Купянский городской портал! Пятница, 19.04.2024, 15:52
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Январь » 31 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 30.01.2017 р.
08:55
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 30.01.2017 р.
Роман Насіров: У 2017 році прогнозується збільшення платежів до Державного бюджету на 99,5 млрд. гривень

Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров під час прес-конференції «Початок 2017 року: перспективи, плани, прогнози» повідомив про пріоритети діяльності ДФС на 2017 рік.
Серед пріоритетів на поточний рік - детінізація економіки України за рахунок боротьби з податковим шахрайством та митними правопорушеннями, продовження електронізації сервісів ДФС, розвиток інфраструктури та розбудова інституційного потенціалу, а також посилення міжнародної співпраці завдяки отриманню підтримки з боку партнерів
Роман Насіров зазначив, що у 2017 році прогнозується збільшення платежів до Державного бюджету на 99,5 млрд. гривень або на 19,2% у порівнянні з 2016 роком. Зокрема, ПДВ з ввезених товарів - на 31,3 млрд. або на 17,3%, ПДВ з вироблених в Україні товарів - на 26,3 млрд. або на 48,6%, надходження акцизного податку - на 16,5 млрд. або на 29,9%.
«Також ми продовжуємо виступати за налагодження діалогу з підприємцями. Реалізація планів на 2017 рік дозволить продовжити підвищення соціальних стандартів в Україні, покращить імідж ДФС та посилить довіру до фіскальних органів», - підкреслив Роман Насіров.

Роман Насіров: Результати детінізації – додаткові десятки мільярдів надходжень до бюджету

2017 рік почався з нових рекордів. У січні зафіксовано найбільший показник за всю історію адміністрування ПДВ - платниками задекларовано до сплати 22,4 млрд. гривень ПДВ. «Таких цифр ще ніколи не було, це на сьогодні рекордний для нас результат», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
«Податок на додану вартість є одним з бюджетоформуючих податків, чи не основною статтею доходів бюджету. Тобто ці 22,4 млрд. гривень підуть на пенсії, заробітну плату, виплати малозабезпеченим, фінансування інфраструктурних проектів», - наголосив очільник служби.
За його словами, у січні платниками податків задекларовано майже вдвічі більше, ніж середньомісячне декларування податку за січень-грудень 2016 року.
«У грудні ми вже встановили рекорд - 16,6 млрд. гривень. А вже сьогодні завдяки проведеним заходам з детінізації економіки ми збільшили цей показник на 6 млрд. і встановили новий рекорд», - зазначив він.

Ярослав Шашенков: Протягом минулого року було зменшено кількість судових справ за участі органів ДФС

Протягом 2016 року кількість судових справ за участі органів ДФС зменшилась на 42,1 тис., або на 33% порівняно з 2015 роком. Про це повідомив директор Регуляторно-правового департаменту ДФС Ярослав Шашенков. За його словами, сума по цих судових справах збільшилась на 1,5 млрд.грн., або на 0,7%.
«Із загальної кількості судових справ, що протягом минулого року перебували на розгляді в судах різних інстанцій, одну з ключових категорій становили справи за позовами платників до органів ДФС про визнання недійсними податкових повідомлень-рішень. За 2016 рік на розгляді у судах перебувало 44,8 тис. таких справ на загальну суму 164,2 млрд. грн.», - розповів Ярослав Шашенков.
Із зазначеної кількості справ судами вже розглянуто 11,1 тис. справ вказаної категорії на загальну суму 46,8 млрд. грн. З них на користь органів ДФС вирішено 4 тис. справ на суму 24,5 млрд. гривень. У цілому, за результатами розгляду судових справ на користь органів ДФС (у т.ч. у попередньому періоді) у 2016 року (станом на 01.01.2017) до бюджету вже надійшло 2,9 млрд. гривень.
Зменшилась на 2% порівняно з 2015 роком і кількість судових спорів, пов’язаних з оскарженням рішень митниць ДФС, прийнятих у зв’язку зі здійсненням митного контролю та оформленням.

Тетяна Пажитнова: На сьогодні в органах ДФС працює 41,9 тис. працівників

Фактична чисельність працівників ДФС станом на 20 січня складає 41 868 працівників. Про це розповіла начальник Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова.
За її словами, граничну чисельність працівників апарату та територіальних органів було скорочено на виконання постанови Кабінету Міністрів від 21 жовтня 2015 року №840 «Про внесення змін у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85».
Так, чисельність працівників центрального апарату ДФС скорочено з 2 186 до 1 530 працівників, територіальних органів з 56 640 до 39 648, у тому числі митниці з 11 019 до 9 917.
На сьогодні новий штат укомплектовано на 94 відсотки. Тривають заходи із забезпечення дотримання законодавства про працю та проходження державної служби при скороченні або переведенні працівників.
«Всі заходи щодо скорочення працівників служби вживаються відповідно до вимог чинного законодавства. Було проведено реорганізацію деяких територіальних органів ДФС шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів. Це призвело до зменшення кількості податкових інспекцій з 322 до 168», – розповіла Тетяна Пажитнова.

Сергій Мартинов: У ДФС запроваджено інструкцію щодо правил етичної поведінки співробітників ДФС та запобігання корупційним проявам

Головним управлінням внутрішньої безпеки Державної фіскальної служби реалізовано низку ініціатив, спрямованих на недопущення корупційних проявів серед співробітників ДФС та забезпечення невідворотності покарання у разі вчинення корупційних правопорушень. Про це розповів заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Сергій Мартинов.
За його словами, однією з таких ініціатив стало запровадження інструкції щодо правил етичної поведінки співробітників ДФС та запобігання корупційним проявам. Документ було розроблено спільно з іноземними експертами за стандартами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки.
«Цим документом чітко визначено обов’язки співробітників з інформування Головного управління внутрішньої безпеки щодо спроб їх залучення до корупційних дій з боку сторонніх осіб, поважного відношення до громадян, а також нерозголошення службової інформації», – зазначив Сергій Мартинов. За словами посадовця, інструкція охоплює всі вимоги чинного антикорупційного законодавства та роз’яснює, як їх застосовувати в роботі.

