Купянский городской портал! Суббота, 18.05.2024, 15:15
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2014 » Май » 27 » Купянская ОГНИ информирует
20:01
Купянская ОГНИ информирует

Підсумки кампанії декларування – 2014

 

Щороку, у період з 1 січня по 1 травня проходить кампанія декларування доходів громадян.

За підсумками цьогорічної кампанії декларування доходів, отриманих громадянами Куп`янської ОДПІ у  2014 році на кінець травня поточного року подано 859 декларацій про майновий стан та доходи, задекларований оподаткований дохід яких склав 23866,9 тис. грн. Згідно з поданими деклараціями сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету склала 831,3 тис. грн.

Протягом кампанії декларування громадянами було задекларовано доходи від:

 - отримання спадщини – 13129,3 тис. грн.;

 - продажу рухомого майна – 479,7 тис. грн.;

 - інвестиційних доходів – 683,9 тис. грн.;

Куп`янська ОДПІ нагадує: згідно вимог Податкового кодексу України, кожен громадянин має самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ним податковій декларації.

 

 

Електронні сервіси Міндоходів

 

Міністерством доходів і зборів України впроваджено електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» та безкоштовне програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

            За допомогою Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення платники мають змогу:

- формувати податкову звітність, звітність до Державної служби статистики України, звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України;

- накладати ЕЦП і шифрувати електронні документи;

- надсилати звітність, яка подається одним суб’єктом ггосподарювання до різних органів виконавчої влади на єдину адресу;

- автоматичного оновлення програмного забезпечення.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення розміщено на веб-порталі Міністерства.

Електронний кабінет платника – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків,  робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Вхід до електронного кабінету платника здійснюється за адресою: по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Міндоходів шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису.

            Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:

            - подання податкової звітності в режимі реального часу;

            - перегляд податкової звітності;

            - доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

Отримати консультації щодо роботи в Електронному кабінеті платника податків та зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням користувачі можуть за телефонами: (044)3230111; (067)5550111, (066)5550111.

 

Формування звітів в електронному вигляді

 

                Органи Міністерства доходів і зборів забезпечують приймання звітів в електронному вигляді, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою засобів електронного цифрового підпису.

                Звертаємо увагу платників податків на те, що для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді є необхідним наявність актуальних версій відповідного програмного забезпечення.

Також нагадуємо, що для якісного обслуговування платників на веб-порталі Міністерства доходів і зборів функціонують такі електронні сервіси : «Електронний кабінет платника податків», «Електронна митниця», «Реєстр платників ПДВ», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Пульс», «Адреси масової реєстрації», «Електронна звітність», «Декларування он-лайн», «База знань».

 

Які податки не сплачують фізичні особи-підприємці, що перебувають на спрощеній системі оподаткування?

 

Фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з таких податків і зборів:

                - податку на доходи фізичних осіб у частині доходів, що отримані в результаті господарської діяльності фізичної особи та включені до бази оподаткування єдиним податком згідно з главою ХІV «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» Податкового кодексу України;

- податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, якщо така фізична особа обрала ставку єдиного податку, що не зобов’язує її реєструватись платником податку на додану вартість;

- земельного податку, крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються ними для провадження господарської діяльності;

- збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

- збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

Порядок застосування спрощеної системи оподаткування визначений главою ХІV Податкового кодексу України.

 

Звертайтесь, фахівці ЦОП Міндоходів завжди готові допомогти

 

Основною метою створення Центрів обслуговування платників була організація сервісного обслуговування відвідувачів на такому рівні, який по праву можна назвати сервісом європейського рівня.

                У Куп`янській ОДПІ такий Центр розташований за адресою: вул. Харківська, 99 у приміщенні  ОДПІ. Завітавши у ЦОП, відвідувач може ознайомитись з переліком тих послуг, які безкоштовно надаються Міністерством доходів і зборів України, його територіальними органами та отримати ці послуги. До послуг відвідувачів – просторі приміщення, сучасне обладнання, достатній штат кваліфікованих фахівців, які в найкоротший термін надають весь перелік сучасних послуг, пов’язаних з адмініструванням податків та зборів та єдиного соціального внеску.

