Купянский городской портал! Вторник, 30.04.2024, 09:19
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2014 » Июль » 7 » Купянская ОГНИ информирует
14:53
Купянская ОГНИ информирует

Платники Куп`янської ОДПІ поповнили Зведений бюджет України на 100 млн.грн.

 

Про це повідомила журналістам під час брифінгу начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

З кожним роком надходження до бюджету мають тенденцію збільшення. Так, до Державного бюджету з початку року надійшло майже 17,6 млн. грн. (у 2013 році - близько  5 млн. грн). Основними джерелами наповнення Державної скарбниці є ПДВ   – майже 5,7 млн. грн. та податок на прибуток -  6,3 млн. грн.

До місцевих бюджетів  м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів надійшло більше 82 млн. грн. Найбільша частина, а це майже 61 млн. грн., складає податок на доходи фізичних осіб. Від власників земельних ділянок надійшло 11 млн. грн. плати за землю,  платниками, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування,  сплачено  майже 6 млн. грн. Надходження єдиного соціального внеску з початку року склали майже 149 млн.грн.

Наприкінці, посадовець повідомила про схвалення урядом   законопроекту про податковий компроміс, розроблений Міністерством доходів і зборів України. Згідно з Законом, 15% від суми заниженого податку на прибуток підприємства та податку на додану вартість буде підлягати обов'язковій сплаті до бюджету, а інші 85% вважатимуться узгодженими.

Закон поширюватиметься на бізнес і зобов'язання з податку на прибуток і ПДВ, що виникли до 1 січня 2014 р. Це ті зобов'язання, які можна буде добровільно задекларувати .

 

 

Спрощенці Куп`янської ОДПІ спрямували в казну держави 6 млн грн./

 

З початку року суб’єкти господарювання Куп`янської ОДПІ, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 5,9 млн грн єдиного податку. Зокрема, платники єдиного податку - фізичні особи - підприємці спрямували в казну держави 4,8 млн грн, що майже на 0,6 млн. грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

На сьогодні на спрощеній системі оподаткування працює понад 2,2 тисячі суб’єктів підприємницької діяльності Куп`янської ОДПІ. З них майже 200 юридичних осіб та близько 2 тисяч фізичних осіб-підприємців.

 

Майже 149 млн.грн. ЄСВ надійшло від підприємців Куп`янської ОДПІ

 

Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Слід зауважити, що з початку року не було зафіксовано жодних збоїв з надходжень сум ЄСВ. Лише в червні поточного року на рахунки Міндоходів платники єдиного внесу на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Куп`янської ОДПІ перерахували понад 25,5 млн. грн. внеску.  

«Сумлінна сплата єдиного соціального внеску – це приклад високої податкової культури та патріотизму платників. Адже своєчасна сплата внесків у повному обсязі впливає на своєчасність виплати пенсій та соціальних гарантій, зокрема, захист на випадок безробіття, від нещасних випадків й професійних захворювань, а також тимчасової втрати працездатності», - зазначає посадовець.

Нагадуємо, що нещодавно на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України  запрацював новий он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.

На тлі інтенсивного впровадження нових електронних сервісів зростає і кількість платників ЄСВ, які користуються відповідним електронним сервісом для подачі звітності. Наразі в електронному вигляді звітують 75% від загальної кількості.

Для вирішення усіх питань щодо подання звітності, нарахування та сплати єдиного соціального внеску платники можуть звернутися до Центру обслуговування платників Куп`янської ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, тел. 5-74-50.

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Правобережна товарна біржа повідомляє про проведення цільового аукціону з продажу майна, що перебуває у податковій заставі Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області та належить ПАТ «Куп’янський машинобудівний завод»  (код ЄДРПОУ 38281598), та відбудеться 24.07.14 р. о 11-00 за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. у торгівельному залі Правобережної товарної біржі.

Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. та за телефонами: (057) 7140-190, 097-679-53-88. Заявки на участь в аукціоні приймаються до 17-00 год. 23 липня 2014 р.

Учасниками аукціону:

сплачується реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. (без ПДВ), на п/рахунок організатора аукціону - Правобережної товарної біржі: №26009250291 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, код ЕДРПОУ 25957609.

вноситься гарантійний внесок у розмірі 10% (без ПДВ) від стартової вартості майна  на п/рахунок організатора аукціону - Правобережної товарної біржі: №26009250291 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, код ЕДРПОУ 25957609.

Квитанції про сплату подаються разом із заявкою на участь в аукціоні.

Додаткову інформацію щодо майна та умов участі в аукціоні можна отримати за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. та за телефонами: (057) 7140-190, 097-679-53-88; www.ekspert.dp.ua

Повідомлення, розміщене у газеті «Франт» № 27 від 03.07.2014 вважати помилковим.

