Купянский городской портал! Пятница, 19.04.2024, 14:50
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Август » 18 » ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ:
09:34
ПОДАТКОВА ІНФОРМУЄ:
Якщо правоохоронці вилучили документи – чи повідомляти податкову

Відповідно до пункту 44.5 статті 44 Податкового кодексу у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, фінансової звітності тощо, платник податків зобов'язаний у п'ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити податкову інспекцію за місцем обліку та митницю, яка проводила митне оформлення (якщо були втрачені митні декларації). Платник податків зобов'язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.
Вилучення документів згідно з нормами Кримінального процесуального кодексу України є процесуальною дією слідчого, прокурора або суду і не вважається втратою документів. Відповідно, законодавство не передбачає обов'язок платника податків повідомляти контролюючий орган у разі вилучення документів правоохоронними органами.

Які товари належать до підакцизних товарів?

Відповідно до п. 215.1 ст. 215 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями до підакцизних товарів належать:
спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;
тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;
пальне;
автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;
електрична енергія.

Постачальникам талонів і пластикових карт на пальне без його реалізації не потрібно реєструватися платниками акцизного податку

Особи, які здійснюють реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців, до початку здійснення реалізації пального.
Реалізація пального для цілей розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс) - це, зокрема, будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у т. ч. передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника.
Суб'єкти господарювання, які здійснюють будь-які операції, визначені статтею 14 Кодексу, є особами, які реалізують пальне, і відповідно є платниками акцизного податку.
Безпосередньо самі операції з видачі (купівлі-продажу) смарт-карток та/або талонів на пальне не є операціями з реалізації пального.
Отже, у разі відсутності власних (орендованих і т. п.) АЗС, нездійснення фактичного отримання пального та його фізичного відпуску споживачу, а також нездійснення інших операцій з реалізації пального, підприємство не повинно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального та складати акцизні накладні, оскільки не здійснює операції з реалізації пального.

Податковий календар до кінця тижня

19 серпня, п'ятниця, останній день сплати:
податку на прибуток підприємства за півріччя;
частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за II квартал;
-ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за ІІ квартал;
рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за ІІ квартал;
рентної плати за спеціальне використання води за ІІ квартал;
рентної плати за користування надрами без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за ІІ квартал;
екологічного податку за ІІ квартал;
туристичного збору за ІІ квартал;
збору за місця для паркування транспортних засобів за ІІ квартал;
єдиного податку платниками третьої групи за ІІ квартал;
авансового внеску з єдиного податку за серпень платниками, віднесеними до першої та другої груп.

Щодо порядку оподаткування податком на додану вартість при оподаткуванні операцій з надання в оренду рухомого та нерухомого майна

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що Державною фіскальною службою України у зв'язку з численними зверненнями платників податків та контролюючих органів щодо порядку застосування норм податкового законодавства в частині податку на додану вартість при оподаткуванні операцій з надання в оренду рухомого та нерухомого майна надано роз’яснення у листі від 04.08.2016 року №26595/7/99-99-99-99-15-03-02-17 який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dodanu-vartist/listi-dps/262166.html

Шановні клієнти АЦСК ІДД ДФС!

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 5 вересня 2016 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 2 вересня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

Які документи необхідно надати митниці ДФС для здійснення оформлення майна, ввезеного як внесок іноземного інвестора до статутного капіталу підприємства?

Відповідно до ст. 18 Закону України від 19 березня 1996 року № 93/96-ВР «Про режим іноземного інвестування» зі змінами і доповненнями оподаткування митом майна, що ввозиться в Україну як внесок іноземного інвестора до статутного капіталу підприємств з іноземними інвестиціями (крім товарів для реалізації або використання з метою, безпосередньо не пов’язаною з провадженням підприємницької діяльності), здійснюється у порядку, встановленому Митним кодексом України від 13 березня 2012 року № 4495 -VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ).
Частиною другою ст. 287 МКУ встановлено, що товари (крім товарів для реалізації або використання з метою, безпосередньо не пов’язаною з провадженням підприємницької діяльності), які ввозяться на митну територію України на строк не менше трьох років іноземними інвесторами відповідно до Закону України «Про режим іноземного інвестування» як внесок іноземного інвестора до статутного капіталу підприємства з іноземними інвестиціями, звільняються від сплати ввізного мита. При відчуженні таких товарів раніше трьох років з часу зарахування їх на баланс ввізне мито сплачується на загальних підставах.
При цьому при митному оформленні майна, ввезеного як внесок іноземного інвестора до статутного капіталу підприємства з іноземними інвестиціями, з метою звільнення від сплати ввізного мита, подаються такі документи:
Документи, які підтверджують вартість іноземних інвестицій;
2.Статут підприємства з іноземною інвестицією.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 210.05).

