Купянский городской портал! Вторник, 30.04.2024, 05:48
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2014 » Июль » 1 » Купянская ОГНИ информирует
22:04
Купянская ОГНИ информирует

Більш ніж 58 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб донараховано платникам Куп`янської ОДПІ

 

 

Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області Олена Кухтіна під час зустрічі з представниками ЗМІ.

 «На жаль, сучасні відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам чинного законодавства. Існує практика, коли окремі працедавці свідомо ігнорують законодавчі норми і розраховуються з найманими працівниками виплатою заробітку «у конвертах», - підкреслила посадовець.

З метою відпрацювання виплати заробітної плати в «конвертах» фахівцями Куп`янської ОДПІ проводиться контрольно-перевірочна робота, спрямована на виявлення фактів порушень оплати праці. Так, у 2014 році виявлено використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин в кількості 42 особи. За результатами проведеної роботи щодо перевірки правильності обчислення й повноти сплати  податку на доходи фізичних осіб, донараховано податку на доходи фізичних осіб та фінансових санкцій в сумі –  58,4 тис. грн.

Виникає важливий висновок, що обкрадаючи державу, обкрадаємо перш за все себе. Фінансування у такій спосіб відіграє негативну роль  при наповненні місцевих бюджетів, які недоотримують кошти у повному обсязі. Якщо брати до уваги людський фактор, то у майбутньому такі працівники отримають мізерну пенсію.

 

 

Платники Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету з початку року майже 5,3 млн.грн. єдиного податку

 

За словами начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олени Кухтіної, це на 1 млн грн більше від очікуваного.

            Переважну частину надходжень забезпечили фізичні особи – підприємці, що обрали спрощену систему оподаткування. Підприємці сплатили до бюджету за п’ять місяців цього року 4,3 млн грн. Юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, спрямували до бюджету майже 1 млн грн.

            Варто нагадати, що платники мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді. До того ж за власним рішенням протягом року спрощенці мають змогу змінювати групу або ставку податку.

            Загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 1923 платника податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з яких 1806 – це фізичні особи-підприємці, а 117 – юридичні особи.

 

 

На Харківщині більше 65 тисяч клієнтів отримали електронні ключі

 

Саме таку кількість електронних цифрових підписів отримали мешканці регіону з початку заснування  представництв Акредитованого центру сертифікації ключів.

            Вже у 2014 році послуги електронного цифрового підпису отримали  23 819 осіб. З них 5580 юридичних осіб та 18 232 фізичних осіб. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, цей показник зріс на 6 тисяч осіб.

            Наявність електронних ключів забезпечує доступ до сучасних електронних сервісів Міндоходів, що значно заощаджує особистий час платників податків.

 

Нагадаємо, що Акредитований центр сертифікації ключів використовує два посилені сертифікати відкритого ключа. Такий формат криптографічних повідомлень унеможливлює підробку та посилює захист інформації від сторонніх осіб.

            У Куп`янській ОДПІ цифровий підпис можна отримати безкоштовно за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99, каб №3.

 

 

Надходження ЄСВ на Куп`янщині сягнули 123 млн.грн.

 

За п’ять  місяців 2014 року Куп`янською ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області зібрано 123,1 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 1,4 млн. грн. більше від очікуваного.

Варто зазначити, що протягом травня 2014 року платники ЄСВ Куп`янської  ОДПІ сплатили понад   26,3 млн. грн.

«З початком адміністрування ЄСВ органами Міндоходів бізнес отримав спрощення процесу взяття на облік, адже тепер облікування платників податків та єдиного внеску здійснюється в одному органі за принципом єдності реєстраційних процедур», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Крім того, для зручності платників Міністерством розроблено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування.

 

Здійснення бартерних операцій неможливо для «спрощенців»

 

Бартерна (товарообмінна) операція - господарська операція, яка передбачає проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у негрошовій формі в рамках одного договору (пп. 14.1.10 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).

Платники єдиного податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій) (п. 291.6 ст. 291Податкового кодексу).

Отже, юридичні особи - платники - єдиного податку не мають права здійснювати бартерні операції, в тому числі погашати заборгованість за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) іншим способом ніж сплата живими коштами.

 

При переході на загальну систему не забудьте подати звіт

 

«Фізична особа-підприємець, платник єдиного податку першої або другої групи, який протягом року відмовляється від спрощеної системи оподаткування, зобов’язаний подати до органу доходів і зборів податкову декларацію платника єдиного податку за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, наростаючим підсумком з початку року. Зробити це необхідно протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Для відмови від спрощеної системи оподаткування ФОП не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву.

