Купянский городской портал! Среда, 24.04.2024, 13:55
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Январь » 19 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 19.01.2017 р.
10:42
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 19.01.2017 р.

У пенсійному забезпеченні відновлять справедливість

Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко акцентував увагу на взаємозалежності між легалізацією заробітних плат і підвищенням рівня пенсій. Констатуючи існування несправедливості в пенсійному забезпеченні, високопосадовець водночас пообіцяв, що одним із перших проектів Уряду, який поточного року реалізовуватимуть у соціальній сфері, буде питання осучаснення пенсій, для чого знадобиться 30 — 40 млрд гривень.
Джерелом для цих коштів, зі слів віце-прем’єра, мають стати надходження, які очікується отримати в результаті підвищення мінімальної заробітної плати. «Тому ми дуже розраховуємо на легалізацію, ми дуже розраховуємо на те, що підвищення мінімальної заробітної плати дасть додатковий ресурс Пенсійному фонду, який ми насамперед використаємо для того, щоб вирівняти ситуацію і відновити справедливість у пенсійному забезпеченні», — наголосив Павло Розенко. «Все суспільство, всі ми повинні зрозуміти, що пенсія – це похідна від заробітної плати. В країні, де мізерні заробітні плати, не може бути високих пенсій. Так само не може бути високих пенсій у країні, де 50 % працюючих громадян або не сплачують ЄСВ, або сплачують його в неповному обсязі», – нагадав віце-прем’єр.

Запроваджено новий сервіс для людей з особливими потребами

Йдеться про нову альтернативну версію на порталі ДФС України, яка з початку поточного року поки що в тестовому режимі працює для людей із вадами зору та слуху. Аби перейти до неї, на головній сторінці порталу розміщено гіпертекстове посилання.
Коментуючи нововведення, Голова ДФС України Роман Насіров наголосив, що користуватися альтернативною версією можна з мобільних пристроїв, що зручно для клієнтів і водночас відповідає вимогам Інтернет-користувачів.
Сервіс складається з трьох підсистем. Перша – версія для людей з вадами зору.
«Користувач має можливість збільшувати розмір літер тексту та обирати кольорові пари для літер та фону (синій-білий, чорний-білий). При цьому розмір шрифту тексту, за винятком титрів, змінюється в межах до 200 відсотків, а візуальне представлення тексту має коефіцієнт контрастності не менше 5:1», – розповів Роман Насіров. Для людей з вадами слуху призначена друга підсистема. Так, в кожну сторінку сайту інтегровано звукові файли, які відтворюватимуть інформацію вказаних сторінок у вигляді синтезованого голосу для сприйняття користувачами Інтернет на слух.
Третя підсистема – це блок текстового відображення звукової інформації, який дасть змогу адміністраторам сервісу, відповідно до прав доступу, публікувати стенограми матеріалів підрозділу веб-порталу ДФС «Медіа-центр-Відеогалерея».

Витратили кошти за нецільовим призначенням — сплатіть податок на прибуток

У разі недотримання неприбутковою організацією вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, така неприбуткова організація зобов'язана подати у термін, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити суму самостійно нарахованого податкового зобов'язання з податку на прибуток. Податкове зобов'язання розраховується, виходячи із суми операції нецільового використання коштів. (Лист ДФС України від 30.12.2016 р. № 28678/6/99-99-15-02-02-15, http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003756-list-dfs-ukrayini-vid-30-12-2016-no-28678-6-99-99-15-02-02-15-schodo-vikoristannya-blagodiynikh-vneskiv-v-navchalnikh-zakladakh?preview=1484126228)

Структурний підрозділ неприбуткової організації не потрібно вносити до Реєстру

У разі якщо неприбуткова організація діє на підставі установчих документів організації вищого рівня відповідно до закону, така неприбуткова організація може повідомити контролюючий орган щодо її належності до структури відповідної організації вищого рівня та подати копії документів, що підтверджують таку належність (підпорядкованість).
Оскільки до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій вносяться тільки підприємства, установи та організації, які відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, зі статусом юридичні особи, то навчально-науковий структурний підрозділ, який не є юридичною особою та функціонує у складі неприбуткової організації, не підлягає окремому включенню до нового Реєстру. (Лист ДФС України від 29.12.2016 р. № 28492/6/99-99-15-02-02-15, http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003759-list-dfs-ukrayini-vid-29-12-2016-no-28492-6-99-99-15-02-02-1-schodo-vnesennya-vidokremlenogo-pidrozdilu-nepributkovoyi-organizatsiyi-a-same-filiyi-yaka-ne-ye-yuridichnoyu-osoboyu-v-noviy-reyestr-nepributkovikh-ustanov-ta-organizatsiy?preview=1484131740)

Якщо право на інтелектуальну власність передано, то отриманий за нього платіж не вважається роялті

Якщо об’єкт права інтелектуальної власності (торговий знак) передається з переходом права власності на нього, при цьому відчужувач втрачає право використовувати, а також забороняти чи дозволяти використання цього об’єкта інтелектуальної власності третім особам, то платіж за таку передачу з ціллю оподаткування не вважається роялті, за умови підтвердження прав власності на цей об’єкт відповідним свідоцтвом, та не підлягає оподаткуванню відповідно до пп. 141.4.2 п. 141.4 ст. 141 Податкового кодексу. (Лист ДФС України від 29.12.2016 р. № 28477/6/99-99-15-02-02-15)

Коригування фінрезультату при виплаті роялті: коли потрібна довідка про резиденство

