Купянский городской портал! Среда, 26.04.2017, 21:29
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 473/2317
Коментарии: 211
Фото: 418
Новости: 1024
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 940
Объявлений: 160
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2017 » Февраль » 7 » Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 07.02.2017 р.
13:58
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області інформує. Новини від 07.02.2017 р.
Роман Насіров: Наша головна мета – розширювати відносини з США

Головна мета фіскальної служби у рамках зовнішньоекономічної діяльності – розширення відносин з США, конкретними агенціями та бізнесом. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров в інтерв’ю інформаційному агентству «Укрінформ».
За його словами, найбільшим партнером ДФС у Сполучених Штатах є Міжнародний валютний фонд, зустріч з представниками якого відбулася нещодавно. Під час зустрічі обговорювалися основні питання стратегії співпраці на 2017 рік, а також заплановані заходи під час технічної місії, яка прибуде до ДФС у березні.
Крім того, партнерами керівник служби назвав Міністерство фінансів США, за участі експертів якого протягом 2015-2016 років відбулася велика кількість технічних місій, та Митно-прикордонну службу США, яка надавала рекомендації щодо роботи ДФС.
«Зараз ми намагаємось консолідувати всі пропозиції, які маємо від МВФ, Митно-прикордонної служби США, Місії Європейського Союзу, яка працює в Україні по митних питаннях, Всесвітньої митної організації, яка краще за всіх може сказати як працюють митниці в різних країнах світу. Ми намагаємось уже фіналізувати стратегію, яка буде діяти в наступний період», – зазначив Роман Насіров.
Він, зокрема, підкреслив, що з літа минулого року ДФС працює в рамках нової угоди з Митно-прикордонною службою США, яка передбачає, передусім, обмін інформацією та співпрацю між двома службами.
Важливим для розвитку української економіки очільник ДФС назвав і залучення американських інвесторів.

Сергій Мартинов: У минулому році 189 корупціонерів отримали оголошення про підозру у вчиненні кримінальних злочинів

Протягом минулого року працівники ДФС, причетні до корупційних дій, отримали 189 оголошень про підозру. Крім цього, судами винесено 32 обвинувальних вироки, 6 працівників служби засуджено до позбавлення волі. Про це заявив заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки – начальник організаційного управління ДФС Сергій Мартинов в ефірі передачі «Обозреватель LIVE».
Водночас, як розповів посадовець, минулого року під час дослідження, яке проводила Американська Торгова Палата щодо проблем, з якими американські компанії стикаються у своїй роботі, фіскальні органи в переліку найбільш корумпованих окремо взагалі не фігурували.
«Тому навряд чи можна стверджувати, що ДФС найбільш корумпована, але у той же час результати нашої роботи свідчать, що це негативне явище існує і нам потрібно докласти багато зусиль для зведення його до мінімуму/ Навіть якщо ми не посадили корупціонера, але він відмовився від своїх протиправних намірів, це вже непогано. Необхідно створювати такі умови, в яких ці протиправні дії стануть неможливими», – підкреслив Сергій Мартинов. Головне управління внутрішньої безпеки ДФС для правильного розподілу ресурсів у напрямі боротьби з корупцією також проводить опитування серед платників податків. Так, за останні півтора року проведено 3 масштабних опитування, результати яких свідчать, що представники бізнесу все ж таки менше стикаються з корупцією в органах ДФС. Велику увагу в ДФС приділяють і профілактиці та упередженню корупційних проявів.

Міжрегіональною митницею припинено спробу незаконного переміщення товарів на суму 1,8 млн. грн.

У зоні митного контролю митного поста «Нові Яриловичі» Міжрегіональною митницею у взаємодії з працівниками Чернігівської митниці було припинено спробу незаконного переміщення товару «тюль» в кількості понад 18 тисяч погонних метрів.
Автомобіль прямував з Болгарії до Республіки Білорусь. У ході проведення аналітично-пошукової роботи та документальної перевірки виникли обґрунтовані підозри щодо можливого недекларування товару у повному обсязі.
Під час поглибленого огляду транспортного засобу спільною оглядовою групою митників виявлено не заявлений в товаросупровідних документах та не задекларований товар.
Таким чином, Міжрегіональною митницею упереджено спробу незаконного переміщення товарів шляхом недекларування. За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України, санкції якої передбачають накладення штрафу на винну особу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів з конфіскацією предметів правопорушення. На даний час вантаж затримано та передано на склад митниці. Загальна вартість вилучених товарів за попередньою оцінкою становить понад 1,8 млн. грн.

Сергій Тупальський: Київською міською митницею ДФС адміністровано до бюджету 37 млрд. гривень

За січень – грудень 2016 року Київською міською митницею ДФС забезпечено безперебійне оформлення 2,5 млн. тонн вантажів та адміністровано до державного бюджету 37 млрд. гривень. Про це заявив в.о. начальника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський у передачі «Бізнес час» 5 каналу, присвяченій засіданню комісії з питань митної справи громадської ради при ГУ ДФС у м. Києві.
«Це на два мільярди більше, ніж минулого року. При цьому хочу наголосити, що таке збільшення платежів відбулося не завдяки курсу валют чи адміністративній діяльності митниці. Це відбулося завдяки збільшенню об'єму оподаткованого імпорту», - зазначив Сергій Тупальський.
Учасники засідання обговорили важливі минулорічні досягнення в українській митниці. Так, зокрема, наголошувалося на роботі системи Єдиного вікна, при оформленні вантажів, яка значно спрощує дозвільні процедури для підприємців.
Водночас, одним із негативних факторів учасники називали неготовність дозвільних служб працювати за новими правилами, що заважає подальшому ефективному впровадженню системи.

