Купянский городской портал! Пятница, 19.04.2024, 22:36
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Ноябрь » 9 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 09.11.2016
15:57
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 09.11.2016
В Салтівській ОДПІ підвели підсумки роботи з надходжень податків і зборів за десять місяців 2016 року

Днями в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області відбулася розширена апаратна нарада за участі керівного складу інспекції, на якій було підведені підсумки роботи інспекції за січень-жовтень поточного року. Очільник податкової інспекції Олена Кухтіна розповіла про надходження до бюджетів усіх рівнів впродовж десяти місяців.
За 10 місяців 2016 року завдяки плідній співпраці платників податків нашого регіону та податківців збір до зведеного бюджету склав 648,96 млн. гривень, що на 62,7% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В жовтні поточного року Салтівська ОДПІ спрямувала до бюджетів всіх рівнів 100,6 млн. гривень, що на 16,8% або на 14,5 млн. гривень більше ніж було заплановане.
Із загальної суми до Державного бюджету надійшло понад 232 млн. гривень. Найбільше сплачено: податку на додану вартість 92,1 млн. грн.; податку на прибуток – 8,6 млн. грн.; податку на доходи фізичних осіб – 77,3 млн. гривень.
Місцеві бюджети регіонів обслуговування (а це Куп’янський, Дворічанський, Шевченківський, Вовчанський, Великобурлуцький райони; міста Куп’янськ і Вовчанськ) поповнилися на 416,9 млн. гривень, що на 55,1% більше ніж за аналогічний період минулого року. Лише в жовтні поточного року надходження до місцевих бюджетів склали 65,2 млн. грн, а це більше ніж було заплановано на 13,9 млн. грн. (виконання плану склало 127,3%).
Найбільшу частку надходжень за десять місяців склали: податок на доходи фізичних осіб – 231,9 млн. грн.; єдиний податок – 70,7 млн. грн; земельний податок та орендна плата – 73,6 млн. гривень. Акцизний податок приніс в місцеві скарбниці 20 млн. гривень.
Також, за 10 місяців платниками сплачено до бюджету понад 203,76 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та понад 20 млн. грн. військового збору.
Як наголосила начальник інспекції Олена Кухтіна – з кожним роком рівень податкової культури платників податків постійно зростає, про це свідчать показники роботи інспекції. «Варто зазначити, що одними з головних умов досягнення значного рівня надходжень є сумлінне виконання громадянами конституційного обов’язку – добровільної сплати податків; вдосконалення системи адміністрування податків і зборів; впровадження електронних сервісів. В теперішніх умовах працювати потрібно спільно та злагоджено на благо держави та громадян», - підсумувала на завершення наради Олена Кухтіна.

Салтівська ОДПІ: надходження в місцевий бюджет міста Куп’янськ перевищили очікувані показники

Завдяки співпраці платників податків міста Куп’янськ та податківців Салтівської ОДПІ збір платежів до Зведеного бюджету по місту Куп’янськ за десять місяців поточного року склав 169,9 млн. грн. податкових платежів, зокрема, Державний бюджет отримав 46,1 млн. грн., до місцевого бюджету надійшло 123,8 млн. гривень.
У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року вдалося забезпечити позитивну динаміку надходжень до державного бюджету по основних податках. Зокрема, до Державного бюджету надійшло:
податку на доходи фізичних осіб – 29,2 млн. гривень
Податку на додану вартість – 11,5 млн. гривень.
Місцевий бюджет міста поповнився на 123 779,4 млн. гривень, що на 47,7% більше ніж за аналогічний період минулого року. Лише в жовтні поточного року надходження до місцевого бюджету склали 14,7 млн. грн, а це більше ніж було заплановано на 3,5 млн. грн. (виконання плану склало 131,4%).
Найбільшу частку надходжень за десять місяців склали:
податок на доходи фізичних осіб 87,6 млн. грн. (за жовтень – 10,58 млн. грн.; +3,49 млн. грн. до очікуваних надходжень за місяць);
єдиний податок –10,1 млн. грн (за жовтень – 1,22 млн. грн.; +100 тис. грн. до очікуваних надходжень);
земельний податок та орендна плата – 13,4 млн. гривень (за жовтень – 1,38 млн. грн.; +136,7 тис. грн. до очікуваних показників жовтня);.
Акцизний податок приніс в місцеву скарбницю 7,98 млн. гривень (за жовтень – 919,8 тис. грн.; +4,9 тис. грн. до очікуваних показників жовтня).
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями міста сплачено до бюджету понад 61,4 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та більше ніж 5 млн. грн. військового збору.