 

 

Аналіз роботи зі зверненнями громадян протягом І півріччя 2014 року

 

З початку року до Куп’янської ОДПІ  ГУ Міндоходів у Харківській області надійшло 5 письмових звернень громадян, що на 6 звернень менше, ніж за відповідний період 2013 року (11 звернень), з них: 5 заяв.

Характерні питання, що підіймалися заявниками у зверненнях – це інформування про ухилення від сплати податків та незгода з нарахованими штрафними санкціями за несвоєчасно подану декларацію.

З початку року порушень розгляду звернень не допущено.

 

Щодо роботи сервісу «Пульс»

 

Сервіс «Пульс Міністерства доходів i зборів» - це унікальний антикорупційний проект,  який створений для ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності.

Сервіс функціонує за принципом call-back (фахівці не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи). Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники Міністерства доходів і зборів, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.

У І півріччі 2014 року до Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області надійшло 2 картки направлені з сервісу «Пульс». По кожному факту проводилися перевірки. На кожну картку надані обґрунтовані відповіді.

 

 

Кількість наданих послуг в ЦОП збільшується

 

Протягом І півріччя 2014 року до Центрів обслуговування платників Куп’янської ОДПІ, за наданням адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг звернулося 36050 осіб, у т.ч. надано 3283 адміністративних послу та 32767 інформаційно-консультативних.

Найбільш популярним питанням серед відвідувачів ЦОП є роз’яснення норм чинного законодавства щодо сплати єдиного соціального внеску, переходу з однієї системи оподаткування на іншу, щодо роботи електронних сервісів, отримання ключів електронного цифрового підпису, декларування доходів громадян та інше.

 

 

За підакцизною ліцензією - у ЦОП

 

Підприємці можуть подавати документи та отримувати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в Центрах обслуговування платників податків за місцем провадження своєї торговельної діяльності або в Головному управлінні Міндоходів у Харківській області.

У ЦОПі відповідальний працівник перевіряє заяву та пакет документів, достовірність зазначеної в них інформації, повноваження особи, яка підписала заяву. При прийнятті платіжного доручення перевіряє наявність відбитка штампа банку, інформацію про призначення платежу та правильність номеру рахунку. Надані  документи реєструються у відповідних журналах та передаються для подальшого оформлення до Головного управління Міндоходів у Харківській області.

Протягом І півріччя 2014 року в ЦОП Куп’янської ОДПІ прийнято 15 пакетів документів на отримання ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

 

Про збір за спеціальне використання води

 

Згідно з пунктом 34 Закону України від 27.03.14 року № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» змінено ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України, які набрали чинності з 1 квітня 2014 року.  

При обчисленні податкових зобов'язань за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно платники Збору застосовують ставки Збору, що діяли у 2013 році, а починаючи з 01.04.2014 - нові, збільшені ставки збору. 

            Ставки збору за спеціальне використання води для потреб рибництва становлять:

-  36,39 гривні за 10 тис. куб. метрів поверхневої води;

-  43,75 гривні за 10 тис. куб. метрів підземної води.

Ставки збору за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв, становлять:

-  33,85 гривні за 1 куб. метр поверхневої води; 

-  39,48 гривні за 1 куб. метр підземної води.

До ставок збору житлово-комунальні підприємства застосовують коефіцієнт 0,3.

Платники Збору обчислюють суму Збору наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації зі Збору за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2012 № 1403, зареєстрованого в Мін’юсті України наказом від 15.01.2013 за № 123/22655. 

У зв'язку зі зміною ставок збору своїм листом від 18.06.2014 р. N 14287/7/99-99-15-04-01-17 Міндоходів рекомендує в податковій декларації Збору за перше півріччя 2014 року та наступні звітні (податкові) періоди рекомендуємо відображати дані двома окремими рядками, з відповідною приміткою у цих рядках: 

за перше півріччя 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.06.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014; 

 

за три квартали 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.09.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014; 

 

за 2014 рік: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 31.12.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014. 

            У разі несплати Збору або сплати його в неповному обсязі платниками Збору протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників Збору до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для вжиття стосовно них заходів згідно із законом, а саме скасування дозволів на спеціальне водокористування (п. 328.9 ст. 328 Податкового кодексу).

 

Затверджено довідники податкових пільг станом на 1 липня 2014 року

 

Міністерством доходів і зборів України затверджено станом на 01.07.2014 р. Довідник № 71/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, і Довідник № 71/2 інших податкових пільг.

У довідниках наведено перелік пільг з податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ і організацій, плати за землю, податку на додану вартість, державного мита тощо, а також зазначено початок та закінчення дії пільг.

