Купянский городской портал! Понедельник, 27.03.2017, 20:15
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 473/2307
Коментарии: 207
Фото: 418
Новости: 1020
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 940
Объявлений: 184
Игр: 219
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (0)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (0)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (0)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (0)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (0)

Купянск
Главная » 2016 » Декабрь » 20 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 20.12.2016 р.
12:20
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 20.12.2016 р.
Україна та Фінляндія активізують співробітництво у сфері запобігання митним правопорушенням

Представники Митної адміністрації Фінляндії ознайомлять українських колег з досвідом співпраці між митниками і прикордонниками. Про це заявив Генеральний директор Митної адміністрації Фінляндії Анті Хартікайнен у рамках робочого візиту до Державної фіскальної служби України.
«Наш підрозділ з попередження злочинності відвідає Україну і в ході цього візиту ми спробуємо активізувати співробітництво між нашими країнами у сфері запобігання злочинності. У Фінляндії діє дуже розвинута модель співпраці між митниками і прикордонниками, і ми хотіли б представити її більш докладно для українських колег», – підкреслив Анті Хартікайнен. За його словами, Митна адміністрація Фінляндії має специфічну практику на норвезькому кордоні, де працюють фінські митники. Модель співпраці полягає в тому, що фінські митники представляють інтереси Норвегії і навпаки – норвезькі здійснюють митну діяльність в інтересах фінської митниці.
«Звичайно, Україна не може скопіювати нашу систему, але може дізнатися про те, що ми робимо дуже добре, а що ні і скористатися цим у практиці діяльності своїх митних органів», – зазначив Анті Хартікайнен.
Він також відзначив позитив у роботі української системи аналізу ризиків і програмного забезпечення. «Те, що я бачив 10 років тому і що є зараз – мені цікаво, як ви змогли створити таку хорошу систему? Мені дуже цікаво побачити цю систему на практиці», – сказав посадовець.

Роман Насіров: У листопаді ДФС забезпечила рекордні надходження до зведеного бюджету

У результаті реформ і суттєвого покращення роботи фіскальної служби, досягнення конструктивного діалогу з підприємцями вдалося суттєво збільшити надходження до зведеного бюджету. Як результат, Державна фіскальна служба України фіксує рекордні надходження податків і зборів у листопаді поточного року – більше 80 млрд. гривень. Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров.
«Фактично у листопаді в цілому зібрано до загального фонду бюджету 80,4 млрд. гривень. З них - до місцевих бюджетів 14,9 млрд. грн.»,– розповів очільник служби.
За його словами, у листопаді зафіксовано також рекордні надходження до зведеного бюджету країни.
«За підсумками листопада ми отримали 22,2 млрд гривень митних та 43,3 млрд. гривень податкових платежів. При цьому протягом всього 2016 року ДФС щомісяця забезпечує перевиконання планових показників з надходжень до бюджету. Таких результатів вдалося досягти завдяки посиленню заходів ДФС щодо детінізації економіки, посиленій боротьбі з контрабандою та порушенням митних правил», - заявив Роман Насіров.

За направленими до суду кримінальними провадженнями бюджету вже відшкодовано 404 млн. гривень

У провадженні слідчих фінансових розслідувань у січні-листопаді 2016 року перебувало 8361 кримінальне провадження. Про це повідомив в.о. начальника Головного слідчого управління фінансових розслідувань ДФС Роман Татарінов.
За його словами, із зазначеної кількості розпочатих проваджень 3393 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини.
Безпосередньо у 2016 році розпочато 6413 проваджень. З них до категорії тяжких та особливо тяжких належать 2323 провадження.
«Слідчими підрозділами протягом 11 місяців закінчено 2980 проваджень, у тому числі 885 – про тяжкі та особливо тяжкі злочини. До суду направлено 1073 кримінальних провадження, з яких 767 – з обвинувальним актом, що на 66 більше, ніж у 2015 році», – зазначив Роман Татарінов.
У направлених до суду слідчими фінансових розслідувань провадженнях забезпечено відшкодування 404 млн. грн. збитків, що складає 48% від їх загальної суми.
Посадовець також розповів, що у зв’язку зі сплатою податків, зборів, а також відшкодуванням шкоди, завданої державі їх несвоєчасною сплатою, у січні-листопаді 2016 року на підставі ч.4 ст.ст.212 і 212-1 КК України до суду направлено 162 кримінальних провадження, за якими відшкодовано збитків на загальну суму 328 млн. гривень. У закінчених провадженнях арештовано коштів та майна на суму 646,6 млн. грн., що складає 76% від розміру встановлених збитків. Це на 403,7 млн. грн.. більше минулого року.

Роман Насіров: Вже відшкодовано ПДВ - більше 72 млрд. гривень

Про удосконалення процесу адміністрування податків та стан відшкодування ПДВ повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час зустрічі з представниками компаній-членів Американської торгівельної палати в України.
За словами Голови ДФС, протягом 2016 року Державна фіскальна служба вживала заходів для вчасного відшкодування сум ПДВ: «Наразі ПДВ відшкодовується у хронологічному порядку відповідно до вимог Кодексу. Крім того, забезпечено погашення невідшкодованих сум ПДВ, заявлених у попередніх періодах».
Зокрема, Роман Насіров зазначив, що станом на перше листопада 2016 року в цілому по Україні відшкодовано ПДВ у сумі більше 72 млрд. грн. Це на 37,8%, або майже на 20 млрд. грн. більше, ніж суми відшкодування, перераховані на рахунки платників податків за аналогічний період минулого року.
«При цьому середньомісячне відшкодування ПДВ у 2016 році зросло майже на два мільярди порівняно з минулим роком - з 5,2 млрд. гривень у 2015 році до 7,2 млрд. гривень у поточному році. Ми налаштовані на плідну співпрацю з бізнесом та розраховуємо на конструктивний діалог зі всіма платниками податків. У свою чергу ми будемо і надалі створювати комфортні умови, покращувати сервіси та удосконалювати процес адміністрування податків», - наголосив очільник служби.

