Купянский городской портал! Пятница, 18.08.2017, 18:26
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 476/2402
Коментарии: 340
Фото: 418
Новости: 1046
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 168
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2016 » Март » 22 » Платниками податків Салтівської ОДПІ сплачено майже 31,3 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб
11:30
Платниками податків Салтівської ОДПІ сплачено майже 31,3 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб
Платниками податків Салтівської ОДПІ сплачено майже 31,3 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб
Сума сплаченого податку на доходи фізичних осіб до зведеного бюджету протягом січня – лютого 2016 року перевищила очікувані надходження на 6,3 млн.
Це очевидний результат і наслідок останніх податкових новацій, зокрема, змін у ставках ПДФО та ЄСВ. Саме зниження навантаження на фонд оплати праці дозволило працедавцям з початком фінансового року переглянути умови оплати праці в сторону збільшення та максимально легалізувати виплати.
Зростанню надходжень з ПДФО сприяє робота у напрямку дотримання працедавцями вимог податкового законодавства під час оплати праці.
Варто нагадати, що триває кампанія декларування доходів. Отож, громадяни, котрі отримали доходи у 2015 році, з яких не було сплачено ПДФО, зобов’язані до 3 травня цього року подати річну податкову декларацію і сплатити податок.

Платники Салтівської ОДПІ сплатили 22,1 мільйонів гривень ЄСВ
Варто зауважити, що результати надходжень єдиного соціального внеску свідчать про вжиття комплексу організаційних та практичних заходів, які були спрямовані на підтримку платників єдиного внеску і створення для них сприятливих умов щодо подання звітності, нарахування та сплати.
Так, з початку року бізнес-актив регіону cплатив єдиного соціального внеску у розмірі на 1,7 млн. грн більше запланованого.
Стабільне надходження єдиного соціального внеску дозволить своєчасно виплачувати пенсії, надасть гарантії соціальних виплат: у разі безробіття, нещасних випадків та тимчасової втрати працездатності. Нагадуємо, що єдиний соціальний внесок це обов’язкові відрахування на загальнодержавне соціальне страхування задля захисту у випадках, передбачених законодавством, прав громадян на отримання страхових виплат.

На харківському підприємстві податківці викрили численні правопорушення

Співробітники податкової міліції Харківщини спільно із прокуратурою Харківської області вивели на чисту воду підприємство, яке протягом трьох років сплачувало своїм робітникам зарплату «у конвертах».
Про це повідомляє виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.
Одне з харківських підприємств, яке масово виробляє продукти харчування, протягом 2013-2016 років використовувало працю робітників, виплачуючи їм грошову винагороду у вигляді заробітної плати в «конвертах». В такий спосіб керівництво компанії ухилялося від сплати податку на доходи фізичних осіб. Лише за попередніми підрахунками сума завданих державному бюджету збитків склала 3,5 млн. грн.
Крім цього, згідно оперативної інформації, посадові особи вказаної кампанії приховували реальний об’єкт оподаткування та реалізовували продукцію нижчого сорту під виглядом вищого ґатунку.
Працівники слідчо-оперативних підрозділів ГУ ДФС у Харківській області в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 212 Кримінального кодексу України, провели обшуки на території підприємства та в автомобілях посадових осіб.
«Працівники податкової міліції виявили та вилучили електронні носії інформації, відомості про виплату грошей, первинну та чорнову документацію, - розповідає Андрій Бєжанов, - крім цього, було виявлено та вилучено грошові кошти на загальну суму 480 тис. грн.»
Також було допитано працівників, які там перебували, які або загалом не були оформлені на підприємстві, або отримували заробітну плату в «конвертах» на підконтрольних керівництву фірмах.
Наразі слідство за даним фактом триває.