Зламався касовий апарат - повідомити в податкову

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані при виявленні несправностей реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО), а також пошкодження засобів контролю протягом робочого дня, в якому виявлено несправності чи пошкодження, письмово або засобами електронного зв’язку в довільній формі повідомити центр сервісного обслуговування, а також протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами електронного зв’язку в довільній формі повідомити про це контролюючий орган, у якому суб’єкт господарювання зареєстрований платником податків.
Нормами зазначеного Закону не передбачено відповідальності до суб`єкта господарювання при не повідомленні контролюючого органу про виявлення несправностей РРО, а також пошкодження засобів контролю.
Зауважимо, що за не проведення розрахункових операцій через РРО застосовуються фінансові санкції передбачені до п. 1 ст. 17 Закону.

Чи може платник отримати копію податкової звітності у випадку її втрати?

Як повідомляє в.о. начальника відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Світлана Тихоніна, відповідно до ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.
Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті 13 Закону, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди – лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Стаття 10 Закону передбачає, що кожна особа має право, зокрема, доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом.
Отже, суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до контролюючого органу, у випадку її втрати.

Від яких штрафних санкцій було звільнено платників податку на прибуток за наслідками діяльності за 2015 р.?

Пунктом 31 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу встановлено, що за наслідками діяльності у 2015 р. штрафні (фінансові) санкції не застосовуються до платників податку на прибуток підприємств за порушення порядку обчислення, правильності заповнення податкових декларацій з податку на прибуток підприємств та повноти його сплати.
Враховуючи положення цієї норми, штрафні санкції не застосовувалися у таких випадках:
у разі якщо платник податків у порядку, встановленому п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу, виправляв помилки, що містилися у раніше поданій ним декларації з податку на прибуток за 2015 р., шляхом подання уточнюючого розрахунку чи таке виправлення здійснювалося у поточній декларації, тобто штрафні санкції, передбачені абзацами третім — п’ятим п. 50.1 ст. 50 та п. 120.2 ст. 120 зазначеного Кодексу, не нараховувалися на суму заниженого зобов’язання з податку на прибуток;
у разі якщо контролюючий орган виявляє за результатами перевірки заниження податкового зобов’язання з податку на прибуток у декларації за 2015 р., не застосовується штраф, передбачений п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу.
Водночас у разі несвоєчасного подання за 2015 р. декларації з податку на прибуток підприємств у встановлені терміни та у разі якщо платник податків своєчасно не сплатив узгоджену суму грошового зобов’язання за зазначений період протягом строків, визначених Податковим кодексом, такий платник притягується до відповідальності, передбаченої п. 120.1 ст. 120 та п. 126.1 ст. 126 цього Кодексу відповідно.

Змінився власник авто. Хто повинен сплачувати податок?

«У разі переходу права власності від одного власника до іншого протягом звітного року, податок обчислюється попереднім власником. Розрахунок здійснюється за період з 1 січня поточного року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування. Новий власник авто – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт», - повідомляє начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ Оксана Редя.
Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Об’єкти оподаткування, які придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.
Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року юридичною особою, то такий платник податку повинен надати контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт. При цьому, транспортний податок сплачується, починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Ломбардні послуги – через РРО

Згідно з ст. 1 Закону України від 12 липня 2001 року №2664-ІІІ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» встановлено, що ломбарди належать до фінансових установ і здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику.
Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Отже, суб’єкт господарювання, який здійснює свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема надання коштів у позику ломбардами, повинен проводити розрахункові операції із застосовуванням реєстраторів розрахункових операцій.

Чи повинні члени садівницького товариства сплачувати земельний податок, якщо земля приватизована, чи платником є садівницьке товариство?

Якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку згідно зі ст.281 Податкового кодексу України, є платниками земельного податку. При цьому, нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.
Садівницьке товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

Дострокове припинення договору фінансового лізингу: що з ПДВ

ДФСУ у листі від 18.07.2016 р. №15383/6/99-99-15-03-02-15 роз'яснила: якщо здійснюється повернення лізингоотримувачем — платником ПДВ об'єкта фінансового лізингу лізингодавцю — платнику ПДВ, то лізингоотримувач — платник ПДВ має нарахувати податкові зобов'язання з ПДВ за ставкою 20% на вартість такого об'єкта. Крім того, він повинен скласти податкову накладну і зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних на лізингодавця — платника ПДВ. Своєю чергою, лізингодавець — платник ПДВ при отриманні такого об'єкта фінансового лізингу включає суми ПДВ, визначені за такою операцією, до складу податкового кредиту на підставі податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН.
Якщо лізингоотримувач — неплатник ПДВ повертає об'єкт фінансового лізингу лізингодавцю — платнику ПДВ, то при здійсненні такої операції лізингоотримувач — неплатник ПДВ податкових зобов'язань з ПДВ не визначає, а тому формування лізингодавцем — платником ПДВ податкового кредиту за такою операцією не здійснюється.

