Купянский городской портал! Пятница, 26.04.2024, 04:52
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Август » 1 » НОВИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ від 01.08.2016 р.
21:52
НОВИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ від 01.08.2016 р.
«Єдине вікно» дозволяє пришвидшити проходження митних процедур, - Роман Насіров

Запровадження «Єдиного вікна» має ряд переваг, серед яких – зменшення корупції та спрощення процедур контролю при ввезенні та вивезенні товарів через митну територію України. Про це розповів Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в інтернет-виданні «Обозреватель».
«Найголовніша перевага - це, звичайно, зменшення корупції на митниці завдяки прозорій діяльність митних органів та зведення до мінімуму безпосередніх контактів підприємців з держслужбовцями. Також завдяки переведенню всіх процесів в електронну площину значно покращено контроль за діяльністю працівників служби та їхніми рішенням», - зазначив Роман Насіров.
Крім того, за словами очільника відомства, нарешті уніфіковані дії всіх контролюючих органів, які беруть участь у пропуску та декларуванні вантажів, налагоджено ефективну комунікаційну платформу між сторонами, спрощено процедуру подачі документів. Все це дозволяє пришвидшити проходження митних процедур і, таким чином, економити час та гроші для бізнесу при оформленні вантажів.
«Єдине вікно» є одним із найкращих інструментів спрощення процедур при ввезенні та вивезенні товарів через митну територію. Від запровадження цієї системи виграють всі – як бізнес, так і держава», - підкреслив Роман Насіров.

Дмитро Донець: ДФС ініціює запровадження узагальнюючих податкових консультацій з бізнесом та громадськістю

З метою скорочення кількості скарг платників та запровадження єдиних підходів по застосуванню норм податкового законодавства ДФС запропонувала Мінфіну затвердити узагальнюючі податкові консультації за участю громадськості та бізнесу.
«Мінфін підтримав цю ініціативу і запланував розробити прозору та зрозумілу методологію визначення актуальних спірних питань та прийняття узагальнюючих консультацій. Паралельно розпочинається процес відкритого обговорення проектів узагальнюючих податкових консультації з представниками бізнесу та судової гілки влади», - повідомив директор департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.
За його словами, на сьогодні ДФС вже направлено на розгляд до Мінфіну проекти податкових консультацій з питань, щодо яких отримано значну кількість звернень від платників податків. Зокрема, вони стосуються окремих питань трансфертного ціноутворення; порядку розрахунку коригувань фінансового результату до оподаткування податком на прибуток; обов’язку сплати авансового внеску з податку на прибуток державним унітарним підприємством при спрямуванні до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу).
«28 липня відбулась перша зустріч представників ДФС, МФУ, бізнесу та експертної спільноти, на якій було розроблено та погоджено подальший порядок дій», - додав Дмитро Донець.

Харківщина: до бюджету країни надійшло близько 16 млрд. грн. податків та зборів

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, вказана сума надійшла з початку поточного року та підкреслили, що це на 5,6 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів склав 154,0 %.
Зокрема, у липні, до бюджетів усіх рівнів зібрано 1,9 млрд. грн., що на 158,6 млн. грн. більше ніж за липень 2015 року.
Розповіли у фіскальному відомстві і про наповнення місцевого бюджету регіону, який з початку року отримав 4,7 млрд. грн., що на 50 % або на 1,6 млрд. грн. більше минулорічного показника. Індикативний показник ДФС України виконано на 124,4 %, додатково отримано 920,2 млн. грн.
При цьому, за липень 2016 року до місцевого бюджету надійшло 797,0 млн. грн., що на 205,7 млн. грн. більше ніж у липні 2015 року. Індикативний показник ДФС України виконано на 116 %, додатково надійшло 109,3 млн. гривень.
Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков відзначає, що такі позитивні досягнення - результат якісного сервісного обслуговування платників податків, а не в жодному разі проявів будь-якого тиску на бізнес. Водночас податківець підкреслює, що служба проводить роботу з виявлення тих суб’єктів господарювання, які розробляють усілякі схеми ухилення від оподаткування та використовують їх у своїй діяльності.

Платники Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області перерахували до бюджетів усіх рівнів понад 384 млн. грн.

За січень-липень 2016 року платники податків Салтівської ОДПІ спрямували до зведеного бюджету 384 111,6 тис. грн. За словами начальника Салтівської ОДПІ Олени Кухтіни цьогорічні надходження на 63,8 млн. грн., або на 19,9 відсотка перевищують заплановані показники.
Із загальної суми до державного бюджету потрапило понад 137 млн. 183 тис. грн., або 36 відсотки. Решту, більш ніж 246 928 тис. грн., отримали місцеві скарбнички. При цьому, як наголошує начальник інспекції, стабільно позитивна динаміка простежується у обох напрямах. Так, впродовж семи місяців до держказни сплачено на 12,7 млн. грн. більше запланованого. За цей же час місцеві бюджети поповнішали більше ніж було заплановано на 50,96 млн. грн.
«Ми дякуємо платникам податків за сумлінність та своєчасні розрахунки з податкових платежів. Це дозволяє день від дня вчасно здійснювати фінансування соціальних виплат, а додаткові кошти спрямовувати на розвиток та вирішення потреб територіальних громад», - зазначає начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна.

