Купянский городской портал! Пятница, 26.04.2024, 23:21
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2013 » Декабрь » 2 » Купянская ОГНИ информирует
23:30
Купянская ОГНИ информирует

Відповідальність за порушення податкового законодавства

 

Згідно зі ст. 164 КпАП здійснення господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а також без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), тягне за собою накладення штрафу від 340 до 1700 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини та грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої. Вищезазначені дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, тягнуть за собою накладення штрафу від 1700 до 8500 грн. з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини та грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.

«Відповідальність за умисне ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування передбачено статтями 212 та 2121 Кримінального кодексу України», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

 

 

Коли орган Міндоходів має право направити платнику податків запит для надання інформації

Орган Міндоходів має право надіслати платнику податків або іншим суб’єктам інформаційних відносин письмовий запит про подання інформації за наявності хоча б однієї з підстав, визначених пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України:

1) за результатами аналізу податкової інформації виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) щодо здійснення контрольованих операцій;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків;

4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків податкової накладної покупцю або про порушення правил заповнення податкової накладної;

5) у разі проведення зустрічної звірки;

6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Такий запит повинен бути оформлений на фірмовому бланку органу Міндоходів із зазначенням вихідного номера, підписаний керівником (заступником керівника), завірений гербовою печаткою цього органу, і повинен містити:

– посилання на норми закону, відповідно до яких контролюючий орган має право на отримання такої інформації;

– підстави для надіслання запиту;

– опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.

Запит може бути надісланий поштою листом (з повідомленням про вручення) за податковою адресою платника податків або електронною поштою, або вручений платнику податків особисто під розписку.

Платники податків та інші суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену у запиті органу Міндоходів, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, наступного за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено Податковим кодексом).

У разі коли запит складено з порушенням вищезазначених вимог, платник податків звільняється від обов’язку подавати відповідь на такий запит.

Порядок періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1245.

 

 

Заповнення розрахункових документів за новим єдиним порядком

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 за №609 затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.

Міндоходів уніфікував Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, ЄСВ, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі — Порядок). Тобто тепер Порядок доповнено позиціями щодо сплати ЄСВ та митних платежів.

Змінено порядок заповнення поля «Призначення платежу» — тепер у полі 3 потрібно буде зазначати один з таких реквізитів:

-          Код ЄДРПОУ клієнта

-          Реєстраційний номер облікової картки платника податків — фізособи або при відмові від нього — серію та номер паспорта громадянина України

-          Реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється органами Міндоходів

На відміну від попереднього порядку, віднині від юрособи при здійсненні нею сплати за відокремлений підрозділ вимагається друкувати код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата.

Крім цього, заборонено при заповненні полів допускати  пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

Загалом новий порядок та приклади заповнення розрахункових документів значно розширено, і вони стосуються випадків:

- сплати сум податків і зборів, ЄСВ, адміністративного штрафу, оплати податкового векселя;

- повернення сум податків і зборів, митних платежів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, перерахування коштів з одного бюджетного рахунку на інший, відшкодування ПДВ на рахунок платника;

- передоплати (доплати) за митне оформлення;

- перерахування до бюджету суми митних платежів;

- погашення податкового боргу в позасудовому порядку, за рішенням суду шляхом стягнення готівкових (безготівкових) коштів, дебіторської заборгованості, реалізації майна боржника, а також за рахунок продажу майна підприємства — банкрута тощо.

У додатку до Порядку наведено також новий перелік кодів видів сплати, які використовуються платниками податків при заповненні поля «Призначення платежу» платіжних документів. Цей перелік зазнав також низки доповнень, виключень та коригувань.

Розрахунок за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим розрахунковим документом.

 

 

Подайте повідомлення за формою 20-ОПП в разі виникненні об’єкта оподаткування

«Платник зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, органи Міндоходів за їх місцезнаходженням (за основним та неосновним місцем обліку)», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які проводиться діяльність, подається до органу Міндоходів за формою № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після його реєстрації, створення чи відкриття. У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування платник надає повідомлення за формо № 20-ОПП з оновленою інформацією.

Наприклад, при оформленні договору купівлі-продажу, оренди чи іншого документа на право володіння, користування або розпорядження об’єктом оподаткування форма подається протягом 10 робочих днів з дати оформлення.

Рекомендований довідник типів об’єктів оподаткування, що використовується платниками податків при заповненні повідомлення за формою № 20-ОПП, оприлюднено на офіційному веб-сайті Міндоходів (www.minrd.gov.ua) в рубриці Головна/Довідники/Типи об’єктів оподаткування.