Заповнюємо платіжне доручення при перерахуванні коштів на рахунок у СЕА РП

Що слід зазначати у полях платіжного доручення у разі перерахування коштів з власного поточного рахунка на електронний рахунок у системі електронного адміністрування реалізації пального? При перерахуванні коштів з власного поточного рахунка на електронний рахунок в СЕАРП поля платіжного доручення заповнюються відповідно до повідомлення про реквізити електронного рахунка, надісланого ДФС.
Поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповнювати згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 року №22. А саме, воно заповнюється платником так, щоб надавати повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.
Інформацію щодо платежу у зазначеному полі друкується у довільній формі. Наприклад: «перераховано з власного поточного рахунка на електронний рахунок».

Електромобілі звільнять від акцизного збору

Транспортні засоби з електричними двигунами можуть звільнити від акцизу. Законопроект, що передбачає зміни до оподаткування екологічних автівок, пропонується на розгляд народних обранців
На теперішній час в парламенті зареєстровано законопроект «Про внесення змін до розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (щодо стимулювання ринку електромобілів)» (№4033а).
Документ пропонує тимчасово до 1 січня 2020 року звільнити від оподаткування акцизним податком операції з ввезення на митну територію України транспортних засобів, оснащених виключно електричними двигунами.
Крім того, проектом пропонується надати платнику податків право додати вартість придбаного в Україні електромобіля до витрат, дозволених до включення до податкової знижки. Однак у розмірі, який не перевищує суму оподатковуваного доходу платника податку, відображеного в річній податковій декларації. Можливість включити такі витрати до податкової знижки надається протягом одного року на придбання електромобіля, який вперше реєструється в Україні, незалежно від наявності або відсутності іноземних актів держреєстрації.
Автори проекту відзначають, що його розроблено з метою стимулювання ринку електромобілів в Україні, збільшення попиту на них серед населення та зменшення рівня споживання палива. У свою чергу це призведе до покращення екологічної ситуації в країні та імплементації європейських правових норм.

Особливості укладання договору «Про визнання електронних документів»

Подавати електронну звітність до органів ДФС можна за допомогою електронних сервісів та програмних продуктів, які безкоштовно надаються Державною фіскальною службою України та доступні у розділі «Електронна звітність» сайту ДФС за посиланням: http:/sfs.gov.ua.
Платники податків, які бажають подавати звітність в електронному вигляді, повинні отримати посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису та укласти з органом ДФС договір «Про визнання електронних документів». Для укладення даного договору можуть бути використані безкоштовні програми та он-лайн сервіси, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС за посиланням: http:/aсskidd.gov.ua Окрім того, суб’єкти господарювання можуть використовувати платні програми та сервіси (Ме-doc, Майстер кей та ін.).
Посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису, які формуються АЦСК ІДД ДФС, на сьогодні використовуються у більшості програмних продуктів (веб-сервісів) для подання електронної звітності та системи електронного документообігу.
Про можливість використання отриманих в АЦСК ІДД ДФС посилених сертифікатів у тих чи інших програмних продуктах необхідно звертатись безпосередньо до їх розробників або дистриб’юторів.

Оформлення матеріалів про адміністративне правопорушення

Мінфін наказом від 02.07.2016 р. № 566 (далі — Наказ № 566) затвердив Інструкцію з оформлення органами державної фіскальної служби матеріалів про адміністративні правопорушення. Остання, окрім порядку оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, установлює процедуру:
складання протоколів про адміністративні правопорушення;
розгляду справ про адміністративні правопорушення органами доходів і зборів;
ведення діловодства в справах про адміністративні правопорушення;
забезпечення належного розгляду скарг на постанови в справах про адміністративні правопорушення.
Водночас затверджено низку форм, зокрема:
протоколу про адміністративне правопорушення;
постанови про накладення адміністративного стягнення;
постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення;
рішення про розгляд скарги на постанову в справі про адміністративне правопорушення.

Із 18 серпня спрощуються умови проведення ЗЕД-операцій

НБУ продовжує роботу з лібералізації системи валютного регулювання та контролю за ЗЕД-операціями резидентів. Чергові кроки в цьому напрямі затверджено постановою Правління НБУ від 11.08.2016 р. № 368, про що інформує веб-сайт НБУ.
Зокрема передбачена можливість подання резидентами до банків як оригіналів, так і копій документів в електронній формі для реєстрації укладених із нерезидентами договорів позики (змін до них), проведення платіжних операцій за цими договорами, здійснення резидентами розрахунків із нерезидентами через кореспондентські рахунки банків-нерезидентів у гривнях тощо.
До того ж НБУ розширює можливості фінансування імпортних операцій вітчизняних підприємств за рахунок спрощення умов для залучення зовнішнього фінансування за участі іноземних експортно-кредитних агентств і міжнародних фінансових організацій. Зміни набирають чинності 18 серпня 2016 року.

