Купянский городской портал! Понедельник, 18.12.2017, 09:02
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 480/2434
Коментарии: 302
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 110
Игр: 219
Записей в гостевой: 35
FAQ: 1
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (3)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (3)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (5)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (3)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (3)

Купянск
Главная » 2016 » Ноябрь » 22 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 22.11.2016
19:37
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 22.11.2016
Роман Насіров: Сьогодні послугами «Електронного кабінету платника» користуються понад 4 мільйона українців

Державна фіскальна служба постійно вдосконалює систему адміністрування податків. Про це повідомив Голова державної фіскальної служби України Роман Насіров, презентуючи оновлений сервіс «Електронний кабінет платника» в прес-центрі ДФС.
«Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП) розпочав роботу з лютого 2016 року. На даний момент послугами кабінету скористалося 4,2 мільйона осіб. Сервіс надає можливість платнику безкоштовно працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу та мінімізація корупційної складової», - зазначив Роман Насіров.
З українських міст до топ-10 споживачів нашого електронного продукту входить Харків, Дніпро, Львів, Одеса, Київ, Полтава, Донецьк, Вінниця, Миколаїв, Черкаси. Географія користувачів ЕКП охоплює США, Італію, Нідерланди, Німеччину. Загалом, в ЕКП зареєстровано користувачів з-понад 70 країн.
Функціональні частини Електронного кабінету платника: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача та приватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису. Нещодавно запроваджено новий сервіс у тестовому режимі - «Довідка про відсутність заборгованості». Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість: платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованостей довідкою; третім особам – переглядати видані платникам довідки.

З 1 січня вводиться нова форма декларації про майновий стан і доходи

Наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» внесено зміни до форми декларації про майновий стан і доходи. Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та зміна порядку розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб-підприємців. Наказ набуває чинності 31 грудня 2016 року.
Звертаємо увагу, що нова форма декларації про майновий стан і доходи вводиться в дію з 1 січня 2017 року.

Роман Насіров: Покращення якості обслуговування – крок назустріч бізнесу

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь у панельній дискусії на річних загальних зборах членів Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА). Очільник відомства проінформував присутніх про результати роботи ДФС з початку 2016 року та заходи, що вживаються службою для покращання бізнес-клімату. Зокрема, Роман Насіров наголосив на важливості впровадження електронних сервісів – Електронного кабінету платника податків та Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Так, основний результат функціонування СЕАРП – збільшення надходжень акцизного податку. За квітень-жовтень 2016 року вони склали 23,2 млрд. гривень, тоді як за квітень-жовтень 2015 року – 15,8 млрд. гривень.
Роман Насіров акцентував увагу і на покращені якості обслуговування платників податків. Постійно діють 460 Центрів обслуговування платників, відбувається реформа офісу великих платників. Як результат – збільшення середньомісячного збору платежів. У січні-жовтні 2016 року середньомісячний збір склав 16,7 млрд. грн., а у січні-жовтні 2015 року – 11,5 млрд. грн.

Роман Насіров: Співробітники «Фантому» скоро отримають можливість набуття статусу учасника бойових дій

На виконання закону «Про боротьбу з тероризмом» та Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» співробітники ДФС, які виконують свою роботу у зоні діяльності АТО скоро отримають можливість набуття статусу учасника бойових дій. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час селекторної наради.
«Нарешті підписані майже усі документи для набуття цього статусу для наших колег. Це був моральний обов’язок і фіскальної служби, і держави. Наш обов’язок – захищати наших співробітників і ми все робитимемо для цього. Головне, щоб усі чесно виконували свою роботу», – підкреслив Роман Насіров. Зазначений наказ Міністерством фінансів направлено до Міністерства юстиції України для відповідної реєстрації. Тільки після його юстування співробітники спецпідрозділу "Фантом" зможуть отримувати статус учасника бойових дій.
На виконання підписаного 14 листопада поточного року наказу Міністерства фінансів України, який ще потребує юстування, в ДФС буде створено спеціальну комісію, яка розглядатиме питання щодо надання статусу учасника бойових дій працівникам ДФС, які працюють у зоні АТО.

В Одеській області внутрішньою безпекою ДФС викрито митного брокера-хабарника

В Одеській області співробітниками підрозділу внутрішньої безпеки ДФС задокументований факт надання митним брокером неправомірної вигоди у сумі 1,5 тис. дол. США.
Так, в зоні діяльності Одеської митниці митний брокер намагався надати працівникам мобільної групи Міжвідомчого цільового центру із запобігання та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи грошові кошти за відмову від проведення оглядів декількох контейнерів з вантажем та від фіксації порушень митних правил.
Про дану спробу Міжвідомчим цільовим центром було одразу повідомлено Головне управління внутрішньої безпеки ДФС, що дозволило своєчасно організувати невідкладні слідчо-оперативні заходи та затримати хабарника «на гарячому».
За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за ст.369 КК України (Пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоди службовій особі).

На Миколаївщині викрито товариство з обмеженою відповідальністю, посадовці якого привласнили 3,3 млн. грн. бюджетних коштів

Підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Миколаївській області встановлено факти неправдивого документального оформлення одним з товариств з обмеженою відповідальністю виконаних робіт з поточного ремонту доріг у м. Миколаєві. Замовником робіт було одне з комунальних господарств міста.
Під час складання актів приймання виконаних робіт службові особи зазначеного товариства внесли до документів недостовірні відомості щодо вартості придбаних у підприємств з ознаками фіктивності матеріалів (мазуту, дорожнього бітуму та цементу). Це призвело до безпідставного завищення загальної вартості робіт та привласнення державних коштів на суму 3,3 млн. гривень.
За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст.191 КК України.

Ліля Булковська: Оновлений Електронний кабінет платника працює безкоштовно, цілодобово та в режимі реального часу

Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.