Ірина Боднарчук: У минулому році вилучено та оприбутковано на складах митниць майно на суму 408,3 млн. гривень

Протягом 2016 року через порушення митних правил митницями вилучено та оприбутковано на склади митниць майно на загальну суму - 408,3 млн. грн. Про це повідомила в.о. директора Департаменту фінансування бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера ДФС Ірина Боднарчук.
За її словами, основну питому вагу вартості вилучених товарів складають автомобілі (125,0 млн. грн., або 30,6 %) та товари широкого вжитку (93,8 млн. грн., або 23,0 %).
«За даними бухгалтерського обліку протягом 2016 року з урахуванням справ, порушених у попередніх роках, судами прийнято рішення відносно вилученого митницями майна на суму 470,2 млн. грн. З них конфісковано – на 177,9 млн. грн, повернуто власнику – на 292,3 млн. грн.», – зазначила Ірина Боднарчук.
Крім того, протягом минулого року вилучено валюти та цінностей на загальну суму 113,7 млн. грн. З урахуванням справ, порушених у минулих роках, судами прийнято рішення про конфіскацію валюти та цінностей на суму 46,6 млн. грн., про повернення власнику – на 45,5 млн. грн.
Посадовець також розповіла, що протягом минулого року від реалізації конфіскованого судами за матеріалами митниць майна бюджет отримав 14,4 млн. грн. Надходження коштів від реалізації майна, що на інших законних підставах переходить у власність держави крім конфіскації, склали 4,7 млн. грн. До такого майна належить вилучене у справах про порушення митних правил швидкопсувне майно (реалізується до рішення суду), майно, за яким власник або уповноважена ним особа не звернулися до закінчення терміну зберігання на складі митниці (у тому числі таке, що підлягає поверненню за рішенням суду, але власник за яким не звернувся), а також майно, що поміщене у митний режим відмови на користь держави. Обсяг зарахованої до Держбюджету вилученої митницями валюти та цінностей склав 49,3 млн. грн.

Роман Насіров: Результати минулого року закладають фундамент для зростання економіки в 2017 році

2016 рік для Державної фіскальної служби став роком рекордів. До зведеного бюджету надійшло 758,5 млрд гривень. Таким чином, у порівнянні з 2015 роком надходження до зведеного бюджету було збільшено на 171,4 млрд гривень, тобто на 6 млрд доларів США. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров під час прес-конференції «Початок 2017 року: перспективи, плани, прогнози».
Крім того, за його словами, у 2016 році було відшкодовано 94,4 млрд гривень податку на додану вартість, в порівнянні з 2015 роком - це більше на 26 млрд гривень або на 38%.
«Зросли податкові та митні платежі. Податкові платежі на 32,6% відповідно до 2015 року, митні платежі - на 32,9% до 2015 року. Такі результати 2016 року закладають підґрунтя для нових досягнень у поточному році - перевиконання доходної частини бюджету і, як наслідок, зростання економіки», - зазначив очільник служби.
«Цей рік також почався з рекорду - у січні зафіксовано найбільший показник за всю історію адміністрування ПДВ. Платниками задекларовано до сплати 22,4 млрд гривень ПДВ. Ці гроші підуть на пенсії, заробітну плату, виплати малозабезпеченим, фінансування інфраструктурних проектів», - додав Роман Насіров.

Сергій Білан: Економічний ефект від роботи податкової міліції – 11,1 млрд. гривень

Протягом минулого року економічний ефект від роботи оперативних підрозділів ДФС склав 11,1 млрд. грн. Із загальної кількості 3,4 млрд. грн. – це упередження розкрадання з бюджету ПДВ, 3,3 млрд. грн. – відшкодування бюджету грошовими коштами у рамках кримінальних проваджень та 4,4 млрд. грн. – загальна сума вилученого з незаконного обігу майна та грошових коштів, на які накладено арешт. Про це заявив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан 25 січня під час прес-конференції.
«Протягом 2016 року податковою міліцією здійснювалася низка заходів з детінізації економіки за рахунок руйнування злочинних схем. Основна увага приділялася кредитно-фінансовій сфері, державним закупівлям, будівництву та нерухомості, агропромисловому комплексу, зовнішньо - економічній діяльності та обігу підакцизних товарів. Саме у цих сферах найчастіше застосовуються махінації з ухилення від оподаткування», – розповів Сергій Білан. Так, у 2016 році було припинено діяльність 77 конвертаційних центрів. Внаслідок їх злочинної діяльності бюджет зазнав збитків на 4 млрд. грн. З вигодонабувачів конвертаційних центрів до бюджету стягнуто 1,2 млрд. грн.

Протягом 2016 року податковою міліцією припинено 168 незаконних виробництв підакцизної продукції

Оперативними підрозділами фіскальної служби протягом 2016 року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на загальну суму 825,7 млн. грн. Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан сьогодні, 25 січня, під час прес-конференції.
«Перекриття каналів потрапляння в Україну контрафактного алкоголю та ліквідація підпільних виробництв є одними з головних завдань оперативних підрозділів. Спецоперація «Акциз», яку ми проводимо щороку, а також комплекс слідчо-оперативних заходів дозволили нам за 2016 рік припинити діяльність 168 незаконних виробництв підакцизних товарів. З них – 138 підпільних цехів з виготовлення алкогольних напоїв», – зазначив Сергій Білан.
За його словами, з початку року з незаконного обігу вилучено спирту на суму 131,6 млн. грн., алкогольних напоїв – 107,4 млн. грн., тютюнових виробів – 155,8 млн. грн., нафтопродуктів – 362 млн. гривень.
Відносно підприємств-виробників підакцизних товарів розпочато 24 кримінальних проваджень.

