Купянский городской портал! Пятница, 28.07.2017, 18:53
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 475/2394
Коментарии: 319
Фото: 418
Новости: 1043
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 166
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2016 » Сентябрь » 14 » Салтівська ОДПІ інформує. Новини від 14.09.2016 р.
20:59
Салтівська ОДПІ інформує. Новини від 14.09.2016 р.
Мирослав Продан, Віталій Врабіє та Дорел Фронеа обговорили співробітництво у митній сфері

Актуальні питання співробітництва України та Республіки Молдова у митній сфері розглядалися під час робочої зустрічі виконуючого обов’язки заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослава Продана та Генерального директора Митної служби Республіки Молдова Віталія Врабіє 2 вересня 2016 року у м. Кишинів (Республіка Молдова).
У заході, який відбувся з нагоди святкування дня працівника Митної служби при Міністерстві фінансів Республіки Молдова і 25-ої річниці створення митної системи Республіки Молдова також взяв участь Віце-президент Національного агентства з фіскального адміністрування, координатор митних органів Румунії Дорел Фронеа.
Зокрема, під час зустрічі обговорювалися питання функціонування пунктів пропуску на суміжних ділянках кордону, спільний прикордонно-митний контроль, інфраструктура пунктів пропуску та стан реалізації масштабних інфраструктурних проектів техдопомоги.

У ДФС провели інструктаж для представників мобільних груп

Фахівці фіскальної служби провели семінар для представників мобільних груп, які працюватимуть на митницях для посилення боротьби з контрабандою та корупцією.
Понад 60 осіб з фіскальної служби, Національної поліції та Державної прикордонної служби ознайомилися з особливостями проведення митного оформлення товарів, порядком взаємодії служб під час виконання завдань. Учасники також розглянули правила співпраці з підпорядкованими службам регіональними підрозділами та місцевими органами влади.
Крім того, обговорювалися питання щодо виявлення кримінальних злочинів, пов’язаних з порушеннями митного законодавства, правил фіксації правопорушення, запобігання незаконному переміщенню товарів тощо.
Нагадаємо, що ДФС запустила мобільні групи 5 вересня. Їх основними завданнями є попередження та виявлення фактів порушення митного законодавства, узагальнення, обробка та аналіз оперативної й аналітичної інформації щодо можливих фактів порушення митного законодавства, боротьба з корупцією тощо.

«Фантом» затримав 250 тис. російських рублів, які призначалися для передачі в Луганську область

На КПВВ «Зайцево» співробітниками спецпідрозділу «Фантом» здійснено огляд автомобіля Мерседес Бенц, який рухався в напрямку тимчасово окупованих територій.
В транспортному засобі, окрім водія, уродженця Полтавської області, знаходилася 36-річна жінка, уродженка м. Алчевськ Луганської області.
Під час ретельного огляду в задньому ряді сидінь автомобіля знайдено схованку, в якій знаходились 250 тис. російських рублів.
Встановлено, що 38-річний чоловік перевозив вказані грошові кошти з м. Харків до м. Алчевськ Луганської області.
Матеріали за вказаною подією передано співробітникам Бахмутського відділу Поліції ГУ НП у Донецькій області для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.258-5 КК України: «Фінансування тероризму».

Роман Насіров: Податкове законодавство не повинно містити норм з неоднозначним тлумаченням

Норми податкового законодавства та зміни, які потребують внесення у законодавчі акти, стали основними темами спілкування Голови ДФС Романа Насірова та представників Європейської Бізнес Асоціації.
Під час зустрічі, яка відбулася в ДФС, представники бізнесу наголошували на необхідності внесення відповідних змін в норми Податкового кодексу, які містять двозначне тлумачення. Це, на думку, бізнесу, сприятиме встановленню рівних умов роботи для всіх учасників ринку тієї чи іншої галузі економіки.
Зауваження та пропозиції бізнесу в ДФС були схвально прийняті. Так, зокрема, Голова ДФС Роман Насіров закликав учасників зустрічі до активної спільної роботи в робочих групах щодо напрацювання пропозицій до законодавства.
«Податкове законодавство – неідеальне і потребує змін. Це питання є одним з актуальних на сьогодні. Законодавство має бути таким, щоб його однозначно розуміли усі, – це позиція фіскальної служби. Саме тому ми повинні спільно працювати над його удосконаленням, адже лише у такій співпраці можна досягти компромісу і виписати норми так, щоб вони задовольняли і державу, і бізнес», – наголосив Роман Насіров.

Роман Насіров: ДФС активізувала діяльність щодо протидії корупції в митній сфері

«Антикорупційна діяльність завжди була одним із найважливіших пріоритетів у роботі ДФС, але нині ми суттєво активізували програму мінімізації корупційних ризиків у митній сфері. Тому зустріч в рамках проекту «Twinning» як ніколи актуальна та вчасна», – про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час круглого столу з представниками проекту «Twinning».
На зустрічі були присутні в. о. заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан, представники Департаменту організації митного контролю ДФС, Головного управління внутрішньої безпеки ДФС, представники НАБУ, Генеральної прокуратури, іноземні колеги з Литви, Німеччини та США.
Роман Насіров відзначив, що для фіскальної служби України важливий досвід європейських, зокрема литовських колег, у запобіганні корупційних ризиків, який був набутий ними за останні 20 років.
«У рамках цього етапу проекту ми маємо на меті обговорити та прийти до рекомендацій, які будуть носити як стратегічний і тактичний характер, так і містити пропозиції, які можна реалізувати вже сьогодні», - зазначив Роман Насіров. Під час заходу сторони обговорили проблеми виявлення загроз і ризиків корупції в ДФС, а також можливі рішення для зменшення її рівня.