Викрито махінації з цінними породами деревини на суму понад 44 млн. гривень

Співробітники підрозділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, виявили громадян України, які, діючи за попередньою змовою, з метою незаконного заволодіння лісовими ресурсами організували злочинну схему придбання, зберігання, перевезення та реалізації цінних порід деревини. Ці громадяни долучили до своєї діяльності ще 29 фізичних осіб-підприємців, які за участю організаторів пройшли державну реєстрацію, але без наміру здійснення підприємницької діяльності, оскільки передали свої реєстраційні та банківські документи, у тому числі банківські картки, третім особам.
Цією групою фізичних осіб-підприємців оформлено постачання лісо продукції (дуб-кругляк) невстановленого походження в кількості 6150 м. куб. на адресу приватного підприємства Львівської області. За результатами здійснення угоди на банківські рахунки фізичних осіб-підприємців було перераховано кошти від цього підприємства на загальну суму 44,4 млн. грн., що завдало збитків державі в особі виробників лісо продукції державної форми власності у зв’язку з приховуванням джерел походження товару.
Кошти, які надійшли на банківські підприємців, переважно переведено в готівку, що може вказувати на ознаки легалізації. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.209 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

Мирослав Продан: У лютому ми розпочнемо черговий етап розбудови митниці

Нові ресурси фінансування, затверджені Законом України про Державний бюджет на 2017 рік, дають можливість вже у лютому розпочати черговий етап розбудови української митниці. Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан під час засідання Митного комітету Громадської ради при ДФС, яке відбулося 31 січня.
Так, за його словами, законом передбачено спрямування до 10 відс. суми перевиконаних індикативів митних надходжень на забезпечення функціонування митних органів. «Ми нарешті отримали ресурс для розбудови митниці. Це ті кошти, які будуть спрямовані на розбудову інфраструктури митних постів, закупівлю сканерів, засобів відео спостереження та іншого необхідного обладнання для здійснення митного контролю. Крім того, частина коштів буде використана на підвищення зарплатні митникам», – зазначив Мирослав Продан. Вже у лютому ДФС зможе отримати понад 200 млн. грн., а протягом року ця сума може сягнути близько 1,5 млрд. грн..
Як розповів Мирослав Продан, сьогодні в ДФС працюють над розробкою стратегії типових пунктів пропуску, в якій буде передбачено приведення всіх українських митниць до єдиного зразка – починаючи від естетичного вигляду та закінчуючи технічним забезпеченням.
«Ми плануємо облаштувати всі пункти пропуску засобами відео спостереження, які дозволять в режимі он-лайн спостерігати за всіма митними процедурами в пунктах пропуску. Здійснюватимуть такий контроль працівники координаційно-моніторингового центру, а відео зберігатиметься протягом 90 днів як своєрідна доказова база», – розповів Мирослав Продан. Він також повідомив, що з боку ДФС вже розроблено пропозиції до Концепції реформування державної митної справи.

Український актор і відомий конферансьє Михайло Крамаренко задекларував свої доходи за минулий рік

Перша столиця славетна своїми гучними іменами. Знаменитий не тільки на Харківщині, а й далеко за її межами, український актор, видатний конферансьє, шоумен та ведучий обласних і міських свят, концертів ті інших заходів, присвячених професійним датам, Михайло Крамаренко днями завітав до Центральної ОДПІ м. Харкова з метою задекларувати свої статки і доходи за минулий рік.
«Я маю давні дружні стосунки з податківцями на своїй професійній ниві, навіть свого часу отримав нагороди від податкової служби за сумлінне ставлення до сплати податків. Знаю, що відношуся до категорії громадян, які обов’язково, згідно діючого законодавства України, повинні задекларувати свої доходи, тому завітав до своєї податкової інспекції, щоб надати декларацію про минулорічні статки. Вважаю декларування власних доходів своїм почесним обов’язком. Власним прикладом хочу націлити й інших харків’ян виконати свій конституційний обов’язок. Отже хочу підтримати так званий податковий флешмоб «Громадянин, вчасно задекларуй свої доходи!», - розповів Михайло Крамаренко.

У фіскальній службі Харківщини розповіли про електронні сервіси

Начальник управління обслуговування платників ГУ ДФС у Харківській області Сергій Біланчук проінформував представників ЗМІ щодо функціонування модернізованого Електронного кабінету платника податків, який розпочав роботу з лютого 2016 року.
Посадовець повідомив, що на даний момент послугами кабінету скористалося близько 5 мільйонів осіб. З українських міст до топ-10 споживачів електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси. Як підкреслив Сергій Біланчук – серед регіонів Харків на першому місці, а кількість харків’ян, які скористалися вказаним сервісом – майже мільйон.
Зазначений сервіс реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу. Працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.

Нові можливості електронного кабінету

Електронний кабінет надає послуги не лише платникам податків і зборів, але й фізичним особам-громадянам. Завдяки новим функціям декларанти можуть без зайвих зусиль прозвітувати про свої отримані доходи під час деклараційної кампанії. Більше того, у своєму особистому кабінеті вони можуть отримати інформацію про суми нарахованих доходів та утриманих податків, необхідних для заповнення декларації.
Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати. Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
Для отримання довідки про доходи немає необхідності особисто звертатись до ДПІ, вказану довідку можна отримати за допомогою «Електронного кабінету платника». Це питання є дуже актуальним на цей час у зв’язку із необхідністю заповнення е-декларацій державними службовцями.