Ознайомитися з довідниками можна за адресою http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html

 

УРЯДОМ ЗАПРОВАДЖЕНО СПЛАТУ ЗБОРУ З ОПЕРАЦІЙ З КУПІВЛІ ІНОЗЕМНОЇ ВАЛЮТИ У РОЗМІРІ 0,5 ВІДСОТКА

 

 Кабінет Міністрів України своєю постановою №218 від 02.07.2014 р. схвалив зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

Постанова реалізує норми законів, якими запроваджено сплату збору з операцій з купівлі іноземної валюти у безготівковій та/або готівковій формі у розмірі 0,5 відсотка.

З метою забезпечення здійснення контролю за сплатою (утриманням) збору запроваджено щомісячне подання банками до органів Пенсійного фонду України звіту за встановленою формою.

 http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publish/article?art_id=216822

Текст постанови розміщено за наступним посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/npd/list

Про право платника єдиного податку підприємця на час відпустки не сплачувати ЄП

            «Суб’єкти господарювання –платники єдиного податку можуть на час відпустки не сплачувати єдиний податок, однак, це стосується тих із них, котрі не використовують працю найманих осіб», - повідомила в.о. начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

Не сплачувати податок на час відпустки «спрощенці»  можуть раз на рік протягом одного місяця. Для цього подають заяву у довільній формі про період щорічної відпустки до податкової інспекції за місцем податкового обліку.

Згідно із нормами Податкового кодексу України платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок авансовими внесками не пізніше 20 числа поточного місяця. Щоб уникнути порушення терміну сплати авансових платежів фахівці Міндоходів рекомендують заздалегідь  повідомляти про те, що ви вирішили скористатись своїм правом на щорічну відпустку.

Звільнення від сплати податку можливе також на період хвороби,  яка підтверджується копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Підставою для не нарахування єдиного податку «спрощенцю», у зв’язку з відпусткою чи лікарняним, є заява. При цьому у випадку лікарняного необхідно додати листок непрацездатності.

Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку суб’єктами господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування визначені статтею 295 Податкового кодексу України.

З липня спрощується процедура припинення підприємницької діяльності ФОП

8 липня 2014 року набуде чинності Закон України від 13.05.2014 р. №1258-VII, згідно з яким рееєстрація припинення підприємницької діяльності ФОП здійснюватиметься держреєстратором негайно після отримання від фізичної особи правильно заповненої реєстраційної картки форма №12, затвердженої наказом Міністерства юстиції від 14.10.20111 р. №3178/5.

Державний реєстратор може залишити реєстраційну картку без розгляду у випадках, якщо підприємець неправильно заповнив таку реєстраційну картку або подав її за неналежним місцем проведення державної реєстрації припинення ФОП підприємницької діяльності.

У разі відсутності у держреєстратора підстав для залишення реєстраційної картки без розгляду, він зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня з дати надходження цього документа внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП та в той же день видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) їй повідомлення про внесення такого запису без надання будь-яких довідок від контролюючих органів або проходження певних перевірок.

«Підприємець позбавляється свого статусу з дати внесення до ЄДР запису про припинення його підприємницької діяльності. Проте, після припинення підприємницької діяльності за такими фізичними особами залишається обов’язок та відповідальність за погашення своїх боргів перед кредиторами і на них розповсюджується процедура банкрутства2, - наголошує заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

 

Які послуги надає центр сертифікації ключів?


Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису:

реєстрація заявників;

надання у користування надійних засобів ЕЦП;

допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

надання послуг фіксування часу;

консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

 

Про відповідальність роботодавця за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ

«У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом», - повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

За несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ; за неповну сплату суми ЄСВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення.

За порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску, посадові особи платників єдиного внеску несуть адміністративну та кримінальну відповідальність.

Земля – наша годувальниця, вона віддячує за працю врожаєм та надходженнями до бюджету

Більшість жителів нашої країни пов’язує свій добробут із землею. Громадяни є землекористувачами: власниками земельних паїв, городів, земельних ділянок, виділених для ведення особистого сільського господарства.

Переважна більшість населення є платниками земельного податку, за винятком громадян, які мають пільги за користування землею в межах граничних норм, встановлених Земельним кодексом України.

Ці норми такі: для ведення особистого сільського господарства – 2 гектари; для будівництва і обслуговування житлового будинку (присадибна ділянка) у селах не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, у містах – 0,10 га; для ведення садівництва - не більше 0,12 га; для індивідуального дачного будівництва — не більше 0,10 га.

«Якщо у громадянина є право на пільгу зі сплати земельного податку, він повинен зняти копію з посвідчення про її надання і пред’явити сільській, селищній чи міській радам, бо пільга по сплаті податку надається з моменту пред’явлення документа, що гарантує пільгу!», - зауважує в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова..

