Купянский городской портал! Пятница, 26.04.2024, 04:17
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Июнь » 8 » НОИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
15:34
НОИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
На світі немає нічого красивішого і кращого, ніж діти! У суботу, 4 червня 2016 року, в смт. Ківшарівка м. Куп’янська, на стадіоні «Металург» пройшла церемонія урочистого відкриття 21 традиційного турніру на призи футбольного клубу «Мрія», присвяченого Дню захисту дітей. В заході прийняли участь не лише маленькі куп’янчани, а й гості з Донецької, Луганської та Харківської областей. До нашого футбольного клубу «Мрія» в гості на турнір завітали однолітки з Маріуполя, Краматорська, Попасної, Рубіжного, Сєвєродонецька, Харкова, Чугуєва, Люботина та Куп’янського району. Вже другий рік поспіль, під час відкриття турніру, проводився грандіозний профлеш-конкурс танцювальних команд шкіл та дитячих садочків Куп’янська. На смарагдове поле стадіону вийшли змагатися 4 команди з дитячих садків і 10 команд з шкіл, гімназій та навчально-виховних комплексів. Привітала малечу зі святом й начальник Салтівської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна. Вона побажала маленьким спортсменам віри в свої сили, надії на перемогу, любові до справи, якою вони займаються. А маленьким футболістам, які приїхали до нас з зони проведення антитерористичної операції щиро побажала мирного неба, ясного сонця та здійснення усіх заповітних мрій. «Немає більшого щастя у світі, аніж посмішки дитини. Піклування про підростаюче покоління, його майбутнє – наш головний обов'язок. Врешті-решт, саме для цього всі ми живемо та працюємо», наголосила Олена Кухтіна. «Зараз ми маємо зробити усе можливе, аби наступне покоління було здатне продовжити розбудову міцної держави!» Наші прагнення створити дітям достойні умови для повноцінного розвитку повинні знайти втілення у реальних діях. Адже діти – наше майбутнє, а значить – майбутнє України. І саме від нас, дорослих, залежить, яким буде становлення маленької людини та як складеться її доля. Салтівська ОДПІ бажає нашим маленьким громадянам щасливого дитинства, розуміння з боку батьків та сяючих посмішок!

Співпраця влади та громади – запорука стабільного розвитку території 6 червня 2016 року в приміщенні Куп’янського медичного коледжу ім. Марії Шкарлетової відбулася презентації великого українсько-польського проекту «Суспільне сприяння реформі самоврядування в Україні. Українська мережа клубів громадського діалогу». Проект виконується Щецинським навчальним центром Фундації розвитку місцевої демократії (Польща) у співпраці з МГО «Інститут демократії імені Пилипа Орлика» (Україна) у невеликих містах Херсонської, Миколаївської, Харківської, Дніпропетровської, Полтавської, Кіровоградської, Вінницької та Черкаської областей. Проект спрямований на започаткування та покращення конструктивного та результативного діалогу в громадах України у формі Клубів громадського діалогу, встановлення партнерських відносин між місцевими органами влади та громадськістю, що є необхідною складовою розвитку громадянського суспільства, становлення дієвих засад співпраці між громадою та владою. В презентації проекту прийняли участь викладачі медичного коледжу, освітяни, депутати Куп’янської міської ради, представники громадських організацій, волонтери та активні громадські діячі. До участі в проекті запросили й податківців Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, адже якісне запровадження реформ неможливе без належного їх фінансування, втілення дієвих механізмів залучення додаткових коштів у місцеві бюджети, громадського контролю за надходженням податків до нашої скарбниці. Завідувач сектору організації роботи, активний громадський діяч Марина Коцюра, яка за ініціативи громадської спілки «Наш рідний край» стала консультантом проекту в місті Куп’янську, в своїй промові наголосила, що успішне втілення реформ як на місцях так і на державному рівні невід’ємно пов’язане з ефективним наповненням бюджетів усіх рівнів, адже ці кошти в подальшому спрямовуються на розвиток території, підтримку соціальних програм, підготовку кадрів та економічний розвиток. «Місцеві бюджети – це той напрямок, над яким податківці повинні працювати щодня, системно, результативно, в постійній координації своїх дій з місцевими органами самоврядування та громадою», зауважила Марина Коцюра. У ході жвавої дискусії щодо якісного втілення реформ на місцевому рівні (а мова йшла про реформування системи професійної освіти та передачу її на місця), проведення успішної децентралізації, учасники дійшли до одностайного висновку, що лише тісна співпраця між громадою, місцевою владою та контролюючими органами стане запорукою стабільного та успішного наповнення місцевих бюджетів задля вирішення нагальних життєвих проблем. Також з 13 по 18 червня поточного року для консультантів проекту відбудеться навчальна поїздка до міста Щецин (Республіка Польща) з метою ознайомлення їх з устроєм та діяльністю установ та організацій Західно-Поморського воєводства Польщі, в якому також візьме участь фахівець Салтівської ОДПІ Марина Коцюра.

