Купянский городской портал! Вторник, 23.04.2024, 11:54
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Февраль » 14 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 14.02.2017 р.
08:55
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 14.02.2017 р.

Роман Насіров підписав договір з Консультативною місією ЄС

Голова ДФС Роман Насіров та Голова Консультативної місії Європейського союзу з реформування сектору цивільної безпеки України Кястутіс Ланчінскас підписали договір про передачу ДФС обладнання у безповоротне користування.
Згідно з договором, фіскальній службі в якості міжнародної технічної допомоги буде передане обладнання для виявлення наркотичних засобів та прекурсорів. Отримане обладнання ДФС використовуватиме відповідно до завдань проекту зі зміцнення спроможності ДФС у сфері виявлення нелегального переміщення наркотичних засобів та прекурсорів.
Під час зустрічі Голова ДФС відзначив важливість співробітництва ДФС та Консультативної місії Євросоюзу щодо вирішення проблемних питань забезпечення безпеки державних кордонів. «Ми маємо план щодо модернізації митниці, митних постів. Це стосується зокрема обладнання. Тому ми вдячні за допомогу, яку нам надає Консультативна місія Європейського союзу», - зазначив Роман Насіров.

Представники ДФС взяли участь у семінарі щодо застосування митних стандартів ЄС Customs Blueprіnts

У рамках інструменту TAІEX представники Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом взяли участь у семінарі щодо застосування митних стандартів ЄС Customs Blueprіnts. Про це повідомила директор Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова.
Участь у семінарі також взяли представники Урядового офісу з питань європейської інтеграції Секретаріату Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України, представники Європейської комісії, Місії EUBAM, проекту Twіnnіng та TAІEX.
«Семінар було проведено для ознайомлення фахівців ДФС та інших державних органів з митними стандартами Customs Blueprіnts, заснованих на передовій практиці ЄС, а також їх використання під час здійснення митних реформ», – розповіла Тетяна Пажитнова. Так, під час заходу розглядалися питання та проводились презентації щодо Митного Кодексу Європейського Союзу, мети та історії Customs Blueprіnts.
Учасники також ознайомилися з досвідом роботи з митними стандартами, основними напрямами підготовки національної митної стратегії з використання митних стандартів та вивчили практичні приклади їх застосування.

Отримати електронний ключ просто, звітувати в електронному вигляді – легко

Надання послуг електронного цифрового в Акредитованому центрі сертифікації ключів, який діє при ДФС, безкоштовне, на відміну від комерційних структур. Звертаємо увагу, що для подання звітності за минулий рік, платник податків має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису.
Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків.
Тому радимо усім не відкладати візит до представництв Акредитованого центру на кінець звітного періоду. Отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна в будь-якому відділенні центру. В Харківській області діє чотири таких відділення за адресами:
м. Харків, вул. Петра Болбочана, буд. 25, каб. 13, тел.: (057) 702-86-17 ;
м. Харків, просп. Науки, буд. 9, ЦОПП, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №2, №3, тел.: (057) 752-21-65;
м. Харків, пров. Академіка Підгорного, 3, ЦОПП, каб. 10. тел.: (057) 393-19-72;
м. Ізюм, вул. Покровська, буд. 32 , тел.: (05743) 5-80-31.
Термін дії сертифікатів – 2 роки з моменту формування. Для його отримання необхідно заповнити реєстраційні заяви, зібрати всі необхідні документи та звернутися до представництва Акредитованого центру. З повним переліком документів можна ознайомитися на веб-порталі ДФС за посиланням http://acskіdd.gov.ua/r_kor.

У ДФС розроблено план підвищення професійного рівня працівників служби

З метою забезпечення випереджувального характеру навчання з орієнтацією на сучасні і зростаючі вимоги до професійної підготовки підвищення кваліфікації працівників органів ДФС сьогодні організовується відповідно до Плану підвищення рівня професійної компетентності працівників органів ДФС на 2017 рік. Про це повідомила директор Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова.
«Підвищення кваліфікації працівників органів державної влади є важливою складовою державної кадрової політики. Результатом підвищення кваліфікації має стати формування у державних службовців мотивації потреби у постійному самовдосконаленні, вміння самостійно вчитися, використовувати набуті знання при виконанні посадових обов'язків», - зазначила Тетяна Пажитнова. За її словами, згідно з Планом підвищення кваліфікації, у т.ч. спеціальна та спеціалізована підготовка працівників органів ДФС здійснюється на базі Інституту підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України, Національного агентства України з питань державної служби, Навчально-методичного центру Держфінмоніторингу України та його регіональних відділень, Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції Міністерства юстиції України тощо.
Крім того, працівники органів ДФС протягом 2017 року братимуть участь в навчальних заходах у рамках співпраці з міжнародними організаціями та митними адміністраціями інших країн. Зокрема, у 2017 році продовжується співпраця ДФС в рамках реалізації проектів: Програми Офісу технічної допомоги Казначейства США для Державної фіскальної служби України та Консультативної місії Європейського союзу «Консультація заради довіри».

Кястутіс Ланчінскас: Розпочато практичну реалізацію співпраці між ДФС та КМЄС

Державна фіскальна служба України та Консультативна місія Європейського союзу з реформування сектору цивільної безпеки України розпочинають практичну реалізацію співпраці. Про це повідомив Голова Консультативної місії ЄС Кястутіс Ланчінскас під час підписання договору про передачу ДФС обладнання для виявлення наркотичних засобів та прекурсорів.
«Ми надаємо допомогу у вигляді тренінгів для працівників Державної фіскальної служби України стосовно розслідування різних типів злочинів. І сьогодні ми надали певну кількість тестів для ідентифікації наркотиків», – зазначив Кястутіс Ланчінкас.
У рамках співпраці, зокрема, минулого року були організовані координаційні наради, під час яких було досягнуто домовленостей щодо можливих напрямів подальшого співробітництва.
За словами Голови КМЄС, цього року почнеться практична реалізація цих угод і практична реалізація співпраці між ДФС та Консультативною місією ЄС.

