Купянский городской портал! Пятница, 19.04.2024, 07:43
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Март » 27 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 27.03.2017 р.
14:14
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 27.03.2017 р.
Павло Дроняк: Роботодавцями додатково укладено 8 тис. трудових договорів з найманими працівниками

За перші два місяці цього року роботодавцями додатково укладено 8 тис. трудових договорів з найманими працівниками. Такий результат став наслідком заходів, проведених робочими групами з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, в яких беруть участь фахівці фіскальної служби. Про це повідомив директор Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк. За його словами, під час рейдів здійснювалися обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності. Крім того, з роботодавцями проводилася роз’яснювальна робота щодо необхідності дотримання податкового законодавства та законодавства про працю.
Посадовець також розповів, що протягом січня-лютого 2017 року фахівцями фіскальної служби в ході контрольно-перевірочних заходів виявлено 79 найманих осіб, праця яких використовувалися роботодавцями без оформлення трудових відносин.
«Загалом з початку року під час перевірки суб’єктів господарювання, які виплачують зарплатню своїм працівникам, порушення податкового законодавства встановлено в 69 відс. До сплати в бюджети донараховано понад 67 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, близько 15 млн. грн.. єдиного внеску та близько 5 млн. грн. військового збору», – зазначив Павло Дроняк.

Через Електронний кабінет платника направлено понад 130 тис. запитів про суми виплачених доходів та утриманих податків

З початку року все більше громадян використовують можливості Електронного кабінету платника, який став ефективною допомогою під час деклараційної кампанії.
Так, за допомогою цього сервісу направлено понад 130 тис. запитів для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків. За потребою громадяни можуть отримати відомості про зазначені суми за останні три роки (поквартально). Середня тривалість обробки такого запиту складає до 1 год. Тобто, оперативно, не відвідуючи ЦОП громадяни можуть отримати необхідну їм інформацію для заповнення своєї декларації.
Більше того, для зручності платників у відкритій частині Електронного кабінету розміщено саму декларацію, яку платники можуть заповнити, зберегти та роздрукувати. А вже скориставшись особистим кабінетом фізичні особи можуть подати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.
Нагадаємо, що цьогорічна деклараційна кампанія триватиме до 3 травня. Саме цей день у 2017 році є останнім строком для подання податкових декларацій громадянами та особами, які проводять незалежну професійну діяльність.

Встановлено факти привласнення 9 млн. грн. бюджетних коштів

Співробітники Міжрегіонального управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Офісу великих платників ДФС спільно з СБУ встановлені факти можливого привласнення бюджетних коштів. Так, одне з державних підприємств транспортної галузі оголосило відкриті торги щодо закупівлі паливно-мастильних матеріалів, переможцем яких стало товариство з обмеженою відповідальністю, зареєстроване у м. Києві.
За результатами аналізу податкової звітності встановлено, що вказану продукцію ТОВ фактично не отримувало, а отже не могло реалізувати її на адресу державного підприємства. Оскільки реалізація товару була оформлена лише «на папері», тому у такий спосіб порушники могли проводити транзитні фінансових потоків, спрямовані на заволодіння державними коштами, та їх подальшу легалізацію.
Загальна сума можливої легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, складає 9 млн. гривень. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 5 ст.191 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

Електронним кабінетом платника скористалися 6,4 млн. осіб

Станом на 22 березня 2017 року кількість користувачів відкритої частини Електронного кабінету платників податків складає 6,4 млн. осіб. З них ідентифіковані в особистому кабінеті 333,3 тис. суб’єктів господарювання та 116,5 тис. громадян.
Враховуючи зручність та переваги сервісу, кількість його користувачів стабільно зростає. Так, якщо станом на 1 березня 2016 року Електронним кабінетом скористалися 0,12 тис. осіб, то вже станом на 1 вересня минулого року їх кількість зросла до 3,6 млн. осіб.
Популярний Електронний кабінет не лише в Україні. Ним користуються платники з 70 країн світу. Серед лідерів, окрім України, США, Мексика, Нідерланди,Туркменістан, Азербайджан та інші.
В Україні ж найактивніше використовують можливості ЕКП платники з Києва, Харкова, Дніпра, Львова, Одеси тощо. Так, зокрема, найбільш запитуваними послугами є сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість та реалізації пального, листування з органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків з бюджетом тощо. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Припинено спробу незаконного ввезення на митну територію України особливо небезпечних наркотичних засобів

Вітчизняним підприємством, що здійснює декларування товарів в зоні діяльності митного поста «Святошин», з Європейського союзу було ввезено на митну територію України насіння коноплі (HEMP SEEDS), листя коноплі (HEMP LEAF) та бутони/квіти конопель (HEMP ORGANIC FARMING BUDS/FLOWERS) загальною вагою 5,32 кг.
На маркуванні ввезених товарів зазначалося, що вони не містять тетрагідроканабіол.
Однак, для забезпечення дотримання заходів перевірки були відібрані зразки товарів для дослідження. Як виявила в результаті експертиза, проведена спеціалізованою лабораторією, ввезені товари – листя та бутони/квіти конопель містять тетрагідроканабіол.
Тобто, ввезені на митну територію Україну речовини рослинного походження є особливо небезпечним наркотичним засобом – канабісом, обіг якого заборонено. За вказаним фактом ГУ Національної поліції у м. Києві внесені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення. Ведеться досудове розслідування.