Податкова накладна без коду товару і послуги та без штрафу

При складанні податкової накладної з 2017 року запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуги – коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг. При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири цифри відповідного коду. Відзначимо, що при здійсненні платниками постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.
До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної. Код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг до внесення змін до форми податкової накладної тимчасово не зазначається. Таке не відображення з 1 січня 2017 року до дати набрання відповідних змін до форми податкової накладної не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної. Вищевказані зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складають такі розрахунки коригування.
При складанні податкових накладних не за операціями з постачання товарів/послуг, а з метою нарахування податкових зобов’язань до пункту 198.5 статті 198 ПКУ та/або статті 199 ПКУ код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуги - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, не зазначається.

Качка, фарширована наркотиками

300 грамів марихуани намагався вивезти громадянин України, приховавши їх в качці.
Випадок стався сьогодні вночі в пункті пропуску «Гоптівка», де харківські митники спільно зі співробітниками УВБ ГУ ДФС у Харківській області й виявили незвичайну схованку.
Під час проведення митного контролю автомобілю, який прямував з Кривого Рогу до Москви, ані водій, ані пасажири не заявили, що переміщують будь-які заборонені предмети. Але службовий собака митників Любомир неодноразово спрацьовував на сумку, яка знаходилась в багажному відділенні.
Під час огляду багажу, серед особистих речей була виявлена качка, всередині якої знаходився поліетиленовий згорток. Як пояснив громадянин, у пакунку знаходиться марихуана, яку він приховав від митного контролю та віз для особистого споживання.
За даним фактом складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Семінар для починаючих підприємців

Фіскальна служба Харківської області продовжує активну роз’яснювальну роботу щодо останніх змін податкового законодавства. Новації розглядаються під час семінарів, практикумів, тренінгів, інтернет – конференцій тощо.
Цього разу фахівці ГУ ДФС у Харківській області взяли участь у семінарі, який відбувся в Консалтинговому центрі при Харківській обласній службі зайнятості. Головними учасниками заходу стали громадяни, які вирішили спробувати свої сили у сфері підприємництва та веденні власної справи.
Під час семінару податківці висвітили найбільш актуальні для майбутніх бізнесменів питання та роз’яснили особливості оподаткування -2017.
Крім того, фахівці детально розповіли про порядок застосування спрощеної системи оподаткування. Громадяни активно цікавились розмірами ставок єдиного податку та термінами його сплати, правильністю заповнення звітів та порядком їх надання до податкових інспекцій.

Подання податкової декларації у разі припинення підприємницької діяльності

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до внесених змін до пункту 177.11 ст. 177 Податкового кодексу Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

За січень мешканці Харківщини сплатили до бюджетів понад 4 млрд. грн. податків та зборів

Протягом січня 2017 року забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів в сумі 4,1 млрд. грн., що на 2,5 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 262,3 відсотка.
Так, зокрема до Зведеного бюджету у січні цього року надійшло:
Податку на доходи фізичних осіб – 563,7 млн. грн. або 164,2 відс. (плюс 220,5 млн. грн.) від минулорічного показника;
ПДВ – 508,7 млн. грн., або 201,0 відс. (плюс 255,6 млн. грн.) від минулорічного показника.
Також, акцизного податку – 67,7 млн. грн., податку на прибуток – 16,2 млн. грн.
При цьому, до Державного бюджету за січень мобілізовано 3,3 млрд. грн., що на 2,2 млрд. грн. або на 207,3 % більше ніж за відповідний період минулого року.
Крім того, повідомили в ГУ ДФС області і про наповнення місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток міста і області. Так, до місцевого бюджету за перший місяць поточного року надійшло 806,6 млн. грн., що на 64,6% або на 316,4 млн. грн. більше минулорічного показника.
У фіскальному відомстві відзначають, що загалом у регіоні зберігається позитивна та стабільна динаміка по сплаті податків до бюджетів усіх рівнів. В більшості мешканці Харківщини вчасно та повному обсязі сплачують свої податкові зобов’язання. Цьому сприяє належний рівень надання громадянам комплексу сервісних послуг від фіскальної служби, налагоджена роз’яснювальна робота з питань законодавства та поступовий перехід на електронне спілкування з платниками.

У січні платники Салтівської ОДПІ перерахували до бюджетів усіх рівнів понад 96,1 млн. грн. податкових платежів та 23,8 млн. грн. ЄСВ

У першому місяці 2017 року Салтівською ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області забезпечено надходження в бюджети усіх рівнів (без урахуванням ЄСВ) у сумі 96 мільйонів 177,5 тисяч грн., що на 71 мільйон 632,7 тисяч грн. більше, ніж у січні 2016 року. Про це проінформувала начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна.
Так, до Державного бюджету впродовж січня 2017 року спрямовано 48,9 млн. грн., що на 41,4 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Січневі надходження поточного року до місцевих бюджетів регіонів обслуговування (а це Куп’янський, Дворічанський, Шевченківський, Вовчанський та Великобурлуцький райони, міста Куп’янськ та Вовчанськ) склали 47,2 млн. грн. Це на 30,2 млн. грн. більше фактичних надходжень за підсумками січня 2016 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 23 млн. 849,2 тисяч гривень.

В січні 2017 року від платників – куп’янчан надійшло понад 14 млн. гривень

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова - 14 100,77 тис. гривень – саме така сума податків і зборів надійшла в січні 2017 року від платників міста Куп’янська в місцеві бюджети. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року фактичні надходження збільшилися на 5,3 млн. гривень.
Найбільша частка надходжень – податок на доходи фізичних осіб, якого мешканці та представники бізнесу міста сплатили 9,85 млн. грн, а це майже на 3,4 млн. грн більше, як торік.
Платники, які обрали спрощену систему оподаткування, внесли до бюджету більше ніж 1,5 млн. грн єдиного податку, а 1,05 млн. грн надійшло акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання підакцизних товарів.
Землекористувачі поповнили місцеву скарбницю платою за землю в сумі 1,17 млн. грн, а власники нерухомого майна – на 312 тисяч грн, з яких 291 тисячу грн сплатили юридичні особи та 21,3 тисяч грн. – фізичні особи. За елітні авто бюджет отримав 6,3 тисячі грн транспортного податку.

