Купянский городской портал! Четверг, 28.03.2024, 19:23
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 14
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2017 » Март » 7 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 07.03.2017 р.
10:08
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 07.03.2017 р.

Мирослав Продан: Всі працівники Державної фіскальної служби України продовжують виконувати свої обов’язки

Кабінет Міністрів України поклав виконання обов'язків Голови Державної фіскальної служби України на в.о. заступника Голови ДФС Мирослава Продана. Відповідне рішення прийнято в ході засідання Уряду 03 березня 2017 року. 2 березня 2017 року, в ДФС проводились окремі слідчі дії працівниками НАБУ та САП. Конфліктних ситуацій не виникало. Державна фіскальна служба України діє виключно у правовому полі і у рамках своїх повноважень. Зазначимо, всі служби і структурні підрозділи ДФС працюють в штатному режимі, забезпечуючи безперебійну роботу всіх послуг і сервісів.
«Колектив фіскальної служби, співробітники центрального апарату і всіх регіональних підрозділів ДФС, продовжують працювати на своїх місцях і виконувати свої посадові обов'язки», – повідомив Мирослав Продан.

Розстрочення платежів не звільняє платника від обов'язку сплати податків

Процедура розстрочення сплати податків платниками - не новизна у податковому законодавстві України та має більш ніж двадцятирічну практику застосування.
Для прикладу, лише протягом 2014-2016 років майже 21 тис. платників скористались розстроченням. При цьому, найбільш активно ця процедура використовувалась підприємствами паливно-енергетичної галузі із значною часткою державного капіталу у статутних фондах. Тобто, прийняття рішень про розстрочення є одним із повсякденних напрямів роботи органів ДФС всіх рівнів.
На сьогодні, право платників на розстрочення сплати податків чітко визначене положеннями статті 100 Податкового кодексу України. Переважна більшість наданих розстрочень сплачується своєчасно та в повному обсязі. У випадку, якщо ж з будь-яких причин платник не забезпечив сплату розстрочених сум - виникає податковий борг, а майно такого платника передається у податкову заставу з подальшим застосуванням заходів стягнення, визначених Податковим кодексом України.
Детальніше на http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/288049.html

Повідомлення про оприлюднення проекту наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження змін до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків»

На офіційному web-сайті Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua ) розміщено проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження змін до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків».
Наказом Міністерства фінансів України від 2 червня 2015 року №524, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.06.2015 за № 751/27196 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 серпня 2016 року № 723), затверджено Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків. Новий Проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження змін до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків» (далі –Проект) розроблено з метою приведення у відповідність до норм Податкового кодексу України згідно із змінами, внесеними Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні». Детальніше на http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/288051.html

Одеські митники виявили колекцію старовинних монет

У пункті пропуску «Платоново» митного поста «Котовськ» Одеської митниці ДФС співробітники митниці спільно з УСБУ в Одеській області виявили 57 старовинних монет та орден Великої Вітчизняної війни.
Вони переміщувалися у валізі серед особистих речей в мікроавтобусі, який прямував до Росії.
Як з’ясувалося, власник колекції вирішив схитрувати. Сам полетів літаком, а старожитності передав ручною поклажею попутним автотранспортом.
Основну частину колекції складають монети часів Російської імперії: 24 мідних 1816-1915 років та 10 монет, зовні схожих на срібні, датованих 1877-1899 рр.
Є також 5 зовні схожих на срібні румунських монет 1942-1945 рр., 17 радянських монет 1921-1929 рр, кілька не ідентифікованих та орден Великої Вітчизняної війни. Старожитності вилучено та передано на експертизу, яка остаточно встановить їх культурну та історичну цінність.
Нагадаємо, що з 1 березня 2017 року митний пост «Котовськ» має назву «Подольськ».

Сергій Білан: У цьому році податковою міліцією ліквідовано 16 конвертаційних центрів

З початку поточного року працівниками податкової міліції припинено діяльність 16 конвертаційних центрів, якими було проконвертовано понад 3 млрд. грн. Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан.
За його словами, до складу злочинних «конвертів» входило 174 транзитно-конвертаційних підприємств. За результатами оперативних дій накладено арешт на готівкові та безготівкові кошти на загальну суму 13,6 млн. гривень. "Особам, що входили до складу конвертаційних центрів оголошено 6 підозр. За результатами проведених заходів до бюджету стягнуто 95,2 млн. гривень", - наголосив Сергій Білан.
Нагадаємо, що протягом 2016 року податковою міліцією було припинено діяльність 77 конвертаційних центрів, якими було проконвертовано 27 млрд. гривень. За результатами відпрацювання підприємств реального сектору економіки – користувачів послуг «конвертаційних центрів» стягнуто понад 1 млрд. 240 млн. гривень.