Працівниками Київської митниці ДФС вилучено живі декоративні рослини сумнівного походження, безпеки та якості

83 декоративні рослини «Хойя», укорінені у кокосовій стружці, різних видів і розмірів намагався незаконно ввезти на територію України в пункті пропуску «Бориспіль» наш співвітчизник, який прилетів до України з Таїланду.
Для проходження митного контролю громадянин обрав спрощену систему «зелений коридор», чим заявив про те, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо ввезення на митну територію України.
Чоловік митної декларації не заповнював, до інспекторів митниці з приводу декларування не звертався. На момент проходження митного контролю дозвільних документів (фіто санітарного сертифікату) на право переміщення через митний кордон України вищевказаного предмету чоловік не надав.
Рослини, які знаходилися у багажній сумці пасажира без ознак приховування, було виявлено під час проведення вибіркового митного контролю багажу після перетину громадянином «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор». Складено протокол про порушення митних правил. Рослини вилучено до винесення судом рішення у справі.

Питання розвитку Харківщини у діалозі з громадськістю

Податкові та митні питання, взаємодія з представниками громадських об’єднань, пошук шляхів співпраці, ці та інші питання обговорювались під час розширеного засідання комітету з питань митної справи Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області. Такі важливі теми торкнулися виступаючі - очільник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков, керівник Харківської митниці ДФС Андрій Танцеров, голова бюджетної комісії Харківської облради Людмила Немикіна, голова Громадської ради Ігор Суханов та голова комітету з питань митної справи Олександр Борбунюк.
Головним питанням, яке зібрало присутніх, стало обговорення співпраці задля розвитку регіону. А це наповнення бюджету в першу чергу, і вжиття усіх заходів, що цьому сприяє. Так, Микола Рибаков проінформував присутніх щодо виконання бюджетних призначень та запевнив про їх позитивну динаміку та стабільність. Андрій Танцеров в свою чергу ознайомив присутніх з митними новаціями, зокрема щодо перерахування частини перевиконання планових надходжень до місцевої скарбниці. Серед митних питань до інформації громадськості було доведено питання захисту прав інтелектуальної власності та експортного контролю.
Підсумком зустрічі стала домовленість щодо подальшої співпраці з усіх зазначених питань.

Для окремих категорій платників з 2017 року встановлено податкові канікули

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що підрозділ 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу доповнено новим пп. 44, яким запроваджуються на період до 31 грудня 2021 року нові податкові канікули із запровадженням ставки податку у розмірі 0 відсотків. Це нововведення буде застосовуватись для платників податку на прибуток, у яких річний дохід, визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період, не перевищує трьох мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як дві мінімальні заробітні плати, та які відповідають одному із визначених критеріїв:
утворені в установленому законом порядку після 01 січня 2017 року;
діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує трьох мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;
які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 01 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до трьох мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.
Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/290457.html

Оподаткування страховика податком на прибуток у 2017 році має свої особливості

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що змінами до Податкового кодексу України, які стали чинними з 1 січня 2017 року, конкретизовано порядок визначення об’єкта оподаткування страховика та передбачено, що страхові платежі, страхові внески, страхові премії за договорами перестрахування до об’єкта оподаткування, до якого застосовується ставка, визначена відповідно до пп. 136.2.1 і 136.2.2 п. 136.2 ст. 136 ПКУ, не включаються.
Крім того, викладено у новій редакції визначення різниць, які передбачені для коригування фінансового результату до оподаткування страховика, встановлені пп. 141.1.3 та 141.1.4 п. 141.1 ст. 141 ПКУ.
Детальніше на http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/290253.html

Про важливе аграріям

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що сільськогосподарські товаровиробники можуть протягом п'яти календарних днів після граничного строку подання щомісячної звітності з ПДВ надавати до податкової інспекції заяву про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

Граничні строки подання декларації:

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує про граничні терміни подання декларацій:
для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 3 травня 2017 року;
Також варто зазначити, що з 1 січня 2017 року запроваджена нова форма декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
Разом з тим, наголошуємо, що обов’язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним, якщо він отримував доходи:
виключно від податкових агентів;
від операцій продажу (обміну) майна, дарування при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб.
Також повідомляємо, що громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2016 року, податкову декларацію можуть подати протягом 2017 року.

Нагадуємо про необхідність задекларувати свої доходи!