 

Станьте власником електронного цифрового підпису за 20 хвилин

 

Отримати послугу електронного цифрового підпису можуть органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, інші суб’єкти господарської діяльності та фізичні особи, і до того ж ця послуга безкоштовна.

Ключ електронного цифрового підпису надає можливість звітувати або подавати декларації в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики.

Крім того, електронні ключі від Міндоходів дають можливість експортерам та митним брокерам подавати митні декларації до оформлення в електронному вигляді через мережу Інтернет.

З 1 листопада 2013 року для всіх клієнтів Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів електронний цифровий підпис надається строком дії до двох років.

Розвиток сучасних IT-технологій робить комфортними звичайні речі! Зверніться до відділу реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів, за адресою: м.Куп`янськ, вул.. Харківська, 99 каб.3.

Телефон для довідок 7-86-77.

 

Щомісяця 4 тис. іноземців стають платниками податків в Україні

Протягом поточного року до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків додалося 536,9 тис. громадян, в тому числі майже 42 тис. іноземців.

Кількість іноземних громадян, які отримують доходи в Україні, щомісяця зростає, як мінімум, на 4 тис. осіб. Наприклад, у жовтні для отримання реєстраційних номерів до органів доходів і зборів звернулося близько 4,7 тис. таких осіб.

Загалом в Державному реєстрі станом на 1 листопада нараховувалося більш ніж 547,5 тис. іноземців – майже на 10% більше від минулорічного показника.

Таку динаміку аналітики Міндоходів вважають результатом спрощення процедури реєстрації платників та розвитку податкового сервісу. Нагадаємо, сьогодні подати заяву на реєстрацію платником податків можна в будь-яку інспекцію незалежно від місця перебування чи тимчасової реєстрації.

Скорочено терміни реєстрації, видачі облікових карток та довідок про зміну реєстраційного номеру з 10 до 5 днів тощо.

Загальна ж кількість зареєстрованих платників у ДРФО складає 44,5 млн. осіб.

Отримати облікову картку платника податків іноземні громадяни та особи без громадянства можуть у Головних управліннях Міндоходів в регіонах. Громадянам України для отримання реєстраційного номеру потрібно звертатися до підрозділів Міндоходів за місцем проживання або отримання доходів.

 

 

Переобладнання РРО виходить на фінішну пряму

 

На сьогоднішній день в регіоні до Системи зберігання і збору даних від реєстраторів розрахункових операцій Міндоходів підключено 9085 касових апаратів.  Лише за останній  неповний місяць на новий формат було переведено 542 РРО.

Такі данні озвучили в Управлінні податкового та митного аудиту ГУ Міндоходів у Харківській області.

Фахівці роз’яснюють, що для дообладнання існуючого касового апарату модемом, який надасть змогу звітувати платнику в електронний спосіб, ще є час до 1 грудня поточного року. Для цього користувачу касової техніки необхідно терміново звернутися до сервісного центру, який обслуговує його касовий апарат.

Після 1 грудня доопрацювання РРО проводитися вже не буде, надалі касову техніку реєструватимуть тільки нових моделей.

Як зауважила заступник начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Тетяна Маслова звикнути до нових вимог законодавства суб'єкти господарювання мають час до 1 січня 2014 року. До цього часу штрафні санкції до користувачів касових апаратів за неподання звітності про використання РРО в електронній формі застосовуватись не будуть.

Слід зауважити, що касова стрічка робить процес звітування для власників реєстраторів розрахункових операцій максимально комфортним та зручним. При цьому, нововведення дозволяє відмовитись від паперової контрольної стрічки та зменшить кількість перевірок.

 

На Харківщині суб’єкти ЗЕД все активніше використовують електронне попереднє декларування товарів

Так, у жовтні відсоток електронних попередніх митних декларацій сягнув 99,8%.

Особливістю такого декларування є можливість здійснення митного оформлення імпортованих товарів без їх фізичного пред’явлення митниці призначення. Тобто одразу після перетину митного кордону товар випускається у заявлений підприємцем митний режим.

Застосування такої процедури є дуже зручним для бізнесу, оскільки сприяє прискоренню товарообігу, скороченню затрат часу на здійснення митних процедур. Крім того, у зв’язку з максимальною автоматизацією процедури оформлення товарів, це мінімізує «людський фактор».

