Купянский городской портал! Вторник, 16.04.2024, 16:25
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Декабрь » 27 » Податкові новини від 27.12.2016 р.
09:40
Податкові новини від 27.12.2016 р.
Роман Насіров: Ми націлені на розширення співробітництва з державами-членами ГУАМ

Україна зацікавлена в розвитку взаємної торгівлі та використанні транзитного потенціалу держав-членів ГУАМ. При цьому ми ділимося і, по можливості, використовуємо досягнення і кращі практики митних адміністрацій держав-членів організації. Про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час засідання керівників митних адміністрацій Організації за демократію та економічний розвиток ГУАМ.
Під час виступу Роман Насіров поінформував присутніх про результати роботи ДФС у цьому році: «У 2016 році в реформуванні митних органів України та спрощенні митних процедур було досягнуто значного прогресу. Ці перетворення базуються в тому числі на зобов'язаннях відповідно до Угоди про асоціацію Україна - ЄС, а також рекомендаціях Митної та прикордонної служби США і МВФ».
Зокрема, за словами очільника відомства, з 1 серпня цього року в ДФС успішно впроваджена і активно розвивається автоматизована система «Єдине вікно». За цей час кількість митних оформлень через «Єдине вікно» зросла в 3 рази - з 6 тис. заявок у вересні до 18 тис. заявок в листопаді. Всього оформлено майже 45 тис. заявок. Відсоток оформлень за принципом «Єдиного вікна» по деяким митницям досягає 30% і постійно збільшується.

ЗІР доповнено новим розділом з митною інформацією

Інформаційно-довідковий департамент ДФС продовжує вдосконалення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, в якому представлена офіційна позиція ДФС з питань щодо оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
За його словами, з 19 грудня поточного року в ЗІР запроваджено новий розділ «Інформація з питань митної справи». «Новий розділ спрямований на покращення орієнтації користувачів ресурсу в інформації за напрямом «Митна справа». Він містить графічні та текстові інформаційні матеріали з питань митного законодавства. Це – матеріали щодо заповнення граф митної декларації, довідкові таблиці стосовно завершення митних режимів та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо», – зазначив Іван Романов.

Мирослав Продан: Співробітництво України в рамках ГУАМ передбачає обмін митною інформацією

Співробітництво України в рамках Організації за Демократію та Економічний розвиток ГУАМ має ключове значення як для України, так і для інших держав-членів організації. Взаємодія митних адміністрацій наших країн сприятиме розвитку економічних відносин та забезпечить ефективний митний контроль у Чорноморському регіоні. На цьому наголосив в. о. заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан під час засідання керівників митних адміністрацій Організації за демократію та економічний розвиток ГУАМ.
Мирослав Продан зазначив, що ДФС здійснила низку кроків для спрощення митних процедур та в повному обсязі забезпечила створення нормативно-правової бази в частині адміністрування походження товарів. Зокрема, розподіл тарифних квот для застосування нульової ставки мита здійснюється програмно-інформаційним комплексом «Облік тарифних квот» ДФС в автоматизованому режимі на підставі наданої декларантом митної декларації. «ДФС забезпечує опублікування і щоденне оновлення на офіційному веб-порталі в мережі Інтернет інформації про загальні обсяги та залишок невикористаної тарифної квоти по кожному виду продукції. Кожен бажаючий може зайти на портал ДФС, щоб переглянути цю інформацію», - повідомив посадовець. Говорячи про плани співпраці з державами-членами ГУАМ на наступний рік, він зазначив, що у 2017 р повинні завершитися всі необхідні підготовчі роботи для здійснення практичного обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, що переміщуються через державні кордони держав-членів організації.

Роман Насіров підписав протокол з керівниками митних адміністрацій ГУАМ

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у зустрічі з керівниками митних адміністрацій ГУАМ, за результатами якої було підписано Протокол та прийнята Спільна заява Державного митного комітету Азербайджанської Республіки, Служби доходів Міністерства фінансів Грузії, Митної служби при Міністерстві фінансів Республіки Молдова і Державної фіскальної служби України про співпрацю в митній сфері в рамках Організації за демократію та економічний розвиток - ГУАМ.
Відповідно до підписаних документів, в основу подальшої діяльності України в рамках ГУАМ покладено розвиток договірно-правової бази та співробітництво щодо подальшого спрощення митних процедур. Це дозволить збільшити транзитний потенціал нашої країни, прискорити переміщення громадян, товарів і транспортних засобів через кордони держав-членів організації та забезпечить інвестиційну привабливість регіону ГУАМ. Сторони висловили готовність до обміну попередньою інформацією про товари та транспортні засоби, що переміщуються через державні кордони держав-членів ГУАМ, а також до розвитку такого інформаційного обміну з іншими учасниками проекту Новий Шовковий Шлях. «Зміцнення співробітництва України та ГУАМ у митній сфері дозволить значно прискорити та спростити митні процедури при переміщенні товарів та транспортних засобів через державні кордони. А це, в свою чергу, дозволить активно розвивати торгівельно-економічні відносини між нашими країнами», - зазначив Роман Насіров.

