Купянский городской портал! Понедельник, 27.03.2017, 22:23
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 473/2307
Коментарии: 207
Фото: 418
Новости: 1020
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 940
Объявлений: 184
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2017 » Январь » 26 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 26.01.2017 р.
10:57
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 26.01.2017 р.
Морські агентства не є платниками акцизного податку

Оскільки Агентство, яке здійснює діяльність на підставі договору морського агентування, не здійснює операцій з реалізації пального, визначених абзацом другим пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, а здійснює, зокрема, послуги з організації постачання і обслуговування судна в порту як морський агент відповідно до ст. 117 Кодексу торговельного мореплавства України за договором морського агентування, то у цьому випадку Агентство не повинно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального та складати акцизні накладні. (Лист ДФС України від 13.01.2017 р. № 525/6/99-99-15-03-03-15)

Відшкодування підприємцю комунальних послуг: чи є ПДВ

Операції з відшкодування (компенсації) орендарем витрат за спожиті комунальні послуги та енергоносії, передбачені договором оренди, є об’єктом оподаткування ПДВ, і відповідно кошти, що отримуються від орендаря як відшкодування (компенсація) зазначених послуг, включаються орендодавцем до бази оподаткування та оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку, оскільки є складовою частиною операцій з постачання послуг при наданні в оренду нерухомого майна. (Лист ДФС України від 06.01.2017 р. № 200/Р/99-99-13-01-02-14)

Для встановлення відповідності КО принципу «витягнутої руки» використовується тільки загальнодоступна інформація

Підпунктом 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Податкового кодексу встановлено, що контролюючий орган використовує ті самі джерела інформації, що й платник податків, якщо не доведено, що інші джерела інформації дають можливість отримати вищий рівень зіставності комерційних та фінансових умов операцій. При цьому для зіставлення з метою оподаткування умов контрольованих операцій з умовами неконтрольованих операцій контролюючий орган не має права використовувати інформацію, яка не є загальнодоступною (зокрема, інформацію, доступ до якої наявний тільки в органів державної влади).
Також відповідно до Податкового кодексу та Положення про ДФС України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2014 р. № 236, ДФС не уповноважена визначати перелік джерел, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій для цілей трансфертного ціноутворення.
Отже, відповідно до положень ст. 39 Кодексу контролюючі органи не визначають на запити платників податків переліки джерел інформації, які мають використовуватись ними для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки». Такі обставини можуть бути з’ясовані контролюючими органами лише під час здійснення заходів податкового контролю за трансфертним ціноутворенням. Водночас зазначаємо, що згідно з п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію. (Лист ДФС України від 16.01.2017 р. № 517/Г/99-99-12-03-07-14).

Сільські спонсори можуть отримати податкові преференції

Підприємці, які візьмуться фінансувати сільські лікарні, бібліотеки, клуби, позашкільні навчальні заклади – спортивні школи, секції тощо, можуть отримати податкові преференції.
Про це йдеться у зареєстрованому днями у Верховній Раді «Проекті закону про внесення змін до статті 141 Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування витрат на фінансування об’єктів та закладів спортивної інфраструктури, охорони здоров’я та культури» № 5643.
Якщо парламент підтримає цей документ, то в Податковому кодексі з’являться новації, які стимулюватимуть бізнес до спонсорства. Так, платникам, які фінансуватимуть державні та комунальні дитячі та юнацькі спортивні школи, а також ремонтувати спортивні об’єкти, дозволять включати витрати до статті видатків за звітний період, таким чином зменшуючи суму податків. Такі само пільги передбачено і для спонсорів лікувальних установ, позашкільних навчальних закладів і закладів культури в селах.
У пояснювальній записці до документа його автори зауважують: вітчизняні спортивні школи де-факто вже давно перебувають на самозабезпеченні, оскільки через брак коштів більшість місцевих бюджетів не дотує ані позашкільні заклади, ані заклади культури у сільській місцевості.

Страхові платежі за вхідним перестрахуванням не оподатковуються

До об’єкта оподаткування податком на дохід не включаються страхові платежі, страхові внески, страхові премії, що отримуються страховиком за договорами перестрахування, в яких він є перестраховиком як сторона договору (вхідне перестрахування).
Крім того, об’єкт оподаткування податком на дохід не зменшується на страхові платежі, страхові внески, страхові премії, перераховані страховиком до перестраховиків за договорами перестрахування (вихідне перестрахування). (Лист ДФС України від 06.01.2017 р. № 27/2/99-99-15-02-02-10)

Щоб скористатися перевагами в оподаткуванні, нерезидент повинен надати відповідну довідку

Нерезидент, який отримує доходи від продажу на території України корпоративних прав фізичній особі, для використання переваг міжнародного договору має надати такій фізичній особі довідку про підтвердження його резидентства.
Згідно з положеннями п. 103.10 ст. 103 Податкового кодексу у разі неподання нерезидентом довідки відповідно до п. 103.4 цієї статті доходи нерезидента із джерелом їх походження з України підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства України з питань оподаткування.
Згідно з п. 103.6 ст. 103 Кодексу у разі потреби особа, яка виплачує доходи нерезидентові, може звернутися до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) щодо здійснення центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, запиту до компетентного органу країни, з якою укладено міжнародний договір України, про підтвердження зазначеної у довідці інформації. (Лист ДФС України від 05.01.2017 р. № 79/6/99-99-15-02-02-15)

При веденні обліку в електронній формі під час перевірки будьте готові надати завірені паперові копії

Електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та який містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді.
У разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку з використанням електронних засобів оброблення інформації, підприємство зобов’язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами (п. 6 ст. 9 Закону № 996).
Крім того, платники податків зобов’язані при проведенні перевірок надати посадовим особам контролюючого органу на їх вимогу копії документів, що належать до предмета перевірки. При цьому копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (ст. 7 Закону України від 22.05. 2003 р. № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»). (Лист ДФС України від 04.01.2017 р. № 30/6/99-99-15-02-02-15)

За операціями з надання безповоротної фіндопомоги різниці не виникають

Розділом ІІІ Податкового кодексу в редакції, чинній до 01.01.2017 р., не передбачено різниць для коригування фінансового результату до оподаткування, що виникають за операціями з надання безповоротної фінансової допомоги юридичній особі – платнику податку на прибуток підприємств або платнику єдиного податку, фізичній особі – платнику єдиного податку. Отже, такі операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку. (Лист ДФС України від 05.01.2017 р. № 78/6/99-99-15-02-02-15)

Особливості проведення податкових перевірок у 2017 р.

З 01.01.2017 р. організацію та проведення документальних і фактичних перевірок може бути здійснено (у тому числі видано наказ про проведення, оформлено направлення (посвідчення), складено акт (довідку) та податкові повідомлення-рішення, вимоги (рішення) зі сплати ЄСВ за їх результатами)) лише контролюючими органами обласного та центрального рівнів. Водночас уточнено, що документи з питань проведення перевірок (запити, накази, акти, повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечень, податкові повідомлення-рішення) надсилаються платникам податків у порядку, встановленому п. 42.2 ст. 42 Податкового кодексу.
Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі — Закон № 1797) запроваджено оприлюднення плану-графіка проведення документальних перевірок на офіційному веб-порталі ДФС до 25 грудня року, що передує року, в якому проводитимуться такі документальні планові перевірки (п. 77.1 ст. 77 Податкового кодексу).
Крім того, при визначенні термінів, протягом яких можуть проводиться з 01.01.2017 р. документальні перевірки, слід врахувати зміни, внесені до критеріїв належності платника до категорії великих платників податків (пп. 14.1.24 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003887-osoblivosti-provedennya-podatkovikh-perevirok-u-2017-r

Основні засоби, виведені з експлуатації неамортизуються

В умовах дії Податкового кодексу до 01.01.2017 р. амортизація на основні засоби, які виведені з експлуатації та не використовуються в господарській діяльності підприємства, у податковому обліку відповідно до п. 138.3 ст. 138 Кодексу не нараховується. (Лист ДФС України від 05.01.2017 р. № 76/6/99-99-15-02-02-15)
Детальніше на http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/70973.html

Нові рахунки для сплати ЄСВ для великих платників податків

У зв’язку з реорганізацією Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби в січні 2017 року відкрито нові рахунки для сплати Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) в розрізі територіальних управлінь Офісу.
Реквізити рахунків для сплати ЄСВ у 2017 році для платників, які перебувають на обліку в Офісі великих платників (код 2810) та територіальних управліннях Офісу великих платників (коди: 2801, 2804, 2806, 2808, 2809) розміщено на суб-сайті Офісу у розділі «Бюджетні рахунки» — файл «Рахунки ЄСВ_2017 рік».
Детальніше на http://officevp.sfs.gov.ua/anonsi-ark/15001.html

Нове у сфері пенсійного страхування

Законом України від 06.12.2016 р. № 1774-VIII внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі — Закон № 2464).
Зокрема, зазначено, що у разі виявлення за результатами аналізу даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування недостовірних відомостей про застрахованих осіб Пенсійний фонд України та його територіальні органи мають право вимагати від платників єдиного внеску інформацію про ці відомості та усунення порушень.
Інформація з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування використовується також для виявлення фактів використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю з додержанням вимог Закону України «Про інформацію» (ст. 17 Закону № 2464).
Між Пенсійним фондом України, ДФС України та Державною службою України з питань праці здійснюватиметься обмін інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю. На сьогодні Пенсійним фондом України опрацьовується відповідний порядок обміну інформацією. Також внесено зміни до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», якими, зокрема, встановлено, що органи місцевого самоврядування при здійсненні повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення можуть проводити перевірки на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідної територіальної громади. Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003896-nove-u-sferi-pensiynogo-strakhuvannya

Які документи та коли подати сільгосптоваровиробнику, щоб стати "єдинником" IV групи

Враховуючи норми пп. 4.1.4 та п. 56.21 ПКУ, необхідні документи для набуття і підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку) можуть подаватися платником податку у строки, встановлені пп. 295.9.1 ПКУ, тобто не пізніше 20 лютого поточного року.
При цьому, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ст. 49 ПКУ).
Як нагадали в управлінні податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, форма розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва затверджена наказом Мінагрополітики від 26.12.2011 р. №772. Форма податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи затверджена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 р. №578.

Змінено обсяг пенсійного збору при першій реєстрації транспортного засобу

1 січня 2017 року встановлено новий прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1 600 гривень. У зв’язку із цим змінені ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої реєстрації транспортного засобу
Відповідно до п. 8 ст. 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування», у разі якщо вартість транспортного засобу:
не перевищує або дорівнює 264 тисячі гривень – сплачується 3% (якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб);
більше ніж 264 тисячі гривень або дорівнює 464 тисячі гривень – 4% (якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб);
більше ніж 464 тисячі гривень – 5% (якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб).