Мирослав Продан: Завдяки роботі українських митників бюджет додатково отримав 18 млрд. гривень

У 2016 році митницями перераховано до бюджету понад 235 млрд. грн. митних платежів. Про це повідомив під час прес-конференції в. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.
За його словами, минулого року до бюджету додатково забезпечено надходження 18 млрд. грн. Крім того, завдання з надходжень до бюджету митниками перевиконувалися щомісяця.
Так виконання показників з надходжень плати за виконання митних формальностей становить 140%, єдиного збору – 132%, акцизного податку – 127%, ПДВ – 106%, ввізне мито – 104%, вивізне мито – 101% тощо.
«Позитивні результати роботи з адміністрування митних платежів досягнуто, у тому числі за рахунок додаткових надходжень. Так, надходження від коригування митної вартості склали майже 5 млрд грн., за напрямом класифікаційної роботи – майже 300 млн. грн., контролю за правильністю декларування країни походження товару – 84,3 млн. грн.», - наголосив Мирослав Продан. Посадовець також зазначив, що у 2016 році 2 млрд. 264 млн грн. мали бути спрямовані на реконструкцію доріг за рахунок роботи митниць в рамках експерименту регіонів.

Мирослав Продан: Співпраця з іноземними колегами допомогла розкрити незаконне ввезення товарів майже на 1,2 млрд. гривень

У 2016 році ДФС суттєво поглиблено співпрацю у сфері обміну інформацією з компетентними органами іноземних держав у рамках боротьби з митними правопорушеннями. Про це повідомив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час прес-конференції 25 січня.
«Налагодження дієвої взаємодії із зарубіжними митними адміністраціями дозволило викрити схеми здійснення незаконних зовнішньоекономічних операцій, встановити коло осіб, причетних до таких операцій, та виявити факти несплати сплати до бюджету обов’язкових митних платежів», – зазначив Мирослав Продан.
За його словами, якщо у 2014 році вартість предметів правопорушення у справах, порушених за результатами міжнародної співпраці, складала 192 млн. грн., то завдяки активізації міжнародної взаємодії у 2016 році розкрито незаконне ввезення товарів вартістю 1 млрд. 160 млн. грн. Тобто результативність підвищилась більш ніж у 6 разів. Найвагоміші результати з розкриття схем незаконних зовнішньоекономічних операцій були досягнуті завдяки міжнародному інформаційному обміну з митними адміністраціями Королівства Нідерланди. У рамках такого співробітництва розкрито схеми незаконного ввезення з використанням шахрайських схем товарів (у т.ч. значної кількості квіткової продукції) на суму 427 млн. грн.

В рамках операції "Рубіж-2016" затримано товарів на 2,1 млрд. грн.

У минулому році в рамках операції "Рубіж-2016" співробітниками податкової міліції було затримано та вилучено товарів, які намагалися незаконно переправити через державний кордон як в Україну, так і за її межі, на загальну суму 2,1 мільярда гривень.
Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан під час прес-конференції.
"Протягом 2016 року сума встановлених збитків по всіх кримінальних процесах у цій сфері становить 655,3 мільйона гривень, з яких відшкодовано 247,7 мільйона. У рамках проведення операції розпочато 195 кримінальних проваджень у митній сфері. В ході їх розслідування вилучено товарів на суму 2,1 мільярда гривень, з яких на товари на суму понад 1,4 мільярда накладено арешт", - зауважив він.
Разом з тим Сергій Білан відзначив, що у 2017 році вказану операцію продовжено і запобігання спробам незаконного переміщення товарів через державний кордон є одним із основних завдань податкової міліції.

Українські митники отримали відзнаки Всесвітньої митної організації

З нагоди Міжнародного дня митника, який цього року відбувається під гаслом «Аналіз даних для ефективного управління кордоном», українські митники отримали відзнаки Всесвітньої митної організації.
Почесними сертифікатами Всесвітньої митної організації були відзначені представники центрального апарату, територіальних та спеціалізованих органів ДФС за значні досягнення, зокрема, у сфері аналізу інформації та роботі з базами даних.
«Сьогодні співробітники митних служб не тільки проводять митний огляд переміщуваних через кордон товарів, транспорту та валюти, а й здійснюють вагомий внесок у боротьбу з міжнародним тероризмом, корупцією, контрабандою та різними адміністративними правопорушеннями», - наголосив Голова ДФС Роман Насіров під час привітання митників. Він підкреслив, що сьогодні Урядом України та ДФС докладаються значні зусилля для запровадження в Україні найкращих світових практик для підвищення ефективності роботи митниць, створення сучасного митного адміністрування та наближення діяльності українських митників до європейських стандартів.

Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника

У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:
«Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.
Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді

Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid . Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».

Роман Насіров: Маємо хороший потенціал для розширення співпраці між Грузією та Україною у митній сфері

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров та в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан у складі української делегації перебувають з робочим візитом у Грузії.
У рамках візиту очільник відомства провів зустріч з керівництвом Служби доходів Міністерства фінансів Грузії та першим віце-прем’єром та Міністром фінансів Грузії Дмітрієм Кумсішвілі.
Сторони обговорили актуальні питання функціонування митних органів України та Грузії, зокрема, в сфері протидії порушенням митного законодавства та боротьби з контрабандою. Було запропоновано створення українсько-грузинської робочої групи з організації заходів протидії митним правопорушенням і злочинам, а також розширення та активізацію співпраці у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків.
Роман Насіров також наголосив, що співпраця між митними адміністраціями є прикладом дружби, відкритості та взаємодовіри, і, без сумніву, має хороший потенціал для подальшого зміцнення.