ДФС вивчала досвід німецьких колег щодо методів формування кадрової політики

Представник Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС взяв участь у навчальному візиті до м. Берлин в рамках українсько-німецького освітнього проекту "Формування управління персоналом у державних службах задля спроможного майбутнього".
У рамках візиту учасники проекту ознайомилися з основними питаннями кадрової політики. Так, зокрема, були розглянуті методи формування кадрової політики та методики відбору персоналу, планування потреби у персоналі, техніки проведення інтерв'ю і співбесід, оцінка результатів і планування кар'єри на державній службі, дотримання правових та етичних норм, антикорупційної стратегії на державній службі, підвищення кваліфікації державних службовців.
Нагадаємо, що з травня по вересень 2016 року на базі Національного агентства України з питань державної служби за сприяння Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) "Консультаційний фонд впровадження реформ" проходив тренінг "EU HRM Trainer Programme", за результатами якого 55 фахівців служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади отримали знання та навички з питань сучасних підходів до управління персоналом на державній службі. Навчальний проект спрямовувався на поширення знань щодо європейських стандартів державної служби, а також посилення адміністративної спроможності для підтримки реформування державної служби в Україні.

Кількість проваджень, надісланих підрозділами внутрішньої безпеки ДФС до суду, втричі перевищує минулорічний показник

За 11 місяців 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки розпочато 478 кримінальних проваджень за фактами вчинення посадовими особами органів ДФС злочинів у сфері службової діяльності. З них податкової сфери стосуються 301 провадження, митної – 177. Про це повідомив начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет. За його словами, кількість проваджень, розпочатих за матеріалами ГУВБ, складає 89% від загальної кількості, розпочатих всіма правоохоронними органами. У 2016 році цей показник дорівнював 86%.
«За вказаний період за фактами хабарництва розпочато 91 провадження та 197 – за зловживання владою або службовим становищем. Також під час розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за нашими матеріалами, оголошено 172 повідомлення про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності, з яких 74 - за одержання неправомірної вигоди», – розповів Юрій Шеремет.
До суду надіслано матеріали 104 кримінальних проваджень, що майже втричі більше, ніж в аналогічному періоді минулого року, 23 службові особи судом вже визнано винними у скоєнні злочинів.
Як розповів посадовець, кримінальні провадження розпочинаються не лише проти посадових осіб ДФС, але й стосовно осіб, які підбурювали службовців до корупційних дій. З початку року розпочато 13 таких проваджень, до кримінальної відповідальності притягнуто 6 осіб. За матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено та направлено до суду 41 протокол за скоєння правопорушень, пов'язаних з корупцією, за якими до адміністративної відповідальності судом притягнуто 17 осіб.

Роман Насіров: Ми повинні спільно з бізнесом розробити дієвий інвестиційний план

Шляхи покращення інвестиційного клімату в Україні, умов інвестування та розвитку підприємництва стали основними темами обговорення під час засідання Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС.
«Сьогоднішня зустріч – це можливість почути проблеми бізнесу, їх пропозиції для того, щоб краще спланувати свою роботу на найближчий час. Адже саме під час діалогу ми можемо зрозуміти, на чому потрібно акцентувати увагу та що треба зробити для бізнесу в січні, в першому кварталі, в першому півріччі та взагалі в 2017 році», – зазначив Голова ДФС Роман Насіров.
За його словами, фіскальна служба та представники бізнесу мають можливість проаналізувати все, що зроблено, та визначитися, що потрібно зробити в найближчому майбутньому і на основі цих пропозицій та напрацювань розробити дієвий інвестиційний план.
«Для кращого розуміння стану розвитку галузей економіки можливо варто зробити український Doing Bussines, проаналізувати всі напрями, де вже є покращення, де ще їх потрібно робити і що саме. Також зібрати від бізнесу питання, пропозиції до Уряду, Парламенту, центральних органів виконавчої влади тощо», – підкреслив Роман Насіров.
У свою чергу представники бізнесу наголошувати на необхідності внесення законодавчих змін, які б стимулювали розвиток бізнесу та сприяли залученню інвестицій в Україну. Як відзначив Роман Насіров, ДФС як і бізнес, зацікавлена у розробці ліберального Податкового кодексу, який забезпечить єдині прозорі умови ведення бізнесу для всіх учасників ринку.

Харківські митники затримали винахідливого любителя «травички»

Сьогодні вночі в пункті пропуску «Гоптівка», в ході проведення митного контролю, митники звернули увагу на знервовану поведінку пасажира одного з авто, який прямував до Росії через «зелений коридор», що стало підставою переведення його до смуги руху «червоний коридор».
При усному декларуванні громадянин заявив, що не переміщує будь-якої зброї, наркотичних речовин, товарів або предметів, які заборонені або обмежені до переміщення через митний кордон України. Але ж під час огляду рюкзака чоловіка в футлярі для мобільного телефону була виявлена цигарка-самокрутка з коноплею, у порожнині для батарейки тримеру для стрижки волосся був виявлений пластиковий тубус з маслом коноплі та самою коноплею, а у порожнині фломастеру для малювання, за картриджем, був виявлений згорток з листів коноплі. Усього було виявлено майже 6 грамів коноплі.
В письмовому поясненні громадянин вказав, що приховав коноплю від митного контролю власноруч та віз її для власного споживання. За даним фактом відносно правопорушника був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України.

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков узяв участь у засіданні Громадської ради при ГУ ДФС у Харківській області

На засідання Громадської ради також було запрошено першого заступника начальника Харківської митниці ДФС Андрія Танцерова, начальника управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС області Сергія Мережка, ряд начальників районних податкових інспекцій та представника Харківської обласної ради Олександра Гусарова.
Звертаючись до присутніх, Микола Рибаков відзначив передусім важливість проведення таких зустрічей та наголосив на необхідності звітування фіскальною службою перед громадськістю.
«Ми, як орган державної влади, повинні інформувати громадськість про свою роботу. Це стосується як і досягнень, так і проблемних питань. А об’єднавши зусилля разом з громадськістю в деяких напрямках роботи, ми зможемо досягти вирішення таких питань», - відзначив податківець. Це стосується зокрема діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють в регіоні реалізацію нафтопродуктів та інших підакцизних товарів.
«Акцизний податок з реалізації у роздрібній мережі підакцизних товарів - одне з джерел наповнення місцевого бюджету. А поряд із сумлінними суб’єктами господарювання, які чесно ведуть свій бізнес і сплачують податки у повному обсязі, є й ділки-махінатори. Ось у протидії таким «тіньовим оборудкам», нам необхідна допомога громадськості», - підкреслив Микола Рибаков.
Також під час засідання Громадської ради головний податківець регіону проінформував присутніх щодо результатів роботи територіальних органів фіскальної служби Харківської області. Зокрема відзначив, що регіональне відомство посіло друге місце по збору платежів до Зведеного бюджету України. Підкреслив, що і надалі колектив фіскальної служби буде докладати усіх зусиль щодо виконання усіх поставлених Урядом завдань та наповнення як державного, так і місцевого бюджетів.