Оновлено «Єдине вікно» подання звітності

З'явилось доповнення до системи "Єдине вікно подання електронної звітності" до версії 1.25.8.0 станом на 12 січня 2017 року
ДФС України оприлюднила доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.25.8.0 станом на 12 січня 2017 року.
Цей комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 23.08.2016 року по 12.01.2016 року включно (містить доповнення починаючи з версії 1.25.0.0) та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.25.* При цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

Які встановлені ставки екологічного податку з 01.01.2017

Статтями 243, 245-248 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755 зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) встановлені ставки екологічного податку:
за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (ст. 243 ПКУ);
за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти (ст. 245 ПКУ);
за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (ст. 246 ПКУ);
за утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) (ст. 247 ПКУ);
за тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк (ст. 248 ПКУ).
Кабінет Міністрів України щорічно до 1 червня вносить до Верховної Ради України проект закону про внесення змін до ПКУ щодо ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексів споживчих цін, із екологічного податку (п. 4 розд. XIX «Прикінцеві положення» ПКУ).

Сплата ЄСВ у 2017 р. підприємцями та особами, які займаються незалежною профдіяльністю

З 01.01.2017 р. з 01.01.2016 розмір мінімального страхового внеску становив – 303,16 грн, з 01.05.2016 – 319 грн, з 01.12.2016 – 352 грн.
Починаючи з 01.01.2017 р. розмір мінімального страхового внеску становить 704 гривні (для першої групи – 352 грн).
Максимальна величина місячного доходу, на який нараховується єдиний внесок з 01.01.2016 становить 34450 грн, з 01.05.2016 – 36250 грн, з 01.12.2016 – 40000 грн.
Починаючи з 01.01.2017 ця сума становить 40000 грн, з 01.05.2017 – 42 100 грн, 01.12.2017 – 44050 грн.
Крім того, ДФС звертає увагу, що з 01.01.2017 р. фізособи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та які перебувають на загальній системі оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (ч. 4 ст. 4 Закону №2464 у редакції Закону № 1774).
Зверніть увагу! Це правило не застосовується до осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

Останній день подання декларації про майновий стан і доходи за 2016 рік – 03 травня поточного року

Податковим законодавством установлені такі строки для подання декларації про майновий стан і доходи:
для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017;
для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2016 рік – 09.02.2017.
За вибором платника податків декларації подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання. Якщо ж декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години граничного строку подання.
Безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи можна отримати в Центрах обслуговування платників.

Як оподатковуються доходи, що виплачуються ФОП

У разі надання фізичною особою — підприємцем копії документа, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності, податок на доходи фізичних осіб податковим агентом не утримується.
Окрім того, сума коштів, що виплачується юридичною особою фізичній особі — підприємцю, не є базою нарахування ЄСВ, якщо виконувані нею роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, які зазначені в Єдиному державному реєстрі.
Щодо роялті, то із сум виплаченого роялті податковим агентом утримується податок на доходи фізичних осіб і військовий збір.

Як працюватиме електронний кабінет платника податків

Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII Податковий кодекс доповнено ст. 42-1, яка визначає правові засади функціонування електронного кабінету платника податків.
Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Електронний кабінет працюватиме цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування.
Для організації електронного документообігу ст. 45 Кодексу доповнено п. 45.3 згідно якої платник податків, зобов’язаний під час обрання способу взаємодії в електронному вигляді, повідомити контролюючому органу свою електронну адресу (адреси) шляхом внесення цієї інформації до своїх облікових даних через електронний кабінет.

До уваги подорожуючих!

За інформацією митних органів в Перемишлі Республіки Польща, особлива увага митних органів Республіки Польща звертається на встановлені заборони та обмеження щодо ввезення на територію ЄС продуктів харчування, продуктів тваринного походження (м’яса, копченостей, консерви, виробів, що містять м’ясо, молочні продукти). При цьому, навіть невеликі кількості таких продуктів вилучаються та підлягають подальшій утилізації, а громадяни, котрі їх переміщують, можуть бути оштрафовані.
Ознайомитись з детальною інформацією про правила ввезення на територію ЄС продуктів тваринного походження можна в мережі Інтернет за адресою:
http://old.wetgiw.gov.pl/index.php?action=szczegoly&m_id=33&kat_id=1515.
З інформацією про норми щодо кількості та вартості товарів, які звільняються від ввізного мита та переміщуються в особистому багажі туристів, котрі слідують до Республіки Польща, можна також ознайомитись в мережі Інтернет за посиланнями: www.granica.gov.pl та http://www.mf.gov.pl/sluzba-celna/wiadomosci/aktualnosci/-/asset_publisher/2UWl/content/warto-wiedziec-przed-podroza

Платники Салтівської ОДПІ спрямували на підтримку української армії близько 25,5 мільйонів гривень

Як повідомила начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна – 25 499,6 тисяч гривень – саме стільки військового збору надійшло до державного бюджету від платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області впродовж 2016 року. Це перевищує планові показники на 2 879,6 тис. грн., або на 12,7 відсотків.
В порівнянні з 2015 року темп росту склав 101,9% (+466,3 тисяч гривень).
Зокрема, за грудень минулого року надходження військового збору склали 3 016,2 тис. грн., що на 53,8 тисяч. грн., або майже на 2 відсотки більше, ніж у грудні 2015 року.
Нагадуємо, ставка для обчислення військового збору складає 1,5% від об’єкта оподаткування. Платниками збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи, як в Україні, так і за її межами, фізичні особи - нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.

Юрій Шеремет: У минулому році розпочато 506 кримінальних проваджень за фактами здійснення службових злочинів посадовцями ДФС

Протягом 2016 року Головним управлінням внутрішньої безпеки та підрозділами внутрішньої безпеки органів ДФС здійснювались цільові заходи, спрямовані на упередження, виявлення та припинення проявів корупції, а також профілактику можливих протиправних дій з боку працівників органів ДФС. Про це повідомив начальник Управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.
За його словами, за результатами роботи підрозділів внутрішньої безпеки в 2016 році розпочато 506 кримінальних проваджень за фактами вчинення посадовими особами органів ДФС злочинів у сфері службової діяльності. З них за фактами хабарництва – 97 проваджень, за фактами зловживання владою з боку працівників органів ДФС – 210 проваджень. «Під час розслідування кримінальних проваджень працівникам органів ДФС оголошено 189 повідомлень про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності, у тому числі 84 – за одержання неправомірної вигоди. До суду надіслано матеріали 116 кримінальних проваджень, з них 26 посадовців визнано винними у скоєнні злочинів», – розповів Юрій Шеремет. За вказаний період оголошено про підозру 14 особам за підбурення посадових осіб фіскальної служби до корупційних дій, з яких 6 осіб визнано винними.