Нагадуємо, з початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.
Обов’язок з подання річної декларації про майновий стан і доходи за наслідками 2016 року виникає у тих громадян, які протягом минулого року отримували доходи, що підлягають оподаткуванню, від осіб, які не є податковими агентами, у вигляді:
вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна;
доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;
доходів від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайом);
інвестиційного прибутку;
іноземних доходів.
За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.
У разі необхідності, у Центрах обслуговування платників, декларанти зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи.

Перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО, значно зменшено

На погодження Державної регуляторної служби України надійшов скорочений перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО.
Мінекономрозвитку України, розробник проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій та внесення змін до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів», врахував зауваження і вимоги ДРС України, а також пропозиції бізнес-асоціацій та об’єднань підприємців, завдяки яким вдалося майже вдвічі скоротити перелік груп товарів, щодо яких вимагатиметься застосування РРО.
Крім того, за оцінками бізнес-асоціацій та об’єднань підприємців, кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, зменшилась із 300 до 50 тис.

Дарування підакцизних товарів: чи сплачується акциз

Оскільки дарування не підпадає під визначення реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, то у суб’єкта господарювання, який не здійснює реалізацію алкогольних напоїв, при даруванні таких напоїв відсутній об’єкт оподаткування акцизним податком з роздрібної торгівлі.
(Лист ДФС України від 14.03.2017 р. № 5091/6/99-99-12-03-03-15)

Як стати на облік адвокату та сплачувати ЄСВ

Взяття на облік платників єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону України від 15.05.2003 р. № 755-VII «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», контролюючим органом здійснюється за місцезнаходженням чи місцем проживання у день отримання від них заяви про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 1-ЄСВ згідно з додатком 1 до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 р. № 1162.
Базою нарахування єдиного внеску для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.
Якщо платником єдиного внеску – особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.
Отже, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, повинні перебувати на обліку в органах доходів і зборів як платники єдиного внеску. При цьому з 01.01.2017 р., якщо така особа не отримує дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року від незалежної професійної діяльності, вона зобов’язана визначити базу нарахування єдиного внеску, незважаючи на наявність трудових відносин з роботодавцем. Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Чи звільняється від сплати ЄСВ особа, яка провадить незалежну професійну діяльність і є пенсіонером за вислугою років?

Звільнення від сплати за себе єдиного внеску передбачено для фізичних осіб – підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, за умови якщо вони є пенсіонерами за віком та отримують відповідно до закону пенсію. Для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і є пенсіонерами за вислугу років та отримують відповідно до закону пенсію, нарахування єдиного внеску здійснюється на загальних підставах.
(Лист ДФС України від 13.03.2017 р. № 3420/М/99-99-13-02-03-14)

Уряд ухвалив створення Служби фінансових розслідувань

22.03.2017 р. Кабінет Міністрів України схвалив законопроект щодо створення Служби фінансових розслідувань (СФР).
Цей законопроект розроблено Мінфіном України разом з експертами та доопрацьовано в робочій групі, яку було створено Прем’єр-міністром Володимиром Гройсманом.
До основних функцій Служби належатиме виявлення, припинення, розкриття та досудове розслідування злочинів проти інтересу держави в економічній, фінансовій і податковій сферах. Новий орган також проводитиме аналітичну та профілактичну роботу щодо виявлення факторів, які унеможливлюють вчинення таких злочинів.
Особливістю нової Служби є зміна силового підходу на комплексний і аналітичний — з використанням сучасних методик розслідувань. Служба буде повністю демілітаризована, сформована з нових людей, які отримуватимуть гідні заробітні плати, та виведена зі складу Державної фіскальної служби.
Створення Служби фінансових розслідувань підтримав Президент та Прем’єр-міністр України. Це також передбачено Коаліційною угодою, Планом дій Уряду та Меморандумом про співпрацю України із МВФ. Цей законопроект активно підтримали українські бізнес-асоціації та громадські об’єднання.

Спадкоємців другого ступеня споріднення звільнено від оподаткування

Спадкоємців другого ступеня споріднення звільнено від оподаткування
Президентом України підписано Закон України № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини», яким спрощується оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця.
Звільняються від оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості спадщини, яку від спадкодавця одержують члени його сім’ї другого ступеня споріднення: рідні брати та сестри, баба, дід та онуки. До цього часу чинним Податковим кодексом передбачалося звільнення від оподаткування членів родини спадкодавця лише першої лінії споріднення.
Спадкоємці першого і другого ступенів також звільняються від необхідності проведення оцінки успадкованих об’єктів спадщини для цілей оподаткування. При цьому для всіх інших спадкоємців податок залишається у розмірі 5 %. Закон набирає чинності з дня, що настає за днем його опублікування, та застосовується до доходів у вигляді спадщини/дарунка, отриманих починаючи з 01.01.2017 р.