 

Щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками

 

Відповідно до статей 24 і 24 прим.1 Кодексу законів про працю України наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.01 № 260 було затверджено форму трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю та Порядок реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою.

 Цей Порядок поширюється на фізичних осіб, які використовують найману працю: фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які використовують найману працю, пов’язану з наданням послуг.

 Укладений у письмовій формі трудовий договір між працівником і фізичною особою у трьох примірниках фізична особа повинна подати на реєстрацію до державної служби зайнятості за місцем свого проживання у тижневий строк з моменту фактичного допущення працівника до роботи.

 Записи про реєстрацію та зняття з реєстрації трудового договору дають право фізичній особі внести записи до трудової книжки працівника про прийняття та звільнення його з роботи (п.14 Порядку).

 Пунктом 297.3 статті 297 Податкового кодексу України платник єдиного податку виконує функції податкового агента у разі нарахування (виплати, надання) оподатковуваних податком на доходи фізичних осіб доходів на користь фізичної особи, яка перебуває з ним у трудових або цивільно-правових відносинах.

 При цьому, облік найманих працівників фізична особа – підприємець повинна вести самостійно з додержанням умови перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності щодо граничної кількості найманих працівників у відповідній групі платників єдиного податку.

 

Увага!!! Порядок обліку платників податків і зборів змінено

 

06.06.2014 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України № 462 «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів», яким передбачається:

 - щоденне оприлюднення на єдиному державному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, даних про взяття на облік суб'єктів господарювання як платників податків у контролюючих органах;

 - подання повідомлення про об'єкти оподаткування або об’єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків, а не за місцем такого об'єкта;

 - виключення обов'язку подання до контролюючого органу змін, які внесені суб'єктом господарювання до Єдиного державного реєстру, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку;

 - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, може прийняти рішення про зміну основного місця обліку тільки великого платника податків.

 Також наказом № 462 змінено порядок переведення платників податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого у зв’язку зі зміною місцезнаходження (місця проживання) платника, пов’язаною зі зміною адміністративно-територіальної одиниці.

 

Якщо Ви  втратили податкову звітность - можна отримати копію

 

Кожна особа (фізична чи юридична) має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається. Тобто, суб'єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Адже розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов'язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

«Платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів. Також вони зобов’язані забезпечити зберігання цих документів не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності», - нагадує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

 У разі ліквідації платника податків документи за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

            В разі втрати, пошкодження чи дострокового знищення документів, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом для подання податкової звітності, та митний орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

 Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу доходів і зборів.

 

 

Бачиш підробну горілку – дзвони негайно!

 

 

Міністерство доходів і зборів України запрошує підтримати соціально-просвітницьку ініціативу «Бачиш підробну горілку – дзвони негайно: 284 0 007», спрямовану на боротьбу з фальсифікованою алкогольною продукцією та утвердження в Україні здорового способу життя.

 За останні роки тіньовий ринок алкоголю збільшився до неприпустимого для цивілізованого світу показника – понад 40%. Ця цифра ілюструє рівень соціального та морального занепаду українського суспільства. Наша мета – спільними зусиллями подолати цю світоглядну кризу, утвердити суспільні принципи здорового способу життя.

 

Здійснюйте підприємницьку діяльність легально

 

У випадку провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), чинним законодавством передбачено штраф у розмірі від двадцяти до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 340 грн. до 1700 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

 За такі ж дії, вчиненні особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, передбачено штраф у розмірі від ста до п'ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 1700 грн. до 8500 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.

 Слід зазначити, що отримання доходу у великих розмірах має місце, коли його сума у тисячу і більше разів перевищення неоподаткований мінімум доходів і громадян, тобто 17000 грн. і більше.

 За надання суб’єктом господарювання дозвільному органу або адміністратору недостовірної інформації щодо відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства передбачено штраф від сорока до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян ( від 680 грн. до 1700 грн.).

 Нагадаємо, що відповідно до ст.. 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємницями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

 

Підприємці, що працюють на дому, платитимуть податок на нерухомість

 

Якщо приватний підприємець при реєстрації вказав у графі « Місце здійснення господарської діяльності» свою домашню адресу, то він повинен сплачувати податок на нерухомість.

 З 2014 року фізичні особи - підприємці ( далі - ФОП) платитимуть податок на нерухомість, якщо, в документах ФОП (у тому числі у свідоцтві платника єдиного податку) вказано його домашню адресу.

