Купянский городской портал! Четверг, 28.03.2024, 19:51
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 14
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Февраль » 22 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 22.02.2017 р.
09:17
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 22.02.2017 р.

Роман Насіров: Спільний контроль на українсько-молдовському кордоні дозволить протидіяти контрабанді та митним порушенням

Фіскальна служба України зацікавлена в організації спільного контролю на пунктах пропуску на українсько-молдовському кордоні. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час зустрічі з Генеральним директором Митної служби Республіки Молдова Віталіє Врабіє.
«Сьогодні ми маємо можливість розпочати новий етап співпраці з колегами з Молдови щодо подальшого впровадження спільного контролю на контрольних пунктах пропуску. Це дозволить прискорити проходження митних процедур громадянами та суб’єктами ЗЕД. Крім того, це збільшить пропускну спроможність пунктів та збільшить транзитний потенціал України та Молдови», – наголосив Голова ДФС Роман Насіров.
На сьогодні на українсько-молдовському кордоні спільний контроль діє на 4 пунктах пропуску.
«ДФС готова до поглибленої співпраці з митним органами Молдови і докладе всіх зусиль зі свого боку для створення дієвої системи обміну інформацією. Ми вже маємо позитивні результати від такої співпраці з іншими колегами з сусідніх держав і очікуємо не менш ефективної роботи і з молдовськими колегами», – зазначив Роман Насіров.

Мирослав Продан: Ми задоволені динамікою співробітництва з Митною службою Республіки Молдова

ДФС та Митна служба Республіки Молдова активно співпрацюють у напрямі забезпечення економічної безпеки двох країн та регіону в цілому, зокрема, шляхом боротьби з контрабандою тютюнових виробів, наркотиків та зброї. На цьому наголосив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з Генеральним директором Митної служби Республіки Молдова Віталіє Врабіє. «На сьогодні ми маємо високий рівень взаємодії двох служб, деякі напрями співробітництва яких є прикладом та предметом для вивчення митними адміністраціями інших країни, зокрема, це стосується обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, які переміщуються через кордон України та Молдови», - наголосив Мирослав Продан.
Перспективними напрямами співробітництва між Україною та Молдовою у митній сфері посадовець визначив подальше удосконалення системи попереднього обміну інформацією, посилення заходів з протидії контрабанді тютюнових виробів, зброї та наркотиків, а також розвиток пунктів пропуску та оснащення їх сучасним обладнанням, запровадження в Україні та Молдові NCTS – спільної транзитної системи.

Митниками затримано 3 цифрові оптичні приціли та 4 тепловізори, які незаконно переміщували до Туреччини

Працівниками Київської митниці ДФС у пункті пропуску «Бориспіль» зафіксовано незаконне переміщення тепловізорів та оптичних прицілів, які двоє наших співвітчизників намагалися незаконно вивезти одним авіарейсом до Туреччини.
Для проходження митного контролю громадяни самостійно обрали спрощену систему «зелений коридор» та своїми діями заявили, що переміщувані ними товари (в тому числі переміщувані в супроводжуваному багажі) не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за межі митної території України.
На момент проходження митного контролю належним чином оформлених митних декларацій та відповідних дозвільних документів чоловіки не мали, з приводу декларування переміщуваних ними товарів до інспекторів митниці не зверталися. Після перетину пасажирами «білої лінії», що означає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», на запитання митників щодо наявності в них і їхньому багажі товарів, переміщення яких заборонено або обмежено, чоловіки надали заперечну відповідь.
Проте в ручній поклажі першого пасажира (рюкзаку) було виявлено 4 прилади нічного бачення з можливістю реєстрації зображення (тепловізори) «Pulsar guantum xd50s» в комплекті. У другому випадку в ручній поклажі іншого пасажира, також в рюкзаку, було виявлено 3 оптичні прилади нічного бачення з можливістю реєстрації зображення (приціли) «ATN X-Sight 2 HD 5-20» в комплекті. Складено протоколи про порушення митних правил. Прилади вилучено до винесення судом рішення у справах.

Віталіє Врабіє: Головне завдання митних органів України та Молдови – створення спільних пунктів контролю

Основними завданнями митних органів України та Молдови, які поставлені урядами двох країн, є покращення взаємодії на прикордонному просторі та створення спільних пунктів контролю. Про це заявив Генеральний директор Митної служби Республіки Молдова Віталіє Врабіє під час зустрічі з керівництвом фіскальної служби України. За його словами, це стане гарною підтримкою для комерційних структур обох країн, для переміщення людей та товарів.
«У порядку денному ми маємо відкриття спільних контрольних пунктів у пункті «Первомайськ-Кучурган», «Джурджулешти-Рені» і звісно відкриття нового посту «Унгурь-Бронниця». Завдання були поставлені конкретні з чіткими часовими рамками», – розповів Віталіє Врабіє.
Він також відзначив, що Митна служба Республіки Молдова та Державна фіскальна служба України мають гарні взаємовідносини у напрямі спрощення митних процедур та обміну інформацією. Крім того, у країн склалася гарна практика перейняття прогресивного досвіду, який є у кожній з них.

Павло Дроняк: З січня цього року діє нова форма декларації про майновий стан і доходи

У цьогорічній деклараційній кампанії платники податків звітуватимуть про свої доходи, отримані протягом минулого року, за нової формою. Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк в інтерв’ю газеті «Факти». «З 1 січня запроваджено нову форму декларації, яка була затверджена відповідним наказом Міністерства фінансів. Форма документу стала зручнішою та дозволяє витрачати менше часу на заповнення. Крім того, в ній враховані усі недавні зміни податкового законодавства», – зазначив Павло Дроняк.
Як розповів посадовець, у новій декларації кількість додатків зменшено з 4 до 2, оскільки з 1 січня 2016 року визначено ставку податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% замість 15% і 20%, які діяли до цього. Тобто, якщо раніше платники, які отримували зарплатню від двох або більше роботодавців і якщо їх дохід перевищував у сумі 120 мінімальних зарплат за рік, зобов’язані були подавати декларацію для перерахунку податку, то тепер необхідності у такому перерахунку немає. Крім того, для зручності громадян було скасовано додаток до декларації, в якому здійснювався перерахунок податку на іноземні доходи.
«Тепер сума отриманих з-за кордону коштів (перерахованих в гривні згідно з валютним курсом НБУ, діючим на момент нарахування таких доходів), відповідні податкові зобов’язання, інформація про країну походження доходу та назва валюти зазначаються в самій декларації без заповнення окремого додатку», – підкреслив Павло Дроняк.