Павло Дроняк: У 2017 році розмір податкової соціальної пільги складає 800 гривень

Податкова соціальна пільга – це можливість платника зменшити нараховану місячну суму зарплати на розмір такої пільги. У 2017 році сума пільги складає 800 грн, тобто 50% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня звітного податкового року. Про це розповів директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк в інтерв’ю газеті «Факти».
За його словами, право на податкову соціальну пільгу має кожна працююча особа, яка отримує заробітну плату і сплачує податок на доходи фізичних осіб, у разі відповідності умовам.
Так, пільга надається, якщо розмір нарахованої місячної зарплати не перевищує суми, яка дорівнює місячному прожитковому мінімуму, помноженому на 1,4 і округленому до десятків гривень. При цьому податкова соціальна пільга застосовується тільки до зарплати і не стосується інших доходів (заробітків підприємців або сум, отриманих від проведення незалежної професійної діяльності).
Однак, якщо працівник, крім зарплати, отримує виплати з бюджету у вигляді стипендії, грошового чи майнового забезпечення учня, студента, аспіранта, ординатора, ад'юнкта, військовослужбовця пільга не використовується. «Податкова пільга може надаватися тільки на одному місці роботи. Таким чином, якщо людина працює на декількох підприємствах, вона сама може обрати, де їй вигідніше скористатися правом на пільгу, і подати роботодавцю письмову заяву», – розповів Павло Дроняк.

Юрій Шеремет: Результати опитування платників свідчать про зменшення рівня корупції в органах ДФС

У боротьбі з корупцією керівництво ДФС покладається на співпрацю з платниками податків. Про це начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет написав у своєму блозі в інтернет-виданні «Обозреватель».
За його словами, працівники ГУВБ намагаються мінімізувати людський фактор у вирішенні тих чи інших службових питань, активно впроваджують відеоконтроль та профілактичні заходи.
«Проте ми вважаємо, що тільки наших дій замало, хоча внутрішня безпека ДФС виявляє 90% всіх правопорушень у сфері службової діяльності у т.ч. корупційних. Тому впродовж кількох років у рамках Антикорупційної програми проводимо періодичні інтерактивні анкетування платників податків. Це відбувається на веб-порталі ДФС», – наголосив Юрій Шеремет.
Оскільки державна підтримка таких заходів не здійснюється, Головним управлінням внутрішньої безпеки спільно з Департаментом інформаційних технологій ДФС розроблено спеціалізований програмний модуль, який інтегрований до процесу подання електронної звітності.
«Запровадження такої інновації дозволило отримати відомості щодо сприйняття та оцінки рівня корупції в органах ДФС від платників податків усіх категорій – як у сфері зовнішньоекономічної діяльності, так і тих, хто працює на внутрішньому ринку. Такий моніторинг дав можливість дослідити зрушення, що відбувалися протягом кожного відповідного періоду», – зазначив Юрій Шеремет. Як розповів посадовець, результати проведеного у грудні минулого року опитування, в якому взяли участь 6,3 тис. платників податків, засвідчили зменшення проблемних ситуацій, що виникають у платників податків при спілкуванні з працівниками органів ДФС під час здійснення господарської діяльності.

Внутрішньою безпекою ДФС під час одержання неправомірної вигоди затримано працівника ГУ ДФС у Херсонській області

Підрозділом Головного управління внутрішньої безпеки ДФС у Херсонській області затримано працівника оперативного управління ГУ ДФС у Херсонській області, який вимагав у приватного підприємця неправомірну вигоду у сумі 4 500 доларів США за вирішення питання про непритягнення його до кримінальної відповідальності.
Під час отримання другої частини хабара податківця затримано на гарячому.
За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за ч. 3 ст. 368 КК України («прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою»). Тривають першочергові слідчі дії.

Визначено переможця конкурсу на логотип ІОТА

Конкурс на найкращий логотип для проведення 21-го засідання Генеральної Асамблеї ІOTA Іntra-European Organіsatіon of Tax Admіnіstratіons (ІOTA) завершено. Перемогу отримала графічний дизайнер Діна Тичинська, логотип якої і стане візитівкою цьогорічного засідання ІОТА.
Загалом на розгляд журі надійшло 16 ескізних пропозицій логотипу, з яких і було обрано розробку переможниці. Саме її логотип, який втілює всі встановлені вимоги, був визнаний найкращим.
Обраний логотип використовуватиметься в оформленні документації, інформаційної, поліграфічної та канцелярської продукції (афіші, буклети, програми, банери тощо).
Нагадаємо, 21-ше засідання ІОТА відбудеться влітку цього року. Участь у ньому візьмуть представники 46 податкових відомств світу. Засідання вперше пройде під головуванням України – на 20-му засіданні Генеральної Асамблеї Організації Романа Насірова було обрано на посаду Президента ІОТА.
ІОТА – це міжнародна організація, завдання якої полягає у забезпеченні співробітництва між податковими адміністраціями у європейському регіоні.
Основною її метою є стимулювання багатосторонньої допомоги, обмін інформацією та співробітництво між членами ІОТА через постійний форум для податкових адміністрацій, проведення навчання, організацію конференцій, семінарів, видання публікацій, надання технічної допомоги з урахуванням інтересів країн – членів ІОТА. Співробітництво України з ІОТА триває з 1999 року. У 2003 Україна стала асоційованим членом, а у 2006 вже повноцінним членом ІОТА.