Спілкування в режимі on-line

Через Електронний кабінет вперше надано можливість електронного листування з контролюючими органами. Для цього необхідно просто обрати податкову інспекцію чи митницю, зазначити вид листа, завантажити його та надіслати. Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки. При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.
Для фізичних осіб (громадян) в Електронному кабінеті є можливість створення запиту щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

Обрано керівний склад Громадської ради при ДФС

17 листопада, Громадська рада при Державній фіскальній службі України визначила свого керівника. За результатами рейтингового голосування головою цього консультативно-дорадчого органу став Дмитро Олексієнко (Громадська спілка «Ліга аудиторів України»).
«Ми бачимо своїм стратегічним завданням полегшення умов ведення бізнесу в Україні. Цієї мети можна досягнути тільки через конструктивний діалог бізнесу та держави шляхом напрацювання рекомендацій перш за все в таких сферах, як податкова та митна. Чинна Громадська рада певною мірою є правонаступницею попереднього складу і ми націлені на повне практичне застосування наших рішень, напрацювань та рекомендацій. Багато членів Громадської ради при ДФС є також членами громадських рад при Міністерстві фінансів України, Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, Комітеті Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. Впевнений, що завдяки злагодженим зусиллям громадськості та держави бізнес в Україні буде вести легше і комфортніше», – наголосив Дмитро Олексієнко.
Заступниками голови Громадської ради обрано Юлію Дроговоз (Всеукраїнська громадська організація «Український союз промисловців і підприємців») та Олега Платонова (Асоціація «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати»), а секретарем Громадської ради став Віктор Косарчук (Громадська організація «Народний рух України»).

У ДФС обговорили шляхи упередження зловживань під час перевезення гуманітарної допомоги

Особливості ввезення гуманітарної допомоги в Україну та шляхи упередження зловживань у цій сфері обговорювалися під час ініційованої ДФС зустрічі за участі представників органів державної влади, благодійних організацій та волонтерів.
«Сьогодні ми фіксуємо численні факти шахрайств під час ввезення гуманітарної допомоги в Україну. Чимало шахраїв використовують цей спосіб завезення товару для власного заробітку. Саме тому спільно ми маємо зробити процес таких перевезень прозорим та зрозумілим, щоб всі поставки дійшли до реального споживача», – наголосив Голова ДФС Роман Насіров.
За його словами, всі органи державної влади, які задіяні в процесі гуманітарних перевезень, мають бути зацікавлені в створенні сприятливих умов та безперешкодному ввезенню гуманітарки реальними благодійними фондами та упередженні злочинної діяльності фіктивних підприємств. Саме діяльність останніх завдає значних втрат бюджету через несплату митних платежів за рахунок ввезення на територію України високоліквідних товарів під виглядом гуманітарки, яка в подальшому реалізовується за грошові кошти.
Так, зокрема, за результатами роботи податкової міліції лише у 2016 році до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 9 відомостей щодо неправомірного використання гуманітарних вантажів. Двом особам повідомлено у скоєні кримінального правопорушення, до бюджету держави надійшло понад 1млн грн., вилучено 300 тонн майна.

Роман Насіров: Україні потрібно рухатися в напрямі підвищення реальної заробітної плати

Про необхідність підвищення мінімальної заробітної плати повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в інтерв’ю виданню «Обозреватель».
«Підвищення заробітної плати - це м'яке підштовхування до детінізації економіки та забезпечення добробуту людей. Сьогодні реальна середня заробітна плата навіть у бюджетників знаходиться в районі 5 тисяч гривень. Потрібно рухатися в напрямку підвищення реальної зарплати, тим самим витягаючи і реальну мінімальну», - наголосив очільник відомства.
Він підкреслив, що питання підвищення заробітної плати знаходиться в площині детінізації оплати праці та чесної сплати податків. «Необхідно зробити так, щоб платити зарплату в конвертах, не сплачуючи податки, було не вигідно. Це, в свою чергу, буде стимулювати виробництво, споживання, будуть з'являтися нові цикли економіки, які створюють нові робочі місця».
«Уряд зробив хороший перший крок, вийшовши з ініціативою підвищити «мінімалку» до 3200 гривень. Думаю, що дуже скоро потрібно йти далі - до 5000, а потім - на рівень більше 7000», - додав Роман Насіров.

Роман Насіров: ДФС регулярно наповнює дохідну частину бюджету

Цього року ДФС перевиконала плани практично по всім показникам. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в інтерв’ю виданню «Обозреватель».
Він зазначив, що ДФС постійно наповнює дохідну частину бюджету, не зважаючи на її постійне підвищення.
«У 2015 році у нас було кілька підвищень дохідної частини бюджету з 420 млрд. до 480 млрд. гривень. У бюджеті 2016 роки вже на рівні 611 млрд. – це плюс 25%. На початок року загальна ризикова зона була в розмірі 40 – 45 млрд. гривень, і для нас завданням було знайти, як її можна перекрити за рахунок перевиконань. До середини року ризикова частина знизилася до 20 – 25 млрд. Зараз – це 5 – 10 мільярдів», – зазначив Роман Насіров.
Він підкреслив, що у 2016 році було суттєво збільшено збір ПДВ. Водночас, регулярно відбувається відшкодування податку на додану вартість. «Ми намагаємося віддати бізнесу те, що у нього забирали протягом багатьох років. На сьогоднішній день проблем з поверненням ПДВ немає», – підкреслив очільник відомства.

Роман Насіров: Україна та Хорватія поглиблюють співпрацю у митній сфері

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров та Віце-прем'єр-міністр, Міністр економіки, малого та середнього підприємництва і ремесел Республіки Хорватія Мартіна Далич підписали Протокол між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Хорватія про зміни та доповнення до Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Хорватія про взаємну допомогу в митних справах.
«Ми маємо достатньо серйозний потенціал щодо розвитку українсько-хорватських відносин у сфері митної справи. Зокрема, мова йде про технічну допомогу та обмін інформацією між відповідними митними органами щодо правильного застосування митного законодавства, щодо перевезення і відвантаження товарів, їхнього розташування, призначення, вартості та походження, а також щодо вчинених або запланованих дій, які порушують або можуть порушити митне законодавство», - прокоментував підписання Протоколу Роман Насіров.
За його словами, скоординована співпраця України та Хорватії сприятиме покращенню митного контролю на кордонах та захисту фінансової безпеки держави.