Салтівська ОДПІ: надходження в місцевий бюджет Куп’янського району перевищили очікувані показники

Завдяки співпраці платників податків Куп’янського району та податківців Салтівської ОДПІ збір платежів до Зведеного бюджету по Куп’янському району за десять місяців поточного року склав 72,7 млн. грн. податкових платежів, зокрема, Державний бюджет отримав 27,5 млн. грн., до місцевого бюджету надійшло 45,2 млн. гривень.
У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року вдалося забезпечити позитивну динаміку надходжень до державного бюджету по основних податках. Зокрема, до Державного бюджету надійшло:
податку на прибуток - 1 922,2 тис. грн.,
податку на доходи фізичних осіб – 6 600,7 тис. гривень.
Податку на додану вартість – 16 208,2 тисяч гривень.
Місцевий бюджет Куп’янського району поповнився на 45,2 млн. гривень, що на 58,5% більше ніж за аналогічний період минулого року. Лише в жовтні поточного року надходження до місцевих бюджетів склали 8,2 млн. грн, а це більше ніж було заплановано на 2,3 млн. грн. (виконання плану склало 139,5%).
Найбільшу частку надходжень за десять місяців склали:
податок на доходи фізичних осіб – 19,8 млн. грн. (за жовтень – 2,7 млн. грн.; +640,8 тис. грн. до очікуваних надходжень);
єдиний податок – 9,06 млн. грн (за жовтень – 3,7 млн. грн.; +1,4 млн. грн. до очікуваних надходжень);
земельний податок та орендна плата – 11,5 млн. гривень (за жовтень – 1,2 млн. грн.);.
Акцизний податок приніс в місцеві скарбниці 2,18 млн. гривень (за жовтень – 202,4 тис. грн.).
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями Куп’янського району сплачено до бюджету понад 17,16 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та близько 2 млн. грн. військового збору.

Податкові надходження до місцевого бюджету Дворічанського району сягнули більше ніж 61,5 млн. гривень

Протягом десяти місяців поточного року суб’єкти господарювання Дворічанського району перерахували до Зведеного бюджету 61 519,1 тис. гривень податків, що на майже на 27 мільйонів більше ніж сплачених торік (тобто на 78,2%). Про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Зокрема, до Державного бюджету надійшло 20,6 мільйони гривень. Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень до державного бюджету займає податок на доходи фізичних осіб – 6,6 млн. грн, податок на додану вартість – 11,6 млн. грн. та військовий збір – 2,0 млн. грн.
Місцевий бюджет отримав 40,9 мільйонів гривень, надходження зросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 15,1 мільйонів. Лише в жовтні місцевий бюджет Дворічанщини отримав 7,7 млн. гривень, що більше ніж було очікуване на 2,3 млн. гривень
Найбільша питома вага надходжень до місцевого бюджету припадає на такі бюджетоформуючі податки: податок на доходи фізичних осіб – 19,8 млн. грн., плата за землю – 9,2 млн. грн., єдиний податок – 8,57 млн. грн., акцизний податок – 1,2 млн. грн.
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями Дворічанського району сплачено до бюджету понад 19 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Податкові надходження до місцевого бюджету Шевченківського району сягнули більше ніж 100,6 млн. гривень

