Купянский городской портал! Среда, 20.09.2017, 16:30
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 477/2407
Коментарии: 439
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 143
Игр: 219
Записей в гостевой: 35
FAQ: 1
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (3)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (3)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (5)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (3)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (3)

Купянск
Главная » 2016 » Июнь » 12 » Податковий календар на червень 2016 року
09:16
Податковий календар на червень 2016 року
15 червня, середа
Останній день подання:
звіту про використання книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок (форма № ЗВР-1) за травень 2016 року;
довідки про використані розрахункові книжки за травень 2016 року;
заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з III кварталу 2016 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік

17 червня, п’ятниця
Останній день сплати:
авансового внеску з єдиного податку за червень 2016 року платниками, віднесеними до 1 та 2 груп

Останній день подання
заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з III кварталу 2016 року

Національний Банк України знизить облікову ставку в разі уповільнення споживчої інфляції
Про це повідомив заступник голови НБУ Дмитро Сологуб в ході презентації першого звіту регулятора з фінансової стабільності. «Якщо так і буде, ми будемо й надалі пом’якшувати нашу монетарну політику», - сказав Сологуб, коментуючи уповільнення споживчої інфляції за підсумками травня до 7,5% в річному вираженні. Разом з тим він зазначив, що сьогодні Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), підвищила тарифи на теплову енергію та послуги центрального опалення для населення майже вдвічі, що також позначиться на рівні інфляції. «Рішення (за обліковою ставкою) буде прийматися монетарним комітетом. Засідання за три тижні», - додав Сологуб і зазначив, що регулятор, приймаючи рішення по обліковій ставці, також аналізуватиме тенденції валютного ринку. З 27 травня Національний банк України знизив облікову ставку до 18% річних з 19% річних, встановлених з 22 квітня.

Введення єдиного реєстру акцизних накладних і електронне адміністрування реалізації пального
Серед новацій, внесених Законом № 909, який набрав чинності з 01.01.2016 р., до Податкового кодексу в частині адміністрування акцизного податку, є запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального (далі — СЕАРП), а також акцизної накладної як обов'язкового електронного документа, який складатиметься при здійсненні всіх операцій з реалізації пального на внутрішньому ринку. На виконання статей 231 та 232 Податкового кодексу Кабінетом Міністрів України розроблено та прийнято постанови, якими затверджено порядки ведення Єдиного реєстру акцизних накладних і електронного адміністрування реалізації пального їх детальніше.

Зниження податкового тиску:
на платників податку на доходи фізичних осіб за рахунок розширення доходів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
на платників податку на прибуток підприємств за рахунок відміни щомісячних авансових платежів;
на платників податків за рахунок скорочення переліку підстав для проведення непланових документальних перевірок;
на платників ПДВ за рахунок скасування можливості анулювання реєстрації платника ПДВ на підставі наявного в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу;
припинення справляння рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу.

Термінове оголошення
Міністерство фінансів України наказом від 11.04.2016 N 441 виклав у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Наказ набрав чинності з 1 червня поточного року. Вперше звіти з ЄСВ за новою формою платники подаватимуть за звітний період «червень 2016 року».

Діяльність Центру обслуговування платників регламентовано
Наказом Державної фіскальної служби України від 20.05.2016 №458 "Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників" встановлено єдині організаційні принципи роботи Центрів обслуговування платників органів ДФС, в якому платникам надаються адміністративні послуги, консультації, прийом та реєстрація звітності, вхідної кореспонденції та супутні послуги.
Перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП Салтівської ОДПІ:
адміністративні послуги;
прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;
приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);
усні консультації;
доступ до електронних сервісів;
доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;
попередній запис громадян на особистий прийом.

Відповіді допоможе знайти Контакт-центр ДФС
Одним із дієвих сервісів Державної фіскальної служби України є Контакт-центр ДФС. Він стане у нагоді як для громадян, так й для суб’єктів підприємницької діяльності, оскільки тут надаються кваліфіковані консультації з питань митного, податкового та іншого законодавства.
Отримати інформацію із даного центру можна декількома шляхами:
В режимі оnline, зателефонувавши за телефонними номерами: 0‑800-501-007 або 044‑454‑16-13.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380-44-45416-13.
2) Надіславши запитання на електронну адресу idd@sfs.gov.ua. З метою прискорення надання відповіді, необхідно чітко формулювати запитання та обов’язково зазначати в полі «Тема» ідентифікатор напрямку питання.
Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі). З детальнішою інформацією щодо використання сервісів ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-сайті: http://sfs.gov.ua/.

