Купянский городской портал! Среда, 23.08.2017, 02:36
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 477/2404
Коментарии: 352
Фото: 418
Новости: 1047
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 166
Игр: 219
Записей в гостевой: 35
FAQ: 1
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2016 » Март » 9 » Салтівська ОДПІ: До бюджетів місцевих громад спрямовано понад 41,8 млн. грн
17:45
Салтівська ОДПІ: До бюджетів місцевих громад спрямовано понад 41,8 млн. грн
За перші два місяці 2016 року місцеві бюджети м.Куп`яськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів отримали 41,806 млн. грн податкових платежів. Це на майже на 10 млн. грн більше від очікуваного.
Більше половини загальних надходжень склав податок на доходи фізичних осіб, якого протягом січня-лютого надійшло 23,5 млн.гривень, додатково забезпечено надходження майже 4,7 млн грн. Суб’єкти малого підприємництва сплатили 7,7 млн. грн єдиного податку.
Надходження акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів з початку 2016 року склали 1,9 млн. гривень.
Впровадження процесів децентралізації влади надає громадам унікальну можливість підвищення соціальних гарантій своїх мешканців. Насамперед це залежить від сумлінності платників податків, які і забезпечують повне та своєчасне наповнення бюджетів місцевих громад.

Якщо за 2015 рік сума доходів від двох і більше податкових агентів перевищує 146160 грн. – потрібно подати декларацію

Однією з особливостей Кампанії декларування у 2016 році є те, що фізичні особи, які протягом 2015 року отримували дохід від двох та більше податкових агентів, подають декларацію про майновий стан та доходи востаннє у зв’язку із змінами, внесеними до ст.167.1 Законом України від 24.12.2015 року №909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році».
Обов'язок подавати декларацію такими громадянами встановлено абз. «є» п. 176.1 ст. 176 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI в редакції, яка діяла до 01.01.2016 року. Згідно з вказаною нормою:
По-перше, декларувати потрібно лише конкретний вид доходу, а саме зарплату та винагороди за цивільно-правовими договорами.
По-друге, декларуються такі доходи лише у випадку їх отримання від податкових агентів.
По-третє, декларувати потрібно доходи, отримані від двох та більше податкових агентів.
I по-четверте, декларувати потрібно доходи лише в тому разі, якщо загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує 120 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року. У 2015 році ця сума становила 146160 грн.
Нагадуємо, що податковим законодавством встановлено строк для подання декларації - до 01 травня року, що настає за звітним;
При отриманні доходів від двох та більше податкових агентів заповнюється додаток Ф1 до декларації про майновий стан та доходи.

Предмети старовини залишились на території України

В результаті проведення спільної операції співробітниками митниці, Управління СБУ в Харківській області та прикордонниками в пункті пропуску «Гоптівка» були виявлені предмети старовини.
50-річний мешканець Донецької області намагався незаконно вивезти в Росію 20 церковних друкованих книг, які були приховані ним в конструктивних порожнинах автомобілю під обшивкою дверей. Також в багажному відділенні авто було виявлено предмет столового посуду світло-сірого кольору - піала з кришкою. Виявлені предмети мають ознаки старовини.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення передані до правоохоронних органів. Додатково буде проведена експертиза.
Перший заступник начальника Харківської митниці ДФС Андрій Танцеров звертає увагу громадян, що предмети, які виготовлені до 1950 року, та твори друку, які видані до 1945 року, при переміщенні потребують надання дозволу Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України або експертного висновку, виданого державними установами, закладами культури, іншими організаціями, уповноваженими на проведення державної експертизи культурних цінностей.

Щодо оподаткування податком на додану вартість

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що з 01.01.2016 р більше не діє пільга щодо звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання зернових та технічних культур. Тепер такі товари оподатковуються за основною ставкою 20%.
Якщо придбані (виготовлені) до 01.07.2015 р зернові та технічні культури, за які нараховані податкові зобов'язання або не відображався податковий кредит, починають використовуватися в оподатковуваних операціях після 01.01.2016 р, то змінюється напрямок їх використання. У цьому випадку платник ПДВ має право на податковий кредит на дату початку фактичного використання зернових та технічних культур, підставою для відображення якого є бухгалтерська довідка.
Суми такого відновленого податкового кредиту відображаються в декларації того звітного періоду, в якому змінився напрям використання таких товарів.
Податкові зобов'язання по зерновим і технічним культурам, придбаним після 01.07.2015 р, платник ПДВ зможе зменшити за допомогою зареєстрованого розрахунку коригування до податкової накладної, на підставі якої раніше були нараховані податкові зобов'язання.