                Крім надання адміністративних послуг в приміщенні ЦОП для  відвідувачів забезпечений доступ до Wi-Fi, також у залі № 2 безпосередньо для користування платниками розміщено комп’ютери, які підключено до мережі Інтернет. Бажаючі тут же можуть оформити безкоштовно електронний цифровий підпис АЦСК ІДД Міндоходів.

                Спеціалісти Центру обслуговування платників Куп`янської  ОДПІ завжди готові допомогти відвідувачам у разі виникнення питань відносно оподаткування, при заповненні звітності або інших документів тощо.

                Телефон консультанта-модератора: 5-74-50.

 

 

З 01 червня сертифікати з перевезення товарів з України за формою "EUR.1" видаватимуться митницями Міндоходів

 

Відповідно до пункту 1 статті 18 Правил до Угоди про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ, ратифікованої Законом України від 7 грудня 2011 року №4091-VI (далі – Угода), 31 травня 2014 року закінчується дворічний перехідний період видачі сертифікатів (далі – сертифікат) торгово-промисловими палатами в Україні.

З 01 червня 2014 року митниці Міндоходів будуть здійснювати видачу сертифікатів на товари українського походження, що експортуються до Держав Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ), до складу якої входять Швейцарія, Норвегія, Ісландія, Ліхтенштейн.

 

Немаєте що декларувати? Прямуйте «зеленим коридором»!

 

Нагадуємо, "зелений коридор" призначений для громадян, які переміщують через кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені заборони або обмеження.

Громадяни, які проходять через даний коридор, звільняються від подання письмової митної декларації.

Зокрема, по "зеленому коридору" дозволено переміщувати:

1) особисті речі:
- два мобільних телефони, одна відеокамера, один фотоапарат, два переносних персональних комп`ютери;
- спортивне спорядження;
- особисті прикраси, одяг, взуття, які були у користуванні;
- 500 мл туалетної води та/або 100 мл парфумів;
- інші товари для особистого користування.

2) товари загальною вартістю не більше 500 євро, а вагою - 50 кг (наземним транспортом) та 1000 євро (повітряним).
3) готівкову валюту України або іноземну валюту не більше еквіваленту 10 000 євро (на одну особу).
4) алкогольні напої: горілчані вироби (горілка, коньяк, віскі та інші) у кількості 1 л, вино - 2 л, пиво - 5 л.
5) тютюнові вироби - 200 цигарок або 50 сигар чи 250 г тютюну (або 250 г цих виробів).
6) продукти харчування для власного споживання на суму, яка не перевищує 200 євро:
- в упаковці виробника (призначеній для роздрібної торгівлі) - 1 упаковка або загальною масою не більше, ніж 2 кг кожного найменування;
- без упаковки - до 2 кг кожного найменування;
- неподільний продукт, готовий до безпосереднього вживання, - 1 шт. кожного найменування.

7) лікарські засоби у кількості, що не перевищує 5 упаковок кожного найменування на одну особу (крім тих, що містять наркотичні чи психотропні речовини) або що не перевищує зазначену в рецепті (наявному в особи), виданому на ім`я цієї особи та засвідченому печаткою лікаря та/або закладу охорони здоров`я. 

Звертаємо увагу, якщо переміщуються через "зелений коридор" товари, які заборонені або обмежені законодавством України, або товари в обсягах, що перевищують неоподатковувану норму переміщення через митний кордон, порушення даних правил тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 НМДГ. У разі, якщо безпосередніми предметами правопорушення є товари, переміщення яких через митний кордон України заборонено або обмежено законодавством України, - ці товари будуть конфісковані. (Роз’яснення Міндоходів від 02.04.14 р.)

 

Мобілізовані підприємці - "спрощенці", які не використовують працю найманих осіб, не сплачують за себе ЄСВ та єдиний податок

 

З метою врегулювання питань нарахувань авансових внесків для фізичних осіб –  підприємців – платників єдиного податку першої і другої груп, що не здійснювали  господарську діяльність на період мобілізації та не одержували дохід, контролюючі органи матимуть підстави вважати податковий борг платника єдиного податку, що виник внаслідок непереборної сили (форс-мажорних обставин), безнадійним податковим боргом, що підлягатиме списанню.

Однак, вказана категорія платників повинна буде надати підтверджуючий документ з військового комісаріату, у якому буде  зазначено період перебування на зборах. Контролюючі органи не застосовують до зазначеної категорії платників штрафні санкції та пеню з єдиного податку за період їх перебування на військовій службі.

