Купянский городской портал! Суббота, 27.04.2024, 07:11
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Июль » 5 » Харківщина: Протягом січня-червня до бюджетів всіх рівнів надійшло майже 14 млрд. грн. податків та зборів. Новини Салтівської ОДПІ
08:45
Харківщина: Протягом січня-червня до бюджетів всіх рівнів надійшло майже 14 млрд. грн. податків та зборів. Новини Салтівської ОДПІ
Харківщина: Протягом січня-червня до бюджетів всіх рівнів надійшло майже 14 млрд. грн. податків та зборів

Це на 5,4 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів - 163,1 %. Індикативний показник ДФС України виконано на 109,9%, додатково отримано 1,3 млрд. грн.
Так, до Державного бюджету надійшло 10,1 млрд. грн., що на 4,1 млрд. грн. або в 1,7 рази більше ніж у першому півріччі минулого року.
Значну увагу в фіскальній службі області приділяють наповненню місцевих бюджетів.
Так, протягом січня-червня 2016 року до бюджетів місцевих громад надійшло 3,9 млрд. грн. податків та зборів, що на 53,4% або на 1,4 млрд. грн. більше минулорічних надходжень. Індикативний показник ДФС України виконано на 126,3 %, додатково отримано 810,9 млн. грн.
При цьому, у червні 2016 року місцеві бюджети отримали 665,4 млн. грн., що на 227,3 млн. грн. більше ніж у червні 2015 року. Індикативний показник ДФС України виконано на 123,4 %, додатково надійшло 126,1 млн. гривень.
Основними податками, що наповнюють скарбниці місцевих громад, є (надходження за перше півріччя):
податок на доходи фізичних осіб – 2,1 млрд. грн.;
єдиний податок – 638,4 млн. грн;
земельний податок та орендна плата – 561,0 млн. грн.
Саме ці кошти направляються на розвиток Харкова й області та забезпечення стабільності на Слобожанщині.

Салтівська ОДПІ: Протягом січня-червня до бюджетів всіх рівнів надійшло 323 млн. грн. податків та зборів

Це на 116,7 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів - 156,6 %. Індикативний показник ДФС України виконано на 123%, додатково отримано 60,4 млн. грн.
Так, до Державного бюджету надійшло 119,9 млн. грн., що на 48,3 млн. грн. або на 67,4% більше ніж у першому півріччі минулого року.
Значну увагу в Салтівській ОДПІ приділяють наповненню місцевих бюджетів.
Так, протягом січня-червня 2016 року до бюджетів місцевих громад надійшло 203,3 млн. грн. податків та зборів, що на 50,8% або на 68,5 млн. грн. більше минулорічних надходжень. Індикативний показник ДФС України виконано на 127,7 %, додатково отримано 44,1 млн. грн.
При цьому, у червні 2016 року місцеві бюджети отримали 37,0 млн. грн., що на 11,5 млн. грн. більше ніж у червні 2015 року. Індикативний показник ДФС України виконано на 125,5 %, додатково надійшло 7,5 млн. гривень.
Основними податками, що наповнюють скарбниці місцевих громад, є (надходження за перше півріччя):
податок на доходи фізичних осіб – 117,1 млн. грн.;
земельний податок та орендна плата – 36,7 млн. грн.
єдиний податок – 27,3 млн. грн;
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 10,8 млн. грн.
Забезпечення своєчасного наповнення місцевих бюджетів є пріоритетним завданням. Адже саме ці кошти направляються на розвиток міста, Куп’янського, Шевченківського, Дворічанського та Вовчанського районів та забезпечення стабільності в регіоні.

Платники єдиного податку Куп’янщини спрямували до місцевих бюджетів району 3,2 млн. грн.

За шість місяців звітного року платники єдиного податку Куп’янського району спрямували до місцевих бюджетів 3 243,6 тис. грн. За словами начальника управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксани Реді – це на 1,87 млн. грн. більше від минулорічних надходжень за аналогічний період.
Із усієї суми перерахованого до місцевих скарбниць єдиного податку більше половини, або 1708,0 тис. грн. – внесок громадян – підприємців. Решту сплатили юридичні особи, з них від юридичних осіб IV групи надійшло 1 454,4 тис. грн. Оксана Редя наголошує, що єдиний податок у повному обсязі спрямовується суб’єктами господарської діяльності безпосередньо до місцевих бюджетів. Відтак, платники єдиного податку області спрямовують свої податки саме на потреби, розвиток та благоустрій своєї місцевої громади.

