Купянский городской портал! Среда, 18.10.2017, 05:32
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 476/2412
Коментарии: 360
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 139
Игр: 219
Записей в гостевой: 35
FAQ: 1
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (4)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (3)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (6)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (3)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (3)

Купянск
Главная » 2016 » Июнь » 23 » Салтівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Харківській області_ новини від 23.06.2016 р.
11:14
Салтівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Харківській області_ новини від 23.06.2016 р.
Облік платників: основне та неосновне місце обліку

Салтівська ОДПІ звертає увагу платників податків: відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Як зазначила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова, згідно з п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Отже, юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто основне місце обліку, а також в контролюючому органі за місцем розташування (реєстрації) при наявності підрозділів рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Також керівник підрозділу нагадала про те, що з 10.05.2016 р. набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.03.2016 р. № 375 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів», відповідно до якого внесено зміни до наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів».

Платники Салтівської ОДПІ сплатили понад 54 млн. грн. єдиного соціального внеску

За словами начальника Салтівської ОДПІ Олени Кухтіни, за п’ять місяців поточного року платники, що перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ, перерахували на казначейські рахунки 54,3 млн. грн. єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зокрема, у травні його надійшло 11,7 млн. грн. Нагадуємо, з 1 травня 2016 року в зв’язку із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати змінюється розмір мінімального страхового внеску та становить 319,00 грн. (1450 грн*22%). На рівні мінімального страхового внеску мають сплачувати ЄСВ за себе фізособи - підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи. Також змінилася максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ. З 01.01.2016 року вона становить 25 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на місяць нарахування доходу. Тож, з 01.05.2016р. максимальна величина доходу, на яку потрібно нараховувати ЄСВ – 36 250грн (1450 грн *25). Відповідно збільшується максимальний розмір нарахованого ЄСВ, який з 01.05.2016р. становить 7975грн (36250 грн * 22%) або 3048,63 грн (36250 грн*8,41%) при нарахуванні ЄСВ на зарплату працівника-інваліда, якщо роботодавцем є юридична особа.

Нецільова благодійна допомога - чи потрібно нараховувати ЄСВ

Відповідно до пункту 1 частини першої ст. 7 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄВ) для платників, які згідно з п.1 частини першої ст. 4 Закону № 2464 є роботодавцями, визначено суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці». Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 року № 5 визначено види виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні ЄВ. Оскільки нецільова благодійна допомога не належить до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних, компенсаційних виплат, а відповідно до пункту 3.31 розділу 3 Інструкції № 5 є матеріальною допомогою разового характеру і, відповідно «іншою виплатою, що не належить до фонду оплати праці», то вона не є базою нарахування ЄВ.

Оподаткування доходу від продажу земельної ділянки, що перебувала у власності менше трьох років

Дохід, отриманий платником податку — фізособою – резидентом від продажу присадибної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, встановленої ст. 121 Земельного кодексу, яка перебуває у її власності менше 3 років, оподатковується ПДФО за ставкою 5%. Проте до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника не включається, зокрема, сума доходу, отриманого таким платником унаслідок відчуження земельних ділянок сільгосппризначення, земельних часток (паїв) за нормами безоплатної передачі, визначеними ст. 121 Земельного кодексу залежно від їх призначення, та майнових паїв, безпосередньо отриманих ним у власність у процесі приватизації. Роз’яснення з даного питання надає ДФС України в листі від 18.05.2016 р. №5098/К/99-95-42-02-14