Дві старовинні ікони затримали при спробі незаконного переміщення через кордон на Чернігівщині

Співробітники Чернігівської митниці ДФС та прикордонники під час здійснення прикордонно-митного контролю потягу «Санкт-Петербург - Київ» у пункті пропуску «Горностаївка-Терюха» вилучили дві старовинні ікони.
Громадянин РФ, який прямував даним потягом в Україну, заявив усно та письмово, що переміщує тільки особисті речі. Ікони були виявлені в його дорожній сумці при проведенні митного огляду. Обидві ікони намальовані на дереві та мають ознаки старовини. На одній зображення Богоматері з немовлям, на іншій – ліку Святого. Обидві святині мають численні пошкодження.
Відповідно до законодавства України для ввезення даних предметів потрібно свідоцтво на право вивезення з держави, з якої вивозяться культурні цінності. Митники склали протокол про порушення митних правил, за яким вилучили ікони. Після проведення необхідних процедур та проведення мистецтвознавчої експертизи справу передадуть до суду.

Припинено спробу ввезення в Україну набоїв до вогнепальної нарізної зброї

Співробітниками Закарпатської митниці ДФС у взаємодії з оперативною групою Міжрегіональної митниці ДФС на митному посту «Ужгород» Закарпатської митниці ДФС під час здійснення митного контролю автомобіля «Honda CRV» під керуванням громадянина Словаччини, який прямував в Україну, було виявлено 35 набоїв до вогнепальної нарізної зброї калібром 9 мм «Browning Court» в упаковці виробника.
Набої до вогнепальної зброї знаходилися у скриньці між передніми сидіннями салону автомобіля серед особистих дрібних речей.
Для проходження митного контролю громадянин обрав «зелений коридор», декларуючи такими діями відсутність у нього будь-яких товарів та предметів, які потребують обов’язкового декларування.
По даному факту направлено повідомлення до УСБУ в Закарпатській області. Зазначене правопорушення буде кваліфіковане за ст.201 «Контрабанда» Кримінального Кодексу України. На даний час тривають слідчі дії.

Митниками припинено спробу незаконного переміщення на територію Євросоюзу партії сигарет вартістю понад 26 тис. грн.

У пункті пропуску «Чоп-Захонь» Закарпатської митниці оперативною групою Міжрегіональної митниці ДФС у взаємодії з працівниками Закарпатської митниці припинено спробу незаконного переміщення партії сигарет на територію Євросоюзу.
Під час проведення митного огляду транспортного засобу, який прямував по «червоному коридору», було виявлено сигарети з фільтром марок «Marlboro Gold», «Marlboro», «Parliament», «Rothmans Demi» кількістю 1030 пачок та загальною вартістю 26,4 тис. грн. Сигарети були приховані від митного контролю під декоративною обшивкою стелі по всьому периметру салону автомобіля.
Наразі за даним фактом складено протокол про порушення митних правил, дії водія - громадянина Румунії, кваліфіковано за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України, санкції якої передбачають накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів з їх конфіскацією, а також транспортних засобів зі спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України. Загальна вартість вилученого за протоколом про порушення митних правил сигарет та автомобіля складає 112,8 тис. грн.

Євген Бамбізов: Офісом великих платників стягнуто до бюджету 168 млн. грн. податкового боргу з ПАТ «Укрнафта»

Нещодавно Верховна Рада України внесла зміни до ст. 95 Податкового кодексу України. Завдяки їм борг на суму понад 5 млн. грн. з підприємств, що самостійно декларують зобов’язання, але не сплачують податки, надано право стягувати контролюючому органу безпосередньо на підставі рішення керівника, а не на підставі рішення суду, як було раніше. Про це розповів начальник Офісу великих платників ДФС Євген Бамбізов.
«Протягом 2015–2017 років ПАТ «Укрнафта» поступово нарощувала борги перед бюджетом за самостійно задекларованими грошовими зобов’язаннями, які на сьогодні сягнули захмарних висот та склали майже 12,8 млрд. грн., в т.ч. з податку на прибуток 1,5 млрд. грн. та ПДВ 0,4 млрд. грн. Але всі дії Офісу великих платників щодо стягнення податкового боргу з ПАТ «Укрнафта» блокувалися рішеннями судів» - зазначив Євген Бамбізов.
За його словами, ухвалою Вищого адміністративного суду України податкову вимогу та рішення про опис майна, виставлені Офісом великих платників, залишено в силі, а акти опису майна на загальну суму 11,2 млрд. грн. рішеннями апеляційної інстанції скасовано. Наразі Офіс великих платників вживає активних заходів щодо скасування цього рішення.

Важлива інформація для платників про перенесення зустрічі

Управління аудиту ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що у зв’язку зі скороченим робочим днем напередодні свята 8 березня, зустріч з керівниками підприємств, бухгалтерів, ліквідаторів для обговорення проблемних питань, які пов’язані із ліквідацією підприємств, та надання практичної консультаційної допомоги переноситься з 07.03.2017 року на 14.03.2017 року на 16:00.