Контакт-центром ДФС надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян З початку поточного року Контакт-центром ДФС платникам податків надано 573,6 тис. консультацій по телефону, 17,7 тис. - електронною поштою і факсом. Загалом протягом січня – травня 2016 року Контакт-центром надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Про це повідомив заступник директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір в ефірі телеканалу «Рада». «Робота інформаційно-довідкового департаменту є індикатором роботи ДФС. Чим більше звернень він отримує, тим ми більше розуміємо, де є проблеми. І це дає можливість службі реагувати на ці проблеми і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», - зазначив Андрій Кушнір. За його словами, за наданням інформаційно-довідкових послуг до Контакт-центру ДФС звертаються як громадяни України так й іноземці, які цікавляться системою оподаткування в Україні, або окремими питаннями оподаткування. У цьому році найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.

Викрито незаконну діяльність столичного підприємства, посадовці якого легалізували 44,4 млн. гривень Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у М. Києві спільно з СБУ встановлено факт проведення незаконних фінансових операцій з бюджетними коштами. Як з’ясувалося, одне зі столичних підприємств отримало кошти від державної установи за результатами відкритих торгів із закупівлі автомобілів для потреб інвалідів. У подальшому посадовці підприємства внесли до первинних бухгалтерських документів неправдиві відомості та перерахували державні кошти на рахунок суб’єкта господарської діяльності, який за місцем реєстрації фактично не знаходиться. При цьому є ймовірність того, що підприємство входить до ланцюгу підприємств, що здійснюють транзитні фінансові потоки. Загальна сума можливої легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, складає 44,4 млн. гривень. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України. Здійснюється кримінальне провадження.

В Харківській області ліквідовано незаконний канал переправи товарів з України в Росію У Харківській області співробітники податкової міліції викрили незаконну схему переміщення товарів через митний кордон України з Російською Федерацією. В рамках розслідування кримінального провадження, відкритого за ч. 3 ст. 212 (ухилення від сплати податків, зборів) було встановлено, що організаторами незаконної схеми є двоє жителів Харкова. Товари народного споживання купували замовники - громадяни Російської Федерації через мережу Інтернет-магазинів. Продавці з української сторони після отримання оплати на свої банківські картки, надсилали товар кур'єрськими службами на адресу учасників злочинної групи. Після цього останні розфасовували товар в різні упаковки і здійснювали його незаконне перевезення через кордон України поза митним контролем через так звану «зелену» ділянку кордону. Далі на території РФ організатори схеми через кур'єрські служби направляли товар замовникам в різні регіони Росії, про що повідомляли відправника. Після цього відправник-власник українського Інтернет-магазину перераховував на банківські картки організатора схеми кошти, в сумі 100 гривень за кілограм, і той направляв СМС-повідомленням номер транспортної накладної для отримання товару замовником. В результаті діяльності зазначеної схеми державному бюджету було завдано збитків у вигляді несплати податку з доходів фізичних осіб в сумі понад 4,1 мільйона гривень, що є особливо великим розміром. Вжитими заходами було встановлено місця розташування офісних і складських приміщень, низку постійних клієнтів, які користуються послугами незаконного переміщення товарів. В ході проведених семи обшуків було виявлено та вилучено: комп'ютерну техніку, товаросупровідні документи, мобільні телефони, чорнові записи, два легкових автомобіля учасників групи, грошові кошти в національній та іноземній валюті в еквіваленті понад 900 тисяч гривень і товар орієнтовною вартістю 500 тисяч гривень . Організатор злочинної схеми добровільно зізнався у веденні ним протиправної діяльності по ухиленню від сплати податків в повному обсязі. В даний час оперативно - слідчі заходи тривають.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП подається з оновленою інформацією, якщо відбулось перейменування міста, вулиці У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування, зокрема, місцезнаходження, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування або об’єкт, пов’язаний з оподаткуванням або через який провадиться діяльність, відносно якого відбулися зміни. У повідомленні поряд із реквізитом, який змінився, зазначається у дужках його попереднє значення, - звертають увагу в ГУ ДФС у Волинській області . Відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків. Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюється згідно з Законом України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців га громадських формувань» зі змінами. Першоджерелом відомостей щодо зміни місцезнаходження юридичних осіб, місцезнаходження (місця проживання або іншої адреси, за якою здійснюється зв’язок з фізичною особою - підприємцем) фізичних осіб - підприємців є ЄДР. Відомості, які містяться в ЄДР, контролюючі органи отримують у порядку взаємообміну інформацією ЄДР та відомчих реєстрів ДФС. Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. №20-ОПП (додаток 11 до Порядку обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29.12.11 за №1562/20300 зі змінами (далі - Порядок) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