В той же час, на підставі Указу Президента України від 17.03.14 №303/2014 «Про часткову мобілізацію»  фізичні особи, призвані на військову службу, які отримують грошове забезпечення, зокрема і фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (при цьому у господарській діяльності не використовують працю найманих осіб), звільняються від сплати єдиного внеску (за себе).

Умовою звільнення від сплати є нездійснення господарської діяльності у цей період, неотримання доходів та надання підтверджуючих документів з військових комісаріатів, у яких зазначається період перебування на військовій службі.

Відповідна норма визначена Узагальнюючою податковою консультацією щодо окремих питань оподаткування платників єдиного податку, затвердженою наказом Міндоходів від 06.05.2014 № 276.

 

Порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на податкову звітність

 

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:

- першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),

- другим – ЕЦП керівника,

- третім – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП керівника,

- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.

Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку:

- першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи,

- другим – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).

Відповідна норма визначена пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 № 233. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися  на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.03). 

 

30 травня – останній день сплати земельного податку за квітень 2014 року

 

30 травня 2014 року закінчується строк сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за  квітень 2014 року.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Юридичні особи-платники плати за землю самостійно обчислюють суму податку  щороку станом на 1 січня.

Сума податку, визначена у податковій декларації на поточний рік, сплачується юридичними особами рівними частками щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця (п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України). Тобто, останній день сплати плати за землю за квітень поточного року – 30 травня 2014 року.

Порядок обчислення плати за землю та строк її сплати регулюється статтями 286-287 розділу ХІІІ Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями).  

 

 

Мармур замість полімерів – нові «митні махінації» на Харківщині

 

Майже 100 тон подрібненого мармуру намагались ввезти в Україну під виглядом гранульованого поліпропілену та полістиролу.

Один з місцевих суб’єктів підприємницької діяльності подав до Харківської митниці Міндоходів документи для оформлення гранульованого поліпропілену та полістиролу, що надійшли з Китаю. Вартість товару за супровідними документами становила 1млн.369 тис. гривень. Ці товари підприємство планувало використовувати для виробництва ковпаків до ПЕТ- пляшок та кришок до бочок-кег.

Під час митного контролю фахівці митниці відібрали зразки товарів та направили їх до Харківського відділення Служби експертних досліджень Міндоходів. Лабораторія надала висновок, що досліджувані товари взагалі не містять у своєму складі полімерів. Під виглядом поліпропілену та полістиролу в Україну надійшов подрібнений порошкоподібний мармур (карбонат кальцію з домішками сполук кремнію, сірки, марганцю, заліза, стронцію).

В результаті спеціалістами митниці було складено протокол про порушення митних правил за статтею 472 МКУ, предмети правопорушення вилучено. Порушникам загрожує штраф у розмірі 100 відсотків вартості товарів, з їх конфіскацією. Подальшу долю справи вирішить суд.

 

20 квітня останній день подання податкової декларації з плати за землю за квітень

 

«Податковим кодексом України за юридичними особами – власниками земельних ділянок закріплено обов`язок самостійного обчислення суми податку за користування земельними ділянками та подання податкової декларації в один із обраних термінів», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік (п. 285.1 ст. 285 ПКУ). У разі обрання річного терміну звіту податкова декларація на поточний рік подається відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки не пізніше 20 лютого з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій.

Але платник плати за землю також має право подавати щомісяця нову звітну податкову декларацію з плати за землю, що звільняє його від обов’язку подання річної податкової декларації. В цьому випадку декларація подається протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.3 ст.286 ПКУ).

Таким чином останній день подання податкової декларації з плати за землю за квітень поточного року для платників, які обрали місячний період для звітування, 20 травня.

 

На Слобожанщині до бюджету додатково надійшло більше 72,8 мільйонів гривень ЄСВ

 

За квітень поточного року, платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Харківського регіону (без врахування СДПІ ВПП у м. Харкові) перерахували на рахунки Держказначейства 718,2 мільйонів гривень.

Як зазначають фахівці управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ Міндоходів у Харківській області, додатково до бюджету спрямовано близько 72,8 мільйонів гривень ЄСВ.

