За 10 місяців 2014 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» щодо роботи Куп’янської ОДПІ звернулося 3 заявники. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість залишилася на тому ж рівні.
Питання, що піднімалися в інформаційних картах, які надійшли з Сервісу стосувалися:
- скарги на недоліки у роботі інспекції – 2 запити (67%);
- проблеми з поданням звітності в електронному вигляді – 1 запит (33%);
По кожному факту проводилися перевірки. На кожну картку надані обґрунтовані відповіді та пояснення. Фактів неналежного виконання своїх професійних обов’язків, порушення законодавства або перевищення службових повноважень не встановлено.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.