Новостворений підприємець, обрав спрощену систему оподаткування. Який порядок отримання витягу з Реєстру платників єдиного податку?
Податковим кодексом України передбачено, що за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Платники податків можуть отримати консультацію з питань податкового законодавства, в тому числі щодо заповнення запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку та сам витяг з реєстру платників єдиного податку – у Центрі обслуговування платників Салтівської ОДПІ за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99. ЦОП працює з понеділка по четвер з 9 год до 18 год, у п’ятницю – з 9 год до 16 год. 45 хв., субота та неділя – вихідні. Обідня перерва – з 13 год до 13 год 45 хв. В останній день граничного строку подання звітності, час роботи ЦОП подовжується до 20 год.

ЄСВ за травень подається ще за «старою» формою
У Салтівській ОДПІ повідомляють, що звітність з єдиного внеску за травень 2016 року слід подавати до 20 червня ще за «старими» формами, які затверджені наказом Мінфіну № 435.
Нагадаємо, що з 1 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за звітний період «червень 2016 року» подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Мінфіну України від 14.04.2015 № 435.

Порядок подання податкової звітності в електронному вигляді
Електронна звітність подається платниками податків за допомогою відкритих електронних ключів. Отримати посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису, можна в будь якому акредитованому центрі сертифікації ключів. Платник податків фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП.
Крім того, платник податків отримує за місцем реєстрації або на офіційному веб-сайті ДФС України:
текст примірного договору про визнання електронних документів;
безкоштовне програмне забезпечення формування та подання податкових документів в електронному вигляді.
Інформація на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) знаходиться у рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність.
Адреси акредитованих центрів сертифікації ключів, які діють на території Харківської області, можна отримати у ЦОП за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99 та за телефоном: (05742) 57450.

Оновлено порядок ведення органами ДФС оперативного обліку податків і зборів
Міністерство фінансів України наказом від 07.04.2016 №422 оновило Порядок ведення органами державної фіскальної служби оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється в інформаційній системі органів ДФС.
З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (ІКП) по кожному платнику та кожному виду платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції і облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямками роботи.
За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів, єдиного внеску ДФС та її територіальними органами формується звітність про нарахування та надходження податків, зборів, єдиного внеску, надходження митних та інших платежів до бюджетів, податковий борг, недоїмки зі сплати єдиного внеску, відшкодування ПДВ, результати контрольно-перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), зайво сплачені податки, збори, єдиний внесок і т. п.

Захист конституційних прав у зверненнях громадян
Можливість громадян брати участь в управлінні державними і громадськими справами, впливати на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення забезпечена Законом України «Про звернення громадян».
За номером телефону: (044) 284 00 07 Ви маєте можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Служби.
Інформація приймається цілодобово.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

Які документи зберігаються на робочому місці ФОП на загальній системі оподаткування?
Підприємці на загальній системі оподаткування при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням касового апарату. При цьому вони мають забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:
книги обліку доходів та витрат;
книги обліку розрахункових операцій;
виписки або витягу з ЄДР;
ліцензії;
свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

Платники перерахували до бюджету близько 170 млн. грн. податків
«Салтівською ОДПІ у січні - травні поточного року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів 169,9 млн. грн., надходження єдиного соціального внеску становлять 56,8 млн. грн.», - повідомляє начальник інспекції Олена Кухтіна.
Надходження, що формують місцеві бюджети нашого регіону склали 107,7 млн. грн., до Державного бюджету, завдяки злагодженій роботі фахівців Салтівської ОДПІ, надійшло 62,2 млн. грн.
Основу надходжень місцевих бюджетів становить податок з доходів фізичних осіб – 63,5 млн. (м. Куп’янськ – 41,3; Куп’янський район – 7,1 млн. грн., Шевченківський район – 8,2; Дворічанський район – 6,9 млн. грн.).
Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів зараховано 5,6 млн. грн., єдиного податку – 15,3 млн. грн.