Мирослав Продан: ДФС готова продовжувати активну участь у заходах проекту Twinning

Про пріоритети ДФС у реалізації Угоди про асоціацію Україна-ЄС повідомив в. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час виступу на 4-у засіданні Керівного комітету проекту Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері».
За його словами, серед головних пріоритетів - ухвалення та реалізація закону про запровадження інституту Уповноваженого економічного оператора та підготовка до приєднання до Спільної транзитної системи (NCTS).
«Ми сподіваємось, що це також знайде своє відображення у реалізації проекту Twinning у 2017 році. У зв’язку з цим ми підтримуємо та надаємо великого значення візиту діагностичної місії ЄС щодо оцінки готовності та потреб ДФС для успішного приєднання до Спільної транзитної системи, яка відбувається з 16 по 20 січня 2017 року. Ми були б вдячні за підготовку цією місією розгорнутого звіту, який би відображав увесь комплекс потреб України при приєднанні до NCTS», - зазначив Мирослав Продан. Він підкреслив, що такий звіт міг би бути покладний в основу при підготовці нового проекту Twinning, спрямованого на надання допомоги ДФС у приєднанні до NCTS, а також використаний для залучення іншої необхідної допомоги з боку ЄС. Крім того, ДФС відкрита до співпраці з ЄС у сфері розробки відповідних нормативно-правових документів та навчання працівників митних органів з питань функціонування Уповноваженого економічного оператора, в т.ч. моніторингу дотримання відповідних вимог економічними операторами України.

Мирослав Продан: ДФС високо оцінює реалізацію проекту Twinning у 2016 році

В. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан взяв участь у 4-у засіданні Керівного комітету проекту Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері». Під час виступу посадовець зазначив, що ДФС високо оцінює реалізацію проекту Twinning у 2016 році, особливо в контексті виконання Угоди про асоціацію Україна-ЄС та боротьби з корупцією відповідно до європейських стандартів.
«Ми вдячні нашим партнерам з Європейського Союзу та митних адміністрацій Німеччини, Польщі та Литви за взаємодію в рамках Проекту», - наголосив Мирослав Продан. Також він подякував Державній прикордонній службі України як партнеру проекту за активну та ефективну співпрацю.
Під час засідання Мирослав Продан окреслив результати роботи ДФС у 2016 році. Головними досягненнями за минулий рік посадовцем було названо:
подання до Верховної Ради України законопроекту про запровадження Інституту Уповноваженого економічного оператора, який на даному етапі розглядається в профільних комітетах;
активізація роботи з приєднання до Спільної транзитної системи;
запуск автоматизованої системи «Єдине вікно», що значно прискорює митні формальності та, таким чином, сприяє розвитку бізнесу.
«Сподіваємось, що заходи в рамках проекту Twinning на 2017 рік дозволять ДФС здійснити подальший прогрес у реформуванні митних органів та реалізації Угоди про асоціацію між Україною та ЄС», - підкреслив в. о. заступника Голови ДФС.

Роман Татарінов: У 2016 році у провадженні слідчих підрозділів перебувало понад 8,7 тис. кримінальних проваджень

Одним із основних напрямів роботи слідчих фінансових розслідувань є ефективне розслідування злочинів, вчинених порушниками податкового законодавства. Про це повідомив в.о. начальника Головного слідчого управління фінансових розслідувань ДФС Роман Татарінов.
За його словами, в провадженні слідчих фінансових розслідувань у 2016 році перебувало 8748 кримінальних проваджень, у тому числі 3526 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини.
«Безпосередньо у 2016 році слідчими фінансових розслідувань розпочато 6800 проваджень, з яких 2461 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини. Закінчено 3358 проваджень, у тому числі 1051 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини», – розповів Роман Татарінов.
За вказаний період до суду направлено 1113 кримінальних проваджень, у тому числі з обвинувальним актом – 796, що на 62 більше, ніж у 2015 році.
«У направлених до суду слідчими фінансових розслідувань провадженнях забезпечено відшкодування збитків у розмірі 419,5 млн. грн. Це складає 43% від загальної суми встановлених збитків», – зазначив посадовець.

Райнер Бойсель: Ми повинні зупинити рух тих людей і товарів, яких не чекають в Україні або країнах ЄС

Серед основних проблем, якими мають опікуватися митні органи Німеччини, Польщі, Литви та України, є, з одного боку, спрощення та полегшення руху осіб та товарів, які перетинають кордон законно, а з другого – зупинення руху тих людей та товарів, яких не чекають в Україні та країнах ЄС. Про це заявив керівник проекту Twinning Райнер Бойсель (Федеральне Міністерство фінансів Німеччини) під час 4-го засідання Керівного комітету проекту Twinning «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері».
«У 2016 році ми зосередилися на поліпшенні прикордонного контролю і в 2017 році є ідея реалізувати прикордонний контроль подібний тому, що вже реалізовано на зовнішньому кордоні з ЄС, де прикордонники, митниця і інші відомства співпрацюють дуже тісно в межах своєї компетенції. Як результат ми хочемо досягти настільки хорошого прикордонного контролю, наскільки це можливо», – розповів Райнер Бойсель.
За його словами, у минулому році започатковано дієвий зворотний зв’язок та співпрацю в рамках проекту Twinning між митниками з Німеччини, Польщі, Литви та України. Позитивом є також те, що до проекту вдалося також залучити прикордонників.