З прийняттям Податкового кодексу, сплата земельного податку здійснюється громадянами однією річною сумою впродовж 60 днів з дня одержання податкового повідомлення-рішення, яке територіальні органи Міндоходів в цьому році видали платникові до 27 червня. Виходячи з цього останній день сплати земельного податку - 26 серпня 2014 року.

Земля – наша годувальниця, вона віддячує за працю врожаєм, дає можливість мати на столі хліб і до хліба. Тому велике прохання до господарів землі – зайдіть у свої сільську, селищну чи міську ради і заплатіть земельний податок.

До речі, з початку року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено більш ніж 11 млн. грн. плати за землю, із них майже 1,5 млн. грн. сплачено громадянами.

 

На Харківщині спеціалісти митниці перешкодили вивезенню «історичних пам’яток»

 

Насиченими виявилися вихідні дні для працівників митного поста «Гоптівка» Харківської митниці Міндоходів. Результат – вилучені колекції старовинних монет та інших речей давнини – всього більше 200 предметів,  медалі, ордена, нагрудний знак, ніж періоду Другої світової війни.

4 панно з прикріпленими на них колекціями старовинних монет і предметів виявили під час огляду автомобіля BMW X6, що прямував до сусідньої держави під керуванням 39-річного громадянина України. Майже півсотні монет, прикраси з камінням, хрести, ґудзики, пряжки, столові предмети, підкови, металеві пластини та безліч інших старовинних «дрібничок» - увесь свій скарб чоловік приховав у багажному відділенні автомобіля за особистими речами в картонних коробках. За словами власника, виявлена «історична спадщина» коштує 900 гривень, що в подальшому буде з’ясовуватись.  

Наступного дня до поля зору митників потрапила громадянка, що прямувала до Росії автобусом «Краматорськ – Москва».

При здійсненні митного контролю багажу пасажирів з використанням рентген-установки “RAPISCAN”, увагу митників привернув предмет, за своїми зовнішніми ознаками схожий на холодну зброю. При подальшому огляді поклажі жінки було виявлено ніж, з ознаками старовини, періоду Другої світової війни загальною довжиною 37,5 см, із надписом на клинку «ALLES FUR DEUTFCHLAND » та  «CHRISTIANSWERK SOLINGEN», на рукоятці зображено символи у вигляді орла та хреста. Ніж виявився не єдиною «цікавинкою», що намагалась вивезти з країни порушниця.  В іншій валізі під особистими речами  було виявлено нагороди періоду Великої Вітчизняної війни: медалі «За отвагу», «За боевые заслуги», «За оборону Москвы», «Наше дело правое», «Мы победили», «За взятие Кенинсберга»; нагрудний знак «Гвардия»; ордена «Красной звезды» та «Славы».

За словами в.о.начальника Харківської митниці Міндоходів Валерія Остапчука, товари з ознаками старовини є обмеженими до переміщення через митний кордон України відповідно до до Закону України від 21.09.1999 № 1068 та наказу Міністерства культури № 258 від 22.04.2002, та відповідно до постанови КМУ № 431 від 21.05.2012 підлягають обов’язковому декларуванню.

В обох випадках у відношенні власників історичних речей фахівці митниці склали протоколи про порушення митних правил за ч.1 ст.483 Митного Кодексу. Вилучені предмети та матеріали справ передано до підрозділу УСБУ в Харківській області.

 

З початку року експорт підприємств Харківщини в країни ЄС склав майже 80 млн. дол. США

 

При цьому найбільша товарна група в зовнішній торгівлі  з країнами ЄС -  електричні машини, обладнання і їх частини. Обсяг експорту по цим товарам склав понад 29 млн. дол.США.

«Європейські ринки вже є доступними для українських виробників. Натомість український ринок повністю відкриється для Європейського Союзу лише після ратифікації Угоди про асоціацію. Підприємці  мають використати цю можливість для модернізації країни», - зазначили в  комунікаційно – інформаційному управлінні ГУ Міндоходів у Харківській області.

Застосування з боку ЄС автономних торговельних преференцій та, у подальшому, початок тимчасового застосування положень Угоди про асоціацію щодо поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі  між Україною та ЄС має сприяти значній активізації українського підприємницького середовища у контексті пошуку бізнес-контактів у державах – членах Євросоюзу.

Зокрема, завдяки запровадженню квотування у двосторонній торгівлі між Україною та ЄС українські виробники отримали можливість завозити певні обсяги даних товарів без справляння увізних мит. Тобто під загальний режим імпорту підпадатимуть лише товари, які перевищують визначений обсяг.  Вони оподатковуватимуться за тими ж умовами, які діють в Україні сьогодні.