Чи бути екоподатку при розміщенні металобрухту

Як пояснило ГУ ДФС у м. Києві в листі від 05.08.2016 р. № 17719/10/26-15-12-03-18, підприємство, що реалізує на продаж (у т.ч. металобрухт) утворені у власній діяльності відходи, не сплачує екоподаток за такі відходи.
Водночас платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, які на підставі отриманих у встановленому порядку дозволів, розміщують відходи на власних територіях (об’єктах) або в спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах, і не мають договорів із комунальними чи спеціалізованими підприємствами на утилізацію та захоронення відходів.

Як заповнюється платіжне доручення на поповнення електронного рахунка в системі електронного адміністрування реалізації пального

ДФС у підкатегорії 116.13.02 «ЗІР» пояснила, які реквізити слід зазначати в полях платіжного доручення в разі перерахування коштів із власного поточного рахунка на електронний рахунок у системі електронного адміністрування реалізації пального (далі — СЕАРП).
ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка. Під час перерахування коштів із власного поточного рахунка на електронний рахунок у СЕАРП поля платіжного доручення заповнюються відповідно до такого повідомлення ДФС.
Реквізит «Призначення платежу» платіжного доручення заповнюється платником так, аби надавати повну інформацію про платіж і документи, на підставі яких здійснюється перерахування коштів отримувачу. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України.
У разі перерахування коштів із власного поточного рахунка на електронний рахунок у СЕАРП у полі «Призначення платежу» друкується роз’яснювальна інформація щодо платежу в довільній формі. Наприклад: «перераховано з власного поточного рахунка на електронний рахунок».

Мед вагою 350 кг. не потрапив на непідконтрольні території

Співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» у складі міжвідомчої мобільної групи на польовій дорозі біля населеного пункту Степне зупинили транспортний засіб Мітсубіші L-200.
Після огляду в автомобілі виявлено 350 кг. меду врожаю 2016 року вартістю 28 тис. грн., який 52-річний водій намагався перевезти до тимчасово непідконтрольних територій.
За даним фактом складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за ч. 1 ст. 204-3 КУпАП.

Роман Насіров: 562 автомобілі оформлено за зниженою ставкою акцизного податку

З початку серпня митне оформлення за зниженими ставками акцизного податку пройшли 562 імпортних автомобілі. Про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
За його словами, найбільше автомобілів, на які поширюється преференція по акцизу, було оформлено на Львівській та Івано-Франківській митницях – 64 і 60 штук відповідно.
Роман Насіров зазначив, що на такі автотранспортні засоби при їх митному оформленні у 36 графі декларації вказується код пільги 172.
Нагадаємо, з 1 серпня набув чинності Закон України № 1389, який передбачає зниження ставок акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались. Норма буде діяти до 31 грудня 2018 року.
При цьому знижені ставки акцизного податку не застосовуються, якщо легкові автомобілі мають походження або ввозяться з країни, визнаної державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України.

Сергій Білан: ДФС зацікавлена у відвертому діалозі з аграріями

Забезпечення прозорих умов роботи аграрного бізнесу в Україні стало головною темою засідання круглого столу за участі Першого заступника Голови ДФС Сергій Білана та товаровиробників сільськогосподарської продукції Черкаської, Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей, яке відбулося в м. Умані Черкаської області.
Учасники зустрічі обговорили особливості оподаткування підприємств сільськогосподарської галузі, шляхи покращення взаємовідносин між підприємцями та органами влади та проблемні питання, які виникають в учасників цього ринку.
Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан, зокрема, зазначив, що фіскальна служба виступає за рівні умови ведення бізнесу для всіх суб’єктів господарської діяльності та надає підтримку сумлінним платникам податків.
«Особлива увага приділяється ризиковим платникам, викриттю схем та махінацій, які вони використовують у своїй діяльності. Ми дотримуємося принципу, що для сумлінного платника податкова служба має бути невидимою. Крім того, сьогодні є електронне декларування: якщо ви здали всі необхідні звіти, у вас все в порядку зі сплатою податків, то в принципі до вас запитань з боку контролюючих органів не повинно бути», - наголосив Сергій Білан.
Крім того, він підкреслив важливість взаємодії ДФС з представниками аграрного сектору щодо підтримки розвитку сільськогосподарського виробництва в Україні.
У свою чергу представники аграрного бізнесу відзначили ефективність відвертого діалогу влади і бізнесу для забезпечення балансу інтересів держави та підприємців, а також позитивну динаміку у вирішенні питань щодо повернення ПДВ сільгоспвиробникам.