За січень поточного року платники Куп’янського району перерахували понад 1,7 млн. грн. ЄСВ

У січні 2017 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Куп’янщини перерахували на рахунки Держказначейства 1 725,4 тис. грн., темп росту в порівнянні з аналогічним показником минулого року склав 102,6%.
Як нагадали в управлінні податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, своєчасна виплата пенсій та надання інших соціальних гарантій залежить від своєчасного перерахування єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування та закликають платників податків вчасно і в повному обсязі сплачувати ЄСВ.

Мешканці Великобурлуччини активно наповнюють місцеві бюджети

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області – начальник Вовчанського відділення Людмила Воловик, сумлінні платники Великобурлуцького району в січні місяці поточного року поповнили місцевий бюджет на 6,8 мільйонів гривень. Податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевих бюджетів, його питома вага в загальних надходженнях в січні склала 48 відсотків. За січень 2017 року до місцевого бюджету надійшло 3,3 мільйона гривень ПДФО.
На другому місці в наповненні місцевих бюджетів є сплата за землю. Зокрема, впродовж січня власники землі та землекористувачі району сплатили її у розмірі понад 1 мільйон гривень.
Ще одним важливим джерелом доходів місцевих громад Великобурлуцького району є єдиний податок. За січень 2017 року від суб’єктів господарювання надійшло 1,9 мільйони гривень єдиного податку.
«Сьогодні у нас є всі підстави стверджувати, що малий бізнес Великобурлуччини не лише активно розвивається, але й дбає про сплату податків до бюджету територіальних громад. Це той органічний зв‘язок, який дає можливість не зупинятися на досягнутому. Тим паче законодавчі зміни 2017 року суттєво спрощують і та конкретизують процес сплати податків», – зазначила Людмила Воловик.

Платники Вовчанського району сплатили майже півмільйона гривень військового збору на підтримку української армії

Упродовж січня 2017 року платники податків Вовчанського району для підтримки обороноздатності України сплатили 469,9 тис. грн. військового збору. За словами начальника управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксани Реді, сума сплаченого з початку року військового збору на 75 тис. грн. перевищує минулорічні показники.
Вона нагадала, що наразі платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.
Фахівець також зазначила, що об’єкт оподаткування військовим збором визначений статтею 163 Податкового кодексу України. До нього, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля-продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо. Ставка військового збору становить 1,5% від об’єкта оподаткування.

Плата за землю від платників Дворічанщини поповнила місцевий бюджет більш як на 690 тисяч грн.

Протягом січня 2017 року власники та орендарі земельних ділянок Дворічанського району поповнили місцевий бюджет на 693,4 тисяч грн, що перевищує показник аналогічного періоду минулого року на 316,8 тис. грн.
Із загальної суми надходжень 664,3 тис. грн. перерахували юридичні особи і 29 тис. грн. - сплачено фізичними особами.
Нагадаємо, плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.
Об’єктом оподаткування - земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Податкову декларацію з плати за землю на 2017 рік платники мають подати до 20 лютого 2017 року, з урахуванням нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки, разом із довідкою про її новий розмір. Відповідно до п.286.2 ст.286 Податкового кодексу України, при поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Понад 2 млн. грн. єдиного податку сплачено малим бізнесом Шевченківщини

За словами заступника начальника Салтівської ОДПІ Богатирьової Інни, за січень поточного року платники Шевченківського району, які працюють на спрощеній системі оподаткування, в січні місяці поточного року сплатили до місцевого бюджету 2 156,3 тисяч грн. єдиного податку, що перевищує надходження за аналогічний період минулого року на 1,3 млн. грн. Так, фізичні особи – підприємці за січень 2017 спрямували до бюджету майже 438 тисяч грн., юридичні особи, що перебувають на спрощеній системі оподаткування – 32,1 тисяч гривень, а юридичні особи – сільгоспвиробники спрямували до місцевого бюджету 1,69 млн. гривень, що перевищило минулорічний показник більше ніж на 960 тисяч гривень..
«Стабільне наповнення місцевого бюджету свідчить про зростання рівня свідомості суб’єктів господарювання району щодо необхідності добровільної сплати податків та розбудови регіону», – зазначила Інна Богатирьова.

«Наливайки» функціонуватимуть під контролем місцевої влади

Органи місцевого самоврядування самі визначатимуть де й коли на території їхнього населеного пункту відбуватиметься роздрібна торгівля алкоголем і тютюном.
Такі новації передбачено законопроектом №6025 «Про внесення змін до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (щодо ліцензування роздрібного продажу алкогольних напоїв і тютюнових виробів та впорядкування їх продажу), зареєстрованому минулого тижня у Верховній Раді. У документі пропонується органи місцевого самоврядування наділити повноваженнями видавати ліцензії на роздрібний продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. Кошти від плати за ліцензії передбачено спрямувати до місцевих бюджетів.
Роздрібну торгівлю алкогольними напоями і тютюновими виробами заплановано обмежити поблизу загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, на автозаправних станціях. Органи місцевого самоврядування уповноважили визначати місця та години продажу, зокрема і на час проведення масових заходів.
У Пояснювальній записці автори документа наголошують, що в містах, де роздрібну торгівлю згадуваними виробами обмежено у нічний час, зменшується кількість правопорушень і тяжких злочинів. На їхню думку, прийняття законопроекту №6025 сприятиме зниженню рівня споживання алкогольних напоїв, захисту дітей та молоді від негативного впливу цих виробів, покращенню громадського правопорядку в місцях розміщення торговельних об’єктів.

Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді

Фізичні особи у відкритій частині «Електронного кабінету платника» можуть заповнити, зберегти та роздрукувати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація), а у розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
Матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року, розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС у банері «Декларування доходів громадян».

Щодо звітування з ЄСВ

Граничний термін подання Звіту за 2016 рік – 9 лютого 2017 року.
Пунктом 11 Порядку передбачено, що фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають самі за себе до органів доходів і зборів Звіт згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку. Пунктом 10 розділу IV Порядку передбачено, що фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування самі за себе формують та подають до органів доходів і зборів Звіт згідно з таблицею1 додатка 5 до Порядку.
Фізичні особи – підприємці які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2 додатка 5 до Порядку (пункт 18 розділу IV Порядку).
Відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту є страхувальник (пункт 16 розділу IІ Порядку). Звіт страхувальником повинен подаватися у повному обсязі.
Звіт, складений з порушенням вимог Порядку, у тому числі без обов’язкових реквізитів, передбачених пунктом 6 цього розділу, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався (пункт 8 розділу IІ Порядку).
За порушення норм Закону №2464 статтею 25 цього Закону та статтею 1651 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено фінансову та адміністративну відповідальність фізичних осіб – підприємців.

Погашення податкового боргу – зміни у 2017 році

Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797), що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до глави 9 розділу II Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яка регламентує правила погашення податкового боргу платників податків. Законом №1797, зокрема:
збільшено суму податкового боргу, менше якої право податкової застави не застосовується: пунктом 89.2 статті 89 ПКУ передбачено, що право податкової застави не застосовується, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
доповнені обставини, коли арешт майна може бути застосовано, а саме, якщо платник податків (його посадові особи або особи, які здійснюють готівкові розрахунки та/або провадять діяльність, що підлягає ліцензуванню) відмовляється від проведення відповідно до вимог ПКУ інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів (зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки) (додано п.п.94.2.8 до п.94.2 ст.94 ПКУ);
змінено норму пункту 95.5 статті 95 ПКУ про стягнення грошових коштів з рахунків платників податків, яким передбачено, що у разі, якщо податковий борг виник у результаті несплати грошового зобов’язання та/або пені, визначених платником податків у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу в установлені ПКУ строки, стягнення коштів за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, та/або коштів з рахунків такого платника у банках здійснюється за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу без звернення до суду, за умови, якщо такий податковий борг перевищує 5 мільйонів гривень та не сплачується протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку його сплати, та відсутні зобов’язання держави щодо повернення такому платнику податків помилково та/або надміру сплачених ним грошових зобов’язань.

З 1 січня 2017 року розширився перелік товарів, при реалізації яких обов’язково необхідно використання РРО

20 грудня 2016 року прийнято Закон України №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», яким, зокрема, передбачається обов’язкове використання РРО реалізаторами складної побутової техніки, що підлягає гарантійному ремонту. Як повідомили у відділі обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області – це непродовольчі товари широкого вжитку, прибори, машини та устаткування, що складаються з вузлів, блоків, комплектуючих, а також мають технічні характеристики та супроводжуються технічною документацією із встановленим гарантійним строком. Перелік продукції, що підпадає під дію цього закону буде сформовано і затверджено Кабінетом Міністрів України до 1 березня 2017 року.
На сьогодні, до таких товарів відносяться: побутова радіоелектронна апаратура, електрощитові машини і прибори, комп’ютери, засоби зв’язку, прибори складної механіки (в тому числі годинники і секундоміри), музикальні інструменти, товари для спорту, зброя та інше. Завдяки обов’язковому використанню РРО при реалізації таких товарів збільшиться захист споживачів такої техніки за рахунок гарантування якості, зменшиться ринок контрафактної та контрабандної продукції і, відповідно, зростуть надходження до бюджету.

Триває кампанія декларування

Декларування доходів, отриманих фізичними особами в 2016 році, пов’язано не тільки з виконанням громадянського обов’язку, але й з правом на отримання податкової знижки, яке передбачено Податковим кодексом України.
Так, станом на 01.02.2017 р. загалом суб’єктами декларування подано 99 декларацій, з них на отримання податкової знижки - 31 декларація, нараховане до повернення 45,1 тис. гривень.
Громадянами, які у 2016 році одержали доходи та зобов’язані їх задекларувати, подано 68 декларацій.
Нагадуємо, що подати декларацію про майновий стан і доходи для того, щоб скористатись правом на податкову знижку, можна до 31.12.2017 року.

З 1 квітня 2017 р. бюджетне відшкодування ПДВ здійснюватиметься за новим Порядком

З 1 квітня 2017 р. бюджетне відшкодування ПДВ здійснюватиметься за новим Порядком
Постановою КМУ від 25.01.2017 р. №26 затверджено Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ. Новий порядок набирає чинності з 01.04.2017 р.
Постановою, зокрема, передбачено:
формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
визначення даних, які відносяться до такого реєстру;
автоматичне внесення до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;
повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру;
щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.
До набрання чинності зазначеним Порядком, тобто до 01.04.2017 р., бюджетне відшкодування сум ПДВ відбуватиметься за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22.02.2016 р. №68.

