Купянский городской портал! Четверг, 28.03.2024, 20:51
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 14
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Ноябрь » 30 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 30.11.2016
09:05
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 30.11.2016
Роман Насіров: Дані з Єдиного державного реєстру виробників лікеро-горілчаної продукції оприлюднені на порталі ДФС

На офіційному веб-порталі ДФС оприлюднені дані з Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров після зустрічі з виробниками лікеро-горілчаної продукції.
«Всі дані з Реєстру розміщено на офіційному порталі ДФС. Зокрема, це інформація щодо суб’єкта господарювання, виду господарської діяльності, серії, номера ліцензії та терміну її дії, а також дати включення та дати виключення суб’єкта господарювання з Реєстру», - зазначив очільник відомства.
Дані з Реєстру розміщено за адресою: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/151988.html.
Крім того, оприлюднюються відомості з Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок. Їх можна знайти за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.html.

За підміну товарів в документах товариство сплатить до бюджету понад 28 млн. грн. завданих збитків

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Харківській області спільно з управлінням СБУ у Луганській області встановлені факти маніпулювання з податковими та іншими офіційними документами посадовими особами одного з товариств з обмеженою відповідальністю, зареєстрованого у м.Харкові.
З’ясувалося, що протягом 2015 року та І півріччя 2016 року зазначене товариство придбало продукти харчування та зерно на загальну суму близько 200 млн. грн. В подальшому цей товар фактично був реалізований через роздрібну мережу на території Луганської області без документального оформлення такого продажу.
Натомість до офіційних документів посадовці внесли неправдиві відомості щодо реалізації товарів іншої номенклатури (вапно, будматеріали, металопрокат), які не закуповувалися, та послуг, що не надавалися.
Такі дії товариства дозволили контрагентам-покупцям зменшити суму сплати ПДВ до бюджету, а також надати легального вигляду товарно-матеріальним цінностям сумнівного походження. Загальна сума завданих державі збитків становить 28,6 млн. гривень.
За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України. Здійснюється кримінальне провадження.

Мирослав Продан: Україна продовжує співпрацю з Місією EUBAM

В.о. заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан взяв участь у 27-у засіданні Консультативної ради Місії Європейської Комісії з надання допомоги в питаннях кордону в Україні та Республіці Молдова (EUBAM), яке проходило у м. Кишинів (Молдова).
Під час виступу посадовець наголосив на важливості проведення роботи щодо вироблення проекту консолідованої концепції подальшої діяльності Місії EUBAM. «Необхідно адаптувати завдання Місії до сьогоднішніх реалій і тих викликів, які постали перед митними та прикордонними службами України та Республіки Молдова. В основі майбутнього Місії повинні лежати позитивні напрацювання і здобутки за попередні роки її діяльності», - зазначив він.
Зокрема, за словами Мирослава Продана, успішний досвід сприяння Місії EUBAM митним службам України та Молдови у впровадженні та розвитку попереднього обміну інформацією про товари та транспортні засоби, які перетинають кордони наших держав, може бути використаний при реалізації аналогічних пілотних проектів з обміну інформацією між ЄС та Україною, ЄС і Молдовою.
«Зараз ми очікуємо узгодження Європейською стороною Технічних умов Пілотного проекту з обміну попередньою інформацією», - повідомив посадовець. Крім того, на його думку, досвід спільних операцій по боротьбі з контрабандою підакцизних товарів, у першу чергу тютюнових виробів, також доцільно використовувати і при плануванні та проведенні аналогічних спільних операцій щодо боротьби з незаконним переміщенням зброї, боєприпасів, інших небезпечних речовин. І до цих процесів Європейські структури, в першу чергу Місія EUBAM і ОЛАФ (OLAF), повинні активно залучатися.

У пункті пропуску «Бориспіль» митники виявили в багажі чотирьох живих соколів, яких намагалися незаконно вивезти до Лівану

Чотирьох соколоподібних птахів біло-коричневого кольору, крила яких були загорнуті у тканину та скріплені клейкою стрічкою в області лап, наш співвітчизник приховував у дерев’яній коробці з отворами.
Громадянин для проходження митного контролю самостійно обрав спрощену систему «зелений коридор», чим автоматично засвідчив, що переміщувані ним через митний кордон України товари не підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами, не підпадають під встановлені законодавством заборони та обмеження щодо вивезення за митну територію України.
Птахів було виявлено після проходження багажу через рентген-апарат служби авіабезпеки під час здійснення митного контролю багажу.
На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації та документів на право переміщення живих тварин, а саме дозволу CITES, документів про право набуття тварин, ветеринарного свідоцтва громадянин не мав та до моменту перетину «білої лінії» до інспектора митниці не звертався.
Згідно з Конвенцією «Про Міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення» CITES, живі тварини (соколоподібні птахи) обмежені до переміщення через митний кордон України.
Складено протокол про порушення митних правил. Птахів вилучено до винесення судом рішення у справі. Вони оформляються на відповідальне зберігання у профільний заклад.

Роман Насіров візьме участь в міжнародній конференції в Будапешті

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров перебуває з робочим візитом у м. Будапешт, Угорщина.
У програмі візиту передбачена участь Голови ДФС у міжнародній конференції «Сучасні платформи взаємодії – зміцнення співпраці між податковою і митною адміністраціями». Серед учасників заходу – представники міжнародних організацій, митних і податкових відомств та урядовці з різних країн світу.
У рамках конференції обговорюватимуться актуальні аспекти розвитку митної та податкової систем, досвід об’єднання відповідних служб, перспективи впровадження електронних сервісів та удосконалення системи ризиків.