ДФС України: у січні – лютому 2016 року на «Пульс» надійшло 1 920 звернень

Протягом січня – лютого поточного року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби звернулися 1 920 заявників.
Більшість звернень стосувалась податкової тематики. У січні – лютому 2016 року з цього приводу на «Пульс» зателефонував 1 731 заявник, у той час як митної справи стосувалось 189 звернень.
Основними темами звернень були проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 943 звернення, або 49,1 відс.
Також заявників цікавила організація роботи ДФС та її територіальних органів – 458 звернень, або 23,9 відс., та система електронного адміністрування ПДВ – 179 звернень, або 9,3 відс.
Затримка митного оформлення товарів та черги на митних постах і пунктах не менш актуальні проблеми. Цих питань стосувалось 119 (6,2 відс.) та 18 (0,9 відс.) дзвінків відповідно. Корупційних дій стосувалось 39 звернень, або 2 відс. З приводу перевірок суб`єктів господарювання звернувся 41 платник, або 2,1 відс. Також 43 та 35 звернень стосувались роботи ЦОП та реєстрації платником ПДВ відповідно.
Станом на 1 березня 1 584 звернення були опрацьовані (з них 807 звернень, які надійшли у звітному періоді), а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Про визначення податкової адреси громадян

З початку Кампанії декларування доходів громадян, одержаних у 2015 році, вже майже сім тисяч жителів Харківщини надали декларації до районних податкових інспекцій. Загальна сума добровільно задекларованих доходів склала понад 412 млн. грн. Додатково до бюджету надійде 16,1 млн. грн.
Нагадуємо, що Кампанія декларування - 2016 триватиме до 3 травня. У Декларації про майновий стан і доходи вказуються доходи, отримані громадянами у минулому році. При цьому, платник податків зобов’язаний самостійно визначити свою податкову адресу, тобто податкову інспекцію, до якої подавати декларацію про майновий стан і доходи.
Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків в контролюючому органі.
При цьому, платник податків, який відповідно до норм чинного законодавства зобов’язаний (має право) надати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але на той час проживає не за місцем реєстрації (прописки), а в іншому місці, має подати декларацію до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.

«Бізнесмени» намагалися ввезти в Україну гаджети за заниженою вартістю

750 планшетів, які були завезені з Польщі, мали пройти митне оформлення на митному посту «Харків-центральний».
Для цього підприємство-імпортер склало митну декларацію, в якій вказало технічні характеристики зазначених планшетів та їх загальну вартість – 1 млн.грн.
Однак, під час перевірки документів у митників виникла підозра, що у «бізнесменів» є намір значно зменшити суму митних платежів шляхом заявлення недостовірних даних про товар.
Й дійсно, в ході проведення митного огляду виявилось, що професіоналізм митників не підвів: реальні технічні характеристики планшетів виявилися значно кращими за заявлені. Так, було встановлено розбіжності в типі процесора, розмірі об’єму пам’яті та ємності акумуляторної батареї.
Через заявлення недостовірних відомостей про товари відносно керівника підприємства був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України. Товар вилучено та передано на склад митниці.

Мешканці Харківщини направили на соціальні потреби більше 1 млрд. гривень ЄСВ

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, саме таку суму єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне страхування перерахували до бюджету підприємства і підприємці регіону з початку року. Це майже на 68 млн. гривень перевищило індикативний показник.
При цьому, лише за лютий платники єдиного внеску Харківського регіону сплатили на рахунки Держказначейства 499 млн. грн. ЄСВ.
Майже 30 % від загальних надходжень ЄСВ (близько 310 млн. гривень) забезпечили бюджетні організації регіону. Водночас, відрахування від підприємців – фізичних осіб склали близько 75 мільйонів гривень. Решта коштів надійшла від інших юридичних осіб.
Як зазначають у відомстві, з метою стабільної сплати єдиного соціального внеску та якісного обслуговування платників, фіскальна служба пропонує цілий комплекс сучасних електронних сервісів.
Платники можуть подавати звітність в електронному вигляді. Для цього необхідно отримати безоплатний електронний ключ. Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для органів ДФС. Така звітність не потребує дублювання на паперових носіях та їх зберігання.
Варто відзначити, що наразі на Харківщині щомісячно подають звіти та сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування близько 40 тисяч платників. Майже 95% страхувальників області щомісячно подають звітність з ЄСВ засобами електронного зв’язку.
Нагадаємо, що з 1 січня 2016 року роботодавці нараховують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суми нарахованої заробітної плати (доходу) найманим працівникам у розмірі 22 відсотки до визначеної бази нарахування єдиного внеску. Крім того, відтепер ЄСВ із заробітної плати (доходу) працівників (3,6%) не утримується.
Такі зміни внесені Законом України від 24 грудня 2015 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році».