Роман Насіров: 2016 – став роком поглиблення міжнародного співробітництва ДФС

Протягом 2016 року Державна фіскальна служба проводила активну роботу, спрямовану на виконання зобов’язань України у сфері євроінтеграції. Як результат – поглиблення співробітництва з міжнародними організаціями, податковими та митними органами іноземних країн. У тому числі і за напрямами залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги. Про це йдеться в матеріалі Голови ДФС Романа Насірова, опублікованому в інтернет-виданні «Обозреватель».
Фахівці ДФС разом із колегами з Німеччини, Польщі та Литви впроваджують спільний дворічний проект TWINNING, спрямований на розвиток інтегрованого управління кордонами. Україна бере участь у проекті технічної допомоги ЄС "Підвищення потенціалу країн Східного Партнерства у сфері інтегрованого управління кордонами". В рамках цього проекту, з використанням інструменту TAIEX, було проведено тренінги для працівників ДФС та митниці для ознайомлення останніх з передовим європейським досвідом у цій сфері.
«Ми продовжуємо активно працювати з Місією Європейської Комісії з надання допомоги в питаннях кордону, якою керує Єндрю Тесорьєр. Можна згадати і про проект "ЕVAL 2016" з моніторингу та оцінки процедур митного контролю на українсько-молдовському кордоні, а також співпрацю з Генеральним директором Генерального директорату з оподаткування та митного союзу Європейської комісії паном Стівеном Квестом та з Генеральним директором Європейського офісу з питань боротьби із шахрайством паном Джованні Кесслером», - зазначив Голова ДФС Роман Насіров.

Іван Романов: У 2016 році Акредитованим центром сертифікації ключів видано понад 1,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів

Протягом 2016 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС, скористалися 332,3 тис. осіб. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, клієнтам центру видано понад 1,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.
Серед клієнтів Акредитованого центру переважну більшість складають фізичні особи. За вказаний період за безкоштовними ключами до відділень центру звернулося майже 220,5 тис. фізичних осіб, яким видано 483,1 тис. посилених сертифікатів. Кількість юридичних осіб, які стали власниками електронних ключів, сягнула майже 111,8 тис. Їм видано 631,5 тис. посилених сертифікатів.
Загалом від початку своєї діяльності центр обслуговує понад 5,1 млн. посилених сертифікатів.
«Надання послуг електронного цифрового підпису, на відміну від комерційних структур, в Акредитованому центрі безкоштовне. Також звертаємо увагу, що для подання декларації за минулий рік особа має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису. Тому радимо усім не відкладати візит до представництв Акредитованого центру на кінець звітного періоду», – підкреслив Іван Романов.

Закарпатські митники виявили майже 5000 пачок цигарок

19 січня 2017 року, на митному посту «Лужанка» Закарпатської митниці ДФС припинено спробу вивезення до країн ЄС тютюнових виробів. Незаконно перемісти цигарки через митний кордон намагався громадянин України.
Українець на митний пост заїхав автомобілем «Mercedes Benz 316» із вітчизняною реєстрацією.
На підставі результатів аналізу та оцінки ризиків, транспортний засіб було направлено для проведення поглибленого митного огляду. У ході проведеного огляду було виявлено приховані від митного контролю тютюнові вироби з акцизними марками України загальною кількістю 4960 пачок, вартістю понад 110 тис грн.
Приховані від митного контролю цигарки знаходилися в спеціально виготовленому сховищі (тайнику) транспортного засобу. Таким чином, громадянин вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України тютюнових виробів з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ.
Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч.1 статті 483 Митного кодексу України.

На Донеччині припинено незаконний продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Працівниками податкової міліції Донецької області в рамках проведення операції „Акциз-2017” припинено незаконну діяльність з реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
У результаті проведених заходів з незаконного обігу вилучено 161 дал лікеро-горілчаних виробів (224 тис. гривень) і 3,6 тис. пачок тютюнових виробів (74 тис. грн.) загальною орієнтовною вартістю 298 тис. гривень.
Відносно правопорушників складено протоколи про адміністративні правопорушення за ч.1 ст.164 (порушення порядку провадження господарської діяльності) КУпАП.

Податковою міліцією перекрито експортні операції з макухою вартістю 5 млн. гривень

Працівниками податкової міліції м. Києва в рамках проведення операції „Рубіж-2017” та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст.205 КК України припинено спробу незаконного експорту макухи соняшникової.
З’ясувалося, що для прикриття незаконної діяльності невстановлені особи підробили реєстраційні, статутні документи та зареєстрували на підставну особу підприємство. Від її імені було складено договір на поставку макухи соняшникової, виготовленої із сировини врожаю 2016 року, на адресу нерезидента з ОАЕ.
На підставі ухвал суду проведено огляд у місці перевантаження незаконно поданого до експорту товару на території Херсонського морського торгівельного порту, де виявлено та вилучено 456 тонн макухи соняшникової ринковою вартістю близько 5 млн. гривень. На вилучену макуху соняшникову вагою 456 тонн накладено арешт.
Слідчі дії тривають.

Податковою міліцією вилучено незаконний вантаж тютюнових виробів вартістю 373 тис. гривень

Працівниками податкової міліції Одеської області спільно з прикордонниками в рамках проведення операцій „Акциз-2017”, „Рубіж-2017” та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст.204 КК України припинено незаконне транспортування та зберігання, незаконно ввезених на територію України підакцизних товарів.
Так, на трасі Подільськ – Балта у Котовському районі Одеської області проведено огляд вантажного автомобіля „MAN”, в якому виявлено 12 тис. пачок тютюнових виробів ТМ „KISS” без марок акцизного податку України. Товар, загальною орієнтовною вартістю 373 тис. грн., вилучено. Слідчі дії тривають.