 Це житло (воно ж офіс) є приватною власністю підприємця.

 З 2014 року в Україні почав діяти податок на нерухоме майно. У його початкової редакції ( стаття 265 Податкового кодексу України ( ПКУ) об'єктом оподаткування повинна була служити площа житлової нерухомості. Крім того, гарантувалися суттєві пільги для фізичних осіб. А саме, згідно ст. 265.4.1. ПКУ не потрібно сплачувати податок власникам нерухомості, якщо вони сумарно володіють до 120 м2 квартирного майна і до 250 м2 - у разі домоволодіння.

 Вищевказані пільги скасовуються, якщо власники нерухомості використовують її для здійснення підприємницької діяльності.

 У разі якщо приватний підприємець при реєстрації вказав у графі « Місце здійснення господарської діяльності» свою домашню адресу - квартиру або будинок, які повністю або частково перебувають у його власності , - то він втрачає пільгу і повинен сплачувати податок на нерухомість.

 З 01.04.2014 року оподатковується не тільки житлова, але і вся інша (загальна) площа нерухомості. Ці зміни були внесені згідно Закону України «Про уникнення фінансової катастрофи та створення умов для економічного зростання в Україні » від 27.03.2014 року.

 

 

Не отримали першу квитанцію – звітність вважається не одержаною

 

 

Перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до територіальних органів Міндоходів засобами телекомунікаційного зв'язку. Ця квитанція надсилається територіальними органами Міндоходів на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в територіальному органі Міндоходів. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається не одержаним.

            Також нагадуємо, що при реєстрації податкових накладних здійснюється звіряння даних щодо місцезнаходження суб'єкта господарювання, перебування у реєстрі платників податку на додану вартість, чинності посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП тощо.

            Детальніше про це – у листі Міністерства доходів і зборів від 06.08.2013 р. № 8327/6/99-99-18-06-05-15.

 

 

Повторна відправка електронної звітності у разі неотримання квитанцій

 

Куп`янська  ОДПІ звертає увагу платників, що у разі неотримання першої квитанції платник протягом дня може вдруге надіслати звітність в електронному вигляді. Отже, обмежень щодо надсилання платником протягом одного дня декількох звітних документів в електронному вигляді за податковими деклараціями та розрахунками немає.

Крім того, платник має право повторно відправляти податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, вказавши при цьому тип документа «звітний новий».

Якщо платник надіслав до органу доходів і зборів кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий органом доходів і зборів останнім за умови, що його було прийнято до бази даних органу доходів і зборів та платнику надійшла про це друга квитанція.

 

Міндоходів ліквідувало в Одесі конвертаційний центр з арсеналом зброї. Злочинців підозрюють у фінансуванні терористів

 

Конвертаційний центр "обслуговував" підприємства реального сектору економіки Одеської, Київської, Херсонської областей - надавав послуги з формування незаконного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку. Учасники «конверту» - мешканці Одеси та Києва, для прикриття незаконної діяльності зареєстрували кілька десятків транзитних фірм.

Загальний обсяг «проконвертованих» коштів протягом 2013-2014 років склав 175,9 млн.грн, сума ПДВ - 29,3 млн.грн. За попередніми підрахунками державі нанесено збитків на більш ніж 3,2 млн. гривень.

Безготівкові кошти клієнтів надходили на рахунки транзитних підприємств у вигляді оплати за роботи і послуги, після чого конвертувались за допомогою чекових книжок у готівку за винагороду в розмірі 3-8%.

Днями в рамках розслідування проведено 8 обшуків у Києві, Одесі та Київській області. У результаті вилучено комп'ютери, бухгалтерську документацію, 35 печаток, мобільні телефони, готівку на суму 559,5 тис грн. та 560 доларів США.

Також слідчі вилучили цілий арсенал зброї: 4 гвинтівки СВС з оптичним прицілом, 9 автоматів, 16 пістолетів, 15 магазинів, майже 3,5 тисячі патронів, 2 протипіхотні міни, штик-ніж, арбалет, двоствольну рушницю, а також знаряддя для виготовлення куль.

Головного організатора затримали, проводяться слідчі дії щодо інших учасників угрупування. Під час допиту затриманий чоловік розповів, що зброю тримав для озброєння армії та Нацгвардії. Проте правоохоронці підозрюють його у співпраці з терористами, зокрема, у фінансуванні незаконних збройних угрупувань.