Шпаргалка по заповненню Е-декларації

Щорічно до 1 квітня держслужбовці зобов’язані подавати декларацію за минулий рік.
Контроль та перевірка декларацій держслужбовців, зберігання та оприлюднення таких декларацій, проведення моніторингу способу життя таких осіб належить до повноважень Національного агентства з питань запобігання корупції (ст. 11 Закону України «Про запобігання корупції»). Приклад заповнення декларації на https://www.youtube.com/channel/UCKwoUDbscWm4BT7BoBo0kMg/videos

Розроблено нову декларацію з податку на прибуток

Форму декларації з податку на прибуток викладено в новій редакції. В ній враховано зміни, які містяться у прийнятому 21 грудня 2016 року Законі № 1797-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Про це йдеться в проекті наказу Міністерства фінансів «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», оприлюдненому на сайті ДФС України.
Зокрема, в Декларації враховано: нову концепцію оподаткування доходів (прибутків) лотерейної діяльності; виключено можливість зарахування сплаченого податку на майно в рахунок сплати податку на прибуток; уточнено порядок застосування різниць, які збільшують або зменшують фінансовий результат до оподаткування; уточнено положення щодо уникнення подвійного врахування при визначенні фінансового результату до оподаткування доходів або витрат, виникнення яких для цілей оподаткування відбувається після 01.01.2015.

Супроводження системи формування податкової звітності припинено

ДФС України повідомлено про припинення супроводження програмного забезпечення «Система формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» у зв’язку з дублюванням характеристик зі Спеціалізованим клієнтським програмним забезпеченням для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке за функціональністю має додатково можливість формувати та відправляти статистичну звітність і звітність до Пенсійного фонду та можливість накладання електронного цифрового підпису.

Печатки вже не обов'язкові! Ухвалено важливий для бізнесу закон

Верховна Рада України підтримала в другому читанні законопроект № 4194 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними — особами підприємцями». Законопроект удосконалить державне регулювання використання печаток у господарській діяльності.
Зокрема, виключається необхідність використання печаток у взаєминах суб'єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування і встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання держорганом або органом місцевого самоврядування наявності відбитка печатки на офіційному документі.
Відповідно до закону суб'єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, але її використання не є обов'язковим. Наявність або відсутність відбитку печатки підприємства на документі не створює юридичних наслідків. Копія документа, який на виконання вимог законодавства подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи — підприємця.
Закон також встановлює, що виготовлення та придбання печаток здійснюється без отримання будь-яких документів дозвільного характеру. Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.

Акцизна декларація зазнає змін

ДФС України оприлюднила проект наказу Мінфіну «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку».
Проект наказу розроблено ДФСУ з метою приведення підзаконних нормативно-правових актів у відповідність до змін, внесених законами № 1791-VIII та № 1797-VIIІ.
З цією метою пропонується внести зміни до форми декларації акцизного податку та додатків до неї. Зокрема:
скасувати розділ ІІ Додатку 6 до Декларації в частині оподаткування операцій з роздрібного продажу пального;
виділити окремим рядком в розділі Б Декларації операції з ввезення на митну територію України та реалізації неферментованої тютюнової сировини, які звільняються від оподаткування.
Також пропонується внести деякі інші зміни в частині удосконалення адміністрування акцизним податком підакцизних операцій.

Колишнім спецрежимникам збільшать реєстраційну суму

Сільськогосподарські товаровиробники, які у зв’язку з блокуванням додаткових електронних рахунків в СЕА ПДВ, перераховували кошти у січні 2017 р. на основний електронний рахунок, отримають можливість врахувати у значенні формули згідно п. 2001.3 Податкового кодексу суми ПДВ, які було перераховано з поточних рахунків на спеціальні сільськогосподарські рахунки. Відповідний закон прийнято Верховною Радою України 23.03.2017 р.
Законодавчим актом передбачено для сільськогосподарських товаровиробників, які до 2017 р. застосовували спеціальний режим оподаткування ПДВ:
у період до 31.12.2017 р. збільшити значення суми ПДВ, на яку платник може зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму коштів, що були перераховані ними у січні 2017 р. з поточних рахунків на спеціальні сільськогосподарські рахунки, у розмірі не більше суми, задекларованої до сплати на спеціальні сільськогосподарські рахунки у декларації з ПДВ за грудень 2016 р.;
у межах суми такого збільшення надати право платнику податку подати до органу державної фіскальної служби заяву щодо перерахування таких коштів з рахунка в системі електронного адміністрування ПДВ такого платника податку на його поточний рахунок відповідно до п. 2001.6 ст. 2001 Податкового кодексу України.
Зазначений законопроект зареєстровано за № 6099.

Як отримати агродотацію за лютий 2017 р.