Також повідомляємо, що детальніше ознайомитися з довідкою щодо автономного преференційного торгового режиму ЄС для України, інструкцією щодо правил проходження, які будуть застосовуватися при експорті до держав-членів ЄС, а також проектом Регламенту Європейського Парламенту та Ради стосовно скорочення або скасування митних зборів на товари, що походять з України,  можна на     офіційному  веб-сайті Мінекономрозвитку за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/MixedList?tag=AvtonomniiPreferentsiiniiTorgovelniiRezhimYesDliaUkraini.

Нагадаємо, 27 червня в Брюсселі президент України Петро Олексійович Порошенко підписав Угоду про асоціацію та Заключний акт з Європейським Союзом.

 

Про витрати на гарантійний ремонт

 

До складу інших витрат включаються витрати на збут, які серед іншого включають витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування. Це встановлено абз. «є» п.п. 138.10.3 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.п. 140.1.4 ст. 140 ПКУ  при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку.

Термін "оприлюднення" означає розповсюджене в рекламі, технічній документації, договорі або іншому документі зобов'язання продавця щодо умов та строків гарантійного обслуговування.

У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов'язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування). Таке передбачено п.3 Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 грудня 2012 року №1263 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 за №2158/22470).

Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін.

Отже, витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, по яких оприлюднено зобов’язання продавця щодо їх гарантійного обслуговування, враховуються платником податку – продавцем при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток за умови належного ведення обліку покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), незалежно від їх статусу (фізичні або юридичні особи) та підтвердження таких витрат належним чином оформленими первинними документами.

Більш детально про це – в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, затвердженої наказом Міндоходів від 01.07.2014 № 366.

 

 

Порядок сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти

 

Нарахування, утримання та перерахування збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі безготівкової іноземної валюти здійснюється банками (фінансовими установами) за дорученням клієнтів банку. При цьому, суми утриманого та перерахованого на рахунки Державного казначейства України збору не включаються до складу, відповідно, доходу та витрат при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток такими банками (фінансовими установами).

Водночас, у разі сплати збору за власними операціями банку (у тому числі за власними зовнішньоекономічними договорами та за операціями з купівлі іноземної валюти, що здійснюються на міжбанківському валютному ринку України в межах лімітів відкритої валютної позиції банку), сума сплаченого банком збору на обов'язкове державне пенсійне страхування враховується при визначенні оподатковуваного прибутку у складі інших операційних витрат.

Детальніше про це йдеться в Узагальнюючій податковій консультації про сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти, затвердженій наказом Міндоходів України 01.07.2014 №365.

 

 

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не перевищує 3 роки

 

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не може перевищувати 1095 днів від дня поміщення цих товарів у зазначений митний режим.

Строк зберігання у такому митному режимі підакцизних товарів, іноземних товарів, які були попередньо поміщені у митні режими транзиту, тимчасового ввезення або переробки на митній території України, а також продуктів переробки не може перевищувати 365 днів від дня поміщення їх у митний режим митного складу.

         Іноземні товари, що зберігаються в митному режимі митного складу, до закінчення строку їх придатності або строків зберігання повинні бути задекларовані для ввезення на митну територію України в іншому митному режимі або реекспортовані.

Якщо іноземні товари під час зберігання в митному режимі митного складу були зіпсовані або ушкоджені внаслідок аварії чи дії обставин непереборної сили, такі товари за умови належного підтвердження зазначених фактів дозволяється декларувати для вільного обігу на митній території України так, ніби вони були ввезені в зіпсованому (ушкодженому) стані.

Строк зберігання у митному режимі митного складу товарів, призначених для експорту, не може перевищувати одного року з дати поміщення їх у цей режим. До закінчення зазначеного строку такі товари повинні бути вивезені за межі митної території України.

У разі невиконання вимог щодо розпорядження товарами, що зберігаються в митному режимі митного складу, утримувач митного складу повинен протягом 30 днів після закінчення строку зберігання цих товарів у такому митному режимі передати їх на склад органу доходів і зборів, а в разі закінчення строку придатності зазначених товарів - задекларувати їх у митний режим знищення або руйнування.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 204.14). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

Більш ніж 58 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб донараховано платникам Куп`янської ОДПІ

 

 

Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області Олена Кухтіна під час зустрічі з представниками ЗМІ.

 «На жаль, сучасні відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам чинного законодавства. Існує практика, коли окремі працедавці свідомо ігнорують законодавчі норми і розраховуються з найманими працівниками виплатою заробітку «у конвертах», - підкреслила посадовець.

З метою відпрацювання виплати заробітної плати в «конвертах» фахівцями Куп`янської ОДПІ проводиться контрольно-перевірочна робота, спрямована на виявлення фактів порушень оплати праці. Так, у 2014 році виявлено використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин в кількості 42 особи. За результатами проведеної роботи щодо перевірки правильності обчислення й повноти сплати  податку на доходи фізичних осіб, донараховано податку на доходи фізичних осіб та фінансових санкцій в сумі –  58,4 тис. грн.