Платниками Вовчанського району до бюджету спрямовано більше ніж 11 млн. грн. ПДВ

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова, за перше півріччя поточного року від вовчанських платників ПДВ до державного бюджету надійшло 11,4 млн. грн. податку, що на 593,5 тис. грн. більше ніж було заплановано.
Податківець звернула увагу суб’єктів спеціального режиму оподаткування ПДВ на порядок відображення у податковій звітності з ПДВ операцій з надання іншим сільськогосподарським підприємствам послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу.
Перелік послуг, які можуть надаватися суб’єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ у межах діяльності у сфері сільського господарства, визначено у пп. 209.17.14 та 209.17.15 п. 209.17 ст. 209 Податкового кодексу України, зокрема:
надання послуг у рослинництві, облаштування ландшафту (зокрема, надання послуг із використанням сільськогосподарської техніки за участю обслуговуючого персоналу); надання послуг у тваринництві.
Місцевий бюджет Куп’янська отримав понад 7 млн. грн. плати за землю

За І півріччя 2016 року міський бюджет міста Куп'янськ отримав 7 234,3 тис. грн. плати за землю, що на 3,68 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Наша аналітика свідчить, що найбільший ріст плати за землю нині відбувається завдяки юридичним особам. Зокрема, із загальної суми надходжень від юридичних осіб надійшло більш 6,1 млн. грн., а від фізичних осіб - понад 1,1 млн. гривень.
«Саме у цій категорії платників ми фіксуємо зростання надходжень з плати за землю на 3,2 млн. грн. до минулорічних показників», - зазначила в. о. начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова.
Отож, нагадуємо, що до 15 липня 2016 року місцеві ради ще можуть переглянути власні рішення щодо встановлення ставок та пільг із земельного податку та, у разі необхідності, внести відповідні зміни.
Адже саме від відповідальності та активності органів місцевого самоврядування в цій ситуації значною мірою залежить стан фінансового забезпечення громади.

Місцеві бюджети Дворічанщини отримали майже 9 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб

Протягом шести місяців 2016 року до місцевих бюджетів Дворічанського району надійшло 8908,6 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб. Сума надходжень ПДФО перевищує минулорічні показники на 3,1 млн. гривень (53,3%).
Податок на доходи фізичних осіб формує 52% власних доходів місцевих бюджетів Дворічанщини та залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Бюджети територіальних громад району отримали на 2,5 млн. грн. ПДФО більше запланованих показників.
Висока відповідальність дворічанських працедавців за дотримання державних гарантій в оплаті праці своїх найманих працівників позитивно впливає на зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб та суттєво доповнює фінансовий стан територіальних громад.

Роздрібний акциз збагатив бюджет Шевченківського району майже мільйон гривень

За шість місяців 2016 року до місцевих бюджетів Шевченківщини надійшло 992,2 тис. грн. акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів.
За інформацією управління податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області, скарбниці територіальних громад Шевченківського району додатково до запланованого показника отримали 122,5 тис. гривень. Це більше, ніж торік на 381,2 тис. гривень.
Довідкове, з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24 грудня 2015 року №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році». Цей закон вніс ряд суттєвих змін в нарахуванні та сплаті акцизного податку (розділ VI Податкового кодексу України).
Наразі, ставка акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пальним становить - 0,042 євро за 1 літр реалізованого товару, для інших видів підакцизних товарів – залишилась незмінною – 5 % вартості реалізованого товару.
Штрафна санкція у випадку виявлення фактів продажу пального без реєстрації становить 100 % вартості реалізованого пального.

З незаконного обігу вилучено авіазапчастини на суму понад 31 млн. грн.

Працівниками податкової міліції м. Києва в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.2 ст.205, ч.3 ст.212 КК України викрито та припинено незаконну діяльність посадових осіб підприємства, пов’язану з поставкою запчастин та приладів військової та цивільної авіації.
Встановлено, що вказані товари були ввезені без митного оформлення та в подальшому реалізовувалися на авіазаводи України, в тому числі за державні кошти.
Встановлено, що службові особи вказаного підприємства протягом 2014-2016 років незаконно сформували податковий кредит з ПДВ від підприємств з ознаками транзитності та фіктивності, які, в свою чергу, були зареєстровані на підставних осіб за грошову винагороду.
Такі дії призвели до ухилення від сплати податку на додану вартість на суму понад 4,4 млн. грн.
За результатами обшуків у приміщеннях, які використовувалися для здійснення незаконної діяльності виявлено та вилучено авіазапчастини на суму понад 31 млн. гривень, готівку (706 тис. гривень, 261 тис. російських рублів, 875 доларів США), 4 штампи, комп’ютерну техніку, мобільний телефон та фінансово-господарську документацію.
На рахунки фіктивних підприємств накладено арешт. Слідчі дії тривають.

Викрито міжрегіональний конвертаційний центр з обігом понад 198 млн. грн.