За сім місяців місцевий бюджет м. Куп’янська одержав понад 83 млн. грн.

«Доходи міського бюджету міста Куп’янськ за січень – липень 2016 року склали 83 066,1 тисяч гривень, що 11,6 млн. гривень більше запланованого показника», - повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Вона також зазначила, що більше половини надходжень в місцеву скарбницю міста забезпечує податок на доходи фізичних осіб. Його сума склала 59 018,5 тис. грн. Це на 8,1 мільйон гривень більше ніж очікувалося.
Наступною за фінансовою потужністю складовою доходів міського бюджету є плата за землю. Власники землі та землекористувачі сплатили земельного податку у розмірі 8,9 мільйони гривень, що на 1,7 млн. грн. більше запланованих показників.
Ще одним важливим джерелом доходів місцевої громади Куп’янська є єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва. Так, протягом семи місяців цього року до кошику місцевого бюджету міста від суб’єктів господарювання надійшло 6 621,3 тисяч гривень єдиного податку, що на 690,1 тисяч гривень більше очікуваних показників.

Місцеві бюджети Куп’янщини отримали більше ніж 10 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб

Протягом семи місяців 2016 року до місцевих бюджетів Куп’янського району надійшло 10 768,4 тисяч грн. податку на доходи фізичних осіб. Сума надходжень ПДФО перевищує заплановані показники на 38 відс. та перевиконання становить 2 966,9 тисяч гривень.
Податок на доходи фізичних осіб формує значну частину власних доходів місцевих бюджетів Куп’янщини та залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Висока відповідальність працедавців Куп’янського району за дотримання державних гарантій в оплаті праці своїх найманих працівників позитивно впливає на зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб та суттєво доповнює фінансовий стан територіальних громад.

Місцеві громади Дворічанщини отримали майже 5 мільйонів гривень від плати за землю

Сума надходжень плати за землю на Дворічанщині перевищує заплановані показники на 26 відсотка. На потреби місцевих громад протягом семи місяців цього року спрямовано 4 956,0 тисяч гривень плати за землю. «Такий вагомий внесок – наслідок заходів, які здійснювали фахівці територіального органу ДФС спільно з представники виконавчої влади у напрямі впорядкування відносин насамперед з орендарями земель», - прокоментувала в.о. начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ Тамара Трембак.
«Найбільший ріст плати за землю нині відбувається завдяки юридичним особам. Зокрема, із загальної суми надходжень, 3.9 млн. гривень – це платежі від підприємств, установ та організацій. Саме у цій категорії платників ми фіксуємо зростання надходжень з плати за землю на 22 відсотка до запланованих показників», - зазначає Тамара Трембак.
В Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертають увагу власників землі і землекористувачів – юридичних осіб та громадян на своєчасність розрахунків із бюджетом. Адже кошти, у вигляді земельного податку та орендної плати за землю, спрямовуються до скарбниць місцевих громад на її розвиток або вирішення соціально-економічних питань.

Місцеві скарбниці Шевченківського району отримали понад 5 мільйонів гривень єдиного податку

Як повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Оксана Редя, спрощенці Шевченківського району Харківської області за сім місяців 2016 року сплатили 5,35 мільйонів гривень єдиного податку, виконання прогнозних показників складає 156 відсотків (+1,9 млн. грн.).
Цьогоріч юридичні особи - платники єдиного податку спрямували до місцевої казни 256,3 тис. грн., що на 104,3 тис. грн. більше від прогнозних показників. Фізичні особи підприємці платники єдиного податку сплатили 2,31 млн. грн., перевиконавши прогнозні показники на 1,1 млн. грн. Платники єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників сплатили 2,75 млн. грн., що на 680 тис. грн. більше прогнозних показників.
Салтівська ОДПІ нагадує, що відповідно до п. 295.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), платники єдиного податку першої і другої групи сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси (п.295.4 ПКУ).

Платники Вовчанщини віддали українській армії понад 3 мільйони гривень

З початку року жителі Вовчанська та Вовчанського району перерахували до бюджету 3 277,9 тис. грн військового збору. Виконання прогнозного показника становить 121%.
За словами начальника Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Людмили Воловик, перерахована до державної скарбниці у вигляді військового збору сума додатково збільшилася більш ніж на півмільйона гривень.
Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами. Крім того, військовий збір стягується з виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого від організатора азартної гри, доходи, які платник отримав згідно з цивільно-правовими договорами (договори підряду) за виконання робіт (надання послуг), сума яких відображається в акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) та низку інших, які підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.

