Купянский городской портал! Суббота, 18.05.2024, 09:02
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2014 » Июнь » 2 » Купянская ОГНИ информирует
14:18
Купянская ОГНИ информирует

Роботодавці продовжують «економити» на працівниках

 

З початку року працівники Куп`янської ОДПІ виявили 42 не облікованих найманих працівники. До бюджету донараховано 1,9 тис.грн.

Загалом, за результатами позапланових перевірок платників податків Куп`янської ОДПІ, щодо виплати заробітної плати, з початку року донараховано 58,4 тис.грн.

«Пам’ятайте, що мінімальна заробітна плата, а це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт) є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Нагадаємо, що мінімальна заробітна плата наразі становить 1218 грн.

 

 

Міндоходів викрило у Дніпропетровську конвертаційний центр з обігом у понад 300 млн грн.

 

На Дніпропетровщині викрито конвертаційний центр, що складався з 11 фіктивних  фірм і встиг "відмити" більше 300 млн. гривень.

Співробітники слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровську припинили діяльність потужного конвертаційного центру, до складу якого входили 11 фіктивних підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних суб’єктів господарювання від підприємств з кількох областей України надходили значні суми коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входили 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців, за період існування конвертаційного центру обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 300 млн. грн., внаслідок чого держава понесла суттєві збитки.

Під час проведення обшуків у тіньових офісах, помешканнях та приватних автівках організаторів було вилучено  400 тис.грн. готівки, 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки.

На банківські рахунки конвертаційного центру, на яких заблоковано більше 1 млн. грн., накладено арешт.

Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств, які скористались незаконними послугами центру, та притягнення винних до відповідальності.

 

Ігор Білоус: У травні платникам повернуто 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість

 

У травні поточного року Міндоходів відшкодувало підприємствам 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час робочої зустрічі з представниками Федерації роботодавців України.

«Щомісяця ми збільшуємо виплати відшкодованого податку. У квітні платники отримали 4,2 млрд. грн. ПДВ, у травні – на 20 відсотків більше. Я розумію, що невідшкодований ПДВ – це вимивання обігових коштів з бізнесу, тому ми робимо все можливе, щоб нарощувати суми відшкодувань від місяця до місяця», – підкреслив Ігор Білоус.

Більше того, за його словами, сьогодні Міндоходів працює над системними змінами в адмініструванні ПДВ, які дозволять ліквідувати шахрайські схеми, що завжди існували навколо цього податку.

Ігор Білоус запевнив представників Федерації у готовності до відкритості та діалогу та закликав їх до активної участі у тих процесах, які сьогодні відбуваються у податково-митній сфері.

У свою чергу представники бізнесу висловилися за посилення роботи у законодавчому полі для уникнення подвійного трактування окремих положень податкового та митного законодавства. Зокрема, за їх словами, необхідно відходити від лозунгів та популізму, писати реалістичний бюджет та ефективно використовувати бюджетні кошти. Враховуючи таку зацікавленість з боку бізнес-спільноти Ігор Білоус запропонував їм взяти участь у  робочих групах з опрацювання законодавчих ініціатив. 

У травні Міндоходів залучило до бюджету 2,6 млрд. гривень за рахунок боротьби з

За рахунок ліквідації корупційних схем із отримання незаконного податкового кредиту Мінхододів у травні залучило до державного бюджету 2,6 млрд. гривень.

Ідеться про боротьбу з так званими «податковими ямами» - фіктивними підприємствами, які надавали підприємствам послуги з отримання схемного кредиту з ПДВ та мінімізації податку на прибуток. За оцінками Міндоходів, тіньовий обіг через податкові ями у 2013 році становив понад 300 млрд. гривень, що привело до 50-70 млрд. гривень недоотриманих податкових надходжень до державного бюджету. А середньомісячний обсяг схемного кредиту в минулому році досяг 3,9 млрд. гривень.

«Податкові ями існували завжди, проте в останні роки, під крилом попереднього керівництва Міндоходів, проблема розкрадання ПДВ набула катастрофічних розмірів. Боротьба з нею є складною, адже, на відміну від організаторів цих схем, ми працюємо виключно у правовому полі. Тим не менше, вже зараз стають очевидними перші результати нашої роботи», - сказав Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус.