Дохід від продажу нерухомості не оподатковується, якщо право власності більше трьох років

Відповідно до ст.172 Податкового кодексу України дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або її частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки , не оподатковується.
Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.
Обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи, зокрема, від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до р. IV Податкового кодексу України. (п.179.2 ст.179).

Нелегальне виробництво бензину виявили харківські податківці

Працівники податкової міліції Харківщини спільно зі співробітниками прокуратури Харківської області в рамках операції «Акциз-2016» ліквідували ще один підпільний цех, в якому протягом двох років незаконно виготовлялися бензин та дизельне пальне.
51-річний підприємець організував підпільний цех з виробництва та зберігання паливно-мастильних матеріалів в одній з промислових зон міста. В подальшому незаконно виготовлена продукція реалізовувалася на території Харкова та Харківської області.
«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст.204 Кримінального кодексу України, працівники податкової міліції Харківщини провели обшук в приміщеннях та на території виявленого підпільного цеху, - розповідає виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов, - під час слідчо-оперативних заходів виявлено та вилучено 17,4 тисяч літрів паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 907 тис. грн.».
Крім цього, працівники податкової міліції вилучили обладнання та ємкості, які використовувалися для виробництва та зберігання паливно-мастильних матеріалів, на загальну суму у 350 тис. грн.
«На теперішній час відібрано зразки рідини, яка знаходилася на території виготовлення паливно-мастильних матеріалів, для проведення експертизи, яка встановить відповідність вилученого пального нормативно-правовим документам, що регламентують діяльність у сфері обігу підакцизних товарів», - зазначає Андрій Бєжанов.
На теперішній час проводяться заходи щодо встановлення каналів постачання сировини та місць реалізації готової продукції, вирішується питання щодо арешту вилученого майна.
Наразі слідство за даним фактом триває.

При реалізації пального необхідно складати та реєструвати електронну акцизну накладну

Головне управління ДФС у Харківській області нагадує, що з 01.03.2016 відповідно до статей 231 та 232 Податкового кодексу України з внесеними змінами та доповненнями запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та електронної акцизної накладної при реалізації пального.
Статтею 231 Кодексу передбачено:
- обов’язкове складання особою, яка здійснює реалізацію пального, акцизної накладної в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Терміни складання акцизної накладної визначені підпунктом 231.3 статті 231 Кодексу залежно від особливостей здійснення реалізації пального (зокрема, при відпуску пального через паливороздавальні колонки на автомобільних заправних станціях (комплексах), автомобільних газових заправних станціях); при здійсненні реалізації пального за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником акцизного податку); у разі забезпечення безперервного постачання пального).
Акцизна накладна складається також на обсяги втраченого пального (у межах та понад встановлені норми втрат), зіпсованого, знищеного, включаючи випадки внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов’язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування у процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального (пункт 231.1 статті 231 Кодексу).
Право на складання акцизних накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники акцизного податку у порядку, передбаченому статтею 212 цього Кодексу (пункт 231.4 статті 231 Кодексу);
- можливість коригування акцизної накладної шляхом складання особою, що здійснює реалізацію пального, розрахунку коригування до акцизної накладної (пункт 231.7 статті 231 Кодексу);
- обов’язкову реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання (пункт 231.6 статті 231 Кодексу). Акцизна накладна реєструється особою, яка реалізує пальне, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального (пункт 231.5 статті 231 Кодексу).
Розрахунок коригування до акцизної накладної реєструється у Реєстрі (пункт 231.7 статті 231 Кодексу):
- особою, яка реалізує пальне, якщо передбачається збільшення обсягів реалізованого пального або якщо коригування показників у підсумку не змінює обсяг реалізованого пального;
- отримувачем пального, якщо передбачається зменшення обсягів реалізованого пального, для чого особа, яка реалізує пальне, надсилає складений розрахунок коригування отримувачу пального. При цьому особа, що реалізує пальне, має право зменшити обсяг реалізованого пального за таким розрахунком коригування після його реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних отримувачем пального.