До уваги платників акцизного податку! 27.05.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.04.2016 № 428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.04.2016 за № 663/28793, згідно з яким втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 04.02.2014 № 115 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25.02.2014 за № 329/25106. Наказом № 428 затверджено форми: Попередньої заявки-розрахунку про потребу в марках акцизного податку; Зведеної заявки-розрахунку на виготовлення необхідної кількості марок акцизного податку; Заявки-розрахунку на придбання марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв; Заявки-розрахунку на придбання марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів; Звіту про використання марок акцизного податку; Журналу реєстрації імпортера (замовника) алкогольних напоїв, тютюнових виробів; Журналу обліку видачі марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва; Журналу обліку видачі марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв імпортного виробництва; Журналу обліку видачі марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів вітчизняного виробництва; Журналу обліку видачі марок акцизного податку для маркування тютюнових виробів імпортного виробництва; Реєстру повернутих марок акцизного податку; Звіту про рух та залишки марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів; Журналу обліку документів, що підтверджують внесення плати за марки акцизного податку. Довідково: з текстом Наказу № 428 можна ознайомитись скориставшись розділом Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://kh.sfs.gov.ua).

VIP- автівки забезпечили бюджету 128 тисяч гривень транспортного податку Саме 128 тисяч гривень транспортного податку сплатили до місцевих бюджетів фізичні та юридичні особи - власники елітних автомобілей протягом січня-травня 2016 року. Лише у травні поточного року місцеві скарбнички отримали 25 тисяч гривень. Про це повідомляють у відділі моніторингу доходів та обліково – звітних систем Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області. Нагадаємо, що Законом України від 24 грудня 2015 року № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» передбачено: об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо-ринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної зарплати , встановленої законом станом на 1 січня податкового (звітного) року.

До місцевих бюджетів на території Салтівської ОДПІ спрямовано 5,6 мільйона гривень роздрібного акцизу Завдяки споживачам підакцизної продукції місцеві громади, що знаходяться на території обслуговування Салтівської ОДПІ, у січні-травні 2016 року отримали більше ніж 5,6 мільйонів гривень акцизного збору з роздрібної реалізації підакцизної продукції. Сума сплаченого роздрібного акцизу протягом 5 місяців цього року перевищує заплановані показники на 11,3 відсотка. Зокрема, до бюджету м. Куп’янськ за п’ять місяців надійшло 3,3 мільйони гривень акцизу з роздрібної реалізації підакцизної продукції, на території Куп’янського району сплачено 1,05 тисяч гривень цього платежу. Окрім того, споживачі підакцизної продукції Шевченківського району поповнили бюджет на 720,6 тисяч гривень, на території Дворічанського району сплачено 523,8 тисячі гривень цього платежу. Як свідчить аналітика, найбільший ріст сплати роздрібного акцизу нині демонструє Куп’янського району. Додаткову місцевих бюджетів району надійшло 44,6 тис. грн.

Право на бюджетне відшкодування ПДВ при реорганізації Відповідно до п. 183.17 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) особа, утворена в результаті реорганізації платника податку (крім особи, утвореної шляхом перетворення), реєструється платником податку як інша новоутворена особа в порядку, визначеному ПКУ, у тому числі, коли до такої особи перейшли обов’язки із сплати податку у зв’язку з розподілом податкових зобов’язань чи податкового боргу. Відповідно до п.п. «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається зокрема, якщо будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених розділом V ПКУ. Підпунктом 184.2 ст. 184 ПКУ визначено, що анулювання реєстрації на підставі, визначеній у п.п. «а» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б»-«з» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу. Якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону (п. 184.7 ст. 184 ПКУ). Враховуючи те, що при реорганізації (злитті, приєднанні, поділі, виділенні) платника податку відбувається анулювання реєстрації такого платника ПДВ та відповідно здійснюється реєстрація платником ПДВ іншої новоутвореної особи, то платник податку при анулюванні реєстрації платника ПДВ у зв’язку з реорганізацією (злиттям, приєднанням, поділом, виділенням) має право на отримання бюджетного відшкодування, виключно за результатами останнього податкового періоду. При цьому новоутворена особа не має права на отримання бюджетного відшкодування ПДВ за податковим кредитом, сформованим підприємством – попередником.