Працівниками податкової міліції Луганської області в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.3 ст.27 і ч.1 ст.205 КК України припинено діяльність конвертаційного центру, який діяв на території декількох областей, а також в м. Києві.
Встановлено, що організатори «конверту», - громадяни України, - без наміру здійснення статутної діяльності створили та зареєстрували низку фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності, через які здійснювали обготівкування коштів.
Орієнтовний обіг проконвертованих коштів за 2015-2016 роки склав понад 198 млн. грн., ймовірні втрати бюджету складають 33 млн. гривень.
В ході проведення слідчо-оперативних заходів на підставі ухвал суду проведено 6 обшуків в офісних приміщеннях та за місцями проживання фігурантів.
За результатами обшуків виявлено та вилучено 14 печаток, комп’ютерну техніку, чорнові записи та фінансово-господарську документацію, 3 магнітні банківські картки та електронний носій інформації.
На розрахункових рахунках транзитно-конвертаційних підприємств заблоковано 501 тис. гривень.

Зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість

Салтівська ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області інформує про те, що з 1 липня 2016 року (дня оприлюднення в «Офіційному віснику України») набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. № 503, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке регулюється наказом Мінфіну від 14.11.2014р. № 1130.
Нововведеннями встановлено, що Додаток до реєстраційної заяви платника ПДВ, в якому зазначаються причини реєстрації або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Податкового кодексу до контролюючого органу не подається. Також скасовано обов’язок платника щодо подання до заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ Додатку, в якому платник вказує причини анулювання реєстрації платника ПДВ.
Нагадуємо, що законодавчі підстави як для реєстрації платника ПДВ, так і для її анулювання, як і раніше, зазначаються безпосередньо у самих заявах у відповідних розділах.

Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування ЄСВ

Відтак постановою КМУ від 24 червня 2016 р. № 385 Порядок нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (затверджений постановою КМУ від 02.03.2011 р. № 178) приведено у відповідність до норм законодавства про ЄСВ, що діють з початку нового року. Постанова прийнята на виконання положень Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році", яким внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Зокрема: єдиний внесок для всіх категорій осіб встановлено в розмірі 22 відсотки бази його нарахування; максимальна величина бази нарахування єдиного внеску змінена із 17 до 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 1 травня до 30 листопада - це 36250 грн.).

«ФАНТОМ» у дії – дві тисячі стартових пакетів, вартістю 54,5 тис. грн. не потрапили на непідконтрольні території

Працівниками спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи в районі села Новотроїцьке затримано автомобіль Skoda Superb, яким керував 33-річний громадянин України.
Встановлено, що водій намагався перемістити через лінію розмежування 1100 шт. стартових пакетів для мобільних телефонів ПрАТ «МТС України» на загальну суму 27500 грн. та 900 шт. стартових пакетів для мобільних телефонів ТзОВ «Астеліт» (Lifecell), на загальну суму 27000 грн.
За фактом складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП України.

«Авто-, вело- та мотопробіг» не вдався

Працівники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі зведеної міжвідомчої мобільної групи в районі с. Верхньоторецьке Ясинуватського р-ну., Донецької області затримали зловмисника. 30-річний водій ГАЗу, намагався перемістити через лінію розмежування до тимчасово-непідконтрольної території запчастини до автомобілів, велосипедів та мотоциклів загальною орієнтовною вартістю 330 тис. грн. За фактом представником ЗММГ складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

«Шовковий шлях» надихнув і на інші шляхи

Україна передала азербайджанській стороні проект Угоди про створення міжнародного транспортного коридору «Балтійське море — Чорне море — Каспійське море».
Про це заявив віце-прем’єр-міністр — міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко у рамках 11 засідання Спільної міжурядової азербайджансько-української комісії з питань економічного співробітництва у місті Баку, повідомляє Урядовий портал.
«Це великий транспортний коридор, який синхронізує декілька маршрутів, матиме велике значення у зміцненні торговельно-економічних зв’язків. Також передбачається створення єдиного органу управління у рамках коридору для формування комплексної стратегії розвитку вантажних перевезень у регіоні», — зазначив він.
Віце-прем’єр також поінформував, що між Україною та Азербайджаном продовжується транспортна співпраця за маршрутом «Шовковий шлях».
«Результати тестового рейсу контейнерного потягу за маршрутом Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай довели технічні і технологічні можливості таких перевезень», — наголосив він.