Відбулось спільне засідання податкових комітетів Громадських рад при ДФС та Мінфіні

9 лютого, за ініціативи Податкового комітету Громадської ради при Державній фіскальній службі України та Комітету з питань податкової політики Громадської ради при Міністерстві фінансів України відбулося спільне засідання, участь у якому також взяли фахівці ДФС.
Під час засідання наголошувалося на важливості продовження практики здійснення конструктивного діалогу між органами державної влади та громадськістю для розв’язання нагальних питань, які турбують бізнес, та пошуку консенсусних рішень у напрямі реформування податкового законодавства.
Для ефективного вирішення проблемних питань та пошуку компромісних рішень учасники зустрічі домовилися про створення робочих груп, до складу яких увійдуть представники ДФС, Мінфіну та Громадських рад відомств. Представники комітетів обговорили питання застосування стандартів бухгалтерського обліку стосовно складання фінансової звітності.
Активне обговорення викликало питання функціонування податкової міліції. Так, зокрема, зазначалося, що протягом двох тижнів буде розроблено концепцію створення фінансової поліції. Над цим завданням сьогодні працюють представники робочої групи, яка створена за дорученням Кабінету Міністрів України. У свою чергу Голова Громадської ради при ДФС Дмитро Олексієнко запропонував включити до складу робочої групи представників Громадської ради при ДФС для забезпечення врахування думки громадськості.
Під час зустрічі також розглядалися питання оподаткування податком на прибуток. Зокрема, на думку членів податкового комітету ГР при ДФС необхідно подовжити строки подання декларації з податку на прибуток, оскільки вона подається разом з фінансовою звітністю. У свою чергу представники ДФС зазначили, що вирішити це питання можна шляхом внесення змін до Податкового кодексу України. За результатами обговорення було вирішено надіслати відповідне звернення Міністерству фінансів України.

Нові ставки єдиного податку для четвертої групи

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що Законом України від 20.12.2016 року № 1791 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» у 2017 році визначено нові ставки єдиного податку для четвертої групи залежно від категорії (типу) земель.
Тобто з 1 січня 2017 року ставки для платників єдиного податку четвертої групи змінено наступним чином:
з 0,81 до 0,95% від бази оподаткування для ріллі, сіножатей і пасовищ;
із 0,49 до 0,57% для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях;
із 0,49 до 0,57% для багаторічних насаджень;
із 0,16 до 0,19% для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях;
з 5,4 до 6,33% для ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди.

Про нововведення для підприємців

Які зміни в оподаткуванні приніс підприємцям 2017 рік, на що вплинуло збільшення розміру мінімальної заробітної плати, як можна прозвітувати про свої доходи, як перевіряють тих, хто сплачує зарплатню «в конвертах», - про ці та інші важливі питання розповіла заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Наталія Свєтош в ефірі програми «Насправді» ТК «Sіmon».
Зокрема Наталія Свєтош зазначила, що відповідно до діючого законодавства, починаючи з січня поточного року підприємцям, незалежно від того проводили вони діяльність чи ні, необхідно сплачувати ЄВ на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі 704 грн. Виняток – ФОП- пенсіонери за віком та ФОП-інваліди. Окрім того, підприємці-спрощенці І групи сплачують ЄВ у половинному розмірі.
Зазначена сума ЄВ на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розраховується від розміру мінімальної заробітної плати, яка у 2017 році складає – 3200 грн. Нагадала Наталія Свєтош й про необхідність декларування громадянами своїх доходів. Як й у минулі роки, Кампанія декларування розпочалась 1 січня. В цьому році вона триватиме по 3 травня. Що ж стосується «податкової знижки», то кінцевий термін подання декларації для її отримання, - 31 грудня. Одержати бланк декларації та проконсультуватися можна в усіх ЦОПах міста й області. Окрім того, у громадян є можливість прозвітувати в електронному вигляді.

Важлива інформацію для підприємств, які прийняли рішення припинити діяльність

Управління аудиту ГУ ДФС у Харківській області запрошує щовівторка о 16 годині керівників підприємств, бухгалтерів, ліквідаторів тощо на робочі зустрічі із керівниками структурних підрозділів управління аудиту, які здійснюють перевірки пов’язані із ліквідацією юридичних осіб, для обговорення проблемних питань, які пов’язані із ліквідацією підприємств, та надання практичної консультаційної допомоги.
Місце проведення: м. Харків, вул. Благовіщенська, буд.30, 1-й поверх, актова зала (вхід зі сторони вулиці Дмитрієвської).

Телефонні шахраї вийшли на полювання

На Харківщині активізувалися телефонні шахраї, які, прикриваючись іменами перших осіб Головного управління ДФС у Харківській області, вимагають від підприємств грошову винагороду за «закриті очі». Лише за один день до ГУ ДФС у Харківській області поступило два сигнали щодо вимагання неправомірної вигоди.
Свою телефонну атаку зловмисники розпочали з самого ранку. Так до одного з харківських підприємств зателефонував невідомий, який видавав себе за помічника начальника ГУ ДФС у Харківській області Миколи Рибакова. Чоловік залишив контактний телефон (095)-373-81-20, за яким підприємці могли поговорити із псевдоначальником фіскальної служби області. Коли директор фірми зателефонував за вказаним номером, йому відповів чоловік, який представився Рибаковим Миколою Володимировичем, який попросив у підприємців 1 500 доларів США, які начебто необхідні для столичних перевіряючих. В цей же день вже до іншого харківського підприємства у телефонній розмові звернувся чоловік, який представився заступником начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрієм Бєжановим. Використовуючи ту ж саму схему на цей раз шахраї вимагали від керівництва кампанії 10 000 грн., які б посприяли не проведенню перевірки підприємства.
На теперішній час за вказаними фактами проводиться розслідування.
Нагадуємо, що у разі отримання подобних дзвінків слід не піддаватися на подібні провокації, а звертатися до правоохоронних органів, до чергової частини оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області – 706-14-76, або до управляння внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області – (095)356-72-72, (068)356-72-72.