На Харківщині податкова міліція викрила «пластмасових» махінаторів

Працівники податкової міліції Харківщини вивели на чисту воду підприємство, яке не відображаючи повні данні по бухгалтерських звітах, ухилилось від сплати податків на суму у 690 тис. грн.
Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Сергій Марєхін.
В ході досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 212 Кримінального кодексу України, працівники податкової міліції Харківщини встановили, що одне з підприємств, яке спеціалізується на виготовленні пластмасових виробів, не сплачувало податки з доходів фізичних осіб.
«Співробітники податкової міліції провели обшуки в офісних та виробничих приміщеннях зазначеного підприємства, - розповідає Сергій Марєхін, - в ході слідчо-оперативних заходів було виявлено та вилучено трудові книжки співробітників, перепустки, чорнові записи, відомості про видачу заробітної плати та грошові кошти на загальну суму у більш ніж 40 тис. гривень. Усі вилучені товарно-матеріальні цінності були використані в якості речових доказів». За підсумками розслідування директору підприємства-махінатора було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 Кримінального кодексу України. Наразі всі завдані державному бюджету збитки відшкодовано.

Спростування інформації щодо призначення нового керівника податкової міліції фіскальної служби регіону

Напередодні у засобах масової інформації було розміщено інформацію щодо призначення нового керівника податкової міліції Головного управління ДФС у Харківській області. На теперішній час вказана інформація не отримала свого підтвердження.
Додатково повідомляємо, що полковника податкової міліції Фунікова Сергія Вікторовича було призначено на посаду першого заступника начальника Головного управління ДФС у Харківській області, який координує діяльність підрозділів податкової міліції, 15 червня 2015 року. Однак, наказом ДФС України від 26 лютого 2016 року №573-о його було звільнено з посади та податкової міліції за п.64 п.п. «Є» (за порушення дисципліни) Положення про походження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ України, затвердженого постановою Кабінету міністрів Української РСР від 29.07.1991 №114.
Рішенням Харківського апеляційного адміністративного суду Фунікову С.В. було відмовлено у задоволенні позову щодо його поновлення на посаді.

Схованки для наркотиків розкриті

Вчора ввечері в пункті пропуску «Гоптівка» службовий собака Харківської митниці ДФС Любомир виявив одразу дві схованки наркотичних засобів. Один з пасажирів автобусу рейсу «Харків-Бєлгород» приховував 8 грамів коноплі в лівій шкарпетці.
Другу схованку Любомир виявив під час митного контролю автомобілю, який прямував із Запоріжжя до Бєлгорода. Під рулем автівки знаходився пакет з коноплею вагою 150 грамів.
Відносно правопорушників складені протоколи про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

До уваги платників податків! Відбудеться семінар.

23 грудня 2016 року відбудеться семінар для платників податків у м.Києві за участі Голови ДФС України Р.М. Насірова на тему «Оподаткування 2016. Підсумки податкового року».
Питання, які будуть розглянуті:
Податок на додану вартість.
Податок на доходи фізичних осіб.
Акцизний податок.
Податок на прибуток підприємств.
Детальніше у програмі семінару
Адреса проведення семінару: м. Київ, Львівська площа,8
Початок семінару: об 11:00.
Реєстрація учасників з 10:00.

Зустріч з представниками Харківського офісу Європейської бізнес асоціації

21 грудня 2016 року відбудеться зустріч з представниками Харківського офісу Європейської бізнес асоціації (ЄБА)
Початок заходу – 15-00.
Місце проведення: вул. Пушкінська, 46.
Тема: «Основні напрями діяльності ДФС. Співпраця з представниками бізнесу».

Дмитро Олексієнко: Між Громадською радою та ДФС триває конструктивний діалог

Вчора відбулося засідання Громадської ради, яка діє при ДФС. Склад цього консультативно-дорадчого було оновлено у жовтні поточного року і він активно почав свою діяльність.
Голова новоствореної Громадської ради Дмитро Олексієнко підкреслив конструктивність взаємодії членів громадської ради та фахівців ДФС.
«Слід відмітити, що керівництво ДФС пішло назустріч численним зверненням громадськості та ухвалило рішення щодо доцільності участі у роботі нашої Ради 100 членів громадських організацій. Ми розцінюємо це як сміливий та відповідальний крок, готовність до відкритого діалогу з громадськістю», - заявив Дмитро Олексієнко.
За його словами, досить конструктивний діалог відбувається як на рівні керівників ДФС та правління Громадської ради, так і на рівні членів податкового, митного комітетів Громадської ради та представників структурних підрозділів ДФС. «Вчорашнє засідання засвідчує активність нової Громадської ради. Впевнений, що наші пропозиції та зауваження допоможуть фіскальній службі реформуватися, впроваджувати нові методи роботи, які стимулюватимуть розвиток підприємництва в Україні», - підкреслив голова Громадської ради при ДФС.
Також під час засідання Громадської ради обговорювалися питання функціонування антикорупційного сервісу «Пульс», застосування чинного законодавства та пропозиції щодо змін до нього.

Наталія Рубан: Власники деяких мереж АЗС неправомірно відображають у деклараціях реалізацію підакцизних товарів

Згідно з інформаційними базами ДФС в Україні платниками акцизного податку з роздрібного продажу є 1,6 тис. суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж паливно-мастильних матеріалів через 7 тис. АЗС. Про це повідомила директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.
За її словами, аудиторами ДФС було проведено низку перевірок щодо дотримання такими платниками вимог податкового законодавства.
«Для першочергових перевірок було відібрано 150 суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж паливно-мастильних матеріалів. Кожен з них використовує у своїй діяльності більше 10 АЗС. За результатами 42 завершених документальних перевірок було встановлено порушення в усіх випадках», – розповіла Наталія Рубан.
Платникам донараховано близько 3,1 млрд. грн. податків та штрафних санкцій. З них податку на додану вартість – 2 млрд. грн. та акцизного податку – 0,8 млрд. гривень.
«Основним порушенням є неправомірне відображення в декларації з акцизного податку реалізації через АЗС підакцизних товарів як продажу для комерційного використання, а також застосування дефектних документів при формуванні податкового кредиту», – зазначила Наталія Рубан.