Коли при списанні ПММ фін результат не коригується

Витрати на придбання паливно-мастильних матеріалів враховуються при визначенні фінансового результату до оподаткування згідно із правилами бухгалтерського обліку у разі їх підтвердження належним чином оформленими первинними документами.
Водночас Податковим кодексом не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на суму перевищення витрат палива над лінійною нормою, встановленою наказом Мінтрансу України від 10.02.1998 р. №43. (Лист ДФС України від 20.01.2017 р. №1186/6/99-99-15-02-02-15)

Чи виникають різниці при амортизації малоцінки

Якщо малоцінні необоротні матеріальні активи вартістю не більше 6 000 грн та строком корисного використання більше одного року (до 01.09.2015 – 2500 грн) не належать до основних засобів, то різниці, які визначаються згідно зі ст. 138 Податкового кодексу, за такими активами у платника не виникають. (Лист ДФС України від 19.01.2017 р. №1000/6/99-99-15-02-02-15)

Чи повинен ФОП - платник рентної плати за 4 квартал 2016 року подавати звітність за новою формою?

Наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927 внесено ряд змін до форми Податкової декларації з рентної плати, який набрав чинність з 30.12.2016 року.
Однак, згідно з нормами Податкового кодексу України звітувати за новою формою декларації з рентної плати потрібно буде: в лютому ц.р. за січень 2017 року (місячна звітність); в другому кварталі – за перший квартал 2017 року (квартальна звітність).

Чи звільняються від сплати єдиного внеску підприємці, які є пенсіонерами за віком або інвалідами?

З 01.01.2017 фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (частина четверта статті 4 Закону №2464 у редакції Закону №1774).

Одержано у спадок квартиру від бабусі. Хто відноситься до членів сім’ї першого ступеня споріднення

Відповідно до пп. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України із змінами та доповненнями, членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення.

Який розмір ставки єдиного податку та єдиного соціального внеску застосовують підприємці – платники єдиного податку першої групи

З 01.01.2017 року змінено розмір ставки єдиного податку та єдиного соціального внеску, у зв’язку з підвищенням рівня прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати - 3200.
Так для платників першої групи єдиний податок – 160 грн. (10% прожиткового мінімуму на 01.01.17 р. – 1600грн), ЄСВ – 352 грн. (0,5 розміру мінімальної заробітної плати).

Податкове навантаження на «спрощенців» другої групи пропонують полегшити

Проект закону №6004 про внесення зміни до пп. 2 п. 293.2 ст. 293 Податкового кодексу України (щодо зменшення фіксованої ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців другої групи платників єдиного податку) перебуває на розгляді у Верховній Раді.
Законопроектом пропонується зменшити фіксовану ставку єдиного податку для фізичних осіб – підприємців другої групи платників єдиного податку до 10 % розміру мінімальної заробітної плати.
Автори документа виходять з того, що хоча підвищення у 2017 р. мінімальної заробітної плати до 3 200 грн і є позитивним аспектом у розвитку економіки, водночас це значною мірою із позначкою «-» впливає на доходи фізичних осіб – підприємців, що у підсумку може призвести до припинення їх діяльності.
Відповідно до ст. 293 Податкового кодексу України для представників другої групи встановлено фіксовану ставку єдиного податку у межах до 20 % розміру мінімальної заробітної плати (наразі це 640 грн, що порівняно з 2016 р. удвічі більше).
До цієї суми додається ще й оплата єдиного соціального внеску.
Таким чином, оплачувана підприємцем щомісячна сума, переконані автори законопроекту, стане перепоною для нормального функціонування «спрощенців» другої групи.

Порушників норм законодавства про працю вже виявляють

Як зазначають у Державної служби України з питань праці, за перший місяць 2017 р. виявлено факти порушення трудового законодавства роботодавцями у різних областях України. Серед найпоширеніших порушень, зафіксованих інспекторами, є неналежне оформлення трудових відносин з працівниками, незадовільні умови праці на підприємствах та порушення правил безпеки на виробництві.
З 2017 р. набрав чинності Закон №1774-VIII, яким приведено поняття мінімальної заробітної плати у відповідність із європейською практикою та міжнародними нормами. Зокрема, цим Законом передбачено відповідальність за недопущення інспектора до проведення перевірки з питань дотримання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (у 2017 р. – 9 600 грн).
Недотримання норм законодавства про працю призводить до порушення прав робітників, тінізації доходів населення та ухилення від сплати податків. Це негативно впливає на стан економіки держави та місцевих громад, стверджують експерти.

Ринок аудиторських послуг зазнає змін

Вимоги до організації роботи незалежних аудиторів та їхньої об’єктивності суттєво посиляться. Нові регламенти й умови допуску аудиторів на вітчизняний ринок послуг зафіксовано в законопроекті №6016 «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», поданому 3 лютого поточного року на розгляд до парламенту.
Документ розроблений Міністерством фінансів за участі Світового банку, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Національного банку України, Нацкомфінпослуг, а також Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
У разі ухвалення законопроекту №6016 у парламенті діяльність аудиторів в Україні ґрунтуватиметься на застосуванні міжнародних стандартів аудиту і відповідних вимог до аудиторського звіту.
Приведення аудиторської діяльності до європейських норм, реформування ринку аудиторських послуг покликане сприяти їх прозорості, а відтак – мінімізації ризиків банкрутства підприємств і поліпшенню інвестиційного клімату, а також зміцненню довіри до фінансових установ.

Чи є операцією з реалізації пального передача замовником ПММ виконавцю?