Олексій Василенко: Уніфікація законодавства та мотивація працівників ДФС – складові боротьби з корупцією

Ефективна боротьба з корупційними проявами в органах фіскальної служби не можлива без мотивації праці її працівників та уніфікації податкового та митного законодавства. Про це заявив директор департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко під час засідання круглого столу з представниками проекту «Twinning» за участі керівництва ДФС, представників НАБУ, Генеральної прокуратури, експертів з Литви, Німеччини та США.
За його словами, недоброчесні посадові особи державної служби та окремий сегмент бізнесу мають можливість працювати не дотримуючись діючого законодавства. Здійснювати такі порушення дозволяють деякі норми законодавства, які мають двозначне тлумачення. Внаслідок цього бюджет країни зазнає значних збитків від начебто «законної» діяльності таких платників. Саме тому одним із першочергових завдань на сьогодні є уніфікація законодавства. «І фіскальна служба, і представники бізнесу неодноразово порушували питання щодо «сірого» імпорту. Тобто коли товар ввозиться на територію України напівлегально. Внаслідок цього збитки завдаються як бюджету державі, так і доброчесним підприємствам, виробникам», – підкреслив Олексій Василенко.

Перекрито найбільший канал постачання товарів бойовикам із щомісячним обігом близько 200 млн. грн.

В Донецькій області в районі проведення АТО співробітники податкової міліції спільно із Центром спецоперацій СБУ та Збройними силами України провели безпрецедентну спецоперацію, в результаті якої було перекрито найбільший канал постачання бойовикам продуктів харчування, медпрепаратів, паливно-мастильних матеріалів та товарів народного споживання.
Слідчі дії проходили в містах Бахмут, Краматорськ, Слов’янськ та в селищі Новолуганське, яке знаходиться в «сірій зоні».
Під час прес-конференції, яка відбулася сьогодні, 8 вересня 2016 року в м. Бахмут, перший заступник начальника ГУ ДФС у м. Києві Ігор Скороход повідомив, що складність даної операції полягала в необхідності її проведення в «сірій зоні», в безпосередній близькості до блок-поста бойовиків, де активно працюють диверсійно-розвідувальні груп противника, тому час і місце її проведення тримались в секреті.
За його словами, в селище Новолуганське, населення якого складає дещо більше 3,1 тисячі чоловік, тільки впродовж липня - серпня проїхало більше 2,5 тисяч вантажних автомобілів з товарами. Таким чином, щомісячно в селище поставлялося близько чотирьох тисяч тонн продуктів на суму близько 200 мільйонів гривень. Це свідчить про те, що кожен житель селища нібито споживає 1,3 тонни продуктів харчування щомісяця.

Мирослав Продан: Маємо працювати на упередження корупційних ризиків

Найбільшим небезпечним соціально-економічним фактором, який впливає корупційні ризики у митній сфері сьогодні є низький рівень оплати праці працівників ДФС. Про це заявив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі у форматі круглого столу в рамках проекту Twinning за участі представників ДФС, правоохоронних органів, міжнародних та громадських організацій.
«Наше основне завдання – працювати на упередження корупційних ризиків. Посилення мотиваційної складової протидії корупції (підвищення рівня заробітної плати працівників митниць) повинно відбуватись одночасно з посиленням контролю та відповідальності за протиправні дії, а також мінімізацією можливостей для ризикових операцій», - підкреслив Мирослав Продан.
Своїм досвідом та баченням можливих шляхів підвищення ефективності протидії корупційним проявам та обмеження ризиків у цій сфері поділилися представники НАБУ, Генеральної прокуратури, експерти з Литви, Німеччини та США.

Роман Насіров: Наша мета - прозора та ефективна взаємодія з бізнесом

Практичні питання податкового адміністрування та проведення податкової реформи розглядалися під час чергової зустрічі Голови Державної фіскальної служби України Романа Насірова з представниками Американської Торгівельної Палати в Україні.
Під час зустрічі обговорювалися питання відшкодування ПДВ, механізми ліквідації заборгованості переплат з податку на прибуток, трансфертного ціноутворення, а також обліку та застосування аграрних розписок. Крім того, учасники заходу обговорили головні аспекти законопроекту про введення електронних акцизних марок для алкогольних напоїв та тютюнових виробів, який готує ДФС на базі відповідної концепції, прийнятої Урядом.
Роман Насіров наголосив, що ДФС зацікавлена в оперативному вирішенні питань, з якими звертається до фіскальних органів бізнес.
«ДФС виступає за прозору, ефективну взаємодію з бізнесом та прагне створити умови, що сприятимуть поліпшенню бізнес-клімату в країні. Ми зацікавлені у забезпеченні скоординованого формату комунікацій з бізнесом та пошуку оптимальних шляхів вирішення проблемних питань, які виникають під час взаємодії підприємців з органами ДФС», - зазначив Роман Насіров.

У ДФС обговорили актуальні питання оподаткування підприємництва

Рівні та конкурентні умови діяльності підприємців, проблеми та шляхи їх вирішення обговорювалися під час зустрічі Голови ДФС Романа Насірова, в.о. заступника Голови ДФС Мирослава Продана з представниками Спілки українських підприємців.
«Ми завжди підтримуємо відкритий діалог з бізнесом для конструктивного обговорення проблемних питань, які виникають у підприємців, та пошуку оптимальних шляхів їх вирішення. Адже ефективне рішення тієї чи іншої проблеми можливе лише за умови її всебічного розгляду всіма учасниками комунікації. У такій співпраці можна досягти консенсусу та забезпечити баланс інтересів держави і платників податків», – зазначив Роман Насіров.
Учасники зустрічі розглянули низку питань, які потребують внесення змін до законодавчих актів, для забезпечення рівних умов ведення підприємницької діяльності.