Роман Насіров: ДФС не буде штрафувати платників податків через можливі перебої у роботі «Приватбанку»

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров запевнив, що ДФС не буде штрафувати платників податків через можливі проблеми у роботі «Приватбанку».
«На сьогодні у суспільстві викликає занепокоєння ситуація, яка склалася у зв’язку з роботою «Приватбанку» стосовно перерахування податкових зобов'язань до бюджетів, що у свою чергу може вплинути на виконання обов'язків щодо сплати податків.
Проте ДФС зі свого боку хоче заспокоїти платників податків. Адже у відповідності до пункту 129.6 ст. 129 Податкового кодексу України за порушення строку зарахування податків до бюджетів з вини банку несе відповідальність саме цей банк», - заявив очільник відомства.
Зокрема, банк сплачує пеню за кожний день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених Податковим Кодексом, а також, відповідно до законодавства, несе іншу відповідальність за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів, платежів до бюджету або державного цільового фонду. «Таким чином, ДФС не буде штрафувати платників податків через можливі перебої у роботі банків», - підкреслив Роман Насіров.

З початку року до митного реєстру внесено 380 об’єктів інтелектуальної власності

Станом на 1 грудня поточного року у митний реєстр за заявами правовласників внесено 3296 об’єктів інтелектуальної власності. З них 380 ­– внесено з початку цього року. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.
За його словами, за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності протягом січня-листопада цього року митницями зафіксовано 6440 випадків призупинення митного оформлення.
За вказаний період порушено 15 справ про порушення митних правил за фактами ввезення та вивезення товарів з порушенням таких прав на загальну суму близько 2 млн. гривень.
Для сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення через митний кордон України товарів, що містять географічні зазначення, ДФС забезпечує ведення митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності на підставі заяв правовласників.
Порядок реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 648, у додатку до якого наведено форму відповідної заяви.
Для забезпечення належного рівня захисту географічних зазначень, які походять з території Європейського Союзу, ДФС має отримати заяви від власників прав на географічні зазначення. Така заява також може бути подана до ДФС як групою представників виробників товарів із географічним зазначенням, так і особою, яка має право використовувати географічне зазначення.

З початку року до митного реєстру внесено 380 об’єктів інтелектуальної власності

Станом на 1 грудня поточного року у митний реєстр за заявами правовласників внесено 3296 об’єктів інтелектуальної власності. З них 380 ­– внесено з початку цього року. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.
За його словами, за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності протягом січня-листопада цього року митницями зафіксовано 6440 випадків призупинення митного оформлення.
За вказаний період порушено 15 справ про порушення митних правил за фактами ввезення та вивезення товарів з порушенням таких прав на загальну суму близько 2 млн. гривень.
Для сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення через митний кордон України товарів, що містять географічні зазначення, ДФС забезпечує ведення митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності на підставі заяв правовласників. Порядок реєстрації у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 648, у додатку до якого наведено форму відповідної заяви.
Для забезпечення належного рівня захисту географічних зазначень, які походять з території Європейського Союзу, ДФС має отримати заяви від власників прав на географічні зазначення. Така заява також може бути подана до ДФС як групою представників виробників товарів із географічним зазначенням, так і особою, яка має право використовувати географічне зазначення.

Представники ДФС вивчали методи інституційного розвитку та управління людськими ресурсами

Представники ДФС взяли участь у навчальному тренінгу Всесвітньої митної організації з інституційного розвитку та управління людськими ресурсами, який відбувся у м. Кишинів (Республіка Молдова) у рамках проекту інституційного розвитку з інтегрованого управління кордонами Східного партнерства ЄС (Eastern Partnership) та за підтримки Європейського агентства з охорони зовнішніх кордонів країн-членів ЄС (FRONTEX).
Як розповіла директор Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Тетяна Пажитнова, зазначений проект діє з липня 2014 року і розрахований на три роки.
Однією з головних цілей проекту є надання консультаційної допомоги у сфері створення та імплементації сучасних навчальних програм, дотримання прав людини, впровадження дієвих заходів боротьби з корупцією в митних органах тощо», – зазначила Тетяна Пажитнова.
Крім України, участь у навчальному заході взяли фахівці підрозділів по роботі з персоналом з митних адміністрацій Молдови, Грузії, Вірменії, Азербайджану та Білорусі.
У рамках тренінгу учасники ознайомилися з основним пакетом заходів, які надає ВМО для розвитку організації, управління персоналом митних адміністрацій, стратегічної консультативної підтримки і її реалізації.
Також під час тренінгу Молдовою було презентовано роботу відомчого навчального центру та успішний досвід розробки та впровадження етичних норм для працівників митної служби Республіки Молдова.

Керівники митних організацій ГУАМ відзначили співпрацю з ДФС

Керівники митних адміністрацій Організації за демократію та економічний розвиток ГУАМ під час зустрічі, яка нещодавно відбулася у Львові, відзначили важливість співпраці для побудови партнерських відносин між країнами-учасницями проекту.
Так, зокрема, заступник Генерального директора, начальник Департаменту доходів і митного контролю митної служби Республіки Молдова Юрій Чебан повідомив, що за 12 років існування проекту постійні зустрічі стали міцною платформою для співробітництва та конструктивного діалогу.
«Хочу підкреслити, що 2016 рік відзначився великим досягненнями в сфері забезпечення функціонування зони вільної торгівлі та розвитку транспортного коридору у рамках ГУАМ», – наголосив Юрій Чебан.
Розвиток транзитного коридору, який об’єднує як європейські країни, так і країни Центральної Азії, є одним з пріоритетних напрямів роботи ГУАМ, оскільки розбудова нового Шовкового шляху сприятиме розвитку торгівельно-економічних відносин.
«Ми маємо створити ефективне використання транзитного коридору між нашими країнами. Для цього ми розробляли деякі поректи в рамках ГУАМ. Одним з них є попереднє інформування між митними органами для товарів та транспортних засобів, які переміщуються через наші кордони», – зазначив Ігбал Бабаєв, начальник Головного управління по оцінці ефективності і програм розвитку Державного митного комітету Азербайджанської Республіки. Учасники зустрічі також відзначили готовність України до співробітництва в митній сфері.