При передачі замовником паливно-мастильних матеріалів третій особі (виконавцю) на виконання умов договору про надання послуг здійснюється передача (відпуск, відвантаження) пального від замовника до виконавця, що є операцією з реалізації пального у розумінні абзацу другого пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, тому замовник при здійсненні таких операцій є особою, що реалізує пальне.
З метою виявлення не облікованих об’ємів пального замовник, який здійснює операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального іншим особам чи здійснює будь-які інші операції з пальним на митній території України, перелічені в абзаці другому пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу, зобов’язаний складати акцизні накладні на такі обсяги реалізації, а також на обсяги пального, що використовується для власного споживання, зареєструвавши акцизні накладні в ЄРАН згідно з п. 231.1 ст. 231 цього Кодексу. (Лист ДФС України від 20.01.2017 р. №1250/6/99-99-15-02-02-15)

Коли профспілка може бути неприбутковою

Первинна профспілкова організація зі статусом юридичної особи має право на статус неприбутковості, якщо використання отриманих доходів (прибутків) такою профспілковою організацією здійснюється виключно на реалізацію своєї статутної діяльності без розподілу таких доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб. (Лист ДФС України від 19.01.2017 р. №1027/6/99-99-15-02-02-15)

Страховка від роботодавця

Сума страхових платежів (страхових внесків), нарахована та сплачена роботодавцем за договорами добровільного медичного страхування, вважається доходом фізичної особи, на користь якої здійснено таке нарахування (сплата), у тому числі дитини, та відображається податковим агентом у формі №1ДФ за ознакою доходу «124». (Лист ДФС України від 25.01.2017 р. №1421/6/99-99-13-02-03-15)

Зміни у Положенні про митні декларації

З 01.02.2017 р. набрала чинності постанова Кабміну, якою внесено зміни до пунктів 26 та 27 Положення про митні декларації, затвердженого власною постановою України від 21.05.2012 р. №450.
Зокрема, змінами передбачено, що у разі ввезення товарів (крім переміщуваних стаціонарними засобами транспортування) на митну територію України за періодичною митною декларацією календарним місяцем переміщення товарів через митний кордон України є місяць, у якому товари доставлені до митниці оформлення періодичної митної декларації. У разі вивезення товарів є місяць, у якому митницею здійснено пропуск товарів за межі митної території України. Крім того, встановлено вимогу щодо заповнення аркуша коригування у разі необхідності виправлення відомостей в митній декларації, пов'язаних із доплатою або поверненням митних платежів, у тому числі у зв'язку зі скасуванням рішення митного органу, а також пов'язаних з коригуванням вартості товару, що вивозиться за межі митної території України.

Ринок нелегального бензину зменшився втричі

У цифровому вимірі за останні два роки ринок «упав» з 22 – 25 % до 7 – 8 %, конкретизував на прес-конференції директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн. Експерт виокремив дві важливі реформи у податковій сфері, що призвели до такого результату.
«Спочатку були введені акцизи на компоненти моторних палив – ті, які раніше були безакцизними і використовувалися при виробництві нелегального моторного палива. Акциз на них був встановлений, як на нормальний заводський бензин. Це призвело до поступового зменшення нелегального виробництва», – зазначив керівник. Крім того, з його слів, на якість палива позитивно вплинула система електронного адміністрування акцизного збору, що дало можливість наскрізного контролю за сплатою акцизного збору з нафтопродуктів.

Як не втратити бізнес під час декретної відпустки

У парламенті зареєстровано законопроект №6013 «Про внесення змін до статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» щодо встановлення додаткових гарантій для молодих сімей з дітьми».
Автори документа пропонують звільнити від сплати єдиного соціального внеску осіб, які отримують допомогу при народженні дитини. Пропозицію мотивують тим, що після отримання одноразової допомоги особа щомісячно отримуватиме зовсім невелику на сьогодні суму – 860 грн. Якщо така особа зареєстрована як ФОП, то ЄСВ у розмірі 704 грн, який необхідно сплатити згідно з умовами, що діють з 1 січня поточного року, фактично «з’їдає» допомогу від держави. Відтак особу, яка перебуває в декреті, по суті підштовхують до закриття підприємницької діяльності.
Натомість можна зменшити фінансове навантаження на молоді сім’ї та збільшити їхні шанси розвивати власний бізнес, звільнивши осіб, які отримують допомогу при народженні дитини, від сплати ЄСВ, — переконані автори законопроекту.

Зареєструватися платником ПДВ буде простіше

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України підготувало законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні».
У ньому, зокрема, передбачається:
запровадити процедуру обрання спрощеної системи оподаткування або реєстрації платником ПДВ шляхом проставляння відмітки у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи або державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;
перевірку можливості реєстрації платником ПДВ або обрання спрощеної системи оподаткування перенести на етап державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи підприємцем.
Зазначено, що орган ДФС України не може відмовити новоствореному суб’єкту в добровільній реєстрації платником ПДВ. Реєстрація платником ПДВ або обрання спрощеної системи оподаткування здійснюватиметься не пізніше наступного робочого дня після надходження відомостей, передача яких забезпечена технічним адміністратором відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». У разі якщо у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, заяві про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем було зазначено про бажання бути зареєстрованим як платник податку та одночасно про обрання спрощеної системи оподаткування, умови якої виключають можливість бути платником податку, розгляд контролюючим органом відповідних документів зупиняється в частині, що стосується реєстрації особи як платника відповідного податку.

Реєстр неприбуткових організацій вестимуть по-новому

Кабмін оприлюднив проект постанови «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440». У ньому Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій пропонується привести у відповідність до нових норм Податкового Кодексу України, які діють з 01.01.2017 р.
Передбачається, зокрема, збільшення з 10 до 30 днів терміну подання контролюючому органу реєстраційної заяви та копій документів у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів, у тому числі установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких вона діє.
Також відповідно до проекту передбачається врахувати законодавчі зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 р. №755-IV відносно надання Державному реєстратору реєстраційної заяви за формою 1-РН у разі внесення неприбутковою організацією змін до установчих документів.
Зауваження та пропозиції до проекту постанови Кабміну від фізичних та юридичних осіб, їхніх об’єднань приймаються до 27 лютого 2017 року.