Внесення змін до Реєстру платників єдиного податку нового виду діяльності

Реєстрацію суб’єкта господарювання, як платника єдиного податку, згідно п. 299.1 та 299.2 ст. 299 Податкового кодексу України, відбувається шляхом внесення відповідних записів до Реєстру, які, зокрема, містять інформацію щодо декларованих платником видів господарської діяльності (пп. 7 п. 299.7 ст. 299 Кодексу). Платник, згідно пп. 4 пп. 298.3.1 п. 298.3 ст. 298 Кодексу, складає та подає у довільній формі заяву щодо зміни видів господарської діяльності. Разом з тим, Кодексом не встановлено конкретний строк подання такої заяви. Необхідно зауважити, що пп. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Кодексу передбачено виключний перелік видів господарської діяльності, провадження яких призводить до припинення перебування платника на єдиному податку. При цьому, для випадку провадження, зазначених у пп. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Кодексу, видів господарської діяльності встановлено однозначний строк відмови від спрощеної системи оподаткування – перше число місяця, наступного за податковим (звітним) періодом (п. 5 пп. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Кодексу). З огляду на викладене, доцільно подавати заяву про зміну видів господарської діяльності першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, аналогічно до положень Кодексу про відмову від спрощеної системи оподаткування.

«Електронний кабінет платника» - швидко, зручно, просто

Скористатись електронним кабінетом платника можна за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України. Даний сервіс функціонує в тестовому режимі на базі реальних даних. Відтепер у ЕКП діють дві функціональні частини: - відкрита (загальнодоступна) - приватна Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису). Через відкриту частину ЕКП є можливість: - скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО); - отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар); - отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП); - ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби; - скористатися іншою корисною інформацією. Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). В приватній частині після ідентифікації особи надається можливість переглянути та перевірити свої облікові дані, нараховані та сплачені податки. Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/).

Оновлено звітність з ЄСВ

З 01 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за червень 2016 року подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (у редакції наказу Мінфіну України від 11.04.2016 року № 441). В Наказі №441 передбачено, що якщо страхувальником не подавався Звіт за попередній звітний період (періоди), то в поточному звітному місяці не допускається відображення сум нарахованого єдиного внеску застрахованим особам за попередній звітний період (періоди). У такому випадку страхувальник зобов'язаний подати Звіт за поточний звітний період і в разі потреби окремо за попередній період (періоди). Звіт за попередній звітний період (періоди) до 2016 року, який не подавався, подається до органу доходів і зборів за формою, що діяла із 1 травня 2015 року. Такий Звіт подається лише один раз за один звітний період.

Платники єдиного податку Шевченківського району збагатили місцеву скарбницю на 4 мільйони гривень

За п’ять місяців 2016 року платники єдиного податку – юридичні та фізичні особи поповнили місцеву скарбницю на 4,02 млн. грн. – повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова. Із загальної суми надходжень єдиного податку за січень – травень 2016 року значну суму – 2,05 мільйонів гривень сплачено фізичними особами – підприємцями. Юридичні особи сплатили до місцевого бюджету 125,3 тис. грн. гривень єдиного податку. Також, свій внесок в сумі 1,8 мільйони гривень зробили і сільгосп товаровиробники.

Податкова соціальна пільга для працюючих пенсіонерів

Платники податків, які мають право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги, та розміри податкових соціальних пільг, визначені у пункті 169.1 статті 169 Податкового кодексу, - повідомляють у Салтівській ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області Податкова соціальна пільга застосовується до нарахованого платнику податку місячного доходу у вигляді заробітної плати тільки за одним місцем його нарахування (виплати) (підпункт 169.2.1 пункту 169.2 статті 169 Податкового кодексу). Платник податку подає роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги (підпункт 169.2.2 пункту 169.2 статті169 Податкового кодексу). Разом з цим, згідно з підпунктом 169.2.3 пункту 169.2 статті 169 Податкового кодексу України податкова соціальна пільга не може бути застосована до: доходів платника податку, інших ніж заробітна плата; заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад’юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету; доходу самозайнятої особи від провадження підприємницької діяльності, а також іншої незалежної професійної діяльності. З урахуванням зазначеного, фізична особа, яка одночасно з доходами у вигляді пенсії з Пенсійного фонду України отримує доходи у вигляді заробітної плати, має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги за умови дотримання вимог підпункту 169.1 статті 169 Податкового кодексу України та подання роботодавцю заяви про застосування пільги.