Представники ДФС та Американської торгівельної палати обговорили напрями реформування української митниці

Дорожня карта реформ фіскальної служби, зокрема, кроки у напрямі реформування української митниці стали основними темами обговорення під час зустрічі в.о. заступника Голови ДФС Мирослава Продана з компаніями – членами Американської Торгівельної палати в Україні, яка відбулася 11 серпня.
За словами Мирослава Продана, керівництвом фіскальної служби визначено основні завдання щодо розбудови та вдосконалення роботи митних органів.
«Сьогодні ми активно працюємо над впровадженнях нових розробок в роботу наших митниць. Впровадження інституту уповноваженого економічного оператора, функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно», створення міжрегіональної митниці, відеофіксація митних процедур та робота мобільних груп – це ті основні напрями, ефективна реалізація яких стане дієвим кроком на шляху кардинального реформування митниці», – наголосив Мирослав Продан.
Він також зазначив, що ДФС активно співпрацює з іноземними колегами, зокрема, Американською прикордонною та митною службою щодо залучення кращих світових практик в удосконалення митних процедур та розбудову митної інфраструктури.
Так, зокрема, американськими колегами пріоритетом було визначено функціонування на митницях автоматизованої системи «Єдине вікно», яка вже розпочала роботу з 1 серпня поточного року.
Учасники зустрічі також обговорили питання впровадження інституту уповноваженого економічного оператора, на який так очікують представники як бізнесу, так і фіскальної служби. За словами Мирослава Продана, відповідний законопроект знаходиться на розгляді в профільному комітеті Верховної ради України.

Надходження єдиного внеску перевищують планові показники

За результатами 7 місяців 2016 року органи ДФС забезпечили надходження єдиного внеску на суму 73,3 млрд. грн. або 100,6 відсотка від запланованого індикативного показника. Про це заявила начальник управління адміністрування єдиного внеску та методології Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Світлана Кепіна.
«За липень 2016 року надходження єдиного внеску склали майже 11 млрд. грн., що становить 108,3 відсотка від запланованого індикативного показника»,– наголосила Світлана Кепіна.
Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Олексій Лишенко: ДФС щоденно оприлюднює реєстри заяв про повернення сум відшкодованого ПДВ

Відповідно до діючого законодавства ДФС щоденно оприлюднює на веб-порталі першу частину реєстрів, які містять інформацію про платників, які подали заяви на відшкодування ПДВ, реквізити заяв, суми, заявлені до відшкодування, результати автоматизованої перевірки відповідності визначеним критеріям. Про це повідомив директор департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС Олексій Лишенко.
За його словами, реєстри містять більше 18 тисяч заяв на відшкодування ПДВ на суму понад 51,2 млрд. гривень.
«Законодавством передбачено ведення двох реєстрів заяв за визначеною урядом формою, що потребує створення спеціального програмного забезпечення. Водночас окремого фінансування на створення такого програмного забезпечення в кошторисі ДФС на 2016 рік не передбачено», – розповів Олексій Лишенко.
Посадовець відзначив, що фіскальна служба протягом 2015-2016 року неодноразово зверталася до Міністерства фінансів України з пропозиціями щодо додаткового фінансування ІТ-потреб. Наразі вони ще не підтримані.
«Для забезпечення дотримання визначених законодавчих норм, в рамках покрокового виконання дорожньої карти реформ ДФС та оприлюднення на веб-порталі служби двох частин реєстрів наразі здійснюються роботи щодо створення відповідного програмного забезпечення у рамках виконання договору стосовно послуг із супроводження, технічної підтримки та адаптації ІТС «Податковий блок», – зазначив Олексій Лишенко.
За його словами, після завершення тестування розробленого програмного забезпечення буде оприлюднена перша та друга частина Реєстрів у повному обсязі.

Вилучено шуби та дублянки виробництва РФ вартістю 8,2 млн. грн., незаконно ввезені на митну територію України

Співробітниками податкової міліції Сумської області в рамках проведення операції „Рубіж-2016” та розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.212 КК України встановлено факт ввезення на митну територію України жіночих шуб та дублянок з цінниками брендових магазинів РФ.
В магазинах, де здійснювали реалізацію хутряних виробів вказаних брендів, проведено обшуки. Встановлено, що власник магазину – фізична особа підприємець не має документів щодо ввезення даних товарів на територію України.
За результатами проведених заходів вилучено хутряні та шкіряні вироби загальною орієнтовною вартістю (згідно наявних цінників) 8,2 млн. гривень.

На Харківщині внутрішньою безпекою ДФС викрито хабарника

Співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки ДФС та управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області спільно з працівниками ДЗЕ НП України та ГПУ затримано «на гарячому» керівника одного з управлінь ГУ ДФС у Харківській області, який вимагав та отримав від керівника підприємства грошові кошти у сумі 500 тис. грн. за не перешкоджання господарській діяльності та не виключення з реєстру підприємств, які займаються реалізацією безхазяйного майна.
За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за кваліфікацією «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою» (ч. 3 ст. 368 КК України).
Наразі проводяться першочергові слідчі дії.

Салтівська ОДПІ: Внесок в обороноздатність країни – майже 12,5 млн. грн.

Таку суму надходжень мобілізовано до Державного бюджету протягом січня-липня поточного року. Це перевищує минулорічні показники відповідного періоду на 269,3 тис. грн. або на 2,2%.
Нагадаємо, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Збір сплачується з усіх доходів, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.
Не є платниками військового збору громадяни, які отримують пенсію у розмірі нижче десяти розмірів прожиткового мінімуму, встановленого на 1 січня звітного податкового року (у 2016 році – 10740 грн.) та платники, які працюють на спрощеній системі оподаткування. Також військовим збором не оподатковуються доходи, визначені ст. 165 Податкового кодексу України.