Платник податку на прибуток може не збільшувати фінансовий результат до оподаткування відповідно до пп. 1 пп. 140.5.7 п. 140.5 ст. 140 Податкового кодексу на суму витрат по нарахуванню роялті у повному обсязі на користь нерезидента, який не зареєстрований у державі (на території), зазначеній у пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1. п. 39.2 ст. 39 Кодексу, незалежно від наявності у такого платника довідки про резидентство такого нерезидента.
Водночас зазначено, що у разі виплати роялті на користь такого нерезидента із застосуванням правил міжнародного договору, підтвердження його статусу відповідно до вимог пунктів 103.2 та 103.4 ст. 103 Податкового кодексу довідкою про його резидентство є обов’язковим. (Лист ДФС України від 29.12.2016 р. № 28476/6/99-99-15-02-02-15, http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003764-list-dfs-ukrayini-vid-29-12-2016-no-28476-6-99-99-15-02-02-15-schodo-koriguvannya-finansovogo-rezultatu-pri-vidsutnosti-dovidki-pro-rezidenstvo?preview=1484141684)

Коли заборгованість визнається безнадійною

Для визначення розміру сукупних вимог може враховуватися сума заборгованості боржника за всіма договорами з таким боржником.
Гранична межа заборгованості для фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб – підприємців – у разі відсутності законодавчо затвердженої процедури банкрутства фізичних осіб), яка підпадає під ознаку, визначену пп. ґ) пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, не перевищує половини показника мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2016 р. – 689 грн).
Щодо застосування пп. є) цього підпункту стосовно простроченої заборгованості повідомлено, що прострочена заборгованість підпадає під ознаку безнадійної, якщо дії щодо примусового стягнення майна боржника (заборгованість фізичної або юридичної особи, не погашена внаслідок недостатності майна зазначеної особи) не призвели до повного погашення заборгованості. (Лист ДФС України від 29.12.2016 р. № 28480/6/99-99-15-02-02-15)

Мінфін спростив порядок коригування митних декларацій

У рамках системної реформи митниці Мінфін зробив черговий крок назустріч бізнесу та вирішив низку питань, які порушувались бізнесом на зустрічах з Прем’єр-міністром і Радою бізнес-омбудсмена. Зокрема, сьогодні Уряд прийняв рішення про спрощення процедури коригування митних декларацій.
До Положення про митні декларації будуть внесені зміни, що передбачають обов’язок для митниці вносити зміни до митних декларацій, якщо рішення митниці скасовані. Наприклад, якщо судом скасовується рішення митниці про визначення митної вартості, то внесення змін до митної декларації тепер стане не правом, а обов’язком митниці, при чому без будь-яких додаткових заяв чи звернень бізнесу.
Окрім того, бізнесу надається можливість коригувати митні декларації у зв’язку з дотриманням правил трансфертного ціноутворення. Раніше у Положенні була відсутня норма щодо заповнення аркушу коригування у разі необхідності виправлення відомостей, пов’язаних з доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі із скасуванням рішення митного органу. Це ускладнювало бізнесу процедуру повернення помилково та/або надміру сплачених коштів. В свою чергу прийняте рішення про можливість коригування митних декларацій забезпечить чітке і об’єктивне відображення факту зміни ціни товарів, що вивозяться за межі України, а також значно спростить для бізнесу процедуру повернення з бюджету надміру сплачених митних платежів.

Відтепер надійність свого контрагента можна перевірити на порядність

Мінюстом України запущено реєстр боржників, щодо яких відкрито виконавче провадження.
До Єдиного реєстру боржників вносяться дані про громадян та компанії, які відповідно до рішень суду визнані боржниками і стосовно яких відкрито відповідне виконавче провадження. З Єдиним реєстром боржників можна ознайомитись за посиланням http://erb.nais.gov.ua/#/search-debtors

Своєчасно оприбутковуйте готівкові кошти

ДФС України звертає увагу суб’єктів господарювання, що останнім часом почастішали випадки порушення вимог дотримання касової дисципліни щодо своєчасності оприбуткування виручки.
Зокрема, відповідно до п. 2.6 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Нацбанку України від 15.12.2004 р. № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.
У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням РРО або використанням РК оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у КОРО на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).
Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).
За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.95р. № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

Які пенсії є об’єктом оподаткування ПДФО

Підпунктом 164.2.19 п. 164.2 ст.164 Податкового кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, суми пенсій (у тому числі — сума їх індексацій, нарахована відповідно до закону), отримуваних платником податку з Пенсійного фонду України, якщо їх розмір перевищує десять розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність (у розрахунку на місяць), встановленого на 1 січня звітного податкового року, у частині такого перевищення.
Водночас зазначена норма не застосовується до пенсій, призначених учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Отже, об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб з урахуванням норм пп. 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 Кодексу є сума пенсії, включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до Закону України від 03.07.91 р. № 1282-XII «Про індексацію грошових доходів населення». (Лист ДФС України від 06.01.2017 р. № 261/5/99-99-13-02-03-16)

Легалізація зарплат зменшить дефіцит Пенсійного фонду

Унаслідок підняття мінімальної зарплати в Уряді очікують зменшення дефіциту бюджету Пенсійного фонду на 10 мільярдів гривень, заявив міністр соцполітики України Павло Розенко.
З його слів, додатковий ресурс, який має надійти від легалізації зарплат, зайнятості, можна буде використати в окремій пенсійній програмі.
«Це завдання всіх нас, всіх працюючих громадян — допомогти Пенсійному фонду України, допомогти нашим пенсіонерам отримати достойні пенсії. Це все пов’язано. Пенсійний фонд, це треба всім чітко розуміти, має єдине джерело доходів. Це те, що ми сплачуємо у Пенсійний фонд у вигляді єдиного соціального внеску, у вигляді податків із своїх зарплат. Тому якщо ми навчимося платити всі і в повному обсязі податки, ми можемо говорити про те, що у нас з’являється шанс забезпечити наших батьків-пенсіонерів більш достойною пенсією», — зазначив Павло Розенко.