Щодо проведеного всеукраїнського он-лайн опитування

З метою поліпшення якості обслуговування та підвищення рівня довіри громадян до фіскальних органів за ініціативи ДФС дослідницька компанія ГФК Юкрейн за підтримки Німецького товариства з міжнародного співробітництва (GIZ) наприкінці 2016 року провела опитування платників податків щодо якості обслуговування у службі. Про це розповіла заступник директора Департаменту обслуговування платників ДФС Наталія Сердюк.
За її словами, в опитуванні взяли участь 1345 респондентів з усіх регіонів України. Найбільша кількість з них була з Києва (25,4%), Харківської (7,8%) та Дніпропетровської (7%) областей.
«Проаналізувавши всі характеристики, які досліджувалися в опитуванні, ми визначили головні аспекти, що потребують першочергового поліпшення. Так, на думку платників, потрібно підвищити швидкість обслуговування під час відвідування органу ДФС, зрозумілість наданих консультацій, рівень професійної компетенції фахівців, онлайн послуги тощо», – зазначила Наталія Сердюк.
Відзначили респонденти і роботу Центрів з обслуговування платників, зокрема, дві третини з них вважають, що ЦОП мають бути в кожному населеному пункті. При цьому 80% опитаних вважають, що у кожному Центрі мають бути відділення Акредитованого Центру сертифікації ключів.
Серед першочергових змін, які необхідно здійснити в обслуговуванні в органах ДФС, майже 50% платників назвали підвищення професіональності та кількості персоналу, 19% - покращення онлайн послуг (без необхідності відвідування органу ДФС особисто), 6% - спрощення надання послуг електронного цифрового підпису тощо.

Податківці разом з Об’єднанням профспілок Харківської області обговорювали підвищення «мінімалки»

Фахівці ГУ ДФС у Харківській області разом з представниками профспілок, ГУ Держпраці, Харківського обласного центру зайнятості, Харківського соціально-економічного інституту обговорили питання економічних та податкових наслідків запланованого підвищення рівня мінімальної заробітної плати в Україні. Захід відбувся в рамках проведення Консультаційно-інформаційної Платоформи з питань праці, зайнятості та охорони праці для членів профспілок Харківщини.
Фіскальну службу представляв В`ячеслав Даценко – начальник відділу адміністрування ЄСВ Головного управління ДФС у Харківській області. Податківець відзначив, що підвищення розміру мінімальної заробітної плати матиме суттєвий вплив на податкову політику в Україні, зокрема, на розмір ставок єдиного податку та податку на нерухоме майно, визначення ряду показників податку з доходів фізичних осіб тощо.
Разом з тим, В`ячеслав Даценко повідомив, що фахівцями фіскальної служби Харківщини в рамках діяльності із забезпечення своєчасності та повноти виплати заробітної плати, сплати податку з доходів фізичних осіб та єдиного внеску, постійно проводиться аналіз діяльності підприємств, які виплачують мінімальну заробітну плату або нижчу мінімального рівня. Також, у зв’язку із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати податківцями розраховано очікуваний розмір надходжень єдиного внеску у 2017 році. Формат консультаційно-інформаційної платформи надав можливість усім учасникам задати свої питання та отримати відповіді і коментарі від досвідчених професіоналів.

Державний реєстр РРО оновлено

З 14.12.2016 р. набрав чинності наказ Державної фіскальної служби України «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» від 14.12.2016 № 1019, яким затверджено у новій редакції зазначений реєстр. Визнано таким, що втратив чинність, наказ ДФС України від 28.09.2016 р. № 813.

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков зустрівся з представниками Європейської Бізнес Асоціації

Обговорення основних пріоритетів роботи органів ДФС регіону та подальшої співпраці з представниками бізнес-спільноти у новому році стали головною темою зустрічі податківців і представників Харківського офісу ЄБА.
Начальник Головного управління ДФС області зокрема проінформував присутніх щодо проведення реорганізації в органах фіскальної служби, запровадження нових електронних сервісів для платників та пріоритетах в їх обслуговуванні. Окремо посадовець розповів про створення в рамках інституційної реформи ДФС єдиного офісу аудиту. Що в свою чергу унеможливлює тиск на платника. Микола Рибаков відзначив позитивний ефект від впровадження зазначеної новації. Так, за 2016 рік на Харківщині проведено 319 планових перевірок, що майже на 30% менш ніж за аналогічний період 2015 року (464 перевірки). При цьому увага аудиторів направлена на відпрацювання дійсно ризикових суб’єктів господарювання.
Під час спілкування запрошені мали змогу поставити очільнику служби запитання щодо проведення податкового та митного аудиту підприємств. На усі запитання було отримано повну та вичерпну відповідь. Керівник підкреслив, що завдяки відкритому діалогу та співпраці з бізнесом, вирішується багато робочих питань.
Підсумовуючи зустріч, керівник фіскального відомства регіону висловив сподівання щодо подальшої плідної співпраці з представниками бізнесу регіону в рамках вирішення будь-яких спірних питань.