Роман Насіров: ДФС зацікавлена якнайшвидше запровадити спільний контроль на кордоні з Угорщиною

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час робочого візиту до м. Будапешт, Угорщина, зустрівся з представниками Національної податково-митної адміністрації Угорщини (National Tax and Customs Administration of Hungary).
Під час зустрічі сторони обговорили перспективи «шовкового шляху», впровадження спільного контролю, розширення списку пунктів пропуску та проблеми прикордонної інфраструктури. Зокрема, мова йшла і про необхідність відкриття нового пункту пропуску через кордон «Велика Паладь-Нодь Ходош».
«ДФС зацікавлена якнайшвидше запровадити спільний контроль на кордоні з Угорщиною та закінчити будівництво відповідного пункту пропуску», - запевнив очільник відомства.
Крім того, за словами Романа Насірова, гарною перспективою найближчого майбутнього є будівництво вантажного терміналу у пункті пропуску «Лужанка», яке здійснюється в рамках Міжнародного проекту технічної допомоги «Ефективний та безпечний кордон між Україною та Угорщиною».
«Наявність такого терміналу надасть змогу більш ефективно здійснювати пропускні операції на західному кордоні та сприятиме вирішенню проблем на Закарпатті», - підкреслив Голова ДФС.

Іван Романов: З початку року Центром сертифікації ключів ДФС видано 878,2 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-жовтня поточного року Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК ІДД ДФС), який діє при ДФС, сформовано 878,2 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. Це на 45 відс. більше відповідного періоду 2015 року – тоді було сформовано 605,3 тис. посилених сертифікатів. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.
«Стабільно зростає як кількість виданих посилених сертифікатів, так і кількість клієнтів АЦСК ІДД ДФС. За 10 місяців цього року за послугами електронного цифрового підпису звернулися 269,3 тис. платників. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла майже на 32 відс.», – розповів Іван Романов.
За словами посадовця, найчастіше до ДФС за послугами електронного цифрового підпису звертаються фізичні особи. За вказаний період 174,7 тис. таких платників отримали 383,1 тис. посилених сертифікатів.
Кількість юридичних осіб майже вдвічі менша – 94,6 тис. осіб. Їм сформовано 495,1 тис. посилених сертифікатів.
Загалом, з початку своєї діяльності Центр обслуговує 4902 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.
Посадовець також нагадав, що клієнти АЦСК ІДД ДФС отримують посилені сертифікати безкоштовно на відміну від комерційних структур. За допомогою отриманих електронних ключів платники мають змогу звітувати також до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.

Столичні митники упередили вивезення до Китаю колекції картин 18 – початку 20 століття

Київською міською митницею ДФС виявлено та упереджено спробу незаконного вивезення з України колекції картин європейських живописців 18 – початку 20 століття. Виявлена колекція представлена 21 картиною. Твори живопису українка намагалась вивезти до Китаю.
Під час митного оформлення вкладення міжнародного експрес-відправлення, заявленого нашою співвітчизницею як копії картин, виникли підозри щодо достовірності заявлених нею відомостей.
Після проведення митного огляду із залученням експертів-мистецтвознавців, підозри підтвердилися. Згідно з попереднім висновком фахівців, 18 з оглянутих картин є оригінальними творами живопису, виконані професійними європейськими, переважно німецькими, живописцями 18 – початку 20 століття. Всі картини відрізняються високим рівнем виконавчої майстерності, що дозволяє віднести їх до Державного реєстру національного культурного надбання.
Таким чином, громадянка України намагалася вивезти під виглядом копій оригінальні твори живопису, що мають значну художню та культурну цінність. Наразі Київською міською митницею ДФС складено протоколи про порушення митних правил за ст. 483 Митного кодексу України. Картини вилучено.

Працівники ДФС взяли участь у семінарі з питань запобігання та протидії проявам корупції

За ініціативою Національного агентства України з питань державної служби Київським національним торговельно-економічним університетом проведено тематичний короткостроковий семінар з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування.
Програму реалізовував Інститут вищої кваліфікації Київського національного торговельно-економічного університету.
У семінарі взяли участь 50 посадових осіб апарату ДФС. Учасники обговорили основні положення Закону України «Про запобігання корупції», практику застосування нового антикорупційного законодавства, правові та організаційні засади проведення очищення влади, зарубіжний досвід запобігання корупції.
Зацікавленість учасників семінару також викликала тема щодо заповнення декларацій за 2016 рік, які державні службовці зобов'язані подати до 1 квітня 2017 року шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції в електронній формі.

ДФС: Майже 16 тис. автомобілів перебувають в Україні з порушенням терміну транзиту

Значно збільшилась кількість автомобілів, які перебувають на території України з порушенням терміну транзиту. Про це повідомив заступник директора Департаменту організації митного контролю ДФС Євген Сафонов.
Він зазначив, що ДФС фіксує кожний автомобіль, який перебуває у будь-якому митному режимі на території України: тимчасове ввезення або режим транзиту.
«Все фіксується нашим програмно-інформаційним комплексом, і ми знаємо, скільки машин перебувають під митним контролем, скільки автівок порушили терміни тимчасового ввезення і транзиту. Так, наприкінці вересня 11 тис. автівок перебували на території України з порушенням терміну транзиту – на даний час їх кількість збільшилась до 15 752 автівок», - підкреслив Євген Сафонов.
За його словами, наразі розробляється механізм боротьби з цим негативним явищем. Окрім практичних заходів співпраці з територіальними органами поліції, ДФС підготувала пропозиції щодо внесення змін до законодавства України. Адже переважна більшість машин, які знаходяться в режимі транзиту, фактично знаходяться в режимі тимчасового ввезення. Він також підкреслив, що ДФС працює над тим, щоб громадянам було вигідно сплатити відсоток за тимчасове ввезення свого транспортного засобу, але не порушуючи термінів і транзиту, і тимчасового ввезення. При цьому в пропозиціях змін до законодавства передбачена більш сувора відповідальність за порушення термінів.