Нове керівництво Міндоходів, яке почало роботу у березні, з перших днів оголосило війну податковим ямам. Завдяки протидії формуванню схемного кредиту, закриттю так званих «державних програм» та ліквідації «партизанських» майданчиків, обсяги незаконного кредиту зменшуються щомісяця. У результаті, заявки на відшкодування ПДВ зменшилися майже на 700 млн. гривень, а нарахування зросли на 900 млн. гривень. За рахунок детінізації Міністерству вдалося перекрити втрати від падіння економіки і забезпечити стабільні надходження до бюджету. 

 

Міндоходів створить реєстр платників для отримання ПДВ за облігаціями внутрішньої державної позики

 

За дорученням Уряду для визначення граничного обсягу випуску облігацій внутрішньої державної позики Міністерство доходів і зборів України проводить інвентаризацію платників ПДВ, у яких наявні відповідні суми податку. Потім на підставі заяв платників про оформлення відшкодування вказаними облігаціями будуть складені реєстри проведеної інвентаризації.

Відшкодування ПДВ для таких платників відбуватиметься за допомогою облігацій державної внутрішньої позики, випуск яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року „Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість”.

Згідно з документом, номінальна вартість зазначених облігацій становитиме 1 000 грн., а строк обігу 5 років. Ставка дохідності по цих цінних паперах встановлюється на рівні облікової ставки Національного банку України.

Обсяг випуску облігацій визначатиметься Мінфіном у межах граничного обсягу, визначеного Кабінетом Міністрів відповідно до реєстрів проведеної інвентаризації платників.  

Для погашення облігацій кожні шість місяців протягом строку їх обігу будуть проводитися виплати із погашення основної суми боргу в розмірі 10% їх номінальної вартості та доходу за цими облігаціями.

Облігації випускатимуться у бездокументарній формі у вигляді записів на рахунках у цінних паперах у Нацбанку.

 

Перейшли на загальну систему оподаткування – розраховуйте «аванси»

 

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада.

«Фізичні особи, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу, що настануть у звітному податковому році», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів  Харківській області Олена Кухтіна.

Тому фізичні особи-підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування, нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

Наприклад, якщо платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації.

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється  ст.177 Податкового кодексу України.

 

 

 

До бюджету – майже 5 млн грн ПДВ

 

Протягом січня-травня цього року платники Куп`янської ОДПІ спрямували до бюджету 4,6 млн грн податку на додану вартість. За словами заступника начальника ОДПІ Ігоря Лукшина, надходження від фізичних осіб – підприємців платників ПДВ склали 1,1 млн.грн.

Зокрема, у травні цього року від платників  до бюджету надійшло більш ніж 1 млн. грн.

 

Необхідні документи для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами

 

Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними та тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання. Для отримання такої ліцензії додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

У заяві повинно бути зазначено вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію (імпорт, експорт, оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами).

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додатково зазначаються перелік електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також адреса місця торгівлі.

У заяві на видачу ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами зазначається адреса місця торгівлі.

Зазначені документи подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа. Заява про видачу ліцензії та документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла.

Видача ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється тільки за умови фактичного надходження 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) та довідки відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету.

Отже, для отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкту господарювання необхідно надати заяву і копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату 1/4 частини встановленої річної плати за ліцензію. До заяви потрібно додати довідку про фактичне надходження до бюджету плати за ліцензію.

Для отримання такої довідки суб’єкт господарювання має право звернутися до органу доходів і зборів за місцем реєстрації із заявою та копією платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Така довідка довільної форми видається органом доходів і зборів безоплатно не пізніше п’ятнадцяти календарних днів від дня отримання звернення платника податку.

Крім того, для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями додається довідка органу доходів і зборів про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів (книг обліку розрахункових операцій), що знаходяться у місці торгівлі.

Вимагати представлення інших документів забороняється.

Куп`янська ОДПІ нагадує, подати документи для отримання ліцензії платник податків може до Центру обслуговування платників, за адресою: м.Куп`янськ, вул..Харківська, 99.

 

 

 

 

 

З початку року місцеві бюджети поповнились майже на 70 млн.грн.

 

Основним бюджетоформуючим податком місцевих бюджетів залишається податко на доходи фізичних осіб. Протягом січня-травня цього року представники бізнесу Куп`янської ОДПІ сплатили до бюджету 50,5 млн грн цього податку.

За словами заступника начальника Куп`янської ОДПІ Інни Богатирьової, це на 1,1 млн грн. більше від очікуваного. Зокрема, у травні від платників області надійшло 10,4 млн грн податку на доходи фізичних осіб.

 

 

Зміни ставок акцизного податку

 

Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27 березня 2014 року №1166-VII з врахуванням змін збільшено ставки акцизного податку на пиво, спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну.