Роман Насіров: Зниження рівня корупції – один із головних пріоритетів у роботі ДФС

За перші вісім місяців Управлінням внутрішньої безпеки ДФС відкрито 378 кримінальних провадження, із яких за фактами хабарництва – 69. Безпосередньо в серпні заведено 27 справ, 4 з яких стосуються хабарництва. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в інтерв’ю журналу «Фокус».
«Робота з ідентифікації посадових осіб-корупціонерів, яку ми активізували в цьому році, дає результати. Зараз ми швидко виявляємо хабарників і відразу ж звертаємося до СБУ і прокуратури, які проводять досудове слідство за наданими фактами», - зазначив Голова ДФС.
Також, за словами Романа Насірова, поряд зі зниженням корупційних ризиків одними із головних пріоритетів у діяльності ДФС є боротьба з порушенням митних правил, заниженням митної вартості товарів, контрабандою та проведення заходів щодо детінізації економіки.

До кінця року плануємо зменшити термін відшкодування ПДВ до двох місяців, - Роман Насіров

У серпні ДФС забезпечено збір коштів до загального фонду державного бюджету у розмірі 59,3 млрд гривень. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в інтерв’ю журналу «Фокус».
«Це другий по успішності місяць після березневих 60 млрд гривень», - наголосив очільник відомства.
Він зазначив, що у січні-серпні цього року відшкодування ПДВ платникам збільшено на 16,5 млрд грн. порівняно з минулим роком. «Що стосується обсягів невідшкодованого ПДВ, якщо в минулому році ця цифра наближалася до 30 млрд гривень, то на сьогодні ми прийшли до 14 млрд. Намагаємося прискорити цей процес», - зазначив Роман Насіров.
Він додав, що наразі процес відшкодування ПДВ відбувається наступним чином: «Підприємство подає заявку на відшкодування, далі у нас є місяць камеральної перевірки і місяць хронологічної черги, в результаті ПДВ відшкодовується на третій місяць. До кінця року ми хочемо зменшити цей термін до двох місяців. Питання частково впирається в погашення цих 13-14 млрд гривень, через які і формується черга. Якщо її прибрати, то ми почнемо відшкодовувати ПДВ відразу після місяця камеральної перевірки».

На Київській міській митниці обговорили моделі нової форми для працівників ДФС

Моделі нової форми для працівників ДФС, їх зручність та комфорт обговорили фахівці Київської міської митниці ДФС та представники розробників дизайну.
Співробітники митниці висловили свої зауваження та пропозиції щодо нових зразків форми. Так, зокрема, наголошувалося на зручності та зносостійкості одягу, оскільки під час своєї роботи на митних постах митники здійснюють огляди значної кількості автотранспорту, залізничних цистерн, багажів громадян тощо.
«Митники – це перша людина, яку зустрічають громадяни при прибутті до нашої держави. Саме тому їх зовнішній вигляд має бути представницьким та водночас зручним і комфортним», - зазначив в.о. начальника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський.
Учасники зустрічі обговорили зразки тканин, представлені розробником, зокрема, їх якість, дизайни комплектів сезонної форми тощо.
Після активного обговорення сторони домовилися про подальшу співпрацю. Так, було обрано кілька представників від Київської міської митниці, які працюватимуть з розробниками форми в якості консультантів та радників.

Сховав «коноплю» у двух штанях

Для того, щоб провезти травичку, громадянин України у спекотний день одягнув на себе двоє штанів.
Чоловік прямував з Харкова до Москви автобусом через пункт пропуску «Гоптівка».
Під час проведення усного декларування він заявив, що не переміщує заборонені предмети.
Однак, при подальшому огляді службова собака митників Любомир неодноразово спрацьовував на праву кишеню штанів громадянина. Після цього чоловік зізнався, що під джинсами у нього ще одні штани, в кишені яких знаходиться пакет з «коноплею» (20 грм.).
Відносно громадянина складено протокол про порушення митних правил у відповідності з ч. 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучено.

У фіскальній службі Харківської області приділяють особливу увагу профілактичній роботі з упередження корупційних проявів

Одним з пріоритетних напрямків роботи фахівців підрозділу внутрішньої безпеки ГУ ДФС області залишається упереджувальна та роз’яснювальна робота серед працівників фіскальної служби, а також кандидатів на заміщення вакантних посад.
З метою запобігання вчинення посадовими особами ГУ ДФС у Харківській області та його територіальних органів корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, з початку року співробітниками УВБ проведено 814 профілактичних заходів. Це зокрема, більше 200 бесід в колективах, лекцій та роз’яснювальних бесід.
Також, з початку 2016 року у пресі та мережі Інтернет розміщено 219 інформаційних матеріалів, на телебаченні та радіо - понад 200 виступів.
Крім того, з початку року управлінням проведено 159 службових перевірок, пов'язаних зі службовою діяльністю підрозділів ДФС Харківської області, в тому числі 106 за зверненнями громадян та юридичних осіб та 53 за ініціативою працівників УВБ на підставі отриманої оперативної інформації.
За результатами проведених службових перевірок інформація підтвердилася у 48 випадках (36- за зверненнями громадян і юридичних осіб).

В Харкові податківці зупинили незаконну торгівлю алкогольними напоями

В одному зі спальних районів Харквоа співробітниками фіскальної служби області призупинена діяльність підприємця, який в торгівельному приміщенні здійснював роздрібний продаж алкогольних напоїв без наявності відповідної ліцензії.
Спільними заходами фахівців відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями та оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області проведена перевірка господарського об’єкту та вилучено з обігу алкогольних напоїв на суму понад 12 тисяч гривень.
У фіскальній службі відзначають, що органами ДФС Харківської області приділяється особлива увага виявленню таких фактів незаконної торгівлі та перешкоджанню діяльності суб’єктів господарювання, які порушують закон. Відповідні заходи із запобігання незаконній торгівлі підакцизними товарами будуть продовжуватись і надалі.

Надходження податків і зборів від платників міста Куп’янська з початку року забезпечено на 131,7 млн. грн.