До уваги громадян – власників земельних ділянок та землекористувачів!

29 серпня 2016 року минає строк сплати земельного податку. Податкова інспекція наголошує на необхідності своєчасно провести його сплату. За несвоєчасну сплату податку згідно чинного законодавства нараховується пеня на суму податкового боргу із розрахунку 120 % річних облікової ставки Національного банку України за кожен календарний день прострочення платежу та штрафні санкції від 10% до 20 % загальної суми податкового боргу (плати за землю). Шановні громадяни заощаджуйте свої кошти, своєчасно сплачуйте плату за землю. По питаннях сплати плати за землю звертайтесь до ЦОП Салтівської ОДПІ за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, буд. 99 , тел (05742) 57450, 78676, 78569

Звітність по Інтернету – порядок укладання договору з податковою

Салтівська ОДПІ інформує платників щодо особливостей оформлення засобами телекомунікаційного зв'язку Договору про визнання електронних документів між платниками податків та органами ДФС. Відповідно до вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851 "Про електронні документи та електронний документообіг" та №852 "Про електронний цифровий підпис", електронний документообіг здійснюється на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу. Порядок укладання Договору про визнання електронних документів між платниками податків та контролюючими органами визначено Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.04.2008р. за № 320/15011 (далі - Інструкція). Платник податків здійснює формування та подання податкових документів в електронному вигляді із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення, засобу КЗІ, на підставі укладеного Договору з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку. Текст примірного Договору визначено у додатку 1 до Інструкції. Платник податків надсилає Договір засобами електронного зв'язку відповідно до затвердженого формату з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. На Договір накладаються посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності)), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку. Після надходження Договору в електронному вигляді автоматизованою системою ДФС проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки електронних цифрових підписів, відповідності електронного документа затвердженому формату, даних директора, в особі якого укладається Договір, даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. За результатами таких перевірок формується перша квитанція про збереження документа. За результатами розгляду Договору органом ДФС платнику направляється друга квитанція. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДФС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.

До уваги платників акцизного податку!

Суб’єктам господарювання, які отримали передбачені Законом №481 ліцензії подають Звіти відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016р. №49 „Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», слід враховувати, що Звіти складаються окремо за кожний місяць та подаються до 10 числа місяця, що настає за звітним, з перенесенням граничного строку на перший робочий день, якщо 9 число припадає на вихідний або святковий день.

До Салтівської ОДПІ надійшло 12 письмових звернень

Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо ухилення від сплати податків (25%), контрольно-перевірочної роботи (16,7%), з питань сплати ЄСВ – 16,7 та інші питання, що належать до компетенції податкової (25%). Інші звернення стосувалися діяльності органів ДФС, питань роз’яснення норм діючого податкового законодавства, єдиного соціального внеску, податкової звітності, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків. Відповіді на звернення надані у встановлені терміни. Із загальної кількості письмових звернень, отриманих у січні-травні, зареєстрована 1 скарга на неправомірні дії працівників. За результатами їх розгляду, факти викладені у скаргах не підтвердилися. Посадовими особами Салтівської ОДПІ проведено 2 особистих прийоми громадян. Особистий прийом громадян здійснюється згідно затверджених графіків, за попереднім записом.

Спрощенці І та ІІ груп мають право на податкову відпустку

Салтівська ОДПІ нагадує, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, згідно з положеннями пункту 295.5 статті 295 Податкового кодексу України, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки. Для цього, платнику необхідно поінформувати податкову інспекцію, подавши заяву довільної форми в ДПІ за місцем обліку до початку відпустки, аби не проводилося нарахування авансових внесків єдиного податку за відпускний період. Слід зазначити, що законодавством не передбачено звільнення підприємців на час відпустки від сплати єдиного соціального внеску. Отож, сплата ЄСВ за «відпускний» період проводиться у звичайному режимі.