В податковій міліції Харківщини розповіли про результати роботи

Як повідомив в.о. першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов, у січні-лютому за матеріалами оперативного управління до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 58 кримінальних правопорушень стосовно 155 підприємств, з яких 42 – за тяжкими статтями Кримінального кодексу України. Крім цього, одне кримінальне провадження за ч.3 ст.212 КК України направлено до суду з обвинувальним актом. Накладено арешт на майно на загальну суму у 750 тис. грн.
Податківець відзначає, що одним з основних напрямків «детінізації» економіки є припинення незаконної діяльності «конвертаційних центрів» і відпрацювання суб'єктів господарювання, які користувалися їх послугами. Цього року працівниками податкової міліції Харківщини припинена діяльність «конвертаційного центру», обіг якого склав близько 5 млрд. грн. Також співробітники слідчо-оперативних підрозділів виявили 20 фіктивних підприємств, через діяльність яких державний бюджет зазнав збитків у щонайменш 8,6 млн. грн.
«Такі махінації, як побудова бізнесу з метою уникнення сплати ПДВ та застосування схем мінімізації платежів, на сьогоднішній день не втрачають своєї актуальності, - зазначає Андрій Бєжанов. - У поточному році розпочато 14 досудових розслідувань за виявленими фактами ухилення від сплати ПДВ, сума встановлених збитків складає 40,8 млн. грн. Розпочато 2 досудових розслідування за виявленими фактами незаконних заявок на відшкодування ПДВ, зменшена до відшкодування сума податку, яка є предметом досудових розслідувань, складає 394,2 тис. грн.».
Також було повідомлено, що впродовж поточного року за напрямком викриття кримінальних правопорушень у митній сфері до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 4 кримінальних провадження, встановлена сума збитків склала 10,4 млн. грн. Крім цього, з метою забезпечення постійного моніторингу зовнішньоекономічних операцій до Харківської митниці ДФС направлено орієнтування щодо можливих порушень митного та податкового законодавства. За результатами проведених спільних заходів складено протокол порушення митних правил.
Проінформував Андрій Бєжанов і про проведення активної боротьби із незаконним виготовленням та обігом підакцизних товарів.
Так, напередодні співробітники слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області спільно із працівниками національної поліції на трасі Чугуїв-Мелове зупинили вантажний автомобіль, в якому перевозилися 300 ящиків горілки без жодних дозвільних документів.
Дані заходи проводились в рамках операції «Акциз-2016» та кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.204 Кримінального кодексу України.
«Під час проведених слідчо-оперативних заходів працівники податкової міліції виявили та вилучили 6 тис. пляшок із горілкою відомого виробника ,- зауважує Андрій Бєжанов, - загальна сума вилучених лікеро-горілчаних виробів складає 330 тис. грн.»
Усього ж співробітниками податкової міліції у січні-лютому 2016 року з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на загальну суму 1,7 млн. грн., з яких:
– алкогольних напоїв 932,9дал на суму 684,8 тис. грн.;
– спирту 905 дал на суму 905 тис. грн.;
– 2008 пачок тютюнових виробів на суму 56,8 тис. грн.;
– паливно-мастильних матеріалів 6,9 тон на суму 70,87 тис. грн.
В ГУ ДФС у Харківській області запевняють, що і надалі забезпечення протидії діяльності схем мінімізації, залишатиметься одним з першочергових завдань усіх підрозділів служби.

Громадяни можуть дізнатися про свої доходи за допомогою електронного сервісу

Для цього їм необхідно лише скористатися сучасним Інтернет-сервісом ДФС України «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків». Зазначена електронна послуга функціонує вже майже півроку і добре зарекомендувала себе серед користувачів.
Так, для отримання відомостей фізичній особі-платнику податків необхідно сформувати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді. Слід зазначити, що платник може здійснити запит виключно для отримання інформації про себе. Формування Запиту відбувається за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС та є загальнодоступним для використання.
Запит має підписуватися електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату, після чого надсилатися до ДФС на єдину електронну адресу подання звітності (zvit@sta.gov.ua).
Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Слід звернути увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Єдиний внесок з заробітної плати інвалідів ФОП

Розмір єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — ЄСВ) для кожної категорії платників та пропорції його розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування визначаються ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI (далі — Закон № 2464).
Частиною першою ст. 7 Закону № 2464 визначено, що платники ЄСВ, які є роботодавцями, нараховують ЄСВ на суми нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, що включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі у натуральній формі, що визначаються відповідно доЗакону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 р. № 108/95-ВР.
ЄСВ для платників, зазначених у ст. 4 Закону № 2464, встановлюється у розмірі 22% до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування ЄСВ (ч. 5 ст. 8 Закону № 2464).
Згідно з ч. 13 ст. 8 Закону № 2464 ставка 8,41% визначеної бази нарахування ЄСВ для працюючих інвалідів, встановлена тільки для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди.
Таким чином, вказана пільга не розповсюджується на фізичних осіб - підприємців, які використовують працю найманих працівників-інвалідів.
Іншого Законом № 2464 не передбачено.
Враховуючи зазначене, ФОП нараховують ЄСВ на заробітну плату працівників-інвалідів у розмірі 22% до визначеної бази нарахування ЄСВ.