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова, протягом січня - серпня 2016 року платниками міста Куп’янськ забезпечено надходження податків, зборів та платежів до Зведеного бюджету у сумі 131 711,5 тис. гривень. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 119,1%, приріст надходжень – більше ніж на 21 млн. гривень.
До Державного бюджету мобілізовано майже 35,7 млн. грн. податків, зборів та платежів, в тому числі: податку на додану вартість зібрано – 9,2 млн. грн., податку на доходи фізичних осіб – 22,5 млн. грн., військового збору – 4,0 млн. грн.
Місцевий бюджет протягом січня - серпня 2016 року поповнився на 96,04 млн. грн. податків, зборів та платежів, що на 45,7% або більш ніж на 30 млн. грн. більше минулорічного показника.

На соціальні потреби платники податків Куп’янського району сплатили більш ніж 13 мільйонів гривень

За інформацією, наданою начальником управління податків і зборів з фізичних осіб, за січень – серпень поточного року від роботодавців Куп’янського району отримано 13,1 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Виконання індикативного показника склало 110,8%. Додатково надійшло 1,2 млн. гривень.
«Завдяки своєчасній сплаті єдиного соціального внеску громадянам гарантується право на соціальний захист. Зокрема захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати», - зауважила начальник управління Оксана Редя.
Нагадуємо, що відповідно до Закону України від 24.12.2015 р. № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» з 1 січня 2016 року відмінено класи професійного ризику, а загальну ставку нарахування єдиного соціального внеску знижено до 22% .
Виключення складає тільки зменшена ставка ЄСВ на зарплату інвалідів для підприємств 8,41% та підприємств всеукраїнських громадських організацій інвалідів – вони не змінилися.

«Cпрощенці» Дворічанського району наповнили місцеві бюджети майже на 4,7 мільйони гривень

За вісім місяців поточного року платники податків Дворічанського району, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів 4,699 млн. грн. єдиного податку, що на 163 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 103,6%. Такі цифри озвучила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова.
За словами посадовця, переважну частину надходжень - 58 відсотків забезпечили юридичні особи (2,7 млн. гривень), решту – фізичні особи - підприємці. Зокрема, у серпні поточного року підприємцями сплачено 1,96 млн. гривень єдиного податку.
Нагадаємо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до фіскального органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Місцеві бюджети отримали від платників Шевченківського району понад 8,6 млн. грн. земельного податку

Такі цифри озвучила начальник Салтівської ОДПІ Олена Кухтіна. За словами керівника відомства, за січень-серпень 2016 року до місцевих бюджетів надійшло 8 683,6 тис. гривень плати за землю та орендної плати. Це на 1,5 млн. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 121%.
Юридичні особи спрямували до місцевого бюджету 6,42 млн. гривень плати за землю та орендної плати за землю, фізичні особи – підприємці та громадяни – 2,26 млн. гривень. У серпні поточного року платниками сплачено 2,1 млн. гривень земельного податку.
Нагадаємо, що згідно з п. 286.5 статті 286 Податкового кодексу нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться податковими органами, які видають платникові до 1 липня 2016 року податкове повідомлення-рішення про сплату податку, який слід сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.287.5 ст.287 ПКУ).

Більше ніж 4 мільйони гривень акцизного податку отримав бюджет Вовчанського району за вісім місяців поточного року

Це на 820 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 125,4%.
Зазначені цифри озвучила заступник начальника – начальник Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Людмила Воловик.
За словами посадовця, у серпні поточного року суб’єктами господарювання сплачено 560,7 тис. гривень акцизного податку від реалізації у роздрібній торгівлі підакцизних товарів.
Нагадаємо, що пунктом 222.3 ст. 222 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) визначено строки сплати податку при реалізації суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Базою оподаткування є вартість (із ПДВ) підакцизних товарів, що реалізовані.
Для таких підакцизних товарів, що реалізовуються в роздрібній мережі, ставки податку встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради у відсотках від вартості (із ПДВ), у розмірі 5%.

Великобурлуцький район : Внесок в обороноздатність країни – понад 2,4 млн. грн.

Таку суму надходжень мобілізовано до Державного бюджету протягом січня-серпня поточного року. Це перевищує минулорічні показники відповідного періоду на 417 тис. грн. або на 21%, а планове завдання перевиконано більше ніж на півмільйона гривень.
Нагадаємо, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Збір сплачується з усіх доходів, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.
Не є платниками військового збору громадяни, які отримують пенсію у розмірі нижче десяти розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня звітного податкового року (у 2016 році – 10740 грн.) та платники, які працюють на спрощеній системі оподаткування. Також військовим збором не оподатковуються доходи, визначені ст. 165 Податкового кодексу України.

Про порядок перереєстрації неприбуткової організації розповідали на нараді в Салтівській ОДПІ

На черговий апаратній нараді, що відбулася за участю керівників структурних підрозділів Салтівської ОДПІ в.о. начальника управління податків і зборів з юридичних осіб Тамара Трембак ознайомила присутніх зі змінами, що внесені до Податкового кодексу в частині віднесення платників до неприбуткових та з Порядком включення установ та організацій до Реєстру неприбуткових, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року №440.
Надано чіткі роз’яснення щодо особливостей перереєстрації бюджетних установ, ОСББ, ЖБК, профспілкових організацій, тощо.
Якщо до установчих документів не внесено зміни щодо ознак неприбутковості, то з 01 січня 2017 року платника буде виключено з Реєстру. Повідомлено про можливість повторного внесення до Реєстру неприбуткових організацій за умови відповідності усім вимогам пункту 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.

Щодо термінів сплати податку на додану вартість

Відповідно до п. 49.18 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податкові декларації, крім випадків, передбачених Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює, зокрема:
календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 Кодексу);
календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 Кодексу).
Згідно з п. 49.20 ст. 49 Кодексу, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
Граничні строки подання податкової декларації можуть бути збільшені за правилами та на підставах, які передбачені Кодексом.