За сім місяців місцеві бюджети Куп’янського району одержали близько 25 млн. грн.

«Доходи місцевих бюджетів Куп’янського району за січень – липень 2016 року склали 24 648,6 тисяч гривень, що 6,6 млн. гривень більше запланованого показника та на 7,8 млн. грн. більше ніж минулорічний показник», - повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Вона також зазначила, що значна частина надходжень в місцеві кошики району забезпечує податок на доходи фізичних осіб. Його сума склала 10,77 млн. грн. Це на 2,97 мільйонів гривень більше ніж очікувалося.
Наступною за фінансовою потужністю складовою доходів міського бюджету є плата за землю. Власники землі та землекористувачі сплатили земельного податку у розмірі 6,4 мільйони гривень, що на 693 тис. грн. більше ніж минулого року.
Ще одним важливим джерелом доходів місцевої громади Куп’янська є єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва. Так, протягом семи місяців цього року до місцевих скарбниць Куп’янського району від суб’єктів господарювання надійшло 4 085,1тисяч гривень єдиного податку, що на 1 668,6 тисяч гривень більше очікуваних показників.

«Спрощенці» міста Куп’янськ поповнили бюджет територіальної громади більш ніж на 6 млн. гривень

Представниками малого бізнесу Куп’янська, які обрали спрощену систему оподаткування, за 7 місяців 2016 року до міської скарбниці сплатили 6,62 млн. гривень єдиного податку. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, надходження єдиного податку зросли майже 1,41 млн. гривень.
Сплату єдиного податку цього річ збільшили як юридичні особи, так і підприємці - фізичні особи.
Так, надійшло від платників єдиного податку:
юридичних осіб – 1,20 млн. грн., що на 109 тис. грн. більше аналогічного періоду минулого року;
фізичних осіб - підприємців – 5,42 млн. грн., що більше на 1,3 млн. грн. від попереднього року.

Близько 39 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб надійшло від мешканців Вовчанщини

Саме стільки перерахували платники Вовчанського району до зведеного бюджету країни за сім місяців 2016 року. Приріст надходжень податку на доходи фізичних осіб у 2016 році в порівнянні з минулим роком склав 42,9%, або понад 11 млн. гривень. Тільки у липні надійшло більш, ніж 4,4 млн. грн. цього податку.
Податок на доходи фізичних осіб є бюджетоутворюючим для місцевих бюджетів, його питома вага від загальних надходжень становить 44%. Так, з початку року місцеві бюджети отримали понад 29 млн. грн. цього податку. За рахунок цих коштів фінансуються заходи держави в соціальній сфері.
До державного бюджету надходження склали 9,71 млн. грн., що перевищує показники 2015 року на 2,9 млн. гривень.
Значне підвищення рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб до бюджетів всіх рівнів зумовлено постійною роботою фахівців фіскальної служби Салтівської ОДПІ з питань легалізації трудових відносин, проведенню комплексу контрольно-перевірочних заходів для збереження державних соціальних гарантій для громадян. А також завдяки сумлінному відношенню роботодавців до підвищення рівня заробітних плат, від чого безпосередньо залежать надходження податку на доходи фізичних осіб.

Торговці підакцизною продукцією Дворічанщини сплатили майже 810 тис. грн. акцизного податку

За сім місяців поточного року від сплати акцизного податку з реалізації СГД роздрібної торгівлі підакцизними товарами до місцевих бюджетів Дворічанського району надійшло 809,7 тис. грн., що на 355,2 тис. грн. більше за відповідний період минулого року.
Також Салтівська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп. 212.1.11 ст. 212 Податкового кодексу України платником акцизного податку є особа - суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.
Підпунктом 215.3.10 п. 215.3 ст. 215 ПКУ визначено, що для пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, реалізованих відповідно до пп. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 ПКУ, ставка податку становить 5 відсотків. Для товарів, зазначених у пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 ПКУ, реалізованих відповідно до пп. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 ПКУ, ставка податку становить 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) товару.

На збереження екології Великобурлуцький бізнес перерахував майже 250 тис. грн.