Роман Насіров: Ми високо оцінюємо співпрацю з міжнародними партнерами

Керівництво Державної фіскальної служби України провело зустріч з представниками посольств, місій, міжнародних експертів. «Мета подібних зустрічей – підвести підсумки року та обговорити перспективи співпраці з міжнародними партнерами і плани на наступний рік. Інше важливе питання – це підсумки роботи служби за рік. У цьому році наша співпраця з міжнародними партнерами була досить результативною та перспективною. Започатковано багато спільних проектів. Ще більше планів на наступний рік», - зазначив Голова ДФС Роман Насіров виступаючи на зустрічі.
Співпраця з міжнародною спільнотою надзвичайно важливий напрям роботи ДФС. Голова служби окреслив пріоритети спільної роботи з міжнародними партнерами на майбутнє у митній та податковій сферах. Так, серед пріоритетних напрямів співробітництва на митниці протягом 2017 року – приєднання до спільної транзитної системи (NCTS), координація діяльності прикордонних відомств, поліпшення прикордонної інфраструктури, розвиток управління ризиками, електронного обміну попередньою інформацією, розробка адміністративних заходів проти порушень і контрабанди митних правил. «У податковій сфері ми очікуємо наступного року на допомогу в сфері модернізації інформаційних систем, ефективного контролю трансфертного ціноутворення, впровадження автоматичного обміну податковою інформацією з іноземними компетентними органами, що стане дієвим інструментом у боротьбі з ухиленням від сплати податків та дозволить своєчасно виявляти порушення податкового законодавства України», – додав Роман Насіров.

Роман Насіров та Олександр Кислиця підписали Галузеву угоду між ДФС та Профспілкою

Налагодження співпраці між адміністрацією ДФС та Профспілкою стало однією із тем чергового засідання Президії та Центральної Ради Всеукраїнської професійної спілки працівників органів державної фіскальної служби (ВПСОДФС).
Під час засідання були також обговорені питання корегування кошторису доходів і витрат профспілкового бюджету, надання матеріальної допомоги членам профспілки, внесення змін до складу Центральної Ради профспілки, питання стосовно стратегії профспілки та здійснення заходів щодо захисту прав та інтересів членів профспілки в умовах проведення завершального етапу реформи фіскальної служби.
Головною подією засідання стало підписання між Головою Державної фіскальної служби України Романом Насіровим та Головою Центральної Ради ВПСОДФС Олександром Кислицею Галузевої угоди на 2017-2019 роки.
Галузева угода є головним документом, який на зазначений час узаконює відносини роботодавця (ДФС та її територіальних органів) з профспілками. Угода спрямована на удосконалення колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розвиток соціального партнерства, реалізацію прав та законних інтересів працівників та роботодавців.

Анатолій Кінах: ДФС налагоджує діалог та зворотній зв’язок з бізнесом

На засіданні Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах відзначив прогресивність роботи ДФС у сфері стабілізації економіки України.
«Зараз як ніколи необхідний постійний діалог між владою та бізнесом. У даному випадку – між Державною фіскальною службою України, яка представляє інтереси реальної економіки, і асоціаціями, які виражають інтереси платників податків. Для нас важливо, щоб у 2017 році ми максимально врахували ті проблеми, які існують у цій сфері, і спільними зусиллями ліквідували їх», - зазначив Анатолій Кінах.
Він відзначив, що між ДФС та Українським союзом промисловців і підприємців налагодився дуже хороший діалог. З одного боку він формується на основі конкретних меморандумів про співпрацю, завдання яких - вирішувати як короткотермінові, так і довгострокові питання. «З іншого боку ми бачимо щире бажання ДФС, у тому числі її керівника Романа Насірова, зміцнювати діалог та зворотній зв’язок. Прикладом чого є сьогоднішнє засідання інвестиційної ради». За словами Анатолія Кінаха, інвестиційна рада є важливим майданчиком для обговорення як поточних проблем, так і стратегічних завдань. Зокрема, питань покращення інвестиційного клімату, створення стимулів для розвитку бізнесу, інноваційної діяльності та модернізації української економіки. Одним з головних викликів, які зараз стоять перед всіма учасниками економічних відносин, є проведення податкової реформи. Він зазначив, що ті зміни в Податковому кодексі, які розглядаються паралельно з проектом державного бюджету 2017 року, є скоріше косметичними змінами.

Українсько-польський кордон: підписано Функціональну Програму «Будівництво пункту пропуску «Нижанковичі – Мальховичі»

У Державній фіскальній службі України під час міжнародної зустрічі за участі представників Адміністрації Державної прикордонної служби України та делегації Підкарпатського воєводства Республіки Польща підписано Функціональну Програму «Будівництво пункту пропуску «Нижанковичі – Мальховичі».
«Ми приділяємо значну увагу розвитку інфраструктури митних постів, тому зацікавлені у спільних проектах з нашими європейським колегами, які покращують інфраструктуру та спрощують перетин кордон громадянам, прискорюють митні формальності. Українська митниця поступово перетворюється на митницю європейського зразка, ми докладаємо значних зусиль для розвитку сервісів для наших клієнтів», - прокоментував підписання програми в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.
Під час зустрічі зазначалося, що при подальшому наближенні України до ЄС дуже гостро може постати питання відповідності вітчизняних стандартів до європейських та світових, особливо у сфері забезпечення належного стану кордону. До того ж, щороку збільшується кількість транспорту та осіб, які перетинають державний кордон в українсько-польському напрямку.
Українською стороною наголошувалося на нагальності налагодження інфраструктурного забезпечення облаштування кордону: будівництві необхідних додаткових пунктів пропуску та реконструкцію існуючих.