Протягом десяти місяців поточного року суб’єкти господарювання Шевченківського району перерахували до Зведеного бюджету 100 638,0 тис. гривень податків, що на більше ніж на 53 мільйони сплачених торік (тобто на 112,1%). Про це повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Зокрема, до Державного бюджету надійшло 50,4 мільйони гривень. Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень до державного бюджету займає податок на доходи фізичних осіб – 8,05 млн. грн, податок на додану вартість – 12,06 млн. грн., плата за користування надрами – 24,5 млн. грн. та військовий збір – 2,4 млн. грн.
Місцевий бюджет отримав 50,2 мільйонів гривень, надходження зросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 17,4 мільйонів. Лише в жовтні місцевий бюджет Шевченківщини отримав 8,37 млн. гривень, що більше ніж було очікуване на 3,3 млн. гривень
Найбільша питома вага надходжень до місцевого бюджету припадає на такі бюджетоформуючі податки: податок на доходи фізичних осіб – 24,17 млн. грн., плата за землю – 10,66 млн. грн., єдиний податок – 11,8 млн. грн., акцизний податок – 1,8 млн. грн.
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями Шевченківського району сплачено до бюджету понад 21,7 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Податкові надходження до місцевого бюджету Вовчанського району сягнули більше ніж 159 млн. гривень

Протягом десяти місяців поточного року суб’єкти господарювання Вовчанського району перерахували до Зведеного бюджету 159 009,9 тис. гривень податків, що на більше ніж на 64 мільйони сплачених торік (тобто на 68,9%). Про це повідомила заступник начальника – начальник Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Людмила Воловик.
Зокрема, до Державного бюджету надійшло 58,5 мільйони гривень. Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень до державного бюджету займає податок на доходи фізичних осіб – 17,4 млн. грн, податок на додану вартість – 25,4 млн. грн., податок на прибуток – 7,1 млн. грн. та військовий збір – 5,4 млн. грн.
Місцевий бюджет отримав 100,56 мільйонів гривень, надходження зросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 37,4 мільйонів. Лише в жовтні місцевий бюджет Вовчанщини отримав 17 млн. гривень, що більше ніж було очікуване на 347 тис. гривень.
Найбільша питома вага надходжень до місцевого бюджету припадає на такі бюджетоформуючі податки: податок на доходи фізичних осіб – 52,3 млн. грн., плата за землю – 17,1 млн. грн., єдиний податок – 18,5 млн. грн., акцизний податок – 5,1 млн. грн.
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями Вовчанського району сплачено до бюджету понад 57,7 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Податкові надходження до місцевого бюджету Великобурлуцького району сягнули більше ніж 85 млн. гривень

Протягом десяти місяців поточного року суб’єкти господарювання Великобурлуцького району перерахували до Зведеного бюджету 85 169,7 тис. гривень податків, що на більше ніж на 39 мільйонів сплачених торік (тобто на 85,4%). Про це повідомила заступник начальника – начальник Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ Людмила Воловик.
Зокрема, до Державного бюджету надійшло 28,9 мільйонів гривень. Найбільшу питому вагу в загальній сумі надходжень до державного бюджету займає податок на доходи фізичних осіб – 9,4 млн. грн, податок на додану вартість – 15,4 млн. грн. та військовий збір – 3,05 млн. грн.
Місцевий бюджет отримав 56,2 мільйони гривень, надходження зросли в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 21,5 мільйонів. Лише в жовтні місцевий бюджет Великобурлуччини отримав 9 млн. гривень, що більше ніж було очікуване на 2,1 млн. гривень.
Найбільша питома вага надходжень до місцевого бюджету припадає на такі бюджетоформуючі податки: податок на доходи фізичних осіб – 28,2 млн. грн., плата за землю – 11,8 млн. грн., єдиний податок – 12,6 млн. грн., акцизний податок – 1,5 млн. грн.
Також, за 10 місяців роботодавцями та підприємцями Великобурлуцького району сплачено до бюджету понад 26,5 млн. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Мирослав Продан: Азербайджан – приклад успішного впровадження IT-технологій на митниці