Державі відшкодовано

По «газовій справі» державі відшкодовано 48 млн. грн. збитків
Працівниками податкової міліції Центрального офісу у вересні 2015 року зареєстровано кримінальне провадження за ч. 5 ст. 191 та ч.3 ст. 212 КК України стосовно посадових осіб одного з державних підприємств.
Встановлено, що посадові особи у 2014 році, зловживаючи службовим становищем, здійснили придбання природного газу по завищеній вартості та включили до складу витрат суму у розмірі 54,3 млн. гривень.
Такі дії призвели до заниження бази оподаткування та нанесли державі збитки у вигляді несплати податків.
За результатами вжитих заходів протягом І півріччя 2016 року державі відшкодовано збитків на суму 48 млн. гривень.

Викрито підприємство, яке ухилилося від сплати 40,6 млн. грн. ПДВ

Працівниками податкової міліції Центрального офісу до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, яке зареєстроване за ч.3 ст.212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів).
Встановлено, що посадові особи підприємства, яке здійснює оптову торгівлю зерном, необробленим тютюном ухилилися від сплати ПДВ.
Дані посадові особи в період з 2015 по 2016 рр. шляхом фальсифікації бухгалтерської та податкової звітностей оформили безтоварні операції із фіктивними суб’єктами господарювання, що і призвело до ухилення від сплати ПДВ на суму 40,6 млн. гривень. Слідчі дії тривають.

Реєстрація платником акцизного податку

ДФС України повідомлено, що у разі коли придбане суб’єктом господарювання пальне використовується виключно для власних потреб (у тому числі у разі здійснення заправки за відомостями власних транспортних засобів за допомогою орендованого ПЗП, який належить контрагенту), обов’язок реєструватися платником акцизного податку з реалізації пального згідно з пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Податкового кодексу не виникатиме, оскільки така операція не є реалізацією пального у розумінні абзацу другого пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу.

З незаконного обігу вилучено авіазапчастини на суму понад 31 млн. грн.

Працівниками податкової міліції м. Києва в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.2 ст.205, ч.3 ст.212 КК України викрито та припинено незаконну діяльність посадових осіб підприємства, пов’язану з поставкою запчастин та приладів військової та цивільної авіації.
Товари були ввезені без митного оформлення та в подальшому реалізовувалися на авіазаводи України, в тому числі за державні кошти.
Встановлено, що службові особи підприємства протягом 2014-2016 років незаконно сформували податковий кредит з ПДВ від підприємств з ознаками транзитності та фіктивності, які, в свою чергу, були зареєстровані на підставних осіб за грошову винагороду.
Такі дії призвели до ухилення від сплати податку на додану вартість на суму понад 4,4 млн. грн.
За результатами обшуків у приміщеннях, які використовувалися для здійснення незаконної діяльності виявлено та вилучено авіазапчастини на суму понад 31 млн. гривень, готівку (706 тис. грн., 261 тис. російських рублів, 875 доларів США), 4 штампи, комп’ютерну техніку, мобільний телефон та фінансово-господарську документацію. На рахунки фіктивних підприємств накладено арешт. Тривають слідчі дії.

Роман Насіров взяв участь у нараді з представниками СУП

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у нараді під головуванням Прем’єр-міністра України з представниками Спілки Українських Підприємців (СУП). Під час зустрічі сторони обговорили пропозиції підприємців щодо стимулювання виробництва українських товарів, збільшення їх експорту, а також вирішення деяких проблемних питань підприємництва. Пропозиції стосувалися в тому числі сфери митного оформлення та сфери оподаткування.
Коментуючи подію, Роман Насіров наголосив на важливості подібних заходів. «Для ефективного функціонування ринку необхідно створювати оптимальні умови для розвитку бізнесу. Ми це розуміємо, тому активно впроваджуємо реформи в митній та податковій сферах. Вони спрямовані на спрощення митних процедур, удосконалення сервісів, налагодження ефективного діалогу між платниками податків та службою. Для оптимізації обслуговування великих платників податків також створено Офіс великих платників податків», - зауважив Голова ДФС.

З 1 липня пенсії у розмірі до 10 740 грн. не оподатковуються

З 1 липня поточного року не оподатковуються суми пенсій, що не перевищують десять розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня звітного податкового року, для осіб, які втратили працездатність (у 2016 році – це 10740 гривень).
Такі зміни запроваджено у зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування пенсій». Про це розповів директор департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
«Податком на доходи фізичних осіб та військовим збором не оподатковуються суми пенсій (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону), розмір яких не перевищує у розрахунку на місяць 10740 гривень. Якщо ж громадянин отримує пенсію більшу за встановлену норму, то сума перевищення оподатковуватиметься за ставкою 18% та 1,5% відповідно», – зазначив Павло Дроняк.