Володимир Котенко: В ДФС кваліфіковані співробітники

На засіданні Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС був присутній Володимир Котенко – партнер, керівник відділу оподаткування та юридичних послуг компанії “Ernst&Yong”. Він відмітив покращення в роботі ДФС, професійність співробітників та відкритість до позитивних змін. За його словами, відносини з Державною фіскальною службою змінюються на краще.
«Нам доводилося працювати зі службою під час різних періодів, під різною назвою: міністерство, служба, фіскальна, податкова, звичайно були відмінності, інколи суттєві відмінності. Хочу сказати, що останнім часом відносини змінюються на краще. Не можу не відзначити суттєве підвищення кваліфікаційного рівня співробітників. Це люди, в принципі, з якими інколи складно, але все більш приємно спілкуватися. Не можу не підкреслити зрозумілість відповідей, які дають працівники фіскальної служби. Це люди, з якими можна спілкуватись професійно, інколи не погоджуючись, але приємно».
Також Володимир Котенко підтримав важливість електронних сервісів для сплати податків, які запроваджує ДФС. «З податковою хотілось би спілкуватися поменше – і податкова прагне того самого, електронні сервіси, намагання дистанційно працювати з платниками податків, - це те, що ми бачимо, з чим маємо справу. Коли вже стикаєшся з податковою, це має бути дійсно серйозний привід для такого спілкування і зіткнення. Хочу зазначити, що податкова навряд чи колись стане добрим другом бізнесу, це не її функція. Але хочеться, щоб це був компетентний, неупереджений, і хоча супротивник, але супротивник, який між тим прагне того ж, що і бізнес: здорової країни, здорового середовища, чесної конкуренції і нормальних відносин».

Грігол Катамадзе: Перевиконання планових надходжень до бюджету - заслуга керівництва ДФС

14 грудня пройшло засідання Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС, на якому виступили представники української бізнес-спільноти.
На засіданні був присутній президент Асоціації платників податків - Грігол Катамадзе. За його словами, співпраця Асоціації платників податків з фіскальною службою має дуже давню історію.
«Я не можу не сказати про те, що за весь цей час ми спостерігали, що тільки ледачий не знаходив в собі сили критикувати фіскальну службу та її керівництво. Ми завжди дуже обережно до цього питання підходили, тому що для нас важливо не просто критикувати, для нас важливо запропонувати і підказати, як краще вирішити певні питання. Ми в цьому випадку завжди були послідовні. Дуже приємно, що керівництво фіскальної служби завжди позитивно реагувало на наші зауваження та конструктивні пропозиції», - прокоментував Грігол Катамадзе.
«Я нещодавно подивився звіт фіскальної служби про виконану роботу – і він вражає, особливо на тлі тих труднощів та політичних складнощів, які є в країні. На жаль, ставлення до фіскальної служби з боку політиків не завжди позитивне, що не дає реальної можливості ДФС активно працювати. Збирається бюджет, перевиконуються плани надходжень до бюджету, і потрібно віддати належне, що це заслуга все ж таки керівництва фіскальної служби», - підкреслив президент Асоціації платників податків.

Необґрунтовану відмову у прийнятті на роботу буде заборонено

Відповідний законопроект № 5511 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо трудових прав)» було зареєстровано 8 грудня поточного року у Верховній Раді. Автором документа є Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Законопроект покликаний удосконалити національне законодавство про працю та зайнятість щодо правового захисту працівників у разі масового звільнення, а також забезпечити законодавче врегулювання питань відновлення порушених прав осіб, які зазнали дискримінації у сфері праці, в тому числі на основі расової, етнічної приналежності, сексуальної орієнтації, сімейногостану, наявності інвалідності тощо.
У законопроекті запропоновано внести зміни до Кодексу законів про працю України та Закону України «Про зайнятість населення».
Так, забороняється необґрунтована відмова у прийнятті на роботу. На вимогу особи, якій відмовлено в прийнятті на роботу, власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язані письмово повідомити про причину такої відмови.
Особі може бути відмовлено в прийнятті на роботу, якщо така робота протипоказана їй за станом здоров’я, що підтверджується медичним висновком, або за наявності встановлених законом обмежень щодо використання праці деяких категорій осіб на певних роботах.
Крім того, неприпустимі будь-які прямі або непрямі обмеження прав працівників при укладенні, зміні та припиненні трудового договору. Детальніше - http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003595-neobgruntovanu-vidmovu-u-priynyatti-na-robotu-bude-zaboroneno

Як уникнути помилок при заповненні нової форми декларації з акцизного податку

ДФС України надано роз’яснення щодо належного декларування податкових зобов’язань з акцизного податку у зв’язку з прийняттям Мінфіном України наказу від 26.09.2016 р. № 841 «Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку» (далі – наказ).
Наказом вносяться зміни до форми декларації акцизного податку (далі – Декларація) і Порядку заповнення та її подання, затверджених наказом Мінфіну України від 23.01.2015 р. № 14, шляхом викладення їх у новій редакції. Нова форма Декларації складається із загальної частини, що містить обов’язкові реквізити платника акцизного податку, та шести розділів (А, Б, В, Г, Д, Е), що складаються платниками залежно від виду господарської діяльності, а також розділу, що заповнюється працівниками ДФС України після її подання.
З метою уникнення помилок при заповненні платниками Декларації з нумерації її розділів вилучено літеру «Ґ», у зв’язку з чим розділ «Ґ» став розділом «Д», відповідно розділ «Д» став розділом «Е».
Зміни, внесені до форми Декларації, зумовлені змінами до Податкового кодексую Детальніше – на http://www.visnuk.com.ua/uk/news/100003596-yak-uniknuti-pomilok-pri-zapovnenni-novoyi-formi-deklaratsiyi-z-aktsiznogo-podatku