Підприємці – спрощенці Салтівської ОДПІ сплатили до місцевих бюджетів 15,3 мільйони гривень єдиного податку
У січні – травні 2016 року місцеві бюджети Салтівської ОДПІ отримали 15,28 мільйони гривень єдиного податку. Загальна сума надходжень цього платежу з початку року перевищує планові показники на 44,9 відсотка. Додатково до місцевих бюджетів надійшло 4,7 млн. гривень.
«Фактичний стан надходжень переконує у відповідальності більшості представників місцевого малого і середнього бізнесу, які працюють в умовах спрощеної системи оподаткування, та дієвості заходів органів ДФС, насамперед в напрямку покращення обслуговування цієї чисельної категорії платників податків», - зазначає начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області Оксана Редя.
Як наголосила керівник управління, саме представники малого підприємництва – активні відвідувачі Центрів обслуговування платників. Отож, в періоди подання звітності завдання фіскалів – максимально швидко та якісно надати необхідні роз’яснення і допомогу в заповнені декларацій.
«Саме працівники податкових інспекцій області, котрі консультують і надають послуги підприємцям в ЦОП, є посередниками між бізнесом і державою. Зростання надходжень єдиного податку можна вважати одним із показових результатів якісного діалогу податківців з малим бізнесом», - підсумувала Оксана Редя.

Місцеві громади Дворічанщини отримали 2,8 мільйона гривень від плати за землю
Сума надходжень плати за землю в Дворічанському районі перевищили заплановані показники на 590,4 тис. грн. - інформує управління податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ.
«На потреби місцевих громад протягом п’яти місяців цього року спрямовано 2,84 мільйона гривень плати за землю. Такий вагомий позитив – наслідок заходів, які здійснювали фахівці органів ДФС спільно з представники виконавчої влади у напрямку впорядкування відносин насамперед з орендарями земель», - прокоментувала начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Оксана Шкарлетова.
Як запевнила керівник, завдяки ухваленню рішень органами місцевого самоврядування в межах законодавчих норм без надання необґрунтованих пільг та переукладанню договорів з орендарями земель, бюджети і надалі отримуватимуть додаткові надходження з плати за землю.
«Наша аналітика свідчить, що найбільший ріст плати за землю нині відбувається завдяки юридичним особам. Зокрема, із загальної суми надходжень 2,7 мільйона гривень – це платежі від підприємств, установ та організацій. Саме у цій категорії платників ми фіксуємо зростання надходжень з плати за землю до минулорічних показників», - зазначила Оксана Шкарлетова.
Втім, констатують в податковій, в окремих територіальних громадах поки не поспішають з аналізом власних доходів та можливістю перегляду прийнятих рішень.
Отож, нагадуємо, що до 15 липня 2016 року місцеві ради ще можуть переглянути власні рішення щодо встановлення ставок та пільг із земельного податку, враховуючи недоліки попередніх рішень, та внести відповідні зміни. Від відповідальності та активності керівників місцевого самоврядування в цій ситуації значною мірою залежить стан фінансового забезпечення громад, - звертають увагу в Салтівській ОДПІ.

До державної скарбниці надійшло 20,1 млн. грн. ПДВ
З початку 2016 року платники податку на додану вартість нашого регіону спрямували до державного бюджету 20,15 млн. гривень цього податку або 114,3% прогнозного показника. Зокрема, у травні до бюджету надійшло 7,2 млн. грн. ПДВ.

Створено робочу групу з узгодження цін у контрольованих операціях
Відповідно до абзацу першого підпункту 39.6.2.4 підпункту 39.6.2 пункту 39.6 ст.39 розділу І Податкового кодексу України та вимог п.12 Порядку попереднього узгодження цін у контрольованих операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.07.2015 №504, створено робочу групу (розпорядження ДФС від 16.05.2016 року № 120-р).
До її складу входять представники таких структурних підрозділів ДФС: Департаменту податків і зборів з юридичних осіб, Департаменту організації роботи Служби, Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем, Регуляторно-правового департаменту, Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження, Департаменту аудиту, а також працівники Міжрегіонального ГУ ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників.

При переміщенні пального між складами у межах підприємства не виникає обов’язку складати акцизну накладну
У листі від 25.05.2016 р. №11469/6/99-99-15-03-03-15 ДФС України надало роз'яснення з приводу виникнення обов'язку складати АН платником акцизного податку при переміщенні пального між складами у межах цього підприємства, місце розташування яких у районах з різним кодом КОАТУУ.
Як відомо, платник податку при реалізації пального зобов’язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в ЄРАН з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої платником особи. При цьому реалізація пального для цілей оподаткування акцизним податком — це будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання.
Як зазначається у листі, по суті операція з переміщення у межах одного підприємства між складами, місце розташування яких у районах з різним кодом КОАТУУ, не належить до операцій з реалізації пального.
Отже, у такому разі не виникає й обов’язку складати акцизну накладну на обсяги пального, що переміщуються у межах одного підприємства.