Підвищення ставок акцизного податку відбудеться в наступні періоди.

З 1 травня 2014 року на:

пиво із солоду (солодове) з 0,87 грн. до 1,24 грн. за 1 літр;

З 1 липня 2014 року на:

спирт та алкогольні напої:

- вина натуральні з доданням спирту та міцні (кріплені), вермути та інші вина виноградні натуральні з доданням рослинних або ароматизувальних екстрактів – з 2,86 грн. до 3,58 грн. за 1 літр;

- вина ігристі, вина газовані – з 4,16 грн. до 5,20 грн. за 1 літр;

- сидр і перрі (без додання спирту) – з 0,50 грн. до 0,63 грн. за 1 літр;

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої за кодами 2206, 2207, 2208 згідно з УКТ ЗЕД – з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Ставка акцизного податку на вина виноградні натуральні (код згідно УКТ ЗЕД 2204) залишається без змін та становить 0,01 грн. за 1 літр.

тютюнові вироби:

- тютюнову сировину та тютюнові відходи, тютюн та замінники тютюну, інші, промислового виробництва; тютюн "гомогенізований" або "відновлений"; тютюнові екстракти та есенції (коди згідно з УКТ ЗЕД 2401 та 2403) з 217,6 грн. до 272,00 грн. за 1 кілограм (нетто);

- сигарети без фільтра, цигарки (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10) – з 77,50 грн. до 96,88 грн. за 1000 штук.;

- сигарети з фільтром (код згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 20) – з 173,20 грн. до 216,50 грн. за 1000 штук.

З 1 вересня 2014 року на:

-спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.

Мінімальне акцизне податкове зобов'язання із сплати акцизного податку збільшується на сигарети без фільтра, цигарки – з 101,60 грн. до 127,00 грн. за 1000 штук, на сигарети з фільтром – з 231,7 грн. до 289,63 грн. за 1000 штук.

Адвалорна ставка акцизного податку залишається без змін – 12%.

З 1 вересня 2014 року на:

- спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 56,42 грн. до 70,53 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту

                                                                             

 

Подання розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

 

«Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво», - наголошує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку.

Звертаємо увагу, що розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об'єкта оподаткування.

Тобто суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

Терміни подання звітності та сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства визначені у п. 2 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 зі змінами і доповненнями.

 

 

До бюджету спрямовано 9,1 млн гривень плати за землю

 

У січні - травні цього року власники земельних ділянок і землекористувачі Куп`янської ОДПІ спрямували до місцевих бюджетів 9,1 млн грн, це 377 тис. грн більше від очікуваного. Зокрема, юридичними особами перераховано майже 8 млн грн плати за землю, а громадянами – 1,1 млн гривень.

Плата за землю є значним резервом для наповнення місцевих бюджетів. Тому важливим моментом для їх стабільного наповнення є об’єднання зусиль з місцевими органами влади щодо легалізації земельних відносин.

 

Порядок заповнення уточнюючого податкового розрахунку
за формою 1-ДФ.

 

Порядок заповнення звітного нового та уточнюючого податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) (далі – податковий розрахунок) є однаковим. Вони подаються на підставі інформації з попередньо поданого податкового розрахунку і містять інформацію лише за рядками й реквізитами, які уточнюються. Для заповнення також використовується інформація з повідомлень про виявлені помилки, які відправляються контролюючими органами до податкового агента.

Для вилучення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати ”1” - на виключення рядка.

Для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати ”0” - на введення рядка.
Отже, для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію, тобто повністю заповнити два рядки, один з яких виключає попередньо внесену інформацію, а другий вносить правильну інформацію. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується «1» - рядок на вилучення, а в другому – «0» - рядок на введення.

Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма
№ 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49, який набрав чинності з 1 квітня 2014 року.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 103.25). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Право використання режиму тимчасового ввезення може бути передано іншій особі

 

Право використання режиму тимчасового ввезення щодо товарів може бути передано особою, відповідальною за дотримання такого митного режиму, будь-якій іншій особі. Це можливо за умови, якщо така інша особа:

1) відповідає вимогам, встановленим Митним кодексом України;

2) приймає на себе зобов'язання особи, відповідальної за дотримання митного режиму тимчасового ввезення.

Дозвіл на це надається митним органом за відповідною заявою особи, відповідальної за дотримання такого митного режиму. Разом із заявою подається:

- письмова заява особи, що має намір прийняти право використання митного режиму тимчасового ввезення, про прийняття на себе зобов’язань особи, відповідальної за дотримання відповідного митного режиму;

- письмову згоду особи-нерезидента – сторони зовнішньо-економічного договору, згідно з яким товари тимчасово ввезено на митну територію України, на передачу права використання митного режиму тимчасового ввезення.