Деякі цигарки незабаром можуть зникнути з продажу

Днями в Комітеті з питань охорони здоров’я відбувся «круглий стіл» на тему «Досягнення та проблеми України у сфері контролю над тютюном», в якому взяли участь представники Комітету з питань охорони здоров’я, Міжфракційного депутатського об’єднання з питань профілактики і боротьби з неінфекційними захворюваннями, Міністерства охорони здоров’я України, Всесвітньої організації охорони здоров’я, Світового банку, Українського інституту соціальних досліджень ім. О. Яременка та громадської організації «Життя».
Проаналізувавши попередні законодавчі зміни, що стосувалися заборони реклами тютюну, обмеження куріння в громадських місцях, маркування упаковок тютюнових виробів та збільшення податків на тютюн, учасники заходу наголосили, що Україні вдалося зменшити поширеність куріння серед дорослого населення із 37% у 2006 році до 24% у 2015 р. Втім щороку в Україні все ще помирає 63 тис. осіб від хвороб, спричинених шкідливою звичкою. Тому важливо й надалі впроваджувати норми, що дають змогу зменшити привабливість і доступність тютюнових виробів.
Одна із законодавчих ініціатив – законопроект № 2820 від 13.05.2015 «Про внесення змін до деяких законів України щодо охорони здоров'я населення від шкідливого впливу тютюну» – пропонує заборонити сигарети з ароматизаторами, збільшити зображення попереджень про шкоду куріння на пачках сигарет, заборонити продаж електронних сигарет неповнолітнім та запровадити звітність виробників про вміст тютюнової продукції.
Голова Міжфракційного депутатського об’єднання з питань профілактики і боротьби з неінфекційними захворюваннями. Олег Мусій зауважив, що зареєстрований законопроект № 2820, адаптує новітню європейську Директиву 2014/40/ЄС до українських реалій. Це наступний серйозний крок для подолання тютюнової епідемії в Україні. Законопроект пройшов схвалення Комітетом з питань охорони здоров’я і наразі чекає свого внесення на перше читання на розгляд парламенту. Шанси на його ухвалення дуже високі.

Преференції для релігійних організацій

ДФС України повідомлено, що з 20.11.2016 р. набрали чинності зміни до Податкового кодексу внесені Законом України від 06.10.2016 р. № 1667-VIII.
Абзац третій пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу доповнено положенням, відповідно до якого, фінансування видатків на утримання неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, не вважається розподілом отриманих доходів (прибутків) або їх частини.
Змінами, внесеними до пп. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 Кодексу дозволено релігійним організаціям використовувати свої доходи на здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для таких організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.
Також внесено зміни до пп. 133.4.4 п. 133.4 ст. 133 Кодексу, відповідно до яких підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр) є встановлення контролюючим органом відповідно до норм цього Кодексу факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені пп. 133.4.2 п. 133.4 ст. 133 Кодексу. До змін, внесених Законом № 1667, підставою для виключення з Реєстру було встановлення контролюючим органом факту використання доходів (прибутків) для цілей інших, ніж передбачені установчими документами.
Пункт 35 підрозділу 4 Розділу ХХ Податкового кодексу доповнено положенням, відповідно до якого, тимчасово, до 01.01.2018 р., не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених пп. 133.4.1 п. 133.4 ст. 133 цього Кодексу.

Витрати на забезпечення АТО: обмежень не передбачено

ДФС України повідомлено, що у зв’язку з набуттям чинності, з 02.11.2016 р. постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 р. № 758, суми коштів або вартості спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, Міністерству внутрішніх справ України, Управлінню державної охорони України, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення проведення антитерористичної операції, п. 33 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу передбачено тимчасове, на період проведення антитерористичної операції:
включення до інших витрат звичайної діяльності без обмежень, передбачених пп. «а» пп. 138.10.6 п. 138.10 ст. 138 Кодексу, в редакції, що діяла до 01.01.2015 р.,
непроведення коригувань, установлених пп. 140.5.9 п. 140.5 ст. 140 Кодексу, починаючи з 01.01.2015 р.

Канада планує скасувати мито українського імпорту на 99,9%

Нижня палата федерального парламенту Канади, за поданням Уряду, одноголосно підтримала ратифікацію Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою (СUFTA).
За це рішення повідомляє, Укрінформ, проголосували 303 депутати, проти – жодного.
Наступним кроком з боку Канади на шляху до набрання Угодою чинності стане голосування у Сенаті, після чого свою згоду має дати генерал-губернатор. Однак, аби Угода почала діяти, її має схвалити також парламент України.
Як повідомлялося, уряд Канади ще у вересні, в перший день осінньої сесії вніс до парламенту Угоду про вільну торгівлю з Україною, розпочавши процедуру її ратифікації.
Сама Угода була підписана 11 липня цього року під час візиту Джастіна Трюдо до Києва. Із вступом її у дію Канада негайно скасує мита на 99,9% українського імпорту. В свою чергу Україна теж скасує 86% мит на імпорт з Канади, протягом 7 років привівши митну політику у паритет.
«Цей договір служить ще одним доказом підтримки Канадою незалежності, суверенітету та економічного зростання України», – заявила міністр міжнародної торгівлі Канади Христя Фріланд. З її слів, втілення угоди дозволить суттєво підтримати середній клас в обох країнах.
Минулого року двостороння торгівля між Україною та Канадою зросла на 14% і досягла 210 млн. доларів.

Вартість поїздок, не пов’язаних із службовими відрядженнями, вважається додатковим благом

ДФС України повідомлено, що якщо підприємство за свій рахунок оплачує послуги з організації поїздок фізичних осіб, які не пов'язані з виконанням ними обов'язків трудового найму або за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з цими особами, то вартість наданих послуг включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу таких осіб як додаткове благо та оподатковується податком на доходи фізичних осіб на загальних підставах. (Лист від 07.12.2016 р. № 26504/6/99-99-13-02-03-15)

Як формується податковий кредит на підставі митної декларації

ДФС України повідомлено, що у разі випуску товарів, поміщених у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування ПДВ, у вільний обіг на митній території України платник ПДВ сплачує митним органам суму цього податку, розраховану за основною ставкою ПДВ, за вирахуванням вже сплаченої на підставі умовного часткового звільнення суми ПДВ, а також суму процентів із сум податкових зобов'язань, що підлягали б сплаті у разі, якщо б щодо таких сум надавалося розстрочення податкових зобов'язань відповідно до розділу II Податкового кодексу.
При цьому до податкового кредиту на підставі митної декларації включається лише сума ПДВ, сплачена/нарахована у зв’язку з випуском товарів, поміщених у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами, у вільний обіг на митній території України. Сума процентів, нарахованих відповідно до частини сьомої ст. 106 Митного кодексу України, не є сумою ПДВ, а тому до податкового кредиту не включається. (Лист від 02.12.2016 р. № 26168/6/99-99-15-03-02-15)