За результатами діяльності у лютому 2017 р. зможуть отримати бюджетну дотацію сільськогосптоваровиробники, які в установленому порядку подадуть до 01.04.2017 р. заяви про внесення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за встановленою Мінфіном формою з обов’язковим зазначенням реквізитів поточних банківських рахунків та які станом на 31.12.2016 р. були внесені до реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування ПДВ відповідно до ст. 209 Податкового кодексу і станом на 01.03.2017 р. зареєстровані як платники ПДВ та провадили види діяльності, визначені у п. 161.3 ст. 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України». (Постанова Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 р. № 178)

Реєстрацію внутрішніх переселенців буде спрощено

Верховна Рада України підтримала за основу і в цілому законопроект № 4022а «Про внесення зміни до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
Актом передбачається погодження положення абзацу десятого статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» із Законом «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» у частині реєстрації місця проживання внутрішньо переміщених осіб.
Таким чином, актом виключено з переліку документів, до яких вносяться відомості про місце перебування особи, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

В Україні планується запровадити трирічне бюджетне планування

Верховна Рада України ухвалила законопроект № 6161 щодо одноразового перенесення строків подання Міністерством фінансів Основних напрямів бюджетної політики з 1 квітня до 1 червня. Закон дасть змогу вже у 2017 році перейти на середньострокове бюджетне планування – формувати бюджет та прогнози одразу на наступні три роки.
Основними позитивними рисами законопроекту є те, що він:
створює умови для запровадження у 2017 році середньострокового бюджетного планування (трирічного);
дає змогу врахувати найбільш актуальні макроекономічні показники для розрахунків та розробки основних напрямків бюджетної політики;
дає змогу більш коректно розрахувати доходи та витрати країни у наступному році;
дає змогу зробити більш точні прогнози на наступні два роки після планового;
надає можливості більш ґрунтовних розрахунків місцевих бюджетів;
посилює роль та відповідальність Міністерства фінансів за середньостроковий прогноз, на базі якого будуватиметься бюджетна політика.
Серед недоліків законопроекту можна виділити те, що він не передбачає механізмів регулярного оновлення макроекономічних показників, на основі яких формується бюджетна політика.

Як подається декларація за наявності кількох місць реалізації підакцизних товарів

Суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарам, які мають декілька пунктів продажу товарів, що знаходяться в одній або різних адміністративно-територіальних одиницях, тобто мають один або різні коди КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, подають одну декларацію акцизного податку з відповідною кількістю Додатків 6 «Розрахунок сум акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів». Відповідні роз’яснення надано в листі ДФС України від 09.12.2016 р. № 39423/7/99-99-15-03-03-17. (Лист ДФС України від 21.03.2017 р. № 5535/6/99-95-42-03-15)

Як подавати звітність, якщо договір про визнання електронних документів припинено?

Договір про визнання електронних документів (далі — Договір) платник податків надсилає засобами телекомунікаційного зв’язку відповідно до затвердженого формату (стандарту) з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На Договір накладаються посилені сертифікатами відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку. Після надходження Договору в електронному вигляді проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки ЕЦП, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного договору при надходженні проекту нового договору та формується перша квитанція про збереження документа. Після опрацювання Договору відповідним органом ДФС платнику направляється друга квитанція, в якій зазначається результат розгляду.
Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Слід зауважити, що згідно з абзацом третім п. 49.4 ст. 49 Податкового кодексу у разі припинення Договору з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» п. 49.3 цієї статті.
(Лист ДФС України від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15)

Вдосконалено форму реєстраційної заяви платника ПДВ

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує про те, що з 20 березня 2017 року набрали чинності зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, внесені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 року №1125.
Зокрема, вдосконалено та спрощено форму реєстраційної заяви платника ПДВ за формою №1-ПДВ. У разі добровільної реєстрації платником ПДВ та у разі перереєстрації, особа подаватиме лише один (перший) аркуш заяви. У новій формі заяви виключено відомості щодо:
найменування контролюючого органу, де здійснюється реєстрація або перереєстрація платника;
місцезнаходження (місця проживання) платника (за винятком перереєстрації у зв’язку із зміною місцезнаходження (місця проживання));
контактних телефонів заявника та відповідальних осіб платника;
кількості працюючих.

Навчання за рахунок підприємства – що змінилося

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу про те, що новою редакцією пункту 165.1.21 статті 165 Податкового кодексу України, суттєво збільшено суму, яку юридична чи фізична особа може сплатити за навчання іншої фізичної особи в українських вищих та професійно-технічних закладах без оподаткування такої суми ПДФО. Наразі це трикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи ( у 2017 році - 9600 грн.). У минулих роках таким критерієм був граничний розмір доходу у вигляді зарплати, який давав право на отримання податкової соціальної пільги.
Крім того, з 1 січня 2017 року для студентів, які вивчилися коштом роботодавця скасовано обов’язок з відпрацювання у такого роботодавця протягом 3 років після закінчення навчального закладу. У попередній редакції п. 165.1.21 статті 165 ПКУ діяла норма, яка передбачала оподаткування ПДФО усієї суми, сплаченої за навчання у випадку припинення працівником трудових відносин з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання.