За словами начальника Харківської митниці Міндоходів Олега Орлова, підвищений інтерес до використання технології оформлення електронних декларацій свідчить про її позитивну оцінку з боку суб’єктів ЗЕД та подальшу перспективність.

Слід зазначити, що загальна кількість митних декларацій, оформлених в електронному вигляді, збільшилась в 1,6 рази в порівнянні з минулим роком. Так, у жовтні поточного року кількість електронних декларацій складала 88%, проти 56% жовтня 2012 року.

 

Харківська митниця Міндоходів: про товари що підлягають обов’язковому декларуванню

За словами начальника Харківської митниці Міндоходів Олега Орлова, тільки за останній тиждень співробітниками митниці було виявлено 13 фактів порушень митних правил за статтею 472 Митного кодексу «недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення».

Так, при здійсненні митного контролю електропоїзду № 815 сполученням «Бєлгород – Харків», що слідував з Російської Федерації до України, фахівцями митниці було виявлено 20 палок не задекларованого ковбасного сиру загальною вагою більше 25 кг, 6 пачок коричневого цукру та 30 фляжок соєвого соусу.

Крім того, у пункті пропуску «Козача Лопань» в електропоїзді сполученням «Наумівка-Харків» були виявлені 90 банок консерви «Салат «Дальневосточний» з морської капусти, виробництва РФ. Власник навіть не намагався приховати товар.

У всіх випадках товари переміщувались з порушенням вимог митного законодавства.

У зв’язку з цим в Харківській митниці нагадують, що декларування товарів здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

 

Строк зберігання товарів під митним контролем – 3 місяці

 

Загальний строк тимчасового зберігання товарів під митним контролем становить 90 календарних днів.  Водночас , товари, які швидко псуються або мають обмежений строк зберігання, можуть перебувати на тимчасовому зберіганні під митним контролем у межах строку збереження їх якостей, які дають можливість використовувати такі товари за призначенням, але не більше 90 календарних днів.

Строк тимчасового зберігання товарів може бути продовжений, однак не більше ніж на 30 днів. Для цього  власник або уповноважена ним особа подає до  органу доходів і зборів, за дозволом якого товари були розміщені на складі, відповідну заяву.

Якщо особа, яка зберігає товари на складі тимчасового зберігання відкритого типу або митному складі відкритого типу, не є утримувачем цього складу, її заява про продовження строку тимчасового зберігання зазначених товарів попередньо погоджується з утримувачем складу.

У разі відмови у продовженні строку тимчасового зберігання орган доходів і зборів повідомляє письмово або в електронній формі власника товару або уповноважену ним особу про причини і підстави такої відмови.

До закінчення строків зберігання товари, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем, повинні бути:

1.) задекларовані власником або уповноваженою ним особою до відповідного митного режиму; або

2.) передані власником або уповноваженою ним особою, утримувачем складу тимчасового зберігання, митного складу, організацією – отримувачем гуманітарної допомоги відповідному органу дохоів і зборів для зберігання та/або розпорядження відповідно до Митного кодексу; або

3.) відправлені під митним контролем до інших органів доходів і зборів для їх подальшого митного оформлення; або

4.) вивезені за межі митної території України.

Строки тимчасового зберігання товарів під митним контролем встановлено ст. 204 Митного кодексу України.

 

На Харківщині 72% звітів з ЄСВ надійшло через Інтернет

 

Усього протягом листопада органи Міндоходів Харківського регіону отримали майже 41 тисячу звітів з єдиного соціального внеску, з них 29,3 тисяч - «електронною поштою».

Як зазначила в.о. начальника ГУ Міндоходів у Харківській області Ольга Бірсан, процес адміністрування ЄСВ було делеговано відомству з жовтня поточного року. За її словами, не зважаючи на те, що пройшов досить короткий строк, сьогодні вже можна говорити про покращення якості обслуговування платників внеску. Зокрема, мається на увазі, надання можливості  представникам бізнесу звітувати в електронному вигляді, що в свою чергу, дозволяє  їм економити час.

«Якщо на 01.10.13 в електронному вигляді надходило лише 55% звітів, то вже протягом жовтня їх було 64%, а у листопаді через Інтернет прозвітувало 72% платників.  Збільшення кількості «електронних звітів» - це результат багатьох факторів, у тому числі, безоплатне надання суб’єктам господарювання сертифікатів електронного цифрового підпису. Єдиний «електронний ключ» від Міністерства платник може використовувати як для податкового звітування, так й для митного декларування, а також для звітів з ЄСВ», - розповіла Ольга Бірсан.