Як визначити відповідальність за заподіяну підприємству шкоду

Відповідно до ст. 130 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) працівники несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації внаслідок порушення покладених на них трудових обов'язків.
За шкоду, заподіяну підприємству, установі, організації при виконанні трудових обов'язків, працівники, крім працівників, що є посадовими особами, з вини яких заподіяно шкоду, несуть матеріальну відповідальність у розмірі прямої дійсної шкоди, але не більше свого середнього місячного заробітку (ст. 132 КЗпП).
При цьому ст. 136 КЗпП визначено порядок покриття шкоди, заподіяної працівником.
Межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей, а також у тих випадках, коли фактичний розмір шкоди перевищує її номінальний розмір, встановлюються законодавством (ст. 135 КЗпП).
Так, Законом України від 06.06.95 р. № 217/95-ВР «Про визначення розміру збитків, завданих підприємству, установі, організації розкраданням, знищенням (псуванням), недостачею або втратою дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та валютних цінностей» встановлено порядок визначення розмірів збитків, завданих підприємству, установі, організації працівниками. (Лист ДФС України від 06.01.2017 р. № 216/6/99-99-13-02-03-15)

Дохід від оренди оподатковується ПДФО

Відповідно до пп. 164.2.5 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається дохід від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), визначений у порядку, встановленому п. 170.1 ст. 170 Кодексу.
Порядок оподаткування доходів фізичної особи від надання нерухомості в оренду (суборенду) визначено п. 170.1 ст. 170 Кодексу, згідно з пп. 170.1.1 податковим агентом платника податку — орендодавця щодо його доходу від надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю), майнового паю є орендар.
При цьому об’єкт оподаткування визначається виходячи з розміру орендної плати, зазначеної в договорі оренди, але не менше ніж мінімальна сума орендного платежу, встановлена законодавством з питань оренди землі.
Відповідно до пп. 170.1.4 п. 170.1 ст. 170 Податкового кодексу доходи, зазначені у підпунктах 170.1.1 — 170.1.3 цього пункту, оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування (виплати) за ставкою 18 %.
Крім того, особи, які згідно з Податковим кодексом мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку (збору) (форма 1 ДФ) до контролюючого органу за місцем свого розташування (п. 176.2 ст. 176 Кодексу). (Лист ДФС України від 06.01.2017 р. № 203/6/99-99-13-02-03-15).

Чи діє 50-тисячне обмеження при проведенні розрахунків через РРО або РК

Чи поширюється обмеження щодо граничної суми розрахунків фізособи з підприємством (підприємцем) протягом одного дня за товари (роботи, послуги) у розмірі 50000 грн при проведені таких розрахунків через РРО, РК? Відповідно до абзацу третього п. 1 постанови НБУ від 06.06.2013 р. №210 гранична сума розрахунків між фізичною особою та підприємством (підприємцем) протягом одного дня в розмірі 50000 (п’ятдесяти тисяч) гривень.
Пунктом 1.2 глави 1 Положення №637 визначено, що готівкові розрахунки – це платежі готівкою підприємств (підприємців) та фізичних осіб за реалізовану продукцію (товари, виконані роботи, надані послуги), а також за операціями, які безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна.
З огляду на ці норми, податківці підсумовують: обмеження щодо граничної суми розрахунків у розмірі 50000 грн поширюється на розрахунки між фізичною особою та підприємством (підприємцем) протягом одного дня за товари (роботи, послуги), проведені через РРО, розрахункові книжки.

Мінфін доручив ДФС розблокувати ПДВ-рахунки аграріїв
Мінфін доручив ДФСУ та Держказначейству відновити роботу додаткових електронних рахунків у СЕА ПДВ сільгоспвиробникам, які були на початку року заблоковані всупереч нормам Податкового кодексу України (далі — ПКУ). Відповідне доручення 11 січня підписав міністр фінансів О. Данилюк.
Зазначимо що в ПКУ передбачено закриття додаткових рахунків сільгоспвиробників лише після сплати податкових зобов’язань із ПДВ за останній звітний період 2016 року. Нещодавно це підтвердили листом ДФС України від 03.01.17 р. № 8/7/99-99-15-03-02. Водночас контролерами були надіслані листи до Держказначейства про втрату чинності ст. 209 ПКУ, як наслідок додаткові електронні рахунки сільгоспвиробників було заблоковано. (За інформацією офіційної сторінки міністра фінансів О. Данилюка у Facebook).

Декларування підприємцями на загальній системі оподаткування доходів, отриманих в 2016 році

Наказом МФУ 15.09.16 № 821 внесено зміни до форми податкової декларації про майновий стан та доходи.
Наказ набрав чинності 31 грудня 2016 року і запроваджується з 1 січня 2017 року.
В оновленій декларації змінено порядок розрахунку податкових зобов'язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем на загальній системі оподаткування, з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів із податку на доходи фізичних осіб.
Підприємці на загальній системі оподаткування визначають суму податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету, за результатами звітного (податкового) року в рядку 1.1 додатка Ф2 з подальшим відображенням у графі 6 рядка 10.7 податкової декларації.
У рядках 1.2 – 1.4 додатка Ф2 зазначається сума сплачених авансових платежів із податку на доходи фізичних осіб та залишок суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті або поверненню з урахуванням сплачених авансових платежів.

Які платники ПДВ можуть вибрати квартальний податковий період подання звітності з ПДВ?

Відповідно до п. 202.2 ст. 202 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники податку, які сплачують єдиний податок можуть вибрати квартальний податковий період. Заява про вибір квартального податкового періоду подається контролюючому органу разом з декларацією за наслідками останнього податкового періоду календарного року. При цьому квартальний податковий період починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного року.
У разі якщо платник податку, який застосовував спрощену систему оподаткування, переходить на сплату інших податків і зборів, встановлених ПКУ, такий платник податку зобов’язаний самостійно перейти на місячний податковий період, починаючи з першого місяця переходу на сплату інших податків і зборів, встановлених ПКУ, що зазначається у відповідній податковій декларації за наслідками такого місяця.

