Як повідомляє завідувач сектору персоналу Куп’янської ОДПІ Катерина Войтенко, Міністерство фінансів України наказом від 3 листопада 2014 р. № 1100 установило Порядок перевірки органами Державної фіскальної служби України достовірності задекларованої інформації щодо наявності майна, набутого посадовцями за час перебування на державних посадах.
Перевірки проводитимуться апаратом ДФС України, а також державними податковими інспекціями за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка. «Варто зазначити, що перевірка відомостей стосується лише особи, яка перевіряється, тобто, інформація щодо доходів та майна членів сім'ї, вказаних у декларації держслужбовця, не перевірятиметься», - наголошує кадровик. Порядком також установлено тривалість процедури перевірки – шістдесят днів з дня початку її проходження. По завершенню перевірки складається висновок про результати перевірки, який надсилається керівнику органу, передбаченому частиною четвертою статті 5 Закону «Про очищення влади». Крім того, орган ДФС, який проводив перевірку, надсилає копію такого висновку до Міністерства юстиції України.
Нагадуємо, що правові та організаційні засади проведення перевірок державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування з метою відновлення довіри до влади та побудови нової системи органів влади згідно із європейськими стандартами, встановлено Законом «Про очищення влади», який набрав чинності 15 жовтня 2014 року.
|