При цьому, пояснив посадовець, не оподатковуватимуться також пенсії, які отримуються учасниками бойових дій, інвалідами війни та особами, на яких поширюється чинність ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Загалом від оподаткування пенсій у минулому році до відповідних бюджетів надійшло майже 1,08 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб. За 6 місяців цього року сплачено 341,1 млн. гривень.
У зв’язку з нововведеннями в ДФС до кінця року очікують надходження ПДФО від оподаткування пенсій у розмірі майже 36 млн. гривень.

В Україну намагалися ввезти «брендові» годинники

Валізу із «скарбом» харківські митники спільно із співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області виявили у 27-річного громадянина України, який намагався перетнути кордон у пункті пропуску «Плетенівка».
Під час проведення митного огляду у одного з пасажирів мікроавтобусу у сумці з особистими речами було виявлено 164 наручних годинника – копії відомих брендів з попередньо встановленою вартістю близько 20 тисяч гривень. Таким чином, громадянин переміщував через смугу руху "зелений коридор" товари, що перевищують неоподатковувану норму при переміщені через митний кордон України. За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 471 Митного кодексу України.

Майже 29 тис. послуг надано з початку 2016 року в Центрах обслуговування платників Салтівської ОДПІ

Протягом січня-червня 2016 року ЦОПами Салтівської ОДПІ та її відділень надано 28996 послуг, в т.ч. 5538 – адміністративних.
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.07.2016 року надано 2754 таких послуг.
Друге та третє місце за популярністю посіли послуги з видачі довідки про подану декларацію, майновий стан та доходи, а також реєстрація книг обліку розрахункових операцій. Саме їх за 6 місяців поточного року надано 1222 та 372 відповідно.
Крім того, протягом вищезазначеного періоду фахівцями Салтівської ОДПІ підготовлено витягів з Реєстру платника Єдиного податку – 315 од., зареєстроване 70 реєстраторів розрахункових операцій та 314 книг обліку доходів і витрат.
Зауважимо, що для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, а також умови її отримання. Відтак, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

В місті Куп’янську сплата роботодавцями ЄСВ сягнула 37 мільйонів гривень

З початку 2016 року сплата роботодавцями міста єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склала 37,15 мільйонів гривень. Виконання індикативних показників забезпечено на рівні 101,8 відсотків, а це у грошовому еквіваленті означає перевиконання індикативного показника на 657,1 тис. гривень.
Проте, як зазначають провідні фахівці Салтівської ОДПІ, у порівнянні з відповідним періодом 2015 року, цьогорічна сума ЄСВ по м. Куп’янську менша на 73,7 мільйона гривень.
Пояснюється це двома причинами. Передусім, зниженням ставки нарахування сплати єдиного соціального внеску із 41 відсотка до 22 відсотків для всіх платників та скасуванням відрахування ЄСВ для робітників, яке складало 3,6 відсотка. А по-друге, збільшення надходжень з ЄСВ за рахунок виходу представників бізнесу з тіньової виплати заробітної плати відбувається не адекватно до реалізованих законодавчих новацій.

Сергій Білан: Податківці повертають до місцевих бюджетів кошти, не сплачені недобросовісними забудовниками

Останнім часом працівники податкової міліції викривають все більше компаній-забудовників, які навмисно не платять пайові внески при будівництві і створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури навколо об'єктів, що зводяться. Про це заявив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.
За його словами, зазначені внески повинні надходити до місцевих бюджетів, але в результаті дій недобросовісних забудовників вони зазнають мільйонних збитків.
«Як показує практика, значна частина компаній, які ведуть будівництво, не укладає договори про сплату пайової участі, а надає в Державну архітектурно-будівельну інспекцію і реєстраційну службу підроблені документи про введення об'єктів в експлуатацію та присвоєння поштових адрес, на підставі яких оформляє право власності на побудовані об'єкти нерухомості. Таким чином фактично здійснюється легалізація незаконно побудованих об'єктів, а до місцевого бюджету не надходять кошти у вигляді пайових внесків», - сказав Сергій Білан. «Проблема, безумовно, має загальнодержавний характер. Але податкова міліція чітко розуміє шляхи її вирішення і вже зараз у взаємодії з Державною архітектурно-будівельною інспекцією України забезпечує реальне наповнення бюджетів регіонів», - наголосив Сергій Білан.

Застосування РРО платниками єдиного податку

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що правовідносини у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій регулюються Податковим кодексом України та Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265).Закон № 265 визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія цього Закону поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах, крім Податкового кодексу України, не допускається.
Відповідно до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1,0 млн. гривень.

Про завершення добору абітурієнтів на факультет податкової міліції

Факультет податкової міліції Університету ДФС України 11.07.2016 завершує прийом заяв на вступ від абітурієнтів.
На навчання приймаються громадяни України, які мають повну загальну середню освіту, сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти з української мови і літератури, історії України або іноземної мови та відповідають вимогам нормативно-правових актів України, що визначають проходження служби в податковій міліції. Адреса Університету ДФС України: 08201, Київська область, м. Ірпінь, вул. К.Маркса, 31, тел. 04597-63022.