Терміни сплати підприємцями єдиного внеску

Терміни сплати єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців у 2017 році залишаться незмінними.
Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.
Фізичні особи – підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року.
Особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 1 травня наступного року.
Зазначена норма передбачена ст. 9 Закону України від 08.07.10 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Порядок припинення діяльності фізособи-підприємця

Якщо підприємець вирішив припинити свою діяльність, йому необхідно пройти кілька процедур. Наведена інформація допоможе зорієнтуватися у порядку закриття власної справи.

Подання заяви держреєстратору.
Держреєстратор того ж дня інформує фіскальну службу. Важливо знати, що підприємці можуть бути зняті з обліку у фіскальному органі у разі відсутності податкової заборгованості перед бюджетом. При цьому підприємець має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати відповідному контролюючому органу податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Крім цього, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України, тобто 1095 днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації. Це регламентовано статтею 78 ПКУ.
Звіт з єдиного соціального внеску.
Якщо у підприємця залишилися відкритими банківські рахунки, фіскальна служба повідомить банку про те, що дану фізособу знято з обліку. Фіскальний орган надасть дані про дату та номер відповідного запису в Єдиному державному реєстрі.
Внесення даних до Єдиного держреєстру про зняття з обліку. Дані про зняття з обліку фізичної особи-підприємця передаються фіскальним органом за основним місцем обліку такого платника податків до Єдиного державного реєстру із зазначенням: дати та номера запису про зняття з обліку, назви та ідентифікаційного коду контролюючого органу, у якому платника податків знято з обліку.

Операція «РУБІЖ-2016»

На виконання наказу Державної фіскальної служби України від 21.08.2015 № 628 з метою виявлення кримінальних порушень законодавства України з питань державної митної справи, виявлення кримінальних правопорушень у митній та податковій сферах, встановлення механізмів та схем порушень юридичними та фізичними особами вимог чинного законодавства ДФС організовано на період з 01.09.2015 по 31.12.2016 року проведення операції «Рубіж-2016». Митницею, за час проведення операції «Рубіж – 2016» за період січень-грудень 2016 року, порушено 143 справи про ПМП на суму 28 470 614 грн.
Упродовж проведення операції «Рубіж – 2016» робочою групою ініційовано проведення 43 митних оглядів.
Економічний ефект від ініційованих митницею запитів та оглядів по перевірці правильності визначення митної вартості (класифікації) товарів відповідно до яких прийняті рішення про визначення митної вартості товарів (коду товару згідно з УКТЗЕД) складає 4 153,28 тис. грн.

З 1 січня 2017 року суб’єкти роздрібної торгівлі алкогольною та тютюновою продукцією звітність не подають

Законом України від 20.12.2016 р. № 1791-VIII внесено зміни до Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» № 481 від 19.12.1995 р., які стосуються, зокрема, подання звітності платниками.
Зокрема, змінами до ч. 3 ст. 16 Закону № 481 встановлено, що з 01.01.2017 року алкогольно-тютюнову звітність подають суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво та/або оптову торгівлю спиртом, алкогольними напоями і тютюновими виробами та здійснюють таку діяльність та/або експорт, імпорт зазначеної продукції. Таким чином, у роздрібних торгівців алкогольною та тютюновою продукцією з 2017 року вже не має обов’язку подавати цю звітність.
Статтею 18 Закону № 481 доповнена ч. 19, відповідно до якої штрафи за неподання чи несвоєчасне подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів не застосовуються до роздрібних торгівців з дати виникнення зобов’язання щодо подання такого звіту.

З 1 січня 2017 року змінено ставку збору за місця для паркування транспортних засобів

Законом України від 20.12.2016 р. №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі Закон - №1791-VIII), внесено зміни до ст. 2681 Податкового кодексу України, а саме змінено ставку збору за місця для паркування транспортних засобів. Закон №1791-VIII набрав чинності з 01.01.2017.
Таким чином, з 1 січня 2017 року розмір ставки збору за місця для паркування транспортних засобів становить 0,075% мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного року.
У 2017 році граничний розмір збору становить 2,40 грн (0,075% * 3200 грн).

При закритті підприємницької діяльності подається податкова декларація за останній податковий період

Відповідно до пп. 49.18.5 п. 49.18 ст. 49 розділу ІІ та п. 177.5 ст.177 розділу IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ), фізичні особи - підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.
Згідно з п. 177.11 ст.177 ПКУ фізичні особи - підприємці подають річну податкову декларацію у строк, визначений пп. 49.18.5 п. 49.18 ст. 49 ПКУ, в якій поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
При проведенні державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Салтівська ОДПІ: бізнес-громада забезпечила додаткові бюджетні надходження у сумі 117,4 мільйони гривень