Працівники Міжрегіональної митниці ДФС спільно з львівськими митниками упередили незаконне ввезення майже 3,7 тис. пляшок колекційного італійського вина

У пункті пропуску «Шегіні» Львівської митниці ДФС співробітники Міжрегіональної митниці ДФС спільно з працівниками митного поста «Мостиська» в ході огляду двох вантажних мікроавтобусів виявили 3659 пляшок (3005 літрів) колекційного вина італійського виробника, не внесених до декларації.
За даними фактами складено протоколи про порушення митних правил за ст. 472 Митного кодексу України. Санкції цієї статті передбачають накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів, з конфіскацією зазначених товарів. На даний час товар затримано та відправлено на експертизу з метою визначення вартості.
Також було перевірено транспортний засіб, який переміщувався через митний кордон по зоні спрощеного контролю «зелений коридор». За результатами перевірки в салоні автомобіля було виявлено 874,4 кг харчових продуктів, які перевищують неоподатковану норму переміщення товарів через митний кордон України. За даним фатом складено протокол про порушення митних правил за ст. 471 Митного кодексу України. Зазначений товар вилучено, на громадян накладено штраф.

Роман Насіров зустрівся з Генеральним секретарем ВМО Куніо Мікурія

Голова ДФС Роман Насіров провів робочу зустріч з Генеральним Секретарем Всесвітньої митної організації Куніо Мікурія, який вперше з 2012 року перебуває з офіційним візитом в Україні.
Під час зустрічі керівник ДФС ознайомив Генерального Секретаря з основними напрямами роботи фіскальної служби та результатами її діяльності. Особливу увагу було приділено планам реформування ДФС та її інституційного розвитку.
Так, зокрема, Роман Насіров розповів про ініціативи ДФС щодо розбудови української митниці, а також співробітництво у цьому напрямі з міжнародними організаціями. У свою чергу Куніо Мікурія високо оцінив співпрацю України з Всесвітньої митною організацією, а також позитивно відзначив реформи ДФС.
Крім того, Генеральний Секретар схвально оцінив заходи з організації роботи Регіонального кінологічного центру ВМО у м. Хмельницький, який є єдиним в Україні та 9-им у світі подібним центром.
Під час зустрічі було досягнуто домовленостей щодо поглиблення співпраці між ДФС та ВМО, зокрема, у сфері навчання та перепідготовки кадрів, а також подальшого розвитку інфраструктури.

За 10 місяців поточного року платниками сплачено 9,1 млрд. грн. військового збору

З початку адміністрування фіскальною службою військового збору до державного бюджету було сплачено майже 21 млрд. грн. військового збору. Про це повідомила заступник директора департаменту – начальник управління адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяна Федченко.
«З серпня по грудень 2014 року платники спрямували на підтримку армії 2,5 млрд. грн. У 2015 році сума сплаченого податку склала понад 9 млрд. грн. Майже така ж сума – 9,1 млрд. грн. надійшла і з початку цього року», - розповіла посадовець.
За її словами, платники податків сумлінно сплачують збір, розуміючи важливість цих коштів для української армії. Так, зокрема, лише фізичними особами-підприємцями сплачено 25,7 млн. грн. Крім того, за результатами декларування доходів громадян до сплати задекларовано 230,1 млн. гривень.
Тетяна Федченко також нагадала, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, фізичні особи-резиденти, які отримують іноземні доходи, а також податкові агенти.

Фахівці фіскальної служби Харківщини провели семінар-тренінг

Цього разу платникам податків розповіли про нюанси подання податкової звітності в електронному вигляді та застосування електронних сервісів від ДФС України, використовуючи при цьому практичні навчання.
Захід відбувся в Харківській ОДПІ, і як відзначила заступник начальника, начальник Люботинського відділення Харківської ОДПІ Ніна Фіновська, саме роз’яснювальна робота та практичні навчання-тренінги з платниками податків залишаються одним з ключових моментів у формуванні конструктивних взаємовідносин з представниками бізнесу.
Крім того, у ході заходу фахівці ДПІ спільно з фахівцями ГУ ДФС у Харківській області, розповіли присутнім про новації в адмініструванні податку на прибуток підприємств, податку на додану вартість, про зміни в адмініструванні єдиного соціального внеску та ознайомили присутніх з нюансами нарахування та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Також представникам бізнесу нагадали про відповідальність за допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору та закликали працювати тільки у правовому полі, не порушуючи законодавство про працю.
Під час семінару учасників заходу проінформували і щодо можливості безкоштовного отримання електронних ключів у Центрі обслуговування платників податків Харківської ОДПІ у кабінеті №10.
На завершення заходу фахівці фіскальної служби подякували платникам за співпрацю та запевнили представників бізнесу у підтримці та наданні необхідної професійної допомоги у питаннях роз’яснення податкового законодавства.