Виникає важливий висновок, що обкрадаючи державу, обкрадаємо перш за все себе. Фінансування у такій спосіб відіграє негативну роль  при наповненні місцевих бюджетів, які недоотримують кошти у повному обсязі. Якщо брати до уваги людський фактор, то у майбутньому такі працівники отримають мізерну пенсію.

 

 

Платники Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету з початку року майже 5,3 млн.грн. єдиного податку

 

За словами начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олени Кухтіної, це на 1 млн грн більше від очікуваного.

                Переважну частину надходжень забезпечили фізичні особи – підприємці, що обрали спрощену систему оподаткування. Підприємці сплатили до бюджету за п’ять місяців цього року 4,3 млн грн. Юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, спрямували до бюджету майже 1 млн грн.

                Варто нагадати, що платники мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді. До того ж за власним рішенням протягом року спрощенці мають змогу змінювати групу або ставку податку.

                Загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 1923 платника податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з яких 1806 – це фізичні особи-підприємці, а 117 – юридичні особи.

 

 

На Харківщині більше 65 тисяч клієнтів отримали електронні ключі

 

Саме таку кількість електронних цифрових підписів отримали мешканці регіону з початку заснування  представництв Акредитованого центру сертифікації ключів.

                Вже у 2014 році послуги електронного цифрового підпису отримали  23 819 осіб. З них 5580 юридичних осіб та 18 232 фізичних осіб. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, цей показник зріс на 6 тисяч осіб.

                Наявність електронних ключів забезпечує доступ до сучасних електронних сервісів Міндоходів, що значно заощаджує особистий час платників податків.

 

Нагадаємо, що Акредитований центр сертифікації ключів використовує два посилені сертифікати відкритого ключа. Такий формат криптографічних повідомлень унеможливлює підробку та посилює захист інформації від сторонніх осіб.

                У Куп`янській ОДПІ цифровий підпис можна отримати безкоштовно за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99, каб №3.

 

 

Надходження ЄСВ на Куп`янщині сягнули 123 млн.грн.

 

За п’ять  місяців 2014 року Куп`янською ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області зібрано 123,1 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 1,4 млн. грн. більше від очікуваного.

Варто зазначити, що протягом травня 2014 року платники ЄСВ Куп`янської  ОДПІ сплатили понад   26,3 млн. грн.

«З початком адміністрування ЄСВ органами Міндоходів бізнес отримав спрощення процесу взяття на облік, адже тепер облікування платників податків та єдиного внеску здійснюється в одному органі за принципом єдності реєстраційних процедур», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Крім того, для зручності платників Міністерством розроблено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування.

 

Здійснення бартерних операцій неможливо для «спрощенців»

 

Бартерна (товарообмінна) операція - господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору (пп. 14.1.10 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Платники єдиного податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій) (п. 291.6 ст. 291Податкового кодексу).

Отже, юридичні особи - платники - єдиного податку не мають права здійснювати бартерні операції, в тому числі погашати заборгованість за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) іншим способом ніж сплата живими коштами.

 

При переході на загальну систему не забудьте подати звіт

 

«Фізична особа-підприємець, платник єдиного податку першої або другої групи, який протягом року відмовляється від спрощеної системи оподаткування, зобов’язаний подати до органу доходів і зборів податкову декларацію платника єдиного податку за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, наростаючим підсумком з початку року. Зробити це необхідно протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування ФОП не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

 

Щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками

 

Відповідно до статей 24 і 24 прим.1 Кодексу законів про працю України наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.01 № 260 було затверджено форму трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю та Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою.

 Цей Порядок поширюється на фізичних осіб, які використовують найману працю: фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг.

 Укладений у письмовій формі трудовий договір між працівником і фізичною особою у трьох примірниках фізична особа повинна подати на реєстрацію до державної служби зайнятості за місцем свого проживання у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи.

 Записи про реєстрацію та зняття з реєстрації трудового договору дають право фізичній особі внести записи до трудової книжки працівника про прийняття та звільнення його з роботи (п.14 Порядку).

 Пунктом 297.3 статті 297 Податкового кодексу України платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

 При цьому, облік найманих працівників фізична особа – підприємець повинна вести самостійно з додержанням умови перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.

 

Увага!!! Порядок обліку платників податків і зборів змінено

 

06.06.2014 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України № 462 «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів», яким передбачається:

 - щоденне оприлюднення на єдиному державному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, даних про взяття на облік суб'єктів господарювання як платників податків у контролюючих органах;

 - подання повідомлення про об'єкти оподаткування або об’єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків, а не за місцем такого об'єкта;

 - виключення обов'язку подання до контролюючого органу змін, які внесені суб'єктом господарювання до Єдиного державного реєстру, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку;

 - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про зміну основного місця обліку тільки великого платника податків.