Раритетні речі залишились в Україні

Напередодні на митному посту «Плетенівка» харківськими митниками в результаті відпрацювання інформації СБУ області виявлені старовинні речі.
30-річний громадянин України намагався не задекларувавши вивезти в Росію раритетні речі: шість бубенців з металу жовтого кольору, з написом «VICTORIA», кожен з яких знаходився в окремій дерев’яній скриньці з одного боку закритої склом; самовар з металу жовтого кольору з написом «БРАТЬЕВЬ ПЕТРОВИХЬ ВЬ ТУЛЬ» «СЬ 1850 гг.» та друкарськумашинку з металу чорного кольору з написом «Contine». Предмети знаходились на задньому сидінні автомобілю громадянина. Відносно чоловіка складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України.
В Харківській митниці ДФС нагадують, що предмети, які виготовлені до 1950 року, та твори друку, які видані до 1945 року, при переміщенні потребують подання дозволу Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України або експертного висновку, виданого державними установами, закладами культури, іншими організаціями, уповноваженими на проведення державної експертизи культурних цінностей.

Під час одержання неправомірної вигоди у сумі 20 тисяч гривень затримано працівників ГУ ДФС у Харківській області

Міжвідомчою слідчо-оперативною групою у складі працівників Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області, УСБУ у Харківській області, УЗЕ НП у Харківській області та Харківської обласної прокуратури, під час одержання неправомірної вигоди у сумі 20 тисяч гривень затримано двох працівників ГУ ДФС у Харківській області. Вказані кошти службовці вимагали та одержали від суб’єкта господарювання за невідображення у акті перевірки виявлених порушень.
За вказаним фактом ведеться досудове розслідування у кримінальному проваджені за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України).

Оновлено форму податкової накладної, порядок їх заповнення та порядок заповнення звітності з ПДВ

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що з 01 березня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» (далі – Наказ № 276). Цим Наказом, зокрема викладено в новій редакції:
форму податкової накладної, затверджену наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі – Наказ № 1307);
форми податкової декларації з податку на додану вартість; уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок; розрахунку податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 (далі – Наказ № 21).
Також внесено зміни до порядків заповнення податкової накладної та податкової звітності з ПДВ, затверджених наказами № 1307 та № 21 відповідно.

Репетиторів запрошуємо до декларування доходів

Вчителі та викладачі, які минулого року надавали репетиторські послуги, проте не були зареєстровані як суб’єкти господарської діяльності, зобов’язані зареєструватися, а також включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та задекларувати їх шляхом подання до територіальних органів ДФС декларації про майновий стан і доходи за 2016 рік. Зробити це слід до 3 травня включно поточного року за місцем своєї податкової адреси. Доходи від надання репетиторських послуг оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором 1,5%.
До репетиторських послуг належить підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових, дипломних робіт тощо. Подати декларацію про майновий стан і доходи можна як у паперовому вигляді, так і засобами сучасних інформаційних технологій.

Салтівська ОДПІ: надходження до Зведеного бюджету значно перевищили минулорічні

Протягом січня поточного року до Зведеного бюджету від платників, що зареєстровані в Салтівській ОДПІ (м. Куп’янськ, Куп’янський, Дворічанський, Шевченківський, Вовчанський та Великобурлуцький райони) надійшло понад 172 млн. грн. податкових платежів.
Із загальної суми до Державного бюджету було спрямовано майже 81,5 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 50,8 млн. грн, темп росту склав 266%.
До Місцевого бюджету направлено 90,5 млн. грн., темп росту до минулорічних показників склав 143,2 % (+27,3 млн. гривень).
Значні суми надійшли з податку на доходи фізичних осіб – 68,2 млн. грн., податку на прибуток - 5,7 млн. грн., податку на додану вартість – 38 млн. грн., плати за землю – 12,95 млн. грн., єдиного податку -19,96 млн. грн., акцизного податку – 2,86 млн. грн., військового збору – 4,6 млн. грн.

Понад 27 млн. грн. ПДФО надійшло до зведеного бюджету від платників – куп'янчан

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова, за січень-лютий 2017 року платники податків - юридичні особи та фізичні особи-підприємці м. Куп'янська, які перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ, сплатили до зведеного бюджету 27 766,7 тис. грн. податку на доходи з фізичних осіб, темп росту до аналогічного періоду минулого року склав 130,5%. До місцевого бюджету надійшло 20,8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження ПДФО збільшились на 4,87 млн. грн.
«Сплата податку на доходи фізичних осіб – це вагомий внесок у місцеву казну. Тому сумлінне дотримання роботодавцями трудових відносин з найманими працівниками – є гарантією успішного розвитку місцевих громад», - наголошує посадовець.

«Спрощенці» Куп'янського району спрямували до місцевих бюджетів понад 2 мільйони гривень єдиного податку.

Протягом двох місяців 2017 року спостерігається позитивна динаміка надходжень від платників єдиного податку Куп'янщини. Протягом січня-лютого поточного року суб’єкти господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування, поповнили місцевий бюджет на 2 020,7 тисяч гривень, що на 408 тисяч гривень більше від надходжень аналогічного періоду минулого року. Так фізичними особами-підприємцями за два місяці поточного року сплачено 755,5 тисяч гривень, юридичними особами – платниками ІІІ групи сплачено 209,5 тисяч гривень, а сільгоспвиробниками (платниками IV групи) спрямовано до місцевого бюджету 1,055 млн. гривень, що понад 500 тисяч гривень більше ніж в минулому році.
Нагадаємо, що з початку поточного року у законодавстві відбулися зміни, які стосуються платників єдиного податку. Зокрема, встановлено ставки єдиного податку для платників першої групи у відсотках до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового року. Таким чином ставка єдиного податку для платників першої групи (до 10% прожиткового мінімуму) в 2017 році складає до 160,00 грн. (у 2016 році складала до 137,80 грн.). Строк сплати податку – до 20 числа поточного місяця.
Для платників другої групи залишено діючу прив'язку до розміру мінімальної заробітної плати. Тож ставка податку для платників другої групи (до 20% мінімальної заробітної плати) у 2017 році складає до 640 грн. (у 2016 році складала до 275,60 грн.). Рішеннями місцевих рад ставки можуть бути змінені. Також підвищено на 15 відсотків ставки єдиного податку для платників 4 групи.