На Харківщині студентам розповіли про права платників податків

В рамках Всеукраїнського тижня права податківці запросили до себе в гості студентів Харківського комп`ютерно-технологічного коледжу на відкритий урок з правових питань.
Заступник начальника юридичного управління ГУ ДФС у Харківській області Ірина Поярко розповіла молоді про захист прав платників податків – одному з найважливіших і найбільш актуальних аспектів податкового права. Обумовлено це тим, що надання підприємцям гарантій захисту їх прав є необхідною умовою сучасної податкової системи. Адже, як відомо, найважливішою ознакою демократичного розвитку суспільства та країни в цілому є не лише наявність законодавчо визначених можливостей захисту прав, свобод і законних інтересів громадянина, але й гарантована можливість їх здійснення, фактичної реалізації.
Під час заходу учні дізналися не тільки багато важливої інформації, але й мали змогу поставити запитання фахівцям служби. Податківців приємно вразила зацікавленість юнаків та дівчат. Усі вони майбутні платники податків, тож повинні знати закон та вміти захистити свої права.

Відображення у податковій декларації з податку на прибуток підприємств суми авансових внесків у зв’язку із виплатою дивідендів, сплачених у поточному році

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що що сума авансового внеску, яка має бути сплачена при виплаті дивідендів (прирівняних до них платежів) у звітному (податковому) періоді, відображається у рядку 6 додатка АВ до декларації з податку на прибуток підприємств, форма якої затверджена наказом Мінфіну України від 20.10.2015 р. № 897 (далі – Декларація), та переноситься до рядка 20 Декларації.
Розрахунок зменшення нарахованої суми податку на прибуток на суму сплачених авансових внесків здійснюється у додатку ЗП до Декларації.
Щодо суми нарахованого та сплаченого авансового внеску з податку на прибуток при виплаті дивідендів у І кварталі 2016 р., яка була не зарахована у зменшення податкового зобов’язання з податку на прибуток за такий звітний період, то вона може бути врахована у зменшення податкового зобов’язання з податку на прибуток, задекларованого у Декларації у наступному звітному(податковому) періоді 2016 р.
Детальніше за посиланням - http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/279263.html, та у листі ДФС України від 07.12.2016 № 26467/6/99-95-42-01-15.

Напередодні новорічних свят Харківська митниця ДФС нагадує порядок ввезення громадянами на митну територію України харчових продуктів для власного споживання

Громадяни можуть ввозити на митну територію України харчові продукти для власного споживання на загальну суму, що не перевищує еквівалент 200 євро на одну особу, в таких обсягах:
в упаковці виробника, призначені для роздрібної торгівлі, - у кількості не більше ніж одна упаковка або загальною масою, яка не перевищує 2 кг, кожного найменування;
без упаковки - у кількості, що не перевищує 2 кг кожного найменування;
без упаковки - неподільного продукту, готового до безпосереднього вживання, у кількості не більше ніж по одному найменуванню.
При цьому, забороняється ввезення харчових продуктів тваринного походження без упаковки виробника.
Ввозити в Україну алкогольні напої та тютюнові вироби можна громадянам, яким вже виповнилось вісімнадцять років та які були відсутні в Україні більш ніж 24 години. На одну особу дозволяється ввезти без сплати митних платежів та без письмового декларування:
200 сигарет або 50 сигар чи 250 грамів тютюну, або ці вироби в наборі загальною вагою, що не перевищує 250 грамів;
5 літрів пива, 2 літри вина, 1 літр міцних (із вмістом спирту більш як 22%) алкогольних напоїв.
Нагадуємо, що краще заздалегідь проконсультуватись у митниці або ознайомитись з митними правилами на офіційному сайті Державної фіскальної служби України або на сайтах митниць в кожному регіоні. (http://kh.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/279267.html)

Метальдегідний ведмедик

Напередодні харківські митники виявили цікаву схованку.
Під час здійснення митного контролю потягу сполученням «Москва- Харків» співробітниками митного поста «Харків-пасажирський» серед особистих речей одного з пасажирів, громадянина Вірменії, в дитячий іграшці з ознаками приховування було виявлено 12 баночок несертифікованого хімічного препарату «Метальдегід».
Відносно порушника складено протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Шановні платники податків, наближаються терміни сплати податків, зборів та платежів

Звертаємо увагу, що
28 грудня, середа, останній день сплати
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за листопад 2016 року;
30 грудня, п’ятниця, останній день сплати:
авансового внеску з податку на прибуток підприємств у розмірі 2/9 податку на прибуток, нарахованого у податковій звітності за три квартали 2016 року;
ПДВ за листопад 2016 року платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
акцизного податку за листопад 2016 року;
податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу, за листопад 2016 року;
податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за листопад 2016 року на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;
військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу, за листопад 2016 року;
рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за листопад 2016 року;
рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за листопад 2016 року;
рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України за листопад 2016 року;
рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України за листопад 2016 року;
плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за листопад 2016 року.

В «Єдиному вікні подання електронної звітності» з’явилась нова форма декларації про майновий стан і доходи

На головній сторінці офіційного веб-порталу Держа- вної фіскальної служби України (далі – ДФС) в електронному сервісі «Електронна звітність» у розділі «Спеціалізоване клієнт- ське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» розміщено перелік змін та доповнень станом на 13.12.2016 до програмних забезпечень (далі – ПЗ):
«Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних в електронному вигляді» (версія 1.36.6.0);
спеціалізованого клієнтського ПЗ для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (версія 1.25.6.0).
Так, зокрема, з метою забезпечення приймання та автоматизованої обробки форми податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за №1298/27743, який набирає чинності з 31.12.2016, внесено зміни до форм декларацій про майновий стан і доходи та додатків до них.
З повним переліком змін та доповнень можна ознайомитись на веб-порталі ДФС шляхом їх завантаження за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Помилки, допущені платниками при заповненні звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України

Під час попереднього аналізу Державною фіскальною службою України звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за жовтень 2016 року виявлені методологічні помилки заповнення податкової звітності, а саме:
неправильно застосовано розмір встановлених ставок з Рентної плати;
неправильно заповнено код радіозв’язку;
у графі «ставка» зазначена ставка з понижувальним коефіцієнтом, а не повний розмір.
З урахуванням зазначеного, звертаємо увагу платників Рентної плати на дотримання ними порядку заповнення реквізитів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати» (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496), та правильності застосування ставок Рентної плати, визначених статтею 254 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями.