Розпочато кримінальне провадження за ч. 1 ст. 263 Кримінального кодексу Украіни («Незаконне зберігання вогнепальної зброї та бойових припасів»). Триває слідство

 

 

Дії платника ПДВ у разі відмови продавця товарів надати податкову накладну

 

Якщо продавець товарів/послуг відмовляється надати податкову накладну або порушив порядок її заповнення або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі, то покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту.

Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі. До заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Нагадаємо, що надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.

Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

 

Володимир Хоменко: „Малий та середній бізнес повинен почуватися у безпеці”

 

Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час брифінгу у Кабінеті Міністрів, присвяченому підсумкам перших 100 днів роботи Володимира Хоменка на цій посаді.

Зокрема, заступник Міністра розповів про значне зниження кількості кримінальних проваджень та ініційованих перевірок.

„З початку року відкрито 3 964 кримінальних провадження, що вдвічі менше, ніж за той же період 2013 року Також за останні 3 місяці, за наслідками проведеної інвентаризації, було закрито 1 009 кримінальних проваджень. Ми стали більш вимогливими до матеріалів власних розробок”, - повідомив Володимир Хоменко.

За його словами, тільки 6% загальної кількості розпочатих цього року кримінальних проваджень стосуються представників малого бізнесу.

 

 

Ігор Білоус: Нове керівництво Національного університету ДПС має змінити навчальний заклад на краще

 

Головним завданням нового керівництва Національного університету Державної податкової служби є покращення фахової підготовки студентів та удосконалення навчального процесу. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус сьогодні під час розширеного засідання Вченої ради університету.

За словами керівника Міндоходів, існуюча система оподаткування потребує здійснення негайних радикальних змін.

«Сьогодні у нас працює 56 тисяч податківців та митників. Буде відбуватися логічна реформа. Зараз мова йде не про написання нових податкових чи митних кодексів, а про процеси, процедури і про людей. Якщо не буде нових людей, з новим розумінням і новим підходом, ми не зможемо нічого перебудувати», - підкреслив Ігор Білоус.

За його словами, залучення нових спеціалістів розпочнеться наступного місяця і це буде зроблено відкрито.

«Зараз ми проходимо період трансформації Міндоходів у Державну фіскальну службу. У зв’язку з цим буде пропозиція щодо залучення випускників Податкового університету у лави наших співробітників. Я хочу, щоб зміна міністерства на службу не було пустим гаслом, як це відбувалося багато років підряд. Я хочу, щоб дійсно відбулися радикальні зміни», - сказав Ігор Білоус.

 

Найчастіше митні правила порушують під час переміщення продовольчих товарів

 

За п`ять місяців поточного року митницями Міндоходів зафіксовано майже 3,3 тис. випадків переміщення через митний кордон України товарів, валюти та транспортних засобів з порушенням митного законодавства на загальну суму майже 128 млн. грн.

Серед предметів порушення митного законодавства першу сходинку, традиційно, посідають продовольчі та промислові товари. За зазначений період митницями зафіксовано 1,75 тис. випадків переміщення з порушеннями митних правил продовольчих та 1,2 тис. промислових товарів на суму понад 11 млн. грн. та 94 млн. грн. відповідно.

Так, Південною митницею Міндоходів при здійсненні митного оформлення товару „вироби з натурального каменю оброблені: плити з травертину для облицювання та плити шліфовані” було встановлено, що документи, надані для оформлення, містять неправдиві відомості стосовно фірми одержувача. Загальна сума товару, який намагалися незаконно ввезти в Україну, майже 383 тис. гривень. За цим фактом працівниками митниці складено протокол про порушення митних правил.

Також не залишають своїх позицій серед „порушників” валюта та транспортні засоби. Протягом січня – травня 2014 року було зафіксовано 330 випадків переміщення цих предметів через кордон держави з порушеннями митного законодавства на загальну суму майже 22,3 млн. грн.

Наприклад, в зоні митного контролю міжнародного аеропорту „Київ” (Жуляни) Київської міжрегіональної митниці Міндоходів під час перевірки особистих речей українки, яка прибула з Італії та пройшла спрощений митний контроль, було виявлено 50 тис. євро. Переміщувані понад встановлену норму 40 000 євро було тимчасово вилучено, як безпосередні предмети правопорушення.

Загалом з початку 2014 року митницями Міндоходів заведено понад 6,5 тис. справ про порушення митних правил на суму понад 251 млн. грн. З них у 3,6 тис. справ тимчасово вилучено предмети правопорушень на суму майже 127 млн. грн.