Роман Насіров: Обмін митною інформацією – дієвий інструмент забезпечення економічної безпеки

Про важливість налагодження ефективного обміну інформацією та запитами про надання адміністративної допомоги в проведенні перевірок та розслідувань між митними органами України та Азербайджану зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час робочого візиту до Азербайджану.
Він нагадав, що у 2016 році українська та азербайджанська сторона завершили всі внутрішньодержавні процедури вступу в силу Протоколу про взаємодію між Державною фіскальною службою України та Державним митним комітетом Азербайджанської Республіки в сфері боротьби з митними правопорушеннями, пов'язаними з переміщенням товарів повітряним транспортом. На сьогодні ДФС чекає отримання офіційного листа МЗС України про набуття чинності Протоколу.
«Ми продовжуємо двосторонню співпрацю в сфері протидії порушенням митного законодавства та боротьби з контрабандою. Це широке поле діяльності. Головними напрямами взаємодії на сьогодні є боротьба зі скоєнням незаконних експортно-імпортних операцій, митним шахрайством, незаконним переміщенням наркотиків, легалізацією тіньових коштів», - повідомив очільник служби.
За його словами, основним інструментом співпраці є обмін інформацією та запитами про надання адміністративної допомоги в проведенні перевірок та розслідувань.

У ДФС запроваджені уніфіковані зразки форм актів (довідок) документальних перевірок дотримання законодавств України з питань державної митної справи

ДФС наказом від 16.01.2017 № 23 затверджені Методичні рекомендації щодо оформлення актів (довідок) документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. Про це повідомила директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.
«Методичні рекомендації призначені для застосування посадовими особами органів ДФС та спрямовані, перш за все, на запровадження єдиної системи відображення в актах (довідках) перевірок відомостей, пов’язаних з формуванням висновків щодо додержання платниками податків – юридичними особами та представництвами нерезидентів законодавства з питань державної митної справи», – розповіла Наталія Рубан.
За її словами, впровадження цих Методичних рекомендацій дозволить покращити здійснення пост-митного аудиту в Україні шляхом застосування загальної методики щодо заповнення актів (довідок) про результати перевірок та зразків форм цих актів і додатків до них, підвищення якості оформлення результатів документальних перевірок, і, як наслідок, зменшення виникнення спірних питань з платниками податків під час узгодження платниками податків результатів цих перевірок та оскарження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень. У Методичних рекомендаціях також наведено зразки форм інших документів, що оформлюються під час проведення документальних перевірок.

«Надійна» схованка для опію

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками спільно з прикордонниками та співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області було виявлено 10 грамів екстракту опію.
При проведенні усного декларування пасажирів автобусу рейсу «Артемівськ-Москва» жоден з них не заявив, що переміщує будь-які заборонені предмети.
При подальшому огляді службовий собака прикордонників спрацював на одного з пасажирів. Громадянину було запропоновано самостійно пред’явити речі, що знаходяться при ньому, після чого він показав, що приховує у нижній білизні флакон з-під ліків «Нафтизин», всередині якого знаходиться екстракт опію. Як пояснив громадянин, екстракт опію він перевозив для особистого споживання.
Відносно громадянина складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Затримано податківця-хабарника

Співробітники Служби безпеки України спільно з працівниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області та прокуратури затримали на хабарі головного інспектора управління доходів і зборів з фізичних осіб об’єднаної податкової інспекції в одному з райцентрів Харківщини.
Як було встановлено, жінка-інспектор вимагала двадцять тисяч гривень від місцевого мешканця за не проведення перевірки його сільськогосподарської діяльності. Одержання частини грошей було задокументовано.
За даним фактом відкрито кримінальне провадження за ознаками злочину передбаченого ч. 3 ст. 368 Кримінального кодексу України. Наразі вирішується питання щодо міри запобіжного заходу та повідомлення чиновниці про підозру у скоєнні злочину.
Співробітниками служб також перевіряється можлива причетність до викритого факту одного з керівників цієї об’єднаної податкової інспекції. Тривають невідкладні оперативно-слідчі дії.

Нове в оподаткуванні підприємців-загальносистемників

ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу фізичних осіб–підприємців, які працюють на загальній системі оподаткування, про зміни в оподаткуванні доходів, які внесені Законом України від 21.12.2017 року №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».
Так, з 1 січня 2017 року, згідно змін, внесених в статтю 177 Податкового кодексу, до доходу підприємця в сфері роздрібної торгівлі не включаються суми акцизного податку з реалізації підакцизних товарів. Окрім того, до переліку витрат таких суб’єктів господарювання включаються суми ЄСВ, суми податків, зборів, які пов’язані з проведенням господарської діяльності (за винятком ПДВ для фізособи-підприємця, зареєстрованого як платник ПДВ, акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб із доходу від господарської діяльності, плати за землю та податку на майно). До витратної частини можна також додавати платежі, сплачені за одержання ліцензій на провадження певних видів господарської діяльності підприємцем, одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, які пов’язані з його господарською діяльністю.

Протягом 2016 року юристи фіскальної служби регіону виграли в судах 3,5 млрд. гривень

У фіскальному відомстві області повідомили про минулорічні результати роботи юридичних підрозділів, діяльність яких направлена на захист економічних інтересів держави. Тож протягом року зафіксовано майже тисячу виграних справ у судах різних інстанцій, а загальна сума розглянутих на користь держави справ склала 3,5 млрд. гривень.
Протягом року наводилися приклади позитивної судової практики та розгляду справ у судах різних інстанцій на користь фіскальної служби. Стосувалися вони і відсутності реального вчинення господарських операцій між позивачем та його контрагентами. І порушення законодавства з питань державної митної справи - податківці встановили невірну класифікацію вказаним підприємством завезеного товару з подальшим заниженням сум ввізного мита та ПДВ, що і було доведено в суді. В Головному управлінні ДФС у Харківській області відзначають, що і надалі принципи їх роботи будуть базуватися на захисті інтересів держави та протидії несумлінним платникам податків.