Дані акту інвентаризації пального враховуємо при обрахунку об’єкта оподаткування акцизним податком Згідно з п.п. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, що: отримані від інших платників акцизного податку, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН); ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією; вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до п.п. 213.1.1 п. 213.1 ст. 213 ПКУ, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в ЄРАН. Відповідно до п. 9 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016, платник податку зобов’язаний подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 01.03.2016. Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній п. 232.3 ст. 232 ПКУ, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального (далі – СЕАРП). Пунктом 232.3 ст. 232 ПКУ визначено, що платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування, а також коригування до заявок на поповнення обсягу залишку пального в ЄРАН на обсяг реалізованого пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (SАНакл). Отже, обсяги залишків пального станом на початок дня 01.03.2016, відображені у внесеному до СЕАРП акті інвентаризації, враховуються при визначенні обсягу пального, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в СЕАРП без виникнення об’єкту оподаткування.

Лірична драма французького композитора залишилась в Україні В результаті проведення спільної операції співробітниками митниці, УВБ ГУ ДФС у Харківській області та Управління СБУ в Харківській області в пункті пропуску «Харків-пасажирський» була виявлена книга з нотами «MASSENET WERTHER» 1892 року видання. При детальному огляді багажу однієї з пасажирів потягу сполученням «Харків-Москва», громадянки Російської Федерації, у валізі серед особистих речей і була знайдена книга з нотами. За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України. Як зазначив перший заступник начальника Харківської митниці ДФС Танцеров Андрій Олександрович, при переміщенні через митний кордон України друкованого видання громадянка була зобов’язана це видання задекларувати. Крім того, на вивезення друкованого твору 1892 року видання їй необхідно було отримати відповідний дозвіл Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей, як це передбачено законодавством України.

Один із напрямків роботи фіскальної служби – легалізація заробітної плати «Громадяни, які погоджуються отримувати заробітну плату в «конвертах», не лише сприяють розвитку тіньових схем ухилення від оподаткування, а й позбавляють себе соціальної захищеності, адже вони матимуть пенсію тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати,» - переконаний начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна. Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує роботодавцям та найманим працівникам, що неоформлений трудовий договір є не лише грубим порушенням трудового законодавства, а й у подальшому тягне за собою низку проблем для самого працівника. Суб`єктам господарювання теж слід пам’ятати – використання нелегальної робочої сили, не оформлення трудових відносин або несвоєчасна реєстрація трудових відносин з найманим працівником – це порушення трудового законодавства, яке передбачає адміністративну, фінансову та кримінальну відповідальність.

Близько 5 мільйонів гривень спрямували податківці Салтівської ОДПІ на обороноздатність держави За січень-травень 2016 року до Державного бюджету України податківці Салтівської ОДПІ зібрали 4941 тис. гривень військового збору, що на 12,8% більше запланованого показника. Нагадуємо, ставка військового збору складає y всіх випадках 1,5% від об'єкту оподаткування. Об’єктом оподаткування збору є доходи, визначені статтею 163 Податкового Кодексу, а це не лише зарплата та суми винагород чи інших виплат, нарахованих (виплачених) платникові податків відповідно до умов цивільно-правового договору, але i доходи від продажу об’єктів майнових або немайнових прав, у тому числі роялті, доходи від операцій з майном (враховуючи статті 172—173 ПКУ), доходи від надання майна в оренду або суборенду (лізинг), доходи y вигляді виграшів, призів і інші. Відображення податковими агентами загальної суми доходів, з яких утриманий військовий збір за звітний період, передбачено в податковому розрахунку за формою 1-ДФ без відображення персоніфікованих даних фізичних осіб - платників військового збору. Для цього у формі №1-ДФ передбачений розділ IІ.