Близько 18 мільйонів гривень ЄСВ сплачено до бюджету платниками Великобурлуцького району

Упродовж січня-липня 2016 року платники Великобурлуцького району перерахували в бюджет 17 946,2 тис. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, це більше ніж було заплановано на 1,4 млн. грн. За підсумками липня поточного року на соціальні гарантії направлено 2,9 мільйона гривень ЄСВ (+438,3 тис. грн.).
Варто нагадати, що з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24 грудня 2015 року № 909-VIII, який вніс зміни в адміністрування ЄСВ, суттєво зменшивши навантаження на фонд заробітної плати.
Зокрема, для всіх роботодавців встановлена єдина ставка єдиного соціального внеску – 22% до бази нарахування (раніше вона складала від 36,2 і до 49,7% відповідно до класу професійного ризику); максимальна величина бази нарахування ЄСВ становить 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Крім того, скасовано утримання ЄСВ із заробітної плати (доходу) робітників, яке складало 3,6 %.

Податківці припинили діяльність підпільних цехів з виробництва кави

Співробітники податкової міліції Харківщини спільно з працівниками прокуратури області припинили діяльність двох підпільних цехів, які налагодили незаконне виробництво розчинної кави «Jacobs».
Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.
В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 212 Кримінального кодексу України, працівники податкової міліції встановили, що в з початку року на території міста здійснюється незаконне виготовлення розчинної кави відомого виробника. Вказаний бізнес організував один з діючих співробітників патрульної служби Національної поліції Харківської області спільно з декількома помічниками. Встановлено, що за час своєї протиправної діяльності незаконні виробники кави завдали державному бюджету збитків щонайменш у 700 тис. грн.
«Горе-підприємці» заказували партії малайзійської кави, фасували її безпосередньо у пакети та стіки під маркою кава «Jacobs», а в подальшому реалізовували її через мережу Інтернет та власну роздрібну торгівельну мережу.
«Під час проведення слідчо-оперативних заходів працівниками податкової міліції виявлено та вилучено комп’ютерну техніку, грошові кошти, автомобілі та обладнання, яке використовувалося для фасування та транспортування контрафактної кави, - зазначає Андрій Бєжанов, - Також вилучено розфасовану каву та сировину для виготовлення фальсифікату. Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає 1,2 млн. грн.». Крім цього, правоохоронці виявили та вилучили близько 15 гр. речовини сіро-зеленого кольору у подрібненому стані рослинного походження з специфічним запахом коноплі. Наразі слідство триває.

Митники виявили схованку з бурштином

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками разом із співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області в ході відпрацювання інформації УСБУ в Харківській області, було виявлено понад 17 кг каміння, схожого на бурштин.
Під час усного та письмового декларування 22-річний водій AUDI, громадянин України, заявив про відсутність предметів, обмежених або заборонених до переміщення. Але, в результаті огляду автомобіля, у багажному відділенні під запасним колесом були виявлені 15 поліетиленових пакунків чорного кольору, замотані скотчем з камінням, яке за своїм зовнішнім виглядом схоже на бурштин.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами від платників Салтівської ОДПІ збагатила місцеву скарбницю на 1,7 млн. гривень

За сім місяців 2016 року платники Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області сплатили до місцевого бюджету за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами понад 1,7 млн. грн., що на 252 тис. грн., або на 17,7 % більше, ніж було заплановано. Платникам, які для отримання такої ліцензії звернулись до ЦОП Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області з відповідною заявою та передбаченими Законом України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва i обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон) документами, у цьому році було видано 92 ліцензії.
Нагадуємо, що суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії, подають щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за встановленою формою. Відображення у звіті інформації щодо суб’єкта господарювання та/або його контрагентів, за якою неможливо однозначно ідентифікувати їх відношення до відображених обсягів виробництва та/або обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, вважається поданням звіту з недостовірними відомостями.

Чи має право юридична особа відмовитися від використання податкової пільги, що надана безпосередньо такій особі (крім податкової пільги з ПДВ та акцизного податку), та яким чином?
Юридична особа, якій безпосередньо надана податкова пільга вправі відмовитися від використання податкової пільги чи зупинити її використання на один або декілька податкових періодів, повідомивши про своє рішення письмово контролюючий орган за місцем податкової реєстрації.