Рішення про надання дозволу на передачу такого права або відмову в наданні дозволу приймається керівником митного органу або уповноваженою ним посадовою особою та оформлюється шляхом накладення відповідної резолюції на заяві.

Про прийняте рішення митний орган невідкладно письмово або в електронній формі повідомляє особу, яка звернулася із заявою.

Порядок передачі права на тимчасове ввезення товарів визначений ст. 109 Митного кодексу України.  

 

Куп`янська ОДПІ: з початку року сплачено майже 97 млн. грн. єдиного внеску

 

Зокрема лише у квітні цього року до бюджету надійшло 26,1 млн. грн. ЄСВ.

«Результати надходжень єдиного соціального внеску свідчать про ефективне вжиття комплексу організаційних та практичних заходів, які були спрямовані на підтримку платників єдиного внеску і створення їм умов для зручності своєчасного здійснення цього платежу», - зазначає начальник Куп`янської ОДПІ Олена Кухтіна.

Посадовець нагадала, що з питань застосування норм законодавства щодо нарахування та сплати єдиного внеску, платник може звертатись до загальнодоступного Інформаційно-довідкового ресурсу Міндоходів, який знаходиться за адресою http://zir.minrd.gov.ua.

Слід зазначити, що загалом у Куп`янській ОДПІ зареєстровано 6 971 платник податків, з яких 5 636 – це фізичні особи-підприємці, а 1 335 – юридичні особи.

 

Підсумки кампанії декларування – 2014

 

Щороку, у період з 1 січня по 1 травня проходить кампанія декларування доходів громадян.

За підсумками цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих громадянами Куп`янської ОДПІ у  2014 році на кінець травня поточного року подано 859 декларацій про майновий стан та доходи, задекларований оподаткований дохід яких склав 23866,9 тис. грн. Згідно з поданими деклараціями сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету склала 831,3 тис. грн.

Протягом кампанії декларування громадянами було задекларовано доходи від:

 - отримання спадщини – 13129,3 тис. грн.;

 - продажу рухомого майна – 479,7 тис. грн.;

 - інвестиційних доходів – 683,9 тис. грн.;

Куп`янська ОДПІ нагадує: згідно вимог Податкового кодексу України, кожен громадянин має самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ним податковій декларації.

 

 

Електронні сервіси Міндоходів

 

Міністерством доходів і зборів України впроваджено електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» та безкоштовне програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

            За допомогою Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення платники мають змогу:

- формувати податкову звітність, звітність до Державної служби статистики України, звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України;

- накладати ЕЦП і шифрувати електронні документи;

- надсилати звітність, яка подається одним суб’єктом ггосподарювання до різних органів виконавчої влади на єдину адресу;

- автоматичного оновлення програмного забезпечення.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення розміщено на веб-порталі Міністерства.

Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків,  робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою: по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.

            Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:

            - подання податкової звітності в режимі реального часу;

            - перегляд податкової звітності;

            - доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Отримати консультації щодо роботи в Електронному кабінеті платника податків та зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням користувачі можуть за телефонами: (044)3230111; (067)5550111, (066)5550111.

 

Формування звітів в електронному вигляді

 

            Органи Міністерства доходів і зборів забезпечують приймання звітів в електронному вигляді, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою засобів електронного цифрового підпису.

            Звертаємо увагу платників податків на те, що для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді є необхідним наявність актуальних версій відповідного програмного забезпечення.

Також нагадуємо, що для якісного обслуговування платників на веб-порталі Міністерства доходів і зборів функціонують такі електронні сервіси : «Електронний кабінет платника податків», «Електронна митниця», «Реєстр платників ПДВ», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Пульс», «Адреси масової реєстрації», «Електронна звітність», «Декларування он-лайн», «База знань».

 

Які податки не сплачують фізичні особи-підприємці, що перебувають на спрощеній системі оподаткування?

 

Фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:

            - податку на доходи фізичних осіб у частині доходів, що отримані в результаті господарської діяльності фізичної особи та включені до бази оподаткування єдиним податком згідно з главою ХІV «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Податкового кодексу України;

- податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, якщо така фізична особа обрала ставку єдиного податку, що не зобов’язує її реєструватись платником податку на додану вартість;

- земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності;

- збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

- збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

Порядок застосування спрощеної системи оподаткування визначений главою ХІV Податкового кодексу України.