Щодо внесення змін до облікових даних платників податків

Як повідомила начальник відділу обслуговування платників Світлана Редька, відповідно до п. 66.1 ст. 66 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі – Кодекс) підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема:
інформація органів державної реєстрації;
документально підтверджена інформація, що надається платниками податків.
Порядок внесення змін до облікових даних платників податків встановлено розд. ІХ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 №462) (далі – Порядок).
Згідно з п. 9.2 розд. IX Порядку у разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік, крім змін, які вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, платник податків зобов’язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формами №1-ОПП, №5-ОПП подається з позначкою «Зміни» або за формою №1-РПП – з позначкою «Перереєстрація, зміни».

Україні доведеться скоротити бюджетні витрати

Уряду України доведеться скоротити бюджетні витрати, щоб повернути бюджет в 2016 році до мети, узгодженої з міжнародними кредиторами, так як затримка з приватизацією і слабке відновлення економіки не дали очікуваних доходів.
Про це міністр фінансів України Олександр Данилюк заявив в інтерв’ю Bloomberg.
«У нас був нереалістичний бюджет на 2016 рік», — заявив Данилюк. Разом з тим, він відмовився уточнити, які галузі можуть бути спрямовані на скорочення бюджету. «Є величезні бюджетні ризики, і я працюю кожен день, щоб зменшити їх», — додав він. Крім того, наголошується, що в Мінфіні України прогнозують, що ВВП країни збільшиться на 1% в цьому році.
Як повідомляється, з початку серпня через загострення конфлікту між РФ і Україною гривня втратила 6,9% по відношенню до долара, що змусило Нацбанк продавати резерви. Через що, за прогнозами Данилюка, у наступному році уряд бачить гривню на рівні 27,2 по відношенню до долара. Крім того, на думку Данилюка, інфляція в наступному році складе на рівні 8,1%. Разом з тим уряд планує скоротити бюджетний дефіцит до 2% від ВВП до 2019 року.

Додаткові витрати для бізнесу прагнуть скасувати

Допомогти бізнесу повернути прибутки, які вони зможуть реінсвестувати, пообіцяли у Мінекономрозвитку.
У планах відомства – досягти моделі ефективного регулювання, переглянувши регуляторне середовище в 70-ти секторах економіки у п’яти областях впродовж року. Про це сьогодні заявив заступник міністра економічного розвитку й торгівлі Максим Нефьодов. «Ми хотіли б за рік подивитися понад 70 ринків, ґрунтуючись на групах чотирьох міністерств і п’ятої, яка створюється при МЕРТ по ринкові ІТ і телекомах, та прийти за ними до моделі ефективного регулювання, яке відчує бізнес», – заявив Нефьодов.
Зі слів чиновника, після проведення відповідної роботи слід очікувати не просто звіту про кількість скасованих паперів. «Звітуватимемо про те, що ми скасували додаткові витрати для бізнесу, повернули їм прибутки, які вони далі можуть реінвестувати», – наголосив заступник міністра.

Оподаткування транспортним податком фізичних осіб у 2016 році

Законом № 909 внесено зміни до ст. 267 Податкового кодексу, що набрали чинності з 01.01.2016 р. Відповідно до внесених змін платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пп. 267.2.1 п. 267.2 вищезазначеної статті є об’єктами оподаткування (пп. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 цієї статті).
Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки перемикання передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті (пп. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Податкового кодексу).
Механізм визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів установлено постановою № 66.
Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пп. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Податкового кодексу.
Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 грн за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до вищезазначеного підпункту.

Строки сплати транспортного податку

Транспортний податок сплачується фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (пп. 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 Податкового кодексу).
Відповідно до п. 126.1 ст. 126 цього Кодексу у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених цим Кодексом, він притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, що настають за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, що настають за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20 % погашеної суми податкового боргу.
Згідно з пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Індексація заробітної плати працівника-іноземця

Працівники-іноземці на вітчизняних підприємствах — явище не поодиноке. Бувають випадки, коли розмір заробітної плати (оклад), обумовлений в контракті з такими працівниками, встановлюється в іноземній валюті. Тому у бухгалтерів виникають запитання, зокрема щодо нарахування індексації. Розглянемо таку ситуацію. З іноземцем укладено контракт з окладом в іноземній валюті. При виплаті заробітної плати оклад, встановлений у валюті, перераховується в гривні за курсом Нацбанку України на останній день місяця, за який нараховується зарплата. У зв’язку з коливанням курсу гривні до іноземної валюти зарплата працівника-іноземця в національній валюті в кожному місяці її нарахування різна, проте в іноземній валюті вона є незмінною. Чи індексувати таку заробітну плату?
Порядок проведення індексації грошових доходів населення регламентується Порядком №1078.
Індексації підлягає заробітна плата працівників у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Частина заробітної плати, яка перевищує прожитковий мінімум, індексації не підлягає.
Порядок №1078 не передбачає механізм індексації заробітної плати, яка одержується в іноземній валюті і залежить від коливання курсу гривні.

Особливості продажу вантажного автомобіля

Об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи від операцій з майном.
Дохід платника податку від продажу (обміну) об'єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується за ставкою 5% бази оподаткування.
Дохід від продажу об'єкта рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу (міни), але не нижче оціночної вартості цього об'єкта, визначеної згідно із законом.
У разі якщо стороною договору купівлі-продажу об'єкта рухомого майна є юридична особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов'язана виконати всі функції податкового агента.
Крім того, дохід від продажу вантажного автомобіля, є об’єктом оподаткування військовим збором за ставкою 1,5%.
Отже, у разі продажу фізичною особою вантажного автомобіля підприємству, така юридична особа зобов’язана при нарахуванні (виплаті) доходу виконати функції податкового агента, зокрема, нарахувати, утримати та сплатити (перерахувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовий збір за ставкою 1,5%.

