Купянский городской портал! Воскресенье, 30.04.2017, 20:50
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 473/2319
Коментарии: 211
Фото: 418
Новости: 1024
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 940
Объявлений: 152
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2016 » Ноябрь » 2 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 02.11.2016
20:26
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 02.11.2016
Роман Насіров: Ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері - шлях до стабілізації економіки України

ДФС націлена на подальше спрощення процедури адміністрування і сплати податків, а також на створення максимально комфортних умов для діяльності спільного бізнесу. Це – один із стратегічних напрямів нашої діяльності. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в коментарі виданню «Голос України».
«Ми продовжуємо масштабний процес реформування податкової системи через зменшення навантаження на бізнес, спрощення вимог законодавства в цій сфері і жорсткий курс на детінізацію.
За рік Україні вдалося істотно поліпшити показники у сфері оподаткування. Завдяки активній роботі по двом головним пунктам - зменшенню часу на заповнення необхідних форм і зниженню ставки Єдиного соціального внеску за показником «Сплата податків» в рейтингу Doіng Busіness-2017 Україна зробила стрибок з 107-го на 84-е місце», - зазначив очільник відомства.
На його думку, ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері мають і матимуть ще більший вплив на розвиток і стабілізацію економіки країни.
При цьому Роман Насіров підкреслив, що сьогодні ДФС перевиконує плани з надходжень до бюджетів усіх рівнів. «Це означає, що з'являються всі можливості для фактичного збільшення мінімальної заробітної плати громадян, і наш прямий обов'язок - забезпечення стабільності економіки та добробуту українців», - додав він.

Роман Насіров: Збільшення мінімальної заробітної плати сприятиме детінізації економіки

Про необхідність підвищення мінімальної заробітної плати повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
За його словами, сьогодні одна з найважливіших ініціатив Державної фіскальної служби одержала підтримку Кабінету Міністрів України. Уряд планує збільшення мінімальної заробітної плати – до 3200 гривень. Це лише перший крок, наступного року заробітна плата має бути збільшена до 5 000 грн., а потім і до 7500 гривень.
«Збільшення мінімальної заробітної плати - ще один важливий крок на шляху до виведення економіки з тіні, повного знищення такого явища як «зарплата у конвертах». А це, в свою чергу, збільшення надходжень до бюджету», - наголосив очільник ДФС.
Він підкреслив, що на сьогодні фіскальна служба перевиконує плани з надходжень до бюджетів всіх рівнів.
«Це означає, що всі передумови для фактичного збільшення мінімальної заробітної плати є. Наш прямий обов'язок – забезпечити стабільність економіки та добробут громадян», - зазначив Роман Насіров.

У Державній фіскальній службі України проведено навчання для студентів Університету ДФС

Департаментом кадрової політики та роботи з персоналом ДФС організовано проведення лекційних занять для шести груп студентів Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету державної фіскальної служби України.
Проведення виїзних лекцій в апараті ДФС започатковано за погодженням з керівництвом Служби для якісної підготовки студентів Університету та наближення освітнього процесу до потреб ДФС. До проведення занять залучаються провідні фахівці структурних підрозділів ДФС, її територіальних органів, навчальних закладів, що належать до сфери управління ДФС.
Так, лекція на тему: «Принципи формування вітчизняної податкової системи європейського зразка» була спрямована на формування понятійного апарату студентів, зокрема, щодо розуміння суті фінансової політики, яка включає бюджетно-податкову, кредитно-грошову, інвестиційну, страхову, амортизаційну, валютну, митну складові.
У процесі лекції висвітлено різні моделі бюджетно-податкової політики та проаналізовано функції держави в кожній з них, а також розглянуто основні тенденції оподаткування в країнах ЄС. Увагу слухачів акцентовано на проблемних питаннях адаптації податкової системи України до ЄС та окреслено основні напрями її проведення.
Викладачами та студентами Університету було відмічено високий науково-методичний рівень та практичну спрямованість проведеного навчання, а також висловлено побажання щодо проведення таких навчальних заходів на постійній основі.