 

Звертайтесь, фахівці ЦОП Міндоходів завжди готові допомогти

 

Основною метою створення Центрів обслуговування платників була організація сервісного обслуговування відвідувачів на такому рівні, який по праву можна назвати сервісом європейського рівня.

            У Куп`янській ОДПІ такий Центр розташований за адресою: вул. Харківська, 99 у приміщенні  ОДПІ. Завітавши у ЦОП, відвідувач може ознайомитись з переліком тих послуг, які безкоштовно надаються Міністерством доходів і зборів України, його територіальними органами та отримати ці послуги. До послуг відвідувачів – просторі приміщення, сучасне обладнання, достатній штат кваліфікованих фахівців, які в найкоротший термін надають весь перелік сучасних послуг, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів та єдиного соціального внеску.

            Крім надання адміністративних послуг в приміщенні ЦОП для  відвідувачів забезпечений доступ до Wi-Fi, також у залі № 2 безпосередньо для користування платниками розміщено комп’ютери, які підключено до мережі Інтернет. Бажаючі тут же можуть оформити безкоштовно електронний цифровий підпис АЦСК ІДД Міндоходів.

            Спеціалісти Центру обслуговування платників Куп`янської  ОДПІ завжди готові допомогти відвідувачам у разі виникнення питань відносно оподаткування, при заповненні звітності або інших документів тощо.

            Телефон консультанта-модератора: 5-74-50.

 

 

З 01 червня сертифікати з перевезення товарів з України за формою "EUR.1" видаватимуться митницями Міндоходів

 

Відповідно до пункту 1 статті 18 Правил до Угоди про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ, ратифікованої Законом України від 7 грудня 2011 року №4091-VI (далі – Угода), 31 травня 2014 року закінчується дворічний перехідний період видачі сертифікатів (далі – сертифікат) торгово-промисловими палатами в Україні.

З 01 червня 2014 року митниці Міндоходів будуть здійснювати видачу сертифікатів на товари українського походження, що експортуються до Держав Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ), до складу якої входять Швейцарія, Норвегія, Ісландія, Ліхтенштейн.

 

Немаєте що декларувати? Прямуйте «зеленим коридором»!

 

Нагадуємо, "зелений коридор" призначений для громадян, які переміщують через кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені заборони або обмеження.

Громадяни, які проходять через даний коридор, звільняються від подання письмової митної декларації.

Зокрема, по "зеленому коридору" дозволено переміщувати:

1) особисті речі:
- два мобільних телефони, одна відеокамера, один фотоапарат, два переносних персональних комп`ютери;
- спортивне спорядження;
- особисті прикраси, одяг, взуття, які були у користуванні;
- 500 мл туалетної води та/або 100 мл парфумів;
- інші товари для особистого користування.

2) товари загальною вартістю не більше 500 євро, а вагою - 50 кг (наземним транспортом) та 1000 євро (повітряним).
3) готівкову валюту України або іноземну валюту не більше еквіваленту 10 000 євро (на одну особу).
4) алкогольні напої: горілчані вироби (горілка, коньяк, віскі та інші) у кількості 1 л, вино - 2 л, пиво - 5 л.
5) тютюнові вироби - 200 цигарок або 50 сигар чи 250 г тютюну (або 250 г цих виробів).
6) продукти харчування для власного споживання на суму, яка не перевищує 200 євро:
- в упаковці виробника (призначеній для роздрібної торгівлі) - 1 упаковка або загальною масою не більше, ніж 2 кг кожного найменування;
- без упаковки - до 2 кг кожного найменування;
- неподільний продукт, готовий до безпосереднього вживання, - 1 шт. кожного найменування.

7) лікарські засоби у кількості, що не перевищує 5 упаковок кожного найменування на одну особу (крім тих, що містять наркотичні чи психотропні речовини) або що не перевищує зазначену в рецепті (наявному в особи), виданому на ім`я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря та/або закладу охорони здоров`я. 

Звертаємо увагу, якщо переміщуються через "зелений коридор" товари, які заборонені або обмежені законодавством України, або товари в обсягах, що перевищують неоподатковувану норму переміщення через митний кордон, порушення даних правил тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 НМДГ. У разі, якщо безпосередніми предметами правопорушення є товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено законодавством України, - ці товари будуть конфісковані. (Роз’яснення Міндоходів від 02.04.14 р.)