Заробітна плата родичам
Підприємство виплатило заробітну плату померлого працівника його родичу. Як відобразити в податковому розрахунку (форма № 1ДФ) таку виплату і кого слід зазначати в цій звітності?
Згідно із довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Мінфіну України від 13.01.2015 р. № 4 (далі — Порядок № 4), сума заробітної плати, яка не була одержана померлим працівником та виплачується податковим агентом членам його сім’ї, відображається у податковому розрахунку (форма № 1ДФ) під ознакою доходу «101» із зазначенням реєстраційного номера облікової картки фізичної особи такого померлого працівника.
При цьому отримання заробітної плати у вигляді спадщини, яка виплачується спадкоємцям через нотаріальне оформлення, відображається нотаріусом у податковому розрахунку (форма № 1ДФ) під ознаками доходів «113», «114» або «115» залежно від ступеня споріднення з відображенням у звітності реєстраційного номера облікової картки фізичної особи такого спадкоємця.

В Куп’янському районі сплачено майже 7,7 млн. грн. єдиного соціального внеску
Протягом січня-травня 2016 року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування в Куп’янському районі склало 7 669,0 тис. грн. Водночас, у травні надходження ЄСВ склало 1451,0 тис. грн. Платникам ЄСВ слід пам’ятати, що внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За порушення норм законодавства про єдиний внесок до платників, на яких покладений обов'язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, передбачена адміністративна відповідальність та застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів та пені.

Українська армія цього річ отримала від мешканців Шевченківського району 841,8 тис. грн.
Протягом п’яти місяців 2016 року з доходів мешканців Шевченківського району Харківської області до державного бюджету надійшло 841,8 тис. грн. військового збору. Ця сума збільшились на 66,9 тис. грн. від прогнозованого показника.
Фахівці Салтівської ОДПІ переконані, що стабільне надходження збору свідчить про високу відповідальність і сумлінність платників податків Шевченківщини, які зобов’язані перераховувати з доходів фізичних осіб 1,5% на реформування української армії. Кожен громадянин, котрий отримує легальні доходи долучається до підтримки національної армії. Водночас звертаємо увагу, що платники, які задекларували доходи отримані від особи, яка не є податковим агентом та/або іноземні доходи за наслідками 2015 року, зобов’язані самостійно сплатити до бюджету суму військового збору до 1 серпня поточного року.

Платникові — дешевше, громаді — вигідніше
Податок на нерухоме майно існує приблизно в 130 країнах світу. Приміром, у Франції, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Великій Британії та інших європейських країнах ставки податку неоднакові і в середньому становлять один - два відсотки від вартості нерухомого майна. Надходженням від цього податку належить значна частка в дохідній частині бюджетів органів місцевого самоврядування. Наприклад, у деяких штатах Австралії - це понад 90% місцевого бюджету, в США - до 75, у Канаді - до 80%. На думку аналітиків, запровадження податку на нерухомість запобігає накопиченню майнових об’єктів окремими власниками та стимулює їх до ефективного використання майна.
У світовій практиці нині спостерігаються два підходи до визначення бази оподаткування нерухомості. Перший ґрунтується на площі об’єкта, другий - на його ринковій вартості. Останній є справедливішим, застосовується в більшості розвинених країн і є дешевшим для платника.

Майже 36 тисяч мешканців Харкова та області надали декларації про свої доходи
Це на 1 278 громадян або 3,7% більше ніж минулоріч (станом на 1 червня). Загалом задекларовано близько 3,5 млрд. грн. доходів. Про це повідомила під час брифінгу заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Наталія Свєтош. Посадовець розповіла, що 32 тис. декларацій надійшло від громадян, які отримали доходи, які підлягають обов’язковому декларуванню. Решта – майже 4 тис. – від тих, хто виявив бажання скористатися правом на податкову знижку.
За деклараціями визначено податкові зобов’язання по податку на доходи фізичних осіб в сумі 96,8 млн. грн. та військового збору - 14,4 млн. грн. При цьому, 325 громадян задекларували доходи понад 1 млн. грн. Ними вказані загальні доходи в сумі 1,45 млрд. грн., податок на доходи фізичних осіб в сумі 32,6 млн. грн., військовий збір – 3,3 млн. грн. Наталія Свєтош також нагадала, що громадяни до кінця року мають можливість скористатися правом на податкову знижку. Для цього їм необхідно надати декларацію, а у випадку виникнення запитань вони можуть звернутися до ЦОПу.