В Харкові виявили роботодавців-махінаторів

Працівники податкової міліції Харківщини виявили чергове підприємство, яке сплачувало заробітну платню «у конвертах».
Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.
Під час досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 212 та ч.1 ст. 172 Кримінального кодексу України, працівники податкової міліції встановили, що одне з харківських підприємств протягом 2015-2016 років, приховуючи фонд заробітної плати, ухилилося від сплати податку з доходів фізичних осіб щонайменш у 748,8 тис. грн.
Посадові особи зазначеної фірми спільно з трьома підприємцями, використовуючи працю близько 40 неоформлених у передбаченому законом порядку осіб та сплачуючи їм заробітну платню від 5000 грн. на місяць, налагодили масове виробництво жіночого одягу. Щоб покрити затрати на оплату праці, підприємці реалізовували необлікований товар за готівкові кошти без відображенняпроведених операцій по бухгалтерських та податкових обліках.
«Працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини провели обшуки на зазначеному підприємстві, - розповідає Андрій Бєжанов, - в ході обшуку було виявлено та вилучено комп’ютерну техніку, чорнові записи, документацію щодо виплати заробітної плати та готову продукцію. Крім цього було виявлено та вилучено грошові кошти на загальну суму у 102,3 тис. доларів США.»
На теперішній час здійснюється допит у якості свідків працівників, які перебували на території зазначеного виробництва та вирішується питання щодо накладення арешту на вилучене майно. Слідство за даним фактом триває.

ДФС роз’яснила правила роздрібної торгівлі столовими винами

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі різними видами спирту та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров’я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України.
Дія Закону не поширюється на роздрібну торгівлю винами столовими, а також на виробництво вин виноградних і плодово-ягідних, напоїв медових, наливок і настоянок, виготовлених громадянами в домашніх умовах для власного споживання, крім випадків, передбачених цим Законом, зокрема стосовно заборони споживання столових вин у закладах охорони здоров'я, навчальних та освітньо-виховних закладах, громадському транспорті , закладах культури і т.д.
Згідно з частиною тринадцятою ст. 15 Закону роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
З урахуванням викладеного, роздрібна торгівля виключно столовими винами може здійснюватись суб’єктами господарювання без наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Реорганізація платника : що з ПДВ?

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону, анулюється як платник ПДВ.
Такий платник не здійснює ні нарахування податкових зобов’язань на товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, і які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, ні зменшення податкового кредиту за операціями з їх придбання. При цьому у разі якщо в результаті реорганізації усі майнові права та обов’язки одного платника ПДВ переходять в повному обсязі до іншого новоствореного підприємства – платника ПДВ, який набуває прав і обов’язків цього реорганізованого підприємства, то така операція не є об’єктом оподаткування ПДВ. В інших випадках передача майна підприємства є об’єктом оподаткування ПДВ та оподатковується у загальновстановленому порядку.

На Харківщині фіскальна служба перевіряє АЗС

Як наслідок проведеної роботи, суб'єкти господарювання збільшили обсяги декларування і сплати акцизного податку з роздрібної реалізації ПММ на загальну суму майже 700 тис. грн.
У фіскальному відомстві відзначають, що такий акцизний податок одне з джерел наповнення місцевого бюджету. А поряд із сумлінними суб’єктами господарювання, які чесно ведуть свій бізнес і сплачують податки у повному обсязі, трапляються ділки-махінатори. Ось вони і використовують у своїй діяльності різноманітні «тіньові» оборудки. Це видача «лівих» фіскальних чеків під час продажу паливно-мастильних матеріалів, або взагалі продаж без чеків, реалізація фальсифікованого бензину тощо.
Кожній перевірці передує проведення ретельного доперевірочного аналізу, зазначають у фіскальній службі. На сьогоднішній день було проведено 8 фактичних перевірок господарських одиниць по 6-ти суб'єктам, під час яких також здійснювався відбір зразків палива з подальшим дослідженням в спеціальній лабораторії. Шляхом проведення інвентаризацій перевірялась відповідність фактичних залишків ПММ з даними обліку підприємств. Це дало можливість встановити фактичне оприбуткування товару, а також попередньо виміряти навантаження об'єкта по реалізаціям і порівняти з подальшим декларуванням.
В Головному управлінні ДФС області підкреслюють, що відповідна робота буде проводитись і надалі, тож закликають підприємців працювати у правовому полі та дотримуватись усіх вимог діючого законодавства.

На Харківщині податківці відвідали науково – освітній захід

Фахівці Головного управління ДФС у Харківській області взяли участь у щорічній науково-освітній виставці «Публічне управління ХХІ», яка відбулась на базі Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
У заході також взяли участь науковці, викладачі вищих навчальних закладів, посадові особи органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій, студенти Харківських вишів та інші зацікавлені особи.
В рамках заходу відбулися науково – практичні конференції, семінари та засідання «круглого столу», виставка вітчизняних та закордонних навчальних закладів, що здійснюють підготовку спеціалістів у сфері публічного управління та надання послуг.

Харківська митниця ДФС щодо спростування інформації у ЗМІ

Харківська митниця ДФС, розглянувши інформацію, яка була висвітлена у засобах масової інформації та на сайті Національної поліції, стосовно наявних даних у Нацполіції про «участь» працівників Харківської митниці ДФС в схемі по несплаті податків, організованої службовими особами комерційної структури, підготувала та направила лист до Національної поліції України з вимогою спростувати зазначену інформацію.
В Харківській митниці ДФС відсутня будь-яка інформація стосовно відкриття кримінального провадження, відносно посадових осіб митниці або проведення слідчих дій, жодних повідомлень щодо вищезазначеної події не надходило.