Знижено ставки акцизного податку на транспортні засоби, що були у використанні

01.08.2016 набрав чинності Закон України від 31 травня 2016 року № 1389-VIII «Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів» (далі – Закон № 1389).
Відповідно до Закону № 1389 тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлюються знижені ставки акцизного податку на транспортні засоби, що були у використанні (залежно від виду транспортного засобу та потужності його двигуна).
При цьому Законом № 1389 передбачено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються для легкових автомобілів, якщо вони:
мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України;
вироблені до 1 січня 2010 року;
ввозяться на митну територію України особою для власного використання або на користь інших осіб за договорами купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду в кількості понад один легковий автомобіль протягом календарного року.

Запуск «Єдиного вікна» - яскравий приклад втілення в Україні передових світових практик

«З 1 серпня всі контролюючі органи на митниці будуть об'єднані в єдину електронну систему «Єдине вікно», яка в рази скоротить час митного контролю, мінімізує корупцію та кількість правопорушень на митниці. Це – яскравий приклад втілення в Україні передових світових практик», - прокоментував запуск у тестовому режимі системи «Єдине вікно» Голова ДФС Роман Насіров у своїй статті в інтернет-виданні «Обозреватель».
За його словами, система «Єдиного вікна» інтегрує інформаційні системи всіх служб. Тепер контролюючі органи зобов’язані працювати лише через неї.
Очільник відомства зазначив, що «Єдине вікно» передбачає здійснення всіх видів контролю за допомогою ІТ-системи митниці. Взаємодія посадових осіб контролюючих органів з базою даних буде відбуватися через Інтернет. Для цього буде використовуватися спеціальний веб‑інтерфейс, розроблений на базі відповідних систем Державної фіскальної служби України.
«Таким чином, служби контролю, фізично перебуваючи в різних місцях, зможуть обмінюватися інформацією, яка буде зберігатися у єдиній базі. Тож нарешті буде забезпечена ефективна координація діяльності всіх служб на території України», - підкреслив Роман Насіров.

В Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси

З 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Так, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
повідомлення про прийняття працівника на роботу.

З працевлаштованих пенсіонерів не знімали податку

Міністр соцполітики України Андрій Рева пояснив, з кого тепер вираховуватимуть 15% податку на пенсії.
Верховна Рада не скасувала податок на пенсію, а змінила спосіб його нарахування, зазначив міністр.
«У нас є ті, хто працює, і при цьому отримує пенсію, але меншу на 15%. Для цієї категорії пенсіонерів нічого не змінюється», – сказав він.
Нові правила стосуються лише непрацевлаштованих пенсіонерів, у яких пенсія до 10 прожиткових мінімумів для осіб, що втратили працездатність, або до 10740 грн.

1 серпня на митницях запрацювало «Єдине Вікно»

Про це на своїй сторінці у Facebook написала віце-прем’єр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе.
За її словами, «Єдине вікно» суттєво прискорює зовнішньоекономічні операції – тепер у контролюючих органів буде всього 4 години на прийняття рішення щодо здійснення відповідного виду контролю. Якщо немає рішення впродовж 4 годин, застосовується принцип «мовчазної згоди».
Тобто система автоматично вважає, що відповідний контроль пройдений.
Крім того, зменшуються витрати для бізнесу – тепер проходження митниці буде швидшим, а значить і дешевшим.
Зменшиться рівень корупції – у контролюючих органів буде набагато менше можливостей для маніпуляцій, а також ефективно розподіляє ресурси – тепер огляд товарів проводиться одночасно всіма контролюючими органами.

PROZORRO стала обов’язковою до використання по всій Україні

З 1 серпня 2016 року в Україні завершується повний перехід на електронні публічні закупівлі через систему ProZorro.
З квітня всі свої надпорогові тендери (від 200 тис. для товарів і послуг і від 1,5 млн. грн. – для робіт) перевели центральні органи влади, великі державні підприємства і природні монополісти. А тепер використовувати ProZorro зобов’язані також місцеві органи влади, комунальні підприємства і ніші організації, які використовують кошти платників податків.
Повний перехід на електронну систему означає, що відтепер всі тендери, які перевищують порогові значення, повинні проводитись через ProZorro. Державний замовник (орган влади, державне чи комунальне підприємство) повинен завантажувати в ProZorro тендерні заявки, оголошуючи таким чином закупівлю. Далі він відповідає на питання постачальників і проводить в електронній системі аукціон чи іншу процедуру, передбачену Законом «Про публічні закупівлі». Після визначення переможця замовник зобов’язаний також завантажити в систему текст договору з постачальником. А завдяки інтеграції з порталом Є-Data і проектом .007, віднедавна в ProZorro також можна відслідкувати ще й оплату договору, якщо вона здійснюється Державним казначейством.