Залишилося менше чотирьох місяців, щоб звернутися до фіскальної служби за податковою знижкою

Платнитки, які бажають скористатись правом на отримання податкової знижки за 2015 рік, можуть його реалізувати до 31 грудня 2016 року шляхом подання податкової декларації про майновий стан і доходи.
До податкової знижки включаються фактично здійснені витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами. До них належать такі види витрат: частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним кредитом; пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям, при цьому розмір внесків не повинен перевищувати 4 % від суми загального оподаткованого доходу за звітний рік; сума коштів, сплачених на користь закладів освіти для компенсації вартості навчання.
Понесені витрати у 2015 році на здобуття середньої професійної або вищої освіти платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення не повинні перевищувати 1710 грн., у розрахунку за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року.
Також можна задекларувати для отримання податкової знижки страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески в рамках недержавного пенсійного забезпечення. Такі витрати у 2015 році не повинні перевищувати (у розрахунку за кожний з повних чи не повних місяців звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування) при страхуванні платника податку – 1710 грн., при страхуванні члена сім’ї платника податку першого ступеня споріднення – 855 грн.

Щодо віднесення професійних спілок до неприбуткових організацій

Відповідно до п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) неприбутковим підприємством, установою та організацією є підприємство, установа та організація (далі – неприбуткова організація), що одночасно відповідає встановленим цим підпунктом вимогам.
Обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами (п.п. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 Кодексу).
До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст. 134 Кодексу і не є платниками податку, можуть бути віднесені, зокрема, профспілкові організації (п.п. 133.4.6 п. 133.4 ст. 133 Кодексу).
Профспілкова організація, яка відповідає вимогам п.п. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, та внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій, має право в статусі неприбуткової організації використовувати власні доходи (прибутки) виключно на фінансування видатків на своє утримання, реалізацію мети (цілей, завдань) та напрямів статутної діяльності без розподілу таких доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

В Уряді хочуть змінити економічну модель України

Україні важливо підтримувати експортний потенціал у агросекторі, розширювати ринки, вважає Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
Українська економіка повинна переходити від сировинного типу до виробництво національного продукту, а також нарощувати експортний потенціал. Про це на засіданні уряду заявив Прем’єр-міністр Володимир Гройсман.
«Нам треба запроваджувати нові технології та збільшувати продуктивність, а з іншого боку – поглиблювати переробку. Це необхідно для підтримки лідируючих позицій у світі. Від сировинного типу Україна має переходити на виробництво українського національного продукту, який є екологічним», – сказав Гройсман.
Він підкреслив, що Україні важливо підтримувати експортний потенціал у агросекторі, розширювати ринки.
«Ми маємо допомогти нашим аграріям продавати продукцію за кордон», – вважає Гройсман.

Нюанси оподаткування діяльності житлово-будівельних кооперативів

Правовий статус житлово-будівельних кооперативів визначається Цивільним кодексом України і Законом України від 10 липня 2003 року № 1087 «Про кооперацію», а правила оподаткування їх діяльності прописані у розділі ІІІ Податкового кодексу. Механізм оподаткування ЖБК насамперед залежить від того, віднесено такий кооператив до неприбуткових організацій чи ні.
Якщо житлово-будівельний кооператив, який створюється внаслідок об'єднання фізичних осіб на основі членства, надає послуги своїм членам, не маючи на меті одержання прибутку, такий ЖБК відноситься до когорти неприбуткових організацій у випадку відповідності вимогам діючого законодавства та включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Так, обов'язковою умовою є використання своїх доходів виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети та напрямів діяльності, визначених установчими документами. Житлово-будівельні кооперативи, які не відповідають нормам законодавства щодо набуття статусу неприбутковості, є платниками податку на прибуток на загальних умовах, відповідно, подають фінансову і податкову звітність та сплачують податок на прибуток у загальновизначеному порядку.

Набрали чинності чергові зміни до декларації з податку на прибуток

З 19 серпня набрав чинності наказ Мінфіну від 08.07.2016р. № 585, яким затверджені зміни до прибуткової декларації. Додамо, що окремі нововведення в Декларації з податку на прибуток пов'язані з приведенням її у відповідність з Податковим кодексом України, оновленим із 01.01.2016.
Щодо нововведень слід зазначити, відтепер в новій формі Декларації прибутківці зазначатимуть окрім звітного періоду ще й базовий звітний період, тобто квартал або рік.
Окрім того в новій редакції додатка ЗП до Декларації передбачено рядок для відображення сум податку, сплаченого за кордоном, який можна зараховувати у зменшення податку на прибуток. Також з’явився рядок, у якому зазначатимуться не враховані у минулих періодах «дивідендні» авансові внески з податку на прибуток.

У разі відсутності ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією платник не зобов’язаний подавати декларацію з акцизного податку

Підпунктом 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлено, що платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
При цьому платник податків зобов’язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог ПКУ подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (п. 49.2 ст. 49 ПКУ).
Якщо ж платник не є особою, яка реалізує пальне або здійснює діяльність, яка не ліцензується, тобто у нього відсутні діючі (в т.ч. призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією та у звітному періоді у такого платника не виникли об’єкти оподаткування, або не з’явились показники, що підлягають декларуванню, то платник у такому звітному періоді не зобов’язаний подавати декларацію з акцизного податку.

Додаткове благо

ДФС України повідомлено, вартість турів вихідного дня та літнього відпочинку, що організовуються та оплачуються за рахунок коштів професійної спілки для членів профспілки та членів їх сімей без придбання путівок, включається до їх загального місячного (річного) оподатковуваного доходу як додаткове благо та оподатковується податком на доходи фізичних осіб і військовим збором на загальних підставах.
Згідно з Довідником ознак доходів, наведених у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), затвердженого наказом Мінфіну України від 13.01.2015 р. № 4, доходи у вигляді додаткового блага відображаються під ознакою доходу «126».