З 1 грудня змінюються розміри мінімальної зарплати та прожиткового мінімуму

Салтівська ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області інформує про збільшення з 1 грудня 2016 року прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати до 1600 грн. Підвищення соціально-економічних показників передбачено Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" № 1384-VIII.
При цьому прожитковий мінімум для різних категорій громадян з 1 грудня складе: для працездатних осіб – 1600 грн, осіб, які втратили працездатність - 1247 грн, дітей віком до 6 років - 1355 грн, дітей віком від 6 до 18 років - 1689 грн.
Розмір погодинної мінімальної заробітної плати становитиме 9,59 грн.
Зміна цих показників з 1 грудня 2016 року вплине на:
максимальний розмір заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески. З 1 грудня він збільшиться до 40 000 грн.
мінімально та максимально допустимі розміри ЄСВ у 2016 році для платників єдиного податку. Вони відповідно складуть 352 грн. та 8800 грн .
Збільшиться також і мінімальний розмір статутних капіталів господарських товариств, з 1 грудня його розмір становитиме 2 000 000 грн.
Водночас незмінними залишаться :
граничний розмір добових - 275,60 грн (по Україні) та 1033,50 грн (за кордон);
- сума податкової соцпільги (689 грн), а також граничний розмір доходу, який дає право на ПСП (1930 грн).
сума неоподатковуваного доходу у вигляді подарунків.
суми нецільової благодійної допомоги.
ставки єдиного податку для І та ІІ групи
ставки податку на нерухоме майно
Ці показники обчислюються на основі розміру мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного року.

Як правильно користуватися Prozorro?

Учитимуть цьому при Київській школі економіки, де запускають навчальну програму Centre of excellence in procurement (CEP), мета якої прищепити вміння правильно робити публічні закупівлі. Про це йшлося під час брифінгу, що днями відбувся в Українському кризовому медіа-центрі.
Фахівці зауважують, що Prozorro залишається лише інструментом. Найбільша проблема публічних закупівель – непрофесіоналізм тих людей, які ними займаються. Закупівлі – це довгий процес. Він включає, зокрема, планування потреби, визначення потрібної кількості, аналіз ринку, вибір постачальника, відпрацювання контракту, його виконання, аналіз якості, логістику тощо.
Тому така програма складатиметься з декількох блоків: економічний базис: як ухвалювати стратегічні рішення, як обчислити очікувану вартість, юридичний блок: присвячений національному законодавству й міжнародним документам, а також навчання навичкам проектного менеджменту: як дивитися на ринок, спілкуватися з постачальниками тощо.
«Курс спрямований на те, щоб люди, які ухвалюють рішення, робили це стратегічно і з найкращою якістю, щоб вони могли вписати закупівлі в стратегію організації й прив’язати їх до тієї послуги або товару, який створює компанія», – наголосила Наталія Шаповал, директор економічно-політичних досліджень Київської школи економіки.

Сума резерву на оплату праці не збільшує фінансовий результат

ДФС України роз’яснено, щодо виплат, пов’язаних з оплатою праці, належать видатки підприємства за програмами пенсійного забезпечення (у тому числі короткострокові виплати працівникам, виплати після закінчення трудової діяльності, інші довгострокові виплати працівникам, виплати при звільненні).
Якщо забезпечення (резерви) створюється для відшкодування майбутніх витрат за іншими виплатами, пов’язаними з оплатою праці, сума витрат на формування такого забезпечення не збільшує фінансовий результат для цілей оподаткування податком на прибуток. (Лист від 15.11.2016 р. № 24551/6/99-99-15-02-02-15)

Удосконалено процедуру оскарження податкових повідомлень-рішень

Мінфіном України удосконалено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів ДФС під час адміністративного оскарження.
Так, у Мін’юсті України зареєстровано 28.10.2016 р. за № 1405/29535 наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого власним наказом від 21.10.2015 р. № 916. Наказ набирає чинності з дня опублікування.

Підвищено мінімальні ціни на алкоголь

Кабінетом Міністрів України внесено зміни до власної постанови від 30.10.2008 р. № 957, якими відкориговано мінімальні ціни на алкогольні напої.
Зокрема, розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін залежно від коду виробів підвищено:
на горілку та лікеро-горілчані вироби на 27,1 — 27,86 %;
віскі, ром та джин — на 37 — 63 %;
коньяк (бренді) — на 24 — 27 %;
вина — на 22,2 — 55,6 %.
Так, мінімальну роздрібну ціну за пляшку горілки 0,5 л. вмістом спирту 40 % підвищено з 54,90 до 69,78 грн, або на 27,1 %. Це пов’язано з тим, що запроваджений у вересні 2015 р. розмір мінімальних цін не відповідав реальним витратам суб’єктів господарювання на виробництво та реалізацію алкогольних напоїв, оскільки: збільшилися ставки акцизного податку, зокрема, на горілку, лікеро-горілчані вироби та коньяк — на 50 %, а на вино з додаванням спирту, ігристе та вермути — на 100 %; підвищилась ціна на спирт (у квітні поточного року ціна за один декалітр спирту зросла з 240 до 285 грн, або на 18,7 %); відбулось зростання інших складових цін.
Постанова набирає чинності через 10 днів з дня опублікування.