 Також наказом № 462 змінено порядок переведення платників податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого у зв’язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) платника, пов’язаною зі зміною адміністративно-територіальної одиниці.

 

Якщо Ви  втратили податкову звітность - можна отримати копію

 

Кожна особа (фізична чи юридична) має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається. Тобто, суб'єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Адже розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов'язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

«Платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів. Також вони зобов’язані забезпечити зберігання цих документів не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності», - нагадує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

 У разі ліквідації платника податків документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

                В разі втрати, пошкодження чи дострокового знищення документів, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом для подання податкової звітності, та митний орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

 Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу доходів і зборів.

 

 

Бачиш підробну горілку – дзвони негайно!

 

 

Міністерство доходів і зборів України запрошує підтримати соціально-просвітницьку ініціативу «Бачиш підробну горілку – дзвони негайно: 284 0 007», спрямовану на боротьбу з фальсифікованою алкогольною продукцією та утвердження в Україні здорового способу життя.

 За останні роки тіньовий ринок алкоголю збільшився до неприпустимого для цивілізованого світу показника – понад 40%. Ця цифра ілюструє рівень соціального та морального занепаду українського суспільства. Наша мета – спільними зусиллями подолати цю світоглядну кризу, утвердити суспільні принципи здорового способу життя.

 

Здійснюйте підприємницьку діяльність легально

 

У випадку провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), чинним законодавством передбачено штраф у розмірі від двадцяти до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 340 грн. до 1700 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

 За такі ж дії, вчиненні особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, передбачено штраф у розмірі від ста до п'ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 1700 грн. до 8500 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.

 Слід зазначити, що отримання доходу у великих розмірах має місце, коли його сума у тисячу і більше разів перевищення неоподаткований мінімум доходів і громадян, тобто 17000 грн. і більше.

 За надання суб’єктом господарювання дозвільному органу або адміністратору недостовірної інформації щодо відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства передбачено штраф від сорока до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 680 грн. до 1700 грн.).

 Нагадаємо, що відповідно до ст.. 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємницями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

 

Підприємці, що працюють на дому, платитимуть податок на нерухомість

 

Якщо приватний підприємець при реєстрації вказав у графі « Місце здійснення господарської діяльності» свою домашню адресу, то він повинен сплачувати податок на нерухомість.

 З 2014 року фізичні особи - підприємці ( далі - ФОП) платитимуть податок на нерухомість, якщо, в документах ФОП (у тому числі у свідоцтві платника єдиного податку) вказано його домашню адресу.

 Це житло (воно ж офіс) є приватною власністю підприємця.

 З 2014 року в Україні почав діяти податок на нерухоме майно. У його початкової редакції ( стаття 265 Податкового кодексу України ( ПКУ) об'єктом оподаткування повинна була служити площа житлової нерухомості. Крім того, гарантувалися суттєві пільги для фізичних осіб. А саме, згідно ст. 265.4.1. ПКУ не потрібно сплачувати податок власникам нерухомості, якщо вони сумарно володіють до 120 м2 квартирного майна і до 250 м2 - у разі домоволодіння.

 Вищевказані пільги скасовуються, якщо власники нерухомості використовують її для здійснення підприємницької діяльності.

 У разі якщо приватний підприємець при реєстрації вказав у графі « Місце здійснення господарської діяльності» свою домашню адресу - квартиру або будинок, які повністю або частково перебувають у його власності , - то він втрачає пільгу і повинен сплачувати податок на нерухомість.

 З 01.04.2014 року оподатковується не тільки житлова, але і вся інша (загальна) площа нерухомості. Ці зміни були внесені згідно Закону України «Про уникнення фінансової катастрофи та створення умов для економічного зростання в Україні » від 27.03.2014 року.

 

 

Не отримали першу квитанцію – звітність вважається не одержаною

 

 

Перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до територіальних органів Міндоходів засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається територіальними органами Міндоходів на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в територіальному органі Міндоходів. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається не одержаним.

                Також нагадуємо, що при реєстрації податкових накладних здійснюється звіряння даних щодо місцезнаходження суб'єкта господарювання, перебування у реєстрі платників податку на додану вартість, чинності посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП тощо.

                Детальніше про це – у листі Міністерства доходів і зборів від 06.08.2013 р. № 8327/6/99-99-18-06-05-15.