Нарахування орендної плати

ДФС України зазначено, якщо податковим агентом (орендарем) після смерті фізичної особи (орендодавця) за договором оренди землі продовжується нарахування орендної плати, то податковий агент не відображає відомості про нараховані суми орендної плати у податковому розрахунку (форма № 1ДФ), оскільки відсутній суб’єкт, на користь якого проводиться таке нарахування.
Водночас у податковому розрахунку (форма № 1ДФ) відображається орендна плата за договором оренди землі, яка нарахована податковим агентом – орендарем на користь спадкоємців, у тому податковому періоді, в якому таку суму фактично буде виплачено, із відповідним оподаткуванням та зазначенням суми податку на доходи фізичних осіб, утриманого (перерахованого) до відповідного бюджету.

Відновлення співпраці з МВФ покращить макрофінансову стабільність в Україні

Нацбанк вітає внесення питання співробітництва України з Міжнародним валютним фондом до порядку денного засідання Ради директорів Фонду 14 вересня 2016 року.
«Програма розширеного фінансування МВФ є відображенням спільного бачення реформ українськими державними відомствами та міжнародною організацією, і ми як центробанк зробили все, щоб наблизити успішне завершення її другого перегляду, — підкреслив заступник Голови Національного банку України Дмитро Сологуб. – Продовження співпраці з МВФ є не лише джерелом збільшення міжнародних резервів країни, а насамперед запорукою проведення реформ, без яких українська економіка не зможе стати на шлях повернення до стійкого економічного зростання».

Використання печаток у бізнесі стане необов’язковим

За відповідний законопроект №4194 у першому читанні за основу проголосували 235 народних депутатів.
Згідно з пояснювальною запискою до документа, його метою є вдосконалення державного регулювання використання печаток у господарській діяльності.
Так, законопроектом пропонується:
виключити із законодавства вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
виключити можливість визнання документа (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитка печатки;
виключити необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
встановити адміністративну відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитка печатки на офіційному документі.

Оновлення ЄСВ - рахунків триває

Відповідно до постанови Кабміну від 4 листопада 2015 року №892 (далі — Постанова № 892) Держказначейством відкрито нові рахунки для сплати ЄСВ.
Тому з 1 серпня вісім обласних ДФС (ГУ ДФС у Закарпатській області , ГУ ДФС у Дніпропетровській області, ГУ ДФС у Донецькій області, ГУ ДФС у Кіровоградській області, ГУ ДФС у Полтавській області, ГУ ДФС у Рівненській області, ГУ ДФС у Миколаївській області, ГУ ДФС у Харківській області) повідомили про зміну рахунків з ЄСВ, а з 1 вересня до них приєдналось ще п`ять (ГУ ДФС у Волинській області, ГУ ДФС у Запорізькій області, ГУ ДФС у Івано-Франківській області, ГУ ДФС у Сумській області, ГУ ДФС у Чернігівській області).
Перелік територіальних органів ДФС, які реорганізуються (тому можуть змінитися реквізити рахунків) зазначений у Постанові № 892.
Будьте уважні, адже фіскали неоднаразово попереджували, що сплата ЄСВ має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, де зареєстровані платники податків. Якщо платник сплатить ЄСВ не на свій рахунок, то його чекають штрафи.

З 1 вересня громадяни можуть отримувати відомості про доходи он-лайн

Державною фіскальною службою запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».
Цей сервіс дає можливість в режимі он-лайн здійснити отримання фізичними особами відомостей про свої доходи. Вказаний сервіс особливо буде в нагоді державним службовцям під час подання ними декларацій, у тому числі в системі електронного декларування.
Для отримання відомостей про свої доходи необхідно лише мати електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України («Головна сторінка» – «Фізичним особам» – «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми ви плачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді»).

Нові форми документів щодо відшкодування ПДВ

Міністерство фінансів України наказом від 13.07.2016 р. № 606 затвердило форми документів, що використовуються у процесі відшкодування сум податку на додану вартість (далі – ПДВ), зокрема:
Висновок про суми відшкодування ПДВ;
Журнал обліку висновків про суми відшкодування ПДВ, переданих органами Державної фіскальної служби України до органів Державної казначейської служби України;
Реєстр висновків про суми відшкодування ПДВ, переданих до органів Державної казначейської служби України;
Журнал реєстрації висновків про суми відшкодування ПДВ, отриманих органами Державної казначейської служби України від органів Державної фіскальної служби України;
Звернення про підкріплення коштами для відшкодування ПДВ;
Рішення про перерахування коштів для відшкодування ПДВ.
Висновки про суми відшкодування ПДВ та Реєстр висновків про суми відшкодування ПДВ ДФС подає в Казначейство в електронній формі з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг". У паперовій формі документи подаються не пізніше наступного операційного дня.

З першого серпня на Україні запрацював новий сервіс розмитнення вантажів, що перетинають кордон України.

В дію вступив принцип «єдиного вікна», за яким суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності отримали можливість розпочати процедуру отримання дозвільних документів ще під час руху вантажу від кордонів України до митного посту.
«Після перетину кордону вантаж упродовж десяти діб повинен прибути до посту розмитнення. І за цей час митний брокер має можливість надати в електронному вигляді документи до служб, які відповідають за радіологічну, екологічну, санітарно-епідеміологічну безпеку вантажу. До моменту прибуття вантажу кожна зі служб або надає дозвіл на розмитнення товару, або надає підстави для його огляду і експертизи» - прокоментував заступник начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігор Диба про новий сервіс.
Загалом, вся процедура розмитнення за принципом «єдиного вікна» не вимагає присутності митного брокера, або власника вантажу. Всі дозволи отримуються шляхом проставлянням відміток в електронній декларації. І, якщо у митників, або у контролюючих органів є підстави для огляду вантажу - це відбувається в присутності його власника на митному посту.