Електронний цифровий підпис – безкоштовна послуга ДФС

Салтівська ОДПІ нагадує, що у складі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС функціонує Акредитований центр сертифікації ключів (далі – АЦСК ІДД ДФС), метою діяльності якого є безкоштовне надання послуг електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктами господарської діяльності та фізичним особам.
Робота АЦСК ІДД ДФС забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом, у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації.
До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД ДФС, належать:
реєстрація заявників;
надання у користування надійних засобів ЕЦП;
допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
надання послуги фіксування часу;
консультативні послуги у сфері ЕЦП за зверненням підписувачів.
Більш детальну інформацію щодо послуг ЕЦП, у т.ч. щодо режиму роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС розміщено на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua).

Про оподаткування спадщини, отриманої від громадянина України нерезидентом

До вартості будь-якого об’єкта спадщини, одержаного спадкоємцем – нерезидентом в Україні від спадкодавця – резидента, незалежно від їх ступеня споріднення зі спадкодавцем, застосовується ставка податку на доходи фізичних осіб 18 відсотків та військового збору 1,5 відсотка. При цьому спадкоємець – нерезидент зобов’язаний сплатити податок та збір до нотаріального оформлення об’єкта спадщини.
При цьому проведення оцінки майна відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» є обов’язковим у випадках оподаткування майна згідно з законом. Виняток - успадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою: від членів сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, якими вважаються її батьки, чоловік або дружина, діти, у тому числі усиновлені. Детальніше у листі ДФС України від 18.10.2016 р. № 10619/Е/99-99-13-02-03-14.

Завжди є час для добрих справ - керівництво фіскальної служби Харківщини відвідало підшефний заклад

Начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков разом з в.о. першого заступника Іриною Гаврилко та фахівцями відомства завітали в гості до своїх підшефних - вихованців Харківського спеціального навчально-виховного комплексу імені В.Г. Короленка.
Як відзначають самі посадовці, прийшли вони в гості просто поспілкуватися, поцікавитися як живуть дітлахи, які є нагальні потреби у закладі. І, як водиться у таких випадках, прийшли не з порожніми руками. Податківці відвідали відкриту репетицію хору та презентували дітлахам музичні прилади, що допоможуть їм розкритися , як особистостям.
«Діти потребують нашої уваги і у повсякденному житті, без будь-якого святкового приводу. У будні ми бачимо життя наших дітей більш реалістично. Це і навчання, і завдання, і турботи, і проблеми. І саме в цей час є дуже потрібною допомога дорослих», - відзначив Микола Рибаков.

На користь держави 3 мільярди гривень від юристів-податківців Харківщини

Як повідомили у фіскальному відомстві регіону, протягом десяти місяців 2016 року на користь держави розглянуто 636 справ на загальну суму 3 млрд. грн.
Самі ж юристи відзначають, що у судових засіданнях їм доводиться захищати інтереси держави від несумлінних платників, які у своїй діяльності використовують різноманітні схеми ухилення від оподаткування чи виведення коштів у «тінь».
Так, нещодавно, постановою Харківського окружного адміністративного суду відмовлено у задоволенні адміністративного позову одного з харківських підприємств про скасування податкового повідомлення-рішення на суму 0,7 млн. грн.
Судом було з’ясовано, що господарські операції з поставки та зберігання товарів між позивачем та його контрагентом, є фіктивними. Адже господарська операція може бути підтверджена лише тими документами, які свідчать про реальність виконання договору, зміст і обсяг наданих операцій та їх вартість. В даному випадку, в товарно-транспортних накладних не містяться відповідні відмітки контрагентів, адреси навантаження/розвантаження, що не дає можливість повною мірою ідентифікувати товар.
Судом зазначено, що за відсутності у позивача належним чином оформленої первинної документації та документів щодо підтвердження реальності проведених операцій, з яких можливо було б встановити зміст та обсяги надання послуг, реальність господарських операцій, які можуть бути об'єктом оподаткування, не підтверджена.

Стародрук «Апостол» загорнули в светр та намагалися вивезти з України

Сьогодні в результаті проведення спільної операції співробітниками Харківської митниці ДФС, СБУ та прикордонниками в пункті пропуску «Плетенівка» була виявлена старовинна книга - кириличний стародрук «Апостол» XVII століття.
50-річний громадянин України намагався незаконно вивезти в Росію книгу, яка була загорнута в светр та поліетиленовий пакет та схована на дні валізи під особистими речами.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення передані до правоохоронних органів. Додатково буде проведена експертиза.
Як відмітив перший заступник начальника Харківської митниці ДФС Андрій Танцеров, громадянам слід нагадати, що предмети, які виготовлені до 1950 року, та твори друку, які видані до 1945 року, при переміщенні потребують подання дозволу Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України або експертного висновку, виданого державними установами, закладами культури, іншими організаціями, уповноваженими на проведення державної експертизи культурних цінностей.

Подання податкових декларацій з ПДВ якщо платниками не проводилась господарська діяльність

Державною фіскальною службою України листом від 21.10.2016 №22818/6/99-95-42-01-15 надано роз’яснення щодо обов’язкового подання платниками до контролюючих органів податкових декларацій з ПДВ.
У листі повідомлено, що платник податків зобов’язаний за кожний звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Податкового кодексу України подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.
Зокрема, у разі якщо платник ПДВ, який не здійснював господарську діяльність протягом звітного періоду, але має суми від’ємного значення попередніх періодів, що підлягають відображенню в декларації, має подати декларацію за такий звітний (податковий) період.
У разі якщо платником податку господарська діяльність протягом звітного (податкового) періоду не проводилась та відсутні показники, які підлягають декларуванню (в тому числі суми від’ємного значення попередніх періодів), то декларація по ПДВ за такий звітний (податковий) період не подається.