Ключові показники ефективності для ДФС

Міністерство фінансів представило робочу версію ключових показників ефективності (КРІ) для ДФС, розроблену з залученням експертів та в партнерстві з Інститутом податкових реформ, а також розпочало відкрите обговорення документа.
Кожен охочий може вільно ознайомитись з КРІ та надіслати свої пропозиції до 7 серпня. Після цього Мінфін проаналізує отримані коментарі, включить кращі з них до документу та презентує фінальний варіант у серпні.
«Мінфін прагне зробити реформу ДФС максимально відкритою та ефективною, саме тому ми даємо можливість кожному не лише дізнатись про наші ініціативи, а й безпосередньо вплинути на процес», — зазначено у повідомленні на сайті міністерства.
КРІ є частиною системної реформи ДФС, до якої також належать інші ініціативи Мінфіну такі як ліквідація податкової міліції, проведення переатестації персоналу ДФС, запровадження єдиного реєстру відшкодування ПДВ та інші. Пакет цих ініціатив разом із змінами по удосконаленню адміністрування будуть представлені найближчим часом.

З серпня подешевшають вживані авто

З 1 серпня в Україні набуває чинності закон про тимчасове зниження ставки акцизу на вживані автомобілі.
Закон «Про внесення змін до Податкового Кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів» Верховна Рада ухвалила 31 травня, а Президент Петро Порошенко підписав 4 липня 2016 р.
Документ передбачає зниження акцизу на вживані авто, вироблені не раніше 1 січня 2010 року, яке діятиме до 31 грудня 2018 року.
При цьому зниження ставки акцизу не стосуватиметься легкових автомобілів за кількох умов.
Перша: якщо автомобіль вироблений чи ввезений через країну, що визнана в Україні агресором, або ж із чи через окуповані території.
Іншою умовою, за якої знижений акциз не буде застосовуватися, є ввезення на митну територію України з метою особистого користування, чи на користь інших осіб, для обміну, поставки, дарування, комісії, доручення поруки чи інших цивільно-правових договорів або за рішенням суду в кількості більше одного автомобіля протягом календарного року.

Якщо не прийшло повідомлення…

У прес-службі ДФС України роз’яснили нюанси сплати податку на нерухомість.
На повідомлення від податкової про сплату податку на нерухомість, якою українці володіли в 2015 році, чимало громадян очікували вже у липні. У документі від податкової за так звані надлишкові квадратні метри мала бути зазначена сума, яку необхідно сплатити упродовж 60 днів. Як бути, якщо повідомлення не прийшло, роз’яснили у ДФС України.
У разі, якщо повідомлення не прийшло, платники податків можуть звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірення даних, зокрема, об’єктів жилої й/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податків або нарахованої суми податку (підпункт 266.7.3 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України).
Таким чином, за наявності «зайвої» житлоплощі необхідно врегулювати питання нарахування податку в податковій службі за місцем реєстрації.

Україна може отримати гроші МВФ ближче до вересня

Виконавча рада Міжнародного валютного фонду не буде голосувати за виділення наступного траншу допомоги Україні аж до середини серпня
Про це заявив представник МВФ Вільям Маррей, повідомляє «Радіо свобода».
Він зазначив, що це пов’язано з тим, що члени ради будуть перебувати у двотижневій відпустці.
Раніше повідомлялося, що Рада директорів Міжнародного валютного фонду може ухвалити позитивне рішення щодо відновлення фінансування кредитної програми для України на засіданні в серпні.
Голова НБУ Валерія Гонтарева заявила, що черговий транш Україні Міжнародний валютний фонд може надати вже через місяць.

Перспективи залучення інвестицій

В Україні розпочинається робота над новим законом щодо концесій на реалізацію інфраструктурних проектів.
За інформацією, оприлюдненою на сайті Мінекономрозвитку, в Україні зроблено перші кроки до початку масштабної реформи концесійного законодавства, що сприятиме залученню потужних міжнародних та вітчизняних інвесторів до модернізації та відбудови української інфраструктури. Це дасть змогу створити в Україні нові об’єкти дорожньої, портової, енергетичної та комунальної інфраструктури, які відповідатимуть міжнародним стандартам якості, сприятиме створенню нових робочих місць та активізує процес економічного зростання в Україні.
Під час спільної зустрічі Першого віце-прем’єр-міністра України Степана Кубіва та представників ЄБРР представили консультантів, які працюватимуть над реформуванням відносин у сфері концесій на реалізацію інфраструктурних проектів. Відбір консультантів відбувався на умовах тендеру, оголошеного ЄБРР на початку червня поточного року. У конкурсі взяло участь понад 20 провідних міжнародних юридичних компаній.

Земельний податок для платника єдиного податку

Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України (далі — Земельний кодекс), а справляння плати за землю — Податковим кодексом України (далі — Податковий кодекс).
Відповідно до статей 269, 270 Податкового кодексу платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктом оподаткування — земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
Статтею 116 Земельного кодексу встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування у межах повноважень або за результатами аукціону.
Як зазначено у ст. 126 цього Кодексу, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється згідно із Законом України від 01.07.2004 р. № 1952-IV «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі — Закон № 1952).
Відповідно до пп. 4 п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої — третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
Отже, якщо право власності на земельну ділянку оформлено на фізичну особу (фізичну особу — підприємця), яка використовує її для провадження господарської діяльності, в такому випадку платник єдиного податку звільняється від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності із земельного податку (з урахуванням пп. 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу).