Платниками Великобурлуччини з початку року сплачено понад 6,5 млн. грн. ЄСВ

Як повідомила заступник начальника – начальник Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Людмила Воловик, протягом січня-лютого 2017 року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування в Куп’янському районі становить 6 526,5 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження єдиного внеску збільшилось на 2,1 млн. грн.
Як нагадала посадовець, минулого року система справляння єдиного внеску зазнала змін. З метою легалізації заробітних плат та зменшення навантаження на фонд оплати праці вдвічі зменшено ставку ЄСВ – до 22 відсотків. У 2017 році розмір ставки ЄСВ не змінився.
Цього року, в зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати, сума мінімального страхового внеску на місяць становить 704 гривні на місяць (3 200 грн. х 22% = 704 грн.).

Понад 700 тис. грн. акцизного податку надійшло до місцевих бюджетів від платників Вовчанського району

В січні-лютому цього року до місцевих бюджетів Вовчанського району надійшло 753 тис. грн. акцизного податку, чим зумовлено перевиконання минулорічних показників на 125,0 тисяч гривень.
Як нагадали фахівці Салтівської ОДПІ, з 01 січня 2017 року діють нові ставки акцизного податку на пальне, алкогольні напої, що не маркуються марками акцизного податку (до 8,5 відс. об’ємних одиниць), коньяки, тютюн і тютюнові вироби, а з 01 березня почнуть діяти нові ставки акцизного податку на алкогольні напої, що підлягають маркуванню марками акцизного податку.
Про розмір ставок та інші зміни акцизного податку детально можна ознайомитися у листі ДФС України від 08.02.2017 №3080/7/99-99-12-03-03-17 «Про законодавчі зміни в частині акцизного податку».

Платники Дворічанщини сплатили майже 400 тисяч «оборонного» податку

Заради миру та збереження територіальної цілісності держави цього року платники Дворічанського району сплатили 399,7 тисяч грн. військового збору, що перевищило минулорічні показники на 71,4% (+165 тисяч грн).
Салтівська ОДПІ нагадує, що об’єкт оподаткування військовим збором визначений статтею 163 Податкового кодексу України. До нього, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо. Цього року доходи фізичних осіб теж оподатковуються військовим збором. Ставка військового збору становить 1,5%. Звертаємо увагу, що лише платники єдиного податку не сплачують військовий збір, решта податкових агентів є платниками військового збору.
За порушення правил нарахування, утримання та сплати податків у джерела виплати передбачено накладення штрафу у розмірі від 25 до 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Понад 1,8 мільйонів плати за землю надійшло до місцевого бюджету Шевченківського району

З початку року платники земельного податку Салтівської ОДПІ, що зареєстровані на території Шевченківського району, сплатили до місцевого бюджету 1 853,1 тисяч грн., що на 219,7 тисяч грн. перевищило показники минулого року.
Нагадаємо, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

У січні-лютому ц.р. фахівцями Салтівської ОДПІ надано більше 2,5 тисяч адміністративних послуг

Упродовж січня-лютого 2017 року в Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ звернулось понад двадцяти семи тисяч відвідувачів. За цей період часу їм надано 2553 адміністративні послуги. Про це повідомляють у відділі обслуговування платників Салтівської ОДПІ.
Серед найбільш популярних серед відвідувачів залишається послуга з видачі картки платника податків, якою скористалися 1522 платники. Також зареєстровано 188 книг обліку доходів і витрат, 182 книги обліку розрахункових операцій, видано 36 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію). Витяги з Реєстру платників єдиного податку отримали 183 платники, які обрали спрощену систему оподаткування, платниками єдиного податку зареєстровано 122 суб’єктів господарювання.
Податківці нагадують, що в Центрах обслуговування платників Салтівської ОДПІ надається широкий спектр безоплатних послуг для відвідувачів. Серед них: приймання податкової звітності, отримання послуги з внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника, отримання податкової консультації тощо. Також, з метою інформування платників про зміни в законодавстві, в Центрах розміщені інформаційні стенди з необхідною інформацією та розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури, тощо. Довідкове: Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ знаходяться за адресами: м. Куп'янськ, вул. Харківська,99, телефон консультанта – модератора: (05742) 57450 та м. Вовчанськ, вул. Гоголя, 53, телефон консультанта – модератора: (05741) 4-49-92.