 

 

Повторна відправка електронної звітності у разі неотримання квитанцій

 

Куп`янська  ОДПІ звертає увагу платників, що у разі неотримання першої квитанції платник протягом дня може вдруге надіслати звітність в електронному вигляді. Отже, обмежень щодо надсилання платником протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за податковими деклараціями та розрахунками немає.

Крім того, платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

Якщо платник надіслав до органу доходів і зборів кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий органом доходів і зборів останнім за умови, що його було прийнято до бази даних органу доходів і зборів та платнику надійшла про це друга квитанція.

 

Міндоходів ліквідувало в Одесі конвертаційний центр з арсеналом зброї. Злочинців підозрюють у фінансуванні терористів

 

Конвертаційний центр "обслуговував" підприємства реального сектору економіки Одеської, Київської, Херсонської областей - надавав послуги з формування незаконного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку. Учасники «конверту» - мешканці Одеси та Києва, для прикриття незаконної діяльності зареєстрували кілька десятків транзитних фірм.

Загальний обсяг «проконвертованих» коштів протягом 2013-2014 років склав 175,9 млн.грн, сума ПДВ - 29,3 млн.грн. За попередніми підрахунками державі нанесено збитків на більш ніж 3,2 млн. гривень.

Безготівкові кошти клієнтів надходили на рахунки транзитних підприємств у вигляді оплати за роботи і послуги, після чого конвертувались за допомогою чекових книжок у готівку за винагороду в розмірі 3-8%.

Днями в рамках розслідування проведено 8 обшуків у Києві, Одесі та Київській області. У результаті вилучено комп'ютери, бухгалтерську документацію, 35 печаток, мобільні телефони, готівку на суму 559,5 тис грн. та 560 доларів США.

Також слідчі вилучили цілий арсенал зброї: 4 гвинтівки СВС з оптичним прицілом, 9 автоматів, 16 пістолетів, 15 магазинів, майже 3,5 тисячі патронів, 2 протипіхотні міни, штик-ніж, арбалет, двоствольну рушницю, а також знаряддя для виготовлення куль.

Головного організатора затримали, проводяться слідчі дії щодо інших учасників угрупування. Під час допиту затриманий чоловік розповів, що зброю тримав для озброєння армії та Нацгвардії. Проте правоохоронці підозрюють його у співпраці з терористами, зокрема, у фінансуванні незаконних збройних угрупувань.

Розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 263 Кримінального кодексу Украіни («Незаконне зберігання вогнепальної зброї та бойових припасів»). Триває слідство

 

 

Дії платника ПДВ у разі відмови продавця товарів надати податкову накладну

 

Якщо продавець товарів/послуг відмовляється надати податкову накладну або порушив порядок її заповнення або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі, то покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту.

Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі. До заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Нагадаємо, що надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.

Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

 

Володимир Хоменко: „Малий та середній бізнес повинен почуватися у безпеці”

 

Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час брифінгу у Кабінеті Міністрів, присвяченому підсумкам перших 100 днів роботи Володимира Хоменка на цій посаді.

Зокрема, заступник Міністра розповів про значне зниження кількості кримінальних проваджень та ініційованих перевірок.

„З початку року відкрито 3 964 кримінальних провадження, що вдвічі менше, ніж за той же період 2013 року Також за останні 3 місяці, за наслідками проведеної інвентаризації, було закрито 1 009 кримінальних проваджень. Ми стали більш вимогливими до матеріалів власних розробок”, - повідомив Володимир Хоменко.

За його словами, тільки 6% загальної кількості розпочатих цього року кримінальних проваджень стосуються представників малого бізнесу.

 

 

Ігор Білоус: Нове керівництво Національного університету ДПС має змінити навчальний заклад на краще

 

Головним завданням нового керівництва Національного університету Державної податкової служби є покращення фахової підготовки студентів та удосконалення навчального процесу. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус сьогодні під час розширеного засідання Вченої ради університету.

За словами керівника Міндоходів, існуюча система оподаткування потребує здійснення негайних радикальних змін.

«Сьогодні у нас працює 56 тисяч податківців та митників. Буде відбуватися логічна реформа. Зараз мова йде не про написання нових податкових чи митних кодексів, а про процеси, процедури і про людей. Якщо не буде нових людей, з новим розумінням і новим підходом, ми не зможемо нічого перебудувати», - підкреслив Ігор Білоус.

За його словами, залучення нових спеціалістів розпочнеться наступного місяця і це буде зроблено відкрито.

«Зараз ми проходимо період трансформації Міндоходів у Державну фіскальну службу. У зв’язку з цим буде пропозиція щодо залучення випускників Податкового університету у лави наших співробітників. Я хочу, щоб зміна міністерства на службу не було пустим гаслом, як це відбувалося багато років підряд. Я хочу, щоб дійсно відбулися радикальні зміни», - сказав Ігор Білоус.

 

 

Просмотров: 622 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024