Нагадаємо, що термін користування сертифікатом електронного цифрового підпису, отриманим у філіях Акредитованого центу Міністерства доходів і зборів, збільшено до двох років. 

 

 

«Горілчані ріки, тютюнові гори: працівники Міндоходів виявляють незаконні продажі»

 

Співробітники оперативного управління ГУ Міндоходів у Харківській області провели комплекс оперативно-профілактичних заходів у рамках боротьби із незаконним обігом тютюнової та алкогольної продукції. За декілька днів було викрито 13 незареєстрованих торгових точок.

Тринадцять харків’ян здійснювали незаконну торгівлю алкогольними і тютюновими виробами майже по всьому місту. Їх товари можна було купити у магазинах, торгівельних павільйонах та лотках, кафе та рюмочних.

Дехто з цих ділків обмежувався продажем якоїсь однієї продукції, однак оперативні працівники Міндоходів виявили і таких підприємців, які вирішили діяти масштабніше та включали до свого асортименту і цигарки, і лікеро-горілчані вироби. Перевірки показали, що у жодного підприємця не було ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами.

У ході оперативних перевірок працівники ГУ Міндоходів вилучили з продажу близько 7 тисяч пачок тютюнових виробів та більше ніж 3 тисячі літрів лікеро-горілчаних виробів. Усього вилучено товару на загальну суму 350 тисяч гривень.

Стосовно кожного незаконного продавця алкоголю та тютюнових виробів складено протоколи за ч. 1 ст.164 адміністративного Кодексу України.

 

Слідчі ГУ Міндоходів у Харківській області завершили 347 досудових розслідувань

 

З них було закрито 319 досудових розслідувань. У закритих провадженнях відшкодовано більше 5,5 млн. гривень (податки та штрафи). Ще 12 досудових розслідувань направлено до суду для вирішення питання про звільнення винних осіб від кримінальної відповідальності, а також суд розгляне 16 кримінальних впроваджень з обвинувальними актами.

З початку року загальна сума донарахувань по закінчених досудових розслідуваннях (28 кримінальних проваджень, направлених до суду) склала 21,5 млн. гривень податків, із яких відшкодовано 12,7 млн. гривень, що складає майже 59%.

Про це розповіли в слідчому управлінні фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Харківській області.

Окрім цього, у поточному році, в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань знаходилось більше 600 кримінальних проваджень. З них майже 75% були розпочаті цього року. 189 з яких - стосуються тяжких злочинів. Ще 139 проваджень розглядають питання умисного ухилення від сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів.

 

 

Право банку на податковий кредит у разі отримання заставного майна у власність

У разі отримання заставного майна у власність від суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних чи фізичних осіб), які є зареєстрованими платниками податку на додану вартість, банк має можливість сформувати податковий кредит за такою операцією на підставі отриманої від платника податку податкової накладної.

У разі отримання заставного майна у власність від фізичних осіб або суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних чи фізичних осіб), які не є зареєстрованими платниками податку на додану вартість, банк не має підстав для формування податкового кредиту по таких операціях.

Детально про ці та інші питання щодо особливостей оподаткування ПДВ з постачання банками заставного майна дізнайтеся в Узагальнюючій податковій консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість з постачання банками заставного майна, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013  № 700. 

 

Особливості сплати авансових внесків платниками податку на прибуток

     Якщо підприємство одночасно провадить діяльність, що звільнена від оподаткування податком на прибуток, та діяльність, яка оподатковується у загальному порядку, то отриманий від пільгових операцій дохід враховується при визначенні критерію – 10 мільйонів гривень.

     Про це зазначається в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань щодо сплати щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, затвердженій наказом Міндоходів України від 22 листопада 2013 року № 698.

     Крім того, в цій податковій консультації висвітлюються особливості сплати підприємствами щомісячних авансових внесків з податку на прибуток при зміні системи оподаткування, здійсненні патентованої, страхової діяльності та ліквідації підприємства, а також вплив результатів перевірок на сплату авансових внесків.

 

Договори з відступлення права вимоги мають відповідати Цивільному кодексу

 

Для операцій з відступлення права вимоги (у тому числі за договорами факторингу) банківськими установами при здійсненні продажу проблемних активів іншим фінустановам застосовується порядок оподаткування податком на прибуток. Такий порядок визначений п. 153.5 ст. 153 Податкового кодексу, якщо умови договорів з відступлення права вимоги (факторингу) відповідають вимогам Цивільного кодексу.