 

Мобілізовані підприємці - "спрощенці", які не використовують працю найманих осіб, не сплачують за себе ЄСВ та єдиний податок

 

З метою врегулювання питань нарахувань авансових внесків для фізичних осіб –  підприємців – платників єдиного податку першої і другої груп, що не здійснювали  господарську діяльність на період мобілізації та не одержували дохід, контролюючі органи матимуть підстави вважати податковий борг платника єдиного податку, що виник внаслідок непереборної сили (форс-мажорних обставин), безнадійним податковим боргом, що підлягатиме списанню.

Однак, вказана категорія платників повинна буде надати підтверджуючий документ з військового комісаріату, у якому буде  зазначено період перебування на зборах. Контролюючі органи не застосовують до зазначеної категорії платників штрафні санкції та пеню з єдиного податку за період їх перебування на військовій службі.

В той же час, на підставі Указу Президента України від 17.03.14 №303/2014 «Про часткову мобілізацію»  фізичні особи, призвані на військову службу, які отримують грошове забезпечення, зокрема і фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (при цьому у господарській діяльності не використовують працю найманих осіб), звільняються від сплати єдиного внеску (за себе).

Умовою звільнення від сплати є нездійснення господарської діяльності у цей період, неотримання доходів та надання підтверджуючих документів з військових комісаріатів, у яких зазначається період перебування на військовій службі.

Відповідна норма визначена Узагальнюючою податковою консультацією щодо окремих питань оподаткування платників єдиного податку, затвердженою наказом Міндоходів від 06.05.2014 № 276.

 

Порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність

 

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:

- першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),

- другим – ЕЦП керівника,

- третім – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП керівника,

- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи,

- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).

Відповідна норма визначена пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися  на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.03). 

 

 

 

Володимир Хоменко: Створення Служби фінансових розслідувань зменшить тиск на бізнес та зробить прозорою фінансову систему

 

В Україні буде створено Службу фінансових розслідувань, яка поєднуватиме контрольно-перевірочні функції та функції досудового розслідування у сфері запобігання та боротьби з економічними правопорушеннями. Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час брифінгу у Кабінеті Міністрів України.

Ідея створення такого органу виконавчої влади була підтримана на нараді у Першого віце-прем’єр-міністра України Віталія Яреми, а 23 травня концепцію Служби затвердили на урядовому комітеті.

«Служба фінансових розслідувань буде створена на базі Державної фінансової інспекції, підрозділів податкової міліції, підрозділів Міністерства внутрішніх справ України та Служби безпеки України, що протидіють злочинам у сфері економіки. Ми усунемо дублювання функцій правоохоронних органів. Цей процес не вимагатиме додаткових видатків, більше того, бюджет збереже гроші за рахунок скорочення структур-дублерів», – підкреслив Володимир Хоменко.

За його словами, держава втрачатиме менше коштів за рахунок зменшення корупції та оптимізації бюджетних витрат. Суспільство отримає можливість контролювати прозорість і чесність державних видатків, а держава оперативно вирішуватиме стратегічно важливі для країни завдання. Насамперед, йдеться про запобігання і боротьбу з економічними правопорушеннями, захист національної безпеки у фінансово-економічній сфері, реагування щодо поточних загроз фінансовій системі держави.

«Створення Служби фінансових розслідувань – крок до розвитку легального бізнесу. Це – стимул до інвестицій та бізнес-активності, державна інвестиція у майбутнє країни. Її дивіденди – збільшення бюджетних надходжень, знищення корупції, радикальне зменшення тіньових фінансових схем», – наголосив заступник Міністра.
Планується, що нова Служба підпорядковуватиметься Кабінету Міністрів України та один раз на рік звітуватиме перед Верховною Радою України.

Володимир Хоменко також повідомив, що наразі розпочинається широкоформатне обговорення концепції Служби з представниками бізнесу та громадськості.
«Для нас обов'язковою є думка суспільства. Ми розпочинаємо широкоформатні зустрічі з бізнесом та громадськістю. Для обговорення концепції служби зберемо юристів, експертів, бізнес-асоціації, де разом відпрацюємо прозорі правила гри. Подаватимемо концепцію до Уряду, врахувавши усі думки та пропозиції», – зазначив Володимир Хоменко.

 

 

Міндоходів пропонує максимально посилити контроль на ринку спирту

 

Міністерство доходів і зборів України пропонує максимально посилити контроль на ринку спирту, зокрема, за виробництвом, реалізацією та використанням цього продукту. Про це повідомив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко.