В.о. заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан у рамках офіційного візиту до м. Баку, Азербайджанська Республіка, зустрівся з Головою Митного комітету Азербайджанської Республіки Айдином Алієвим.
Під час зустрічі Мирослав Продан наголосив, що фіскальна служба України зацікавлена у поглибленні співпраці та обміні досвідом з митними органами Азербайджану у сфері застосування інформаційних технологій.
За його словами, вивчення передового досвіду роботи митних органів Азербайджанської Республіки у сфері інформаційних систем та технологій митного оформлення сприятиме запровадженню в Україні нової схеми взаємодії державних контролюючих органів та підприємств для створення сприятливих умов для розвитку бізнесу, збільшення товарообігу через митний кордон України та покращення динаміки надходжень платежів до Держбюджету.
«Автоматизована система, яка використовується Державним Митним комітетом Азербайджанської Республіки, є однією з кращих сучасних модернізованих систем. Зважаючи на те, що Україна наразі працює над удосконаленням та реалізацією власної автоматизованої системи «Єдиного вікна» на митниці, досвід Азербайджану є для нас вкрай важливим», - додав Мирослав Продан.

Мирослав Продан ознайомився з інноваційними технологіями на азербайджанській митниці

Велика роль у реалізації економічної політики країни покладається на митні органи, які поряд з фіскальними інтересами покликані захищати внутрішній ринок і забезпечувати економічну безпеку країни. На цьому наголосив в.о. заступника Голови Державної фіскальної служби України Мирослав Продан під час візиту до Бакинського головного митного управління (м. Баку, Азербайджанська Республіка).
«У процесі спрощення митних процедур важливе місце належить новітнім технологіям. Азербайджан зробив у цій сфері великий крок, що є для нас цінним прикладом», - зазначив посадовець.
Під час свого візиту до Бакинського головного митного управління Мирослав Продан ознайомився з процесами митного оформлення, проектом «Електронного декларування» та іншими інноваціями, започаткованими азербайджанською владою у митній сфері.
«Азербайджанська митниця є прикладом того, як можна повністю електронізувати систему та перевести всі митні операції в електронну площину», - додав він.

Виявлено іграшки та карнавальний одяг на суму понад 1 млн. грн., які намагалися приховати від митного контролю

Співробітники оперативної робочої групи під час митного огляду вантажу на митному посту «Столичний» м. Києва виявили не задекларовані іграшки та карнавальний одяг на суму понад 1 млн. гривень.
Так, у 45 футовому контейнері, який надійшов з морського порту Одеси, було виявлено понад 70% не задекларованого товару.
Рішення про проведення огляду в зоні митного оформлення було прийнято за результатами попереднього аналізу митно-вантажної декларації одного з підприємств, поданої до Київської міської митниці ДФС.
Наразі складається протокол про порушення митних правил за ст. 483 (Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю), яка передбачає накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості цих товарів з конфіскацією такого товару.

Роман Насіров: ДФС використовує передовий досвід у сфері податкового адміністрування

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров провів зустріч з головним економістом МВФ Енріко Аавом – головою експертної Місії МВФ та Офісу технічної допомоги Казначейства США. Сторони обговорили головні аспекти співробітництва та обміну досвідом у сфері управління податковим адмініструванням.
«Ми готові розширити взаємодію з місією і на регулярній основі обмінюватися досвідом та інформацією стосовно загальних принципів адміністрування податків та технічних питань оподаткування.
Сьогодні ми працюємо над створенням ефективної податкової системи, яка забезпечить сприятливі умови для ведення бізнесу, реалізації інвестиційної політики та збільшення обсягу податкових надходжень. В наших інтересах – впровадження найкращого світового досвіду в практику діяльності вітчизняних податкових органів», – зазначив голова ДФС.
Місія Міжнародного валютного фонду та Офісу технічної допомоги Казначейства США розпочала свою роботу в Україні. Метою перебування Місії в Україні є перейняття передового світового досвіду у сфері управління податковим адмініструванням та його можливе застосування в Україні. Протягом візиту вони вивчатимуть план проведення реформ фіскальної служби та нададуть практичні рекомендації щодо удосконалення діяльності податкових органів.