Мирослав Продан: ДФС ініційовано пропозиції для покращення взаємодії з бізнесом під час митних формальностей

ДФС ініційовано низку пропозиції, які мають покращити взаємодію бізнесу з митними та правоохоронними органами під час здійснення митних формальностей. Про це повідомив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Митного комітету Громадської ради при ДФС за участі народних депутатів, представників Ради бізнес-омбудсмена, центральних органів виконавчої влади, суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та керівників профільних структурних підрозділів ДФС.
Так, за словами посадовця, здійснення перевірок, ініційованих контролюючими органами, не повинно впливати на швидкість проведення митного контролю та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності мають знати підстави для ухвалення рішення про такі перевірки контролюючими органами.
«ДФС запропонувала запровадити інформування суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності про те, яким контролюючим органом ініційовано проведення митих оглядів (переоглядів) транспортних засобів та підстави для проведення таких перевірок. Відповідний проект постанови вже направлений до Міністерства фінансів на розгляд», - повідомив Мирослав Продан. Посадовець закликав й представників громадськості та бізнесу долучитися до відпрацювання змін до митного законодавства для розбудови української митниці та стимулювання зовнішньоекономічної діяльності. Під час засідання його учасники також обговорили результати та окремі питання діяльності Міжвідомчого цільового центру із запобігання та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи, а також питання оренди об’єктів інфраструктури на території митних постів.

Дві українки намагалися незаконно ввезти з Туреччини майже півкілограма ювелірних виробів

Спробу незаконного ввезення понад 400 одиниць ювелірних виробів попередили митники 14 лютого у міжнародному аеропорту м. Запоріжжя.
У зоні митного контролю залу "на приліт" під час оформлення пасажирів авіарейсу "Стамбул-Запоріжжя" дві громадянки України самостійно обрали для проходження митного контролю "зелений коридор", який здійснюється у спрощеному порядку (без заповнення митної декларації).
Під час проведення митного контролю встановлено, що у їхніх ручних поклажах, окрім особистих речей, знаходяться ювелірні вироби з металу жовтого кольору. В однієї із них виявлено 288 сережок та кулонів загальною вагою 244 грамів, у іншої 148 пар сережок вагою 219 грамів.
Таким чином громадянки вчинили дії, спрямовані на порушення порядку проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю, а саме переміщення через "зелений коридор" товарів в обсягах, що перевищують неоподатковувану норму переміщення через митний кордон України, без ознак приховування.
Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ст. 471 Митного кодексу України.
Товари тимчасово вилучені митницею для проведення товарознавчої експертизи.

Тетяна Федченко: Громадяни, які здавали в оренду житло, мають задекларувати свої доходи

Про особливості цьогорічної деклараційної кампанії, категорії громадян, які повинні подати декларації, та доходи, які оподатковуються, розповіла заступник директора Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяна Федченко в інтерв’ю газеті «Факти».
Так, за її словами, задекларувати свої доходи мають громадяни, які працюють найманими працівниками у роботодавців, наприклад, хатніми працівницями, садівниками, нянями, гувернантками, будівельниками тощо. Також прозвітувати про отримані прибутки мають люди, які здають своє житло в оренду фізичним особам.
«Податок сплачується під час здачі в оренду не лише житлових приміщень, але й гаражів, дачних будинків, присадибних та інших земельних ділянок. До речі, тут є нюанс: якщо нерухомість або інше майно орендує юридична особа або фізособа – підприємець, то податковим агентом є саме орендатор. Він і повинен утримати та перерахувати до бюджету податок за ставкою 18%. Якщо ж нерухомість здається фізичній особі, то податок за ставкою 18% сплачує орендодавець», – підкреслила Тетяна Федченко. Крім того, оподатковуються також доходи, отримані від здавання в прокат автотранспорту та іншого рухомого майна.

Застосування реєстраторів розрахункових операцій при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти

Згідно з вимогами статті 4 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) та з врахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.12.2002 №502, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 07.05.2014 за №480/25257, суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, зобов’язані з 17.12.2016 при здійсненні зазначених операцій застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Відповідальність за незастосування реєстраторів розрахункових операцій суб’єктами господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу готівкової іноземної валюти, визначена статтею 18 Закону №265.
Звертаємо увагу, що відповідна інформація 14.12.2016 також розміщена на офіційному сайті Національного банку України (www.bank.gov.ua у розділі «Новини»).
До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій з 16.06.2016 включено спеціалізований електронний контрольно-касовий реєстратор для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.
За інформацією Асоціації «Українські електроніка, комп’ютери, касові апарати» виробничі можливості дозволять до кінця лютого поточного року повністю забезпечити касовою технікою наявні потреби ринку зазначеної сфери діяльності. У зв’язку з викладеним, ДФС звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з купівлі-продажу іноземної валюти, щодо неухильного виконання вимог чинного законодавства в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Викрито діяльність правопорушників, які завдали державі збитків на 19,8 млн. гривень

