарплати нижчий місячної мінімальної зарплати (3 200 грн.), то доплата до цього розміру їм не провадиться, оскільки гарантією в оплаті праці для цих працівників є мінімальна зарплата в погодинному розмірі.

Затверджено показник середньої зарплати за лютий 2017 року

Затверджено показник середньої заробітної плати (доходу) в середньому на одну застраховану особу в сумі 5 590 грн. 26 коп., який буде застосовуватися при визначенні коефіцієнта заробітної плати за лютий 2017 р. при призначенні пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

Мито на експорт жовтої кукурудзи для українських аграріїв скасовано

Українські компанії отримали право безмитно експортувати зерно жовтої (кормової) кукурудзи до Кенії до 30 серпня 2017 р. обсягом 363 тис. т.
Як зазначається у листі Міністерства сільського господарства, тваринництва і рибного господарства Кенії, у рамках офіційного вирішення питання безмитного експорту української жовтої кукурудзи до Кенії визначено 22 мукомели Кенії, що мають право безмитного імпорту жовтої кукурудзи.
Крім того, кенійська сторона висловила зацікавленість у закупках білої (харчової) кукурудзи, причому за наявності 50-відсоткового мита на цей продукт.

Нові правила видачі ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

ДФС України внесено зміни до наказу від 24.10.2014 р. № 213, яким затверджено Рекомендації щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Змінами, зокрема, передбачено, що ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видається на підставі заяви, поданої суб’єктом господарювання до головного управління за місцем провадження торговельної діяльності безпосередньо уповноваженою особою заявника, надісланої рекомендованим листом або переданої через ЦОП, створені у ДПІ (крім створених у ДПІ в м. Києві).
У заявах про видачу цих ліцензій зазначається, зокрема, вид господарської діяльності.
У разі подання заяви через ЦОП уповноважена особа здійснює прийом документів та забезпечує їх передачу за реєстром до структурного підрозділу головного управління, до функцій якого належить здійснення загального діловодства, протягом одного робочого дня з моменту їх отримання.
Невідповідність розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи, та невідповідність поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензуються, більше не є підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.
Ліцензія видається заявнику або уповноваженому на те представнику заявника за довіреністю при пред’явленні ним документа, що посвідчує особу. (Наказ ДФС України від 14.04.2017 р. № 266)

Оновлено Державний реєстр РРО

З 20.04.2017 р. набрав чинності наказ ДФС України, яким затверджено у новій редакції Державний реєстр РРО. Визнано таким, що втратив чинність, наказ ДФС України від 17.02.2017 р. № 102.
(Наказ від 20.04.2017 р. № 275)

За яких умов можна отримати платежі за рішенням суду та відшкодування ПДВ

Кабінет Міністрів України вніс зміни до постанови від 07.11.2014 р. № 595, якою затверджено деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей.
Так, змінами передбачено, що платежі з рахунків, відкритих в органах Казначейства, установам, які провадять діяльність на тимчасово неконтрольованій території, крім випадків, установлених законодавством, здійснюються, зокрема з метою виконання рішення суду та відшкодування ПДВ, у разі коли:
установа зареєстрована на контрольованій території;
орган управління установи перебуває на контрольованій території;
рахунки установи відкриті в банківських установах (органах Казначейства), розташованих на контрольованій території;
установа сплачує податки та збори до державного бюджету та/або місцевих бюджетів.
(Постанова Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 р. № 270)

Подання декларації за попередні періоди

За якою формою платник податку на прибуток має подати декларацію з податку на прибуток у разі її неподання за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р.? Податкова декларація складається за формою, затвердженою у порядку, визначеному положеннями п. 46.5 ст. 46 Податкового кодексу та чинному на час її подання (п. 48.1 ст. 48 цього Кодексу).
Таким чином, платник податку на прибуток у разі неподання до контролюючого органу декларації з податку на прибуток підприємств за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. має подати таку декларацію за формою, затвердженою наказом № 897.
Оскільки з 01.01.2015 р. основні показники, що обраховуються для визначення об’єкта оподаткування за правилами, встановленими розділом ІІІ Податкового кодексу, суттєво змінилися, то для заповнення декларації за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. платники мають право скористатися нормами п. 46.4 ст. 46 Кодексу. Тобто разом із декларацією подати допов­нення до неї, яке може бути складено за довільною формою та використовуватиметься контролюючим органом при аналізі показників такої декларації. Про цей факт необхідно зазначити у спеціально відведеному місці декларації, а доповнення до неї вважатиметься невід’ємною її частиною. Отже, у разі неподання декларації з податку на прибуток за звітні (податкові) періоди до 01.01.2015 р. та при поданні її за зазначений період декларацію необхідно скласти за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями п. 46.5 ст. 46 Податкового кодексу та чинною на час її подання.