Увага активізувалися телефонні шахраї!
На цей раз вони представляються працівниками Слобожанської ОДПІ. Телефонуючи суб’єктам господарювання, шахраї вимагають від них гроші за лояльне ставлення податкової до їх діяльності. ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що у подібних випадках необхідно терміново звертатися на «Пульс» за телефоном 044-284-00-07 або до правоохоронних органів.

Харківська митниця ДФС: з початку року до бюджету країни перераховано майже 4 мільярди гривень
Це на 700 мільйонів гривень більше від встановлених для митниці індикативних показників.
Лише у травні забезпечено надходження 747 мільйонів гривень, що на понад 655 тисяч гривень більше від встановленого показника.
На сьогоднішній день в Харківській митниці ДФС для здійснення зовнішньоекономічної діяльності акредитовано близько 5,5 тисяч підприємств різних форм власності.
З метою створення їм комфортних умов вживаються заходи для максимального прискорення та спрощення процесу митного оформлення. Так, на 20 % скорочено середній час оформлення однієї декларації: з 3 год. 12 хв. в 2015 році до 2 год. 33 хв. в поточному році.

При виплаті авансу за травень 2016 р. (15 числа місяця) підприємство не сплатило до бюджетів податок на доходи фізичних осіб та військовий збір. Перерахування податку та збору було проведено при виплаті заробітної плати (30 травня). Чи правильно це?
Відповідно до пп. 168.1.2. п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.
Тобто незалежно від виду доходів (аванс, відпускні тощо) при їх виплаті платник податку — податковий агент зобов’язаний провести перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Несплата податку та збору при виплаті доходів, зокрема за першу половину місяця (авансу), є порушенням чинного законодавства, за яке передбачено нарахування пені та штрафних санкцій.
«Фантом» затримав партію елітних товарів з окупованих територій на суму майже 700 тис. грн.
Співробітниками спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» під час несення служби на КПВВ «Новотроїцьке» зупинено автомобіль ГАЗ, який рухався з тимчасово окупованої території.
Під час огляду транспортного засобу виявлено партію елітних канцелярських виробів, годинників та інших цінних товарів, загальною вартістю 696 тис. грн.
Встановлено, що 30-річний водій намагався перемістити вказані товари через лінію розмежування з метою перепродажу. За даним фактом складено протокол за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

Увага суб’єктів господарювання!
ГУ ДФС у Харківській області нагадує суб’єктам господарювання, які отримали ліцензії згідно з Законом України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», про необхідність подати до органу виконавчої влади, уповноваженого КМУ видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту й експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу суб’єктів господарювання, що граничний строк подання звітів за травень 2016 року – 9 червня 2016 року. Форми таких звітів затверджені Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 р. №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення»
Відповідно до порядків подання та заповнення звітів, затверджених Наказом № 49, суб’єкти господарювання незалежно від форми власності подають звіт за основним місцем обліку в електронній формі. Для забезпечення подання звітів в електронній формі з використанням ЕЦП, що надаються безкоштовно суб’єктам господарювання АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, на офіційному веб-порталі ДФС розміщено безкоштовне спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».

Змішували спирт з водою – на Харківщині податківці виявили черговий підпільний цех з виробництва алкоголю
Працівники податкової міліції Харківщини продовжують боротьбу із незаконним виготовленням та продажем паливно-мастильної, лікеро-горілчаної та тютюнової продукції. З початку 2016 року співробітники слідчо-оперативних підрозділів вилучили підакцизних товарів на загальну суму більше шести мільйонів гривень.
Так, напередодні в рамках операції «Акциз-2016» працівники податкової міліції виявили черговий підпільний цех з виробництва лікеро-горілчаної продукції.
Троє харків’ян налагодили масове виготовлення горілки та коньяку, змішуючи спирт із водою та ароматичними добавками. Розливаючи отриманий фальсифікат у п’ятилітрові пляшки, чоловіки продавали «зеленого змія» з торгівельного павільйону та одного з кафе міста.
Під час проведених обшуків працівники податкової міліції виявили та вилучили 2,5 тис. літрів спирту та 9,6 тис. літрів фальсифікату коньяку та горілки, загальна вартість яких складає понад 1 млн. грн. На теперішній час проводяться заходи щодо встановлення повного кола осіб причетних до протиправної діяльності, каналів надходження на територію Харківської області спирту, місць зберігання та реалізації. Вирішується питання щодо накладення арешту на вилучене майно.