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Харківській області спільно з місцевою прокуратурою встановлено факти можливих взаємовідносин двох підприємств Харкова з суб’єктами господарської діяльності, які здійснюють маніпулювання з податковими документами. Метою таких суб’єктів господарювання є мінімізація податкових зобов’язань своїх контрагентів (власних покупців та наступних покупців по ланцюгу постачання), а також введення у легальний обіг своїх покупців тих активів, походження яких не встановлено. Загальна сума можливих збитків, завданих державі, складає 19,8 млн. гривень.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст. 3641 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

Викрито привласнення посадовцями ТОВ м. Києва 10,4 млн. грн. державних коштів

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС в Одеській області встановлено факт ймовірного привласнення державних коштів посадовими особами одного з товариств з обмеженою відповідальністю м. Києва. Це ТОВ стало переможцем оголошених державною установою м. Одеси відкритих торгів щодо надання послуг з виконання наукових досліджень у сфері природничих наук. При цьому встановлено, що товариство ніколи не виконувало будь-які наукові роботи, а також не має в штаті відповідного кваліфікаційного персоналу. Фактично наукові роботи здійснили фахівці інших державних установ, що були залучені вказаним ТОВ за плату, значно меншою від вартості укладеної угоди.
У результаті внесення завідомо неправдивих відомостей в офіційні документи та штучного завищення вартості виконання роботі співробітники товариства заволоділи державними коштами в сумі 10,4 млн. грн.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України. Здійснюється кримінальне провадження.

Працівники Львівської митниці вилучили понад 32 кілограми бурштину

У пункт пропуску «Шегині – Медика» смугою руху «зелений коридор» заїхав автомобіль «MERCEDES-BENZ VITO» 2007 року випуску під керуванням мешканця Львівщини, що прямував з України до Республіки Польщі.
Під час візуального огляду автомобіля у працівників митниці виникла підозра про наявність в автомобілі товарів, що переміщуються з приховуванням від митного контролю та переміщення яких через митний кордон обмежене.
Автомобіль було виведено з загального потоку та скеровано у бокс поглибленого огляду транспортних засобів. Там у конструктивних порожнинах автомобіля, розташованих під передніми сидіннями пасажирів, оглядова група митників та прикордонників виявила необроблене каміння різних розмірів неправильної форми світло-коричневого та темно-коричневого кольорів вагою 32 900 г.
Під час усного опитування громадянин України про наявність будь-яких товарів та предметів не заявив, проте після митного огляду товар визнав своєю власністю. Отже, він порушив порядок проходження митного контролю через смугу спрощеного митного контролю «зелений коридор» та вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ. Такі дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України. За цим фактом складено протокол. Товар та автомобіль вилучено. Їх вартість буде встановлено додатково. Справу скерують до суду.

Про рентну плату за спеціальне використання води

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до пункту 110 розділу І Закону України від 21.12.2016 № 1797-VIII ,,Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» з 01.01.2018 до статті 255 Кодексу передбачено внести зміни в частині визначення кола платників та порядку нарахування податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата). Водночас, пунктом 20 Закону України від 20.12.2016 № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до статті 255 Кодексу та збільшено з 01 січня 2017 року ставки такої плати, які застосовуються при обчисленні податкових зобов’язань за результатами господарської діяльності у 2017 році.
Платники Плати обчислюють суму Плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації за формами, затвердженими наказом Мінфіну від 17.08.2015 № 719 - за IV квартал 2016 року та наказом Мінфіну від 07.11.2016 № 927- за І – IV квартали 2017 року.
Податкові декларації подаються платниками рентної плати за спеціальне використання води контролюючим органам за місцем податкової реєстрації (підпункт 257.3.4 пункту 257.3 статті 257 Кодексу). З метою забезпечення єдиного підходу до здійснення обліку платників та подання податкової звітності вказану норму необхідно застосовувати з урахуванням пункту 63.3 статті 63 Кодексу, а саме за неосновним місцем обліку – місцезнаходженням водних об’єктів або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з використанням обсягів води, отриманих шляхом забору з таких водних об’єктів.

Митники – інтернаціоналісти

15 лютого керівництво Харківської митниці ДФС вшанувало учасників бойових дій на території інших держав. Ця пам’ятна дата приурочена до роковини виведення радянських військ з Афганістану у 1989 році.
З нагоди 28-ї річниці в митниці відбулась зустріч бойових побратимів Вадима Алімова, Олега Закржевського, Вадима Буткова, Івана Головніна, Ігоря Лашакова, Олександра Жиліна, Олександра Капусника, Сергія Круглова, Валентина Нечипуренка, Анатолія Пятенка, Олексія Тарасова, Олександра Титаренка.
До зустрічі афганців долучились керівництво митниці та Голова профспілкового комітету митниці Наталія Мікуліна. Заступник начальника митниці Геннадій Мітяєв відзначив заслуги учасників бойових дій та подякував за те, що воїни-інтернаціоналісти успішно виконують завдання фіскальної служби, постійно приймають участь у розвитку ветеранського руху, військово-патріотичному вихованні школярів та студентської молоді.
Наталія Мікуліна звернулась до присутніх зі словами вдячності та побажала витримки і міцного здоров’я.

На Харківщині громадяни вже задекларували 249 млн. грн. доходів

Саме таку суму доходів, отриманих у 2016 році, задекларували 2510 мешканців Слобожанщини від початку Кампанії декларування. При цьому до сплати в бюджет нараховано податку на доходи з фізичних осіб понад 5,5 млн. грн. та 1,3 млн. грн. військового збору.
Із загальної кількості декларантів 240 надали декларацію про майновий стан і доходи з метою скористатися правом на податкову знижку. Сума до повернення з бюджету складає 390 тис. грн.
Серед цьогорічних декларантів є і мільйонери. Десятеро громадян, маючи різні джерела доходів: від продажу нерухомості, спадщини, дивідендів, іноземні доходи тощо вже виконали свій конституційний обов’язок, подавши декларацію.
Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що кампанія декларування доходів громадян триватиме до 3 травня 2017 року (включно). До цієї дати громадяни, які отримали у минулому році доходи, з яких не сплачений податок, повинні надати податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2016 рік до податкової інспекції за місцем своєї прописки. А щоб скористатися правом на податкову знижку громадяни зможуть задекларувати свої минулорічні доходи до кінця 2017 року.