На розширеній апаратній нараді, що днями відбулася в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна доповіла про виконання планових показників з надходжень до бюджетів усіх рівнів за 2016 рік.
Завдяки бізнес-громаді Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (а це, нагадуємо, платники м. Куп’янська та м. Вовчанська, Куп’янського, Дворічанського, Шевченківського, Вовчанського та Великобурлуцького районів) протягом 2016 року зведений бюджет отримав 845,2 мільйони гривень податків та зборів. Це на майже 98 мільйонів гривень більше доведеного завдання та на 339,5 мільйонів гривень перевищує фінансовий результат аналогічного періоду 2015 року.
При цьому державний бюджет отримав 330,4 мільйонів гривень. Порівняно з аналогічним періодом попереднього року в приведених умовах податкових надходжень отримано більше на 162,3 мільйонів гривень. У розрізі окремих податків зросла сплата податку на доходи фізичних осіб на 51,4 відсотка, або на 33,4 мільйона гривень, військового збору на 1,9 відсотка або на 446,6 тисяч гривень, по податку на додану вартість на 349,4 відсотка, або на 115,3 мільйона гривень.
До місцевих бюджетів мобілізовано 514,8 мільйонів гривень, що становить 60,9 відсотків усіх надходжень. Основна складова доходів місцевих бюджетів – податок на доходи фізичних осіб, надходження якого склали 294,8 мільйонів гривень (або 57,3 відсотків від усіх надходжень до місцевих бюджетів).
Вагомий внесок у наповнення казни зробили приватні підприємці регіонів, які працюють на спрощеній системі оподаткування. Так, протягом 2016 року ними сплачено 83,3 мільйони гривень єдиного податку, що на 35,1 мільйона гривень (72,8%) більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Фізичні особи сплатили при цьому 27,2 мільйони гривень, юридичні – 56,1 мільйони гривень.
Також забезпечено сплату єдиного соціального внеску у сумі більше 255 241,0 тисяч гривень при завданні 235 785,7 мільйони гривень, додатково надійшло 19,46 мільйонів гривень. Виконання доведеного завдання становить 108,3 відсотки.
Таким чином, Салтівською ОДПІ додатково спрямовано до бюджетів 117 442,7 тисяч гривень.
«У результативному виконанні завдань із надходження до бюджетів усіх рівнів відповідних податків і зборів маємо поєднання трьох важливих факторів. Це сумління соціально відповідального бізнесу, фінансова децентралізація і системна і прозора робота податківців Салтівської ОДПІ. Загалом маємо разом розвивати бізнес, який отримуватиме зростаючі доходи і відповідно збільшуватиме сплату податків до бюджету», – зазначив начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна.

Великобурлуцька громада у 2016 році отримала понад 15 млн. грн. єдиного податку

За 2016 рік великобурлуцькими платниками податків, які обрали спрощену систему оподаткування, сплачено до місцевої скарбниці 15,32 млн. грн. єдиного податку. У порівнянні з 2015 роком надходження єдиного податку зросли майже на 7,3 млн. грн., або на 92 %, про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області – начальник Вовчанського відділення Людмила Воловик.
Зокрема, фізичні особи – підприємці сплатили за звітний період 2,33 млн. грн. єдиного податку перевиконання планових показників склало 383,7 тис. грн. Темп росту – 84,5% до відповідного періоду минулого року (+1,065 млн. гривень).
Юридичні особи платники ІІІ групи забезпечили надходження єдиного податку в сумі 355,9 тис. грн. Додатково до минулого року отримано 218,2 тис. грн.
Четвертою групою платників податків – юридичних осіб, сільгоспвиробників, упродовж 2016 року сплачено 12,64 млн. грн. єдиного податку. Досягнуто темпу росту на 192,1% до минулого року. Бюджет додатково отримав 6,06 млн. грн.
Людмила Воловик також нагадала, що з 2017 року фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами та радами об’єднаних територіальних громад для фізичних осіб – підприємців, які провадять господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
для 1-ї групи платників єдиного податку – у межах до 10% розміру прожиткового мінімуму (до 160 грн);
для 2-ї групи платників єдиного податку – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати (до 640 грн).

На підтримку української армії платники Куп’янського району перерахували понад 2,5 мільйони гривень

Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Редя. Суму в 2 571,5 тисяч гривень військового збору сплатити платники району у 2016 році. У порівнянні з 2015 роком надходження зросли на 769,2 тис. грн.
Також Оксана Редя зауважила, що платниками військового збору є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Військовий збір, який перераховують на модернізацію та реформування української армії, сплачується у розмірі 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений статтею 163 Податкового кодексу України. Крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля – продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо.
Відповідальними за нарахування військового збору до бюджету є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати на користь платника податків.
Звертаємось до усіх роботодавців міста, які виплачують своїм працівникам неофіційну заробітну плату і таким чином занижують військовий збір, своєчасно і в повному обсязі сплачуйте відрахування з реальних заробітків працівників.

Надходження податку на доходи фізичних осіб від платників міста Куп’янськ склало майже 143 млн. грн.

Протягом 2016 року працюючі мешканці міста сплатили 142 986,3 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб, що на 46 млн. гривень більше ніж протягом 2015 року. Про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Чверть сплаченого податку на доходи фізичних осіб, а саме 35,7 млн. грн., спрямовано до Державного бюджету країни, що на 11,5 млн. грн. перевищує надходження попереднього 2015 року.
Решта коштів, а саме 107,2 млн. грн. спрямовано до місцевих бюджетів регіону для фінансування заходів держави у соціальній сфері. Надходження податку до місцевих скарбниць на 34,5 млн. гривень більше надходжень 2015 року.
«Податок на доходи фізичних осіб продовжує зберігати позицію найвагомішого за обсягом джерела наповнення дохідної частини місцевих бюджетів, його питома вага від загальних надходжень до бюджету становить понад 71%» - зазначає Інна Богатирьова.
У зв’язку з підвищенням з 1 січня 2017 року рівня мінімальної заробітної плати до 3200 грн., очікується і подальший приріст надходжень податку на доходи фізичних осіб до місцевих бюджетів.

Від платників Вовчанщини в бюджети надійшло понад 203 млн. грн. за рік

Протягом 2016 року від платників Вовчанського району, що перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ, надійшло до бюджетів усіх рівнів (без урахування ЄСВ) 203 674,9 тисяч гривень.
Так, до державного бюджету в минулому році мобілізовано 80,5 млн. грн., місцеві бюджети Вовчанщини протягом 2016 року отримали 123,1 млн. грн. Це на 42,2 млн. грн. більше фактичних надходжень 2015 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з січня по грудень 2016 року зібрано 72,4 млн. гривень.
За словами начальника Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Людмили Воловик, завдання із наповнення коштами бюджетів усіх рівнів - перевиконано на 22,6 млн. гривень.
«Дякуємо усім сумлінним платникам податків нашого регіону за громадянську позицію та свідоме ставлення до сплати податків. Адже стале наповнення бюджетів – головна складова економічної стабільності», - відзначила посадовець.