Плануєте відпустку – заяву в податкову Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує платникам єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб про те, що згідно з положеннями пункту 295.5 статті 295 Податкового кодексу України вони звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки. Поінформувати податкову про період відпустки шляхом подання заяви у довільній формі в ДПІ за місцем обліку слід до її початку, аби не проводилося нарахування авансових внесків єдиного податку за відпускний період. До речі, законодавство не передбачає звільнення від сплати єдиного соціального внеску на час відпустки підприємців, отож , сплата ЄСВ за «відпускний» період проводиться у звичайному режимі.

Платникам єдиного податку: якщо змінилась діяльність Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що ДФС України у листі від 06.05.2016р. №10233/6/99-99-12-02-03-15 роз’яснює порядок подання платниками єдиного податку заяви у випадку зміни видів господарської діяльності. ДФС здійснює реєстрацію суб'єкта господарювання як платника єдиного податку шляхом внесення відповідних записів до Реєстру, які, зокрема, містять інформацію щодо декларованих платником видів господарської діяльності. У випадку зміни видів діяльності, платник складає та подає у довільній формі відповідну заяву. Разом з тим, Кодексом не встановлено конкретний строк подання такої заяви. ДФСУ рекомендує подавати заяву про зміну видів господарської діяльності першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, аналогічно до положень Кодексу про відмову від спрощеної системи оподаткування.

Як реалізаторам пального зареєструватися платниками акцизного податку ДФСУ в листі від 25.03.2016 р. № 3098/П/99-99-21-05-14 роз’яснила порядок реєстрації реалізаторів пального платниками акцизного податку. Так, згідно із пп. 212.3.4 ПКУ, особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб — підприємців до початку здійснення реалізації пального (тобто за основним місцем обліку платника в органі ДФС). Реєстрація платника акцизного податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством. Електронні формати Заяви й інших документів у рамках системи електронного адміністрування реалізації пального розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність» > Платникам податків про електронну звітність > Інформаційно-аналітичне забезпечення > Реєстр електронних форм податкових документів. Заява може бути сформована й надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua Також для формування Заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Продали квартиру чи авто: задекларуйте дохід До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи включається, зокрема, частина доходів від операцій з нерухомим і рухомим майном у розмірі, визначеному відповідно до ст. 172 і ст. 173 Податкового кодексу України. Водночас відповідно до п. 179.2. ст. 179 Податкового кодексу України обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і декларація не подається, якщо при нотаріальному посвідченні договорів внаслідок продажу (обміну) майна був сплачений податок.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в 2016 році ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу на деякі зміни та доповнення в обчисленні податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які діють з 2016 року: оподатковується як житлова нерухомість (квартира, будинок) так і нежитлова нерухомість, в тому числі й господарські будівлі (сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, тощо); база оподаткування податком не змінилась – це загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток; податок сплачується тільки з площі понад встановлений ліміт; сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад на відповідній території мають право встановлювати пільги з цього податку. Водночас, при наданні пільги для фізичних осіб повинен враховуватись їх майновий стан та рівень доходів; гранична ставка податку збільшується з 2% до 3% мінімальної заробітної плати за 1 кв. метр об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості (у 2016 році – 41,34 грн за 1 кв.м); встановлено додаткову ставку податку в розмірі 25 тис. грн. на рік для квартир площею понад 300 кв. м і будинків площею понад 500 кв. м. Тобто, фактично, такі об’єкти оподатковуватимуться відсотковою (до 3%) та фіксованою (25 тис. грн) ставками; порядок нарахування та строки сплати податку не змінились.

Керівництво Салтівської ОДПІ привітало журналістів з професійним святом
Згідно з Указом Президента України від 25 травня 1994 року №251/94 щорічно, 6 червня, відзначається в Україні - День журналіста. День журналіста — це не тільки професійне свято працівників засобів масової інформації. Це свято загальнонародне, тому що важко уявити сучасне суспільство без інформації, без засобів її передачі, без професійного погляду на події і факти нашого життя. Більше того, в нашій країні журналісти часто відіграють важливу роль, за що їх називають четвертою владою. Журналісти щохвилини тримають руку на пульсі, першими дізнаються про новини та оперативно їх висвітлюють. У цей святковий день начальник Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС в Харківській області привітала журналістів з професійним святом. Багато теплих слів пролунало на їх адресу. «Нехай, ваше відкрите і щире слово служить правді та істині, утвердженню добра і справедливості, а доля буде прихильною до вас, дарує щастя і здоров’я на довгі літа», - побажала гостям начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна.