У фіскальній службі Харківщини підсумували роботу за минулий рік та окреслили пріоритети на поточний

Очільник податкового відомства регіону Микола Рибаков провів селекторну нараду за участю керівного складу ГУ ДФС у Харківській області – в.о. першого заступника Ірини Гаврилко, заступників начальника Наталії Свєтош та Баграта Хачатуряна, начальників структурних підрозділів, податкової міліції та керівництва підпорядкованих інспекцій.
Серед питань, що були розглянуті у ході засідання, підсумки роботи органів ДФС Харківського регіону щодо виконання завдань із забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів у січні - грудні 2016 року. Крім того, присутні окреслили першочергові завдання на поточний рік, визначили проблемні аспекти та шляхи їх вирішення.
Обговорили податківці і стан проведення реформи, яка сьогодні відбувається у фіскальній службі. Змінюється функціональна структура, як обласного апарату, так і районних ДПІ. Так, всі аудитори з інспекцій переводяться до Головного управління. Таке об’єднання повинно виключити можливість маніпуляцій та тиску на бізнес. Як відзначив Микола Рибаков, найкращим індикатором впроваджених реформ, є оцінка бізнесу. Тож посадовець закликав колектив забезпечити створення належних умов для комфортного обслуговування платників податків. В пріоритеті служби перехід на електронне спілкування з платниками, а проведення перевірок базуватиметься на автоматичному відборі ризикових схем.

До уваги громадян – знов активізувалися телефонні шахраї

Шановні платники податків Харківщини, Головне управління ДФС у Харківській повідомляє, що на сьогоднішній день почастішали випадки вимагання невідомими особами грошових коштів від суб’єктів підприємницької діяльності.
Для вимагання грошей зловмисники телефонують начебто від імені керівництва органів ДФС регіону, начальників податкових інспекцій.
Увага, телефонні дзвінки здійснюються як на стаціонарні, так і на мобільні телефони.
Просимо Вас, будьте максимально обережні та не піддавайтесь на подібного роду провокації. Якщо ж траплятимуться (чи були) такого роду телефонні дзвінки, не замовчуйте факти, негайно повідомляйте до правоохоронних органів. Телефонуйте на Антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» за тел. (044) 284-00-07 або до управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області за телефонами – (095) 356-72-72, (068) 356-72-72.

Допомога на лікування не оподатковується

Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що відповідно до пп.165.1.19 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються та не оподатковуються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку, у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця.
З 1 січня 2017 року пунктом 74 розділу 1 Закону України від 21.12.2016 р. № 1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» в зазначений підпункт внесено зміни, згідно яких тепер роботодавці можуть фінансувати без оподаткування лікування і медобслуговування не лише своїх найманих працівників, а й членів їхніх сімей першого ступеня споріднення (дружина, чоловік, батьки,діти), а також дітей, які в них під опікою чи піклуванням.
Але, обов’язковою умовою для звільнення від оподаткування в разі надання коштів є наявність документального підтвердження витрат.

Фіскальна служба Харківської області обговорила податкові новації з представниками місцевого самоврядування та АППУ

Співробітники ГУ ДФС у Харківській області, представники Постійної комісії з питань бюджету при Харківській обласній раді, Асоціації платників податків у Харківській області, бізнесмени регіону зустрілися разом за «круглим столом». Темою зустрічі стало обговорення податкових новацій, які вступили в дію з 1 січня 2017 року.
Крім того, присутні обговорили питання децентралізації та важливість наповнення місцевих бюджетів, що є запорукою розвитку громад Харківщини. Приділили увагу й питанню сплати страхувальниками регіону єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оподаткуванню сільгосппідприємств та використанню ними земельного фонду.
Також під час зустрічі присутніми було внесено ряд пропозицій щодо вдосконалення податкової політики – скорочення кількості податків, спрощення процедури їх адміністрування й ведення обліку тощо.

Доходи, одержані в іноземній валюті, підлягають декларуванню

Сума іноземних доходів включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов'язаний подати річну податкову декларацію та сплатити з одержаних доходів податок на доходи та військовий збір. Доходи, одержані в іноземній валюті перераховуються у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діяв на момент нарахування (отримання) таких доходів.
Суми податку на доходи, отримані з іноземних джерел, що сплачені суб'єктами господарювання за кордоном, зараховуються під час сплати ними податку в Україні.
Зарахування сплачених за митним кордоном України сум податку здійснюється за умови подання письмового підтвердження контролюючого органу іншої держави щодо факту сплати такого податку згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
У разі відсутності в платника податку підтверджуючих документів щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел та суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлених відповідно до статті 13 цього Кодексу, такий платник зобов'язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним. У разі неподання в установлений строк податкової декларації платник податків несе відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами.

Звітність з єдиного внеску для фізичних осіб-підприємців

Платники зобов’язані подавати звітність з єдиного внеску за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, визначені законодавством (пункт 4 частини другої статті 6 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування») (далі - Закон №2464).
Відзначимо, що платниками єдиного внеску, зокрема, є фізичні особи-підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування.
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску згідно з додатком 5 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) до органу доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік в один із таких способів:
засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб;
на паперових носіях;
на паперових носіях разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
надсилання з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
Граничний термін подання Звіту за 2016 рік – 9 лютого 2017 року.