Про запровадження інституту Уповноваженого економічного оператора

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє платників, що метою запровадження в Україні інституту Уповноваженого економічного оператора (УЕО) аналогічного тому, що функціонує в ЄС є адаптація українського митного законодавства до митного законодавства ЄС.
На сьогоднішній день законопроект про внесення змін до Митного кодексу України щодо впровадження уповноваженого економічного оператора та спрощень митних формальностей погоджено Кабінетом Міністрів України та зареєстровано у Верховній Раді України за № 4777 від 03.06.2016.
Законопроектом передбачена імплементація в Україні інституту УЕО на засадах, аналогічних існуючим в ЄС з урахуванням положень Митного кодексу Союзу, який набрав чинності з 1 червня 2016 року.
Окрім того, законопроектом передбачено запровадження обов’язкового подання короткої ввізної декларації при ввезенні товарів на митну територію України, та обов’язкового обліку осіб (резидентів та нерезидентів), які при провадженні своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань державної митної справи.

Любителів «травички» потягнуло на солоденьке

Незвичайні цукерки вночі 20 січня виявили митники спільно зі співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області в пункті пропуску «Гоптівка».
Під час усного декларування пасажирів автобусу «Костянтинівка – Москва» ніхто з них не заявив про переміщення заборонених предметів. Навіть коли службовий собака митників Любомир спрацював на особисті речі одного з пасажирів, той не зізнався, а почав перекладати вину на сусіда. Але ж Любомир реагував лише на цього пасажира. В результаті подальшого огляду речей у пакеті в обгортках з під цукерок було виявлено 230 грамів «травички».
Відносно громадянина складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Обов’язкових реквізитів податкової накладної побільшало

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що з 1 січня 2017 року відповідно до змін, внесених Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», обов’язковим реквізитом податкової накладної віднині є:
для всіх товарів (а не тільки для підакцизних або імпортованих товарів) - код згідно з УКТ ЗЕД;
для послуг - код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).
Але, замість цілого коду УКТ ЗЕД та коду послуг, в податковій накладній/розрахунку коригування потрібно буде зазначати не менше ніж чотири перші цифри.
При цьому при постачанні підакцизних товарів та імпортованих товарів, як і раніше, мають зазначатися у податковій накладній код згідно з УКТ ЗЕД повністю.
Новим підпунктом 35-1 підрозділу ІІ розділу ХХ ПКУ встановлено, що до 31 грудня 2017 року не застосовуються штрафні санкції, передбачені п. 120-1.3 ПКУ, за помилки, допущені в податковій накладній під час зазначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та/або коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

На Харківщині податкова міліція викрила чергових псевдо-бізнесменів

Працівники податкової міліції регіону викрили підприємство, посадові особи якого, шляхом укладання уявних угод, намагалися відправити до своїх кишень майже мільйон гривень.
Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Сергій Марєхін.
В ході розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 212 Кримінального кодексу України, було встановлено, що одне з харківських підприємств, яке спеціалізувалося на відновленні відсортованих відходів, протягом 2015 року уклало низку угод із будівельною кампанією. Однак, на перевірку виявилося, що угоди фіктивні та єдина їх функція – незаконне збагачення директора підприємства та головного бухгалтера.
Наразі, усі завдані державі збитки у розмірі 960,6 тис. грн. відшкодовано.

Очільник фіскальної служби регіону Микола Рибаков зустрівся з представниками УСПП

Актуальні новації податкового законодавства, реформування фіскальної служби, результати роботи податківців за минулий рік та шляхи подальшої співпраці з бізнесом й громадськістю у новому 2017 році - стали головними темами зустрічі начальника ГУ ДФС у Харківській області Миколи Рибакова з представниками регіонального відділення Всеукраїнської громадської організації «Український союз промисловців і підприємців».
У заході також взяли участь представники Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області.
Важливих та актуальних питань для обговорення за «круглим столом» було достатньо.
Розпочали з результатів діяльності податкового відомства за 2016 рік. Головний податківець відзначив, що Харківський регіон у лідерах з наповнення бюджетів.
«Такі результати стали можливими, перш за все, завдяки сумлінності платників Харківщини, усвідомлення ними важливості сплати податків, розумінню того, на які соціальні потреби вони йдуть», - підкреслив керівник.
Проінформував Микола Рибаков і щодо реорганізації служби, яка триває на сьогоднішній день. Державна фіскальна служба знаходиться в активній фазі реформування. Змінюється функціональна структура, як обласного апарату, так і районних ДПІ. В рамках інституційної реформи ДФС, всі аудитори з інспекцій переводяться до Головного управління. Таке об’єднання повинно виключити можливість маніпуляцій та тиску на бізнес.
Водночас очільник фіскального відомства повідомив, що в пріоритеті служби перехід на електронне спілкування з платниками. Для зручності їх обслуговування створено «Електронний кабінет».
Багато уваги учасники зустрічі приділили обговоренню законодавчих новацій, які вступили в дію з 1 січня 2017 року. Активно обговорювали новий розмір мінімальної заробітної плати та наслідки її підвищення для громадян й бізнесу. Загалом представники УСПП висловили позитивне ставлення до вказаної новації, але при цьому звернули увагу і на її зворотній бік – яким чином ці зміни позначаться на веденні бізнесу, на витратах тощо.
Результатом зустрічі стала домовленість щодо подальшої активної та плідної співпраці.