 

 

На Харківщині оперативники Міндоходів вилучили велику партію контрафактного тютюну

 

Саме таку знахідку зробили співробітники Міндоходів в одній з будівель гаражного кооперативу міста. Тисячі пачок цигарок російського виробництва – і на жодній немає належним чином розміщених марок акцизного податку.

            Про це розповів начальник оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області Сергій Мережко.

            Власником «тютюнового скарбу» виявився 36-річний уродженець Волинської області, якій наразі мешкає у Харкові. Чоловік зізнався, що придбав дану продукцію у невідомих йому осіб з метою її подальшої реалізації серед «бізнесменів», які торгують цигарками з лотків.

            Така діяльність є прямим порушенням Закону України №481/95-ВР від 19.12.1995р. «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

            «У відношенні зазначеного підприємця складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.2 ст. 164-5 КУпАП. - зазначає Сергій Мережко».

            Подальшу долю контрафактного тютюну буде вирішувати суд.

 

Хто не може бути платником єдиного податку?

 

 

Не можуть бути платниками єдиного податку фізичні особи - підприємці, які здійснюють:

             - діяльність з організації, проведення азартних ігор;

             - обмін іноземної валюти;

             - виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

             - видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

             - видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

             - діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України ”Про страхування”, сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового кодексу України;

             - діяльність з управління підприємствами;

             - діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності) та зв’язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

             - діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

             - діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

             - технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту.

             Також не можуть бути платниками єдиного податку:

             - фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

             - страхові (перестрахові) брокери;

             - фізичні особи – нерезиденти;

             - суб’єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

             Відповідна норма визначена п.291.5 ст.291 р.XIV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

 

 

 

Центр обслуговування платників Куп`янської ОДПІ надав більше 34 тисяч консультативних послуг

 

Суб’єкти господарювання Куп`янської ОДПІ, а це – понад 5 тисяч фізичних осіб-підприємців та близько 1 тисячі юридичних осіб, активно користуються послугами Центру обслуговування платників, де можна подати звітність, отримати консультації щодо її заповнення та відповідні адміністративні послуги.

З початку 2014 року фахівці ЦОП Куп`янської ОДПІ надали більше 3 тисяч безкоштовних адміністративних послуг та близько 31,4 тисяч консультацій щодо податкового та митного законодавства.

Серед наданих адміністративних послуг 60% стосувались видачі карток платників податків (ідентифікаційних номерів), 6% – надання довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, 5% – реєстрації книг обліку доходів и витрат підприємців.

«Бізнес повинен присвячувати левову частку часу на розвиток власної справи, а не на отримання адміністративних процедур. Послуги в ЦОП надаються відвідувачам в максимально стислі терміни і на високому рівні» -, зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Не пустує ящик заяв в Центрі обслуговування платників, щотижня в п'ятницю після його відкриття,  комісія виконує аналіз наявних анкет і пропозицій.

 

 

Щодо змін у порядку обліку платників податків і зборів

 

Наказом Міністерства фінансів  від 22.04.2014 р. № 462  затверджені зміни в Порядок обліку платників податків і зборів. Цей порядок  набув чинності 6 червня 2014 року.

Зокрема, оновлені наступні форми реєстраційних документів :

- довідка про узяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП);

- довідка про зняття з обліку платника податків (форма № 12-ОПП);

- заява про видачу довідки про відсутність заборгованості по податках, зборах і платежах;

- заява для юридичних осіб і їх відособлених підрозділів (форма № 1-ОПП);

- заява про реєстрацію постійного представництва нерезидента в Україні як платника податку на прибуток (форма № 1-РПП);

- реєстраційна заява для самозайнятих осіб (форма № 5-ОПП);

- заява про ліквідацію або реорганізацію платника податку (форма № 8-ОПП);

- довідка про відсутність заборгованості по податках і зборах (форма № 20-ОПП).

Крім того, виключено обов’язок подання до контролюючого органу змін, які внесено суб’єктом господарювання до Єдиного державного  реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців (далі – єдиний державний реєстр), та змін, про які платник повідомив контролюючий орган за основним місцем обліку. Отже платник податків зобов’язаний повідомляти контролюючий орган про внесення змін до даних або документів, що подаються для взяття на облік згідно з порядком обліку, крім змін, які вносяться до єдиного державного реєстру, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку. У такому випадку суб’єкт господарювання повинен протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документів у такому ж порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами № 1-ОПП, № 5-ОПП подається з позначкою «Зміни»або за формою № 1-РПП – з позначкою «Перереєстрація, зміни».