Мінфін оновив форми заявок-розрахунків на марки акцизного податку Відповідно до статті 226 Податкового кодексу України, у разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов’язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка. Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів. Головне управління ДФС у Кіровоградській області інформує, що з 27 травня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.04.2016р. № 428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку». Відповідно, наказ Міністерства доходів і зборів України від 4 лютого 2014 року № 115, яким було затверджено вказані форми визнано таким, що втратив чинність.

До місцевого бюджету протягом п’яти місяців поточного року надійшло понад 107,7 мільйон податків і зборів Протягом січня - травня 2016 року Салтівська ОДПІ до місцевих бюджетів спрямувала 107,707 млн. грн. податків і зборів , що на 28,1 % більше ніж запланований показник. “Найбільше отримано коштів від сплати податку на доходи фізичних осіб, якого надійшло 65,5 млн. грн., плати за землю від юридичних та фізичних осіб надійшло 17,3 млн. грн., акцизного податку – 5,6 млн. грн., єдиного податку – 15,3 млн. грн.”- повідомила начальник відділу моніторингу доходів та обліково-звітних систем Ірина Макєєнко.

Легалізація заробітної плати – це забезпечення майбутнього для кожного з нас «Важливою проблемою сучасності є легалізація трудових відносин та прозора виплата заробітної плати, адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються соціального захисту», - відзначила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксана Редя. «На сьогодні відносини між роботодавцями та працівниками часто не відповідають нормам чинного законодавства, не секрет, що для більшості громадян виплата зарплати відбувається в «конвертах». Насамперед, такі працівники позбавлені соціальних гарантій, тобто позбавлені права на оплату тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, допомоги по вагітності та пологах, виплати допомоги з безробіття у випадку втрати роботи, одержання пристойної пенсії в старості, по інвалідності і при спричиненні нещасного випадку чи професійного захворювання (на виплату пенсії чи компенсації родичам на випадок смерті) та в інших випадках, передбачених законодавством. Найманий працівник не має права на оплачувану відпустку, на компенсацію за роботу у вихідні, святкові дні. Його трудовий стаж не обліковується і не фіксується, не здійснюються необхідні відрахування – такі фактори обов’язково вплинуть на розмір пенсії в майбутньому. Боротьба із виплатами «в конвертах» є одним із пріоритетних напрямів роботи Салтівської ОДПІ. Шановні громадяни! Подбайте про достойне життя для себе і своїх близьких – вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин. Потрібно чітко усвідомлювати, що згода отримувати зарплату «в конвертах» може позбавити Вас у майбутньому всіх соціальних гарантій. А легалізація заробітної плати – це, насамперед, гідні умови життя для кожного з нас», - наголосила Оксана Редя.

Оподаткування доходу від продажу земельної ділянки, що перебувала у власності менше трьох років Дохід, отриманий платником податку — фізособою-резидентом від продажу присадибної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, встановленої ст. 121 Земельного кодексу, яка перебуває у її власності менше 3 років, оподатковується ПДФО за ставкою 5%. Проте до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника не включається, зокрема, сума доходу, отриманого таким платником унаслідок відчуження земельних ділянок сільгосппризначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними ст. 121 Земельного кодексу залежно від їх призначення, та майнових паїв, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації. Роз’яснення з даного питання надає ДФС України в листі від 18.05.2016 р. №5098/К/99-95-42-02-14.

Нерухомість 2016: нараховуємо податок на загальну чи житлову площу? У 2015 році в оподаткування нерухомості були внесені істотні зміни. Одне з них - податок нараховується не на житлову, а на загальну площу. Загальною площею являється сума всіх площ житлових кімнат, а також лоджій, веранд, балконів, терас і холодних комор. Крім того, до загальної площі житлового будинку входить сума площі житлових та підсобних приміщень (прихожих, кухонь, внутрішньо квартирних сходів і коридорів, душових і ванних, санвузлів, топкових і інших приміщень, які не належать до житлових кімнатах). При цьому, підсобні приміщення можуть бути розташовані в надземних, мансардних, підвальних і цокольних поверхах, в опалювальних прибудовах і на верандах. Фахівці ДФС нараховують податок на підставі отриманих даних з Державного реєстру майнових прав і готують податкові повідомлення-рішення про сплату податку. Зазначені повідомлення до 1 липня будуть вручені сумчанам, які підпадають під категорію платників податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки. Протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення фізичним особам необхідно сплатити нарахований податок. Салтівська ОДПІ акцентує увагу на тому, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані не всі фізичні особи, а лише ті, котрі володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 80 кв. м і будинку/будинків площею більше 140 кв.м., згідно Рішення Сумської міської ради від 13.01.2015 № 3931 «Про затвердження Положень та ставок місцевих податків і зборів на території міста Суми» із змінами. У разі наявності об’єктів нерухомого майна різних типів, податок сплачується за площу, що перевищує 220 кв.м. у відповідності до вимог зазначеного вище Рішення.