Перевірка проводиться тільки один раз

ДФС України роз’яснено, що контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

Списано податкові зобов’язання з ПДВ: чи слід коригувати фінрезультат

25.11.2016 / 16:20
ДФС України повідомлено, що нормами Податкового кодексу не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці, що виникають за операціями з визнання податкових зобов’язань з ПДВ. Такі операції відображаються при формуванні фінансового результату до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку.
Водночас положеннями п. 139.2 ст. 139 цього Кодексу визначено порядок коригування фінансового результату на різниці, що виникають при формуванні резерву сумнівних боргів.
Так, фінансовий результат до оподаткування збільшується:
на суму витрат на формування резерву сумнівних боргів відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності;
на суму витрат від списання дебіторської заборгованості, яка не відповідає ознакам, визначеним пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, понад суму резерву сумнівних боргів.
Фінансовий результат до оподаткування зменшується на суму коригування (зменшення) резерву сумнівних боргів, на яку збільшився фінансовий результат до оподаткування відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності.

Для неприбуткових організацій залишилось трохи більше місяця

ДФС України повідомлено, що якщо неприбуткові організації не привели установчі документи у відповідність до вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу, такі неприбуткові організації після 01.01.2017 р. виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

За товар, придбаний через платіжну систему, кошти можна повернути готівкою

ДФС України повідомлено, що у разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосуванням платіжних систем FORPOST, LiqPay, PayPal, Portmone.com тощо, у тому числі з використанням програмно-технічних комплексів самообслуговування (далі — ПТКС), суб’єкт господарювання зобов’язаний видати розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та відповідним чином оформлений гарантійний талон.
Зазначено, що під час повернення товару споживач, що придбав товар, звертається до представника інтернет-магазину та надає усі наявні документи, у тому числі розрахунковий документ встановленої форми (чек з РРО) та чек із ПТКС. У разі повернення товару, оплату за який було здійснено з використанням ПТКС, повернення грошових коштів споживачу здійснюється у готівковій або безготівковій формі.

Доходи релігійних організацій можуть використовуватись не тільки для фінансування власних видатків

З 20.11.2016 р. набрав чинності Закон України, яким внесено зміни до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій.
Зазначеним Законом встановлено, що доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.
Також зазначено, що тимчасово, до 01.01.2018 р., не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу.

Служба фінансових розслідувань з’явиться не пізніше 2017 року

Про це в інтерв’ю ЗМІ розповів міністр фінансів України Олександр Данилюк.
Але для ліквідації старої структури – податкової міліції – і створення Служби фінансових розслідувань, яка має поєднати функції СБУ, податкової поліції і прокуратури з розслідування всіх економічних злочинів проти держави, потрібно прийняти спеціальний закон.
«Хотілося укомплектувати нову службу цього року, але, найвірогідніше, станеться це вже в 2017-му», – наголосив очільник фінансового блоку.
Зі слів Данилюка, питання кадрів є найважливішим при створенні нової служби. «Хтось із числа податкових міліціонерів, напевно, залишиться, але кістяк складатиметься з абсолютно нових осіб, яких відберуть на прозорому конкурсі. І це буде не 1500 людей, які зараз працюють у декількох органах у сфері протидії фінансовим злочинам, а 2500. І найголовніше, що ця служба буде не силова, а передусім аналітична», – уточнив Олександр Данилюк.

До уваги сільгосппідприємств — суб’єктів спеціального режиму оподаткування! Виправляємо помилки у податковій звітності з ПДВ за звітні періоди до 01.01.2016 р.

ДФС України роз’яснено, що у разі виявлення у 2016 р. помилок, допущених у податковій звітності з ПДВ за звітні (податкові) періоди до 01.01.2016 р., внаслідок виправлення яких за даними податкового обліку збільшується позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, застосовуються норми Податкового кодексу, чинні на дату виправлення таких помилок (дату подання уточнюючого розрахунку та відповідно збільшення позитивного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту), тобто у 2016 р.
Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, зазначене у такому уточнюючому розрахунку, підлягає у відповідних відсотках сплаті до бюджету та перерахуванню на спеціальний рахунок сільськогосподарського товаровиробника, при цьому такі відсотки визначаються відповідно до норм п. 209.2 ст. 209 Податкового кодексу, чинних на дату подання уточнюючого розрахунку.

Перша соцмережа для підприємців

Smarty — таку назву має перша соціальна мережа для середнього й малого бізнесу, запущена в Україні.
Зі слів керівника проекту Яніни Устименко, проект покликаний надати середньому й малому бізнесу канал збуту, у якому товар не губитиметься на тлі інших новин. Водночас продавця буде легко знайти завдяки функції підписки.
Проект вдало поєднав особливості соцмережі й торговельного майданчика.
Наявність профілю з інформацією про себе й товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися й стрічку новин — усі ці прикмети Smarty взяла від формату соціальної мережі. Від торговельного майданчика проекту дістався кошик і можливість відслідковувати статус товару.
Поки що у соцмережі на продаж виставлено 42 товари, зареєстрований 41 користувач. Але з часом розробники сподіваються, що це число сягне мільйонної позначки.
«Поки що соцмережа ніяк не заробляє. Реєстрація в Smarty безкоштовна. Комісії за продаж товару немає. Зароблятиме проект за принципом маркетплейсів — на просуванні товарів і продавців усередині майданчика. Але для цього потрібно набрати велику кількість учасників. У розробку проекту творці вклали вже кілька тисяч доларів», — йдеться у повідомленні.
Важливо, що проект планують виводити на європейський ринок, щоб українські виробники могли продавати товари за кордон.