Розміри податкової соціальної пільги для працівників з дітьми

Податкова соціальна пільга - це можливість платника податків зменшити нарахований загальний місячний оподатковуваний дохід у вигляді заробітної плати.
Нагадуємо, що згідно з п. 1 розділу XIX Податкового кодексу України з 1 січня 2016 року податкова соціальна пільга (далі - ПСП) повинна була дорівнювати 100% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленої законом на 1 січня звітного податкового року ( тобто 1378,00 грн.).
Однак, згідно із ст. 29 Закону України № 909 розмір ПСП в 2016 році буде дорівнювати 50%, а не повному розміру прожиткового мінімуму.
Податкова соціальна пільга може застосовуватися тільки до розміру заробітної плати, яка дорівнює прожитковому мінімуму, встановленому на 1 січня звітного року та помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн.
Таким чином, у 2016 році такий розмір доходу, який дає право застосовувати ПСП, становить 1930 грн (1378 грн × 1,4).
Тож, якщо нарахована зарплата працівника дорівнює або менше 1930 грн, то до такого доходу може бути застосована ПСП у розмірі 689 грн (50% від розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленому законом на 1 січня звітного податкового року).
При цьому застосовуватися ПСП може тільки до суми нарахованої зарплати, отриманої від одного роботодавця. Підставою для початку застосування ПСП буде написана заява працівника.
Працівник, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років має право на ПСП у розмірі 100% суми ПСП у розрахунку на кожну таку дитину (пп. 169.1.2 ПКУ). Наприклад, розмір ПСП застосовується до зарплати працівника – батька (матері) двох дітей, якщо її розмір протягом 2016 року буде дорівнюватися 3860 грн на місяць або буде менше цього значення. Сума граничного розміру зарплати для застосування ПСП в цьому випадку визначається, як добуток граничного розміру зарплати для застосування ПСП та відповідної кількості дітей працівника (3860 грн = 1930 грн х 2).
При застосуванні такого виду ПСП потрібно пам’ятати, що вона може надаватися тільки одному із батьків дітей. Тож працівник (працівниця) при написанні заяви щодо застосування такої ПСП має зазначити інформацію, що його дружина (чоловік) при одержанні ПСП за місцем роботи не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей.

Центральним офісом викрито ухилення від сплати понад 1,4 млрд. грн. податків у газотранспортній галузі

Працівниками податкової міліції Центрального офісу з обслуговування великих платників податків викрито підприємців, які у 2013 році, шляхом завищення тарифів на послуги з транзиту природного газу територією України, ухилились від сплати податків на суму понад 1,4 млрд. грн.
За результатами вжитих заходів державі вже відшкодовано понад 121 мільйон гривень завданих збитків.

Які платники податку на прибуток у 2016 році повинні звітувати щоквартально

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області на офіційному веб-порталі звертає увагу, що починаючи з 01.01.2016 р. податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств є календарні квартал, півріччя, три квартали, рік (п. 137.4 ПКУ).
При цьому річний податковий (звітний) період установлено для:
• новостворених платників податку (пп. «а» п. 137.5 ПКУ);
• сільгоспвиробників (пп. «б» п. 137.5 ПКУ);
• платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухобліку, за попередній річний звітний (податковий) період не перевищує 20 млн грн (пп. «в» п. 137.5 ПКУ).
Отже, податковий (звітний) період — квартал установлено для платників податку на прибуток, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків) перевищує 20 млн грн, за винятком платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), та сільгоспвиробників.
Також податківці наголошують: з урахуванням вимог п. 38 підрозділу 4 р. ХХ ПКУ платники податку на прибуток, для яких установлено податковий (звітний) період — квартал, повинні здійснити розрахунок авансового внеску в розмірі 2/9 податку на прибуток, нарахованого в податковій звітності за три квартали 2016 року, та сплатити його до 31.12.2016 р.