Звільнення від сплати земельного податку

Фізична особа — підприємець платник єдиного податку має у власності земельну ділянку і використовує її у своїй господарській діяльності за цільовим призначенням. Чи звільняється така фізична особа від сплати земельного податку?
Згідно з пп. 4 п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої — третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
Таким чином, якщо право власності на земельну ділянку оформлено на фізичну особу (фізичну особу — підприємця) і земельна ділянка використовується для провадження господарської діяльності, то такий підприємець (платник єдиного податку) звільняється від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з земельного податку (з урахуванням пп. 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу).

Строки сплати податку на нерухоме майно

У 2016 р. контролюючі органи нараховували податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі — податок на нерухоме майно), для фізичних осіб за базовий податковий (звітний) період — 2015 рік.
Такий податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п. 266.10 ст. 266 Податкового кодексу).

Переміщення транспортних засобів особистого користування через пункти контролю в ВЕЗ «Крим»

Відповідно до розпорядження № 424-р у зв’язку із тимчасовою окупацією території АР Крим та блокуванням роботи пунктів пропуску через державний кордон та пунктів контролю, які розташовані на тимчасово окупованій території, що призвело до неможливості повноцінного їх функціонування та здійснення передбачених законодавством України видів державного контролю під час перетинання державного кордону, було тимчасово закрито пункти пропуску та пункти контролю, розташовані в АР Крим.
У зв’язку з цим на виконання Закону № 1207 було створено контрольні пункти в’їзду та виїзду, перелік яких визначено в додатку 1 до Порядку в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї, затвердженого постановою № 367. В’їзд на тимчасово окуповану територію України та виїзд з неї здійснюються виключно через контрольні пункти в’їзду та виїзду, визначені цією постановою.
Переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через тимчасово закриті пункти пропуску та пункти контролю, тобто поза місцем розташування митних органів, є митним правопорушенням, передбаченим ст. 482 Митного кодексу, а саме переміщенням або діями, спрямованими на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем. Вчинення такого правопорушення може тягнути за собою накладення штрафу в розмірі до 200% вартості товарів та транспортних засобів, за допомогою яких здійснювалося переміщення, а також конфіскацію цих товарів та транспортних засобів.

Про особливості надання послуг ЕЦП

На виконання Закону України від 09 квітня 2015 року №317 «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» та окремих Постанов Верховної Ради України про перейменування адміністративно-територіальних одиниць, розпорядником Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) було внесено зміни до облікових даних суб’єктів господарювання, а саме – перейменовано назви міст, селищ, сіл, районів, районів у містах та вулиць.
Для уникнення непорозумінь під час отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС реєстраційні картки необхідно заповнювати наступним чином:
для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у поле юридична адреса (місце знаходження філії), адреса реєстрації місця проживання необхідно вказувати інформацію відповідно до даних Єдиного державного реєстру;
для фізичних осіб, у тому числі, які здійснюють незалежну професійну діяльність, слід зазначати адресу реєстрації місця проживання відповідно до паспортного документа.

Про нові форми реєстраційних документів

Салтівська ОДПІ нагадує, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набули чинності 01 липня 2016 року.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

Акциз-2016: у м. Києві з незаконного обігу вилучено алкоголь вартістю 1,4 млн. грн.

Співробітниками податкової міліції м. Києва в рамках проведення операції „Акциз-2016” встановлено факт реалізації та зберігання лікеро-горілчаних виробів в одному з гаражних кооперативів м. Києва.
В ході проведених заходів виявлено та вилучено 10,9 тис. літрів алкогольних напоїв в асортименті без марок акцизного податку України (1 млн. 227 тис. грн.) та 1,2 тис. літрів спиртовмісної речовини прозорого і коричневого кольорів (137,5 тис. грн.) загальною орієнтовною вартістю 1,4 млн. гривень.
Відносно порушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.177-2 (Виготовлення, придбання, зберігання або реалізація фальсифікованих алкогольних напоїв або тютюнових виробів) КУпАП.

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

Пільга зі сплати податку на нерухоме майно

Суб’єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи.
Фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати (ст. 325 Цивільного кодексу).
Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом (п. 1 ст. 320 Цивільного кодексу).
Підпунктом «є» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу визначено, що не є об’єктами оподаткування будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств.
Отже, об’єкти нерухомості фізичних осіб, в тому числі тих, які здійснюють підприємницьку діяльність, не визначено пп. «є» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу як об’єкти нерухомості, що не є об’єктами оподаткування податком на нерухоме майно.