Набрав чинності зміни до ПКУ щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів

Салтівська ОДПІ нагадує, що 01.06.2016 набрав чинності Закон України від 12 квітня 2016 року № 1084-VIII «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів», яким внесено зміни до пункту 189.3 статті 189 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) щодо встановлення окремого порядку оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю). Зокрема, із зазначеного пункту виключено поняття «однорідні товари» та змінено поняття «вживані транспортні засоби» і «нові транспортні засоби». З оновленим текстом ПКУ можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua). Довідкове: Закон України № 1084-VIII, опубліковано у газеті «Голос України» від 13.05.2016 № 87.

Про отримання нових ключів ЕЦП у разі зміни основного місця обліку

У разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

Перевірте свій автомобіль: чи є він об’єктом оподаткування

У 2016 році об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно), що розраховується з календарної дати виготовлення транспортного засобу, або з 1 січня року виготовлення, зазначеного у реєстраційних документах, якщо календарну дату виготовлення визначити неможливо та середньо ринковою вартістю понад 750 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом на 1 січня податкового року, тобто понад 1 033 500 грн. Таку вартість визначає Мінекономрозвитку за методикою, затвердженою КМУ. На офіційному сайті Мінекономрозвитку за посиланням http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA , Ви можете перевірити, чи є об’єктом оподаткування Ваше авто. Ставка податку становить 25 000 грн. на календарний рік за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування. Юрособи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року (2016 рік) і до 20 лютого подають декларацію за місцем реєстрації авто з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. У разі придбання протягом року автомобіля, декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на авто, а податок сплачується з місяця, в якому виникло право власності.

Перехідний лікарняний: як нарахувати ЄСВ

Обчислення ЄСВ за минулі періоди здійснюється, виходячи з розміру ЄСВ, що діяв на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку нараховується ЄСВ. Якщо нарахування заробітної плати здійснюється за попередній період, зокрема у зв’язку з уточненням кількості відпрацьованого часу, виявленням помилок, нараховані суми включаються до заробітної плати того місяця, у якому були здійснені нарахування.

Хто не може застосовувати спрощену систему оподаткування

Суб’єкт господарювання, у якого статутний капітал не сформовано і який має одного або декілька засновників — юросіб, що не є платниками єдиного податку, не може застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Перелік обмежень для застосування спрощеної системи визначено пп. 291.5.5 ПКУ, зокрема, суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам — неплатникам єдиного податку, дорівнює або перевищує 25%.

Щодо спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства

Салтівська ОДПІ нагадує, що 18 березня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 156 (далі – Постанова № 156), яка внесла зміни до Порядку акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року № 11 (далі – Постанова № 11). Законом України від 24 грудня 2015 року № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» внесено зміни до статті 209 Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства в частині запровадження розподілу позитивної різниці між сумою податкових зобов’язань податку на додану вартість та сумою податкового кредиту. Постановою № 156 Порядок акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках, відкритих у банках та/або органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, приведено у відповідність до норм Податкового кодексу України. Механізм акумулювання сільськогосподарськими підприємствами сум податку на додану вартість на спеціальних рахунках діятиме до 01.01.2017. З оновленим текстом Постанови № 11 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua). Відображення банківськими установами в 1-ДФ суми анульованого (прощеного) боргу Салтівська ОДПІ інформує, що ДФС України листом від 16.05.2016 №16839/7/99-99-13-01-03-17 надано роз’яснення щодо відображення банківськими установами у Податковому розрахунку 1-ДФ суми боргу (кредиту) прощеного (анульованого) кредитором за своїм самостійним рішенням, не пов’язаним з банкрутством, до закінчення строку позовної давності.

До уваги суб’єктів господарювання: 30 червня – закінчується термін сплати

Салтівська ОДПІ повідомляє, що 30 червня останній день сплати: ПДВ за травень 2016 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю; акцизного податку за травень 2016 року; податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за травень 2016 року; податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за травень на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки; військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за травень 2016 року; плати за землю за травень 2016 року.