В 2016 році місцеві бюджети Дворічанщини отримали понад 10,5 мільйонів гривень плати за землю

Таку суму надходжень до місцевих бюджетів за 2016 рік забезпечили власники та землекористувачі земельних ділянок Дворічанського району. Зокрема, юридичними особами сплачено 6,99 млн. грн., а фізичними особами – 3,59 млн. грн. податку. В порівнянні з минулим роком надходження зросли на 55,2%.
Нагадаємо, що плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності
Платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування - земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні
Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (п. 286.1 ст. 286 Податкового кодексу України).
За довідками з питань справляння плати за землю платники Дворічанського району можуть звертатись у Центр обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області (63707 Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Харківська, буд. 99), або за телефонами (05742) 57450; (05742) 78569 (для юридичних осіб), (05742) 78676 (для фізичних осіб).

Платники акцизного податку Шевченківського району сплатили до бюджету понад 2,2 млн. грн.

В 2016 році до місцевого бюджету від платників Шевченківського району, що перебувають на обліку Салтівської ОДПІ, надійшло акцизного податку в сумі 2 277,5 тис. грн., зокрема в грудні надійшло 197 тис. грн.
До відповідного періоду минулого року, надходження акцизного податку в цілому збільшились майже 82,6% рази: у 2015 році до місцевої скарбниці надійшло 1,25 млн. грн. акцизного податку.
Нагадуємо, що юридичним особам та фізичним особам – підприємцям, які здійснюють реалізацію пального, для роботи в системі електронного адміністрування реалізації пального, необхідно пройти реєстрацію як платників акцизного податку з реалізації пального шляхом подання заяви. Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. У разі здійснення реалізації пального без реєстрації платника акцизного податку встановлено штрафну санкцію у розмірі 100% вартості реалізованого пального. Платникам в СЕАРП автоматично відкриваються електронні рахунки для сплати акцизного податку. Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка надсилається платнику податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення.
Запровадження нової системи контролю сприяє наближенню податкового законодавства до законодавства ЄС, зменшенню обсягів тіньового обігу пального, збільшенню надходження акцизного податку до бюджету.

Платники Салтівської ОДПІ в 2016 році сплатили понад 255 мільйонів гривень ЄСВ

В 2016 році Салтівською ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області забезпечено надходжень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в сумі 255 241,0 тисяч гривень. Про це повідомила начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна.
Зокрема, в грудні 2016 року платниками сплачено 28,7 мільйони гривень єдиного внеску.
Водночас фахівці Салтівської ОДПІ звертають увагу платників податків, що з 01.01.2017 року:
фізичні особи - підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, та особи, які займаються незалежною професійною діяльністю, зобов’язані нараховувати та сплачувати єдиний внесок у розмірі не менше мінімального страхового внеску, незалежно від того отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року чи ні;
для фізичних осіб - підприємців, що віднесені до першої групи єдиного податку, сума єдиного внеску не може бути меншою за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів провадження підприємницької діяльності до страхового стажу, пропорційно сплаченому єдиному внеску.

Ірина Короткова: Ми сподіваємося на податковий результат від запроваджених законодавчих змін у роботі банківського сектору

Нові законодавчі зміни щодо регулювання та певного обмеження діяльності фінансових та нефінансових установ, у тому числі у якості посередників на ринку залучення коштів від фізичних осіб, направлені насамперед на забезпечення дотримання учасниками цього ринку чітких правил та настанов. Про це розповіла заступник начальника Офісу великих платників податків ДФС Ірина Короткова.
За її словами, ініційовані Президентом та підтримані Верховною радою новації, які вже знайшли своє відображення у якості діючих законів, унеможливлять застосування недобросовісними учасниками ринку махінаційних схем, а також дозволять захистити права вкладників, які вже стали жертвами махінацій.
Так, вважає посадовець, нестабільна та нестійка ситуація у країні, що склалася у останні роки, у тому числі й у фінансовому секторі, у свою чергу призвела до почастішання випадків банкрутства (неплатоспроможності) підприємств – зокрема, фінансових установ. На фоні таких явищ досить очікуваним стало зменшення обсягу заощаджень у банках, і як результат – зростання їх кількості «під матрацами», що у будь-якому випадку негативно впливає на економічний стан держави. «Сподіваємося, що весь комплекс заходів, що вже запроваджений на даний час, а також що планується до втілення у майбутньому, врешті призведе до зростання фактичної активності на ринку банківських послуг, підвищення довіри до банків серед населення – і як результат притоку депозитних вкладів, а відтак дасть відчутний податковий результат, збільшаться надходження податків в бюджет країни від роботи банківського сектору», – підкреслила Ірина Короткова.

До уваги платників, які здійснюють виробництво та реалізацію алкогольних та тютюнових виробів!

Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», який набрав чинності 01.01.2017, внесені зміни до Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», а саме:
скасовано спеціальну звітність для суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
плата за ліцензію на право оптової торгівлі виключно пивом для малих пивоварень з обсягом виробництва до 3 000 гектолітрів на рік складе 30 000 гривень;
суб’єкти господарювання, які виробляють виноматеріали, можуть отримувати ліцензію на виробництво спирту коньячного, а також здійснювати оптову торгівлю спиртом коньячним власного виробництва за наявності ліцензії на виробництво (без окремої ліцензії на оптову торгівлю вартістю 500 000 грн.);
скасовано обов’язковість сертифікації алкогольної продукції.
Приведено у відповідність питання маркування (етикування) зброджених напоїв та запроваджено фінансову відповідальність за виробництво, транспортування та зберігання алкогольних напоїв у тарі, не визначеній законом.

Кому у 2017 році слід застосовувати РРО

У 2017 році розширене коло суб'єктів господарювання, які зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО). До нього потрапили всі торговці технічно складними побутовими товарами, які підлягають гарантійному ремонту.
Технічно складні побутові товари - непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування та інші), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний строк.
РРО необхідно застосовувати підприємцям – платникам єдиного податку незалежно від розміру доходу, отриманого від такого продажу. У разі не застосування РРО штрафні санкції можуть досягати п’ятикратного розміру вартості реалізованих товарів.