До відома громадян, що перетинають адміністративний кордон з вільною економічною зоною «Крим»

Переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через тимчасово закриті пункти пропуску та пункти контролю, тобто поза місцем розташування митних органів, є митним правопорушенням, передбаченим статтею 482 Митного кодексу України (далі - МКУ), а саме переміщенням або діями, спрямованими на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем. Вчинення такого правопорушення може тягнути за собою накладення штрафу в розмірі до 200 відсотків вартості товарів та транспортних засобів, за допомогою яких здійснювалося переміщення, а також конфіскацію цих товарів та транспортних засобів.
Згідно з частиною першою статті 9 МКУ територія України, зайнята сушею, територіальне море, внутрішні води і повітряний простір, а також території вільних митних зон, штучні острови, установки і споруди, створені у виключній (морській) економічній зоні України, на які поширюється виключна юрисдикція України, становлять митну територію України, при цьому частиною другою цієї ж статті визначено, що для цілей застосування положень розділів V (митні режими) і IX (митні платежі) МКУ території вільних митних зон вважаються такими, що знаходяться поза межами митної території України.

Щодо переміщення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» тварин

Згідно зі статтею 179 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ). річчю є предмет матеріального світу, щодо якого можуть виникати цивільні права та обов'язки.
Частиною першою статті 180 ЦКУ передбачено, що тварини є особливим об'єктом цивільних прав. На них поширюється правовий режим речі, крім випадків, встановлених законом.
Рухомими речами є речі, які можна вільно переміщувати у просторі, що передбачено частиною другою статті 181 ЦКУ.
Враховуючи викладене, домашні тварини відносяться до рухомих речей і їх переміщення через адміністративний кордон з ВЕЗ «Крим» здійснюється з урахуванням обмежень, встановлених постановою № 1035 щодо товарів, поняття яких наведене у пункті 57 статті 4 МКУ.

Протягом семи місяців 2016 року Центрами обслуговування платників Салтівської ОДПІ надано понад 77 тисяч адмінпослуг

Як повідомила начальник відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Світлана Редька, найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Зокрема, у січні – липні поточного року ЦОПами Салтівської ОДПІ надано більше ніж 5 тисяч таких послуг.
Також не втрачає актуальності послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок. Протягом зазначеного періоду платникам надано понад 661 така послуга. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) З початку року видано 1222 таких довідок.
«На сьогодні обслуговування платників здійснюється 2 Центрами обслуговування платників, що діють при Салтівській ОДПІ – в м. Куп’янську та в м. Вовчанську, які надають 24 види адміністративних послуг. Протягом семи місяців поточного року працівниками, що задіяні у роботі ЦОП, надано 9,3 тисячі адміністративних послуг. Окрім отримання адміністративних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та отримати кваліфіковану усну консультацію з питань застосування податкового законодавства та сплати ЄСВ»,- зазначила посадовець.

Електронний цифровий підпис та переваги подання електронної звітності

Органами ДФС у Харківській області проводиться робота щодо залучення платників податків до отримання послуг електронного цифрового підпису та подання ними податкової звітності в електронному вигляді.
Салтівська ОДПІ нагадує, що електронний цифровий підпис дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до державних податкових та митних органів, замовляти довідки тощо.
Серед основних переваг подання звітності в електронному вигляді варто відзначити економію робочого часу та коштів на придбання бланків звітності, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення черг при поданні звітності тощо.
Необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність в електронному вигляді, є наявність:
комп’ютера з операційною системою Windows із доступом до мережі Інтернет;
спеціалізованого програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;
чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність, що слугує аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.
З інформацію про безкоштовне програмне забезпечення, яке можна використовувати при формуванні та підписанні звітності, повним переліком необхідних реєстраційних документів (зразками їх заповнення) для кожної категорії платників податків та іншою корисною інформацією можна ознайомитися на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС України за посиланням: http://acskidd.gov.ua

Про роботу антикорупційного сервісу ДФС України «Пульс»

Салтівська ОДПІ нагадує, що ефективна робота антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби України «Пульс» попереджує виникнення непорозумінь у роботі та швидкої допомоги платникам податків.
Пульс» – це унікальний сервіс, що забезпечує зворотний зв’язок Державної фіскальної служби з платниками податків. Представники бізнесу можуть зателефонувати за номером (044) 284-00-07 та повідомити на «Пульс» про проблеми з поданням звітності, реєстрацією платником єдиного податку, поскаржитися на організаційні негаразди та некоректні моменти під час проведення перевірок та з багатьох інших питань, завдяки чому працівники органів ДФС будуть мати достовірну інформацію безпосередньо від клієнтів про «болючі» точки в обслуговуванні та оперативно їх вирішити.