Регресивне оподаткування як стимул виходу з «тіні»

Чим вищу «світлу» зарплату сплачує працедавець, то менше податків він сплачуватиме до бюджету. Зі слів міністра соціальної політики Андрія Реви, саме така ідея регресивного оподаткування нині перебуває на стадії обговорення.
Адже роботодавці, – роз’яснює Андрій Рева, – платять у конверті, тому що потрібно сплатити близько 50% податку. « А якщо при зарплаті розміром у 10 тисяч гривень розмір ставки буде, скажімо, 25%, то є сенс платити всю зарплату офіційно», – стверджує посадовець. На думку урядовця, держава виграє в соціальних виплатах. Адже той, хто прийде за субсидією, покаже ці 10 тисяч гривень.
Передбачається також, що підвищення удвічі мінімальної зарплати дасть змогу зменшити дефіцит Пенсійного фонду (ПФ) на 17 мільярдів гривень. А ті кошти, що мали б спрямовуватися на дотацію ПФ, використовуватимуться для підвищення тарифних ставок у бюджетній сфері після зростання тарифної сітки.
Крім того, з 1 січня 2017 року вдвічі зменшиться різниця між відв’язаними мінімальною заробітною платою та прожитковим мінімумом. І це, на думку міністра соціальної політики, мусить мотивувати безробітних до пошуків офіційної роботи (навіть на мінімалку в 3200), замість того, щоб стояти на обліку в центрі зайнятості за вдвічі меншою допомогою в 1600 грн. Таким чином, людина більше не потребуватиме соціальних виплат із бюджету, навпаки щось приноситиме до держскарбниці.
При цьому ніхто не планує додруковувати гроші. Йдеться лише про те, щоб вивести з тіні ту частку зарплат, що там знаходяться, – переконує міністр соціальної політики. Втім поки що посадовці зважують всі «за» і «проти». «Такі серйозні рішення не можуть бути спонтанними», – наголосив Андрій Рева.

Податкова реформа: крок назустріч інвесторам

Минулого тижня на сайті Верховної Ради було оприлюднене законопроект від 07.11.2016 № 5368 «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні), який фактично з акумулював зміни, передбачені податковою реформою. Сьогодні цей документ заплановано до розгляду у Комітеті з питань податкової та митної політики.
Документ покликаний сприяти покращенню інвестиційного клімату в Україні шляхом спрощення податкової системи та адміністрування податків, що позитивно позначиться на економічному зростанні, залученні інвестицій та створенні нових робочих місць. Законопроект передбачає внесення низки змін до Податкового кодексу України, зокрема, в частині адміністрування.
Так, змінено критерії належності платника податків до категорії великих платників податків: збільшено показник сплати платежів до державного бюджету за платежами, які контролюються ДФС, з 12 до 20 млн. грн.; критерій доходів, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування змінено на критерій загального обсягу постачання у розмірі 1 млрд. грн.
Крім того, планується запровадити ведення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій на веб-сайті ДФС, а також встановлення пріоритетності узагальнюючих податкових роз’яснень над індивідуальними, скасування обмежень (консультації стосуються значної кількості платників або значної суми податкових зобов’язань) права Мінфіну на видачу узагальнюючих податкових консультацій.
Акцент у законопроекті зроблено на електронних сервісах. Так, передбачається запровадження листування контролюючих органів із платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію он-лайн в електронному кабінеті, виключно засобами електронного зв'язку.
Контрольно-перевірочна робота згідно із змінами, встановленими законопроектом, здійснюватиметься на обласному рівні, районні податкові інспекції виконуватимуть виключно сервісні функції.

При касовому методі зобов’язання з ПДВ виникають на дату отримання векселя

ДФС України нагадано, що касовий метод для цілей оподаткування ПДВ відповідно до пп. 14.1.266 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу – це метод податкового обліку, за яким дата виникнення податкових зобов'язань визначається як дата зарахування (отримання) коштів на банківський рахунок (у касу) платника податку або дата отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) ним товарів (послуг), а дата виникнення права на податковий кредит визначається як дата списання коштів з банківського рахунку (видачі з каси) платника податку або дата надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів (послуг).
З метою застосування цього підпункту іншими видами компенсації вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) товарів (послуг) вважається компенсація вартості таких товарів (послуг) будь-яким способом, відмінним від оплати грошовими коштами.
Отже, з метою визначення платником, який застосовує касовий метод податкового обліку, дати виникнення податкових зобов'язань та/або права на податковий кредит, погашення заборгованості за поставлені товари/послуги шляхом надання простого векселя вважається іншим видом компенсації вартості таких поставлених товарів/послуг. На дату отримання векселя постачальник повинен визначити податкові зобов’язання з ПДВ та скласти відповідну податкову накладну. Така податкова накладна підлягає обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Якщо товар при митному оформленні не оподатковується – вказуємо в МД код звільнення

ДФС України роз’яснено, що до внесення змін до класифікатора звільнень від сплати митних платежів при ввезенні товарів на митну територію України, затвердженого наказом Мінфіну України від 20.09.2012 р. № 1011, при митному оформленні товарів, які ввозяться у зв'язку з або на підтримку проекту, що фінансується НАТО, та публікацій, пов'язаних з проектом, що фінансується НАТО, у графі 36 митної декларації має наводитися код звільнення від сплати мита, акцизного податку та ПДВ «175».
(Лист від 07.11.2016 р. № 35557/7/99-99-19-01-01-17)