Природні багатства Куп’янщини поповнили зведений бюджет майже на 2 мільйони гривень

За п’ять місяців цього року 1918 тис. грн. рентної плати принесли до зведеного бюджету природні скарби м. Куп’янська та Куп’янського району. Рентна плата за спеціальне використання води додала до зведеного бюджету 398,2 тис. грн. до загальних надходжень рентної плати. Надрокористувачі займають третє місце по сплаті платежу – 117,7 тис. грн. А ось лідером з наповнення скарбниць стали сплата за лісові угіддя, які збагатили бюджети на 1,4 млн. гривень. Надходження рентних платежів до скарбниць місцевих громад спрямовуються на відновлення природних ресурсів нашого краю, фінансування потреб бюджетної сфери та розвиток соціальних програм.

Платники Дворічанщини перерахували до бюджету більше 50 тисяч гривень екологічного податку

За п’ять місяців 2016 року суб’єкти підприємницької діяльності, мешканці Дворічанського району, які перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області, перерахували до державного бюджету 52,8 тис. грн екологічного податку, що більше на 30,3 тис. грн. від запланованого показника. Нагадуємо, що згідно змін, які вступили в дію з 1 січня 2016 року, збільшено ставки за викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення: азоту оксидів до 1968,65 грн./т (з 1553,79), ацетону - 738,45 (582,83), вуглеводнів - 111,26 (87,81), озону - 1968,65 (1553,79) тощо. Відповідним чином зросли і ставки податку за скиди окремих забруднюючих речовин у водні об’єкти. Платниками екологічного податку є суб'єкти господарювання, які здійснюють: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення; скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти; розміщення відходів; утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені); – тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії термін.

Харківські податківці за круглим столом обговорили з бізнесом податкову систему

Питання реформування податкової системи України стало головною темою «круглого столу», який відбувся сьогодні у Палаці труда за ініціативою Харківської обласної профспілки працівників торгівлі, громадського харчування та послуг. Захід зібрав разом і співробітників фіскальної служби Харківської області, і представників громадських організацій, і підприємців. Присутні обговорили діючі законодавчі новації, застосування реєстраторів розрахункових операцій, адміністрування податку на додану вартість. Під час обговорення представники бізнесу та громадськості висловили ряд зауважень та пропозицій. Так, ряд підприємців висловили пропозицію щодо відміни податку на додану вартість. Замість нього вони запропонували ввести податок з продажу. Також присутніми було зауважено, що вартість касових апаратів для підприємців завелика. Разом з тим, більшість, все ж таки висловилися за необхідність їх впровадження. Крім того, підприємці запропонували виключити можливість використання єдиної системи оподаткування великим бізнесом. Єдина система повинна застосовуватися тільки представниками малого бізнесу. Обговорили присутні і можливість введення пенсійної накопичувальної системи. Під час заходу співробітники ГУ ДФС у Харківській області відповіли на ряд запитань від присутніх. Головне, як зауважили учасники зустрічі, потрібно приймати саму активну участь у процесі реформування, обговорювати проблеми, вносити пропозиції. Адже тільки у ході таких сумісних зустрічей можна зрозуміти актуальність тієї чи іншої пропозиції, визначити шляхи вирішення проблематичних питань.

Понад 25 тисяч платників звернулися за січень-травень 2016 року до Центрів обслуговування платників Салтівської ОДПІ

Всі вони отримали консультаційні, інформаційні, адміністративні послуги або надавали податкову звітність. Загалом, ЦОП Салтівської ОДПІ надано 4 842 адміністративні послуги. Найбільш запитуваною стала послуга з видачі картки платника податків. У січні-травні 2016 року їх видано 2300 од. За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій до ЦОПів звернулись 313 СПД. Довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України отримали 144 платники. Надано 251 витягів з реєстру платників єдиного податку. Нагадаємо, що Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ працюють з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00 год., п’ятниця – з 09.00 до 16.45, субота, неділя – вихідні. Обідня перерва – з 13.00 до 13.45. Довідки можна отримати у консультанта - модератора ЦОП за телефоном (05742) 57450, з питань видачі картки платника податків - (05742) 78704.