«Виконання зобов’язань зі сплати єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування – це, перш за все, своєчасні пенсії та соціальні гарантії, зокрема, захист на випадок безробіття та  від нещасних випадків й професійних захворювань, а також тимчасової втрати працездатності», - підкреслила в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Світлана Пажина.

Наразі на Слобожанщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників.

 

На Харківщині 92% платників єдиного внеску звітують електронкою

 

На сьогоднішній день звітність з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надіслали 15,6 тис. суб’єктів господарювання. Майже 92 % з них прозвітували за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Фахівці ГУ Міндоходів у Харківській області відзначають, що за період адміністрування ЄСВ кількість платників єдиного внеску, які звітують в електронному вигляді, зросла більше ніж в 2 рази. Так, на початку жовтня, коли адміністрування єдиного внеску було розпочато Міндоходів, їх нараховувалося лише 38 відс.

Така динаміка пояснюється зручністю обраного способу звітування.

Платникам достатньо лише отримати цифровий підпис та завантажити програмне забезпечення, які можна отримати безоплатно.

 

Граничну вартість товарів, які не оподатковуються ПДВ при ввезенні та вивезенні з України, збільшено до 150 євро

 

З 1 квітня 2014 року збільшено граничну вартість товарів, які можна ввозити чи вивозити з України без сплати ПДВ. До цього часу вартість товарів, яка не оподатковувалась, становила 100 євро. Після прийняття Верховною радою України Закону України №1166-18 «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» незалежно від митного режиму розміщення товарів гранична вартість товарів 150 євро.

В той же час неоподатковану фактурну вартість товарів, які ввозяться в Україну у несупроводжуваному багажі та у міжнародних поштових і експрес-відправленнях, зменшено з 300 до 150 євро. Причому для міжнародних експрес-відправлень зазначена неоподаткована вартість багажу встановлена для одного одержувача від одного відправника в одному відправленому багажі, а не для одного одержувача протягом однієї доби, як було раніше (пп.196.1.17 ПКУ).

 

Хто має платити туристичний збір

 

Наразі наближається  літо  - пора  відпусток та подорожей.  У громадян виникає багато питань стосовно туристичного збору.

«Відповідно до п. 268.2 ст. 268 р. ХІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2011 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної та міської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк», зазначає начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Згідно із пп. 268.6.1 п. 268.6 ст. 268 р. ХІІ податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

Перелік податкових агентів визначений п. 268.5 ст. 268 р. ХІІ ПКУ.

Так, згідно з рішенням сільської, селищної та міської ради справляння збору може здійснюватися:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються сільською, селищною або міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.

 

Харківська митниця направила до бюджету країни майже 1,5 мільярди гривень

 

За даними фахівців митниці, таку суму надходжень до Державного бюджету було забезпечено протягом січня – квітня 2014 року.

При цьому, додатково було залучено до держскарбниці 35,5 мільйонів гривень. Ці кошти вдалося отримати за рахунок контролю митної вартості товарів – 30,8 мільйонів, класифікаційної роботи – 3,4 мільйони, контролю за визначенням країни походження – 1,3 мільйона гривень. Також, до Держбюджету від реалізації конфіскованого майна перераховано 158,3 тисяч гривень.

Лише за останній місяць завдяки роботі митниці скарбниця поповнилась на 562 мільйони гривень. З яких додатково – 5,6 мільйонів. Зокрема, за рахунок контролю митної вартості товарів – 4,5 мільйони, класифікаційної роботи – 0,7 мільйона, контролю за визначенням країни походження – 0,4 мільйона гривень.

Поряд з підвищенням якості митного контролю митниця орієнтована на спрощення митних процедур та забезпечення ефективного митного сервісу. Так, більш ніж удвічі скорочено час оформлення митних декларацій, який у середньому становить 1 ч. 39 хв (при нормативі 4 робочих години). Рішення про проведення митного огляду приймаються автоматизовано, що практично усуває людський фактор.

 

Громадянин може обрати земельну ділянку для застосування пільги по земельному податку

 

Фізична особа, яка має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання та право на застосування пільги щодо сплати  земельного  податку, може самостійно обрати земельну ділянку, на яку буде отримано пільгу.