За податковими правилами їдеш – далі будеш

У ДФС обговорили особливості функціонування українського авторинку
Актуальні питання діяльності українського авторинку та шляхи його подальшого розвитку обговорювалися під час робочої зустрічі представників ДФС та Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів. Зустріч стала продовженням серії виробничих нарад фахівців служби з галузевими організаціями та підприємствами для оперативного вирішення спірних моментів, які виникають в учасників ринку, та визначення законодавчих норм, які потребують змін та доопрацювання.
У рамках напрацювання законодавчих змін до податкового та митного законодавства, над яким наразі працюють фахівці служби, під час зустрічі автоімпортери мали можливість висловити свої зауваження та пропозиції, спрямовані на покращення як функціонування авторинку, так і збільшення надходжень до бюджету.
Так, зокрема, одним з дискусійних питань стало повернення до практики використання сертифікатів відповідності стандартам при митному оформленні транспортних засобів, які ввозяться на територію України з метою вільного обігу.
Законодавчими нормами з 1 січня поточного року обов’язкову сертифікацію транспортних засобів було відмінено, і на сьогодні у митниць відповідно до вимог Митного кодексу відсутні підстави вимагати сертифікат як документ, що підтверджує дотримання встановлених законом обмежень.
У той же час згідно із Законом транспортні засоби, що ввозяться в Україну, повинні відповідати екологічними нормам не нижче рівня «ЄВРО-5», а рівень екологічних норм, якому має відповідати за конструкцією транспортний засіб, зазначається в сертифікаті відповідності, виданому згідно із законодавством України.

За стаціонарні джерела забруднення атмосфери сплачується екологічний податок

Салтівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до пп.14.1.230 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Згідно з п.1.9 Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10.02.1995 №7 (далі - Інструкція), підприємство несе відповідальність за виконання в установлені терміни інвентаризації викидів, а також за своєчасне представлення необхідної інформації, щодо ведення техпроцесів (техрегламенти, режимні карти, сировини, що використовується і т. д.) та створення необхідних умов по проведенню вимірів.
До стаціонарних джерел забруднення можна віднести генератори, міні електростанції, газозварювальне обладнання (установки), які працюють на пальному при спаленні якого утворюються та викидаються в атмосферне повітря забруднюючі речовини або суміш таких речовин, що є об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами. Для з’ясування питання віднесення іншого виробничого обладнання підприємства до стаціонарних джерел забруднення, платнику слід звертатися до відповідного органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Фізична особа несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання

Фізична особа несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов’язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому Податковим кодексом України (п. 54.5 ст. 54 ПКУ).
Проте, якщо сума грошового зобов’язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми.
Відповідно до п.п. 266.7.1. п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової та/або нежитлової нерухомості виходячи з бази оподаткування та відповідної ставки податку.
Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком) (п.п. 266.7.2 п. 266.7 ст. 266 ПКУ).

Звертаємо увагу на особливості нарахування податку фізичним особам у 2016 році

Фізичним особам податок буде нараховуватися контролюючими органами за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) за 2015 рік і податкові повідомлення-рішення надсилатимуться до 1 липня 2016 року.
При цьому нарахування податку відбуватиметься відповідно до норм Кодексу, що діяли у 2015 році.
Так, при нарахуванні податку фізичним особам – платникам податку контролюючими органами пільги, щодо зменшення бази оподаткування об’єктів житлової нерухомості, застосовуватимуться виходячи з рішень органів місцевого самоврядування якими збільшено граничну межу неоподатковуваної площі об’єктів житлової нерухомості встановлену підпунктом 266.4 статті 266 Кодексу. Податок сплачується фізичними особами за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого

Протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності. Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк (пункт 38.1 статті 38 Кодексу).

Хто є платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Відповідно до пп. 266.1.1 п. 266.1 ст. 266 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками житлової та/або нежитлової нерухомості.
Підпунктом 266.1.2 п. 266.1 ст.266 ПКУ визначено платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:
а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

Інформаційно-довідковий департамент ДФС інформує.

01.07.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016 № 503 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ № 503), яким внесено зміни, зокрема, до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі – Порядок № 1307).
Порядок № 1307 доповнено нормами, якими передбачено, що у разі якщо операції, визначені п. 44 підрозд. 2 розд. XX Податкового кодексу України, мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:
покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця;
покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця.
Крім того, Наказом № 503 внесено зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21.