Протягом січня-липня 2016 року суб’єкти господарювання Великобурлуцького району перерахували до бюджетів всіх рівнів 248,8 тис. грн екологічного податку. Якщо порівнювати з відповідним періодом 2015 року, то сума надходжень більша на 9,9%.
Екологічний податок є основним джерелом фінансування заходів, спрямованих на захист навколишнього середовища та раціональне використання природних ресурсів. Відтак частина коштів, які надійшли до держбюджету, спрямовується на фінансування цільових проектів екологічної модернізації підприємств.
Варто зазначити, що платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:
викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;
скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;
розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);
утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);
тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Від нерухомості місцевий бюджет Шевченківщини отримав більше ніж півмільйона гривень

За сім місяців 2016 року Салтівською ОДПІ забезпечено надходження до місцевого бюджету Шевченківського району Харківської області податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у сумі майже 525,4 тис. грн., що на 375 тис. грн., або більш ніж в 3,5 рази перевищує показник надходження аналогічного періоду 2015 року, зазначила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Нагадуємо, що відповідно до статті 266 Податкового кодексу України платниками даного податку є фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
До 1 липня звітного року податкові органи обчислюють для фізичних осіб суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та надсилають за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості податкове повідомлення-рішення про суму податку, що підлягає сплаті, а також платіжні реквізити.
Відтак фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно протягом 60 днів із дня вручення такого повідомлення-рішення через установи банків та поштові відділення.

Власникам нерухомості!

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що в 2016 році податок на нерухомість платники сплачують за 2015 рік за ставками та з використанням пільг, які були законодавчо визначені у цей період.
Наразі, згідно зі ст. 265 ПКУ, об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості. Для всіх платників податку на нерухомість передбачено, що база оподаткування зменшується:
для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 м2;
для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на120 м2;
для різних типів об'єктів житлової нерухомості, – на180 м2.
Ставки податку встановлюються за рішенням сільської, селищної, міської ради залежно від місця розташування та типів об'єктів нерухомості в розмірі, що не перевищує 3 відс. мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного, за 1 кв. м бази оподаткування (в 2015 році – не більше 2 відс.). Таким чином, у 2016 році максимальний розмір податку за 1 кв. м становить 41,34 грн. (в 2015 році – 24,36 грн.). Проте, розміри ставок податку, встановлених органами місцевого самоврядування, навіть в межах району, дуже різноманітні.
Базу оподаткування об'єктів нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, податковий орган обчислює на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Тому у випадку виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає йому нове податкове повідомлення-рішення.
Податок громадяни мають сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Нагадаємо, у 2016 році внесено зміни в порядок нарахування податку на нерухомість, тому у 2017 році платники сплачуватимуть за свою нерухомість вже за новими правилами.

Подавати документи для митного оформлення через «єдине вікно» потрібно в електронному вигляді

Із запровадженням в дію автоматизованої системи «єдиного вікна» підприємцям більше не потрібно привозити до митниць паперові копії документів для митного оформлення. Про це завив в.о. начальника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський під час презентації роботи «єдиного вікна» на митному посту «Столичний».
«До вступу в дію постанови Кабінету міністрів України щодо «єдиного вікна» підприємці зобов’язані були прибувати до митних терміналів з паперовими копіями документів і проходити всі відповідні державні контролюючі органи. На сьогодні митні брокери, підприємці, митниці і контролюючі органи об’єднані в один електронний інтерфейс. Тому підприємцям не потрібно прибувати до митниць для подання документів. Все відбувається в електронному вигляді», – відзначив Сергій Тупальський.
За його словами, завдяки нововведеній системі підприємці мають змогу, не виходячи з дому, надати перелік всіх необхідних документів і завершити своє митне оформлення.

Реалізація прав громадян на звернення до Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області

Конституцією України надано право громадянам звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності з метою покращення їх діяльності, викриття недоліків, а також оскарження дій посадових осіб для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
Закон України «Про звернення громадян» передбачає шляхи надходження до територіальних органів ДФС звернень також засобами телефонного та електронного зв’язку. Згідно з вимогами Закону в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області визначені телефони та електронні адреси для подання усних та електронних звернень. Так, для подання усного звернення, можна звернутися за телефоном (05742) 57450; надіслати звернення в електронному вигляді можна на спеціальну електронну адресу - kh.zvernennya_2026@sfs.gov.ua або на офіційну адресу ОДПІ - kh.dpi2026@sfs.gov.ua
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення питань, які виникають у платників податків, у Салтівській ОДПІ та її відділенні також діють громадські приймальні.
Для зручності громадян, в Центрах обслуговування платників на інформаційних стендах розміщено витяг із Закону України «Про звернення громадян»
Сучасні комунікації надають можливість більш повної та зручної реалізації кожним громадянином конституційного права на звернення. Для забезпечення прозорості у діяльності територіального органу ДФС, графіки особистого прийому громадян посадовими особами Салтівської ОДПІ розміщені як на стендах в Центрі обслуговування, так і на субсайті ГУ ДФС у Харківській області (http://kh.sfs.gov.ua/okremi-storinki/struktura/115042.html )

Діяльність міжрегіонального конвертаційного центру з обігом 300 млн. грн. припинено податковою міліцією Київської області