Акцизний склад та його розпорядник

ДФС України повідомлено, що згідно з пп. 14.1.6 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу акцизний склад включає серед іншого приміщення, розташовані на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального (крім скрапленого газу природного, бензолу, метанолу), за винятком приміщень для навантаження-розвантаження, зберігання пального виключно для потреб власного споживання пального розпорядником акцизного складу.
Розпорядником акцизного складу є всі особи, які реалізують пальне в Україні, а приміщення, в якому вони провадять свою господарську діяльність з пальним, — акцизний склад.

Що робити, якщо втратили особистий ключ електронного цифрового підпису

Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД, в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків перелік яких визначено у розділі 5 Регламенту АЦСК ІДД.
Нагадуємо, щ строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування.
Також слід зауважити, що платники податків мають можливість укласти договір про визнання електронних документів з органом ДФС у електронному вигляді.
Для укладення такого договору з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua.

Як виправити помилку у поданому звіті з ЄСВ до закінчення граничного терміну подання

Як повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Оксана Редя, відповідно до п. 1 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року №435 (далі – Порядок №435), страхувальники зобов’язані формувати та подавати до контролюючих органів Звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Згідно з п. 1 розділу V Порядку №435 при виявленні помилки у Звіті до закінчення терміну подання цього Звіту страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до фіскального органу за місцем обліку.
Якщо страхувальником до закінчення терміну подання Звіту подаються лише окремі таблиці за поточний звітний період Звіту зі статусом «скасовуючи», «додаткова» цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.
Таким чином, зауважимо, що чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення термінів подання звітності.

Штраф за торгівлю пивом в кіосках

Відповідно до ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів, зокрема, у разі продажу пива у невизначених для цього місцях торгівлі.
При цьому місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею не менше 20 кв. м, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів (ст. 1 Закону № 481).
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 року № 854 «Про затвердження правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями» встановлено, що суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити стан приміщень для роздрібної торгівлі алкогольними напоями згідно із санітарно-технічними, санітарно-гігієнічними, технологічними, протипожежними та іншими нормами, а також можливість використання електронних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари відповідно до законодавства. Суб’єкт господарювання повинен мати торговельне приміщення (будівлю) площею не менш як 20 кв. м., обладнане відповідним торговельно-технологічним устаткуванням (вітрини, прилавки, пристінні гірки тощо), охоронною і протипожежною сигналізацією, з достатнім освітленням, опаленням і вентиляцією, а у випадках, передбачених законодавством, забезпечити умови для застосування реєстраторів розрахункових операцій, зберігання матеріальних цінностей.
Отже, до суб’єктів господарювання при здійсненні ними торгівлі виключно пивом у приміщеннях або будівлях (об’єктах (закладах) ресторанного господарства, магазинах, павільйонах, кіосках тощо) без обмеження площі, обладнаних реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), не застосовуються штрафні санкції за продаж пива як за торгівлю у невизначених для цього місцях торгівлі відповідно до ст. 17 Закону № 481. Забороняється продаж пива з лотків, розкладок, стендів, у палатках та інших пунктах продажу товарів, які розташовані поза торговими приміщеннями (будівлями) та не обладнані реєстраторами розрахункових операцій.

"Алкогольно-тютюнову звітність зупинено": що робити

Податківці наголошують: оскільки Наказ № 49 є чинним, звіти за формами №1-РА та №1-РТ є обов’язковими для подання.
Як повідомлялося раніше, Державна регуляторна служба з 05.09.2016 р. зупинила дію форм звітів:
№ 1-РА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі»;
№ 1-РТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі».
Проте податківці наголошують: оскільки наказ Мінфіну України від 11.02.2016 р. № 49, яким затверджено ці форми звітів, є чинним, такі звіти є обов’язковими для подання.

Чи може ФОП, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів для подання звітності в електронному вигляді, скористатись цими ключами для подання звітності як ФО?

Відповідно до статті 1 Закону України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис - це дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.
Сертифікат відкритого ключа (далі - сертифікат ключа) - документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Отже, ідентифікація фізичної особи стосується конкретно визначеної особи (прізвище, ім’я та по батькові; дата народження; серія і номер паспорта). Тому фізична особа - підприємець, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів, може скористатись цими ключами для подання звітності в електронному вигляді, зокрема податкової декларації про майновий стан і доходи, як фізична особа.

Розпломбування РРО центром сервісного обслуговування

Відділ обслуговування платників Салтівської ОДПІ інформує: згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 року № 547, розпломбування реєстраторів розрахункових операцій та вилучення довідки про опломбування здійснюються центром сервісного обслуговування (ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках:
необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
за рішенням контролюючого органу;
перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.

З 25 листопада набирає чинності зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками

Наказом від 28.09.2016 р.№ 849, зареєстрованим в Мін’юсті 28 жовтня 2016 р. (далі – Наказ № 849), Міністерство фінансів України внесло зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами (далі – Порядок). Наказ №849 набирає чинності з дня його офіційного опублікування, яке заплановане в бюлетені «Офіційний вісник України» №91 від 25.11.2016.
У Порядку визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків буде відбуватися у закритому засіданні.
Розгляд у відкритому засіданні буде відбуватися виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги (форма його додається).
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.
Також у Порядку уточнені права особи, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу.
Під час розгляду матеріалів скарги платника податків в ході адміністративного оскарження повинні будуть враховуватися податкові консультації, а також узагальнюючі податкові консультації, надані такому платнику податків.