З 8 травня технічно складні побутові товари продаватимуть з РРО

Законом України від 20 грудня 2016 року №1791 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено відповідні зміни до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України та до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Згідно змін підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Технічно складні побутові товари – непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Сума допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, пов’язаною з нещасним випадком на виробництві: чи є базою нарахування ЄВ?

Відповідно до п. 2 ст. 15 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами і доповненнями (далі – Закон) роботодавець зобов’язаний, зокрема надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із Законом. Згідно з абзацом сьомим п. 1 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують, зокрема допомогу по тимчасовій непрацездатності особам, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності. Нормами частини п’ятої ст. 8 Закону №2464 визначено, що ЄВ для всіх платників ЄВ (крім пільгових категорій) встановлюється у розмірі 22 відсотків до визначеної ст. 7 Закону №2464 бази нарахування ЄВ.
Базою нарахування ЄВ для платників, зазначених в абзаці сьомому п. 1 частини першої ст. 4 Закону №2464, є, зокрема, сума оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та допомоги по тимчасовій непрацездатності. Отже, сума допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, пов’язаною з нещасним випадком на виробництві, є базою нарахування ЄВ.

До уваги осіб, які провадять незалежну професійну діяльність!

Салтівська ОДПІ звертає увагу фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, що до завершення декларування доходів, отриманих ними протягом 2016 року, залишилось 13 календарних днів.
Нагадуємо, що останній день надання річної податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) для зазначеної категорії фізичних осіб – 3 травня 2017 року.
Відповідно до підпункту 14.1.226 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями незалежна професійна діяльність це участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою – підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб. Звітувати за 2016 рік необхідно за формою Декларації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.

Про звітування з ПДВ за новою формою

Наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2016 №276 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ №276), яким внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість (далі – ПДВ), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21 (далі – Наказ №21), набрав чинності з 1 березня 2017 року.
Нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення (пункт 46.6 статті 46 ПКУ).
З урахуванням зазначеного, подання податкової звітності з ПДВ за формою, яка враховує зміни, внесені Наказом №276, вперше здійснюється:
- для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному місяцю, за звітний період березень 2017 року, граничний термін подання якої – 20 квітня 2017 року;
для платників, в яких базовий податковий період дорівнює календарному кварталу, за звітний період 1-й квартал 2017 року, граничний термін подання якої – 10 травня 2017 року.
Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, зі змінами, внесеними Наказом №276, подається починаючи з 1 квітня 2017 року.

Реєстр «неприбутківців» зазнав чергових змін

Постановою КМ України від 29.03.2017р. №195 внесені зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
Зокрема передбачено, що неприбуткові організації, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), яким було повідомлено про невідповідність вимогам «неприбутковості», а житлово-будівельним кооперативам – про відсутність завірених ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, для включення в новий Реєстр зобов'язані до 01.07.2017 р. привести свої документи у відповідність до норм чинного законодавства та в цей же строк подати копії таких документів контролюючому органу. У протилежному випадку такі установи й організації виключатимуться контролюючими органами із Реєстру. Окрім того, слід звернути увагу на збільшення термінів з 10 до 30 днів для подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.

Оновлено Довідники податкових пільг

ДФСУ у листах від 03.04.2017 р. оприлюднила Довідник № 82/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету станом на 01.04.2017 р. та Довідник №82/2 інших податкових пільг станом на 01.04.2017 р.
Звертаємо увагу на те, що згідно з змінами, впровадженими Законом України від 21.12.2016 р. №1797 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 1 січня 2017 року, звіт по пільгам, на підставі якого відображаються обсяги операцій, доходів або прибутків, щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов'язку нарахування і сплати податку і збору набув статусу податкової декларації.