До уваги платників! Як працюватиме банківська система на новорічні свята

28 та 29 грудня 2016 р. система електронних платежів Національного банку працюватиме в режимі продовженого банківського дня на дві години.
30.12.2016 р. до 13.00 усі учасники СЕП можуть здійснювати платежі в СЕП лише між банківськими установами, підпорядкованими одній юридичній особі, а також платежі, спрямовані до Нацбанку України та органів Державної казначейської служби України.
Нацбанк України та органи Державної казначейської служби України можуть здійснювати платежі на адресу всіх учасників СЕП. Банківський день у СЕП закінчується о 15.00.
2 та 9 січня 2017 р. СЕП, система електронної пошти Нацбанку України, депозитарій Нацбанку України, Система кількісного обліку депозитних сертифікатів СЕРТИФ, Система підтвердження угод на міжбанківському валютному ринку України Нацбанку, система з купівлі та продажу кредитних ресурсів у національній валюті на міжбанківському кредитному ринку України «КредІнфо2», Автоматизована інформаційна система «Реєстр договорів з нерезидентами 2» не працюватимуть.
03.01.2017 р. банки працюватимуть без клієнтів і забезпечуватимуть комплекс робіт, пов’язаних із початком нового звітного року. Міжбанківські перекази коштів через СЕП у цей день не здійснюватимуться.
4 — 6 та 10 січня 2017 р. СЕП і банківська система України працюють у звичайному режимі.
Із 30.12.2016 р. до 04.01.2017 р. включно діятиме офіційний курс гривні до іноземних валют та банківських металів, установлений Нацбанком України 29.12.2016 р.
У період із 31.12.2016 р. до 09.01.2017 р. включно банки мають забезпечити безперебійну роботу банкоматів, підкріплення їх готівкою різних номіналів для обслуговування клієнтів.

Якщо вартість подарунка більша за 689 грн, то виникає ПДФО

Якщо вартість дарунка, який надається платникові податків, не перевищує 50 % однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2016 р. — 689 грн), то вона не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.
У разі якщо вартість дарунка перевищує вказаний розмір, то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб як додаткове благо з урахуванням положень п. 164.5 ст. 164 Податкового кодексу. (Лист ДФС України від 14.12.2016 р. № 21695/5/99-99-13-02-03-16)

Які соцгарантії Верховною Радою України прийнято на 2017 рік

Верховною Радою України прийнято в цілому проект Закону № 5000 про Державний бюджет України на 2017 рік.
Зокрема, законом встановлено у 2017 р.:
мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня — 3 200 грн; у погодинному розмірі: з 1 січня — 19,34 грн;
прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2017 р. — 1 544 грн, з 1 травня — 1 624 грн, з 1 грудня — 1 700 грн, а для основних соціальних і демографічних груп населення:
дітей віком до 6 років: з 1 січня 2017 р. — 1 355 грн, з 1 травня — 1 426 грн, з 1 грудня — 1492 грн;
дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2017 р. — 1 689 грн, з 1 травня — 1 777 грн, з 1 грудня — 1 860 грн;
працездатних осіб: з 1 січня 2017 р. — 1 600 грн, з 1 травня — 1 684 грн, з 1 грудня — 1 762 грн;
осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2017 р. — 1 247 грн, з 1 травня —1 312 грн, з 1 грудня — 1 373 грн.

Як обчислюється середній дохід ФОП для розрахунку соцвиплат?

Середній дохід для розрахунку виплат за соціальним страхуванням, якщо страховий випадок у застрахованої особи настав після звільнення з основного місця роботи та в період здійснення нею підприємницької діяльності (на єдиному податку зі сплатою ЄСВ), обчислюється без урахування розміру заробітної плати за попереднім місцем роботи цієї особи, а саме так: дохід від підприємницької діяльності за розрахунковий період ділиться на кількість календарних днів провадження підприємницької діяльності. (Лист ФСС з ТВП від 24.11.2016 р. № 5.2-32-2077).

Продавцям та водіям безробіття не загрожує

За даними експертів, поточного року на ринку праці відбулося певне пожвавлення.
Так, за інформацією, оприлюдненою фахівцями Work.ua, працедавці наймали персонал і розміщували набагато більше вакансій, ніж минулого року. За деякі місяці кількість вакансій навіть вдвічі перевищила відповідні періоди 2015-го. В середньому поточного року число вакансій порівняно з минулорічними аналогічними періодами зросла на 62%. Найвища динаміка зростання спостерігалася в II кварталі поточного року, а пік припав на червень. Найбільше попит зріс на робітничі спеціальності: на виробництві вакансій в середньому стало більше на 106% порівняно з попереднім роком. Побільшало їх і в логістиці +99%, сфері обслуговування +91%, транспорті й автобізнесі +84%.
У розрізі галузей зростання спостерігається у сфері будівництва та архітектури, що становить 102% середнього місячного зростання (місяць порівняно з відповідним місяцем минулого року). Це дуже позитивний сигнал, що свідчить про те, що вже зараз зводяться об’єкти, які наступного року будуть добудовані і почнуть виробляти продукцію, надавати послуги і підвищувати ВВП. «Виходить, що економічний ефект від того, що будується нині, ми ще не до кінця відчули», – наголошує директор з розвитку Work.ua Сергій Марченко.
Серед найзатребуваніших професій в Україні – менеджери з продажів, продавці-консультанти, водії.
Найбільше вакансій традиційно у великих містах – Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові.