Перелік категорій фізичних осіб, які звільняються від сплати земельного податку, визначено у п.281.1 ст.281 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

«Звільнення від сплати земельного податку, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 281.1 статті 281 ПКУ, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм» - , підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна:

для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Отже, фізична особа, яка належить до категорії осіб, які мають право на пільги щодо сплати земельного податку, отримує таке право лише після оформлення права власності на земельну ділянку у законодавчо встановленому порядку та внесення відповідних даних до державного земельного кадастру.

Особливості справляння земельного податку визначені у статтях 269-290 ПКУ (розд. ХІІІ. Плата за землю).

 

Українським виробникам відкриють широкий доступ до ринку ЄС

 

Європейський союз в односторонньому порядку  надасть Україні автономні торговельні преференції. Завдяки цьому будуть зменшені або скасовані митні збори ЄС на товари, що походять з України.

Зокрема, завдяки запровадженню квотування у двосторонній торгівлі між Україною та ЄС українські виробники отримають можливість завозити певні обсяги даних товарів без справляння увізних мит. Тобто під загальний режим імпорту підпадатимуть лише товари, які перевищують визначений обсяг.  Вони оподатковуватимуться за тими ж умовами, які діють в Україні сьогодні.

Застосування автономних торговельних преференцій орієнтовно розпочнеться  з травня 2014 року.

Також повідомляємо, що детальніше ознайомитися з довідкою щодо автономного преференційного торгового режиму ЄС для України, інструкцією щодо правил проходження, які будуть застосовуватися при експорті до держав-членів ЄС, а також проектом Регламенту Європейського Парламенту та Ради стосовно скорочення або скасування митних зборів на товари, що походять з України, можна на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/MixedList?tag=AvtonomniiPreferentsiiniiTorgovelniiRezhimYesDliaUkr

 

Коли  анульовується реєстрація підприємця як єдиноплатника

 

Згідно з положеннями Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу.

У разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених Податковим кодексом, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення.

В такому випадку суб’єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

 

Безоплатне розповсюдження матеріалів з метою реклами: об’єкт оподаткування ПДВ

 

Згідно з п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України об’єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Постачання товарів/послуг включає в себе безоплатну передачу майна іншій особі, постачання послуг іншій особі на безоплатній основі (пп.«в» п.п.14.1.185, п.п.14.1.191 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України).

Враховуючи зазначене, операції з безоплатного розповсюдження матеріалів з метою реклами, в тому числі зразків продукції (проведення дегустації) є об’єктом оподатковування ПДВ і підлягають оподаткуванню ПДВ на загальних підставах за основною ставкою.

 

Звіт про контрольовані операції подаємо до 1 жовтня

 

Верховна Рада України 13 травня 2014 року ухвалила Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звітного періоду при застосуванні норм трансфертного ціноутворення» (на базі законопроекту від 24.03.2014 р. № 4527).

Законом установлено, що:

 — перший звіт про контрольовані операції за період з 1 вересня по 31 грудня 2013 року буде подаватися до 1 жовтня 2014 року замість 1 травня 2014 року;

 — не будуть застосовуватися штрафи у зв’язку із самостійним коригуванням грошових зобов’язань, пов’язаних із коригуванням цін у контрольованих операціях за цей період.

Крім цього, Законом зменшено розмір штрафів за неподання звіту про контрольовані операції та узгоджено термін «операції» із вже встановленим терміном «господарські операції» з метою однозначного їх застосування.

 

Як оподатковується дохід, отриманий ФОП від продажу власного рухомого майна?

 

Пунктом 1 ст.325 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-ІV із змінами та доповненнями (далі - ЦКУ) визначено, що суб’єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи.

Фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати (п.2 ст.325 ЦКУ).

Відповідно до п.173.1 ст.173 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-УІ із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) дохід платника податку від продажу (обміну) об’єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою, визначеною п.167.2 ст.167 ПКУ (5 %).

Згідно з п.173.2 ст.173 ПКУ як виняток із положень п.173.1 цієї статті, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню.
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року двох та більше об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною п.167.2 ст.167 ПКУ.

Враховуючи те, що ЦКУ не встановлює такого суб’єкта права приватної власності як фізична особа – підприємець, дохід, отриманий фізичною особою - підприємцем від продажу власного рухомого майна, підлягає оподаткуванню за нормами, визначеними ст.173 ПКУ.