Відомство виступило з ініціативою провести масштабні перевірки щодо цільового використання спирту у фармацевтичній галузі. Одночасно Міндоходів вважає за необхідне перевірити використання спирту для виробництва міцного алкоголю та випуску біоетанолу.

На думку Володимира Хоменка, такі дії зведуть до мінімуму тіньовий ринок спирту та міцного алкоголю.

Також він поінформував про відновлення повноцінної роботи податкових постів на спиртових заводах.

«Ми продовжуємо перевіряти учасників ринку алкоголю для боротьби з тіньовим ринком та забезпечення надходжень податків у державну казну. Слідчі дії відбуваються у 38 містах діяльності ДП «Укрспирт», у тому числі в головному офісі підприємства, та 11 місцях можливого незаконного виробництва алкогольної продукції. Також відпрацьовуємо 8 легальних виробників за підозрою у виготовленні та реалізації необлікованої продукції без сплати податків», — заявив Володимир Хоменко.

Він нагадав, що перша стадія операції «Акциз-2014», яка завершилася 15 травня 2014, засвідчила позитивну динаміку скорочення тіньового ринку алкоголю.

«За рахунок зменшення тіньового ринку забезпечено виконання індикативних показників за квітень по надходженню акцизного податку на рівні 107,3 відсотка (близько 2 млрд. гривень). У квітні тільки підприємства лікеро-горілчаної галузі перерахували до бюджету акцизу на 207,8 млн. гривень більше, ніж у березні поточного року», — підкреслив Володимир Хоменко.

 

Кількість наданих Центрами обслуговування платників податків адмінпослуг досягла 1,1 млн.

 

Протягом січня-квітня поточного року Центрами обслуговування платників податків (ЦОП) було надано 1,1 млн. адміністративних послуг.

Центрами надається комплекс послуг, зокрема 103 адміністративні послуги, а також консультативні та інформаційні. Також до функцій ЦОПів належать функції прийняття податкової звітності та видача ключів електронного цифрового підпису.

Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники податків, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За січень – квітень було надано понад 0,5 млн. таких послуг.

Також популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів. Цих послуг протягом січня – квітня 2014 року ЦОПами було надано 74,7 тис. та 72,5 тис. відповідно.

Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів було проведено опитування відвідувачів Центрів. Респондентам пропонувалось висловити свою думку щодо необхідності виведення зображень з камер спостереження, встановлених в ЦОП на веб–портал Міністерства доходів і зборів та впровадження електронного сервісу „Онлайн – черга”, який дозволить платникам заздалегідь планувати свій візит до органів доходів і зборів.

За результатами опитування значна кількість платників податків підтримала запровадження зазначених сервісів.

Станом на початок травня поточного року обслуговування платників податків на території України здійснюється у 535 ЦОП.

 

Чи звільняється від обов’язку подавати податкову звітність СГ, який призупиняє на певний період ведення своєї діяльності?

 

Якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все рівно повинен подавати. Тобто, платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період (далі – ПКУ) подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до ПКУ незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Таким чином звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.

Подання податкової декларації визначено ст.49 ПКУ. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).

 

За неподання звітності за формою № 1 ДФ передбачено відповідальність   

 

Про це повідомила піж час зустрічі з представниками ЗМІ начальник Куп`янської\ ОДПІ Олена Кухтіна.

Згідно з положеннями Податкового кодексу України за неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку передбачено штраф у розмірі 510 гривень. Якщо протягом року платником було повторно вчинено такі самі дії – до нього буде застосовано штраф у розмірі 1020 гривень.

Проте ці штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у податковій звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку виникли у зв’язку з виконанням податковим агентом вимог п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу та були виправлені відповідно до вимог ст. 50 цього ж кодексу.

Разом з цим, згідно зі ст. 163 прим. 4 Кодексу про адміністративні правопорушення за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення контролюючим органам за встановленою формою відомостей про доходи громадян передбачено відповідальність у вигляді попередження або штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності. Розмір такого штрафу – від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 34 грн до 51 грн).

За такі ж дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, до посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності буде застосовано штраф у розмірі від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн до 85 грн).

 

Слідкуйте за терміном дії довідок при ліквідації суб’єкта господарювання

 

Після проведеної документальної позапланової перевірки платника податків та його відокремлених підрозділів та спливу законодавчо встановлених строків сплати узгоджених грошових зобов’язань такого платника та його відокремлених підрозділів, у разі відсутності заперечень органу доходів і зборів щодо здійснення державної реєстрації припинення платника податків та встановлення факту відсутності заборгованості платника податків та його відокремлених підрозділів перед бюджетом щодо сплати платежів, орган доходів і зборів складає довідку про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за ф. №22-ОПП.