Обмінники запрацюють прозоріше

Верховна Рада скасувала 2-процентний пенсійний збір з операцій купівлі іноземної валюти фізичними особами.
Про це йдеться в ухваленому парламентом Законі «Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законодавчих актів України для забезпечення збалансованості бюджетних надходжень в 2017 році». У тексті закону, опублікованому на сайті ВР України, норми про ставку та сплату збору виключаються.
На думку експертного середовища, це позитивний крок, який дасть змогу вивести з «тіні» принаймні частину «чорного ринку» готівкового обміну валют. За деякими підрахунками, якщо офіційні обсяги купівлі готівкової валюти становлять 50 — 60 млн дол. на місяць, то обсяги «тіньового ринку» перевищують один мільярд.
Крім того, скасування збору з готівкових валютообмінних операцій для фізосіб — це крок до лібералізації валютного ринку, що має позитивно вплинути на курсову стабільність і означає виконання ще одного пункту програми співраці з МВФ.

Майбутні пенсіонери самі визначатимуть час виходу на відпочинок

Про це під час вчорашньої зустрічі з представниками Світового банку, присвяченої підготовці пенсійної реформи, заявив Міністр соціальної політики Андрій Рева.
Під час заходу очільник Мінсоцполітики озвучив магістральну ідею реформування пенсійної системи – зробити час виходу на пенсію диференційованим. «Кожен майбутній пенсіонер сам для себе визначить його. Залежно від того, як сплачував внески», – заявив Міністр.
За даними статистики, оприлюдненими під час зустрічі, в Україні з 26 млн осіб працездатного віку внески сплачують всього 10 мільйонів. Тому ключовим аспектом роз’яснювальної роботи щодо пенсійної реформи має бути акцент на стажі і усвідомленні людьми, що для того, аби вийти на пенсію, необхідно платити внески.
«Має виконуватися контракт поколінь, – наголосив Андрій Рева. – Я працюю – сплачую внески, мої діти працюють – сплачують внески. Так от, нинішні пенсіонери свій контракт виконали, а сьогоднішні працюючі виконують його лише на 40%. Тому нині центральним завданням є відновлення стимулів, аби всі сплачували внески. Бо саме це є головним елементом наявності страхового стажу».
Як засвідчила зустріч, за багатьма позиціями щодо реформування пенсійної системи в Україні фахівці Мінсоцполітики та представники Світового банку мають спільну точку зору. Однак деякі проблеми потребують додаткового обговорення. У двомісячний термін група розробників з Міністерства, до складу якої окремим наказом Міністр вводить і фахівців Світового банку, має сформулювати і подати визначальні аспекти пенсійної реформи на обговорення вітчизняних та іноземних партнерів.

Зміни в сплаті ЄСВ для підприємців

Законопроектом №5130 передбачається:
встановлення для платників єдиного податку І групи норми, згідно з якою сума ЄСВ не може бути меншою ніж 0,5 розміру мінімального розміру страхового внеску. Тобто, враховуючи розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2017 р. — 3 200 грн, мінімальний страховий внесок для цієї категорії платників складатиме 352 грн (704 грн х 0,5);
для фізичних осіб — підприємців, які застосовують загальну систему оподаткування, сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць. Із січня 2017 р. мінімальній страховий внесок відповідно складатиме 704 грн (3 200 грн х 22%). Якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, вони зобов’язані визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску. Це означає, що фізичні особи — підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування з січня 2017 р., будуть зобов’язані сплачувати ЄСВ за себе в розмірі не менше мінімального страхового внеску в тому числі за місяці, в яких не було доходу (або діяльність не провадилась);
фізичні особи — підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування та котрі є пенсіонерами за віком та інвалідами й отримують пенсію за віком або соціальну допомогу, звільняються від сплати ЄСВ за себе. Тобто незалежно від обраної системи оподаткування — чи то загальна чи, спрощена — зазначена категорія підприємців з січня 2017 р. матиме можливість не сплачувати ЄСВ за себе.

Простили борг та не повідомили боржника — сплатіть ПДФО

У разі якщо юридичною особою (кредитором) здійснено анулювання (прощення) основної суми боргу (кредиту), але не повідомлено боржника про таке анулювання (прощення), у порядку, визначеному пп. «д» пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу, то такий кредитор як податковий агент зобов’язаний своєчасно та повністю нарахувати, утримати та сплатити (перерахувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб з такої суми. При цьому сума податку обчислюється без застосування положень п. 164.5 ст. 164 Кодексу. (Лист ДФС України від 09.12.2016 № 26782/6/99-99-13-02-03-15)

Необізнаність платника про зміну назви контролюючого органу не звільняє його від обов’язку сплати податкових зобов’язань

Податковий обов’язок виникає у платника податку з моменту настання обставин, з якими Податковий кодекс пов’язує сплату ним податку (п. 37.2 ст. 37 Кодексу), а виконанням податкового обов’язку визнається сплата у повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов’язань у встановлений податковим законодавством строк (ст. 38 Кодексу), то незалежно від того чи був або не був поінформований платник податків про зміну назви контролюючого органу, його коду та реквізитів сплати, виконання податкового обов’язку у вигляді сплати у повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов’язань повинно бути виконано у встановлений податковим законодавством строк.
Неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності слід розуміти як порушення податкового законодавства внаслідок невиконання податкового обов’язку.
Статтею 1632 КУпАП визначено, що неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою ст. 1632 КУпАП, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (Лист ДФС України від 16.12.2016 № 27289/6/99-99-12-03-03-15)

Чому не можна анулювати реєстрацію ПДВ поштою

Згідно із п. 183.14 ст. 183 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130 (далі – Положення №1130), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.
Водночас нормами Положення №1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема:
рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами №6-РПДВ та №7-РПДВ;
рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС;
запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР;
витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР).
Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено.