Паливо нафтове мазут належить до підакцизних товарів

ДФС України повідомлено, що товар «Паливо пічне побутове», що відповідає вимогам ГСТУ 320.00149943.010-98 «Паливо пічне побутове (ППП). Технічні умови», призначено для комунально-побутових потреб, для підприємств сільського господарства, а також для постачання населенню. Паливо пічне побутове може містити до 80 % середньо дистильованих фракцій і лише 20 % важких залишків переробки нафтової сировини.
Паливо нафтове мазут, яке як і паливо пічне побутове, класифікується за кодами 2710 19 62 00, 2710 19 64 00, 2710 19 68 10, 2710 19 68 20 та 2710 19 68 90, 2710 20 31 00, 2710 20 35 00, 2710 20 39 00 згідно з УКТ ЗЕД, отримується з продуктів первинної та вторинної переробки нафти, газоконденсатної сировини і призначене для транспортних та стаціонарних котельних і технологічних установок. В Україні на мазут діє ДСТУ 4058-2001 «Паливо нафтове. Мазут. Технічні умови». Паливні мазут марок 40 та 100 виготовляються із важких залишків переробки нафти (фракція, що википає вище 360 ºС). Для зниження температури застигання мазутів до них додають 8 — 20 % середньо дистильованих фракцій.

Тривалість документальних перевірок залежить від критеріїв визначення юридичної особи великим платником податків, суб’єктом малого підприємництва або іншим платником податків

ДФС України повідомлено, що відповідно до п. 3 ст. 55 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва. Суб’єктами мікропідприємництва є:
фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи — підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 млн. євро, визначену за середньорічним курсом Нацбанку України;
юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 млн. євро, визначену за середньорічним курсом Нацбанку України.
Суб’єктами малого підприємництва є:
фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи — підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 млн. євро, визначену за середньорічним курсом Нацбанку України;
юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 млн. євро, визначену за середньорічним курсом Нацбанку України.
Суб’єктами великого підприємництва є юридичні особи — суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) перевищує 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності перевищує суму, еквівалентну 50 млн. євро, визначену за середньорічним курсом Нацбанку України.
Інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва.
Отже, при визначенні термінів перевірок враховуються наведені вище критерії.

Зростання «мінімалки» не зашкодить інтересам малого бізнесу

Представників малого й середнього бізнесу сьогодні непокоїть питання, чи не зростуть податкові відрахування разом зі збільшенням розмірів мінімальної заробітної плати, до якої прив’язана податкова ставка.
Та у Мінфіні прогнозують, що після збільшення мінімальної зарплати до 3,2 тис. гривень не зміниться нинішній рівень податкових відрахувань 1-ю групою спрощенців, до якої належать підприємці, котрі здійснюють винятково роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках або господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і не мають найманих працівників.
Під час прес-конференції «Третій рік податкової реформи. Об’єднання зусиль бізнесу і влади», в якій взяв участь заступник міністра фінансів Євген Капінус, йшлося, зокрема, про ставку єдиного податку для платників 1-ї групи, що становить 10% від мінімальної заробітної плати, та можливість ймовірного її зростання відповідно до держбюджету на 2017 рік.
«Коли ми зустрічалися з представниками «Фортеці» (Всеукраїнське об’єднання малого й середнього бізнесу), було вказано на те, що підвищення мінімальної зарплати може вкрай негативно позначитися на 1-й групі. Розуміючи, що є сумлінні платники в 1-й групі, і для них значно зросте необхідність виплат, було запропоновано, щоб їх виплати залишилися на нинішньому рівні і, таким чином, вони не отримають жодного негативного ефекту», – наголосив заступник міністра.
Євген Капінус зауважив, що пропозиції щодо мінімізації негативного впливу від підвищення мінімальної заробітної плати зафіксовані в законопроектах, які йдуть разом із проектом держбюджету, і у змінах до Податкового кодексу.

Повертаємо нерезиденту неоплачений товар: чи потрібно коригувати «імпортний» податковий кредит

ДФС України повідомлено, що операція з вивезення за межі митної території України товару, який ввозився на митну територію України у митному режимі імпорту, у зв'язку з його поверненням продавцю-нерезиденту, оподатковується ПДВ наступним чином:
за нульовою ставкою, якщо вивезення здійснюється у митному режимі експорту або у митному режимі реекспорту (якщо товари поміщені у митний режим реекспорту відповідно до п. 5 частини першої ст. 86 Митного кодексу), та нарахування податкових зобов’язань за правилами, встановленими п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу, не здійснюється.
звільняються від оподаткування, якщо таке вивезення здійснюється у митному режимі реекспорту за винятком операцій з вивезення, перерахованих у п. 5 частини 1 ст. 86 Митного кодексу,
При цьому податковий кредит, сформований під час ввезення товарів, які в подальшому вивезені у митному режимі реекспорту із застосуванням звільнення від оподаткування, підлягає коригуванню у податковому періоді, на який припадає таке вивезення, шляхом нарахування податкових зобов’язань за правилами, встановленими п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу. (Лист від 27.10.2016 р. № 23233/6/99-99-15-03-02-15)

Питання зменшення розміру пенсії працюючим пенсіонерам не належить до компетенції ДФС України

ДФС України зазначено, що питання зменшення розміру пенсії працюючим пенсіонерам не належить до компетенції відомства.
Водночас повідомлено, що Законами України від 02.03.2015 р. № 213-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» та від 24.12.2015 р. № 911-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» встановлено обмеження у частині виплати пенсій працюючим пенсіонерам, а саме: «у період роботи особи (крім інвалідів I та II груп, інвалідів війни III групи та учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється дія п. 1 ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») пенсії, розмір яких перевищує150 % прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність, виплачуються у розмірі 85 % призначеного розміру, але не менше 150 % прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність». Після звільнення з роботи виплата пенсії відповідно до цього Закону поновлюється. (Лист від 02.11.2016 р. № 11550/Б/99-99-13-02-03-14)