Форма Типового договору оренди землі зазнала змін

Салтівська ОДПІ повідомляє, що 02.12.2016 у газеті «Урядовий кур’єр» №227 опубліковано постанову Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №843 «Про внесення змін до Типового договору оренди землі». Постанова набрала чинності з дня опублікування.
Постановою №843 удосконалено типову форму договору оренди землі.
Зокрема, фізичні та юридичні особи під час підготовки договорів оренди землі витрачатимуть менше часу та коштів за рахунок можливості укладання договору оренди на декілька земельних ділянок одного орендодавця.
Крім того, приведено у відповідність до вимог чинного законодавства Типову форму договору оренди землі, зокрема, у частині встановлення строку оренди земель сільськогосподарського призначення не менше ніж 7 років, а у разі передачі в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства, особистого селянського господарства земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які є земельними ділянками меліорованих земель і на яких проводиться гідротехнічна меліорація, – не менше ніж 10 років.

Оподаткування транспортним податком

Податковим кодексом України не передбачено встановлення пільг та звільнення від сплати транспортного податку. Тобто всі фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідають об’єкту оподаткування, не звільняються від обов’язку сплати транспортного податку.
Як пвідомили в управлінні податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ, об'єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5-ти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, (в 2016 році – 1 033500 грн).

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою КМУ, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об'єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті. Варто зазначити, що Кабінет Міністрів України постановою від 18 лютого 2016 року № 66 затвердив Методику визначення середньоринкової вартості легкових автомобілів. Середньоринкова вартість легкових автомобілів розміщується на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку.

При купівлі-продажу іноземної валюти застосування РРО є обов'язковим

З 16.12.2016 р. суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, зобов’язані використовувати у своїй діяльності РРО, відповідно до вимог Закону України від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та з урахуванням положень Інструкції про порядок організації та здійснення валютно-обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 12.12.2002 р. № 502.
Для здійснення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти розроблено та включено до Державного реєстру РРО модель КСТ-В1 з версією внутрішнього програмного забезпечення В1-1, яка є спеціалізованим електронним контрольно-касовим реєстратором для зазначених операцій і належить до РРО, дозволених до первинної реєстрації.
Водночас слід звернути увагу, що у разі недотримання порядку проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти до суб’єктів господарювання, що здійснюють такі операції за рішенням відповідних контролюючих органів, застосовуються фінансові санкції, передбачені ст. 18 Закону про РРО.

Салтівська ОДПІ направила на підтримку армії 22,5 млн. грн. військового збору

Про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова. Ця вагома сума перерахована платниками Салтівської ОДПІ впродовж січня-листопада. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли більше ніж на 412 тис. гривень.
Насамперед, – це заслуга сумлінних платників податків Куп’янщини, Дворічанщини, Шевченківського, Вовчанського та Великобурлуцького районів, які перераховують на модернізацію та реформування української армії 1,5% від об’єкта оподаткування, що визначений статтею 163 Податкового кодексу України. До нього, крім заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться і ряд інших. Зокрема – це орендна плата, виграші в державній або недержавній грошовій лотереї, купівля – продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини тощо.
Додамо, що платниками військового збору в Україні є фізичні особи – резиденти та нерезиденти, які отримують доходи в Україні. Натомість відповідальними за нарахування та перерахування до бюджету військового збору є роботодавці, що нараховують доходи у вигляді заробітної плати.

З початку року платниками Вовчанського району перераховано понад 250 тис. грн. транспортного податку

У листопаді платники поповнили місцевий бюджет майже на 15 тис. гривень.
Транспортний податок сплачується фізичними особами-протягом 60 днів від дати вручення податкового повідомлення – рішення; юридичними особами-авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом, які відображається в річній податковій декларації.

Суб’єкти господарювання Великобурлуцького району сплатили до бюджету 1,7 млн. грн. акцизного податку

Саме на таку суму поповнилися місцеві бюджети територіальних громад за рахунок надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. У листопаді надійшло до бюджету 191 тисяча гривень.
З початку року акцизного податку сплачено на 845 тис. гривень більше ніж за аналогічний період минулого року.

З нового року може зрости ставка оподаткування дивідендів

Законотворці планують збільшити ставку податку на доходи для оподаткування дивідендів, нарахованих підприємствами — платниками податку на прибуток. Уже з 1 січня наступного року вона може сягнути 9%, тоді як нині, нагадаємо, становить лише 5%. Відповідні поправки до Законопроекту № 5368 запропонував Комітет ВРУ з питань податкової та митної політики.

21.12.16 р. — останній день добровільної відмови від спрощенки

Охочі перейти зі спрощеної системи оподаткування на загальну у зв'язку з причинами, не пов’язаними з порушенням вимог роботи на єдиному податку, мають поквапитися. Адже останній день подання заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з I кварталу 2017 року — 21 грудня 2016 р. (пп. 298.2.1 Податкового кодексу України, далі — ПКУ). Нагадаємо: останній день подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з I кварталу 2016 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік — минув 16 грудня 2015 р. (пп. 298.1.4 ПКУ).

Чи можна переплати по податках / зборів включити в погашення ЄСВ

Як відомо, згідно з ч. 2 і 3 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 8 липня 2010 року № 2464-VI ЄСВ не входить в систему оподаткування, а кошти, що надходять від сплати ЄСВ та застосування фінансових санкцій за ЄСВ, не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів та використовуватися на цілі, не передбачені законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
З огляду на це, Салтівська ОДПІ відзначає, що не має законодавчих підстав для здійснення повернення помилково та / або надміру сплачених сум податків / зборів шляхом їх зарахування в рахунок погашення боргу по сплаті ЄСВ.

Хороші новини для передплатників!