За січень-лютий 2016 року мешканці Харківщини сплатили до бюджету держави понад 5 млрд. грн. податків та зборів

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, це на 2,9 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 250,8 відсотка. Індикативний показник ДФС України виконано на 168,3 відсотка, додатково отримано 2,0 млрд. грн.
Зокрема, у лютому, зібрано 3,3 млрд. грн. платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 2,3 млрд. грн. більше ніж за лютий 2015 року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 325,5 відсотка. Додатково отримано 1,3 млрд. грн.
Керівник Головного управління ДФС у Харківській області Михайло Рибаков відзначає, що забезпечення сталих надходжень - це першочергове завдання. Тож, як підкреслив головний податківець Харківщини, робота усього колективу направлена передусім як на створення комфортних умов для ведення бізнесу для сумлінних платників, так і на припинення діяльності в регіоні «податкових ям» та «конвертаційних центрів».
Повідомив Микола Рибаков і про стан надходжень до місцевого бюджету Харківщини. З початку року надійшло 1,2 млрд. грн., що на 51,5 % або на 399,0 млн. грн більше минулорічного показника. Індикативний показник ДФС України виконано на 125,3 відсотка, додатково отримано 236,5 млн. грн.
Зокрема, у лютому місцевий бюджет поповнився на 681,8 млн. гривень. Це на 282,4 млн.грн. більше ніж за лютий 2015 року.
Очільник фіскальної служби висловлює вдячність сумлінним платникам податків регіону, які вчасно і в повному обсязі виконали свій обов’язок перед бюджетом та сподівається на подальшу плідну співпрацю.
Працівниками Головного оперативного управління ДФС викрито підприємців, дії яких завдали збитки державі майже на 100 млн. грн.

Працівниками Головного оперативного управління ДФС в рамках проведення операції «Рубіж 2016» та розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи підприємства - імпортера морепродуктів під час митного оформлення товару занижували його митну вартість за допомогою підконтрольних підприємств, зареєстрованих в офшорних зонах.
Це призвело до ухилення від сплати митних платежів в особливо великих розмірах. Крім того, підприємство активно використовувалося в схемі виведення валюти за кордон, організованої посадовими особами одного з банків. Всього було імпортовано морепродуктів на загальну суму понад 1 мільярд гривень.
Згідно з попередніми розрахунками, середнє заниження фактурної вартості продукції складає близько 40%. Таким чином, мінімальна сума завданих державі збитків становить близько 100 мільйонів гривень.
В результаті 28 обшуків, проведених у Києві та Запоріжжі, було виявлено та вилучено реєстраційні документи чотирьох підприємств - нерезидентів, копії панамських паспортів, які належать засновникам зазначених підприємств та вісім печаток підприємств-нерезидентів, зареєстрованих в офшорних зонах.
Також вилучено сервер, на якому зберігається бухгалтерська інформація і "чорна бухгалтерія", документи про імпорт і продаж продукції, комп'ютерну техніку, шість електронних ключів нерезидентів в банках України та понад 50 тисяч доларів.
Слідчі дії тривають.

Оприлюднено Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ
На виконання підпункту 200.7.3 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України і постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2016 №68 «Про затвердження Порядку ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» ДФС оприлюднено Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість.
Інформація розміщена на офіційному порталі Державної фіскальної служби України в підрозділі «Повідомлення про Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування, зазначені у підпункті 200.7.1 пункту 200.7 статті 200 Податкового кодексу України» розділу «Відшкодування ПДВ» http://sfs.gov.ua/diyalnist-/vidshkoduvannya-pdchv/povidomlennya-pro-reestri-zayav.
Новий порядок для розгляду скарг зі сплати єдиного внеску

Головне управління ДФС в області повідомляє, що з 23 лютого 2016 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 09.12.2015 №1124 «Про затвердження Порядку розгляду контролюючими органами скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу».
Новим Порядком визначено процедуру подання та розгляд контролюючим органом скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, передбачених частинами десятою, одинадцятою статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», скарг банків на рішення про накладення фінансових санкцій, передбачених частиною дванадцятою зазначеної статті.
Зауважимо, що дія цього Порядку не поширюється на розгляд скарг платників єдиного внеску або банків на вимоги та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу, винесені за результатами перевірок, проведених на підставі судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, який здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, що винесені ними відповідно до закону.

Перерозподіл сум ПДВ для аграріїв

Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році” внесено суттєві зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) в частині визначення податкових зобов’язань з податку на додану вартість та їх сплати до бюджету, зокрема, сільськогосподарськими товаровиробниками. Відтак запроваджено перерозподіл сум ПДВ для аграріїв (п. 2 ст. 209 ПКУ):
- за операціями із зерновими і технічними культурами – 85 відсотків до держбюджету, 15 відсотків на спецрахунки;
- за операціями з продукцією тваринництва – 20 відсотків до держбюджету, 80 відсотків на спецрахунки;
- за іншими операціями з сільськогосподарськими товарами/послугами – 50х50 відсотків.
Просмотров: 69 | Добавил: Елена8203 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (312)
  • Галерея "Елисаветград" (38)
  • Скороговорки (0)
  • Объявления
    [23.08.2017]
    ООО «РН-Пурнефтегаз» продает неликвиды (0)
    [21.08.2017]
    Куплю квартиру в городе Купянск 8000$ (0)
    [15.08.2017]
    Продам 2-х комнатную квартиру Ковшаровка-1 (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель как возбудить девушку капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель мужская виагра отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка

     

    Купянский городской портал © 2017