Довідка за ф. №22-ОПП може бути видана такій особі безпосередньо в органі доходів і зборів, але не пізніше третього робочого дня, наступного за днем реєстрації довідки в органі доходів і зборів. Після закінчення триденного строку довідка направляється поштою.

Якщо ліквідовується платник податків, який перебуває на обліку в органі за основним місцем обліку та одночасно в інших органах доходів і зборів перебуває на обліку за неосновним місцем обліку чи перебувають на обліку його відокремлені підрозділи, довідка про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за ф. №22-ОПП видається такому платнику податків органом доходів і зборів за основним місцем обліку лише після отримання від усіх інших зазначених органів висновків про відсутність заборгованості щодо сплати платежів.

Платникам податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру, а також щодо яких законом або нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України для проведення реєстрації припинення платника податків вимагається довідка про зняття з обліку платника податків, замість довідки за ф. №22-ОПП видається довідка про зняття з обліку платника податків за ф. №12-ОПП.

Довідки за ф. №22-ОПП та за ф. №12-ОПП є дійсними протягом двох місяців від дня їх реєстрації в органі доходів і зборів.

Після завершення строку дії довідки за ф. №12-ОПП або за ф. №22-ОПП повторна довідка видається протягом місяця від дня отримання звернення платника податків про заміну довідки у такому ж порядку, як і попередня довідка.

 

 

Звіт з єдиного внеску не можна надсилати поштою

 

Оскільки звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, надісланий поштою, не вважається поданим.

Нагадаємо, звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття їх на облік:

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.

Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454.

 

 

Заповнюємо поле "Призначення платежу" у платіжних документах

 

При заповненні платіжних документів на переказ коштів у разі сплати бюджетних платежів у полі №3 поля "Призначення платежу" вказується один з нижченаведених реквізитів платника податку, який здійснює перерахування:

- код ЄДРПОУ платника податку (повинен мати 8 цифр, якщо цифр менше 8, то зліва доповнюється нулями до 8 цифр). У разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків-фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови платника податків від одержання реєстраційного номера);

- реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр).

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру сплачених коштів затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 р. №609.

 

 

Надали фінансову допомогу – заповніть правильно звітність за формою № 1ДФ   

 

 

При виплаті доходу на користь фізичної особи у вигляді поворотної фінансової допомоги за ознакою доходу «153» в податковому розрахунку за формою № 1ДФ відображається сума нарахованого доходу у графі 3а, сума виплаченого доходу - у графі 3, а у графі 4а (нарахований податок на доходи фізичних осіб) та графі 4 (перерахований податок на доходи фізичних осіб) проставляється нуль.

Нагадаємо, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому та основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку.

Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49.

Відповідно до п. 3 цього Порядку у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

У графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

У графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством.

Фактична сума перерахованого податку до бюджету відображається у графі 4 «Сума перерахованого податку».

 

 

Перша реєстрація транспорту

 

 

Юридичні особи в десятиденний строк після першої реєстрації в Україні транспортних засобів зобов’язані подати до органів Міндоходів за місцем свого знаходження та за місцем реєстрації транспортного засобу розрахунок суми збору за такі транспортні засоби. До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив таку реєстрацію.

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Починаючи з одинадцятого дня після реєстрації транспортного засобу до порушників строку подання Розрахунку, відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, застосовуються штрафні санкції у розмірі 170 грн за кожне таке неподання або затримку.

Форма Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 р. № 767.

 

 

При втраті податкової звітності можна отримати копію

 

«Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Обераємо спрощену систему оподаткування при реєстрації суб’єкта господарювання

 

Починаючи з 1 січня 2014 року для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державному реєстратору разом з заповненою реєстраційною карткою може бути подана (як додаток) Заява щодо обрання новоствореним суб’єктом господарювання спрощеної системи оподаткування та/або Реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника ПДВ.

«Такі заяви долучаються державним реєстратором до відповідної реєстраційної справи. Електронні відскановані копії заяв передаються одночасно з відомостями з реєстраційної картки до відповідного органу доходів і зборів», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Заява про застосування спрощеної системи оподаткування, яка подається як додаток до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, не може містити код ЄДРПОУ.

Детальніше про це – у листі Державної реєстраційної служби України від 26.12.2013 р. № 858/04-12-13.

 

 

Просмотров: 677 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 3
    Гостей: 3
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024