Що є об’єктом оподаткування військовим збором

Відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) об’єктом оподаткування збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.
Згідно з п. 163.1 ст. 163 ПКУ об’єктом оподаткування резидента є:
загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;
доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);
іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Об’єктом оподаткування нерезидента є:
загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні;
доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).

Транспортний податок: час для сплати

Згідно з пп. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 розділу ХІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) обчислення суми транспортного податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.
Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ визначено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).
А от сплатити транспортний податок фізичним особам необхідно протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 ПКУ).
Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Офіційна та гідна заробітна плата забезпечить майбутнє

Легалізація трудових відносин, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів щодо недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати постійно в центрі уваги фахівців Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області.
Як повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксана Редя, за даними аналізу поданої звітності платників податків середньомісячна заробітна плата штатних працівників Куп’янщини за п’ять місяців 2016 року склала 2797 гривень.
Під час проведення зустрічей, «круглих столів» та семінарів податківці звертають увагу суб’єктів господарювання на дотриманні вимоги щодо виплати найманим працівникам заробітної плати не нижче встановленого законодавством рівня. Крім того, фахівці інспекції акцентують увагу на оформленні трудових відносин з найманими працівниками, на недопущення виплати заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством мінімум, акцентують увагу, що незареєстрований належним чином працівник в результаті втратить право на отримання пільг та допомоги, гарантованих державою. З метою детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення працівниками інспекції проведені зустрічі з керівниками та бухгалтерами 48 підприємств, які виплачують заробітну плату на рівні або нижче встановленого законодавством мінімального рівня.
Вкотре наголошуємо: забезпечення заробітною платою працівників не менше мінімальних державних стандартів та своєчасна й повна сплата відповідних платежів до бюджету - це обов’язок кожного роботодавця.

Актуально для митних брокерів та суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності

Відповідно до Митного кодексу України митний контроль та оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, завершуються тільки після проведення встановлених законами України для кожного товару видів контролю.
Зокрема, при вивезенні товарів за межі митної території України радіологічний контроль може здійснюватися в органах ДФС відправлення при завершенні митного оформлення або у пунктах пропуску через державний кордон України при завершенні митного контролю товарів.
Засвідчення результатів радіологічного контролю товарів здійснюється у порядку, затвердженому наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 19 березня 2012 року № 162, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 травня 2012 року № 733/21046. Цим порядком встановлено, що штамп «Радіологічний контроль – ВВІЗ/ВИВІЗ ДОЗВОЛЕНО» проставляється на товаросупровідних документах після проведення радіологічного контролю і транспортного засобу, і вантажу за умови відсутності порушень вимог природоохоронного законодавства, норм і правил радіаційної безпеки.

Податковий календар на липень 2016 року

Фахівці Салтівської ОДПІ нагадують платникам, що:
11 липня, понеділок, останній день подання:
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма № 1-РС);
звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма № 2-РС);
звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма № 3-РС);
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі (форма № 1-ОА);
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі (форма № 1-ОТ);
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма № 1-РА);
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма № 1-РТ).

15 липня, п’ятниця.
Останній день подання:
звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за червень 2016 року (форма № 3ВР-1), якщо не передбачено подання інформації дротовими або бездротовими каналами зв’язку.
довідки про використані розрахункові книжки за червень.

Українець позбувся «AUDI» через махінації з цигарками

Під час здійснення в пункті пропуску «Тиса» Закарпатської митниці ДФС поглибленого огляду «AUDI» зі словацькою реєстрацією, виявлено приховані цигарки.
Українець планував перетнути кордон із Угорщиною, прихопивши з собою 450 пачок «ROTHMANS» українського виробництва з акцизними марками.
Заїхавши на пункт пропуску, громадянин повідомив, що приховані від митного контролю товари та предмети не перевозить. Проте, врахувавши ризики та скерувавши автомобіль для поглибленого огляду, в конструктивних порожнинах та колесах автомобіля працівники митниці виявили приховані цигарки.
Вказані дії мають ознаки порушення митних правил, передбачених частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Згідно із законодавством, «AUDI» та цигарки вилучено.

Хто може бути присутнім під час митного оформлення товарів, які пред’являються для такого оформлення

Відповідно до ч. 1 ст. 249 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі - МКУ) декларанти або уповноважені ними особи можуть бути присутніми під час митного оформлення товарів, які пред’являються ними для такого оформлення.
У разі застосування заходів, передбачених ст. 338 і 339 МКУ, а також на вимогу контролюючого органу присутність декларантів або уповноважених ними осіб під час митного оформлення є обов’язковою (ч. 2 ст. 249 МКУ).