Співробітниками податкової міліції Київської області під час оперативного супроводження кримінального провадження, зареєстрованого за ст.ст.28, 205 та 209 КК України, припинено діяльність міжрегіонального конвертаційного центру, який діяв на території Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Харківської і Чернігівської областей та м. Києва.
Встановлено, що групою осіб з метою надання послуг з ухилення від сплати податків та прикриття незаконної діяльності зареєстровано та придбано корпоративні права 25 транзитних та фіктивних суб’єктів господарської діяльності.
Схема ухилення полягала в наступному: підприємства реального сектору економіки перераховували безготівкові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на розрахункові рахунки підконтрольних фігурантам справи фіктивним СГД. Останні знімали кошти готівкою для передачі замовникам. За конвертацію вираховували 10-13%.
Загальний обсяг коштів проконвертованих через розрахункові рахунки, відкриті в банківських установах за 2015-2016 роки склав понад 300 млн. гривень, ймовірні втрати бюджету складають близько 50 млн. гривень.
В ході проведених заходів здійснено 32 обшуки за адресами розташування офісних приміщень, місцями проживання та автомобілях фігурантів провадження. В результаті обшуків вилучено 1 млн. 18 тис. гривень, 105 тис. доларів США, 1,6 тис. Євро готівкою, 48 печаток (у т.ч. 2 печатки підприємств нерезидентів), сервер, комп’ютерну техніку, бухгалтерську документацію, банківські картки та чорнові записи. На розрахункові рахунки СГД із залишком коштів у сумі 160 тис. гривень накладено арешт.

Телефони для отримання консультацій з питань обчислення земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Інформація щодо створених телефонних ліній для отримання консультацій з питань обчислення земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у територіальних органах ДФС у Харківській області: САЛТIВСЬКА ОДПI ГУ ДФС у Харківській області (242) 7-85-81

Харківські податківці продовжують виявляти неоформлених найманців

На цей раз увагу співробітників фіскальної служби привернув розважальний комплекс в одному з районів нашого міста. Перевіряючи скаргу, в якій заявник повідомив, що в даному закладі використовують працю неоформлених робітників, фахівці виявили усього лише 4 офіційно оформлених. Це відразу викликало підозру, адже заклад доволі великий, тож заявлені один офіціант, один повар, один бармен та прибиральник якось не відповідали дійсності.
Коли податківці вийшли на перевірку, то вже під час її проведення до інспекції надійшли повідомлення про прийом на роботу ще майже двох десятків працівників. Загальна кількість робітників, які працюють у підприємця склала 23 особи. За результатами перевірки легалізовано 19 робочих місць, на яких працюють тепер вже офіційно працевлаштовані співробітники, яким виплачується заробітна плата, утримуються податки та перераховуються до бюджету.

На Харківщині виявлено 5041,1 га незаконних посівів

Триває операція «Урожай – 2016», в ході якої працівники ДФС, прокуратури, органів влади спільними зусиллями протидіють тіньовому бізнесу в агропромисловому комплексі.
Від Прокуратури області до територіальних органів ДФС регіону надійшли данні (станом на 10.08.2016р.) про незаконно здійснені посіви на площі 5041,1 га по 111 земельних ділянках. Власників вказаних ділянок не встановлено. Вже відпрацьовано по факту визнання безхазяйним врожаю з земельних ділянок площею 3999,3 га, або 79,3 %.
За результатами відпрацювання цих даних, Південною ОДПІ поставлено на облік у якості безхазяйного майна 3,2 га, засіяних соняшником, та зібрано 4 тони врожаю.
Крім того, Харківською ОДПІ під час зборки зернових (пшениця, овес) на території Таранівської сільської ради Зміївського району на площі 226,8 га було встановлено власника посівів.
Робота по виявленню фактів порушення аграріями діючого законодавства та по відпрацюванню отриманих від правоохоронних органів даних триває.

Як підтвердити статус неприбутковій організації

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що у п.2 постанови КМУ від 13.07.16 року № 440 «Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – Порядок № 440), яка набрала чинності 16.07.16 року, прописано спеціальний порядок підтвердження організаціями, які на 13.08.15 року були вже включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, свого неприбуткового статусу.
Органи фіскальної служби протягом двох місяців із дня набрання чинності Порядку № 440 повинні направити письмові запити. Неприбуткова організація протягом місяця з дня отримання такого письмового запиту зобов’язана надати відповідь, що вона відповідає встановленим п.133.4 ПКУ вимогам, та завірені нею копії установчих документів (окрім тих, які оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.03 р.№755).
Органи ДФС в місячний строк із дня отримання відповіді на свій запит і завірених копій відповідних паперів мусять:
включити неприбуткову організацію до нового Реєстру неприбутківців – якщо її установчі документи відповідають вимогам п.133.4 ПКУ;
надіслати неприбутківцю повідомлення про невідповідність – якщо його установчі документи не відповідають вимогам п.133.4 ПКУ та /або ним подано не всі копії потрібних паперів.

Оренда земельної ділянки у нерезидента

ДФС України зазначено, що якщо податковим агентом фізичної особи — нерезидента у разі надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення є фізична особа — підприємець, яка виконує представницькі функції такого нерезидента на підставі письмового договору, то обов’язок щодо нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб і військового збору до бюджету з суми орендної плати виникає у такого податкового агента.
Просмотров: 454 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024