Коли платіжне доручення на переказ коштів подане, а бюджет - без коштів

З метою упорядкування ситуації щодо відповідальності платників податків за порушення строків зарахування податків і зборів до бюджету у зв’язку із збоями в роботі фінансових установ ДФС України повідомила, що саме банк несе відповідальність за несвоєчасне виконання платіжних доручень клієнтів на перерахування податків, зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів або державних цільових фондів.
Наявність податкової інформації щодо несвоєчасного виконання платіжних доручень банківською установою може слугувати підставою для проведення відповідних заходів податкового контролю органами ДФС.
Тобто в ситуації, коли при достатній наявності грошових коштів на банківському рахунку, відкритому в фінансовій установі, в якій введено тимчасову адміністрацію і рух по поточних рахунках призупинено на невизначений термін, підприємство не може ними скористатися для сплати податків і зборів, платнику необхідно надати контролюючому органу підтверджуючі документи, що вказані обставини щодо неперерахування податків і зборів до бюджету виникли з вини банку.
Податковий борг платника податків, який виник з вини банку, залишається за таким платником і підлягає перерахуванню ним до бюджету.

Своєчасно подана звітність – захист від штрафних санкцій

Відповідно до п. 110.1 ст. 110 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність при вчиненні порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачено п. 120.1 ст. 120 ПКУ, зокрема, неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 ПКУ) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов’язок подання якої до контролюючих органів передбачено ПКУ, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Отже, за неподання або несвоєчасне подання платником податків податкової звітності передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій.

Нові рахунки для суб’єктів господарювання – з 30 січня

Салтівська ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до наказу ДКСУ від 05.01.2017 №5 «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» внесено зміни в перелік рахунків для зарахування надходжень у 2017 році до місцевого бюджету по коду класифікації бюджету18050500 «Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків». Дата здійснення операцій по зарахуванню надходжень на нові рахунки 30 січня 2017 року .

Облік доходів і витрат: особливості ведення підприємцями

Відповідно до п. 296.1 ст. 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники єдиного податку першої – третьої груп ведуть облік у порядку, визначеному підпунктами 296.1.1–296.1.3 п. 296.1 ст. 296 ПКУ.
Згідно із пп. 296.1.1 п. 296.1 ст. 296 ПКУ платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.
Відзначимо, що форму Книги обліку доходів, порядок її ведення затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Для реєстрації Книги обліку доходів такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги, при обранні способу ведення Книги у паперовому вигляді.
Платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи – підприємці), які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за встановленою формою. Для реєстрації Книги обліку доходів та витрат такі платники єдиного податку подають до контролюючого органу за місцем обліку примірник Книги (пп. 296.1.2 п. 296.1 ст. 296 ПКУ). Нагадаємо, що форми Книги обліку доходів, Книги обліку доходів і витрат та порядки їх ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №579.

Про підготовку до е-декларування

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що для отримання довідки про доходи за 2016 рік будуть видаватися після закінчення строку подання та обробки звітності за 4-й квартал 2016 року – з 01.03.2017 року.
Якщо ви маєте електронний ключ (ЕЦП), то зможете самостійно отримати інформацію про свої доходи на сайті ДФС України в електронному кабінеті платника податків за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua
Надання послуг електронного цифрового підпису здійснюють:
АЦСК ДФС України, АЦСК органів юстиції України, ДП "Українські спеціальні системи", АЦСК Державної прикордонної служби України,, Акредитований центр сертифікації ключів Збройних Сил, АЦСК ринку електричної енергії,, АЦСК Державної казначейської служби України, АЦСК«УКРАЇНА»,, АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», АЦСК ПАТ НДУ,, АЦСК ПАТ КБ «ПриватБанк», ЦСК Укрзалізниці, АЦСК «MASTERKEY»

Ціна на абонемент у спортзал може стати дешевшою

Нещодавно у парламенті з’явився законопроект № 5680, що передбачає фіскальні стимули для підприємств, установ незалежно від їх форми власності, а також фізичних осіб-підприємців, які надають послуги у сфері охорони здоров’я, фізкультури і спорту, для яких ці послуги є основним видом діяльності.
Організації і фізичних осіб, дільність яких полягає в наданні і просуванні зазначених вище послуг, автори законопроекту пропонують звільнити від оподаткування ПДВ. Подібні заохочення, на думку законотворців, сприятимуть здешевленню послуг спортивних клубів, спортивних залів, спортивних комплексів, басейнів і залученню більшої кількості українців, особливо молоді, до здорового способу життя. Ця практика не нова, вона поширена у багатьох країнах, в тому числі ЄС – Німеччині, Великій Британії, Франції – і виявляється як у наданні податкових преференцій суб’єктам господарювання, діяльність яких кардинально впливає на поліпшення якості життя та здоров’я громадян, так і в прямих фінансових дотаціях.
Документ, зареєстрований минулого тижня у Верховній Раді, передбачає внесення змін до статті 197 Податкового кодексу і щодо «звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання вказаними суб’єктами послуг оренди нерухомого майна, обладнання, знаряддя, інвентарю з метою використання їх для надання послуг у сфері охорони здоров’я, фізичної культури та спорту а також послуг з їх обслуговування та ремонту».
Чи визнають парламентарі висунуті ініціативи економічно доцільними, поки що невідомо. Принаймні у розділі 7 документа, що визначає його фінансово-економічне обґрунтування, зазначено, «що реалізація даного законопроекту дозволить зменшити витрати на лікування та оплату лікарняних громадянам України через покращення стану їх здоров’я».