Журнал «Вісник» оголошує про акцію для передплатників — «Підпишись на 2017 рік та отримай приз»!
«Вісник» розігрує 700 призів, серед яких: ноутбуки, смартфони, ділові аксесуари та багато інших цінних подарунків!
Для того щоб здобути перемогу, потрібно:
передплатити журнал на 12 місяців (у будь-якому випадку строк передплати має бути не менше ніж 12 місяців і закінчуватися не пізніше 1 квітня 2018 року).
надіслати підтвердження про здійснення передплати на журнал на адресу: вул. Хорива, 24, м. Київ 04071.
Розіграш призів відбудеться 1 березня 2017 року. Тож уперед! І нехай вам щастить! Детальніше на http://www.visnuk.com.ua/uk/magazine/subscribe

Зміни у порядку оформлення і подання скарг платниками податків

Наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2016р. № 849 внесено зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.
Зокрема, у Порядку визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків відбувається у закритому засіданні.
Розгляд матеріалів скарг у відкритому засіданні відбувається виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги.
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.
Крім цього, у Порядку уточнено, що особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право:
брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у тому числі адвокатів);
ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про: участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення; присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).
Під час розгляду матеріалів скарги платника податків в ході адміністративного оскарження повинні будуть враховуватися податкові консультації, а також узагальнюючі податкові консультації, надані такому платнику податків.

Чи обкладати продаж вторсировини ПДФО і військовим збором

Сума доходу, отримана платником податку за продаж вторинної сировини, побутових відходів, брухту, визначених підпунктом 165.1.25 Податкового кодексу України (ПК), не включається до загального оподатковуваного доходу та, відповідно, не підлягає оподаткуванню ПДФО.
Однак зазначене не стосується брухту чорних металів, які оподатковують ПДФО на загальних підставах. Від оподаткування військовим збором звільнені доходи, які згідно з розділом IV ПК не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб, крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 ПК.
Тож сума доходу, отримана платником податку за здані (продані) ним вторинну сировину, побутові відходи, брухт кольорових та чорних металів, брухт дорогоцінних металів, проданий НБУ, підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах.
У разі виплати такого доходу на користь фізичної особи суму доходу слід відобразити в податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу «149».

Термін для приведення у відповідність установчих документів релігійних організацій продовжено до 1 січня 2018 року

Зміни до Податкового кодексу України щодо уточнення окремих положень про оподаткування неприбуткових організацій внесено Законом України від 06.10.2016 №1667-VIII (далі – Закон №1667).
Податковим кодексом України визначено, що доходи неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.
Законом №1667 нині передбачено, що доходи неприбуткових релігійних організацій можуть використовуватись також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.
При цьому, фінансування цих видатків не вважається розподілом отриманих доходів або їх частини серед засновників, членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Крім того, Законом №1667 зазначено, що тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення неприбуткових релігійних організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання такими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПКУ.

20 грудня закінчується строк подання податкової звітності за листопад

До уваги платників податків! Добігає кінця термін подання податкової звітності та строк сплати з ЄСВ за листопад 2016 р., а також термін сплати єдиного податку за грудень 2016 р. підприємцями І та II груп
Нагадуємо, що 20 грудня, вівторок, закінчується строк подання:
Декларації з плати за землю за листопад 2016 р.
Розрахунку рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за листопад 2016 р.
Розрахунку рентної плати за користування надрами при видобутку вуглеводневої сировини за листопад 2016 р.
Розрахунку рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за листопад 2016 р.
Розрахунку рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України за листопад 2016 р.
Декларації рентної плати за листопад 2016 р.
Звіту про ЄСВ (додаток 4) за листопад 2016 р.
Декларації акцизного податку за листопад 2016 р.
Декларації з ПДВ (місячна) за листопад 2016 р.
Закінчується строк сплати:
ЄСВ за листопад 2016 р.
Авансового внесок з єдиного податку за грудень 2016 р. підприємцями І та II груп
Крім того, нагадаємо, до 21 грудня (включно) можна відмовитись від спрощеної системи оподаткування. Для цього треба подати Заяву про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування з I кварталу 2017 р.

Доходи "Дідів Морозів" та "Снігуроньок" підлягають оподаткуванню

Салтівська ОДПІ нагадує про особливості оподаткування винагороди "Діда Мороза", "Снігуроньки" та інших казкових персонажів під час їх участі у святкуванні Нового року і Різдвяних свят
Вказані фізичні особи сплачують податок згідно з нормами Податкового кодексу і його розмір залежить від статусу цих громадян: здійснюють вони діяльність як приватні підприємці чи працюють за цивільно-правовим договором з іншими платниками податків.
Новорічні персонажі, які працюють на корпоративних вечірках, дитячих святах або приймають участь в театралізованих виставах, які організовані юридичними особами чи приватними підприємцями, отримують свій заробіток за вирахуванням ПДФО та військового збору, який зобов’язані утримати та перерахувати до бюджету податкові агенти. Власники розважальних закладів, оплачуючи розважальні послуги, є податковими агентами, та зобов’язані утримати й перерахувати до бюджету ПДФО та військовий збір, а також відобразити суми виплаченого доходу у формі №1ДФ.
Якщо "казкові герої" - підприємці і послуги надаються у межах цієї діяльності, то підприємницький статус такої фізичної особи має бути зазначено в договорі. У разі надання таких послуг у межах підприємницької діяльності податок сплачується залежно від обраної системи оподаткування.
У разі отримання "казковими героями" неоподаткованих доходів від звичайних громадян, вони зобов’язані після свят завітати до податкової служби за місцем реєстрації та подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Суму таких доходів необхідно включити до загального річного оподатковуваного доходу і сплатити до бюджету податок з таких доходів за ставкою 18% та військовий збір - 1,5 %.
Консультації щодо подання декларації про майновий стан і доходи та правил оподаткування можна отримати в Центрах обслуговування платників податків.

Зняття РРО з реєстрації

Для скасування реєстрації РРО суб'єкту господарювання необхідно разом із заявою подати в орган ДФС довідку центру сервісного обслуговування про розпломбування РРО. Без такої довідки скасування реєстрації РРО органами ДФС не буде здійснений, навіть у зв'язку з відсутністю можливості суб'єкта з яких-небудь причин зв'язатися з таким центром.
Просмотров: 31 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (280)
  • Юридические услуги населению (4)
  • Елисаветградский пленер (0)
  • Объявления
    [26.03.2017]
    ОАО «Карельский окатыш» предлагает к реализации ТМЦ (0)
    [26.03.2017]
    Строительные и ремонтные работы (0)
    [26.03.2017]
    Продам зимне-летнюю коляску (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    день освобождения купянска возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники Город дом Частный дом бытовка купить продать изготовить

     

    Купянский городской портал © 2017