Відбулась прес-конференція з питань цьогорічних податкових змін для підприємців

Заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Наталія Свєтош разом із провідними фахівцями ГУ провели прес-конференцію на тему "Нововведення для підприємців - 2017". Зокрема, під час заходу роз’яснювались питання: нарахування й сплати ЄСВ, проведення перевірок, декларування доходів, порядку надання звітів та сплати податкових платежів. Як зазначила Наталія Свєтош, в 2017 році відбулися певні зміни в нарахуванні ЄВ на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Крім того, було збільшено рівень мінімальної заробітної плати, що в свою чергу вплинуло на розмір ЄВ, єдиного податку, податку на нерухомість.
Посадовець відмітила, що у зв’язку із зазначеними нововведеннями, деякі підприємці прийняли рішення припинити свою діяльність. Однак, як свідчить статистика, більша їх частка – це «сплячі» ФОПи. Тобто ті, хто не надавав звіти, або надавав їх із «прочерками». Окрім того, вже у січні на Харківщині спостерігалась позитивна динаміка щодо кількості громадян, яки вирішили розпочати власну справу.
Також Наталія Свєтош підкреслила, що у січні 2017 року суттєво збільшились надходження, як податку на доходи фізичних осіб, так й ЄСВ. Зокрема ПДФО надійшло 563,7 млн.грн., або 164,2 % (плюс 220,5 млн.грн.) від показника січня 2016 року. В свою чергу, ЄСВ сплачено 654,3 млн.грн., тоді як у першому місяці минулого року – 587,7 млн.грн. Крім того, посадовець зупинилась на необхідності виплати заробітної плати «без конвертів» та декларуванні доходів громадянами.

Оподаткування доходу, отриманого від продажу творів мистецтва

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що згідно з п. 173.4 ст. 173 Податкового кодексу під час проведення операцій з відчуження об’єктів рухомого майна нотаріус посвідчує відповідний договір купівлі-продажу (міни) об'єктів рухомого майна (крім легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів) за наявності документа про оцінку майна та документа про сплату до бюджету продавцем (сторонами договору міни) податку, обчисленого виходячи із ціни, зазначеної в договорі.
Правові засади здійснення оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності в Україні визначено Законом України від 12 липня 2001 року № 2658-ІІІ «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (далі – Закон № 2658).
Водночас, порядок продажу антикварних речей через підприємства торгівлі або на аукціонах визначено ст.ст. 2 та 3 Правил торгівлі антикварними речами, затверджених наказом Міністерства економіки з питань європейської інтеграції України та Міністерства культури і мистецтв України від 29.12.2001 № 322/795 .
Стаття 14 Кодексу визначає, що дохід з джерелом його походження з України – це будь-який дохід, отриманий, зокрема, резидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України. Відповідно до п.п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 Кодексу до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються інші доходи, крім зазначених у ст. 165 Кодексу.
Разом з тим, згідно з п. 167.1 ст. 167 Кодексу ставка податку становить 18 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) платнику (крім випадків, визначених у пп. 167.2 – 167.5 цієї статті). Отже, дохід, отриманий фізичною особою від продажу антикварних речей, зокрема картин – творів мистецтва, включається до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такої особи як інші доходи та оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків.
Детальніше у листі ДФС України від 13.01.2017 № 446/Д/99-99-13-02-03-14

Коли декларація по майновий стан і доходи не подається

Обов'язок платника податку щодо подання податкової декларації за 2016 рік вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:
від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Податкового кодексу України (далі –ПКУ);
від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до ІV розділу ПКУ;
у вигляді об'єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.

Адміністрування рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів з 1 січня 2017 року підкориговано

Платники, об’єкт оподаткування, ставки, порядок обчислення і сплати рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (далі – Рентна плата) визначені статтями 256 та 257-258 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Водночас згідно із Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» пункт 257.5 статті 257 доповнено абзацом такого змісту: «Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів сплачується лісокористувачами щокварталу рівними частинами від суми рентної плати, зазначеної в спеціальних дозволах, виданих і відповідному році, крім сум рентної плати, сплачених відповідно до пунктів «а» і «б» підпункту 256.11.6 пункту 256.11 статті 256 ПКУ».
Відповідно до підпункту 256.11.6 пункту 256.11 статті 256 ПКУ лісокористувачі щокварталу складають податкову декларацію з Рентної плати наростаючим підсумком з початку року, за винятком:
а) лісокористувачів, якими до отримання лісорубних та лісових квитків Рентна плата вноситься в каси суб’єктів лісових відносин, які їх видають:
фізичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців, яким видано лісорубні та лісові квитки;
лісокористувачі (крім фізичних осіб – підприємців, яким видано лісові квитки), у яких сума Рентної плати в лісорубному чи лісовому квитках не перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня року, в якому сплачується Рентна плата;
б) лісокористувачів з іншої області, які сплачують Рентну плату повністю до видачі їм спеціального дозволу за місцезнаходженням лісової ділянки, на якій здійснюється заготівля деревини.
Відзначимо, що змінами передбачено збільшення ставки Рентної плати за результатами господарської діяльності у 2017 році. Детальніше про це та подання звітності з Рентної плати йдеться у листі ДФС України від 30.01.2017 №2070/7/99-99-12-03-04-17 «Про рентну плату за спеціальне використання лісових ресурсів».

Повідомте ДФС про найманого працівника

Відповідно до частини третьої статті 24 Кодексу законів про працю, працівник не може бути допущений до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Отримали дохід від здачі в оренду квартири – задекларуйте його

Отриманий у 2016 ріці дохід від здачі в оренду квартири фізичній особі, незареєстрованій як самозайнята особа, необхідно оподаткувати податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором – 1,5 %.
Наприклад, дохід становить 15 тис. грн. Відображаємо його у колонці 3 рядка 10.3 розділу ІІ декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація).
Розраховуємо податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб 15000,00 грн х 18% = 2700,00 грн. Отриману суму відображаємо у колонці 6 рядка 10.3 розділу ІІ декларації як суму, що підлягає сплаті до бюджету.
Податкове зобов’язання з військового збору розраховуємо так: 15000,00 грн х 1,5% = 225,00 грн. Зазначену суму відображаємо у колонці 7 рядка 10.3 розділу ІІ декларації як суму, що підлягає сплаті до бюджету.
Крім того, проставляємо позначку «х» про надання в оренду майна в розділі «Відомості про власне нерухоме (рухоме) майно та/або майно, яке надається в оренду (суборенду)», де зазначаємо категорію об’єкта (для квартир – 3), адресу та інше.
Нагадаємо, що з 1 січня стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року. Граничні строки подання декларації для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2016 рік – 03.05.2017.
При необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи у Центрах обслуговування платників.