Хто і як контролюватиме ринок праці

Державна служба України з питань праці та Державна фіскальна служба мають намір тісніше співпрацювати щодо перевірок, спрямованих на детінізацію трудового ринку і заробітної плати. Про це йшлося на нещодавно проведеній спільній селекторній нараді. Так, Держпраці розроблено перелік проектів нормативних актів, який має посилити ефективність контрольних заходів. Вже визначено нові завдання для міжвідомчих робочих груп, до складу яких увійшли спеціалісти Держпраці, ДФС, інших контролюючих органів та органів місцевого самоврядування. Планується також підписання угоди між обома відомствами, що змусить роботодавців відповідальніше ставитися до своїх зобов’язань перед працівниками, зокрема, щодо гарантій виплати мінімальної заробітної плати, оплати роботи понаднормової або у вихідні, а в разі якщо робітники оформлені на неповний робочий день, – дотримання цього графіка. Зокрема, очільник Держпраці планує задіяти і міграційну службу, надаючи їй результати перевірок про факти нелегального працевлаштування іноземців.
Втім посадовці наголошують, що фахівці відомств роблять акцент не на санкціях, а на інформуванні бізнесу про законодавчі зміни і запобіганні порушенням.

Змінилися умови видачі акцизних марок для вітчизняних тютюнових виробів

Як повідомила в.о. першого заступника начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Наталія Калашнікова, зміни внесені Законом №1797-VIII торкнулися також термінів сплати акцизного податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов‘язання, чинних відповідно до норм ПКУ.
Виробники тютюнових виробів сплачують до бюджету кошти протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації. Якщо зазначений строк припадає на день наступного бюджетного року, сума акцизного податку сплачується виробниками тютюнових виробів до закінчення бюджетного року, в якому отримані марки.
У разі невиконання зазначених умов, марки за наступними заявками-розрахунками виробників тютюнових виробів не видаються до дня, в якому здійснено в повному обсязі сплату акцизного податку та штрафних санкцій в розмірі 20% суми такого грошового зобов’язання.

Алкогольні та тютюнові вироби намагався незаконно ввезти громадянин України, приховавши їх в своєму авто.

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками спільно з прикордонниками в ході відпрацювання інформації СБУ у Харківській області під час проведення митного контролю одного з автомобілів було виявлено 120 пляшок віскі та 55 блоків цигарок.
За даним фактом складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.
Слід нагадати, що відповідно до законодавства ввозити в Україну алкогольні напої та тютюнові вироби можна громадянам, яким вже виповнилось вісімнадцять років та які були відсутні в Україні більш ніж 24 години. На одну особу дозволяється ввезти без сплати митних платежів та без письмового декларування:
200 цигарок або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів;
5 літрів пива, 2 літри вина, 1 літр міцних (із вмістом спирту більш як 22%) алкогольних напоїв.

У 2017 році ставки податку на нерухоме майно застосовуються з коефіцієнтом 0,5

Відповідно до пп. 266.5.1 п. 266.5 ст. 266 Податкового кодексу України ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування. З 1 січня 2017 року, до прийняття відповідним органом місцевого самоврядування рішення про встановлення ставок місцевих податків і зборів на 2017 рік відповідно до Закону №1791, встановлені таким органом місцевого самоврядування ставки, зокрема податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, застосовуються з коефіцієнтом 0,5, відповідно до п. 3 р. ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 20 грудня 2016 року №1791-VIII.

Про перехід від’ємного ПДВ до правонаступника у разі реорганізації

Таке перенесення здійснюється в разі, якщо сума від’ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується, підтверджена документальною перевіркою. З 1 січня 2017 року Законом №1797-VІІІ статтю 198 «Податковий кредит» Податкового кодексу доповнено новим пунктом 198.7.
Цим пунктом ПКУ передбачено, що сума від’ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується шляхом:
приєднання, злиття, перетворення, - підлягає перенесенню до складу податкового кредиту правонаступника у наступному періоді після підписання передавального акта відповідно до законодавства;
поділу, виділення, - підлягає перенесенню до складу податкового кредиту правонаступника пропорційно до отриманої частки майна згідно з розподільчим балансом у наступному періоді після підписання розподільчого балансу відповідно до законодавства.
Таке перенесення здійснюється в разі, якщо сума від’ємного значення, що підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду платника, що реорганізується, підтверджена документальною перевіркою контролюючого органу.

До кінця року НБУ перевірить небанківські фінустанови по всій Україні

Наразі виявлено 39 пунктів обміну валюти, що працювали незаконно. Адреси та фотографії нелегальних обмінників оприлюднені на сайті Нацбанку. Нагадаємо, станом на жовтень минулого року перевірками було зафіксовано 32 нелегальних обмінника, існування яких пов’язували з 2% збором до Пенсійного фонду з валюто обмінних операцій. Не стягуючи з покупців збір, можна було продавати валюту дешевше.
Більшість виявлених на сьогодні порушень у структурних підрозділах небанківських фінансових установ, зі слів директора Департаменту фінансового моніторингу НБУ Ігоря Берези, несуттєві і можуть бути усунені самими фінустановами. Найпоширеніші – відсутність у пунктах обміну наочної інформації, яка регламентує діяльність небанківських фінустанов – копій наказів, постанов, ліцензій або документів, що посвідчують особу касира.
Загалом у планах Нацбанку до кінця року перевірити діяльність небанківських фінансових установ по всій території України.
Просмотров: 34 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Галерея "Елисаветград" (32)
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (289)
  • Юридические услуги населению (4)
  • Объявления
    [26.04.2017]
    срочно продам полдома г.Купянск (0)
    [26.04.2017]
    Презентационные крафт-пакеты с прозрачными окошками (0)
    [26.04.2017]
    Продам Таврию ВАЗ 119206 2004 (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 1
    Пользователей: 1
    spas1307

    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить

     

    Купянский городской портал © 2017