Зустріч з адвокатами Харківщини

Начальник Головного управління ДФС у Харківській області Микола Рибаков зустрівся з представниками Ради адвокатів Харківської області.
Під час заходу присутні дізнались про адміністративну реформу, яка відбувається в ДФС, зміни в податковому законодавстві у 2017 році, про поетапне впровадження концепції загального декларування.
Крім того, були обговорені актуальні питання, які хвилюють саме цю категорію платників. Так, відбулась активна дискусія стосовно особливостей сплати єдиного внеску адвокатами у 2017 році. Присутні жваво залучились до обговорення та запропонували внести ряд змін до законодавства. Зокрема, можливості тимчасового призупинення ведення адвокатської діяльності. Податківці разом з представниками адвокатської бізнес-спільноти розробили спільний алгоритм дій доведення законодавчих ініціатив до вищих інстанцій та визначили план співпраці у подальшому.

«Конопля » в кросівках та схованка в потязі

Насиченими на події видалися вихідні для співробітників Харківської митниці. Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками виявлено схованку канабісу.
Під час усного декларування пасажирів автомобілю, який прямував до Росії, жоден з них не заявив про переміщення заборонених предметів. При цьому службовий собака митників Тайсон неодноразово спрацьовував на кросівки одного з пасажирів.
В ході подальшого митного огляду громадянин зізнався, що в кросівках знаходяться три згортки з «коноплею», яку він приховав від митного контролю для особистого споживання.
Також, на митному посту «Харків-пасажирський» під час проведення митного контролю потягу «Кривий Ріг-Москва» на підлозі в купе службовий собака спрацював на поліетиленовий пакет, який лежав під батареєю опалення. За даними фактами складені протоколи про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Реалізація талонів на пальне платником акцизу - без акцизної накладної

Відповідно до абзацу другого п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України реалізація пального - будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання та передачі (відпуску, відвантаження) пального в споживчій тарі ємністю до 2 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками.
При цьому відповідно до абзацу другого п. 1 розділу ІІ Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 №218, при здійсненні операцій з реалізації пального, які передбачають відпуск пального через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах) (далі – АЗС), автомобільних газових заправних станціях (далі – АГЗС), акцизна накладна складається у день проведення відпуску пального через паливороздавальні колонки на таких станціях незалежно від того, коли відбувся перехід права власності на таке пальне.
Тобто особа, зареєстрована платником акцизного податку, не повинна складати акцизні накладні при реалізації талонів (смарт-карток тощо) на пальне. Акцизна накладна складається особою, що реалізує пальне, у т. ч. через АЗС чи АГЗС за талонами (смарт-картами).

Чи коригується фінрезультат, якщо застрахований працівник звільнився?

Якщо в результаті припинення трудових відносин між страхувальником і застрахованою особою строк дії договору добровільного медичного страхування не змінюється і такий договір не припиняється до завершення свого мінімального строку дії, визначеного пп. 14.1.521 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу, то коригування, передбачене ст. 1231 Кодексу, не застосовується.
Коригування, передбачене ст. 1231 Податкового кодексу, застосовується до договорів добровільного медичного страхування у тих випадках, якщо в результаті припинення трудових відносин між страхувальником і застрахованою особою договір добровільного медичного страхування перестав відповідати вимогам, передбаченим пп. 14.1.521 п.14.1 ст.14 Кодексу. (Лист ДФС України від 24.01.2017 р. № 1316/6/99-99-15-02-02-15)

Вести бізнес та отримувати держпослуги можна буде через мобільний телефон

Міністр юстиції Павло Петренко поінформував, що ухвалення законопроекту № 4685 «Про електронні довірчі послуги» дасть змогу запустити такі сучасні електронні інструменти ідентифікації, як MobileID (через мобільний телефон), BankID (через банківську картку), а також забезпечить бізнес сервісами з електронного підтвердження підпису та печатки компанії.
«Для простого українця це означає, що зі свого мобільного телефону кожен з нас зможе зареєструвати компанію, підписати будь-який договір, направити відповідний запит і отримати будь-яку інформацію, яка стосується діяльності того чи іншого державного органу», — зазначив очільник Мін'юсту.
З його слів, нові сервіси зведуть нанівець корупційну складову при спілкуванні бізнесменів з державними органами та максимально спростять процедуру ділового супроводу своєї діяльності.
Також громадяни України зможуть отримати додатковий імпульс при веденні міжнародного бізнесу.
«Прийняття цього законопроекту дає змогу українському бізнесу брати участь у тендерних закупівлях країн Європейського Союзу, які проводяться на електронних майданчиках», — зазначив Павло Петренко.
З його слів, оператори мобільного зв’язку і українські банки вже заявили про готовність повноцінно запроваджувати такі системи.

Оновлено Додаток 4 до декларації з екологічного податку

У Мін’юсті України зареєстровано 26.01.2017 р. за № 116/29984 наказ Мінфіну України, яким викладено у новій редакції Додаток 4 до Податкової декларації екологічного податку. Наказ набирає чинності з дня опублікування. (Наказ Мінфіну України від 28.12.2016 р. № 1177)

Січневі надходження до скарбниці

Платники податків Великобурлуцького району впродовж січня спрямували до бюджету району 6,8 млн. грн податкових надходжень, що перевищило минулорічні надходження на 82% (+3,078 млн. грн.)
Найбільше, а це 3,3 млн. грн, склали надходження податку на доходи з фізичних осіб, надходження акцизного податку склали 162,4 тис. грн. Внесок платників Великобурлуччини у вигляді плати за землю склав 1,0 млн. грн, а єдиного податку надійшло 1,9 млн. грн. 82,0 тис. грн забезпечено сплати податку на нерухоме майно. Власники елітних автомобілів поповнили скарбницю району на 41,8 тис. грн транспортного податку.
Салтівська ОДПІ нагадує також, що з 1 січня 2017 року розпочалась кампанія декларування доходів громадянами за 2016 рік. Консультації, надання практичної допомоги – у Центрі обслуговування платників, тел. (05742) 57450.