Чи має право на податкову знижку ФОП, яка є найманою особою та отримує дохід у формі заробітної плати?

Відповідно до пп. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ.
Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом пп. 14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ.
Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 ПКУ.
Згідно із пп. 166.4.2 п. 166.4 ст. 166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.
Враховуючи викладене, право на податкову знижку має фізична особа-підприємець, яка є найманою особою, виключно до доходів, одержаних протягом року у вигляді заробітної плати.

Працівникам Київської міської митниці ДФС повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень

У квітні минулого року співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки ДФС було виявлено злочинні дії з боку працівників митного поста «Західний» Київської міської митниці ДФС.
Встановлено, що митники здійснювали митне оформлення товарів з використанням документів, які містили неправдиві відомості та неправомірно підтверджували заявлений код товару згідно УКТЗЕД, що призвело до ухилення суб’єкта ЗЕД від сплати ввізного мита на загальну суму близько 780 тис. гривень.
За вказаними фактами Генеральною прокуратурою України розпочато кримінальне провадження за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків, зборів) та ч.2 ст. 364 КК України (зловживання владою або службовим становищем).
У ході досудового розслідування зазначеного кримінального провадження, доведено злочинні дії двох службових осіб – старшого державного інспектора та державного інспектора митного поста «Західний» Київської міської митниці ДФС, яким оголошено підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 та обрано міру запобіжного заходу у вигляді домашнього арешту.

У Маріуполі з незаконного обороту вилучено чергову партію підакцизних товарів

Місцева жителька здійснювала реалізацію алкоголю та сигарет, не маючи відповідних дозволів.
Співробітниками спецпідрозділу «Фантом» спільно з працівниками СБУ та прикордонниками здійснили перевірку одного з магазинів м. Маріуполь. За результатами перевірки встановлено, що 39-річна місцева жителька продавала алкоголь та тютюнові вироби, не зареєструвавшись як СПД та не маючи відповідних ліцензій.
Під час перевірки вилучено 631 пачку сигарет на суму 11,9 тис. грн. та 1 тис. 235 пляшок алкогольних напоїв вартістю 45,6 тис. грн. Всього вилучено ТМЦ загальною орієнтовною вартістю 57,5 тис. грн. Складено адмінпротокол за ч.1 ст.164 КУпАП.

Завдяки діям податкової міліції фігурантом кримінального провадження сплачено до бюджету понад 35 млн. грн.

Запорізький виробник електроенергії, який фігурує у справі про несплату податків у особливо великих розмірах, в результаті вжитих податковою міліцією заходів, сплатив до бюджету понад 35 млн. грн.
Співробітниками податкової міліції офісу великих платників податків в рамках кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України викрито посадових осіб запорізької компанії – виробника електроенергії, які ухилилися від сплати майже 262 млн. грн. податків.
Встановлено, що вказані особи у період квітня 2012 – грудня 2013 року з метою мінімізації податкових зобов’язань відобразили у податковому обліку операції по взаємовідносинах із придбання обладнання (манометр, термометр, регістратор технологічний, пускач безконтактний тощо) у підприємств, що мають ознаки фіктивності. Перевіркою встановлено нікчемність вказаних правочинів, не підтверджено реальність проведення господарських операцій та право на податковий кредит.
Окрім того, фігуранти провадження шляхом проведення взаємовідносин з придбання турбогенераторного обладнання та придбання проектно-вишукувальних робіт безпідставно сформували податковий кредит та валові витрати по передплатах. Таким чином, у період квітня 2012 – грудня 2013 року ухилилися від сплати податку на додану вартість та податку на прибуток, що призвело до фактичного ненадходження коштів до бюджету держави в сумі майже 262 млн. грн. В результаті заходів, вжитих податковою міліцією, спрямованих на відшкодування завданих державі збитків вказаною компанією сплачено до бюджету більше 35 млн. грн.

Як підприємцю отримати письмову консультацію в податковій

Начальник відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Світлана Редька роз'яснила порядок листування підприємців з податківцями.
Податківець зазначає, що Закон України «Про звернення громадян» не поширюється на порядок листування з органами фіскальної служби фізичних осіб - підприємців, якщо тематика листів стосується їх підприємницької діяльності.
Підприємцям в разі необхідності подання письмового звернення для вирішення питань, пов'язаних з їх підприємницькою діяльністю, слід відправляти кореспонденцію через відділення поштового зв'язку або представляти особисто. Така кореспонденція повинна бути підписана автором із зазначенням його прізвища, імені, по батькові і адреси.
Додатково зазначимо, що порядок отримання індивідуальних податкових консультацій регулює глава 3 р. ІІ Податкового кодексу України. Отримати таку консультацію можна в обласному управлінні ДФС або в ДФС України. Податківці районного рівня позбавлені права надавати індивідуальні письмові податкові консультації.

В які строки СГ може бути притягнутий до адміністративної відповідальності у разі порушення проведення готівкових розрахунків за товари (послуги)?