До уваги суб’єктів господарювання!

Уряд визначив перелік груп технічно складних побутових товарів, продаж яких з 7 травня здійснюватиметься із застосуванням РРО. Відповідно до статті 2 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» Кабінетом Міністрів України Постановою від 16.03.2017 № 231 затверджено перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню)або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій. Вищевказана Постанова опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» 7 квітня 2017 року та набере чинності через 30 днів з дня її опублікування
Нагадаємо, з 1 січня 2017 року розширене коло суб'єктів господарювання, які зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій. Зокрема, нормою пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI було внесено зміни щодо застосування РРО підприємцями платниками єдиного податку. Так, передбачено застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) платниками єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту. Суб'єкти господарювання мають застосовувати РРО, якщо оплата за відповідні товари проводиться у готівковій формі та незалежно від обсягу отриманого доходу від такого продажу.
Таким чином, платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, зобов’язані застосовувати РРО з 7 травня 2017 року.

Не плануєте здійснювати викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року – повідомте по це органи ДФС

Відповідно до п. 250.9 ст. 250 Податкового кодексу України якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку не пізніше граничного терміну подання податкової декларації за І квартал звітного року. В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати податкові декларації відповідно до ст. 250 ПКУ.
Суб’єкти господарювання, у тому числі новостворені, які не мають об’єктів обчислення екологічного податку не повинні подавати до відповідних контролюючих органів заяву про відсутність у них у звітному році таких об’єктів.

Виплата страхових платежів не є об’єктом оподаткування ПДВ

Операції з надання послуг із страхування, співстрахування або перестрахування особами, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності відповідно до закону, а також пов’язаних з такою діяльністю послуг страхових (перестрахових) брокерів та страхових агентів не є об’єктом оподаткування ПДВ.
Страхова виплата – це грошова сума, яка виплачується страховиком відповідно до умов договору страхування при настанні страхового випадку. Розмір страхової суми та (або) розміри страхових виплат визначаються за домовленістю між страховиком та страхувальником під час укладання договору страхування або внесення змін до договору страхування, або у випадках, передбачених чинним законодавством.
Оскільки надання послуг із страхування і перестрахування не є об’єктом оподаткування ПДВ, то виплата страхових платежів також не є об’єктом оподаткування, і як наслідок операція з отримання таких страхових платежів чи операція з їх виплати не змінює суму податкового кредиту або податкових зобов’язань ані у застрахованої особи, ані у страхової компанії (страховика). Зазначена норма передбачена пп.196.1.3 ст.196 Податкового кодексу України.

Правом на податкову знижку за 2016 рік можна скористатися до кінця 2017 року

Відповідно до статті 166 Податкового кодексу України платники податків можуть скористатися правом на податкову знижку за наслідками звітного 2016 року до кінця поточного 2017 року, подавши до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси декларацію і копію підтвердних документів.
Звертаємо увагу, що право на податкову знижку має лише той, хто отримує заробітну плату. Якщо платник податку не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, то таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Коли роздруковувати Z-звіти не обов’язково

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій. Проте, якщо на РРО не проводяться розрахункові операції, включати їх та роздруковувати фіскальні звітні чеки (Z-звіти) не обов’язково. Робота РРО блокується, якщо після роздрукування фіскального звітного чека РРО протягом 72 годин сервером обробки інформації не отримано контрольно-звітної інформації від РРО. У випадку, якщо РРО не використовується та на ньому не роздруковуються фіскальні звітні чеки, то його робота після закінчення 72 годин блокуватися не буде.
Просмотров: 23 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (296)
  • Галерея "Елисаветград" (35)
  • Можно ли заработать в интернете? (25)
  • Объявления
    [25.05.2017]
    КОММУНАЛЬНЫЕ УСЛУГИ (0)
    [24.05.2017]
    Продам 3-х комн.кв. в г.Купянск, м-н Юбилейный (0)
    [24.05.2017]
    Услуги по уборке и перевозке урожая (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование

     

    Купянский городской портал © 2017