Про нововведення в податковому законодавстві

Відповідно до змін, внесених до Податкового кодексу, на період до 31 грудня 2021 року запроваджено «податкові канікули» для платників податку на прибуток, в яких річний обсяг доходів не перевищує 3 мільйони гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати працівників є не меншим, ніж дві мінімальні заробітні плати. Як повідомила в.о. начальника Салтівської ОДПІ Наталія Калашнікова, такі підприємства повинні відповідати одному із таких критеріїв:
утворені в установленому законом порядку після 1 січня 2017 року;
діючі, у яких протягом трьох послідовних попередніх років, щорічний обсяг доходів задекларованих в сумі, що не перевищує 3-х мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила від 5 до 20 осіб;
які були зареєстровані платниками єдиного податку в установленому законодавством порядку в період до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів робіт, послуг) становив до 3-х мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила від 5 до 50 осіб.
«У випадку перевищення визначених критеріїв у будь-якому звітному періоді - платники цієї категорії зобов'язані оподаткувати прибуток, отриманий у такому звітному періоді за ставкою 18 відсотків. Прийняті нововведення сприятимуть зменшенню податкового навантаження для суб’єктів господарювання, що в свою чергу матиме позитивний вплив на створення нових робочих місць, залучення інвестицій та економічне зростання країни в цілому», - наголошує Наталія Калашнікова.

Інші доходи, отримані фізичними особами – «єдинниками», необхідно задекларувати

Фізичні особи – підприємці, які протягом 2016 року отримали дохід від підприємницької діяльності на спрощеній системі оподаткування та інші доходи з джерел їх походження з України та/або іноземні доходи як громадяни (наприклад, дохід від надання майна у лізинг, оренду (суборенду), житловий найм (піднайм); інвестиційний прибуток; дохід від успадкованого чи отриманого у дарунок майна і т.д.), повинні задекларувати такі доходи у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
При цьому у рядку 8 «Категорія платника» Декларації зазначеним фізичним особам необхідно проставити позначку «Х» у клітинці «громадянин».
Граничний термін подання Декларації для таких осіб – 3 травня 2017 року, а термін сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору – до 1 серпня року, що настає за звітним, тобто останній день сплати за наслідками 2016 року – 31 липня 2017 року.
Звертаємо увагу, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (пункт 49.20 статті 49 Податкового кодексу України). Перенесення останнього дня сплати податкового зобов’язання, якщо останній день сплати припадає на вихідний або святковий день, чинним законодавством не передбачено.

В електронному кабінеті можна подавати в комплекті декларацію з додатками

Через онлай новий сервіс «Електронний кабінет платника податків» кожний платник має можливість формувати податкову звітність в електронному вигляді в одному пакеті (декларація + додатки) і відправляти її в органи ДФС в режимі реального часу. Використовуючи електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків», кожен платник економить час і має можливість не тільки підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, але і переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом.
Вхід в оновлений кабінет здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Отримання відомостей про доходи

В рамках електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонує сервіс:
«Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді».
Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді. Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення (тобто запит про суми виплачених доходів та утриманих податків за 2016 рік вже можна направляти).
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам (//sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid). Матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».

Як нараховується ЄСВ на винагороду за цивільно-правовими договорами?

У листі ДФС України від 15.02.2017 №3128/6/99-99-13-02-03-15 зазначено: якщо працівник підприємства, перебуваючи у трудових відносинах з роботодавцем, одержує дохід у вигляді заробітної плати та виконує роботу (надає послуги) відповідно до цивільно-правового договору, отримуючи винагороду, то до бази нарахування ЄСВ за звітний місяць включаються як заробітна плата (дохід), так і сума винагороди.
При цьому, якщо база нарахування ЄСВ буде меншою за розмір мінімальної зарплати, то єдиний внесок розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати та ставки ЄСВ у розмірі 22%.
Якщо працівник отримує дохід у вигляді винагороди за договором цивільно-правового характеру, який не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, ЄСВ нараховується виходячи з розміру 22% на фактично нараховану винагороду за договором цивільно-правового характеру незалежно від її розміру, але з урахуванням максимальної величини бази нарахування.

Працівники фіскальної служби взяли участь у семінарі щодо імплементації Угоди СОТ в Україні

Представник Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС взяв участь у проведенні семінару «Угода СОТ щодо спрощення процедур торгівлі в Україні: законодавчі та інституціональні перешкоди імплементації», який нещодавно відбувся у м. Київ.
Захід проходив за підтримки Програми розвитку комерційного права Міністерства торгівлі США (CLDP) та за участі представників Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної фіскальної служби України, Державної прикордонної служби України, Місії Європейського Союзу з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUBAM), представників приватного сектору і міжнародних організацій.
Головною метою заходу стало обговорення проектів законів і нормативно-правових актів, необхідних для ефективної та дієвої імплементації положень Угоди Світової організації торгівлі про спрощення процедур торгівлі (TFA), яка покликана спростити процедури транскордонної торгівлі та знизити витрати торгівлі, пов’язані з імпортом і експортом. Учасники семінару розглянули поточний стан функціонування підрозділів митного аудиту Головних управлінь ДФС у регіонах, а також обговорили шляхи їх інституціональної спроможності з урахуванням міжнародного досвіду.