Платники міста Куп’янськ сплатили близько 15,5 мільйонів гривень ПДВ за 2016 рік

Такі цифри озвучила в.о. першого заступника начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Наталія Калашнікова.
За словами посадовця, за січень-грудень 2016 року платники податку на додану вартість (м. Куп’янськ), які знаходяться на обліку у Салтівській ОДПІ, сплатили до державного бюджету 15 455,4 тис. грн. податку додану вартість, що перевищило планові показники на 1 212,7 тисяч гривень. Зокрема, у грудні 2016 року до бюджету сплачено 2,8 млн. гривень, що на 593,4 тис. гривень більше встановленого завдання.
Нагадаємо, з 01.01.2017 набрали чинності Закони України від 06.12.2016 №1774-VIIІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та №1795-VIII «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо підтримки літакобудівної галузі», від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні». Законами внесено зміни у частині адміністрування ПДВ; акцизного податку; податку на прибуток підприємств; трансфертного ціноутворення, податку на доходи фізичних осіб; єдиного податку (спрощена система оподаткування); податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку; плати за землю; екологічного податку і рентної плати та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема.

До місцевих бюджетів платники Куп’янського району сплатили понад 146 тисяч гривень транспортного податку за 2016 рік

Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Оксана Редя. За словами посадовця, за січень-грудень 2016 року платники транспортного податку Куп’янського району сплатили до місцевих бюджетів 146,5 тис. гривень, що на 83,4 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 232,2%.
Від суб’єктів господарювання – юридичних осіб, на балансі яких знаходяться елітні автомобілі, надійшло 71,5 тис. гривень, а фізичні особи - власники оподатковуваних VIP-авто, сплатили до місцевого бюджету 75,0 тис. гривень транспортного податку.
Нагадаємо, що Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон №1791), який набрав чинності 01.01.2017, внесені зміни до Податкового кодексу України з транспортного податку.

Від платників Вовчанського району надходження плати за землю за 2016 рік склали понад 20 млн. гривень

Протягом 2016 року власники та орендарі земельних ділянок поповнили місцеві бюджети Вовчанського району на 20 284,1 тис. гривень, що перевищує показник аналогічного періоду минулого року на 6,5мільйонів гривень.
Юридичними особами сплачено 16,32 млн. гривень і 3,96 млн. гривень – фізичними особами. Показники січня – грудня минулого року перевищено юридичними особами на 5,3 млн. грн., фізичними особами – на 1,1 млн. гривень.
Плата за землю, відповідно до норм Податкового кодексу, є складовою податку на майно та належить до місцевих податків. Тому, при визначенні розміру податку та наявних пільг необхідно звертатися до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків та зборів. Нарахування фізичним особам сум земельного податку здійснюється податковими інспекціями, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення. Громадяни мають сплатити податок протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення через установи банків та поштові відділення.
Юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, затвердженою наказом МФУ від 16.06.2015 №560, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Надалі таку довідку необхідно подавати за умови затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

«Cпрощенці» Дворічанського району поповнили місцеву скарбницю на 9,2 млн. грн.

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова 9 289,4 тисяч гривень - саме скільки єдиного податку сплачено до місцевого бюджету за січень-грудень 2016 року суб’єктами господарювання, які працюють на спрощеній системі оподаткування в Дворічанському районі Харківської області.
З них, як зазначила Інна Вікторівна, понад 70 відсотків або 6,5 млн. грн. – це вклад – юридичних осіб, які працюють на спрощеній системі оподаткування
За словами посадовця, наповнення бюджету досягнуто завдяки вдосконаленню обслуговування платників податків і створення комфортних умов для діяльності малого та середнього бізнесу. Від коштів місцевої скарбниці залежить фінансування соціальних проектів, а відтак і добробут наших громадян.
Інна Богатирьова зауважила, що з 2017 року фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами та радами об’єднаних територіальних громад для фізичних осіб – підприємців, які провадять господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
для 1-ї групи платників єдиного податку – у межах до 10% розміру прожиткового мінімуму (до 160 грн);
для 2-ї групи платників єдиного податку – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати (до 640 грн).

Платники Великобурлуччини за 2016 рік поповнили зведений бюджет на 115,2 млн. грн.

Як доповіла заступник начальника – начальник Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Гум ДФС у Харківській області Людмила Воловик, відповідно до статистичних даних за січень-грудень 2016 року до зведеного бюджету надійшло 115 181,9 тис. грн. податків і зборів, що на 54,8 млн. грн. більше минулорічних надходжень.
У загальній сумі сплачених податків і зборів надходження до Державного бюджету (загальний збір) склали 43 813,5 тис. грн., що становить 38% від загальної суми. До місцевих бюджетів платниками податків району перерахували 71 368,4 тис. грн., це в структурі становить 62% надходжень.
Головними складовими податкових надходжень до бюджетів є надходження військового збору – 4,09 млн. грн., податку на прибуток підприємств – 384,6 тис. грн., ПДВ – 25,08 млн. грн., податку на доходи фізичних осіб – 50 611,6 тис. грн. (з них в місцеві бюджети надійшло - 37 958,7 тис. грн.), єдиного податку – 15 322,0 тис. грн., плати за землю – 14 030,7 тис. грн.,акцизного податку – 1 873,3 тис. грн.
Як відмітила Людмила Воловик: «Створення комфортного та якісного сервісу для платників податків Великобурлуцького району, стимулювання їх до прозорої роботи, добровільного виконання свого конституційного обов’язку - сплати податків, тісна та якісно організована співпраця з органами місцевого самоврядування – є одним з пріоритетних напрямів нашої роботи».