ДФС про особливості заповнення податкової звітності з ПДВ у частині розподілу податкового кредиту сільгосппідприємствами

ДФСУ в листі від 14.03.2016 р. № 8763/7/99-99-19-03-02-17 повідомила про особливості заповнення податкової звітності з ПДВ (затверджена наказом Мінфіну від 28.01.2016 р. № 21, далі — Порядок № 21) у частині розподілу сільгосппідприємствами — суб’єктами спецрежиму оподаткування податкового кредиту при придбанні товарів/послуг для використання в операціях із постачання зернових і технічних культур, продукції тваринництва й іншої сільгосппродукції.
Зокрема, для ведення податкового обліку за окремими видами сільськогосподарських операцій у складі податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» передбачено додаток 10 (ДС10).
Розподіл суми податкового кредиту звітного періоду за видами сільгоспоперацій здійснюється у відповідних рядках таблиць 1, 2 та 3 додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» виходячи із частки, розрахованої в додатку 9 (ДС9).
Сума від’ємного значення попередніх звітних (податкових) періодів, зазначена в рядку 24 податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» за грудень 2015 року, розподіляється одноразово між рядками 11.1 таблиць 1, 2 та 3 додатку 10 (ДС10) виходячи з того, для використання в яких саме видах сільгоспдіяльності були придбані товари/послуги, за рахунок яких сформоване від’ємне значення з ПДВ за грудень 2015 року. Такий розподіл доцільно здійснити на підставі бухгалтерської довідки.
Якщо за результатами здійснення окремих видів сільгоспдіяльності у звітному періоді суб’єктом спецрежиму оподаткування визначено від’ємне значення суми ПДВ (різниця між податковими зобов’язаннями та податковим кредитом за окремим видом діяльності), така сума від’ємного значення зазначається в рядках 14 відповідних таблиць додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» і переноситься:
• до рядків 19 та 21 податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» поточного (звітного) періоду;
• до рядків 11.1 відповідних таблиць додатка 10 (ДС10) до податкової декларації з ПДВ із позначками «0121»–«0123» наступного звітного періоду.

Роздрібні торговці щомісяця звітуватимуть до Податкової про обіг алкогольних напоїв та тютюнових виробів

Мінфін наказом від 11.02.2016 р. № 49 на виконання ч. 3 ст. 16 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» затвердив форми звітів:
• № 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі»;
• № 1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі».
Наказ набирає чинності через 30 днів із дня його офіційного опублікування. Готується до опублікування в «Офіційному віснику України» № 21 за 22.03.2016 р. Тож, судячи з усього, уже за підсумками квітня роздрібним продавцям алкоголю та тютюну доведеться звітувати по Податкової за новоприйнятими формами.
У формах зазначають залишок продукції на початок і кінець звітного місяця, а також обсяги надходження та реалізації продукції (алкогольних напоїв — у тис. дал, тютюнових виробів — у млн. шт. або тонах залежно від виду виробів).
Звітність подається щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним.

Яку звітність подавати підприємству, що протягом року працювало на загальній і спрощеній системах оподаткування

ДФС у листі від 04.03.2016 р. № 4878/6/99-99-19-02-02-15 надала роз’яснення щодо оподаткування операцій із надання послуг під час перебування на спрощеній системі оподаткування та оплати їх у разі переходу на загальну систему оподаткування.
Зокрема, Податкова зазначила, що фінансовий результат до оподаткування формується згідно з правилами бухгалтерського обліку, у т.ч. за операціями з:
• надання послуг на спрощеній системі оподаткування в разі їх оплати на загальній системі оподаткування;
• отримання оплати за послуги на спрощеній системі оподаткування й надання таких послуг під час перебування на загальній системі оподаткування.
При цьому р. ІІІ ПКУ «Податок на прибуток підприємств» не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають за такими операціями.
Щодо звітності, ДФС зазначила: платник податку, який у I та IV кварталах 2015 року перебував на загальній системі оподаткування, а у II та III кварталах 2015 року — на спрощеній системі оподаткування, зобов’язаний подати податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2015 рік протягом 60 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового періоду, у якій урахувати фінансовий результат до оподаткування за I та IV календарні квартали 2015 року. Зважаючи на особливості визначення об’єкта обкладення податком на прибуток, такий суб’єкт господарювання разом із декларацією з податку на прибуток підприємств повинен подати фінансову звітність за I квартал, 9 місяців та 2015 рік