Також змінено порядок переведення платників податків на обслуговування з одного контролюючого органу до іншого, у зв’язку зі зміною місцезнаходження(місця проживання платника., пов’язаною зі зміною адміністративно-територіальної одиниці.

Ознайомитись з усіма змінами в порядку обліку платників та повним текстом документу можна на офіційному  сайті  Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/63215.html.

 

З початку року на Харківщині до бюджету надійшло майже 4 мільярди гривень ЄСВ

 

Про це розповіли фахівці управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ Міндоходів у Харківській області.

При цьому, з початку червня платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону перерахували на рахунки Держказначейства  576,9 мільйона гривень.

Як зазначають працівники Міндоходів, за п’ять місяців поточного року додатково до бюджету спрямовано понад 100 мільйонів гривень ЄСВ.

Наразі на Слобожанщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників.

 

Харківські оперативники Міндоходів вилучили скрапленого газу та обладнання для заправки на 300 тисяч гривень

 

У ході комплексу широкомасштабних заходів під умовною назвою «Акциз-2014», співробітники оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області виявили нелегальну заправку в одному з селищ Харківщини.

Власник автогазозаправочного пункту продавав газ оптом як підприємцям, так і місцевому населенню, але при цьому він не мав відповідної документації.

На момент перевірки у хазяїна АГЗП був відсутній дозвіл на початок роботи підприємства, діяльність якого пов’язана з експлуатацією обладнання підвищеної небезпеки. Таке ведення справ є прямим порушенням  ст. 21 Закону України «Про охорону праці».

Під час проведених заходів оперативники вилучили 4,5 тис. літрів скрапленого газу на загальну суму 35,5 тис. грн. та обладнання заправки на суму майже 270 тис. грн.

У відношенні бізнесмена оперативники склали протокол про адміністративне правопорушення за ч.2 ст. 164 КУпАП. Подальшу долю вилученого обладнання та скрапленого газу буде вирішувати суд згідно діючого законодавства.

Податковий компроміс, як інструмент податкової амністії

 

У Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області відбулась зустріч заступника начальника Ігоря Лукшина  з представниками бізнесу на тему: «Податковий компроміс – крок на зустріч бізнесу».

Посадовець зазначив, що діалог з платниками податків є принциповою позицією Міндоходів, бо саме на результатах двосторонньої розмови базуються подальші кроки щодо покращення умов ведення бізнесу, спрощення процедури адміністрування платежів та наповнення бюджету.

Вже на сьогодні створено Державну фіскальну службу України, яка займатиметься питаннями податкової та митної політики. Винесено на громадське обговорення ряд важливих питань для бізнесу. Насамперед – це проект закону про податковий компроміс, який передбачає звільнення від відповідальності платників податків за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 січня 2014 року.

Суб`єт господарювання під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди подає відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань та сплачує 15% суми заниженого зобов’язання . При цьому 85 % такої суми вважається погашеною, штрафні санкції не застосовуються та пеня не нараховується. Скористатися таким правом можна протягом 60 днів з дня набрання чинності цим законом. Впровадження такої моделі компромісу між державою та платниками податків дозволить детінізувати економіку та збільшити надходження коштів до бюджету. Також змінено підходи до проведення контрольно-перевірочних заходів, скасовано вимоги обов’язкових донарахувань за наслідками перевірок. Запроваджено ризикоорієнтовану систему відбору до проведення документальних перевірок та ін.

В ході зустрічі проінформовано про переваги подання звітності в електронному вигляді, використання загальнодоступного інформаційно – довідкового ресурсу «ЗІР», «Електронного кабінету платника податків» та функціонування сервісу «Пульс».

 

Більше 2 тисяч платників Куп’янської ОДПІ отримали «електронний ключ» з початку року

 

 За словами начальника інспекції Олени Кухтіної, найактивнішими користувачами безкоштовного сервісу залишаються фізичні особи–підприємці  - близько 80%, юридичні особи та громадяни  складають  близько 40 % від загальної кількості клієнтів.

«З метою популяризації електронних сервісів фахівці Куп`янської ОДПІ регулярно проводять безкоштовне навчання із встановлення програмного забезпечення, створення електронних звітів, накладання електронного підпису та відправки їх до органів Міндоходів. Взяти участь у навчанні та освоїти сучасні електронні сервіси запрошуються всі бажаючі», - зазначає посадовець. .

Нагадаємо, у Куп`янській ОДПІ продовжує свою роботу представництво Акредитованого центру сертифікації ключів, де можна безкоштовно отримати електронний ключ.