Надходження від платників єдиного податку Шевченківського району зросли більше ніж на 6,2 млн. гривень

Від платників Шевченківського району, що перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області та знаходяться на спрощеній системі оподаткування, у січні-груді 2016 року надійшло 13 821,1 тисяч гривень єдиного податку, що на 6 279,9 тис. гривень, більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
Фізичні особи – підприємці поповнили бюджет єдиним податком на суму 4 373,7 тисяч грн., надходження від таких платників збільшились на 2,38 млн. грн. у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Юридичні особи – «спрощенці» за 2016 рік направили до бюджету майже 9,45 млн. грн., що перевищує минулорічний показник на 3,9 млн. грн.
Як зауважила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Редя: «Добробут наших громадян залежить від сумлінного виконання платниками податків своїх податкових зобов’язань. Бізнес розуміє необхідність стабільного фінансування життєдіяльності місцевих громад в складних сучасних умовах».

На Харківщині у фіскальній службі протидіють проявам корупції

Попередити та роз’яснити. В податковій службі області вважають, що така форма роботи із своїми співробітниками, а також кандидатами на посади, є вкрай необхідною. Тож при співбесідах фахівці управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС області розповідають про негативні наслідки корупційних проявів, як для працівників, так і для їх родин, і попереджають про відповідальність перед законом.
Загалом, за 2016 рік співробітниками УВБ проведено понад 1,2 тисячі профілактичних заходів. Це зокрема, лекції на антикорупційну тематику, зустрічі та індивідуальні бесіди, виступи на телебаченні й радіо тощо. Крім того, матеріали із зазначеної тематики постійно висвітлюються в мережі Інтернет та на суб-сайті «Територіальні органи фіскальної служби Харківської області».
Проводять у фіскальному відомстві і службові перевірки. Так, за 2016 рік проведено 227 таких перевірок. З них 151 - за зверненнями фізичних та юридичних осіб.
За результатами проведених службових перевірок та розслідувань інформація підтвердилась у 70 випадках (50 за зверненнями громадян і юридичних осіб). На адресу правоохоронних органів направлено 124 матеріали.
В ГУ ДФС області нагадують, що в Державній фіскальній службі України діє інтерактивний антикорупційний сервіс «Пульс». На телефон якого - (044) 284-00-07 - можна цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників відомства. В той же час громадяни можуть звертатися до управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області за телефонами – (095) 356-72-72, (068) 356-72-72.

Зміни в Інструкції про ведення касових операцій банками

Постановою Правління Нацбанку України від 11.01.2017 р. № 3 затверджено зміни до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні.
Зокрема, зазначеною постановою передбачено:
проведення банком ідентифікації та верифікації клієнта (представника клієнта) під час здійснення касових операцій відповідно до законодавства України про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення;
зобов’язання банку щодо визначення порядку обміну банкнот і монет;
надання клієнтам переліку інформації стосовно умов здійснення касових операцій.
Також постановою передбачено:
використання банками технології щодо отримання клієнтом квитанції про здійснені операції через термінали самообслуговування на електронну пошту, смс-повідомлення або через інші шляхи дистанційного каналу обслуговування;
зміни адреси передавання банками на дослідження сумнівних банкнот іноземної валюти;
удосконалення низки інших вимог.

Роз'яснення щодо мінімальної ціни на алкоголь

За здійснення оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої передбачена відповідальність у вигляді штрафу у розмірі 100 % вартості отриманої партії товару, розрахованої, виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10 000 грн (частина друга ст. 17 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»).
Враховуючи, що акцизний податок, зокрема з роздрібної торгівлі підакцизними товарами, — це непрямий податок, який включається до вартості товару, роздрібна ціна алкогольних напоїв, що реалізуються у роздрібній торгівельній мережі, не повинна бути меншою за мінімальну ціну на цю підакцизну продукцію, встановлену постановою Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 р. № 957 (із змінами), включаючи всі податки і збори, у тому числі і 5 % роздрібного акцизного податку, розрахованого відповідно до пп. 214.1.4. п. 214.1 ст. 214 Податкового кодексу. (Лист ДФС України від 30.12.2016 р. № 28746/6/99-99-12-02-02-15)

Спрощено систему реєстрації ліків

Міністерство юстиції України зареєструвало та оприлюднило відповідний наказ МОЗ, завдяки якому ліки, зареєстровані в США, Швейцарії, Японії, Австралії, Канаді та ЄС, можуть «зайти» в Україну за 17 днів.
Цей крок дасть змогу розширити асортимент ліків в Україні, який на сьогодні набагато нижчий, ніж у більшості країн Європи. Так, наприклад, в Україні зареєстровано 10 тис. лікарських засобів, тоді як у Франції – майже 16 тис. У сусідній Грузії, де прийняли подібний закон, за перший рік було зареєстровано понад 500 препаратів із високорозвинених країн.
Ініціатива спростити реєстрацію ліки належить Прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману, оскільки раніше процедура тривала 1-2 роки, і якщо виробник хотів її спростити, спрацьовували корупційні схеми. Тому пацієнти були обмеженими у виборі ліків. Відтепер, коли запрацювало правило «визнання» ліків, які зареєстровані в розвинутих країнах, набагато складніше буде загальмувати їх реєстрацію, що сприятиме значному розширенню асортименту, а отже, і конкуренції на ринку. Наказ МОЗ пройшов усі етапи для набрання чинності відповідно до процедури.
Просмотров: 17 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (280)
  • Юридические услуги населению (4)
  • Елисаветградский пленер (0)
  • Объявления
    [26.03.2017]
    ОАО «Карельский окатыш» предлагает к реализации ТМЦ (0)
    [26.03.2017]
    Строительные и ремонтные работы (0)
    [26.03.2017]
    Продам зимне-летнюю коляску (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить

     

    Купянский городской портал © 2017