Згідно з п. 111.1 ст. 111 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями, за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовується, зокрема адміністративна відповідальність.
Відповідно до частини першої ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження (частина четверта ст. 38 Кодексу).
Таким чином, за порушення порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) адміністративне стягнення може бути накладено контролюючим органом на посадових осіб юридичної особи (головного бухгалтера, директора) та фізичних осіб – підприємців не пізніше ніж через два місяці з дня вчинення правопорушення, а в разі триваючого правопорушення - два місяці з дня його виявлення. У разі відмови в порушенні кримінальної справи або її закриття адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше ніж через місяць з дня прийняття рішення про відмову в порушенні кримінальної справи або її закриття.

Податкова реформа: прийнятий законопроект № 5368

Прийнято Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (законопроект зареєстровано за №5368).
Законодавчим актом внесено комплексні зміни до розділів Податкового кодексу України, спрямовані на: удосконалення загальних положень щодо адміністрування податків та зборів, а також податку на прибуток підприємств, податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати та податку на майно, спеціальних податкових режимів; ліквідацію податкової міліції тощо.
Згідно з Законом, «Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».
Прикінцевими та перехідними положеннями Кабінету Міністрів України:
до 1 липня 2017 року розробити і внести до Верховної Ради України проект закону щодо запровадження єдиного рахунка для сплати податків і зборів;
до 1 липня 2017 року забезпечити проведення незалежного аудиту баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються контролюючим органами;
визначити порядок контролю, в тому числі моніторингу, центральним органом, що формує та реалізує фінансову політику, адміністрування центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, баз даних та інформаційних ресурсів, що використовуються для адміністрування податків, зборів та інших обов'язкових платежів;
у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом забезпечити розробку, створення та впровадження програмного забезпечення електронного кабінету;
до 1 липня 2017 року розробити і внести до Верховної Ради України проект закону щодо запровадження податку на виведений капітал. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2017 року.

Яка відповідальність передбачена за порушення вимог зберігання спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру?

Відповідно до частини другої ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру, - 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17000 гривень.

Яка передбачена відповідальність до СГ, якщо при перевірці виявлено, що реалізація алкогольних напоїв здійснюється на підставі ліцензії на право роздрібної торгівлі у місці торгівлі, площа якого є меншою 20 кв. метрів?

Відповідно до абзацу чотирнадцятого ст. 1 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) місце торгівлі – це місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.
Правила торгівлі алкогольними напоями, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року № 854, (далі – Правила), також встановлюють вимоги щодо площі торговельного приміщення (будівлі), у якому здійснюється роздрібна торгівля алкогольними напоями, яка повинна бути не менш як 20 кв. метрів.
У разі здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями у місці торгівлі площа якого є меншою 20 кв. м. ліцензія на роздрібну торгівлю анулюється відповідно до ст. 15 Закону № 481.

Про реєстрацію платником акцизного податку можна дізнатися в «Електронному кабінеті платника»

Фахівці управління податків і зборів з юридичних осіб Салтівської ОДПІ інформують платників акцизного податку з реалізації пального, що відповідно до пп. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 (далі – ПКУ) особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб – підприємців до початку здійснення реалізації пального.
Державна фіскальна служба України веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального (далі – Реєстр платників) згідно п. 5 розділу ІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №113.
Будь-яка особа може отримати інформацію щодо реєстрації суб’єкта господарювання платником акцизного податку з реалізації пального, скориставшись пошуковим сервісом «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального».
Доступ до пошуку відкритий в «Електронному кабінеті платника (оновлена версія)», до якого можна увійти за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua або скориставшись на порталі ДФС (sfs.gov.ua) банерами «Інформація з реєстрів» чи «Електронний кабінет платника (оновлена версія)».

Чи передбачено звільнення від сплати земельного податку для учасників АТО?

Відповідно до ст.281 Податкового кодексу України для учасників АТО передбачена пільга щодо сплати земельного податку. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:
для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;
для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;
для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;
для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;
для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.
Також, місцевими радами можуть надаватися пільги щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для квартир/житлових будинків, що належать учасникам АТО або сім'ям загиблих учасників.

Чи передбачені у Податковому кодексі пільги щодо сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для мобілізованих

Платники єдиного внеску, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, на весь строк їх військової служби звільняються від нарахування, обчислення, сплати єдиного внеску та ведення обліку.
Підставою для такого звільнення є заява фізичної особи — підприємця та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до органу ДФС фізичною особою — підприємцем протягом 10 днів після її демобілізації.
Якщо платник єдиного внеску має найманих працівників і на строк своєї військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, уповноважує іншу особу на виплату найманим працівникам заробітної плати та/або інших доходів, його зобов’язання здійснює така уповноважена особа.
Єдиний внесок, що був нарахований уповноваженою особою з таких виплат, сплачується до бюджету демобілізованою фізичною особою — підприємцем протягом 180 календарних днів з першого дня її демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій. При цьому демобілізована фізична особа — підприємець у заяві зазначає дані про нарахований єдиний внесок на суму таких виплат уповноваженою особою протягом строку військової служби фізичної особи — підприємця.

Які штрафні санкції за невчасне подання податкової звітності у випадку, коли особа у цей момент перебувала у зоні проведення антитерористичної операції або на цій території розташоване її підприємство?

У випадку, коли особа не змогла вчасно подати податкову звітність через те, що вона перебувала у зоні проведення антитерористичної операції або на цій території розташоване її підприємство, вона звільняється від відповідальності за таке порушення, оскільки антитерористична операція належить до форс-мажорних обставин. Але такий факт обов'язково повинен бути засвідчений Торгово-промисловою палатою, яка видає відповідне свідоцтво.
Просмотров: 527 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024