Оновлено Порядки щодо реєстрації РРО та КОРО

У Мін’юсті України зареєстровано 05.07.2016 р. за № 918/29048 наказ Мінфіну України, яким затверджено:
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій;
Порядок опломбування реєстраторів розрахункових операцій.
Установлено, що:
вимоги до форми і змісту книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок у частині відображення інших податків (зборів), крім ПДВ, не поширюються на здійснення у них записів про рух готівки та про суми розрахунків на підставі розрахункових документів, що друкуються РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включено до Державного реєстру РРО, до набрання чинності цим наказом;
до створення реєстру центрів сервісного обслуговування (далі - ЦСО) суб’єкт господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) РРО разом із копією договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт такого РРО подає до контролюючого органу також копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО ЦСО на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.
Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів України від 28.08.2013 р. № 417.
Наказ набирає чинності з дня опублікування.

Сплатіть вчасно податок на нерухоме майно

З 1 липня платники податків - фізичні особи на підставі отриманих податкових повідомлень-рішень зобов’язані сплатити податок на нерухоме майно. Про це під час зустрічі з підприємцями нагадала начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Редя.
«Цього року громадяни сплачуватимуть податок за нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яке було у їх власності у минулому році. Ставки податку на нерухомість для мешканців на 2015 рік було встановлено рішеннями відповідної місцевої ради», зауважила посадовець.
Нагадаємо, що базою оподаткування об'єктів житлової нерухомості для мешканців зменшується на пільгові метри, тобто не підлягає оподаткуванню:
для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 м.кв;
для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 м.кв;
для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток – на 180 м.кв.
Станом на 01 серпня 2016 р. до бюджетів вже надійшло 3,7 млн. грн.. податку на нерухомість.

Більше 500 кг. товарів «секонд хенд» затримано на КПВВ «Мар’їнка»

На КПВВ «Мар’їнка» співробітниками спецпідрозділу «Фантом» зупинено транспортний засіб Мерседес Спрінтер, який прямував до тимчасово непідконтрольних територій.
Під час огляду в автомобілі виявлено речі, які були у використанні «Секонд Хенд» в асортименті загальною вагою 530 кг на загальну суму 20,0 тис. грн., які 39-річний водій намагався перевезти через лінію розмежування до тимчасово непідконтрольних територій (м. Донецьк)
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

Зубні імпланти та ніпелі для поливу затримано на КПВВ «Новотроїцьке»

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи на КПВВ «Новотроїцьке» зупинили транспортний засіб KIA Ceed, який рухався до тимчасово непідконтрольних територій.
Під час огляду автомобіля встановлено, що 32-річна жінка намагалась перевезти через лінію розмежування стоматологічні зубні імпланти та ніпелі для поливу загальною вартістю 43,2 тис. грн.
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

До непідконтрольних територій намагалися перевезти 500 кг. шампіньйонів

Співробітники спецпідрозділу «Фантом» у складі міжвідомчої мобільної групи виявили факт порушення порядку переміщення товарів до/з району проведення антитерористичної операції.
Так, в смт. Верхньоторецьке мобільна група зупинила транспортний засіб ЗАЗ Део. Під час огляду автомобіля встановлено, що 33-річний водій намагався перевезти через лінію розмежування до тимчасово непідконтрольних територій 500 кг. шампіньйонів загальною вартістю 12 тис. грн.
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

Британська Колумбія введе податок на купівлю житла іноземцями

З 2 серпня 2016 року закордонні покупці будинків і квартир в регіоні Метро-Ванкувер повинні будуть платити збір у 15%.
Платити податок на купівлю житла в регіоні Метро-Ванкувер повинні будуть не тільки приватні покупці, але і компанії, які не зареєстровані на території Канади, або контролюються іноземцями.
Жителі Британської Колумбії вже платять податок в 1% на житло вартістю до 200 000 доларів, 2% - на житло вартістю від 200 000 доларів до 2 мільйонів доларів і 3% - на житло дорожче 2 мільйонів доларів.
За словами представників влади канадській провінції, новий податок дозволить врегулювати підвищений попит серед іноземців на нерухомість в Британській Колумбії і разом з тим зробити житло доступнішим для місцевих жителів.
До речі, з 10 червня 2016 року в Британській Колумбії іноземці мають також розкривати своє громадянство при придбанні нерухомості.
Також з 16 травня введені заходи щодо запобігання швидкого перепродажу об'єктів з метою отримання прибутку.

Перенесення строку перевірки у разі втрати документів

Салтівська ОДПІ повідомляє, що у разі неможливості проведення перевірки платника податків у зв'язку із втратою документів, строк проведення такої перевірки переноситься до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах визначених законодавством строків. У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення документів платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації. Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Просмотров: 463 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024