Водяний податок: особливості адміністрування

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до статті 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та збільшено ставки рентної плати за спеціальне використання води (далі – Плата), які застосовуються при обчисленні податкових зобов’язань з Плати за результатами господарської діяльності у 2017 році. Платники Плати обчислюють суму Плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкову декларацію за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927, за І-ІV квартали 2017 року.
Податкові декларації Плати подаються платниками Плати контролюючим органам за місцем податкової реєстрації. Платниками Плати визначені суб’єкти господарювання – водокористувачі відповідно до пункту 255.1 ПКУ, неплатниками - визначені пунктом 255.2 статті 255 ПКУ.
Перелік обсягів води, за які Плата не справляється, визначено підпунктом 255.4.1 пункту 255.4 статті 255 ПКУ. Більш детально про це та терміни подання та строки сплати йдеться у листі ДФС України від 30.01.2017 р. №2070/7/99-99-12-03-04-17 «Про рентну плату за спеціальне використання води».

Строк подання юридичними особами – власниками земельних ділянок податкової декларації плати за землю – 20 лютого

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з п.286.2 ст.286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.3 ст.286 ПКУ).
Детальніше у підкатегорії 112.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zіr.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Кампанія декларування доходів, отриманих у 2016 році, триває!

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу, що декларувати свої доходи – це конституційний обов’язок громадян (ч.2 ст.67 Конституції України).
Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі – ПКУ) громадяни, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), розподіляються на дві категорії:
осіб, які зобов’язані подавати річну Декларацію;
осіб, які мають право подати Декларацію добровільно у разі реалізації права на податкову знижку.
Форма Декларації, за якою здійснюється декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків у 2016 році, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.
За вибором платника податків Декларації подаються за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів:
особисто платником або уповноваженою на це особою;
надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису

Подання Декларацій в електронній формі

Для цього платнику податків потрібно:
отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), який безкоштовно видається Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (далі – АЦСК ІДД ДФС);
авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.
Детальну інформацію щодо порядку підготовки документів, необхідних для реєстрації та отримання послуг ЕЦП, можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskіdd.gov.ua/r_kor
Детальніше про режим роботи та контактні телефони пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна дізнатися у розділі «Контакти» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС за посиланням: http://acskіdd.gov.ua/contacts

Граничні терміни подання декларацій про майновий стан і доходи фізичними особами – платниками податків

Для різних категорій фізичних осіб встановлено різні граничні строки подання податкових декларацій про майновий стан і доходи (далі – Декларація), а саме:
для громадян і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та які зобов’язані подати Декларації – до 1 травня року, що настає за звітним (п.п.49.18.4 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ));
Звертаємо увагу, що п.49.20 ст.49 ПКУ визначено, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
Враховуючи норми п.49.20 ст.49 ПКУ останній день подання Декларації за 2016 рік для громадян і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та які зобов’язані подати Декларації – 3 травня 2017 року;
для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (п.п.49.18.5 п.49.18 ст.49 ПКУ).
Отже, останній день подання Декларації за 2016 рік для таких осіб – 9 лютого 2017 року;
для громадян, які мають право на податкову знижку – по 31 грудня (включно) наступного за звітним податкового року (п.п.166.1.2 п.166.1 ст.166 ПКУ).
Звертаємо увагу, якщо платник податку до кінця податкового 2017 року не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного 2016 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п.166.4.3 п.166.4 ст.166 ПКУ);
для платників податку – резидентів, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, – не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п.п.179.3 ст.179 ПКУ).

Внесені зміни до Положення про митні декларації

З 01.02.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.01.2017 №27 «Про внесення змін до Положення про митні декларації» (далі – Постанова №27).
З метою покращення умов здійснення зовнішньоекономічної діяльності, приведення нормативно-правових актів з питань державної митної справи у відповідність із Митним кодексом України Постановою №27 внесено зміни до пунктів 26 та 37 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450 «Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій».
Постановою №27 передбачено подання додаткової митної декларації та сплату митних платежів у місяці переміщення товарів через митний кордон України за періодичною митною декларацією.
Крім того, відповідно до змін, внесених Постановою №27, митним органом заповнюється та оформляється аркуш коригування у разі внесення до митної декларації змін, пов’язаних із доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі у зв’язку зі скасуванням рішення митного органу, та пов’язаних з коригуванням вартості товару, що вивозиться за межі митної території України для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням, якщо таке коригування не призведе до зменшення суми податків, що підлягає сплаті до бюджету.
Постанова №27 опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 01.02.2017 №19.

Надання соціальної допомоги контролюватиметься державою

Кабінет Міністрів України схвалив проект закону «Про забезпечення державного контролю під час надання соціальної підтримки», повідомляє прес-служба Міністерство соціальної політики України.
Законопроект передбачає ефективний контроль під час надання соціальної допомоги, попередження і вчасне виявлення випадків порушення при призначенні соціальної підтримки тощо.
Як зазначається, державний контроль під час надання соціальної підтримки з 1 січня 2018 року здійснюватиметься соціальними інспекторами, які будуть посадовими особами територіальних органів Мінсоцполітики — соціальних інспекцій.
Проект розроблено з метою виконання Україною Угоди про позику між Україною і Міжнародним банком реконструкції та розвитку щодо модернізації системи соціальної підтримки населення України та задля підвищення ефективності надання державної підтримки.
Після прийняття законопроекту Парламентом буде розроблено низку нормативно-правових актів, які передбачатимуть заходи щодо здійснення соціального інспектування. (детальніше - http://www.vіsnuk.com.ua/uk/news/100004034-nadannya-sotsіalnoyі-dopomogі-kontrolyuvatіmetsya-derzhavoyu)