НБУ посилює захист прав власників платіжних карток

Правління Національного банку України прийняло постанову №382 від 06 вересня 2016 року (далі – Постанова) з метою удосконалення норм Положення № 705 та узгодження їх вимог з кращими міжнародними практиками, зокрема законодавством Європейського Союзу та правилами міжнародних платіжних систем, у частині захисту прав користувачів платіжних карток.
Відтепер Положення №705 містить вимогу до банків не покладати повну відповідальність на користувача за спірні операції з використанням платіжних карток.
Національний банк України очікує, що запровадження такої вимоги спонукатиме банки удосконалювати рівень обслуговування користувачів платіжних карток та сприятиме зростанню довіри користувачів до використання платіжних карток.
Окрім того, Постановою приведено окремі норми Положення № 705 до законодавства України, що регулюють відносини у сфері електронної комерції, запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму, та розповсюдження зброї масового знищення.
Також Постановою продовжено граничний строк переходу на обслуговування банків – учасників платіжних систем, які користуються послугами процесингових установ-нерезидентів за операціями із застосуванням електронних платіжних засобів на території України до процесингових установ-резидентів.
Постанова набирає чинності з 09 вересня 2016 року.

Працівник не приступив до роботи, а повідомлення до ДФС уже подане: як бути?

Як пояснила начальник відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ Світлана Редька, в такому випадку слід подати повідомлення про прийняття працівника на роботу типу «скасовуюче». Таке роз’яснення надало в своєму листі від 29.04.2016 р. №492/13/84-16 Мінсоцполітики – працівник не може бути допущений до роботи без:
укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу,
повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу.
Тобто до початку роботи працівника інформація про його зарахування має бути подана до ДФС або її територіальних органів.
Якщо ж роботодавцем було подано повідомлення про прийняття працівника на роботу, але працівник так і не приступив до виконання обов’язків, то роботодавцем подається повідомлення про прийняття працівника на роботу типу «скасовуюче».

20 вересня – граничний термін з ЄСВ для роботодавців

20 вересня для підприємців-роботодавців встановлений граничний термін по:
Сплату сум єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування підприємцями, які використовують працю найманих працівників, незалежно від системи оподаткування, за серпень 2016 року;
Поданням Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування для підприємців, які використовують працю найманих працівників за серпень 2016 року.

Мінфін планує встановити податкові канікули для малого бізнесу

Міністерство фінансів пропонує українським підприємцям встановити податкові канікули на п'ять років для новостворених підприємств. При цьому в Мінфіні кажуть, що створені фірми зможуть вибрати, в якій системі вони хочуть працювати — в загальній в умовах канікул, або в спрощеній зі сплатою єдиного податку.
Голова всеукраїнської громадської організації «Союз захисту підприємництва» Сергій Доротич у ефірі радіостанції Голос Столиці пояснив, що дана ініціатива, по суті, стосується загалом малого бізнесу.
«Є можливість і діючим підприємствам, які протягом трьох послідовно-попередніх років задекларували загальний дохід, який не перевищує трьох мільйонів гривень, і в яких середня облікова кількість працівників за звітний період становила також не більше 20 осіб. Або ті підприємства, які знаходилися на спрощеній системі оподаткування, і в яких обіг був такий самий, а середня облікова численність працівників була не більше 50 осіб. Фактично, це так званий малий бізнес, малі підприємці», — зазначив експерт.

Матеріальна допомога і ЄСВ

ДФС України роз’яснено, що матеріальна допомога разового характеру, що надається окремим працівникам у зв’язку із сімейними обставинами, на оплату лікування, оздоровлення дітей, поховання, не є базою нарахування єдиного внеску.

Кабмін цього тижня внесе до Ради проект Держбюджету на 2017 рік

Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман у своєму відеозверненні в соціальній мережі (https://www.facebook.com/volodymyrgroysman/ ).
«Цього тижня уряд внесе до парламенту бюджет на 2017 рік. Зробимо це чи не вперше вчасно. Ми готові до дискусій про те, яким повинен бути бюджет 2017 року. Ми внесемо чесний бюджет – зрозумілий, за видатками і доходами. Це буде план дій на наступний рік», – зазначив Володимир Гройсман.
Прем’єр підкреслив, що в документі визначено пріоритети і закладені стимули зростання національної економіки, збережений процес децентралізації, передбачено фінансування будівництва доріг, програм підтримки аграріїв та вчителів. «Настав час дивитися в очі проблем і шукати вирішення цих проблем, – написав глава уряду. – Я вірю в те, що дискусія, яка буде навколо бюджету, дасть можливість збалансувати бюджет таким чином, щоб ми мали розвиток у 2017 році. Ми повинні оцінювати свої сили і мати віру в те, як ми будемо жити завтра».
У червні поточного року Кабмін затвердив проект бюджетної резолюції, що передбачає зростання ВВП в 2017 році на 3-4%, інфляцію на рівні 8,1%, рівень безробіття 8,6%, прогнозний рівень держборгу – 66,8% ВВП і курс гривні на рівні 27,2 гривні за долар.
Просмотров: 48 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (309)
  • Галерея "Елисаветград" (37)
  • Интернет-магазин наливной парфюмерии (0)
  • Объявления
    [26.07.2017]
    Продам 1-кВ.г.Купянск (0)
    [26.07.2017]
    Терміново потрібні працівники в країни ЄС!!! (0)
    [26.07.2017]
    Работа в Польше для владельцев биометрических паспортов!!! Оформление 2-3 недели! Всего 3а 1500грн(страховка включена)! (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель как возбудить девушку капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель мужская виагра отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор

     

    Купянский городской портал © 2017