Кому слід подати декларацію про майновий стан і доходи

З 1 січня 2017 року розпочато кампанію декларування доходів громадян одержаних у 2016 році. Податкова декларація про майновий стан і доходи подається громадянами за місцем реєстрації до 1 травня 2017 року. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03 травня 2017 року.
Зокрема, обов’язково подати річну декларацію про майновий стан і доходи мають громадяни, які отримували:
доходи, з яких при їх нарахуванні чи виплаті податок на доходи фізичних осіб не утримувався, але не є звільненими від оподаткування;
доходи від особи, яка не є податковим агентом, в тому числі:
від здавання в оренду власного рухомого чи нерухомого майна;
продажу (обміну) власного майна;
продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо;
спадщину (дарунок) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;
інвестиційні доходи, отримані від операцій з інвестиційними активами;
іноземні доходи.
Cума податкового зобов’язання, зазначена в поданій річній декларації, сплачується громадянами самостійно до 01 серпня 2017 року.
Нагадуємо, що платники податку на доходи фізичних осіб, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2016 року, можуть подати податкову декларацію упродовж всього року.

Надія Веселова: Ми зацікавлені у конструктивному співробітництві як з колегами-журналістами, так і з представниками бізнес-спільноти

Протягом січня-грудня 2016 року управлінням інформаційної політики ДФС надано відповіді на 517 запитів представників мас-медіа, які стосувалися різних аспектів діяльності фіскальної служби. Про це повідомила начальник управління інформаційної політики Департаменту організації роботи Служби ДФС Надія Веселова.
«Розуміючи специфіку роботи сучасних мас-медіа та темпи розвитку інформаційного простору, протягом 2016 року ми були зорієнтовані на відкритості, оперативності та співробітництві з представниками ЗМІ. Кожний інформаційний запит, надісланий до прес-служби, оперативно спрямовувався до наших профільних департаментів для підготовки вичерпної відповіді журналістам. Отже реалізація інформаційної політики ДФС – це командна робота», – розповіла Надія Веселова.
У той же час на сторінках веб-порталу щоденно публікується інформація щодо діяльності фіскальної служби. Так, протягом минулого року було розміщено понад 2 тис. таких матеріалів.
«Ми намагаємося працювати на упередження, саме тому, аналізуючи медіа-простір, готуємо публікації на актуальні питання, які цікавлять суспільство, роз’яснюємо законодавчі зміни, розповідаємо про наші новації представникам бізнесу та громадськості», – зазначила Надія Веселова.
Так, протягом січня-грудня 2016 року було проведено 235 заходів за участі ЗМІ. Це не тільки прес-конференція та брифінги. Представники мас-медіа залучались до робочих зустрічей з бізнесом та галузевими асоціаціями, під час яких могли наживо почути та побачити зацікавленість обох сторін знайти компроміс та шляхи вирішення проблемних питань.
Крім того, в стінах ДФС протягом 2016 року проведено понад 70 зустрічей керівників та фахівців ДФС із представниками інститутів громадянського суспільства та бізнес-спільноти. Також проведено 5 засідань Громадської ради при ДФС, під час яких обговорювалися законодавчі новації, актуальні питання ведення бізнесу та готувалися пропозиції щодо законодавчих змін. Для вчасного та якісного інформування платників про зміни законодавства організовано та проведено 11 семінарів, в яких взяли участь понад 1900 платників податків, проведено 21 «гарячу» телефонну лінію. За вказаний період на веб-порталі було розміщено 100 матеріалів з питань застосування норм податкового, митного законодавства та єдиного внеску.

До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування!

Повідомляємо, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадові особи органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП просимо не відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду.

Роман Насіров: У грудні Одеська митниця перевиконала план на 30%

За результатами грудня 2016 року збори Одеської митниці виросли на 30%, майже на 411 мільйонів гривень. Фактично митники перерахували до бюджету 1 млрд. 790 млн. грн., забезпечивши понад план надходження до бюджету 411 млн. грн. Така позитивна динаміка спостерігається після зміни керівництва митниці. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час наради під головуванням Президента України у м. Одеса.
Крім того, у рамках експерименту, за яким 50% суми перевиконаних щомісячних планових митних платежів відраховуються на розвиток інфраструктури регіону, додаткові надходження у грудні 2016 року складають 204,8 млн. грн., що більше, ніж за весь попередній період 2016 року.
Підбиваючи підсумки Голова ДФС зазначив, що перед фіскальною службою Уряд ставив два головних і найважчих завдання - виконання доходної частини бюджету, отримання додаткових надходжень до нього та одночасна необхідність створення сприятливих умов для ведення бізнесу, збільшення інвестиційної привабливості країни.
«У державі триває процес децентралізації, важливу роль починають відігравати для відповідних територій місцеві бюджети. І тут наші показники по надходженню платежів до місцевих бюджетів значно зросли. Зростання платежів до місцевих бюджетів до 131,3 мільярда гривень дасть поштовх для розвитку регіонів» – зазначив Голова ДФС. За словами Голови ДФС, значно зросли надходження й до місцевих бюджетів, які з початку року отримали 131,3 млрд. грн. Одеська область отримала 8,9 млрд. грн.