Нерухомість непридатна для проживання – повідомте податкову

Салтівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до пп. "ґ" пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України, не є об'єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради. Рішення стосовно непридатності житлового будинку (житлового приміщення) для проживання (в тому числі у зв'язку з аварійним станом конструктивних елементів), про використання непридатного для проживання житлового будинку (житлового приміщення) з іншою метою (переведення у нежитловий фонд) або про знесення цього будинку приймаються відповідною місцевою радою на основі висновку комісії, згідно норм ст. 30 Закону України від 21 травня 1997 року N 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні". Таким чином, власник об'єкта житлової нерухомості для звільнення від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, повинен повідомити податкову інспекцію, що житлова нерухомість непридатна для проживання на підставі рішення органу місцевого самоврядування, про використання непридатного для проживання жилого будинку (жилого приміщення) в інших цілях або про знесення цього будинку.

Пестициди в матрацах - харківські митники виявили незвичну схованку

В результаті проведення спільної операції співробітниками митниці, УВБ ГУ у Харківській області та СБУ в Харківській області в пункті пропуску «Тополі» при здійсненні митного контролю потягу сполученням «Харків-Баку», було виявлено 135 пляшок із засобами захисту від шкідників для дерев, рослин, овочів та ягідних культур. Хімічні речовини були приховані на третій полиці за матрацами. За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 473 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені та передані на склад митниці. Вартість буде встановлено додатково.

До кожного касового апарата - окрема податкова накладна

Податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість. Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ. Якщо платник ПДВ, до складу якого входять філії та/або структурні підрозділи, не делегував їм право складання податкових накладних, та при цьому, такі філії та/або структурні підрозділи здійснюють операції з використанням касових апаратів, то податкова накладна повинна складатися за щоденними підсумками операцій до кожного касового апарата окремо. При цьому податкові накладні складаються від імені платника податку (головного підприємства).

При припиненні юридичної особи – запит про відсутність боргу по ЄСВ робить державний реєстратор

Таке повідомлення надаватиметься на запит державного реєстратора при проведенні державної реєстрації припинення юридичних осіб. При цьому наказом Мінфіну від 03.03.16 р. N 308 "Про затвердження змін до Порядку обліку платників ЄСВ та Положення про реєстр страхувальників" затверджено форму відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску ( N 11-ЄСВ) та встановлено, що контролюючі органи направляють такі відомості до Єдиного державного реєстру до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб’єкта державної реєстрації. Зазначеним наказом внесено зміни до порядку формування дати зняття з обліку платника єдиного внеску. Тож дата зняття з обліку юридичної особи (відокремленого підрозділу) відповідає даті закриття інтегрованої картки платника єдиного внеску або даті отримання повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (відокремленого підрозділу) у разі, якщо на момент отримання такого повідомлення закрита інтегрована картка такого платника.

Правильно заповнюйте платіжне доручення

У разі заповнення поля «Призначення платежу» з порушенням вимог Порядку, документ на переказ приймається до виконання. При цьому вважається, що платник податків сплачує грошове зобов'язання (код виду сплати 101) 1 вересня 2015 року набрав чинності Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, ЄСВ, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, (наказ Мінфіну № 666)

Якщо платник має борг по єдиному внеску

Якщо платник єдиного внеску має податковий борг/недоїмку з єдиного внеску, розрахунковий документ на переказ коштів приймається до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у порядку черговості, встановленому ПКУ а такому виду сплати органами ДФС присвоюється код виду сплати 140.