Коли рахунок-фактура вважається первинним документом

Оформлений належним чином рахунок-фактура (інвойс) може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передачі тільки у разі його оплати, що підтверджується відповідними документами.
Документами, що підтверджують оплату, можуть бути платіжне доручення, розрахунковий чек, касовий чек, розрахункова квитанція, виписка з карткового рахунку, квитанція до прибуткового касового ордера тощо.
Рахунок-фактура може бути складений у паперовій або в електронній формі та повинен мати реквізити, які дають змогу ідентифікувати господарську операцію та її учасників, зокрема: назву підприємства, від імені якого складено рахунок-фактуру; назву контрагента; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь в оформленні рахунку-фактури. (Лист Мінфіну України від 16.02.2017 р. № ‎31-11410-06-5/4339)

За реалізацію технічно складних побутових товарів без РРО штрафуватимуть

Платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, цього року зобов’язані застосовувати РРО. Відповідне нововведення передбачає Закон від 20.12.2016 р. № 1791-VIII. Кабінет Міністрів України оприлюднив проект постанови, яким затверджено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО.
Перелік містить такі групи товарів: «Вироби із чорних металів», «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої, їх частини», «Електричні машини, обладнання та їх частини; апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя», «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання», «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні; медичні або хірургічні; їх частини та приладдя», «Годинники всіх видів та їх частини», «Музичні інструменти; їх частини та приладдя», «Зброя, боєприпаси; їх частини та приладдя», «Іграшки, ігри та спортивний інвентар; їх частини та приладдя». До затвердження зазначеного Переліку передбачені законодавством штрафи до ФОП-єдинників, які реалізують технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту, не застосовуються.

Якщо маєте паспорт нового зразка, пред’являти ідентифікаційний код до банку не потрібно

Банк, у разі пред’явлення фізичною особою — резидентом ID-картки, яка містить інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, здійснює ідентифікацію та верифікацію цієї особи без пред’явлення документа, що засвідчує її реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків. (Лист Нацбанку України від 23.02.2017 р. № 57-0007/14690)

З 1 березня — нові форми податкової накладної та декларації з ПДВ

З 01.03.2017 р. набрав чинності наказ Мінфіну України, яким внесено зміни до форми податкової накладної, затвердженої наказом від 31.12.2015 р. № 1307, та форми податкової декларації з ПДВ, уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, розрахунку податкових зобов'язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник ПДВ, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України, затверджених наказом Мінфіну України від 28.01.2016 р. № 21. (Наказ Мінфіну України від 23.02.2017 р. № 276)

Попереднє програмування РРО при реалізації пального є обов’язковим

Реалізація пального на АЗС має здійснюватися із застосуванням зареєстрованого, опломбованого у встановленому порядку та переведеного у фіскальний режим роботи РРО з використанням режиму попереднього програмування з роздрукуванням чеків установленої форми, в яких, зокрема, зазначаються найменування (з 01.01.2017 р. із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, яка складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується Законом України від 19.09.2013 р. № 584-VII «Про Митний тариф України»), ціна та кількість пального.
У разі проведення розрахункових операцій через РРО без використання режиму попереднього програмування найменування (для пального із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції (п. 6 ст. 17 Закону України від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).

За яких умов авансовий внесок при виплаті дивідендів не сплачується?

У разі, якщо сума дивідендів не перевищує значення об’єкта оподаткування товариства за відповідний податковий (звітний) рік, за результатами якого виплачуються дивіденди та грошове зобов'язання щодо якого погашене, авансовий внесок з податку на прибуток при виплаті дивідендів товариством не нараховується та не сплачується. (Лист ДФС України від 13.02.2017 р. № 2753/6/99-99-15-02-02-15)

Спрощено процедуру проведення валютних операцій

Зміни затверджено постановою Правління Національного банку України від 28 лютого 2017 року № 15 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України», яка набирає чинності з 22 березня 2017 року.
Як повідомляє прес-служба НБУ, спрощено процедуру проведення операцій клієнтів банків з купівлі іноземної валюти/перерахування коштів за межі України на користь нерезидентів та змінено порядок контролю з метою попередження ризикових валютних операцій на банківському ринку України.
Зокрема, клієнтам банків не потрібно чекати дозволу НБУ на проведення зазначених валютних операцій. Уповноважені банки інформуватимуть Національний банк про такі операції клієнтів після їх проведення.
У разі виникнення у НБУ сумнівів щодо законності операцій, до банку може бути направлена вимога, якою НБУ, зокрема, може призупинити здійснення окремих валютних операцій клієнтів.