Міндоходів посилює заходи щодо боротьби з корупцією

 

            У рамках боротьби з проявами корупції в органах Міндоходів, для звернень громадян діє сервіс «Пульс» – пряма телефонна лінія за номером телефону 044-284-00-07. Громадяни мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

 

За неподання звітності за формою № 1 ДФ передбачено відповідальність   

 

Про це повідомила піж час зустрічі з представниками ЗМІ начальник Куп`янської\ ОДПІ Олена Кухтіна.

Згідно з положеннями Податкового кодексу України за неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не у повному обсязі, з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку, якщо такі недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку передбачено штраф у розмірі 510 гривень. Якщо протягом року платником було повторно вчинено такі самі дії – до нього буде застосовано штраф у розмірі 1020 гривень.

Проте ці штрафи не застосовуються у випадках, коли недостовірні відомості або помилки у податковій звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку виникли у зв’язку з виконанням податковим агентом вимог п. 169.4 ст. 169 Податкового кодексу та були виправлені відповідно до вимог ст. 50 цього ж кодексу.

Разом з цим, згідно зі ст. 163 прим. 4 Кодексу про адміністративні правопорушення за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення контролюючим органам за встановленою формою відомостей про доходи громадян передбачено відповідальність у вигляді попередження або штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності. Розмір такого штрафу – від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 34 грн до 51 грн).

За такі ж дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, до посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян - суб’єктів підприємницької діяльності буде застосовано штраф у розмірі від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн до 85 грн).

 

Слідкуйте за терміном дії довідок при ліквідації суб’єкта господарювання

 

Після проведеної документальної позапланової перевірки платника податків та його відокремлених підрозділів та спливу законодавчо встановлених строків сплати узгоджених грошових зобов’язань такого платника та його відокремлених підрозділів, у разі відсутності заперечень органу доходів і зборів щодо здійснення державної реєстрації припинення платника податків та встановлення факту відсутності заборгованості платника податків та його відокремлених підрозділів перед бюджетом щодо сплати платежів, орган доходів і зборів складає довідку про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за ф. №22-ОПП.

Довідка за ф. №22-ОПП може бути видана такій особі безпосередньо в органі доходів і зборів, але не пізніше третього робочого дня, наступного за днем реєстрації довідки в органі доходів і зборів. Після закінчення триденного строку довідка направляється поштою.

Якщо ліквідовується платник податків, який перебуває на обліку в органі за основним місцем обліку та одночасно в інших органах доходів і зборів перебуває на обліку за неосновним місцем обліку чи перебувають на обліку його відокремлені підрозділи, довідка про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів за ф. №22-ОПП видається такому платнику податків органом доходів і зборів за основним місцем обліку лише після отримання від усіх інших зазначених органів висновків про відсутність заборгованості щодо сплати платежів.

Платникам податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру, а також щодо яких законом або нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України для проведення реєстрації припинення платника податків вимагається довідка про зняття з обліку платника податків, замість довідки за ф. №22-ОПП видається довідка про зняття з обліку платника податків за ф. №12-ОПП.

Довідки за ф. №22-ОПП та за ф. №12-ОПП є дійсними протягом двох місяців від дня їх реєстрації в органі доходів і зборів.

Після завершення строку дії довідки за ф. №12-ОПП або за ф. №22-ОПП повторна довідка видається протягом місяця від дня отримання звернення платника податків про заміну довідки у такому ж порядку, як і попередня довідка.

 

 

Звіт з єдиного внеску не можна надсилати поштою

 

Оскільки звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, надісланий поштою, не вважається поданим.

Нагадаємо, звіт до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття їх на облік:

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;

- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;

- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.

Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454.

 

 

Заповнюємо поле "Призначення платежу" у платіжних документах

 

При заповненні платіжних документів на переказ коштів у разі сплати бюджетних платежів у полі №3 поля "Призначення платежу" вказується один з нижченаведених реквізитів платника податку, який здійснює перерахування:

- код ЄДРПОУ платника податку (повинен мати 8 цифр, якщо цифр менше 8, то зліва доповнюється нулями до 8 цифр). У разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків-фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови платника податків від одержання реєстраційного номера);

- реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр).

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру сплачених коштів затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 р. №609.