Виявлені надлишки пального можна врахувати у СЕАРП

ДФС України повідомлено, що платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування, а також коригування до заявок на поповнення обсягу залишку пального в Єдиному реєстрі акцизних накладних на обсяг реалізованого пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, обчислений за формулою, визначеною п. 232.3 ст. 232 Податкового кодексу.
Можливість окремого врахування у вказаній формулі виявлених надлишків пального (зокрема, у зв’язку з можливими похибками приладів постачальника або покупця, дефектністю ємності тощо) Кодексом передбачена у вигляді подання заявки на поповнення обсягу залишку пального.
При відвантаженні (в т.ч. з метою власного споживання) виявлених надлишків пального, отримання яких не підтверджено акцизною накладною, зареєстрованою в Єдиному реєстрі акцизних накладних, суб’єкту господарювання відповідно до п.231.6 ст. 231 Податкового кодексу до реєстрації акцизної накладної на ці обсяги пального необхідно:
перерахувати до бюджету суму коштів у розмірі акцизного податку за відповідний обсяг пального, самостійно розрахованого за ставками, передбаченими пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Кодексу;
зареєструвати заявку на поповнення обсягу залишку пального в системі електронного адміністрування реалізації пального.
Звертаємо увагу, що у разі порушення порядку реєстрації акцизної накладної ст. 1202 Кодексу передбачено штрафні санкції. (Лист від 09.11.2016 р. № 24089/6/99-99-12-03-03-15)

Час концептуальних змін і виважених рішень

У Комітеті ВР України з питань податкової та митної політики розпочали розгляд урядового пакета змін до податкового законодавства. Йдеться про три законопроекти, подані Кабміном до парламенту: проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо покращення інвестиційного клімату в Україні)» (реєстр. № 5368), проект Закону «Про внесення змін до Митного кодексу України (щодо інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем і засобів їх забезпечення)» (реєстр. № 5369), проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (реєстр. № 5132).
Як свідчить інформація, оприлюднена за результатами вчорашнього засідання комітету, зауваження депутатів до урядових ініціатив стосувалися:
запропонованого механізму призупинення реєстрації податкових накладних в СЕА ПДВ на основі системи ризиків, яку розроблятиме Міністерство фінансів;
необхідності пояснювати потребу в наданні індивідуальної податкової консультації при зверненні до податкового органу;
доцільності збереження нинішнього навантаження на підприємців другої групи, оскільки ставки єдиного податку залишаються прив’язаними до мінімальної зарплати, а не до прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
необґрунтованості підвищення адвалорної ставки акцизного податку на тютюнові вироби на 3%, адже це не впливає на надходження до бюджету;
подання у комплексі з розділом про ліквідацію податкової міліції законопроекту про створення нового органу з розслідування економічних злочинів, щоб процес демілітаризації фіскальної служби не розтягнувся надовго.
Упродовж двох наступних тижнів, які не є пленарними, у Комітеті триватиме копітка робота над рештою питань, щоб ретельно підготувати їх для подання у Верховну Раду.

Нова форма декларації акцизного податку

У Мін’юсті України зареєстровано 18.10.2016 р. за № 1365/29495 наказ Мінфіну України, яким викладено у новій редакції форму декларації акцизного податку, Порядок її заповнення та подання, затверджені власним наказом від 23.01.2015 р. № 14. Наказ набирає чинності з дня опублікування. (Наказ від 26.09.2016 р. № 841)

Статус митної служби може змінитися

За інформацією, оприлюдненою на сайті Верховної Ради України, Комітет з питань податкової та митної політики на вчорашньому засіданні рекомендував ВР прийняти за основу законопроект № 3763 «Про Національну митну службу України»
Документом пропонується визначити на законодавчому рівні правові засади організації та діяльності Національної митної служби України, статус посадових осіб Національної митної служби України, а також порядок проходження служби в Національній митній службі України.
Прийняття законопроекту обґрунтовувалося необхідністю створення чіткої, логічної та контрольованої управлінської вертикалі організації та управління процесом митного контролю та митного оформлення, ефективної протидії контрабанді та порушенню митних правил, розширення міжнародної співпраці, в тому числі запровадження спільного контролю із суміжними країнами.
Крім того, наразі роль митної служби зводиться тільки до захисту економічних інтересів держави та наповнення державного бюджету.
У зв'язку зі змінами, що відбуваються у світовому співтоваристві, здійснюється зміна вектору уваги щодо функцій митної служби взагалі, а розвиток інформаційних технологій, нових методів контролю та аналізу дав змогу змінити підходи до здійснення митних процедур.

Полегшення в житті малого бізнесу

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спростила умови приєднання до електричних мереж для малого та середнього бізнесу.
«Малий та середній бізнес з потужністю від 160 кВт до 5 МВт отримав спрощені умови приєднання до електричних мереж. Міністерство юстиції України сьогодні зареєструвало Постанову НКРЕКП «Про затвердження Змін до Методики розрахунку плати за приєднання електроустановок до електричних мереж», — йдеться в інформації, оприлюдненій на Урядовому порталі.
Відповідно до нової Методики розрахунку плати за приєднання електроустановок до електричних мереж створюються зрозумілі та передбачувані умови для розвитку бізнесу за рахунок врегулювання найголовнішого – встановлення прозорої ціни.
Таке рішення дасть змогу Україні піднятися на 13 сходинок у рейтингу сприятливості ділового середовища «Doing Business», який щорічно складає Світовий банк (TWB) та Міжнародна фінансова корпорація (IFC). Відповідно, новація сприятиме покращенню інвестиційної привабливості нашої країни.

Прийняття проекту бюджету – не за горами

Парламент може вийти на прийняття у другому читанні проекту бюджету на 2017 рік 8 грудня 2016 року. Про це заявив голова Верховної Ради Андрій Парубій, повідомляє прес-служба апарату ВР.
«Голова парламенту висловив сподівання, що Верховна Рада «швидше за все вийде на прийняття бюджету 8 грудня», - йдеться у повідомленні.
Спікер також виступив з ініціативою, щоб напередодні ухвалення законопроекту відбулося його обговорення з прем’єр-міністром, лідерами парламентських фракцій і представниками Федерації профспілок України.
Нагадаємо: раніше Парубій казав, що бюджет на 2017 рік парламент розгляне 6-9 грудня . Прем'єр-міністр Володимир Гройсман, у свою чергу, заявив, що проект бюджету має бути прийнятий до 26 грудня.