До уваги платників податків! Відповідно до вимог наказу ДФС України від 20.05.2016 № 458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників» оновлено графік роботи Центру обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області : з 9.00 до 18.00 понеділок - четвер, обідня перерва 13.00-13.45; з 9.00 до 16.45 п’ятниця, обідня перерва 13.00-13.45; вихідний – субота, неділя. Звертаємо вашу увагу, що в останній день граничного строку подання звітності, визначеного пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України (з урахуванням вимог пункту 49.20 статті 49 Податкового кодексу України), час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин.

Обов’язковий реквізит касового чека - «Акцизний податок» Суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів та зареєстровані платниками акцизного податку, зазначають у касовому чеку окремим рядком розмір ставки акцизного податку, загальну суму такого податку за всіма зазначеними в чеку товарами. На початку рядка друкується назва податку. Таке нововведення передбачене наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 року №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)». Отож, з 11 березня 2016 року реквізит «Акцизний податок» - обов’язковий реквізит фіскального касового чека на товари (послуги). Зауважимо, що платники податків, які ще в минулому році відображали в чеках «роздрібний» акциз», пробиватимуть такі чеки й надалі. Їм досить лише звірити їх форму за новими вимогами і за необхідності внести корективи.

З початку року наші платники сплатили майже 57 млн. гривень єдиного внеску Роботодавці Куп’янщини, Дворічанщини та Шевченківського району за січень-травень 2016 року перерахували 56 768,2 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Рівень прогнозних показників виконаний на 104,6 відсотка, додатково бюджет отримав 2,5 млн. гривень. У травні ц.р. сплачено єдиного внеску у сумі 11,68 млн. гривень. Варто нагадати, що у 2016 році підприємці на загальній системі оподаткування сплачують ЄСВ з чистого доходу. Якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, він має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ. Водночас сума ЄСВ, який сплачується, не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток) або приймається рішення про сплату такого ЄСВ при відсутності оподаткованого доходу. Підприємці на єдиному податку сплачують ЄСВ у сумах, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ. При цьому, сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Підприємство самостійно визначає кількість Z-звітів надрукованих РРО, але не менше одного разу на добу
Застосування реєстраторів розрахункових операцій регламентується Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі Закон №265/95-ВР) та Постановою Кабінету міністрів України від 18.02.2002 №199 «Про затвердження вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування» зі змінами та доповненнями (далі – Вимоги №199). Тривалість зміни РРО – це період часу від реєстрації першої за день розрахункової операції до виконання Z-звіту, яка обмежується 24 годинами. Цим і обумовлено вимогу виконувати Z-звіт щодня. При цьому прив’язки до зміни продавця-касира, працюючого з РРО, Вимоги №199 не містять. Таким чином, при передачі зміни робити Z-звіт не обов’язково. Згідно з п. 2 Вимог №199, Х-звіт – це денний звіт без обнуління інформації в оперативній пам’яті реєстратора. Відповідно до ст. 2 Закону №265/95-ВР денний звіт це документ встановленої форми, надрукований РРО, що містить інформацію про денні підсумки розрахункових операцій, проведених з його застосуванням. Друкування на РРО чеку «Службова видача», з подальшим оформленням прибуткового касового ордеру та запису його в касовій книзі підприємства, дає можливість здійснювати контроль за роботою кожного окремого касира. При цьому законодавством не встановлено обмежень щодо кількості друкування на РРО впродовж дня (зміни) Х-звітів та Z-звітів. Враховуючи викладене, підприємство може самостійно вирішувати яку кількість Z-звітів протягом дня воно планує роздрукувати. Головне виконати вимоги з роздрукування Z-звіту за день.