Оновлено Порядок подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій та форми розрахункових документів.
Салтівська ОДПІ інформує, що 11 березня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)» (далі — Наказ № 13), яким скасовано наказ ДПА України від 01.12.2000 № 614 «Про затвердження нормативно-правових актів до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Зокрема, Наказом № 13 оновлено форми таких розрахункових документів:
— фіскального касового чека на товари та послуги (форма № ФКЧ-1);
— фіскального касового чека видачі коштів (форма № ФКЧ-2);
— розрахункової квитанції (форма № РК-1);
— спрощеної розрахункової квитанції (форма № РК-2).
Окрім того, запроваджено новий розрахунковий документ — фіскальний касовий чек за приймання та переказ готівкових коштів через програмно-технічні комплекси самообслуговування (форма № ФКЧ-3).
Наказ № 13 опубліковано в офіційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 11.03.2016 № 18.
Громадяни можуть отримати довідку про свої доходи в органах ДФС
Салтівська ОДПІ нагадує, що триває кампанія декларування громадянами свого майнового стану та доходів. З метою правильного заповнення декларації про майновий стан і доходи фізична особа може звернутися до органу ДФС за своїм місцем проживання, місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування для отримання відомостей про суми одержаних доходів.
Контролюючий орган протягом 5 робочих днів з дня звернення фізичної особи надає відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Фізичні особи, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до 10 робочих днів.
Порядок отримання відомостей з Державного реєстру регламентується розділом X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затвердженого Наказом Міністерства доходів і зборів України 10.12.2013 №779, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за №2211/24743.
Скасовано штрафні санкції при сплаті платником без оскарження донарахованих сум податку
Для забезпечення виконання умов Коаліційної угоди щодо створення сприятливого бізнес-середовища для розвитку малого бізнесу наказом Міністерства фінансів України від 10.02.2016 №40 затверджено Порядок скасування штрафних (фінансових) санкцій, нарахованих на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення.
Це дозволить сумлінним платникам податків, які не допускають систематичних порушень податкового законодавства, уникнути необхідності витрачати час на проведення процедур оскарження результатів перевірок та спрямувати вивільнені від сплати штрафних (фінансових) санкцій кошти на інвестування в розвиток власної господарської діяльності.
Так, порядок вирішує актуальні питання при скасуванні штрафних (фінансових) санкцій, що застосовані до платників податків з річними обсягами доходів до 20 млн. грн. та які без оскарження сплатили донараховані податкові зобов’язання у терміни, визначені Податковим кодексом України.
Ця норма дії до 31 грудня 2016 року та стосується штрафних (фінансових) санкцій, що нараховані на суму податкового зобов’язання, визначеного контролюючим органом. Штрафні санкції не скасовуються у разі повторного протягом року визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання з одного й того самого податку або збору.
Платник податків, який прийняв рішення про неоскарження суми податкового зобов’язання, нарахованого контролюючим органом, сплачує суму такого податкового зобов’язання у строки, визначені Податковим кодексом.
При цьому платіжні документи на сплату визначених податкових зобов’язань необхідно заповнювати з наведенням роз’яснювальної інформації про призначення платежу. Зокрема, це може бути дата та номер акта перевірки та податкового повідомлення-рішення, відповідно до якого визначено суму такого податкового зобов’язання.
Для спрощення процедури, передбаченої порядком, платникам рекомендується письмово повідомити про своє рішення скористатись правом на скасування штрафних санкцій контролюючий орган, який склав відповідне податкове повідомлення-рішення. Разом з таким повідомленням також доцільно надати копії платіжних документів, згідно з якими здійснено сплату податкового зобов’язання.
Рішення про скасування штрафних (фінансових) санкцій приймається протягом 10 календарних днів з дня сплати такого податкового зобов’язання. Контролюючий орган не пізніше п’яти робочих днів з дня, що настає за днем скасування, повідомляє платника податків про таке рішення.
Разом з тим, якщо платник податків розпочне процедуру оскарження податкового повідомлення-рішення, штрафні (фінансові) санкції по якому були скасовані, контролюючий орган відкликає своє рішення про їх скасування.
Платниками податків Салтівської ОДПІ сплачено майже 31,3 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб
Сума сплаченого податку на доходи фізичних осіб до зведеного бюджету протягом січня – лютого 2016 року склала 31,3 мільйонів гривень. Це на 6,3 млн. більше очікуваних надходжень.