Замість санкцій – приписи

Мінсоцполітики доручило у разі виявлення у роботодавців порушень замість штрафних санкцій застосовувати приписи. Відповідне доручення направлено до Держслужби праці. За інформацією, оприлюдненою Міністром соціальної політики України Андрієм Ревою, наголошено на необхідності інформаційної та роз’яснювальної роботи з працедавцями.
На думку очільника Мінсоцполітики, такий підхід дасть людям змогу адаптуватися і правильно застосовувати законодавчі норми. Про те, що люди прагнуть до законослухняності, свідчить зростання кількості звернень роботодавців за додатковою інформацією. Крім того, Андрій Рева акцентував увагу на тому, що роз’яснень надано в декілька разів більше, аніж проведено перевірок. (http://www.vіsnuk.com.ua/uk/news/100004035-zamіst-sanktsіy-prіpіsі)

Пов'язані особи — як визначаються?

Якщо дві пов’язані фізичні особи безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіють корпоративними правами юридичних осіб у розмірі 20 і більше відсотків у кожній такій юридичній особі, то такі юридичні особи вважаються пов’язаними.
За наявності обставин, зазначених в абзаці першому пп. 14.1.159 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, юридичні та/або фізичні особи, які є сторонами господарської операції, мають право самостійно визнати себе для цілей оподаткування пов'язаними особами з підстав, не передбачених у підпунктах «а» — «в» цього підпункту.
Водночас повідомлено, що контролюючий орган в судовому порядку може довести на основі фактів і обставин, що одна юридична або фізична особа здійснювала практичний контроль за бізнес-рішеннями іншої юридичної особи та/або що та сама фізична або юридична особа здійснювала практичний контроль за бізнес-рішеннями кожної юридичної особи (пп. 14.1.159 п. 14.1 ст. 14 Кодексу). (Лист ДФС України від 20.01.2017 р. №1023/М/99-99-15-02-02-14)

Штрафи за порушення трудового законодавства пропонують зменшити

Депутати хочуть переглянути закон, яким збільшено розмір мінімальної заробітної плати, і зменшити розміри штрафів за порушення трудового законодавства.
На розгляд Верховної Ради було подано законопроект № 6038 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення прав працюючих громадян», що передбачає перегляд Закону України від 06.12.2016 № 1774-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», яким, зокрема, було внесено зміни до Кодексу законів про працю України та Закону України «Про оплату праці» і збільшено розмір мінімальної заробітної плати.
Обґрунтовуючи свою точку зору, автори законопроекту зауважують, що при прийнятті Закону № 1774-VІІІ було вибірково замінено категорію мінімальної заробітної плати, що була ключовим соціальним стандартом у формуванні усієї системи оплати праці, на категорію прожиткового мінімуму, зокрема щодо визначення розміру заробітної плати працівників державних органів.
Депутати наполягають на доцільності вдосконалення системи оплати праці шляхом перегляду співвідношення між розмірами заробітної плати відповідних категорій працівників, а не вибіркової відмови від законодавчо встановленого мінімального розміру заробітної плати як вихідного параметра визначення заробітної плати для всіх працівників. Детальніше на http://www.vіsnuk.com.ua/uk/news/100004038-shtrafі-za-porushennya-trudovogo-zakonodavstva-proponuyut-zmenshіtі

Звіт про контрольовані операції

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797). Законом № 1797 передбачено перенесення граничного строку подання звіту про контрольовані операції з 1 травня на 1 жовтня року, наступного за звітним.
Платник податків має право виправляти помилки та недоліки звіту шляхом направлення до контролюючого органу нового (до закінчення граничного строку) або уточнюючого (після закінчення граничного строку) звіту про контрольовані операції.
Водночас подання платником податку уточнюючого звіту не звільняє його від відповідальності, передбаченої за несвоєчасне декларування усіх операцій у раніше поданому звіті.
Також Кодекс забороняє платнику податків подавати уточнюючий звіт про контрольовані операції під час проведення документальних перевірок.
Звертаємо увагу, що звіт про контрольовані операції за 2016 звітний рік має подаватись згідно з вимогами підпункту 39.4.2. Кодексу до 1 жовтня 2017 року, але інформація щодо контрольованих операцій, здійснених платником податків у 2016 році, зазначається у звіті з урахуванням та відповідно до критеріїв, які діяли у 2016 році під час здійснення господарських операцій. Тобто мають використовуватись норми підпункту 39.2.1 Кодексу у редакції, що діяла до 01.01.2017.

Зміни в трансфертному ціноутворенні: від нових критеріїв до відповідальності

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон № 1797). Одною з основних змін Закону № 1797 стосовно трансфертного ціноутворення є збільшення вартісних критеріїв для визнання операцій контрольованими.
Підпунктом 39.2.1.7 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) передбачено збільшення вартісних критеріїв, за умови досягнення яких у звітному році операції визнаються контрольованими: втричі збільшено обсяг річного доходу платника податків (з 50 млн. грн. до 150 млн. грн.) та вдвічі збільшено обсяг операцій платника з одним контрагентом (з 5 млн. грн. до 10 млн. грн.).
Слід зазначити, що нові критерії визнання господарських операцій контрольованими поширюються на операції, які проводяться платниками податків, починаючи з 1 січня 2017 року.