Спрощено процес подання до ДПІ повідомлень та заяв

З 20 березня 2017 року набрали чинності зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, внесені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 року № 1125.
Зокрема, платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством:
заяву за формою №1-ОПП з позначкою "Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку". До вказаної заяви внесені зміни, згідно з якими при призначенні/зміні особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку необхідно заповнювати тільки розділ щодо даних про таку особу.
повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП. Для забезпечення можливості подання вказаної форми в електронному вигляді, його розділ 3 доповнено графами «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» та «Адміністративна одиниця відповідно до КОАТУУ, де знаходиться об’єкт оподаткування»;
заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою 17-ОПП.

Нюанси заповнення заяви на анулювання платника акцизного податку

Форма заяви про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального тотожна формі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального.
Виключення платника податку з реєстру платників здійснюється, зокрема, якщо відповідна особа подає реєстраційну заяву про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального. Така заява надсилається у порядку, встановленому для реєстрації, та розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів після її подання. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата виключення з реєстру платників.
Тобто форма заяви про анулювання реєстрації при припиненні діяльності з реалізації пального тотожна формі заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, що затверджена наказом Мінфіну від 25.02.2016 р. №218. При цьому при заповненні заяви у графі 2 «Дія» ставиться позначка «Анулювання реєстрації», а графа 5 «Відомості про пункти (склади, комплекси, станції, інші об’єкти) реалізації пального» не заповнюється.

Декларація екологічного податку знову зазнає змін

А разом з нею - і Декларації збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності. Відповідний проект змін оприлюднила на своєму сайті ДФСУ
З 1 січня 2017 року Законом № 1797 усунено суперечності у статті 129 ПКУ щодо порядку нарахування пені та встановлено замість 120% облікової ставки НБУ 100% для пені, яка нараховується платником податків внаслідок самостійного виправлення помилок.
У зв’язку з цим проектом наказу Мінфіну «Про затвердження змін до деяких наказів Міністерства фінансів України» (завантажити), який 24 березня оприлюднила ДФСУ, пропонується внести зміни до:
декларації екологічного податку (завантажити);
декларації збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності (завантажити).
Зауваження та пропозиції стосовно змісту нормативно-правового акту можна надавати у письмовій та електронній формі протягом двох тижнів з дня публікації цього оголошення:
на адресу розробника: поштову – 04655, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент податків і зборів з юридичних осіб, та електронну – d.tuganova@sfs.gov.ua
на поштову адресу Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11.

МВФ працюватиме над реформою податкової

Технічна місія МВФ розпочала свою роботу в Україні. Про це повідомляє прес-служба Мінфіну на своїй сторінці у Facebook. Серед ключових питань на порядку денному — оцінка і рекомендації МВФ щодо концепції розвитку ДФС, яка була напрацьована Мінфіном разом з Державною фіскальною службою.
"Ми разом працюємо над запуском реформи ДФС, яка є одним з ключових пріоритетів Мінфіну і є дуже важливою для покращення системи адміністрування податків", - зазначено у повідомленні.

Нові правила оподаткування спадщини та подарунків - уже з 25 березня

Опубліковано Закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини". Таким чином, спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця і скасовано оцінку майна при спадкуванні/ даруванні об'єктів, які оподатковуються за нульовою ставкою
24 березня, в "Голосі України" опубліковано Закон від 23.02.2017 р. № 1910-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини". Таким чином, 25 березня Закон набере чинності і застосовуватиметься до доходів, отриманих з 1 січня 2017 року платником податків у вигляді спадщини/дарунка.
Коротко про головні зміни
За нульовою ставкою ПДФО тепер оподатковуватиметься й спадщина, успадкована членами сім’ї спадкодавця другого ступенів споріднення, а це: рідні брати та сестри, баба та дід, онуки.
Нагадаємо, що до цього часу не оподатковувалась лише спадщина, що успадковувалася членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення (батьки, чоловік або дружина, діти).
2) Аналогічні зміни торкнуться й подарунків, оскільки вони оподатковуються згідно з правилами, встановленими для оподаткування спадщини. Тобто подарунки від родичів першого та другого ступеня споріднення будуть також оподатковуватися за нульовою ставкою.
3) Скасовано необхідність оцінки майна у разі:
спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою,
дарування об’єктів, які оподатковуються за нульовою ставкою.
В інших випадках отримання доходів у вигляді об’єктів спадщини/дарунків об’єктом оподаткування є оціночна вартість таких об’єктів спадщини/дарунків, визначена згідно із законом.