Боротьба з корупцією на митницях ДФС

За останні 9 місяців Державна фіскальна служба звільнила за зловживання понад 250 керівників митниць.
Про це розповів глава відомства Роман Насіров. "Ми за 9 місяців змінили понад 250 керівників митниць різного рівня — величезний відсоток керівного складу. В кінцевому підсумку все залежить від людини. У корупції на митниці головну роль завжди відіграє людський фактор", – сказав він. "Схеми на митниці на сьогоднішній день ми максимально прибрали", - заявив глава ДФС.
За його словами, викорінення корупції – це "наша поточна робота", але реалії такі, що "звичайно, випадки корупції, на жаль, трапляються".
Насіров також зазначив, що поки не вдалося істотно підвищити зарплати працівникам: "адже при скороченнях люди йдуть у відпустки, отримують вихідні допомоги, компенсації та інше". Але пообіцяв, що у другому півріччі зарплати будуть проіндексовані. Насіров зазначив, що на сьогоднішній день за всі напрямки роботи ДФС відповідає особисто він.

В офісі одного з підприємств Дніпропетровщини проведено обшук

Працівниками податкової міліції Дніпропетровської області в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ч.3 ст.212 КК України, на підставі ухвали суду м. Кривий Ріг проведено обшук в офісному приміщенні одного із підприємств.
За результатами обшуку виявлено та вилучено 77 тис. гривень, 2,7 тис. доларів США готівкою, 5 печаток підприємств, комп’ютерну техніку, фінансово-господарську документацію та флеш накопичувач.
Вилучені ТМЦ знаходяться під охороною податкової міліції.

ДФС пропонує платникам податків використовувати електронний сервіс ЗІР

«ЗІР - це «живий» інформаційний ресурс, який оновлюється щоденно та містить понад 14 тис. запитань-відповідей, більше 700 письмових консультацій, майже 900 нормативних документів та інформаційних матеріалів з питань оподаткування, митної справи та іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на ДФС», - зазначив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом скористатись можна у будь-який зручний час через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» на рухомому рядку головної сторінки офіційного веб-порталу) або зазначивши повну назву ЗІР в пошуковій системі Інтернет мережі.
Крім того, користувачі мережі Інтернет можуть використовувати ЗІР у якості комутатора зв’язку з оператором Контакт-центру ДФС, а саме: на сторінці в розділі ЗІР «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону: «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах, відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС.
ДФС пропонує суб’єктам господарювання та громадянам ознайомитись з функціоналом ЗІР і використовувати його для самостійної орієнтації в інформаційному просторі вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС.

Подання електронного Звіту з ЄСВ за новими формами

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що починаючи з 01 липня 2016 року Звіти щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за звітний період (червень 2016 року) та за наступні звітні періоди 2016 року подаються платниками єдиного внеску до контролюючих органів за новою формою, затвердженою наказом Мінфіну від 11.04.2016 №441, відповідно до Порядку формування та подання звіту та відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Нові електронні формати Звіту розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС України у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів. Звертаємо увагу, що для подання Звіту в електронному вигляді за новими формами та згідно із затвердженим форматом (стандартом) платникам єдиного внеску у разі відсутності діючого Договору про визнання електронних документів (J/F1391004) з відповідним територіальним органом ДФС необхідно укласти такий Договір.
Також наголошуємо, що підготувати, заповнити та надіслати Звіт в електронному вигляді за новими формами можна буде скориставшись електронним сервісом «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).
Разом з тим, Звіт за попередній звітний період (періоди) до 2016 року, який не подавався, подається до контролюючого органу за формою, що діяла з 01 травня 2015 року та відповідно у форматах, визначених для таких форм (http://sfs.gov.ua). Такий Звіт подається лише один раз за один звітний період.

Тримай руку на «Пульсі»

Фіскальною службою України спільно з представниками громадськості проведено цикл тренінгів для малого та середнього бізнесу з питань протидії корупції
Ініціатива проведення зустрічей з платниками податків з питань запобігання корупції була підтримана з боку керівництва фіскальної служби, адже профілактика неправомірних дій з боку працівників залишається одним із стратегічних завдань.
Державна фіскальна служба України звертається до платників податків з проханням не залишатися осторонь та активно сприяти в питаннях боротьби з корупцією в територіальних органах фіскальної служби.
Нагадуємо, при ДФС України функціонує сервіс «Пульс», який приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання, що виникають в процесі взаємовідносин з фіскальними органами.
Сервіс працює за принципом call-back, тобто працівники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Звернутися на сервіс «Пульс» можна за телефоном: (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Працівники ДФС і надалі продовжуватимуть співпрацю з громадськістю щодо протидії корупції в органах фіскальної служби, використовуючи різноманітні канали комунікації.
Просмотров: 529 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024