Заборгованість суб’єктів господарювання непідконтрольних територій можуть визнати безнадійною

Законодавці взялися врегулювати питання із заборгованістю, яка виникла у суб’єктів господарювання на територіях, непідконтрольних Україні. У новому законопроекті визначено категорію безнадійної заборгованості для тих, хто через неможливість вести господарську діяльність неспроможний обслуговувати раніше взяті на себе боргові зобов’язання.
Так, законопроектом № 6030 «Про внесення змін до підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України щодо безнадійної заборгованості суб’єктів господарювання, які втратили можливість здійснення господарської діяльності на тимчасово неконтрольованих територіях» запропоновано підрозділ 4 розділу XX Податкового кодексу України доповнити пунктом 41такого змісту: «41. Тимчасово, на період дії Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», сума основної заборгованості (її частини), а також суми пені, процентів та/або штрафів, нараховані на основну суму заборгованості (її частину), визнаються безнадійною заборгованістю у разі якщо боржник відповідно до зазначеного Закону належить до категорії суб’єктів господарювання, які втратили можливість здійснення господарської діяльності на тимчасово неконтрольованих територіях, а також якщо прострочення погашення такої заборгованості (її частини) становить понад 360 днів.
У разі застосування цього пункту підпункти 139.3.2 — 139.3.4 пункту 139.3 статті 139 цього Кодексу в частині обмежень використання резерву у зв’язку із припиненням визнання активу не застосовуються та фінансовий результат до оподаткування не змінюється». http://www.vіsnuk.com.ua/uk/news/100004040-zaborgovanіst-subyektіv-gospodaryuvannya-nepіdkontrolnіkh-terіtorіy-mozhut-vіznatі-beznadіynoyu)

Штучні перешкоди на шляху електронного документообігу усунуть

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 6028 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо укладення договорів у вигляді електронного документа».
Законотворці пояснюють необхідність такого Закону тим, що застосування електронних носіїв обмежується недосконалою техніко-юридичною конструкцією частини 3 статті 207 Цивільного Кодексу України (ЦКУ): «укладання правочинів, договорів на електронних носіях з дотриманням всіх необхідних обов’язкових, реквізитів, встановлених законодавством, можливе після нанесення на паперові носії зразків відповідних аналогів власноручних підписів сторін таких правочинів або договорів».
На думку авторів законопроекту, чинна редакція частини 3 статті 207 ЦКУ таким чином штучно стримує розвиток цивільного обороту.
У законопроекті народні обранці, зокрема, пропонують дозволити банкам вчиняти правочини у вигляді електронного документа з використанням ЕЦП у випадках, встановлених законодавством або за письмовою згодою сторін з дотриманням законодавства про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення (кредитні договори, договори банківського вкладу, договори банківського рахунку).

Коли можна не звітувати за спецвикористання води

Якщо суб’єкт господарювання, зареєстрований платником рентної плати за спецвикористання води, планує здійснювати у звітному (податковому) році використання води виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, то він має право на підставі заяви, складеної у довільній формі, повідомити не пізніше граничного терміну подання податкової звітності з плати за І квартал звітного (податкового) року відповідний контролюючий орган про відсутність у нього у звітному (податковому) році об’єкта оподаткування платою та не подавати податкову звітність з плати протягом податкового (звітного) року.
Нагадуємо, що граничними термінами подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спецвикористання води за І квартал 2017 р. є 10 травня та 19 травня 2017 р. відповідно.
Водночас якщо у суб’єкта господарювання, зареєстрованого платником рентної плати, у деяких звітних (податкових) періодах звітного (податкового) року відсутній об’єкт оподаткування у зв’язку з використанням обсягів води у таких періодах виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, то оскільки податкова звітність з плати подається наростаючим підсумком, такий суб’єкт господарювання повинен подавати до контролюючого органу податкову звітність з плати до кінця звітного (податкового) року. (Лист ДФС України від 30.01.2017 р. № 2069/7/99-99-12-03-04-17)

Ухилятися від сплати податків стане складніше

Україна і США підписали міжурядову угоду про застосування в Україні положень закону США FATCA «Про податкові вимоги до іноземних рахунків».
Міністр фінансів України Олександр Данилюк зазначив, що угода є багатосторонньою, і 60 держав, включаючи країни — члени ЄС, вже приєдналися до неї.
«Переговори щодо цієї угоди тривали близько 4 років, але завдяки активізації співпраці їх вдалося фіналізувати і вийти на підписання документа. Угода дає змогу зменшити можливості фінансових махінацій, поліпшити обмін інформацією й посилити наше партнерство із США», — зазначив Олександр Данилюк.
З його слів, наразі пріоритет роботи Мінфіну — спільно з партнерами ефективно протидіяти ухиленню від сплати податків або застосування подвійного оподаткування.
FATCA (Foreіgn Account Tax Complіance Act), прийнято в США в 2010 році. Згідно з його нормами, іноземні банки зобов’язані або стати податковими агентами американської податкової служби, або ризикувати тим, що з міжнародних банківських переказів можуть бути примусово утримані 30 % коштів, якщо банк-контрагент або банк-кореспондент вважатиме, що одержувачем платежу є особа, яка підлягає оподатковуванню в США, а джерелом коштів, що переказуються, є дохід, пов’язаний з США. Збереженню коштів сприяє саме прозорість платежів і всієї податкової інформації.

На 16 % видобуток нафти став дешевшим

Ставки рентної плати за користування надрами для видобування нафти зменшено для обсягів, що видобуваються з покладів:
до 5 000 метрів, із 45 % на 29 % вартості обсягів видобутої нафти що обчислена за фактичними цінами реалізації;
понад 5 000 метрів, із 21 % до 14 % вартості обсягів видобутої нафти, що обчислена за фактичними цінами реалізації.
Збільшено ставки рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, а саме:
для зберігання природного газу та газоподібних продуктів, нафти та інших рідких нафтопродуктів ставки збільшено на 10,5 %;
для витримування виноматеріалів, виробництва і зберігання винопродукції — на 10,2 %;
для вирощування грибів, овочів, квітів та інших рослин — на 9,7 %;
для зберігання харчових продуктів, промислових та інших товарів, речовин і матеріалів — на 10,9 %;
для провадження іншої господарської діяльності — на 10,6 %.
(Лист ДФС України від 30.01.2017 р. № 2071/7/99-99-12-03-04-17)