Подарунок та податок

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Податкового кодексу України, згідно з пп. 165.1.39 ст. 165 якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків, якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі. Отож, у 2017 році не є об'єктом оподаткування ПДФО вартість подарунка в межах 800 грн.
Якщо ж подарунок виявився більш цінним, то різниця (тобто, вартість подарунку, розраховану за звичайними цінами — 800 гривень) вважається додатковим благом у вигляді безоплатно отриманих товарів й роботодавець – податковий агент зобов’язаний утримати податок за ставкою 18 відсотків із суми такого перевищення за його рахунок, із застосуванням до суми перевищення коефіцієнту 1,2195.
У формі № 1ДФ вартість подарунків, які не перевищують 800 грн. (у 2017 році) відображаються під ознакою доходу «160», а сума перевищення відображається під ознакою доходу «126» як додаткове благо.

Для сільськогосподарських товаровиробників запроваджується Реєстр отримувачів бюджетної дотації

Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України та Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі — Закон), якими запроваджено формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі — Реєстр) для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції. ДФС України листом від 16.03.2017 № 6429/7/99-99-08-01-01-17 надала відповідні роз’яснення.
Згідно з пунктом 161.4 статті 161розділу VІ Закону порядок ведення та форма Реєстру затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Сільськогосподарський товаровиробник для внесення його до Реєстру подає до контролюючого органу за місцем свого обліку як платника ПДВ заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі - заява). Форму заяви затверджено наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 268/30136.
Відповідно до пояснень до заяви, така заява заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду.

ЄСВ: особливості подання звітності та обов’язкова плата

Відповідно до п. 11 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 квітня 2015 року № 435 із змінами і доповненнями, якщо юридична особа або фізична особа - підприємець не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за найманих працівників до органів доходів і зборів ними не подається.
Варто нагадати, що єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску за місяць не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (704 грн).
Водночас з 1 січня 2017 року фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не менше за 0,5 мінімального страхового внеску (352 грн) із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, тобто пропорційно сплаченому єдиному внеску.
Для підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування, та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, базою нарахування ЄСВ є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. При цьому, сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць – 704 грн.
Крім цього, з 2017 року якщо платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, вони зобов’язані сплачувати єдиний внесок за місяць в розмірі не меншому за мінімальний страховий внесок (704 грн).

Звернення на антикорупційний сервіс «Пульс» зменшились більше ніж у двадцять разів

Антикорупційний сервіс «Пульс» ДФС України приймає звернення від громадян щодо можливих корупційних та кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності працівників органів ДФС, переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням або незаконним звільненням від митного контролю, утворення черг на митних постах та у Центрах обслуговування платників, відмови у записі на особистий прийом тощо.
За січень-лютий 2017 року на антикорупційний сервіс «Пульс» ДФС України надійшло 9 звернень від платників Харківської області, що на 211 звернень (в 24,5 разів) менше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Такого позитивного результату вдалось досягти, зокрема, за рахунок налагодження партнерських відносин з бізнесом та громадськістю, прозорого адмініструванню податків і зборів, а також проведення упереджувальної та роз’яснювальної роботи з працівниками органів ДФС щодо дотримання чинного антикорупційного законодавства.
Увага! Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС за телефоном антикорупційного сервісу «Пульс» ДФС України: (044) 284-00-07 (цілодобово).

Мирослав Продан: ДФС готова до поглиблення співпраці у митній сфері в рамках ГУАМ

Митне оформлення вантажів, що переміщуються через кордони держав-членів ГУАМ, буде спрощене. 27 березня керівники відомств, які відповідають за митний напрям, України, Грузії, Азербайджану і Молдови підписали Протокол між митними адміністраціями держав-членів ГУАМ про взаємне визнання окремих результатів митних процедур. Від України документ підписав в.о. Голови ДФС Мирослав Продан. «Ми вдячні нашим друзям з митних адміністрацій держав-членів ГУАМ за підтримку ініціативи ДФС з розробки Протоколу та готові до його реалізації», - підкреслив Мирослав Продан.
За словами посадовця, впровадження Протоколу покращить умови ведення зовнішньоекономічної діяльності та сприятиме розвитку торгівлі завдяки прискоренню і спрощенню митних процедур.
Підписаний Протокол передбачає взаємне визнання результатів митного контролю товарів і транспортних засобів, проведеного митними органами держав-членів ГУАМ.
Мирослав Продан також повідомив, що ДФС підтримує ініціативу митної адміністрації Грузії щодо розробки проекту Угоди про сприяння транзиту товарів і транспортних засобів через території держав-членів ГУАМ.