Дані про пункти реалізації пального в реєстраційній заяві

Під час заповнення відомостей про пункти реалізації пального вносять: код адміністративної одиниці відповідно до КОАТУУ, де розміщений пункт з реалізації пального; код типу об’єктів оподаткування; код ознаки надання інформації. Детально про заповнення Заяви у листі ГУ ДФС у м. Києві від 12.04.2016 № 8676/10/26-15-40-03-16

Чи підтверджує дані про реєстраційний номер облікової картки відмітка що внесена до паспорта громадянина України?

За зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган протягом 5 робочих днів видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків. Контролюючим органом за місцем проживання фізичної особи – платника податків на прохання такої особи до паспорту громадянина України можуть бути внесені (сьома, восьма або дев’ята сторінки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру. Тому, підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків є документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України. Салтівською ОДПІ протягом січня травня в Центрах обслуговування платників видано 2300 реєстраційних номерів облікової картки платника податків.

Як діяти громадянину, якщо при отриманні міжнародного поштового відправлення він не погоджується з сумою нарахованих митних платежів?

Якщо одержувач міжнародного поштового відправлення не погоджується з сумою нарахованих митних платежів чи із затриманням або вилученням митницею товарів, він може звернутись до підрозділу контролюючого органу, який здійснює митний контроль і митне оформлення товарів, що переміщуються в міжнародних поштових відправленнях, у місці міжнародного поштового обміну оператора поштового зв’язку. При цьому декларант може подати документи, що підтверджують вартість товарів, оскільки для цілей оподаткування товарів, що переміщуються громадянами через митний кордон України, застосовується фактурна вартість цих товарів, зазначена в касових або товарних чеках, ярликах, інших документах роздрібної торгівлі, які містять відомості щодо вартості товарів. У разі наявності доказів недостовірності заявленої фактурної вартості товарів контролюючі органи визначають їх вартість самостійно, на підставі ціни на ідентичні або подібні (аналогічні) товари.) Також одержувач може повідомити оператора поштового зв’язку про відмову від одержання поштового відправлення, про що робиться відповідна позначка, яка засвідчується його підписом. Одержувач має право оскаржити рішення, дії або бездіяльність контролюючих органів, їх посадових осіб та інших працівників, якщо вважає, що цими рішеннями, діями або бездіяльністю порушено його права, свободи чи інтереси.

Внесення змін до ліцензії на роздрібну торгівлю підакцизними товарами у зв’язку з перейменуванням вулиць

Салтівська ОДПІ повідомляє, що у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, адреси місця торгівлі у зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін. Для цього платнику необхідно подати заяву (довільної форми) та документи, що підтверджують зміну відомостей (зокрема, в разі перейменування вулиці чи населеного пункту – копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування). В разі виникнення питань звертайтеся до Центру обслуговування платників Салтівської ОДПІ або телефонуйте за номером (05742) 57450.

Електронний кабінет платника»: знайомий сервіс з новими можливостями

З часу створення такого актуального сервісу, як Електронний кабінет платника, перелік його функцій постійно доповнюється новими, а сам процес дистанційної взаємодії з органами Державної фіскальної служби вдосконалюється. У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платники мають можливість: отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ; надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом; зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку). Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html.

Мінімальна заробітна плата збільшиться

До Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» внесено зміни щодо розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати. Так, починаючи з 1 грудня мінімальна заробітна плата становитиме 1600 грн на місяць. Нагадуємо, що на сьогоднішній день мінімальна заробітна становить 1450 грн. Повний текст цих змін викладено у Законі України від 19.05.2016 р. № 1384-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», який набрав чинності з 16 червня 2016 року та опублікований у газеті «Голос України» від 14.06.2016 р. № 109.