Українець намагався ввезти вітаміни для птахів з порушенням митних правил
09.06.2016 року, в пункті пропуску для автомобільного сполучення «Шегині», під час митного контролю легкового транспортного засобу працівники митниці виявили факт незаконного переміщення вітамінів та засобу проти зараження птахів. 239 пластикових банок намагався ввезти громадянин України, 1993 року народження.
Для перетину кордону легковим автомобілем він обрав смугу руху «зелений коридор», чим засвідчив про відсутність у нього товарів обов’язкових до декларування. Про переміщення цього товару громадянин не повідомив працівників митниці, відповідно до вимог чинного законодавства.
Зазначений товар знаходився у багажному відділенні та салоні автомобіля. Так, громадянином порушив вимоги ст.471 Митного кодексу України. За цим фактом складено протокол про порушення митних правил. Товар вилучено. Справу скерують до суду, який і визначить покарання.

Оновлено реєстр ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами
Інформацію про дію ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами можна перевірити on-line на веб-сайті фіскальної служби. Для зручності платників на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС в Харківській області (http://kh.sfs.gov.ua) в розділі «Реєстри» сформовано Реєстр виданих, призупинених й анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території Харківської області. Дані у Реєстрі оновлюються щомісячно.

Лісокористувачі Куп’янщини сплатили до місцевих бюджетів майже 1,2 млн. гривень
Лісокористувачі Куп’янського району за п’ять місяців цього року сплатили до місцевих бюджетів 1,188 млн. грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів, що на 694,0 тис. грн. більше ніж було заплановано. Як зазначають фахівці управління податків і зборів з юридичних осіб, рентні платежі, значна частина яких надходить до місцевої скарбниці, є вагомим джерелом для фінансування соціальних програм та відновлення природних ресурсів району.

Умови для скасування нарахованих штрафних санкцій
Відповідно до п. 35 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) тимчасово, до 31 грудня 2016 року включно, платникам податків, обсяг доходів та/або операцій яких за попередній (звітний) рік складав менше 20 мільйонів гривень, штрафні (фінансові) санкції, нараховані на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення в терміни, визначені ПКУ, скасовуються протягом 10 днів з дня сплати такого податкового зобов’язання у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Зазначена норма не застосовується у разі повторного протягом року визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання з одного й того самого податку або збору. При цьому у разі скасування штрафної санкції відповідне сплачене податкове зобов’язання не підлягає подальшому оскарженню. Нагадаємо, що Порядок скасування штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 10.02.2016 №40.

Тип об’єкта нерухомості вказано невірно: виправляємо через „уточненку”
Якщо платник податку після граничного терміну подання Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Декларація) виявив помилку, то він має право виправити її шляхом подання Декларації з типом «Уточнююча».
Наприклад, у випадку допущення помилки в колонці 2 «Тип об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості» основна частина Декларації з типом «Уточнююча» заповнюється наступним чином:
у рядку 1 в колонці 2 зазначається виправлений (вірний) код типу об’єкта нерухомості, заповнюються колонки 3-11;
рядок 6 заповнюється згідно з порядком заповнення Декларації;
у рядку 7 у відповідній колонці (8-11), яка відповідає кварталу, що уточнюється, вказується значення відповідної колонки (8-11) рядка 6 раніше поданої Декларації;
рядки 8-13 заповнюються згідно з порядком заповнення Декларації.
Також повідомляємо, що разом з уточнюючою Декларацією обов’язково подається уточнений додаток до Декларації «Відомості про наявні об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості.