Триває кампанія декларування громадянами доходів

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області вкотре нагадує платникам, що наразі триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2016 році.
Обов’язок з подання річної декларації про майновий стан і доходи виникає у разі отримання:
доходу від здійснення операцій з інвестиційними активами (продаж цінних паперів, корпоративних прав тощо);
доходу, отриманого в результаті прийняття у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав;
доходу від надання нерухомості в оренду, житловий найм (піднайом);
доходу від операцій з продажу (обміну) об'єктів рухомого та/або нерухомого майна;
отримання іноземних доходів;
доходу у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів;
інших доходів, з яких протягом 2016 року податок не утримувався.
Для подання річної декларації про майновий стан і доходи громадянам необхідно звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації.
Нагадуємо,що останній день подання декларації – 03 травня 2017 року.

Реєстрація платників ПДВ з 20 березня — по-новому

З 20 березня 2017 року набрали чинності зміни, внесені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» (далі – наказ № 1125), якими скасовано або спрощено (удосконалено) окремі документи, що подаються платниками податків до контролюючих органів та видаються контролюючими органами платникам податків. Так, наказом № 1125 внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок № 1588), та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130.
Вдосконалено та спрощено форму реєстраційної заяви платника ПДВ за формою 1 – ПДВ.
Новою формою заяви передбачено, що у разі добровільної реєстрації або у разі перереєстрації платником ПДВ особа подає лише один (перший) аркуш заяви.
Два аркуші заяви подаються лише при обов’язковій реєстрації, а також при реєстрації платниками ПДВ інвесторів (операторів) за угодою про розподіл продукції, учасників договору про розподіл продукції, учасників договору про спільну діяльність, управителів майна.

Чи має право СГ у заяві на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків та зборів зазначити як напрямок перерахування коштів погашення заборгованості з єдиного внеску?

Враховуючи, що єдиний внесок не входить до системи оподаткування та не належить до джерела наповнення дохідної частини державного та місцевих бюджетів, законодавчі підстави для здійснення повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань з податків і зборів в рахунок погашення боргу зі сплати єдиного внеску відсутні.

Оприлюднення Плану-графіку документальних планових перевірок на 2018 рік передбачено законодавчо

Підпунктом 1 п. 42 розд. І Закону України від 21 грудня 2016 року №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», який набрав чинності з 01 січня 2017 року, доповнено п. 77.1 ст. 77 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), абзацом другим, яким передбачено оприлюднення плану-графіка документальних планових перевірок на поточний рік на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику є Державна фіскальна служба України (далі – ДФС).
Отже, на офіційному веб-порталі ДФС план-графік документальних планових перевірок на 2018 рік буде оприлюднене до 25 грудня 2017 року.

Купівля-продаж іноземної валюти – виключно через РРО

Згідно з вимогами ст. 4 Закону України №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та з врахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Національного банку України №502, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, зобов’язані при здійсненні зазначених операцій застосовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО). Відповідальність за незастосування РРО суб’єктами господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, визначена ст. 18 Закону №265.
До Державного реєстру РРО включено спеціалізований електронний контрольно-касовий реєстратор для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
У зв’язку з викладеним, Салтівська ОДПІ звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з купівлі-продажу іноземної валюти, щодо неухильного виконання вимог чинного законодавства в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Неповний робочий день надасть податкову пільгу

Відповідно положень Податкового кодексу України (ст. 169), платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
У 2017 році розмір заробітної плати, що надає право на отримання податкової соціальної пільги становить 2240 гривень (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 1600 гривень х 1,4).
Тобто, фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу, якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.

Змінилися облікові дані – чи необхідно отримувати нові сертифікати ключів?

Відповідно до ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та пп. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 №15 зі змінами, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.
Враховуючи викладене, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

Перевірте термін дії електронного цифрового підпису!

У разі необхідності перевірки терміну дії посиленого сертифікату ЕЦП, потрібно скористатись засобом електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Програмне забезпечення», вкладка «Надійні засоби електронного цифрового підпису». В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо посиленого сертифіката, в тому числі і терміну його дії, слід натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші. Детальну інформацію про посилений сертифікат можна переглянути обравши пункт «Детальна інформація».

Уряд затвердив базовий норматив відрахування частки прибутку на виплату дивідендів для господарських товариств

Кабінет Міністрів України постановив (Постанова КМУ від 01.03.2017 №120, набрала чинності 11 березня 2017 р., далі – Постанова №120) затвердити базовий норматив відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2016 році (далі – базовий норматив) господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави, а також господарських товариств, 50 і більше відсотків акцій (часток) яких належать господарським товариствам, частки держави в яких становить 100%, у тому числі дочірніх підприємств (далі – суб’єктів господарювання), у розмірі 50 відсотків.
Для публічних акціонерних товариств «Укргідроенерго» та «Державний ощадний банк України» затверджено базовий норматив у розмірі 30 відсотків.
Суб’єктам управління корпоративними правами держави у разі невиплати до 1 липня 2017 року суб’єктом господарювання дивідендів за результатами його фінансово-господарської діяльності у 2016 році вжити заходів до розірвання контракту з керівником такого суб’єкта господарювання.
Просмотров: 489 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024