Сервіс ДФС «Пульс» - один з способів вирішення проблем

Громадяни та суб’єкти господарювання за допомогою антикорупційного сервісу «Пульс» мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, інші проблемні питання. При поданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли вона відбулась, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми. Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1‑3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються. Сервіс «Пульс» працює за телефоном: (044)284-00-07. Інформація приймається цілодобово. Станом на 01.06.2016 р. Салтівською ОДПІ розглянуто 3 (три) інформаційних картки, направленої з сервісу «Пульс».

Чи подавати звіт з ЄСВ, коли немає найманих працівників?

Начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксана Редя повідомила, що юридичні особи та підприємці, які не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту), звіт з ЄСВ до податкової інспекції за найманих працівників не подають. Однак, фізичні особи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність – повинні подавати Звіт за себе, незалежно від того, чи ведуть вони підприємницьку діяльність (крім фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу). Для тих роботодавців, які мають найманих працівників, подання звіту з єдиного внеску є обов'язковим. Детальніше проконсультуватись з даного питання можна у Центрі обслуговування платників за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99 та за телефоном: (05742) 57450.

А Ви отримували картку платника податків?

Видача картки платника податків є найбільш поширеною та запитуваною послугою, за якою звертаються до Центру обслуговування платників Куп’янську та Куп’янського району. Про це зазначила начальник відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ Світлана Редька. Адже із більше ніж 25 тисяч наданих впродовж січня-травня 2016 року адміністративних послуг, 2300 – послуги з видачі Картки. Начальник відділу додала, що для зручності платників кожна послуга ЦОПу має свою інформаційну картку, в якій зазначено умови та терміни отримання послуги, необхідний перелік документів, порядок та спосіб їх подання. Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Салтівської ОДПІ працює з понеділка по четвер з 9 год. до 18 год., у п’ятницю – з 9 год. до 16 год. 45 хв., субота, неділя – вихідні. Обідня перерва – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин. Однак, в останній день граничного строку подання звітності, визначеного Податковим кодексом України, час роботи ЦОП подовжується до 20 год, телефон для довідок: (05742) 57450, з питань видачі Карток – (05742) 78704.

Змінено заяви про державну реєстрацію юридичних осіб, підприємців та громадських формувань

Міністерством юстиції України внесено зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (наказ від 06.05.2016 р. № 1327/5 "Про затвердження Змін до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"). Наказом №1327/5 також затверджено: заяву про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи; заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування (опубліковано в Офіційному віснику України від 24.05.2016 року №38), тобто з 04.06.2016 року.

До 1 серпня необхідно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в декларації

Згідно з нормами Податкового кодексу України, кожна фізична особа, яка задекларувала доходи, отримані протягом минулого року, зобов’язана самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації. Отже, податкові зобов’язання зі спати податку на доходи фізосіб та військового збору необхідно сплатити не пізніше 31 липня 2016 року.

Чи може страхувальник (роботодавець) подати поштою повідомлення про прийняття працівника на роботу?

Відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова №413) повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до Постанови № 413, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів: засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису; на паперових носіях разом з копією в електронній формі; на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами. Постанова №413 не містить посилання на норми подання страхувальником повідомлення про прийняття працівника на роботу поштою.

Процедура відшкодування ПДВ: просто та швидко

Салтівська ОДПІ повідомляє, що платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації. У такій заяві платник податку зазначає про його відповідність або невідповідність критеріям, визначеним п. 200.19 ст. 200 Податкового кодексу України.
Просмотров: 102 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Галерея "Елисаветград" (41)
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (317)
  • Работа сиделкой с проживанием в Москве (0)
  • Объявления
    [15.10.2017]
    Дом в деревне (0)
    [12.10.2017]
    Художественная роспись стен и потолков (0)
    [11.10.2017]
    Продам диван (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    женская виагра день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники дом Город Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель как возбудить девушку виагра женская женский возбудитель капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра мужская виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка Закарпатье оператор на линии производство работа запчасти стиральная машина. Холодильник роспись потолков роспись стен художественная роспись Продам срочно

     

    Купянский городской портал © 2017