За що неприбуткова організація виключається з Реєстру

У разі здійснення розподілу доходу серед засновників (учасників), членів неприбуткової організації, працівників, членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб, неприбуткові організації зобов'язані подати у термін, визначений для місячного податкового (звітного) періоду, звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за період з початку року по останній день місяця, в якому вчинено таке порушення, та зазначити суму самостійно нарахованого податкового зобов'язання з податку на прибуток, яке розраховується виходячи із суми операції нецільового використання коштів. Така неприбуткова організація підлягає виключенню контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
З першого дня місяця, що настає за місяцем, у якому вчинено таке порушення, до 31 грудня податкового (звітного) року неприбуткова організація зобов'язана щоквартально подавати до контролюючого органу квартальну фінансову і податкову звітність (з наростаючим підсумком) з податку на прибуток та сплачувати податок у термін, визначений для квартального періоду.
З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає фінансову і податкову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому розділом ІІІ Податкового кодексу для неприбуткових організацій — платників податку на прибуток. (Лист ДФС України від 13.01.2017 р. № 542/6/99-99-13-02-03-15)

Дохід від реалізації антикваріату оподатковується ПДФО

Дохід, отриманий фізичною особою від продажу антикварних речей, зокрема картин — творів мистецтва, включається до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такої особи як інші доходи та оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 %. (Лист ДФС України від 13.01.2017 р. № 446/Д/99-99-13-02-03-14)

Кабміном затверджено новий механізм відшкодування ПДВ

25.01.2017 р. Кабмін схвалив новий Порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, розроблений Мінфіном України з метою полегшення ведення бізнесу в Україні та зменшення корупції.
Новий Порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, зокрема, передбачає:
формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру;
автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня у хронологічному порядку надходження таких заяв;
Казначейство проводить бюджетне відшкодування ПДВ на підставі даних Реєстру;
публікація реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну.

Лікування за кордоном стане доступнішим

Мінфіном України, за зверненням Мінохорони здоров’я щодо спрощення системи бюджетного фінансування програми «Лікування за кордоном», погоджено здійснення перерахунку коштів одним траншем на початку року замість трьох протягом дванадцяти місяців.
Усю річну суму фінансування Мінохорони здоров’я матиме вже до кінця березня і зможе вчасно забезпечити державною підтримкою тих хворих, які, згідно з висновками спеціальної Комісії, що приймає рішення про необхідність лікування за кордоном, потребують такого лікування.

Як діяти, зіткнувшись із фактом корупції

Незабаром у пунктах митного оформлення та центрах обслуговування платників податків з’являться агітаційні матеріали, які нагадуватимуть як діяти й куди безпосередньо звертатися у разі корупційних проявів.
Пам’ятки, що слугуватимуть пересторогою для протиправних дій і забезпечать оперативне реагування на них, – лише один з елементів боротьби з корупцією в органах ДФС.
Не допустити корупційні прояви серед працівників ДФС і забезпечити невідворотність покарання у разі їх вчинення покликана інструкція щодо правил етичної поведінки працівників відомства, розроблена Управлінням внутрішньої безпеки ДФС України спільно з іноземними експертами за стандартами Міністерства фінансів США.
«Цим документом чітко визначено обов’язки працівників з інформування Головного управління внутрішньої безпеки щодо спроб їх залучення до корупційних дій з боку сторонніх осіб, поважного ставлення до громадян, а також нерозголошення службової інформації», – наголосив заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Сергій Мартинов.
Зі слів посадовця, ця інструкція охоплює всі вимоги чинного антикорупційного законодавства та роз’яснює як їх застосовувати.

Санкції за порушення виплати заробітної плати

У разі виявлення порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, незалежно від кількості працівників, яких стосується порушення, тривалості порушення та кількості випадків порушень застосовується штраф у розмірі трьох мінімальних заробітних плат, встановлених законом на момент виявлення порушення (9 600 грн).
У разі виявлення порушень мінімальних державних гарантій в оплаті праці розмір штрафу залежить від кількості працівників, стосовно яких допущено порушення. Якщо порушення стосувалося двох працівників, то розмір штрафу складатиме 20 мінімальних заробітних плат (64 000 грн).
Якщо працівник відмовляється отримувати заробітну плату (не з'являється за її одержанням за умови, що виплата здійснювалася весь час роботи готівкою і працівник про це повідомлений в установленому порядку та не звертався із заявою щодо виплати зарплати через установу банку або поштовим переказом) за місцем роботи, роботодавець повинен її депонувати у встановленому законодавством порядку. В такому випадку роботодавець виконає свій обов'язок щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати.

Облікову ставку Нацбанку збережено

Правління Національного банку України прийняло рішення залишити облікову ставку незмінною на рівні 14% річних. Це пов’язано з необхідністю нівелювати інфляційні ризики для досягнення цілей з інфляції у 2017-2018 роках.

Щодо порядку подання ФОПами Звіту про ЄСВ

Пунктом 11 Порядку передбачено, що фізичні особи — підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають самі за себе до органів доходів і зборів Звіт згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку.
Пунктом 10 розділу IV Порядку передбачено, що фізичні особи — підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування самі за себе формують та подають до органів доходів і зборів Звіт згідно з таблицею 1 додатка 5 до Порядку.
Фізичні особи-підприємці, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5 до Порядку (пункт 18 розділу IV Порядку).
Відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту є страхувальник (пункт 16 розділу IІ Порядку). Звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі.
Звіт, складений з порушенням вимог Порядку, у тому числі без обов'язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався (пункт 8 розділу IІ Порядку).
За порушення норм Закону № 2464 статтею 25 цього Закону та статтею 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено фінансову та адміністративну відповідальність фізичних осіб — підприємців.