8 лютого затверджено новий Порядок сплати акцизу з пального

Сьогодні Кабмін затвердив постанову щодо Порядку зарахування акцизного податку з пального до місцевих бюджетів, розробленого Міністерством фінансів. Відтепер до місцевих бюджетів сплачуватиметься 13,44 % акцизного податку з виробленого та ввезеного пального.
Наприклад, ставка акцизного податку на бензини наразі становить 213,5 євро за 1 000 л, з цієї суми за кожні 1 000 л 28,7 євро (13,44 % ) спрямовуватиметься до місцевих скарбниць.
У відомстві переконані в ефективності нової моделі, яка сприятиме детінізації та підвищить ефективність сплати акцизного податку. Крім того, забезпечить стабільні надходження до місцевих бюджетів, що в поточному році позитивно вплине на соціально-економічний розвиток регіонів. Порядок передбачає:
зарахування частини (13,44 %) акцизного податку з виробленого та ввезеного пального до місцевих бюджетів;
щоденний розподіл частини акцизного податку з пального між місцевими бюджетами відповідно до часток для зарахування до місцевих бюджетів.
Частки для зарахування акцизного податку до місцевих бюджетів визначені на підставі фактичних нарахувань з роздрібної торгівлі пальним за 2016 рік на відповідній території.
Нагадаємо: торік було скасовано податок з роздрібного продажу палива у розмірі 5 %, який сплачувався до місцевих бюджетів, через тінізацію роздрібного продажу палива, що спричинило недонадходження акцизного податку з роздрібного продажу до місцевих бюджетів.

Якщо ФОП припиняє діяльність

ФОП на загальній системі оподаткування припиняє діяльність:
Запис про припинення підприємницької діяльності в держреєстр внесено у грудні 2016 р.:
Подається звіт за формою № Д5 із зазначенням типу форми «ліквідаційна» за 2016 р. з 01.01.2016 р. до дня держреєстрації припинення підприємницької діяльності.
Подається звіт за формою № Д5 із зазначенням типу форми «звітна» за 2016 р. (останній день подання — 09.02.2017 р.).
Запис про припинення підприємницької діяльності в держреєстр внесено у січні 2017 р.:
Подається звіт за формою № Д5 із зазначенням типу форми «ліквідаційна» за 2017 р. з 01.01.2017 р. до дня держреєстрації припинення підприємницької діяльності.
Сплачується ЄСВ, якщо у 2016 р. був дохід (прибуток), у день подання звіту за формою № Д5 із зазначенням типу форми «ліквідаційна».
Сплачується ЄСВ за 2016 р. (останній день сплати — 09.02.2017 р.) у разі якщо був дохід (прибуток).
Сплачується ЄСВ за січень 2017 р. із суми доходу (прибутку), який оподатковується ПДФО, але не менше за мінімальний страховий внесок — 704 грн у день подання звіту за формою № Д5 із зазначенням типу форми «ліквідаційна».

З 07.02.2017 р. збільшено квоти на відвантаження спирту для виробництва ліків

З 07.02.2017 р. набрали чинності зміни, внесені у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 05.01.2011 р. № 19, якими збільшено квоти на відвантаження спирту етилового для виробництва лікарських засобів.
Це дасть змогу вітчизняним виробникам у межах встановлених норм та відповідно до законодавства для виробництва лікарських засобів відвантажувати спирт етиловий без сплати ставки акцизного податку та сприятиме забезпеченню населення ліками за доступними цінами.
Зазначено, що ДФС здійснюватиме контроль за цільовим використанням спирту етилового. (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.02.2017 р. № 42)

Розміри дотацій залежатимуть від обсягів сплачених податків

Вчора на засіданні Кабміну було затверджено Порядок розподілу коштів держпідтримки агровиробникам. Для цього виділено понад 5 млрд. грн. Так, на підтримку тваринництва, садівництва і виноградарства, овочівництва та птахівництва дотації надаватимуться щомісяця, на рівних засадах та пропорційно до обсягів сплачених податків, — роз’яснили у Мінагрополітики.
У процесі обговорення вирішили обмежити птахівникам виплату дотацій до 50 % від загальної суми.
«Розподіл дотації буде абсолютно автоматичний. ДФС формує список усіх платників податків, передає його до Казначейства і в автоматичному режимі здійснює виплату», — наголошують у профільному відомстві.

Спрощено процедуру обліку та реєстрації платників податків

У Мін’юсті України 16.01.2017 р. за № 42/29910 зареєстровано наказ Мінфіну України, яким затверджено Зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого власним наказом від 09.12.2011 р. № 1588, та до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого власним наказом від 14.11.2014 р. № 1130.
Зокрема, передбачено, що у разі якщо платник податків визначить контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, у повідомленні за формою № 20-ОПП або заяві за формою № 5-ОПП, такий платник звільнятиметься від обов'язку подання до контролюючого органу заяви за формою № 17-ОПП.
Крім того, платники податків, якими укладено з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, зможуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Зазначені зміни наберуть чинності через 30 днів з дня опублікування наказу Мінфіну України від 21.12.2016 р. № 1125.

Колдоговори радять переглянути не пізніше березня

А в разі необхідності — укласти нові домовленості між працівниками та адміністрацією, — нагадують у Держпраці, що пов’язано зі змінами у трудовому законодавстві, зокрема новою методологією обчислення заробітної плати. Укласти колдоговори на наступний період відомство рекомендує не пізніше березня поточного року. Колдоговори мають обов’язково відповідати нормам трудового законодавства, а також положенням Генеральної угоди на 2016 — 2017 роки, галузевих угод, територіальної громади з регулювання соціально-економічних питань.
«Сучасний колективний договір, укладений з урахуванням можливостей підприємства, повинен ураховувати та забезпечувати життєво важливі потреби працівників — збереження робочих місць, гідну заробітну плату та недопущення її заборгованості, безпечні умови праці для збереження здоров’я, розширення соціальних гарантій та визначення конкретного механізму їх реалізації», — наголошують у Державній службі України з питань праці.

Просмотров: 598 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024