Форму заяви для включення сільгоспвиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації вже затверджено

Мінфіном України затверджено дві форми заяв для сільгосптоваровиробників — про внесення до реєстру отримувачів бюджетної дотації та про зняття з реєстрації як отримувача бюджетної дотації.
Заява про внесення сільгосптоваровиробника до Реєстру заповнюється та подається в електронній формі або у паперовому вигляді у місяці, який передує початку податкового періоду, з якого особа матиме право на отримання бюджетної дотації, та протягом п'яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду, та розглядається контролюючим органом за місцем обліку особи як платника ПДВ.
Для внесення сільгосптоваровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації питома вага вартості сільськогосподарських товарів має становити не менше 75 % вартості всіх товарів, поставлених ним протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно. Для новоутвореного сільськогосподарського товаровиробника, зареєстрованого як суб'єкт господарювання, який провадить господарську діяльність менш як 12 календарних місяців, питома вага сільськогосподарських товарів розраховується за результатами кожного окремого звітного періоду.
Нагадаємо, що бюджетна дотація надається товаровиробникам, які провадять види діяльності, визначені у п. 161.3 ст. 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України».
Наказ набрав чинності з дня офіційного опублікування — 28.02.2017 р. (Наказ Мінфіну України від 23.02.2017 р. № 275)

Коли у звітності відображається ліквідація ОЗ?

Суб'єкт господарювання має право відобразити ліквідацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей на території проведення антитерористичної операції у податковій звітності на підставі положень пунктів 138.1 та 138.2 ст. 138 Податкового кодексу лише після проведення належним чином інвентаризації та документального підтвердження факту ліквідації таких основних засобів та товарно-матеріальних цінностей у бухгалтерському обліку. (Лист ДФС України від 17.02.2017 р. № 3339/6/99-99-15-02-02-15)

Податкові накладні за новою формою реєструються з 16.03.2017 р.

Податкові накладні за новою формою реєструються з 16.03.2017 р.
Мінфіном України видано наказ від 23.02.2017 р. № 276 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за № 269/30137 (далі — наказ № 276).
Вказаним наказом, зокрема, внесено зміни до форми податкової накладної (викладено в новій редакції) та порядку її заповнення.
Відповідно до пункту 5 наказу № 276 він набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування. Враховуючи те, що наказ № 276 опубліковано 28.02.2017 (Урядовий кур’єр), він набрав чинності 01.03.2017 р.
Пунктом 3 Порядку заповнення податкової накладної передбачено, що усі податкові накладні підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) за формою, чинною на день такої реєстрації.
Разом з тим, з метою створення комфортних умов для платників податку на додану вартість, а також доопрацювання програмного забезпечення для формування і подання податкових накладних/розрахунків коригування до реєстрації в ЄРПН (у зв’язку із внесенням вказаних змін), податкові накладні/розрахунки коригування прийматимуться до реєстрації в ЄРПН за новою формою (у редакції наказу № 276) починаючи з 16.03.2017 р. До вказаної дати податкові накладні/розрахунки коригування реєструються в ЄРПН за старою формою (до внесення змін наказом № 276).

Яка вартість дарунка не оподатковується

Якщо вартість дарунка, який надається платнику податків, не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2017 р. — 800 грн), то вона не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
У разі якщо вартість дарунка перевищує вказаний розмір, то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб як додаткове благо з урахуванням п. 164.5 ст. 164 Податкового кодексу, тобто коефіцієнт застосовується виключно до суми перевищення. (Лист ДФС України від 24.02.2017 р. № 2985/5/99-99-13-02-03-16)

В якому випадку сплачується ПДФО за успадковане майно

Дохід у вигляді вартості успадкованого майна, отриманий платником податку (спадкоємцем) (у т.ч. за правом представлення), який не є членом сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 % та військовим збором за ставкою 1,5 %. (Лист ДФС України від 21.02.2017 р. № 2548/Ф/99-99-13-02-03-14

Нововведення у порядку заповнення податкової накладної

Передбачено, що платники ПДВ, включені до реєстру отримувачів бюджетної дотації, у разі здійснення операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених п. 161.3 ст. 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України», складають окремі податкові накладні та зазначають у другій частині порядкового номера такої податкової накладної код «2».
Виключено норму щодо зазначення у зведених податкових накладних індивідуального податкового номеру «‎400000000000».

З червня зміняться правила видачі дозволів на спеціальне водокористування

Дозволи на спеціальне водокористування видаватимуться територіальними органами Держводагентства
Нагадаємо, що місяць тому, 7 лютого, ВРУ прийняла у другому читанні Закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, що регулюють відносини, пов’язані з одержанням документів дозвільного характеру щодо спеціального водокористування". 2 березня Закон від 07.02.2017 р. №1830-VIII був підписаний Президентом, а 4 березня опублікований. Набере чинності він через 3 місяці з дня його опублікування, тобто 04.06.2017 р.
Законом уточнено, що дозвіл на спеціальне водокористування видається територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку водного господарства (Держводагенство).
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на спеціальне водокористування здійснюється відповідно до Закону "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" в установленому КМУ порядку.

Як отримати дозвіл?