Для держави – надходження, громадянам – соціальний захист

Однією з нагальних проблем, яка потребує цілеспрямованого підходу щодо її вирішення є легалізація трудових відносин та заробітної плати. Адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються соціального захисту. Саме тому надзвичайно важливим є завдання повернути втрачені ресурси в економіку держави, що дасть можливість збільшити доходи громадян та спрямувати більше коштів на розбудову місцевих громад.
Держава вже зробила великий крок у напрямку подолання тіньової зайнятості, суттєво зменшивши розмір єдиного соціального внеску. Це усвідомлена позиція, яка покликана заохотити роботодавців підвищити розмір заробітних плат та вивести їх з тіні.
Проводячи серед працюючих роз’яснювальну роботу, ми повсякчас нагадуємо, що працівник, який отримує заробітну плату в «конверті», повністю беззахисний перед роботодавцем. Відтак не добросовісний керівник може використати його довірливість у своїх інтересах і не дотриматися домовленостей щодо трудових відносин. Оскільки працюючий не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу, він не має права і на достойну пенсію, інші соціальні пільги та виплати.

Звузився простір «тіньової» економіки

Про це свідчить інформація, оприлюднена у звіті, підготовленому Департаментом економічної стратегії й макроекономічного прогнозування Мінекономрозвитку. Так, у І півріччі 2016 року рівень тіньової економіки становив 38% від офіційного ВВП, що на 4 п. п. менше порівняно з показником відповідного періоду 2015 року.
Що посприяло зростанню рівня детінізації? У звіті відомства йдеться про дію кількох чинників: закріплення відносної макроекономічної стабільності (інфляція за перше півріччя становила 4,9% проти 40,7% у відповідному періоді 2015 року; водночас девальвація обмінного курсу гривні становила 6,5% порівняно зі зростанням в 1, 4 рази в січні – червні 2015 року).
Крім того, у МЕРТ відзначають поліпшення бізнес-клімату і вважають це результатом дотримання політики дерегуляції й оптимізації функціонування державного сектору економіки, що були спрямовані на підвищення його ефективності (згідно з рейтингом Doing Business-2017 Україна посіла 80 місце серед 190 країн; у рейтингу Doing Business-2016, уточненому відповідно до методології, застосованої цього року,
Україна посідала 81 місце серед 189 країн).
Втім поки що не подолано причини, які й досі стримують процес детінізації. Не вирішеними дотепер проблемами, які негативно позначаються на показниках розвитку економіки країни в цілому, у відомстві вважають, зокрема, збереження тенденції до скорочення обсягів кредитування корпоративного сектору, низької зовнішньоекономічної кон’юнктури, запровадження імпортних і транзитних обмежень РФ, а також збереження фінансових ризиків в умовах недоотримання кредитних коштів МВФ і фінансової допомоги з інших джерел.

Удосконалено процедуру оскарження податкових повідомлень-рішень

Мінфіном України удосконалено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів ДФС під час адміністративного оскарження.
Так, у Мін’юсті України зареєстровано 28.10.2016 р. за № 1405/29535 наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого власним наказом від 21.10.2015 р. № 916.
Наказ набирає чинності з дня опублікування.

Реалізовувати столові вина можна без ліцензії

ДФС України повідомлено, що роздрібна торгівля винятково столовими винами може здійснюватися суб’єктами господарювання без наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Водночас при здійсненні господарської діяльності слід враховувати норми статей 152та 153 Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», якими встановлено обмеження щодо продажу та споживання столових вин. (Лист від 15.11.2016 р. № 24600/6/99-95-42-01-15)

Відпрацьовані масла та мастила не є підакцизними товарами

ДФС України повідомлено, що відпрацьовані масла та мастила за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2710910000 та 2710990000 відповідно до норм Податкового кодексу невключені до переліку підакцизних товарів. Тому операції з реалізації відпрацьованих масел і мастил не є об’єктом оподаткування акцизним податком. (Лист від 16.11.2016 р. № 24716/6/99-99-15-03-03-15)

Сплата єдиного соцвнеску підприємцем на загальній системі оподаткування, який є пенсіонером за віком

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) є ФОП, в тому числі ФОП – платники єдиного податку.
Згідно з пунктом 2 частини першої статті 7 Закону № 2464 для платників, зазначених у пункті 4 статті 4 Закону № 2464, а саме ФОП (крім ФОП – платників єдиного податку) ЄСВ нараховується на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).
У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ, встановленої Законом № 2464. При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.
Отже, ФОП на загальній системі оподаткування, яка отримує пенсію за віком, повинна нараховувати та сплачувати ЄСВ на загальних підставах. Винятків та пільг для зазначеної категорії ФО чинним законодавством не передбачено.

«Фантом» затримав близько 2 кг. речовини рослинного походження, яку везли до непідконтрольних територій

Співробітниками спецпідрозділу «Фантом» управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно з прикордонниками та працівниками СБУ зупинено спробу переміщення до окупованих територій 2 кг. речовини рослинного походження.
Так, на КПВВ «Майорське» зупинено автомобіль NISSAN PRIMERA під керуванням 51-річного уродженця Донецької області.
Під час огляду в запасному колесі автомобіля виявлено близько 9 пакунків з речовиною рослинного походження орієнтовною вагою близько 2 кг. Встановлено, що водій намагався перемістити товар із м. Краматорськ до м. Горлівка (тимчасово непідконтрольна територія). Зазначені ТМЦ та автомобіль передані співробітникам Бахмутського відділу поліції.

Монету старовинної чеканки не вивезли з України

Напередодні в результаті проведення спільної операції співробітниками Харківської митниці ДФС, спеціальної міжвідомчої групи та УВБ ГУ ДФС у Харківській області в пункті пропуску «Гоптівка» була виявлена монета царської чеканки 1766 року випуску.
Монету намагався незаконно вивезти в Росію громадянин України, який під час проходження митного контролю заявив про відсутність предметів, які заборонені, обмежені до переміщення через митний кордон України або підлягають обов’язковому декларуванню.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України. Додатково буде проведена експертиза.