В січні 2017 року місцеві бюджети Дворічанського району отримали понад 4,7 млн. грн. надходжень

Про це зазначила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 81,1% (+2,1 млн. грн.).
Найбільша частка надходжень – податок на доходи фізичних осіб, якого мешканці та представники бізнесу регіону сплатили майже 1,7 млн. грн., а це на 703 тис. грн більше, ніж торік.
Платники, які обрали спрощену систему оподаткування, внесли до бюджетів майже 1,96 млн. грн. єдиного податку, майже 162 тис. грн надійшло акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання підакцизних товарів.
Землекористувачі поповнили місцеву скарбницю платою за землю в сумі 693,4 тис. грн, а власники нерухомого майна – на 100 тис. грн, з яких 82,7 тис. грн сплатили юридичні особи та 17,6 тис. грн – фізичні особи. За елітні авто бюджет отримав 15,5 тис. грн транспортного податку.

У січні платники Шевченківського району сплатили до місцевих бюджетів понад 5 млн. гривень податків

Як повідомила в.о. першого заступника начальника Салтівської ОДПІ Наталія Калашнікова 5 408,6 тис. гривень – саме така сума податків і зборів надійшла до місцевих бюджетів Шевченківського району Харківської області.
Серед надходжень до місцевих бюджетів більше половини складає податок на доходи фізичних осіб – 1,98 млн. грн. До аналогічного періоду 2016 року його надходження збільшилися на 589,2 тис. грн.
Суттєво підтримали бюджети територіальної громади і суб’єкти малого підприємництва «спрощенці», продавці підакцизних товарів, які сплатили відповідно 2,16 млн. грн. єдиного податку та 192 тис. грн. акцизного податку з роздрібного продажу. Землевласники та землекористувачі забезпечили місцевим бюджетам 973 тисячі гривень.

Протягом 2016 року від платників Вовчанського району до бюджету надійшло майже 500 тис. грн. військового збору

За підсумками січня 2017 року до державного бюджету від платників Вовчанського району надійшло 469,9 тисяч гривень військового збору. Цьогорічні надходження цього збору в порівнянні з січнем минулого року роком збільшились на 74,8 тис. грн.
Нагадаємо, платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.
Об’єкт оподаткування військовим збором визначений статтею 163 Податкового кодексу України. До нього, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо. Ставка військового збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

Січневий внесок роботодавців Куп’янщини – більше 1,7 млн. гривень єдиного внеску

З початку 2017 року роботодавці Куп’янського району перерахували 1,73 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Це на 43,1 тис. гривень більше, ніж минулого року.
За словами начальника управління доходів і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксани Реді, досягнення таких результатів відбулось завдяки конструктивному діалогу щодо підвищення рівня заробітної плати з представниками бізнесу.
Нагадаємо, з 1 січня 2017 року змінився максимальний розмір єдиного внеску: 8800 грн. (40000 грн. х 22%) та 3364 грн. за працівника - інваліда (40000 грн. х 8,41%). Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток), тому мінімальна сума єдиного внеску з 1 січня 2017 року становить – 704 грн. (3200 грн х 22%).

З’ясовано, хто вважається кінцевим бенефіціарним власником

Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого права.
Зазначено, що під поняттям «номінальний власник (утримувач)» слід вважати особу, яка від свого імені управляє корпоративними правами іншої особи — реального кінцевого бенефіціарного власника (контролера) в інтересах останнього. Процедура використання послуг номінального сервісу реалізується, наприклад, таким чином: у пакеті документів офшорної компанії міститься документ під назвою «Declaration of Trust». Цей документ підписується як реальним власником компанії, так і номінальним власником (утримувачем) та підтверджує, хто саме є реальним власником компанії. Крім того, номінальні власники можуть передати повноваження на управління офшором реальному власнику шляхом підписання довіреності, на якій проставлено апостиль. Згідно з цією довіреністю бенефіціар має право діяти від імені номінального власника. (Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100004097-zyasovano-khto-vvazhayetsya-kintsevim-benefitsiarnim-vlasnikom)

15 % вартості відшкодовуватиметься при купівлі української сільськогосподарської техніки

Таке рішення було схвалено на засідання Кабінету Міністрів України. Запропонована підтримка у розмірі 15 % діятиме у 2017 році для підприємств, які мають рівень локалізації 35 %, поінформував міністр аграрної політики та продовольства України Тарас Кутовой.
«У 2018 році — 45 %, у 2019 — 55 %, у 2020 — 60 %. Тобто, завдяки цим рішенням ми прагнемо підтримувати саме українське виробництво техніки. Хочемо досягнути, щоб рівень локалізації до 2020-го року становив 60 %», — зазначив Тарас Кутовий.
Також Міністр нагадав, що відповідно до розподілу бюджету-2017 для АПК на підтримку машинобудування виділяється 550 млн. грн (це 10 % від загальної суми бюджету), наступного року планується відповідно 15 % і 900 млн. грн.
«У 2019 році підтримка машинобудування складатиме вже 20 %. Тобто ми зможемо вийти на рівень більше ніж на 1 млрд. для сільгоспвиробників. Я думаю, що це має дати позитивний ефект для виробництва та розвитку сектора в цілому», — зазначив очільник міністерства.

Чи вважається податковим боргом невчасно сплачена частина чистого прибутку?