Для одержання дозволу на спеціальне водокористування юридична або фізична особа, фізична особа - підприємець має подати заяву (в паперовій або електронній формі), до якої додаються:
обґрунтування потреби у воді з помісячним нормативним розрахунком водокористування і водовідведення;
опис та схема місць забору води та скиду зворотних вод;
нормативи гранично допустимого скидання (гдс) забруднюючих речовин у водні об’єкти із зворотними водами (з розрахунком на кожний випуск (скид) окремо);
затверджені індивідуальні технологічні нормативи використання питної води (для підприємств та організацій житлово-комунального господарства, суб’єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водопостачання та/або водовідведення, житлово-експлуатаційних підприємств та організацій);
копія правовстановлюючих документів на водні об’єкти (для орендарів водних об’єктів).
Зазначений перелік документів є вичерпним.
Видача або надання відмови у видачі дозволу здійснюється протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви та документів, необхідних для видачі дозволу.

Для уникнення "зрівнялівки" в оплаті праці пропонують використовувати кошти місцевих бюджетів

Павло Розенко закликає керівників місцевих органів влади використовувати кошти місцевих бюджетів для уникнення "зрівнялівки" в оплаті праці. Керівники бюджетних установ спільно з представниками органів місцевої влади мають всі можливості для того, щоб забезпечити диференціацію в оплаті праці працівників бюджетних установ. Про це 28 лютого на засіданні Міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення підвищення мінімальної зарплати заявив Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко. «По ситуації зі «зрівнялівкою». Ми дали всі необхідні механізми для того, щоб це питання на місцях вирішувалось. Кожен керівник бюджетної установи спільно з місцевою владою має можливість це питання вирішити. В тому числі, використавши кошти місцевих бюджетів для встановлення спеціальних надбавок висококваліфікованим працівникам установ», - сказав він.
«Я ще раз звертаюся до органів місцевої влади і наголошую на необхідності використовувати кошти місцевих бюджетів для підтримки фахівців і висококваліфікованих працівників через встановлення їм спеціальних надбавок. Це невеликі кошти», - наголосив Віце-прем’єр-міністр.

Продавець пального ухилився від сплати майже 39 млн. грн. ПДВ

Співробітники податкової міліції Офісу великих платників податків ДФС викрили компанію - оператора ринку пального, яка ухилилася від сплати майже 39 млн. грн. ПДВ.
В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 212 КК України встановлено, що службові особи підприємства, основний вид діяльності якого - продаж та закупівля скрапленого газу та інших нафтопродуктів, відобразили у податковому обліку безтоварні операції із придбання дизельного пального у фіктивних підприємств. Такі дії дали їм змогу у 2016 році ухилитися від сплати майже 39 млн. грн. ПДВ. Тривають слідчі дії.

Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та переліком документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів?

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (acskidd.gov.ua/головна /«Контакти»).
Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів».

Чи потрібно СГ, який надає послуги з куріння кальяну, а також реалізує тютюнові замінники для куріння кальяну, придбавати ліцензію на роздрібну торгівлю тютюновими виробами?

Згідно зі ст. 1 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) тютюнові вироби – це сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування, а роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування. Відповідно до ст. 15 Закону № 481 роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій. Враховуючи зазначене, суб’єкт господарської діяльності, який надає послуги з куріння кальяну, а також реалізує тютюнові замінники для куріння кальяну, може здійснювати таку діяльність лише за наявності ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

Щоб стати «спрощенцем» з другого кварталу – подайте заяву

Останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 квітня 2017 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік – 16 березня 2017 року (пп. 298.1.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)). Відзначимо, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше, ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Нардепи пропонують спростити умови ведення бізнесу для аграріїв

У Верховній Раді зареєстровано "Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляції) в аграрному секторі економіки"
Авторами законопроекту №6113 є колектив нардепів - В. Івченко, Г. Заболотний, О. Кужель, І. Мірошніченко та ін. Законопроект розроблено з метою дерегуляції та зменшення кількості точок дотику бізнесу та держави, підтримки та розвитку малого і середнього бізнесу на селі, утвердження лідерства на світовому продовольчому ринку, стимулювання експорту, відкриття європейських ринків для вітчизняних виробників та поглиблення переробки. Зокрема, пропонується скасувати ряд дозволів та ліцензій.
На сьогодні зарегульованість аграрного сектору в Україні ускладнює процес виробництва та переробки сільгосппродукції, а також значно ускладнює експортно-імпортні операції на аграрному ринку. Більше того, наявність великої кількості регуляторних процедур породжує корупційні схеми, які гальмують розвиток і модернізацію аграрного сектору, а також являються невиправданим законодавчим бар'єром розвитку малого та середнього агропідприємництва.

Українці перед пенсійного віку можуть отримати пріоритетне право на роботу

У Верховній Раді зареєстровано проект постанови про прийняття за основу проекту закону про внесення зміни до статті 42 Кодексу законів про працю щодо захисту трудових прав працівників передпенсійного віку.
Якщо документ ухвалять, громадяни, яким залишилося менше трьох років до пенсії, одержать пріоритетне право на роботу при скороченні штату або будь-якій іншій реорганізації в компанії. Як відомо, категорія фахівців передпенсійного віку чи не найбільш вразлива на вітчизняному ринку праці. Чинне законодавство прописує пріоритетне право на збереження робочого місця для співробітників з тривалим безперервним стажем на підприємстві, але роботодавці часто ігнорують цю норму.

Просмотров: 517 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)
    [12.07.2023]
    Кровати металлические в тюрьмы (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024