На Харківщині з початку року відносно співробітників фіскальної служби розпочато 38 кримінальних проваджень

Як повідомили в Управлінні внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області, протягом січня-жовтня 2016 року проведено 193 службові перевірки, пов’язаних із службовою діяльністю підрозділів фіскальної служби Харківської області. З них, 129 перевірок відбулися за зверненнями фізичних та юридичних осіб. Решта - здійснена працівниками УВБ на підставі отриманої оперативної інформації.
За результатами проведених службових перевірок та розслідувань інформація підтвердилась у 59 випадках (у тому числі, 43 за зверненнями громадян і юридичних осіб).
Керівникам районних підрозділів Харківської області направлено 70 подань про вжиття заходів реагування щодо усунення причин та умов, які сприяли вчиненню виявлених порушень. Окрім того, було винесено 4 офіційних застереження працівникам про неприпустимість порушень вимог чинного законодавства, 62 працівника притягнуто до відповідальності, 7 - звільнено.
Також протягом 2016 року відносно посадових осіб розпочато 38 кримінальних провадження.

Профілактика корупції – запорука довіри

У фіскальній службі приділяють особливу увагу упереджувальній та роз’яснювальній роботі серед працівників, а також кандидатів на заміщення вакантних посад. Проводяться лекції в колективах, бесіди, виступи співробітників підрозділів внутрішньої безпеки.
Також в Державній фіскальній службі України діє інтерактивний антикорупційний сервіс «Пульс». На телефон якого - (044) 284-00-07 - можна цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників відомства. В той же час громадяни можуть звертатися до управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області – (095) 356- 72-72, (068) 356-72-72.

Оновлений звіт з ЄСВ подається з 1 грудня

Головне управління ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 07.09.2016 р. N 813 "Про внесення змін до деяких наказів Міністерства фінансів України", оновлений звіт з ЄСВ платники подають з 1 грудня. Тобто вперше слід звітувати за оновленою формою за листопад 2016 року (граничний термін подання - 20 грудня 2016 року).
Такий висновок базується на нормі п.46.6 Податкового кодексу України, згідно з якою, якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.
До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
Детальніше у листі ДФС України від 08.11.2016 р. №35758/7/99-99-13-02-01-17.

До уваги громадян - телефонні шахраї представляються податківцями

Головне управління ДФС у Харківській повідомляє, що на сьогоднішній день мають місце непоодинокі випадки вимагання невідомими особами грошових коштів від суб’єктів підприємницької діяльності.
Для вимагання грошей зловмисники телефонують начебто від імені керівництва органів ДФС регіону, начальників податкових інспекцій.
Увага, телефонні дзвінки здійснюються як на стаціонарні, так і на мобільні телефони.
Просимо Вас, будьте максимально обережні та не піддавайтесь на подібного роду провокації. Якщо ж траплятимуться (чи були) такого роду телефонні дзвінки, не замовчуйте факти, негайно повідомляйте до правоохоронних органів або телефонуйте на Антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» за тел. (044) 284-00-07.

Без ПДВ

У Верховній Раді зареєстровано законопроект, що дасть змогу платникам податку на додану вартість здійснювати інвестиції в капітал інших підприємств без сплати ПДВ.
Йдеться про законопроект № 5420 «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість внесків до статутного капіталу юридичних осіб)», розміщеному на сайті парламенту.
Законопроект передбачає внесення змін до статті 197 Податкового кодексу України, які нададуть можливість платникам податку на додану вартість здійснювати інвестиції в капітал інших підприємств без сплати податку на додану вартість.
Ініціатори вважають, що прийняття такого закону значно поліпшить інвестиційний клімат в Україні, дасть змогу створити нові робочі місця, дозволить бізнесу, особливо малому та середньому, вивільняти оборотні кошти, які будуть направлятися на розвиток усіх галузей економіки, що в цілому збільшить надходження до державного та місцевих бюджетів у довгостроковій перспективі.

Товар закуплено. Інформацію – до податкової.

В управлінні податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ інформували, що якщо підприємство чи фізична особа - підприємець здійснюють закупівлю товарно-матеріальних цінностей (послуг) в іншого підприємця, тоді виникає обов’язок відображення ними суми виплаченого доходу у розрахунку за формою № 1ДФ.
Довідником ознак доходів встановлено, що дохід, нарахований (виплачений) самозайнятій особі, відображається в такому розрахунку з ознакою доходу «157».
Також, в управлінні додали, що неподання податковим агентом звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, зокрема фізичної особи – підприємця, є порушенням порядку подання інформації про фізичних осіб – платників податків, й до такого податкового агента застосовуються штрафні санкції у розмірі 510 грн. Це передбачено п. 119.2 Податкового кодексу України.
У разі повторного притягнення до відповідальності за відповідне порушення протягом року доведеться сплатити уже 1 020 грн.
Детальніше – у Центрі обслуговування платників за адресою: м. Куп’янськ, вул. Харківська, 99 та за телефоном: (05742) 57450.
Просмотров: 86 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Галерея "Елисаветград" (46)
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (317)
  • Нашлась собака (0)
  • Объявления
    [15.12.2017]
    Требуется парикмахер (0)
    [11.12.2017]
    продам шиншиллу (девочка) (0)
    [11.12.2017]
    Кухни Медведь (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    женская виагра день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники дом Город Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель как возбудить девушку виагра женская женский возбудитель капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра мужская виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка Закарпатье оператор на линии производство работа запчасти стиральная машина. Холодильник роспись потолков роспись стен художественная роспись Продам срочно пакеты для кофе и чая пакеты дой-пак пакеты с центральным швом

     

    Купянский городской портал © 2017