Мирослав Продан та авто перевізники обговорили перспективи розвитку ринку

Одним з головних завдань Державної фіскальної служби України є захист інтересів національних автомобільних перевізників. Про це заявив в. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час XVІІ Міжнародної конференції «Міжнародні автомобільні перевезення – проблеми, шляхи їх вирішення і перспективи розвитку».
«На сьогодні ДФС свою діяльність спрямовує, у першу чергу, на спрощення та вдосконалення митних формальностей. Так, вже організовано роботу за принципом «єдиного вікна» під час митного контролю та оформлення товарів, впроваджено в Україні інститут уповноважених економічних операторів», – зазначив Мирослав Продан.
За його словами, спрощенню митних формальностей також сприяє і впровадження спільного митного контролю у пунктах попуску з суміжними країнами, зокрема, по чотири таких пункти з Польщею та Молдовою, а також приєднання України до комп'ютеризованої транзитної системи Європейського Союзу (NCTS).
Крім того, запроваджено обмін інформацією про товари та транспортні засоби, що перетинають кордон, з відповідними державними органами іноземних держав.
Мирослав Продан також нагадав, що між ДФС та Асоціацією міжнародних автомобільних перевізників України підписані додаткові угоди, метою яких є впровадження новітніх інструментів при перевезенні вантажів за процедурою МДП.

Роман Насіров: Створення електронних сервісів – крок в сторону платників податків

Спрощення умов ведення бізнесу – один з основних результатів системної реформи ДФС. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
«Серед найбільш успішних ініціатив у проведенні реформи, які були реалізовані, можна виділити запровадження нових електронних сервісів для платників податків. Зокрема, «Електронного кабінету платника» (ЕКП). А це, в свою чергу, - значна економія часу для платників податків, можливість вести документообіг та сплачувати податки он-лайн», - зазначив очільник відомства.
В електронному кабінеті платники зможуть переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді.
«З квітня кількість користувачів «Електронного кабінету платника» збільшилася в 7 разів і наразі складає більше 3,5 млн. осіб», - повідомив Роман Насіров.
«Створення подібних електронних сервісів – це реальний крок в сторону платників податків. Наші зусилля спрямовані на подальше спрощення податкового адміністрування та покращення умов ведення бізнесу», – додав Голова ДФС.

Викрито зловживання посадовців державної компанії, які спільно з постачальниками легалізували 131,7 млн. гривень

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у м. Києві спільно з СБУ викрито факти ймовірного привласнення бюджетних коштів однією з державних компаній.
Як з’ясувалося, зазначене підприємство, яке діє на енергоринку України, за результатами відкритих торгів уклало договір постачання обладнання з одним із публічних акціонерних товариств, зареєстрованим у Кіровоградській області.
Однак, згідно з оформленими документами, постачання вказаного обладнання до ПАТ було здійснено через низку підприємств, у тому числі, пов’язаних, за цінами, які перевищують рівень звичайних цін. Внаслідок цього службовими особами державної компанії та її постачальниками було легалізовано коштів державного бюджету на загальну суму 131,7 млн. гривень. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості по вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст.191 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

В Харкові продавали горілку під вивіскою «Чебуречна»

Громадськість, фахівці фіскальної служби, податкові міліціонери та журналісти провели черговий спільний виїзд з виявлення «наливайок», цього разу, біля автовокзалу на метро «Індустріальна».
Побачивши відеокамери та групу людей, деякі спритники встигли позачиняти свої алкогольні крамниці. Однак в «Чебуречній» діяльність вирішили не припиняти і продовжували реалізовувати громадянам окрім пиріжків ще й оковиту. Комплект 2 по 50 та стакан соку продавали по 22 грн. В той же час, ніяких дозвільних документів та ліцензій в наявності на «точці» не було. У закладі спостерігалася звична картина – невелике приміщення без касового апарату.
Як пояснила продавчиня, вона вирішила пожаліти покупця й налила йому з пляшки, яку придбала для свого племінника. Жіночка стверджувала, що вона знаходиться на робочому місці перший день і хазяїна «точки» навіть в очі не бачила тільки розмовляла по телефону.
В ході обстеження приміщення в морозильній камері, яка за словами реалізатору «не працює та не використовується», було знайдено пляшки з пивом та 10 пляшок горілки. Весь товар конфісковано та відправлено на експертизу, а на продавчиню складено протокол про адмінправопорушення.
Слід зазначити, що співробітниками фіскальної служби області активізовано роботу в напрямку протидії незаконній реалізації підакцизних товарів.
З жовтня для відпрацювання роздрібної мережі Харкова та області створено 10 спільних груп з числа співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Харківській області та працівників податкової міліції ДФС України. Лише за 3 дні спільними групами проведено 257 заходів з відпрацювання роздрібної мережі з реалізації ЛГВ, з незаконного обігу вилучено 302,5 літрів лікеро-горілчаних виробів.