Нюанси заповнення граф 4 та 5 податкової накладної при постачанні послуг Починаючи з 1 квітня 2016 року податкова накладна складається за формою та у порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі – Порядок №1307). Відповідно до п. 16 Порядку №1307 до граф 4 та 5 вносяться дані щодо одиниці виміру товарів/послуг. Графи 4 та 5 податкової накладної заповнюються відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (КСПОВО), чинного на дату складання податкової накладної. У графі 4 зазначається умовне позначення відповідної назви одиниці вимірювання/обліку (українське), зазначеної у КСПОВО. У разі якщо товар чи послуга що постачається, має одиниці обліку, яка відсутня у КСПОВО, у графі 4 зазначається умовне позначення одиниці вимірювання таких товарів чи послуг, яке використовується для обліку та відображається у первинних документах. У графі 5 – код відповідної одиниці вимірювання/обліку, зазначений у КСПОВО. У разі якщо в графі 4 зазначено умовне позначення одиниці вимірювання, яка відсутня в КСПОВО, графа 5 не заповнюється.

Гідна заробітна плата на Куп’янщині - запорука спокійного і благополучного життя Салтівською ОДПІ протягом поточного року проводиться значна робота в частині детінізації заробітної плати, зокрема з платниками, які згідно з звітами виплачували найманим працівникам заробітну плату менше законодавчо встановленого мінімуму. «Тіньова зарплата» є однією із найбільших проблем сучасної економіки України. Виплата заробітної плати «у конвертах» призводить до значних негативних наслідків не тільки для бюджету держави, а й для самих працівників. З метою зменшення податкового навантаження на фонд оплати праці найманих працівників з квітня 2016 року майже вдвічі знижено єдиний внесок, який нараховується на заробітну платню (з 41% – до 22%), що суттєво змінює фінансовий стан підприємств, та мало б безпосередньо вплинути на всіх працівників цих підприємств в плані підвищення заробітної плати. Зменшення єдиного соціального внеску державою вдвічі є сподіванням на відповідний крок від представників бізнесу. Закликаємо роботодавців і власників підприємств усіх форм власності виявити соціально відповідальне ставлення до працівників, направивши вивільнені кошти на підвищення зарплат. Адже гідна заробітна плата – це запорука спокійного і благополучного життя як для роботодавця, так і для працівника.

Щодо практичного застосування норм законодавства Наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2016 року за №340/28470 (далі – Наказ), розроблений на виконання частини третьої статті 16 Закону України від 19 грудня 1995 року №481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон №481), якою встановлено, що суб’єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту й експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом. На підставі зазначеного, до внесення змін у Закон №481, підстави для внесення змін до наказу стосовно перенесення терміну подачі звітів та відміни штрафних санкцій відсутні. На офіційному web-порталі ДФС України розміщено роз’яснення щодо заповнення форм звітів затверджених Наказом №49, в якому зазначено, що формат даних до 6 знаків включно після коми. З метою лібералізації та дерегуляції підприємницької діяльності Урядом розроблено та внесено до Верховної Ради України законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення дозвільних процедур у сфері зовнішньоекономічної діяльності», який передбачає внесення відповідних змін до статті 16 Закону №481. (Лист ДФС від 26.05.2016 №11508/6/99-99-12-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68389.html )

Імпортні та вітчизняні товари в наборі (комплекті): відображаємо у податковій накладній Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін. У податковій накладній в окремих рядках зазначаються обов’язкові реквізити, зокрема, код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України). У випадку складання податкової накладної при постачанні імпортованих та/або вітчизняних товарів в наборі (комплекті) в графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» розділу Б такої податкової накладної необхідно зазначити номенклатуру товарів, які входять до набору (комплекту), та у графі 3 «Код товару згідно з УКТ ЗЕД» вказати код УКТ ЗЕД по тих товарних позиціях, які ввезені на митну територію України.

Електронна звітність – економія часу та коштів В Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області наголосили, що сьогодні підприємцю або бухгалтеру підприємства вже не обов’язково для подання звітності їхати до контролюючих органів та довго стояти у чергах. Адже звіти можна відправляти по електронній пошті, не відходячи від комп’ютера. Звертаємо увагу на те, що зникає необхідність і в придбанні самих бланків звітності. Перехід на електронну систему звітності також дає багато нових можливостей платникам. Наприклад, це і автоматичний розрахунок підсумкових або розрахункових рядків звітності, який зводить до мінімуму арифметичні помилки, і своєчасне оновлення програмного забезпечення при введенні нових звітних форм. Тож, з упевненістю можна сказати, що електронна звітність заощаджує час та кошти платників податків. Щоб подавати звітність в електронному вигляді потрібно отримати ключ електронного цифрового підпису. Для цього необхідно особисто або через довірену особу надати до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів заяву з пакетом документів та диск або флешку.
Просмотров: 578 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024