У переліку податків і зборів, визначеному в статтях 9 і 10 Податкового кодексу, відсутній такий платіж як частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону.
Отже, частина чистого прибутку (доходу) не сплачена до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями у встановлені терміни не є податковим боргом у розумінні Кодексу. (Лист ДФС України від 24.01.2017 р. № 1310/6/99-99-15-02-02-15)

Витрати на участь у конференції – коли нема ПДФО?

Будь-які витрати на відрядження не включаються до оподатковуваного доходу платника податку за наявності документів, що підтверджують зв’язок такого відрядження з господарською діяльністю роботодавця/сторони, що відряджає, зокрема (але не виключно) документів, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях або симпозіумах, інших заходах, які проводяться за тематикою, що збігається з господарською діяльністю роботодавця/сторони, що відряджає. (Лист ДФС України від 02.02.2017 р. № 1945/6/99-99-13-02-03-15)

Щодо ставок акцизного податку

Ставки акцизного податку на спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (пп. 215.3.1 п. 215.3 ст. 215 Кодексу) збільшено:
на 12 %:
на вина кріплені, вермути – з 7,16 грн/л до 8,02 грн/л;
на вина ігристі та газовані – з 10,40 грн/л до 11,65 грн/л;
на пиво – з 2,48 грн/л до 2,78 грн/л;
на сидр і перрі (без додання спирту) — з 0,95 грн/л до 1,06 грн/л.;
на 20 %:
на лікеро-горілчану продукцію – з 105,80 грн до 126,96 грн за 1 л 100-відсоткового спирту;
на інші зброджені напої з доданням спирту – з 105,80 грн до 126,96 грн за 1 л 100-відсоткового спирту;
на спиртовмісні харчові продукти з вмістом спирту етилового більше 8,5 % об’ємних одиниць, зокрема на настоянки гіркі ароматичні – з 141,06 грн до 169,27 грн за 1л 100-відсоткового спирту.
Окремо виділено плодово-ягідні вина без додання спирту, тобто зброджені напої, одержані виключно в результаті природного (натурального) бродіння фруктових, ягідних та фруктово-ягідних соків, з вмістом спирту не більше 8,5 % об’ємних одиниць (без додання спирту), на які встановлено ставки як на сидр і перрі (без додання спирту) – 1,06 грн/літр. Ставки акцизного податку на слабоалкогольні напої (до 8,5 % об’ємних одиниць) приведено до єдиних ставок із лікеро-горілчаними виробами, тобто зменшено з 211,59 грн до 126,96 грн за 1 л 100-відсоткового спирту. Ставки акцизного податку на сухі вина не змінено (0,01 грн/л).
Ставка акцизного податку на коньяки (п.1 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу) порівняно зі ставками, які діяли у 2016 році, збільшено на 18 % – з 89,94 грн до 105,80 грн за 1 л 100-відсоткового спирту.

Суб’єктів ЗЕД інформуватимуть про перевірки

Інформуючи суб’єктів ЗЕД про те, хто і на яких підставах їх перевірятиме, у ДФС України сподіваються спростити і поліпшити відносини між бізнесом і митними та правоохоронними органами.
У відомстві переконані, що суб’єкти ЗЕД мають знати, яким контролюючим органом ініційовано проведення митних оглядів (переоглядів) транспортних засобів та підстави для проведення таких перевірок. Здійснення перевірок, ініційованих контролюючими органами, не повинно впливати на швидкість проведення митного контролю. Зі слів в.о. заступника Голови ДФС Мирослава Продана, відповідний проект постанови вже направлено на розгляд Мінфіну.
Митний комітет Громадської ради при ДФС України надасть профільному комітету ВР України пропозиції щодо вдосконалення митного законодавства та вирішення спірних питань, які виникають під час проведення митних формальностей.

Рекламні послуги нерезиденту — чи є об’єкт оподаткування ПДВ?

У разі здійснення платником податку операції з постачання рекламних послуг нерезиденту, місцем постачання таких послуг вважається місце, в якому нерезидент зареєстрований як суб'єкт господарювання, або у разі відсутності такого місця – місце постійного чи переважного його проживання. При цьому така операція не є об'єктом оподаткування ПДВ.
Водночас повідомлено, що згідно зі ст. 36 Податкового кодексу платники податку зобов'язані самостійно декларувати свої податкові зобов'язання та самостійно визначати відповідність здійснюваних ними операцій тим, які перераховані в зазначеному Кодексі. (Лист ДФС України від 20.01.2017 № 1130/6/99-99-15-03-02-15)

Кому потрібно декларувати доходи, а хто не звітуватиме

Нинішнього року коло декларантів помітно розширилося. Зі звітами про отримані минулоріч прибутки у податковій чекають не лише громадян, які здають в оренду квартири, а й найманих працівників — хатніх працівниць, садівників, нянь, гувернанток, будівельників.
Крім того, задекларувати свої прибутки потрібно не лише від здачі в оренду житла, а й гаражів, дачних будинків, різного роду земельних ділянок, в тому числі і присадибних. Оподатковується також рухоме майно, зокрема автотранспорт, що здається в прокат.
Фахівці ДФС акцентують увагу на такій особливості: якщо нерухомість або інше майно орендує юридична особа чи фізична особа — підприємець, то податковим агентом є саме орендатор, який повинен утримати та перерахувати до бюджету податок за ставкою 18 %. Якщо ж нерухомість здається фізичній особі, то податок за ставкою 18 % сплачує орендодавець.
Зі слів директора Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяни Федченко, не повинні подавати декларації особи, які протягом року продали не більше одного житлового будинку, квартири або їх частин, кімнати, дачного будинку, або земельної ділянки у розмірі, передбаченому законодавством для безкоштовної приватизації, за умови, якщо таке майно знаходилося у власності людини понад 3 роки. Не оподатковується також продаж успадкованого майна.