Щодо спростування інформації стосовно причетності ГУ ДФС у Харківській області до реалізації не облікованих алкогольних напоїв

Останнім часом в деяких ЗМІ була оприлюднена інформація, щодо продажу не облікованої лікеро-горілчаної продукції за «сприяння» податківців Харківського регіону.
З приводу зазначеного ГУ ДФС у Харківській області повідомляє наступне.
У зв’язку зі зміною ставок акцизного податку, згідно із Законом України від 24.12.2015 №909-VІІІ (введено в дію з 01.03.2016), марки «старого зразку» підлягають знищенню.
Керівництвом ГУ ДФС у Харківській області у березні поточного року з метою унеможливлення використання таких акцизних марок та посилення контролю за обігом підакцизної продукції було ініційовано проведення інвентаризації марок акцизного податку у сховищі ГУ.
В ході проведення зазначених заходів фахівці управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Харківській області самостійно виявили акцизні марки, які викликали сумнів щодо їх автентичності. У подальшому було встановлено, що ці марки – підроблені. Вони були опечатані, арештовані і не було можливості їх подальшої реалізації.
ГУ ДФС у Харківській області терміново направило зазначену інформацію до Прокуратури Харківської області, підрозділів Національної поліції Харківської області, СБУ у Харківській області, а також надіслано орієнтування на Головні управління інших регіонів, Міжрегіональне головне управління ДФС – Центральний офіс з ОВП, ДФС України з повним переліком акцизних марок, по яких виникає сумнів щодо їх автентичності.
Ще у березні поточного року Прокуратурою Харківської області за результатами отриманої від ГУ ДФС у Харківській області інформації порушено та проводиться досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.199, ч.2 ст.364 КК України.
Слідчі дії по даному кримінальному провадженню тривають.
Керівництвом ГУ ДФС у Харківській області було вжито всіх заходів щодо упередження втрат бюджету.

Подання заявки на акцизні марки та звітності про обіг марок в електронній формі

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що 11.10.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 №683 «Про внесення змін до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів» (далі – Постанова №683).
Постановою №683 внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабміну від 27.12.2010 №1251.
У зв’язку з переходом на електронний документообіг зазначеною Постановою Уряд схвалив подання звітності про обіг марок акцизного податку в електронній формі.
Також продаж марок акцизного податку вітчизняним виробникам алкогольних напоїв і тютюнових виробів буде здійснюватися на підставі документів, поданих лише в електронній формі.
Як повідомляється на Урядовому порталі, реалізація Постанови №683 забезпечить скорочення паперового документообігу підприємствами – виробниками, імпортерами підакцизної продукції та органами ДФС, а також унеможливить безпосередній контакт при наданні заявки-розрахунку на отримання марок акцизного податку та звітів щодо їх використання між посадовими особами суб’єктів господарювання та органів ДФС.

Консультації в Консалтинговому центрі для майбутніх підприємців Харківщини

В черговий раз фахівці фіскальної служби області провели в Консалтинговому центрі при Харківській обласній службі зайнятості консультаційну та роз’яснювальну роботу для громадян – майбутніх підприємців.
Співробітники відділу комунікацій ГУ ДФС у Харківській області надали індивідуальні консультації відвідувачам Консалтингового центру щодо порядку реєстрації фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби, роз’яснили особливості систем оподаткування, які податки підлягають сплаті та терміни їх сплати, порядок надання звітності. Крім того, громадяни отримали вичерпну інформацію з питання нарахування заробітної плати та її оподаткування при використанні праці найманих працівників.
Також податківці розповіли відвідувачам Консалтингового центру про електронні сервіси, які запроваджує для платників Державна фіскальна служба України. Саме завдяки цим сервісам відбувається кваліфіковане надання інформаційних послуг ДФС, двостороння комунікація між Службою та платниками, яка спрямована на формування партнерських відносин та надання однорідних консультацій і роз'яснень платникам.
Такі регулярні консультації майбутніх підприємців забезпечують обізнаність щодо діючого законодавства, сприяють своєчасній сплаті податків до бюджету.