«Це очевидний результат і наслідок останніх податкових новацій, зокрема, змін у ставках ПДФО та ЄСВ. Саме зниження навантаження на фонд оплати праці дозволило працедавцям з початком фінансового року переглянути умови оплати праці в сторону збільшення та максимально легалізувати виплати», — запевнила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Зростанню надходжень з ПДФО сприяє робота у напрямку дотримання працедавцями вимог податкового законодавства під час оплати праці.
Варто нагадати, що триває кампанія декларування доходів. Отож, громадяни, котрі отримали доходи у 2015 році, з яких не було сплачено ПДФО, зобов’язані до 3 травня цього року подати річну податкову декларацію і сплатити податок.
Реалізовувати пальне, не зареєструвавшись платником податку, надто дорого
Салтівська ОДПІ повідомляє , що відтепер особи, які займаються реалізацією пального, обов’язково повинні реєструватися платниками акцизного податку. Тому до початку такої діяльності необхідно звернутися до податкової інспекції за основним місцем обліку. Таке нововведення передбачено п.п.212.3.4. Податкового кодексу України.
Для реєстрації необхідно не пізніше, ніж за три робочі дні до початку реалізації пального, подати заяву. Її форма затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Починаючи з 1 березня, протягом 20 календарних днів платник податку зобов’язаний подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального станом на початок дня 1 березня. В акті необхідно зазначити адреси об’єктів та перелік резервуарів, де зберігаються залишки пального, технічні параметри (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам), правовстановлюючі документи на відповідні об’єкти та документи, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об’єктів.
Зазначені в акті інвентаризації обсяги залишку пального контролюючий орган враховує у формулі, визначеній пунктом 232.3 статті 232 Податкового Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в системі електронного адміністрування реалізації пального.
Період з 1 березня до 1 квітня є перехідним, протягом якого реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється без обмеження обсягів, обчислених за відповідною формулою.
Слід зазначити, що реалізація пального без реєстрації у встановленому порядку, передбачає штраф у розмірі 100 відсотків вартості реалізованого пального.
При отриманні доходів від двох і більше роботодавців потрібно подати декларацію
Обов’язок подавати декларацію такими громадянами встановлено п. 176.1 ст. 176 розділу IV Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI в редакції, яка діяла до 01.01.2016 року. Згідно з вказаною нормою платники податків зобов’язані подавати податкову декларацію за результатами податкового (звітного) року у строки, передбачені цим Кодексом для платників податку на доходи фізичних осіб, якщо протягом такого податкового (звітного) року оподатковувані доходи нараховувалися (виплачувалися, надавалися) у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, платнику податку у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами одночасно двома або більше податковими агентами і при цьому загальна річна сума таких оподатковуваних доходів перевищує сто двадцять розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року. У 2015 році ця сума становила 146160 грн.
При отриманні доходів від двох та більше податкових агентів заповнюється додаток Ф1 до декларації про майновий стан та доходи.
Задекларувати отримані у минулому році доходи громадяни повинні до 1 травня 2016 року, шляхом подання до податкової інспекції, за місцем реєстрації у паспорті, податкової декларації про майновий стан і доходи.
На допомогу платникам: терміни сплати податків
Салтівська ОДПІ нагадує, що згідно п. 110.1 ст. 110 Податкового кодексу України платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність при вчиненні порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Зокрема, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених Кодексом, то такий платник притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах (ст. 126 Кодексу):
— при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
— при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня (ст. 129 Кодексу).
Одночасно, згідно ст. 163 прим. 2 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Просмотров: 124 | Добавил: Елена8203 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (311)
  • Эх, дороги! (28)
  • Покупка айфона (0)
  • Объявления
    [15.08.2017]
    Продам 2-х комнатную квартиру Ковшаровка-1 (0)
    [14.08.2017]
    Продам дачу в кооперативе Литейщик (0)
    [09.08.2017]
    Должность – Оператор на линии (вязальщик схемных жгутов) (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель как возбудить девушку капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель мужская виагра отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка

     

    Купянский городской портал © 2017