Коли можна отримати компенсацію за невикористану відпустку

Згідно з частиною четвертою ст. 24 Закону України «Про відпустки» за бажанням працівника частина щорічної відпустки замінюється грошовою компенсацією. При цьому тривалість наданої працівникові щорічної та додаткових відпусток не повинна бути меншою ніж 24 календарних дні.
Тобто за бажанням працівника після використання ним за робочий рік, за який надається відпустка, не менше ніж 24 календарних дні щорічних відпусток (основної та додаткових) за решту днів невикористаних щорічних відпусток за цей самий робочий рік може бути виплачено грошову компенсацію.
Додаткова відпустка працівникам, які мають дітей або повнолітню дитину — інваліда з дитинства підгрупи А I групи (ст. 19 Закону), та додаткові відпустки у зв’язку з навчанням (ст. 15 Закону) не належать до щорічних відпусток, передбачених п. 1 частини першої ст. 4 Закону України «Про відпустки», тому на них не поширюються наведені вище умови компенсації щорічних відпусток. (Лист Мінсоцполітики України від 19.01.2017 р. № 132/0/101-17/284

Отримання субсидій та поточних трансфертів — чи є ПДВ

Якщо бюджетні кошти, що надаються платнику податку — одержувачу таких коштів за кодом бюджетної класифікації 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)», не є компенсацією вартості товарів/послуг, що постачаються таким платником податку, то при їх отриманні платник не визначає податкові зобов’язання з ПДВ, оскільки відсутній об’єкт оподаткування ПДВ.
Водночас, якщо зазначені бюджетні кошти надходять до платника податків в рахунок оплати вартості поставлених таким платником товарів/послуг, у тому числі, що постачаються в рамках виконання бюджетної програми «Проведення земельної реформи», які для цілей оподаткування ПДВ є об’єктом оподаткування, то на дату зарахування коштів на банківський рахунок такий платник податку — одержувач зобов’язаний визначити податкові зобов’язання з ПДВ виходячи з вартості таких товарів/послуг. (Лист ДФС України від 20.01.2017 р. № 811/5/99-99-15-03-02-16)

Чи поновлять «спецрежим» для фермерів?

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 6091 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підтримки малих і середніх сільськогосподарських товаровиробників».
Документ спрямований на відновлення спеціального режиму оподаткування ПДВ для малих та невеликих сільськогосподарських підприємств, зокрема фермерських господарств, площа сільськогосподарських угідь яких становить до 500 га. Крім того, законопроект передбачає вдосконалення окремих положень щодо електронного адміністрування податку на додану вартість.
Автори законопроекту №6091 пропонують внести такі зміни до статей 200-1 і 209 Податкового кодексу України:
поновити чинну до 2016 року спрощену систему оподаткування податком на додану вартість для тих малих та середніх сільськогосподарських підприємств, площа сільськогосподарських угідь яких становить до 500 гектарів;
відмовитися від спеціального режиму оподаткування ПДВ у сферах лісового господарства та рибальства;
обмежити кількість у одному господарстві поголів’я тварин, вирощування яких є підставою для застосування суб’єктом тваринництва спрощеної системи оподаткування ПДВ;
звільнити від спеціального режиму оподаткування діяльність у сфері птахівництва, зокрема з виробництва яєць;
уточнити порядок електронного адміністрування податку на додану вартість у межах спеціального режиму оподаткування.
Водночас із Прикінцевих положень Податкового кодексу вилучити норму про втрату чинності з 2017 року статті 209 «Спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства».

Чи можна подати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування в електронній формі

Фізичні особи – підприємці мають можливість подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, внесення змін до реєстру платників єдиного податку та відмови від спрощеної системи оподаткування до контролюючого органу особисто або поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
При цьому можливість подання заяви засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб наразі не реалізована.

Заповнюємо реквізит «Штатна чисельність працівників» звіту з ЄСВ

Штатна чисельність працівників – це встановлений на перше число звітного періоду роботодавцем склад працівників (персонал), з якими укладено трудовий договір (контракт) відповідно до затвердженого роботодавцем переліку посад (з урахуванням вакантних), в якому зазначено розмір окладу для конкретної посади
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються Інструкцією №286. Її дія поширюється на всі юрособи, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізосіб – підприємців, які використовують найману працю.
В облікову кількість штатних працівників включаються:
усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше,
власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували зарплату на цьому підприємстві;
штатні працівники, прийняті для заміщення працівників, які тимчасово відсутні (через хворобу, відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею віку, встановленого чинним законодавством або колективним договором, та з інших причин);
працівники, які були тимчасово відсутні, зокрема, з таких причин:
перебувають у відпустках у зв’язку з вагітністю та пологами;
перебувають у відпустках для догляду за дитиною до досягнення нею віку, передбаченого чинним законодавством або колективним договором підприємства, включаючи тих, які усиновили новонароджену дитину безпосередньо з пологового будинку.
Таким чином, при заповненні реквізиту «Штатна чисельність працівників» таблиці 1 додатка 4 звіту з ЄСВ враховуються як працівники, які перебувають у відпустці по вагітності та пологах, так і інші особи, працевлаштовані на їх місця.

ДФС хоче перевірити всіх підприємців, які закрилися

Державна фіскальна служба України планує перевірити всіх фізичних осіб-підприємців, які закрилися наприкінці грудня 2016 - початку січня 2017 року після внесення змін до законодавства. Про це повідомив журналістам глава ДФС Роман Насіров.
"Багато з тих, хто закрилися, це були непрацюючі суб'єкти господарської діяльності. Причому не працювали вони вже рік або два. Тому їх перевірити не так важко. Але були і такі випадки, коли ми розуміємо, але це важко довести, що підприємство працювало, але просто нічого не декларував", - сказав він.
За словами Насірова, поряд із закриттям неробочих суб'єктів господарювання в січні відкрилося 28 тисяч нових. "Процес перевірок встановлено законодавством і він буде проходити у встановленому порядку. Якщо б у податковій політиці було передбачено, що є окремий порядок закриття – без перевірки. Ми перевіряємо згідно з кодексом", - додав глава ДФС.