На Харківщині зменшилась кількість звернень на «Пульс»

За 2016 рік на антикорупційний сервіс фіскальної служби України «Пульс» звернулося 445 громадян Харківського регіону. За аналогічний період 2015 року на сервіс надійшло більше 900 дзвінків.
Усі звернення на «Пульс» опрацьовуються у максимально короткі строки. Не більше як протягом трьох діб громадянин в режимі «callback» отримує інформацію про перевірку викладених фактів та, при потребі, заходи реагування.
Найактуальніші питання, з яким звертались мешканці регіону на сервіс «Пульс», стосувались подання звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних, організації роботи територіальних органів фіскальної служби, системи електронного адміністрування ПДВ, перевірки суб'єктів господарювання. Надходили звернення і з питань порядку реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників.
Інформація, яка надходить на «Пульс» від платників податків регіону, допомагає вдосконалювати роботу, направлену на створення умов для якісного та комфортного обслуговування громадян, та оперативно реагувати на потреби платників.
В той же час, на спеціальний антикорупційний сервіс «Пульс» (тел.(044) 284-00-07) необхідно телефонувати у разі виявлення фактів корупції податківцями або митниками. Лише разом ми зможемо подолати це негативне явище!

Україна може отримувати податкову інформацію з Ізраїлю та Швейцарії

Перелік країн, на які поширюється дія Конвенції про взаємну адміністративну допомогу в податкових справах доповнився такими країнами як: Андорра, Ізраїль, Ліхтенштейн, Сент-Кітс і Невіс, Сент-Вінсент і Гренадіни, Самоа, Сенегал, Уругвай та Швейцарія.
Крім того, Конвенція набуде чинності для Маршаллових островів, Монако та Пакистану — з 01.04.2017 р.; для Малайзії — з 01.05.2017 р. (Лист ДФС України від 24.01.2017 р. № 1413/7/99-99-01-02-02-17)

Продаж автівки у Сервісному центрі - хто податковий агент?

Законом України від 21.12.2016р. №1797 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 1 січня 2017 року, внесено зміни до статті 173 Податкового кодексу України, яка, зокрема, визначає осіб, які вважаються податковим агентами під час проведення операцій з продажу або обміну об'єктів рухомого майна.
Зміни стосуються випадків, коли укладення та оформлення договорів відчуження транспортних засобів відбувається безпосередньо в сервісних центрах МВС, які проводять державну реєстрацію транспортних засобів.
За таких обставин функції податкового агента стосовно подання до органу ДФС інформації про суму доходу та суму сплаченого до бюджету податку виконує сервісний центр МВС, який здійснює реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів, а продавець автівки зобов'язаний самостійно сплатити до бюджету ПДФО від операції з її продажу під час укладання договору відчуження.
Сервісний центр МВС, у присутності адміністраторів якого між фізичними особами здійснюються укладення та оформлення договорів купівлі-продажу (міни, поставки), а також інших договорів, здійснює у встановленому законом порядку реєстрацію таких транспортних засобів за наявності оціночної або середньоринкової вартості такого рухомого майна та документа про сплату податку сторонами договору, обчисленого в установленому порядку, та щокварталу подають до органу ДФС інформацію про такі договори (угоди), включаючи інформацію про суму доходу та суму сплаченого до бюджету податку, в порядку та строки, встановлені для податкового розрахунку.

Як оподатковуються доходи власників власної продукції тваринництва під час її продажу

Переглянуто розмір доходу при продажу власної продукції тваринництва, яка не підлягає оподаткуванню. При продажу власної продукції тваринництва груп 1 – 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД отримані від такого продажу доходи не є оподатковуваним доходом, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (у 2017році – 160 тис. грн). Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.
У разі, коли сума отриманого доходу перевищує встановлений вищезазначений розмір, фізична особа зобов’язана подати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодування продукції тваринництва, що видається у добровільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 160 000 грн.

З 01.01.2017 р. районні податкові інспекції не мають право проводити перевірки

З 01.01.2017 року набрав чинності Закон України від 21.12.2016 року №1797-VIIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким у відповідності до ст.193 Податкового кодексу України не передбачено право проведення державними податковими інспекціями документальних та фактичних перевірок платників податків.
У відповідності до цього закону, організація проведення всіх без виключення перевірок платників податків відбувається виключно на обласному рівні, отже наказ та направлення на перевірку повинні бути видані Головним управлінням ДФС у Харківській області та скріплені його печаткою.

Єдиний соціальний внесок і нецільова благодійна допомога

Відповідно до п. 1 частини першої ст.7 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закону № 2464) базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) для платників, які згідно з п. 1 частини першої ст.4 Закону №2464 є роботодавцями, визначено суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці». Визначення видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні ЄВ передбачено Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 №5 (далі – Інструкція №5).
Оскільки нецільова благодійна допомога не належить до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних, компенсаційних виплат, а відповідно до п.3.31 розд. 3 Інструкції №5 є матеріальною допомогою разового характеру і, відповідно «іншою виплатою, що не належить до фонду оплати праці», то вона не є базою нарахування ЄВ.

Організація перевірок органами ДФС у 2017 році

Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797), який набрав чинності з 01.01.2017 (за виключенням окремих статей), та яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), що стосуються контрольно-перевірочної роботи, у листі від 17.01.2017 №1005/7/99-99-14-03-03-17 (далі – лист ДФС №1005) повідомила про особливості організації та проведення документальних (планових, позапланових; виїзних, невиїзних) і фактичних перевірок органами ДФС.
Лист №1005 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/podatkoviy-kontrol/listi-dps/282091.html

Алкогольно-тютюнові акцизні підвищення

З набранням чинності з 1 січня Закону України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» інформує про запровадження нових ставок акцизного податку на підакцизну продукцію у 2017 році.
Відтак для пива ставки збільшено із 2,48 грн/л до 2,78 грн/л, для горілчаних виробів - із 105,80 грн. до 126,96 грн. за 1 літр 100–відсоткового спирту.
Для коньячних виробів ставку акцизного податку збільшено із 89,94 грн. до 105,8 грн. за 1 літр 100-відсоткового спирту.
Для спирту етилового ставки збільшено із 105,8 грн. до 126,96 грн. за 1 літр 100–відсоткового спирту.
Також зросли ставки для сигарет із 318,26 грн. за 1000 шт. до 445,56 грн. за 1000 шт.
Просмотров: 431 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024