 

Доходи, отримані за купонами сертифікату «Військові», не оподатковуються

Міндоходів повідомляє, що при виплаті фізичній особі доходу за пред’явленим сертифікатом казначейського зобов’язання «Військові» він не підлягає оподаткуванню та не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника. Це стосується як доходу, що виплачується АТ «Ощадбанк» кожні шість місяців (сертифікат містить 4 купони), так і одноразового погашення  казначейських зобов’язань.

Також, при продажі сертифікату «Військові» на вторинному ринку,  інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника та не підлягає оподаткуванню.

Нагадаємо, громадяни з метою надання фінансової допомоги вітчизняним Збройним силам для підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави можуть придбати сертифікати казначейського зобов’язання «Військові» в ПАТ «Державний ощадний банк України».

Міністерством фінансів України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 року №100 «Про випуск казначейських зобов’язань «Військові», з 21 травня розпочато розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.

 

 

Фахівці митниці Міндоходів знайшли 1000 незадекларованих цигарок «Прима»

Цигарки виявили в пункті пропуску «Козача Лопань» Харківської митниці Міндоходів під час проведення митно-прикордонного контролю в електропотязі «Наумівка-Харків».

Власник «тютюнового багажу» - громадянин Росії – під час усного та письмового декларування запевняв, що везе лише особисті речі та  10 пачок цигарок «Прима».  Однак при подальшому огляді у чоловіка були  виявлені ще 50 пачок «тютюнових лиходійок» без фільтру російського виробництва.  Порушник, сподіваючись на «випадок», навіть не намагався приховати цигарки.

У відношенні порушника працівники митниці склали протокол про порушення митних правил за ознаками ст. 472 Митного кодексу України, санкція якої передбачає накладення штрафу у розмірі 100 відсотків вартості предметів правопорушення, з їх конфіскацією. Товар вилучено.

У Харківській митниці нагадують. Відповідно статті 376 Митного кодексу України, громадяни, які досягли 18-річного віку, можуть ввозити тютюнові вироби без сплати митних платежів та без письмового декларування в кількості: 200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, не більше 250 грамів.

ФОП на спрощеній системі оподаткування

Фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 09.07.2003 р. № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі — Закон № 1058) пенсіонер — це особа, яка отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім’ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом.

Законом № 1058 передбачено такі види пенсійних виплат, як пенсія за віком, пенсія у зв’язку з втратою годувальника та пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов’язаного з роботою, інвалідності з дитинства).

Нагадуємо платникам єдиного внеску - роботодавцям  (підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, та фізичні особи-підприємці, які використовують працю найманих працівників), що 20 червня – останній день сплати єдиного внеску  за травень 2014 року.

Платники єдиного внеску, їх права та обов’язки визначено розділом ІІ Закону україни від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». 

На заміну Міндоходів утворюється Державна фіскальна служба

 

Кабмін постановив утворити Державну фіскальну службу, яка повинна реорганізувати Міністерство доходів і зборів шляхом перетворення.

Діяльність служби спрямовується та координується безпосередньо Кабміном. Одночасно визнано такою, що втратила чинність, постанову КМУ від 01.03.14 р. № 67 «Про ліквідацію Міністерства доходів і зборів», якою планувалось ліквідувати Міндоходів та відновити діяльність ДПС та Держмитслужби.
Постанова КМУ від 21.05.14 р. № 160 набула чинності з 06.06.14 р.

 

Платник єдиного податку 2-ї групи отримав попередню оплату в період відпустки

 

Податковий кодекс не передбачає будь-яких обмежень щодо отрмання доходів єдинниками на період місячної відпустки або у терміни перебування на лікарняному.

Одночасно такі доходи повинні бути відображені в книзі обліку доходів та, відповідно, в податковій декларації платника єдиного податку. Поряд із цим, якщо фактичний вид діяльності платника унеможливлює отримання ним коштів під час відпустки або хвороби (роздрібна торгівля, надання послуг тощо), то такий платник не може звільнятися від сплати єдиного податку в порядку п. 295.5 ст. 295 ПКУ, оскільки отримання коштів є підтвердженням фактичного здійснення зазначеної діяльності у період відпустки/хвороби.

 

 

Бажаєте звітувати «електронно» - укладіть відповідний договір

 

Цей договір укладається або в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення для підписання та подання електронної звітності, або на паперових носіях.

В електронному вигляді договір підписується платником податків з використанням посилених сертифікатів ключів, сформованих Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів.