 

 

Надали фінансову допомогу – заповніть правильно звітність за формою № 1ДФ   

 

 

При виплаті доходу на користь фізичної особи у вигляді поворотної фінансової допомоги за ознакою доходу «153» в податковому розрахунку за формою № 1ДФ відображається сума нарахованого доходу у графі 3а, сума виплаченого доходу - у графі 3, а у графі 4а (нарахований податок на доходи фізичних осіб) та графі 4 (перерахований податок на доходи фізичних осіб) проставляється нуль.

Нагадаємо, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається основна сума поворотної фінансової допомоги, наданої платником податку іншим особам, яка повертається йому та основна сума поворотної фінансової допомоги, що отримується платником податку.

Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 № 49.

Відповідно до п. 3 цього Порядку у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано фізичній особі відповідно до ознаки доходу згідно з довідником ознак доходів, наведеним у додатку до цього Порядку. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

У графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу платнику податку податковим агентом.

У графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством.

Фактична сума перерахованого податку до бюджету відображається у графі 4 «Сума перерахованого податку».

 

 

Перша реєстрація транспорту

 

 

Юридичні особи в десятиденний строк після першої реєстрації в Україні транспортних засобів зобов’язані подати до органів Міндоходів за місцем свого знаходження та за місцем реєстрації транспортного засобу розрахунок суми збору за такі транспортні засоби. До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив таку реєстрацію.

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Починаючи з одинадцятого дня після реєстрації транспортного засобу до порушників строку подання Розрахунку, відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України, застосовуються штрафні санкції у розмірі 170 грн за кожне таке неподання або затримку.

Форма Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 р. № 767.

 

 

При втраті податкової звітності можна отримати копію

 

«Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається», - зауважує начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації».

Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Обераємо спрощену систему оподаткування при реєстрації суб’єкта господарювання

 

Починаючи з 1 січня 2014 року для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державному реєстратору разом з заповненою реєстраційною карткою може бути подана (як додаток) Заява щодо обрання новоствореним суб’єктом господарювання спрощеної системи оподаткування та/або Реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника ПДВ.

«Такі заяви долучаються державним реєстратором до відповідної реєстраційної справи. Електронні відскановані копії заяв передаються одночасно з відомостями з реєстраційної картки до відповідного органу доходів і зборів», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

Заява про застосування спрощеної системи оподаткування, яка подається як додаток до реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи, не може містити код ЄДРПОУ.

Детальніше про це – у листі Державної реєстраційної служби України від 26.12.2013 р. № 858/04-12-13.

 

З метою протидії корупції функціонує «Пульс»

 

Звернувшись на сервіс Міндоходів, заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного питання.

Нагадаємо, що у випадку здійснення фахівцями органів Міндоходів протиправних дій необхідно телефонувати за номером «Пульсу» 044-284-00-07.

 

Платимо за нерухомість

 

«Якщо об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, то платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку. Якщо ж об'єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом. У випадку, коли житлова нерухомість перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділена між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку», - повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Порядок справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначено ст. 265 Податкового кодексу України.

 

 

Якщо Ви звітуєте в електронному вигляді, то паперові носії додавати не потрібно

 

Якщо платник податків подає до органів доходів і зборів податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку з накладанням електронного цифрового підпису, то роздруковані оригінали на паперових носіях не додаються.

Якщо платник податків подає оригінали документів податкової звітності на паперових носіях, то, за бажанням, може надати копії таких документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).

Нагадаємо, податкова декларація подається до органу доходів і зборів за вибором платника податків, якщо інше не передбачено Податковим кодексом, в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Порядок подання податкової звітності до контролюючих органів передбачений ст. 49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року
№ 2755-VI із змінами та доповненнями.

Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку затверджена наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011.

 

Електронний сервіс «ЗІР» допоможе розібратися у податковому законодавстві

 

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс «ЗІР» дозволяє здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього, наголошують фахівці ГУ Міндоходів у Харківській області, електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди.

Також, у регіональному відомстві зазначають, що для покращення роботи сервісу користувачі можуть надавати пропозиції щодо покращення його роботи. Для цього необхідно звернутись за «формою зворотного зв’язку» в рубриці «Про ресурс».

Скористатися послугою «ЗІР» можна на веб-порталі Міндоходів за адресою www.minrd.gov.ua у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс».

Фахівці переконані, що цей електронний сервіс позитивно впливає на забезпечення представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики.

 

Просмотров: 2529 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024