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков взяв участь у семінарі для платників податків

Семінар за участі фахівців ДФС України для платників податків Харківської та Полтавської областей відбувся за ініціативою ДП «Сервісно-видавничий центр». Теми, які розглядались, актуальні для платників - ПДВ, податок на прибуток підприємств, ПДФО, єдиний податок. Тож участь у такому заході, ще й з інформацією з першоджерел, взяло багато бухгалтерів та керівників підприємств двох сусідніх областей.
«Питання проведення роз`яснювальної роботи з платниками податків, одне із пріоритетних у діяльності органів ДФС. Адже обізнаний платник, це, передусім, сумлінний платник податків», - відзначив, відкриваючи семінар, начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков.
Головний податківець регіону підкреслює, що реформування фіскальної служби та зміни в податковому законодавстві, необхідні для спрощення умов ведення бізнесу та забезпечення в майбутньому економічного зростання. Тож задача фіскальних органів, як можна якісніше та оперативніше донести до платників податків усю нову та необхідну для них інформацію. І такі роз’яснювальні заходи та зустрічі з платниками проводитимуться на постійній основі.

ГУ ДФС у Харківській області направлено листа до Нацполіції з вимогою спростувати інформацію у ЗМІ

Головне управління ДФС у Харківській області, розглянувши інформацію, яка була висвітлена у засобах масової інформації та на сайті Національної поліції, стосовно наявних даних у Нацполіції про "причетність" працівників фіскальної служби Харківської області до "сприяння" посадовим особам горілчаного заводу Харківщини у реалізації злочинних схем продажу не облікованої лікеро-горілчаної продукції, підготувала та направила лист до Національної поліції України та ГУ НП в Дніпропетровській області з вимогою спростувати зазначену інформацію.

Митниками виявлено «конопляне» екологічне взуття

На які тільки хитрощі та вигадки не йдуть деякі громадяни, аби перевезти заборонені речі. І схованки вигадують чудернацькі. Один такий «винахідник» не додумався до нічого кращого, ніж сховати «коноплю» в устілки черевиків та представити це, як екологічне взуття.
Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» митниками у громадянина України, який прямував автобусом «Дзержинськ-Москва», було виявлено 20 грамів «коноплі».
При проведенні усного декларування молодик заявив, що не переміщує будь-які заборонені предмети. Але ж службовий собака митників Любомир неодноразово спрацьовував на взуття чоловіка, після огляду якого під устілками черевиків й була виявлена схованка.
Відносно «винахідника» складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Більше тисячі письмових звернень надійшло до фіскальної служби Харківщини від громадян

Як повідомили в Головному управлінні податкового відомства, протягом 9 місяців цього року до органів ДФС у Харківській області надійшло 1344 письмових звернення громадян.
Фахівці розповідають, що у своїх листах громадяни підіймають різні питання - і з приводу роз’яснення податкового законодавства, і з пропозиціями, трапляються і скарги. Також у службі підкреслюють, що побільшало випадків, коли небайдужі громадяни інформують про факти ухилення від сплати податків. Так, з початку року таких звернень надійшло 334, тобто майже 25% від загальної кількості. До зрівняння, за аналогічний період минулого року громадяни інформували щодо правопорушень 236 разів.
У фіскальній службі відзначають, що усі письмові звернення, які надходять, розглядаються у чітко визначені законом терміни. Факти перевіряються відповідними підрозділами. За результатами перевірки заявнику обов’язково надається вичерпна та ґрунтовна інформація. Окрім того, у податковому відомстві повідомили, що громадяни мають змогу звернутися не тільки у письмовому вигляді. Вони можуть записатися на прийом до посадових осіб як в інспекції, так і в Головному управлінні служби та поспілкуватися з керівництвом, як то кажуть он-лайн, у режимі реального часу.

Особливості заповнення графи 28 митної декларації

Державна фіскальна служба листом від 29.09.2016 р. №32089/7/99-99-18-02-02-17 надала роз’яснення щодо заповнення митної декларації при декларуванні товарів, що переміщуються для забезпечення реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються за рахунок фінансових ресурсів міжнародних фінансових організацій, які залучаються як позика чи кредит державою або під державні гарантії та передбачають розрахунки за поставлений товар з окремих рахунків в комерційних банках, відкритих Міністерством фінансів України.
Відповідно до глави 2 розділу ІІ Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 р. №651, графа 28 митної декларації заповнюєт