За сплату ЄСВ на невідповідні рахунки - фінансові санкції

ДФС наголошує: у разі сплати єдиного соцвнеску на невідповідні рахунки до платників застосовуються фінансові санкції, відповідно до норм Закону про ЄСВ: штраф та пеня.
У разі сплати ЄСВ на невідповідні рахунки у картці платника єдиного внеску виникає заборгованість. Відповідно до нього застосовуються фінансові санкції: штраф у розмірі 20% від своєчасно несплачених сум, а також пеня з розрахунку 0.1% суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом про ЄСВ, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність.
Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом про ЄСВ, є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Зарплата працівника-інваліда у підприємця не перевищує мінімальну: що з ЄСВ?

Роботодавці нараховують ЄСВ у розмірі 22% до визначеної статтею 7 Закону про ЄСВ бази нарахування єдиного соцвнеску.
Якщо база нарахування ЄСВ не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного соцвнеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки ЄСВ.
При нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи ставка ЄСВ застосовується до визначеної бази нарахування незалежно від її розміру.
Податківці зауважують, що ставка ЄСВ у розмірі 8,41% визначеної бази нарахування для працюючих інвалідів встановлена тільки для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди.
Вказана пільга не розповсюджується на ФОП, які використовують працю найманих працівників – інвалідів.
Тобто ФОП нараховують ЄСВ на заробітну плату (дохід) працівників – інвалідів у розмірі 22% до бази нарахування ЄСВ. Таким чином, для найманого працівника – інваліда, який працює у ФОП, де загальна сума заробітної плати (доходу) за місяць не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується дохід, та ставки ЄСВ у розмірі 22% до визначеної бази нарахування ЄСВ.

Чи звільняються СГ (ЮО та ФОП) – платники ЄП від сплати орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності?

Відповідно до пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ). Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої – третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва (пп. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ). Отже, суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці) – платники єдиного податку, які уклали договори оренди землі з органами місцевого самоврядування, є платниками орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Звільнення від сплати пенсійного збору при відправленні благодійної SMS

На своєму засіданні Кабінет Міністрів затвердив зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.
Як роз’яснили у Мінсоцполітики, у зв’язку з внесенням змін до Закону України „Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування” щодо створення сприятливих умов для впровадження благодійних телекомунікаційних повідомлень та з метою уникнення розбіжностей в застосуванні законодавства, що регулює питання повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету, внесено зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.
Так, збір на обов’язкове державне пенсійне страхування не сплачується абонентами стільникового рухомого зв’язку при відправленні благодійного телекомунікаційного повідомлення. У разі отримання благодійного телекомунікаційного повідомлення сума збору на обов’язкове державне пенсійне страхування зараховується оператором стільникового рухомого зв’язку в рахунок зменшення поточних платежів з цього збору протягом поточного звітного періоду.

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

Чи переноситься граничний термін сплати ЄВ, якщо останній день строку сплати припадає на вихідний або святковий день?

Відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) – роботодавці зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Порядок нарахування і сплати ЄВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Інструкція № 449).
Згідно з п. 11 розд. ІV Інструкції № 449 у разі якщо останній день строків сплати ЄВ, зазначених у Інструкції № 449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Податок на прибуток для сільгосппідприємств

Підпункт 134.1.1 ПКУ доповнено абзацом одинадцятим, де визначено, як сільгосппідприємства - платники податку на прибуток, які обрали річний податковий період (починається з 1 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року), повинні обчислювати фінансовий результат до оподаткування за податковий (звітний) період.
Для цього фінрезультат до оподаткування за минулий звітний рік слід зменшити на фінрезультат до оподаткування за перше півріччя такого року і збільшити на фінрезультат до оподаткування за перше півріччя поточного звітного року. Фінрезультат до оподаткування визначається відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.
Сільгосппідприємства з річним звітним періодом разом з декларацією повинні подавати фінансову звітність за перше півріччя минулого звітного року, за минулий звітний рік і перше півріччя поточного звітного року.

Податок на майно для сільгосппідприємств

Змінами, внесеними в пп. 266.5.1 ПКУ, збільшена максимальна ставка податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - податок на майно). Тепер для об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних та юридичних осіб, ставка податку за 1 м кв. не може перевищувати 1,5% мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року. Раніше максимальна ставка могла бути не більше 3%. Такі зміни пов'язані зі збільшенням з 2017 року більш ніж удвічі мінімальної заробітної плати.
Крім того, встановлено, що з 1 січня 2017 року та до прийняття відповідним органом місцевого самоврядування рішення про встановлення ставок місцевих податків і зборів на 2017 рік визначені раніше ставки податку на майно застосовуються з коефіцієнтом 0,5.

Єдиний податок для платників четвертої групи

Для платників єдиного податку (далі - ЄП) виключено з ПКУ норму, згідно з якою підставою для нарахування ЄП платникам четвертої групи є дані Державного земельного кадастру та/або Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
З 1 січня поточного року ставки єдиного податку для платників єдиного податку четвертої групи збільшені більш ніж на 15% і складають (у відсотках від бази оподаткування):
для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах і на поліських територіях, а також сільгоспугідь, які знаходяться в умовах закритого ґрунту) - 0,95 (було 0,81);
ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,57 (було 0,49);
багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) - 0,57 (було 0,49);
багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,19 (було 0,16); сільгоспугідь, які знаходяться в умовах закритого ґрунту, - 6,33 (було 5,4).
Ставка податку для земель водного фонду не змінилася і становить 2,43%.

Просмотров: 560 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)
    [12.07.2023]
    Кровати металлические в тюрьмы (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024