Протягом 2019 року сервісом «Пульс» скористалось 69 громадян
Сервіс “Пульс» Державної податкової служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі - Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі - Інформація). Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@tax.gov.ua. За січень-грудень 2019 року по податковому напрямку на сервіс «Пульс» надійшло 69 звернень (в т.ч. 2 - анонімних), із них: - 1 звернення щодо облікових даних платника; - 5 звернень щодо подання звітності; - 1 звернення щодо умов переходу на спрощену систему; - 2 звернення щодо оскарження податкової вимоги; - 3 звернення щодо проведення обшуків та дій працівників; - 8 звернень щодо питань з податку на додану вартість, в т.ч. щодо реєстрації податкових накладних; - 1 звернення щодо коригування даних в Інтегрованій картці платника; - 3 звернення щодо режиму та організації роботи установи; - 2 звернення щодо отримання податкової знижки; - 3 звернення щодо податку на нерухоме майно; - 1 звернення щодо підстав проведення перевірки; - 39 звернень-повідомлень щодо ймовірного ухилення від сплати податків. На порушені питання платникам податків надано роз’яснення або питання вирішено згідно вимог чинного законодавства.