«Якщо платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох контролюючих органах, то для подання податкової звітності в електронному вигляді до контролюючих органів такий платник податків має укласти договір «Про визнання електронних документів» та провести обмін посиленими сертифікатами ключів з кожним окремим контролюючим органом», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Договір є дійсним до закінчення строку дії посилених сертифікатів ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ключів, цей договір вважається пролонгованим до закінчення строку дії нових посилених сертифікатів ключів.

Звітність в електронному вигляді можна подавати лише після укладання зазначеного договору.

 

 

Змінено мінімальні ціни на алкоголь

 

«З 17 червня 2014 р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.06.2014 р. № 177, якою встановлено нові мінімальні ціни на алкоголь. Даною постановою підвищуються мінімальні ціни на алкогольні напої та вина», зазначає зауважує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Так, підвищення відбудеться у два етапи: з 17 червня до 31 липня 2014 року і з 1 серпня 2014 року. Зауважимо, що в новій редакції розмірів мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв окремими позиціями виділені віскі; ром та інші спиртові дистиляти та спиртні напої, отримані шляхом перегонки зброджених продуктів із цукрової тростини; джин та ялівцева настоянка.

 

 

Змінено ставки збору за спеціальне використання води

 

Законом України від 27.03.2014 № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» з 1 квітня 2014 року збільшено ставки ресурсних податків і зборів. Ставки ресурсних податків і зборів, які визначені в абсолютних значеннях, проіндексовано приблизно до рівня прогнозованого індексу споживчих цін на 2014 рік.

Зокрема, ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України, підвищено приблизно на 8,6% для всіх напрямів і джерел використання (підземних, поверхневих джерел, використаної води для потреб гідроенергетики, водного транспорту, рибного господарства, виробництва напоїв, кар’єрної та дренажної води).

Водночас порядок обчислення та сплати збору в 2014 році залишився незмінним.

Відповідно до пункту 326.1 статті 326 Податкового кодексу України збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально наростаючим підсумком з початку року.

У зв’язку з вищенаведеними змінами, дані в податковій декларації рекомендується відображати двома окремими рядками, з відповідною приміткою у цих рядках:

за перше півріччя 2014 року:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 30.06.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року;

за три квартали 2014 року:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 30.09.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року;

за 2014 рік:

за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» – за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та за період «з 01.04.2014 по 31.12.2014 включно» – за новими ставками, що почали діяти з 1 квітня 2014 року.

 

 

За порушення правил сплати податків – штраф

 

 

Якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених Податковим кодексом України (далі - ПКУ), то платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

«Неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків, зборів, платежів, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Ви пенсіонер, на спрощеній системі оподаткування? Не платіть ЄСВ

 

Фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Така норма передбачена частиною 4 ст. 4 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Разом з цим, фізичні особи-підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей зазначених осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

Як організувати роздрібну торгівлю алкогольними напоями не порушуючи законодавство

 

Під поняттям «роздрібна торгівля алкогольними напоями» розуміється діяльність із продажу алкогольних напоїв безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших підприємствах громадського харчування. Суб’єкти господарювання підприємці – платники єдиного податку мають право здійснювати роздрібну торгівлю тільки пивом та столовими винами. Слід звернути увагу, що напої типу «Бренді-кола», «Ром-кола», «Джин-тонік» тощо саме і є лікеро-горілчаними. Такими напоями підприємець-«єдиноподатник» торгувати не має права. Торгувати алкогольними напоями можливо лише за умови виконання певних умов. Одна з них (яку потрібно виконати до того, як почнете торгувати алкоголем) – придбання ліцензії (роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися винятково за наявності ліцензії).

На території ринків продавати алкогольні напої можна тільки в спеціалізованих торговельних підприємствах (магазинах) і в спеціалізованих відділах (секціях) підприємств (магазинів) з універсальним асортиментом продовольчих товарів. При цьому у суб'єкта має бути місце торгівлі, що відповідає визначенню згідно із Законом № 481: місце торгівлі - місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів - без обмеження площі, для алкогольних напоїв - торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане електронними контрольно-касовими апаратами (незалежно від їх кількості) або де є товарно-касові книги (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.

 

 

Перенесення граничного терміну сплати єдиного соціального внеску

 

Відповідно до частини 8 статті 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – роботодавці зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Порядок нарахування і сплати єдиного внеску затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 455 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2013 року за № 1622/24154.

Пунктом 4.10 розділу ІV Інструкції № 455 встановлено, що у разі, якщо останній день строків сплати єдиного внеску припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

 

Просмотров: 488 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024