Легальна зарплата – соціальні гарантії
Фахівці Салтівської ОДПІ працюють у напрямку зменшення такого негативного поняття, як «тіньова економіка». Проте, на жаль, є випадки недотримання податкового законодавства, як із сторони роботодавця, так і із сторони працівників.
Прикро, але у нелегальних відносинах програють обидві сторони: роботодавець, не сплачуючи податків – порушує податкове законодавство, а працівник позбавляє себе соціальних гарантій.
Шановні громадяни, звертаємося до Вас щодо працевлаштування на легальній основі!
Завжди варто пам’ятати, що необхідно укласти письмовий трудовий договір. Саме цей документ гарантує трудовий стаж та соціальні гарантії працівнику, захищає кожну із сторін договору, поєднує права з обов’язками.
Якщо ж Вам стали відомі випадки неофіційного оформлення трудових відносин – Ви маєте змогу допомогти, в першу чергу собі – звернувшись до контролюючих органів.
Пам’ятайте, що вигідний заробіток за один день – втрата можливості бути захищеним у майбутньому!

Підприємці – спрощенці повинні зберігати первинні документи не менше 3 років!
Платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством ( п. 44.1 ст. 44 ПКУ).
Зберігати такі документи повинні не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а у разі її неподання - з передбаченого Податковим кодексом України граничного терміну подання такої звітності.
Не забезпечення зберігання первинних документів, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 ПКУ та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених Податковим кодексом України, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень. При повторному, протягом року, порушенні цих вимог штраф 1020 гривень.

Коли застосування пільги недопустимо
Згідно з рішенням міської ради застосування пільги щодо сплати земельного податку державними і комунальними закладами та підприємствами міста є правомірним, лише в разі здійснення ними діяльності, визначеної таким рішенням міськради.
Разом з тим, якщо платники податку, які користуються пільгами із земельного податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки під цими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Найманий працівник відпрацював неповний місяць
У разі якщо база нарахування ЄСВ не перевищує розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки ЄСВ. Умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.
У разі звільнення або прийняття працівника на основне місце роботи протягом місяця, в якому нарахована заробітна плата за відпрацьований час не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, сума ЄСВ розраховується з фактично нарахованої заробітної плати незалежно від її розміру.

Три робочих дні – для внесення змін у ліцензію на роздрібну торгівлю.
Згідно з ст.15 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-BP орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом 3 робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.
У ліцензії зазначається: найменування органу, що її видав, вид товарів (алкогольні напої чи тютюнові вироби), на право реалізації яких видано ліцензію, для юридичних осіб – найменування та місцезнаходження, номер телефону, факс (за їх наявності), для фізичних осіб – ПІБ., паспортні дані, номер телефону (за його наявності), ідентифікаційний код суб’єкта підприємницької діяльності, місце торгівлі, адреси місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, реєстраційний номер ліцензії, дата реєстрації, термін дії, дата видачі та посада, ПІБ. уповноваженої особи, яка підписала ліцензію.
У разі зміни відомостей, зазначених у виданій ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання), подаються: заява довільної форми, документи, що підтверджують зміну відомостей.

Відображення операції зі списання пошкоджених посівів
Незалежно від того, чи отримана компенсація за знищений (загиблий) урожай, суб’єкт спеціального режиму оподаткування повинен здійснити операцію зі списання товарів/послуг, що були використані для вирощування таких посівів (насаджень) і під час придбання яких було сформовано податковий кредит.
Оскільки товари/послуги не можуть бути використані в господарській діяльності, то не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду, у якому відбувається таке списання, платник податку повинен скласти зведену податкову накладну та здійснити нарахування податкових зобов’язань, яке відобразити в рядку 1.1 декларації з позначкою «0121»/«0122»/«0123» (Лист ДФС від 26.05.2016 р. № 11491/6/99-95-42-01-15).

Якщо за навчання студента сплатили не члени його сім’ї першого ступеня споріднення чи є право на податкову знижку?
Платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми сплачених коштів на користь закладів освіти, для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Інші члени сім’ї фізичної особи вважаються такими, що мають другий ступінь споріднення.
Отже, якщо за навчання студента сплатили особи, які не є членами його сім’ї першого ступеня споріднення (дід, баба та інші особи), вони не мають права на податкову знижку щодо таких сум.
Просмотров: 72 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (313)
  • Галерея "Елисаветград" (41)
  • Скороговорки (0)
  • Объявления
    [19.09.2017]
    Сниму жилье (0)
    [19.09.2017]
    Сдам свой дом. (0)
    [19.09.2017]
    Сдам свой дом. (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    женская виагра день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель как возбудить девушку виагра женская женский возбудитель капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра мужская виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка Закарпатье оператор на линии производство работа запчасти стиральная машина. Холодильник

     

    Купянский городской портал © 2017