У підприємця - «спрощенця» у кожному кварталі різна кількість працівників: як відображати у звітності

Відповідно до п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до другої групи платників єдиного податку належать фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.
Третю групу платників єдиного податку можуть обрати фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень (п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).
Отже, якщо кількість осіб, які перебувають з платниками єдиного податку другої або третьої груп у трудових відносинах, кожного місяця кварталу була різною та враховуючи, що для таких платників єдиного податку однією з основних умов перебування на спрощеній системі оподаткування є не перевищення 10-ти осіб або необмеженої кількості осіб відповідно, то у полі «Фактична чисельність працівників у звітному періоді» податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця зазначається найбільша чисельність працівників за будь-який місяць податкового (звітного) періоду.

Встановлено додаткові інформджерела для ТЦ

ДФС України повідомлено, що інформація про ціни співставних неконтрольованих операцій, відображених у звіті суб’єкта оціночної діяльності, може бути використана як одне із інформаційних джерел для встановлення відповідності умов контрольованих операцій принципу «витягнутої руки». (Лист від 15.11.2016 р. № 24576/6/99-99-15-02-02-15)

Незалежна професійна діяльність – без РРО

Відповідно до преамбули Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,громадського харчування та послуг» (в редакції Закону України від 2 грудня 2010 року №2756-VI (далі – Закон), дія Закону поширюється на усіх суб’єктів господарювання та їх господарські одиниці, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Встановлення норм щодо незастосування реєстраторів розрахункових операцій у інших законах, крім Податкового кодексу України (далі – ПКУ), не допускається.
При цьому, нормами ст. 178 ПКУ, якою визначено порядок оподаткування фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, не передбачено обов’язкового застосування реєстратора розрахункових операцій при здійсненні готівкових та/або безготівкових розрахунків такими платниками податку.
Враховуючи вищевикладене, фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій при здійсненні готівкових та/або безготівкових розрахунків.

Чи прирівнюється договір оренди майна до договору про надання послуг під час здійснення реалізації пального?

Згідно зі ст. 798 Цивільного кодексу предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.
Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу).
Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст. 901 зазначеного Кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.

Новорічні подарунки та організація свят дітям: оподаткування

Салтівська ОДПІ нагадує нюанси оподаткування коштів на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків
Як пояснила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2016 році – 689,00 грн = 1378,00 грн х 50%).
Вартість дарунків, яка не перевищує 50% однієї заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою доходу «160».
Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, яка надається платнику податків, перевищує у 2016 році 689,00 грн, то сума такого перевищення оподатковується ПДФО за ставкою 18% та відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо.

Чи може іноземець бути підприємцем та обрати спрощену систему оподаткування?

Відповідно до п. 177.12 ПКУ іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані підприємцями згідно із законодавством України, є резидентами.
Підпунктом 14.1.213 ПКУ визначено, що резидент – це фізична особа, яка має місце проживання в Україні.
У разі якщо особа має місце проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо така особа має місце постійного проживання в Україні. Якщо особа має місце постійного проживання також в іноземній державі, вона вважається резидентом, якщо має більш тісні чи економічні зв’язки (центр життєвих інтересів) в Україні.
Якщо державу, в якій фізична особа має центр життєвих інтересів, не можна визначити, або якщо фізична особа не має місця постійного проживання у жодній з держав, вона вважається резидентом, якщо перебуває в Україні не менше 183 днів (включаючи день приїзду та від’їзду) протягом періоду або періодів податкового року.
Згідно з п. 291.3 ПКУ фізособа-підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим гл. 1 р. XIV ПКУ, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному гл. 1 р. XIV ПКУ.
Враховуючи вищезазначене, фізичні особи - іноземці або особи без громадянства, які зареєстровані суб’єктами господарської діяльності, можуть обрати спрощену систему оподаткування, якщо вони відповідають сукупності критеріїв, що передбачені гл. 1 р. XIV ПКУ.

Чи сплачувати паливний акциз під час продажу відпрацьованих мастил і масел

Відпрацьовані масла та мастила за кодами 2710 91 00 00 та 2710 99 00 00 згідно з УКТ ЗЕД не перебувають у когорті підакцизних товарів. Тому операції з реалізації відпрацьованих масел і мастил не обкладають паливним акцизом. (Лист ДФСУ «Щодо оподаткування акцизним податком операцій передачі на утилізацію непридатного для використання пального та відпрацьованих масел та мастил» від 16.11.16 р. № 24716/6/99-99-15-03-03-15).

Рішення про проведення перевірок з питань відшкодування ПДВ підприємствам, перереєстрованим із зони АТО, приймається Кабміном

23.11.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 №838 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. №1238» (далі – Постанова №838).
Постановою №838 врегульовано питання проведення документальних позапланових перевірок з питань відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ) підприємствам, що перереєструвалися з тимчасово окупованої території України та району проведення АТО.
Для забезпечення практичної реалізації норми щодо здійснення бюджетного відшкодування сум ПДВ, задекларованих до відшкодування до 01.07.2015 у порядку, визначеному Податковим кодексом України у редакції, що діяла станом на таку дату, Постановою №838 запроваджується норма щодо проведення документальних позапланових перевірок з питань відшкодування ПДВ підприємствам, що перереєструвалися із тимчасово окупованої території України або району проведення АТО, за рішенням Кабінету Міністрів.
Постанову №838 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 23.11.2016 №220.
Просмотров: 688 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)
    [12.07.2023]
    Кровати металлические в тюрьмы (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024