Більш детально про це та інші питання щодо оподаткування операцій з переуступки права вимоги (факторингу) роз’яснено в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування податком на прибуток операцій з відступлення права вимоги (факторингу), затвердженій наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013 №697 

 

Критерії для обрання спрощеної системи оподаткування юридичними особами

Юридичні особи — суб’єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності належать до четвертої або шостої груп платників єдиного податку.

Четверта група — юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, які протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- середньооблікова кількість працівників не перевищує 50 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 5 000 000 гривень.

Шоста група — юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, які протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 20 000 000 гривень.

 

 

Платником єдиного податку прийнято на роботу працівника

 

Нормами Податкового кодексу не передбачено збільшення ставок єдиного податку для фізичних осіб — підприємців — платників єдиного податку, які здійснюють діяльність з використанням найманої праці. При цьому в разі оформлення найманого працівника зазначені платники повинні дотримуватись умов перебування на спрощеній системі оподаткування, встановлених п. 291.4 ст. 291 цього Кодексу щодо граничної кількості найманих осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах.

«Слід зазначити, що відповідно до пп. 6 пп. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу в разі перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку, такі платники зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, — з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено таке перевищення», - підкреслює заступник начальника Куп`янської ОДПІ Інна Богатирьова.

 

З 1 грудня збільшено розмір мінімального страхового внеску

«Для фізичних осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, розмір єдиного внеску становить 34,7% суми, що визначається такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої чинним законодавством. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу», - зазначає заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Інна Богатирьова.

Мінімальний страховий внесок для фізичної особи – «спрощенця» визначається як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, тобто на 34,7%.

Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2013 року становить 1147 грн, з 1 грудня 2013 року – 1218 грн.  Відповідно розмір мінімального страхового внеску у грудні становитиме 422,65 грн.

За жовтень цього року суб’єкти господарювання Богодухівської ОДПІ сплатили більше 8,9 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

Якщо податкова звітність надана помилково

 

У разі помилкового подання суб’єктом господарювання податкової звітності до органу Міндоходів, він може повідомити про це відповідний орган письмово. У листі необхідно обґрунтувати обставини помилково поданої податкової звітності та звернутися з проханням не визнавати дану звітність як податкову. Це стосується звітності, яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того органу Міндоходів.

«Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу Міндоходів, в якому перебуває на обліку платник податків, перевіряє наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст. 48 Податкового кодексу України (ПКУ). Інші показники, зазначені в податковій декларації платника, до її прийняття перевірці не підлягають (відповідно до ст.49 ПКУ)», - підкреслює начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна

 

Отримайте ключ електронного цифрового підпису!

 

Вичерпну інформацію щодо надання звітності в електронному вигляді можна отримати за тел. 5-31-98.

Отримайте безкоштовні ключі електронного цифрового підпису та звітуйте засобами телекомунікаційного зв’язку, не з’являючись особисто до податкової інспекції.

Для того, щоб подавати звітність в електронному вигляді Вам необхідно:

– мати доступ до мережі Інтернет,

– отримати безкоштовно ключі електронного цифрового підпису,

– заключити договір про визнання електронних документів,

-  отримати безкоштовно програмне забезпечення в Богодухівській ОДПІ, або завантажити його із сайту Міністерства доходів і зборів України.

 

Куп`янська ОДПІ: 83% платників єдиного внеску надали електронні звіти

В ході листопада 2013 року 1368 платників єдиного внеску, які працюють на території обслуговування Куп`янської  ОДПІ, подали звіти з ЄВ.

При цьому, 83 відсотка, або 1130 платників надали звіти електронним  форматом звітування з ЄВ.

Усім клієнтам ЦОПП створено належні умови для подання звітності та надано необхідні консультації. Більшість платників ЄВ звітувалися про нарахування ЄВ з використанням сучасних інформаційних технологій. Запрошуємо клієнтів, які ще не мають електронного ключа до підрозділу реєстрації користувачів АЦСК для отримання сертифікату ключа електронного цифрового підпису.

«Відтепер платники податків зможуть отримати кваліфіковану допомогу в Центрі обслуговування Куп`янської ОДПІ не лише з питань оподаткування, а також щодо нарахування та сплати  ЄВ», - зазначає начальник відділу ІТ та обліку платників податків Куп`янської ОДПІ Світлана Редька.

 

 

Просмотров: 761 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024