Сергій Білан: Податкова міліція і надалі виконує свої обов’язки

Податкова міліція продовжує виконувати свої обов’язки щодо захисту економічних інтересів нашої держави. Про це заявив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан на своїй сторінці у мережі Facebook.
«Розчарую тих комбінаторів, які цими днями вже нафантазували собі глобальні плани, аби не платити податки та вести тіньовий бізнес. Ми й надалі продовжуємо працювати, захищаючи економічні інтереси держави», – написав Сергій Білан, додавши фото листа Комітету з питань податкової та митної політики від 12.01.2017 №04-27/10-1226 з роз’ясненням ситуації щодо «технічної помилки» з ліквідацією податкової міліції.
Зокрема, у листі зазначається, що питання набрання чинності положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» №1797 від 21 грудня 2016 року врегульоване пунктом І розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення».
Так, зміни набирають чинності з дня набрання чинності законом, який «визначає правові основи організації та діяльності центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов’язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об’єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України та інших осіб, з якими цей орган взаємодіє». Тобто, за висновком Комітету, «до дня набрання чинності вищевказаним законом, податкова міліція діє у чинному правовому полі, виконує функції, покладені на неї законодавством, та на її діяльність поширюються положення відповідних законодавчих актів».

Тетяна Пажитнова: Ми надаємо можливість студентам вищих навчальних закладів пройти практику в ДФС

Державна фіскальна служба України здійснює практичну підготовку студентів вищих навчальних закладів України для відбору майбутніх фахівців для роботи в службі та оволодіння ними практичними навичками та уміннями. Про це розповіла директор Департаменту кадрової роботи та роботи з персоналу ДФС Тетяна Пажитнова. За її словами, за 2016 рік до ДФС звернулися 68 вищих навчальних закладів щодо проходження практики їхніми студентами. З них – 8 закладів, з якими укладено договори про співпрацю – Університет державної фіскальної служби України (м. Ірпінь, Київська область), Університет митної справи та фінансів (м. Дніпро), Київський національний торговельно-економічний університет, Національний університет „Одеська юридична академія”, Тернопільський національний економічний університет, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (м. Харків), Вінницький національний аграрний університет, Чернігівський національний технологічний університет.
«Протягом року ми погодили та організували практику 2891 студенту ВНЗ. При цьому, з Університету державної фіскальної служби України було 890 студентів, а 2001 – з інших вузів, зокрема, 741 - з Університету митної справи та фінансів», – зазначила Тетяна Пажитнова.
За цей період підготовлено та відправлено 43 листи ДФС до ВНЗ, ГУ ДФС у областях та митниць ДФС. Підготовлено та затверджено 17 наказів ДФС «Про проходження практики» 61 студенту ВНЗ у структурних підрозділах ДФС та 2 накази ДФС «Про стажування» 2-х науково-педагогічних працівників УДФСУ.

Роман Насіров: У минулому році ми значно підвищили рівень співпраці з нашими іноземними колегами

Протягом 2016 року зовнішня політика Державної фіскальної служби України була спрямована, перш за все, на виконання зобов’язань нашої держави у сфері європейської інтеграції та поглиблення співробітництва з міжнародними організаціями. Про це розповів Голова ДФС Роман Насіров.
За його словами, фахівці ДФС активно працювали над налагодженням співпраці з податковими та митними органами іноземних держав, вдосконалювали роботу за напрямами залучення міжнародної фінансової і технічної допомоги. «У контексті виконання міжнародних зобов‘язань, що випливають з Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, та реформування діяльності ДФС ми здійснювали імплементацію актів європейського права та впроваджували європейський досвід у практику податкового та митного адміністрування», – зазначив Роман Насіров.
Робота ДФС у цьому напрямі була позитивно оцінена міжнародними експертами та закордонними колегами. Підтвердженням цього є обрання Романа Насірова на посаду Президента Внутрішньо-європейської організації податкових адміністрацій (ІОТА). «Засідання ІОТА вперше пройде під головуванням України. Це – престиж як для фіскальної служби, так і держави в цілому. Саме наша держава стане тим майданчиком, на якому здійснюватиметься обмін найкращим досвідом податкових адміністрацій. Ми матимемо чудову нагоду підвищити свій імідж на міжнародній арені та отримати пропозиції щодо удосконалення нашої роботи», – підкреслив Роман Насіров.

Харківські митники виявили схованку у буханці хліба

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками спільно зі співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області було виявлено в досить незвичному місці 25 грамів «коноплі».
При проведенні усного декларування громадянин України, який прямував з Кривого Рогу до Саранська автобусом, заявив, що не переміщує будь-які заборонені предмети.
При подальшому огляді службовий собака митників Любомир неодноразово спрацьовував на сумку з особистими речами громадянина. Під час огляду сумки була виявлена буханка білого хліба з відрізаною підпеченою верхівкою, всередині якої серед їжі знаходився згорток білого кольору. Як пояснив громадянин, у виявленому згортку знаходиться «конопля», яку він приховав від митного контролю для особистого споживання.
Відносно громадянина складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

У минулому році платники регіону сплатили майже 7,2 млрд. гривень ЄСВ

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, впродовж 2016 року платники Харківщини сплатили 7 158,9 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Виконання бюджетного призначення за даний період становить 103,5%, додатково надійшло 244,6 млн. гривень.
При цьому, майже 38% від загальних надходжень ЄСВ (2 738,4 млн.гривень) забезпечили бюджетні організації регіону. Водночас, відрахування від підприємців – фізичних осіб склали більше 335,0 мільйонів гривень. Решта коштів надійшла від інших юридичних осіб. Водночас у фіскальному відомстві повідомляють, що з 01.01.2017 набрали чинності зміни щодо нарахування та сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями. Зокрема, фізичні особи – підприємці, які є пенсіонерами за віком та інвалідами на загальній системі оподаткування, звільняються від сплати ЄСВ «за себе». Решта фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування сплачуватимуть ЄСВ «за себе» вже не за власним бажанням, а обов’язково, незалежно від факту отримання у місяці, за який сплачується такий ЄСВ, чистого доходу (сума до сплати 704 грн.). Для платників, віднесених до першої групи спрощеної системи, сума ЄСВ складає 0,5 мінімального страхового внеску на дату нарахування щомісячно (з 1 січня 2017 року - 352 грн.).

Просмотров: 458 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024