Роман Насіров: ДФС підтримує діалог з американськими діловими колами в Україні

Спрощення адміністрування податків та зменшення тиску на бізнес є головними аспектами реформування ДФС. Про це зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час зустрічі з керівниками компаній-членів Американсько-української ділової ради (USUBC).
Роман Насіров ознайомив бізнес з ініціативами ДФС у податкові сфері. Зокрема, йшлося про подальші кроки щодо лібералізації фіскальної політики та спрощення адміністрування податків, необхідних для поліпшення інвестиційного клімату в країні.
«Ця зустріч є логічним продовженням нашого діалогу з представниками американського бізнесу. Такі зустрічі дозволяють робити політику відкритою і прогнозованою для іноземних інвесторів, що сприяє більш глибокому розумінню змін, які відбуваються у службі», - наголосив очільник відомства.
Американсько-українська ділова рада – це найбільше об’єднання ділових кіл, що інвестують в Україну. Вона об’єднує 100 найбільших інвесторів. Американсько-українська ділова рада сприяє розвитку двосторонніх ділових зв’язків через регулярну взаємодію з американськими та українськими бізнесовими лідерами та урядовцями.

Роман Насіров: ДФС враховує позицію бізнесу у процесі здійснення реформ

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров взяв участь в обговоренні стану фінансової системи та взаємодії ДФС, НБУ і банківських установ.
«Наша служба знаходиться на етапі реформування та структурних перетворень. І ці зміни так чи інакше відображаються на фінансовій сфері», – зазначив Роман Насіров.
Очільник відомства наголосив, що ДФС постійно вживаються заходи щодо налагодження взаємодії з платниками податків. «Ми активізували діалог з бізнесом та враховуємо його позицію у процесі реформування ДФС».
Під час діалогу з представниками фінансового сектору були підняті такі питання, як зміна підходів до податкового адміністрування та податкове регулювання бізнесу.
«Наразі фіскальною службою проводяться заходити з детінізації економіки та спрощення податкового законодавства, постійно ведеться боротьба з корупцією. Серед найбільш успішних кроків – спрощення податкового адміністрування, удосконалення процесу подання електронної звітності та запровадження нових електронних сервісів для платників», – додав Роман Насіров.

Роман Насіров: Діяльність ДФС спрямована на створення пунктів пропуску європейського рівня

Про налагодження взаємодії з сусідніми країнами та удосконалення процедур на українській митниці повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час зустрічі з надзвичайним і повноважним послом Грузії в Україні Міхеїлом Уклебою.
«Зважаючи на економічні зв’язки та географічну близькість з Грузією, налагодження ефективного митного контролю стоїть на порядку денному двосторонньої співпраці», - зазначив Роман Насіров.
Він додав, що в рамках Угоди між Урядом України і Урядом Грузії про співробітництво в митних справах від 14.02.1997 між державами успішно відбувається процес обміну митною інформацією.
«Також для ФДС, яка перебуває у процесі реформування, цікавим є досвід Грузії у проведенні реформ на митниці і у податковій сфері, а також практика удосконалення грузинських пунктів пропуску для морського і автомобільного сполучення.
Впевнений, досвід Грузії та інших міжнародних партнерів допоможе створити в Україні пункти пропуску європейського рівня», - додав Голова ДФС.

Роман Насіров: Митники та прикордонники працюють над спрощенням процедур у пунктах пропуску

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров відвідав з робочим візитом автомобільний пункт пропуску «Нові Яриловичі», Чернігівська область, та взяв участь у нараді з керівництвом області та Державної прикордонної служби України.
Під час зустрічі сторони обговорили перспективи впровадження пілотного проекту запровадження системних спрощень прикордонних та митних формальностей в автомобільних пунктах пропуску.
«Це дозволить скоротити час проходження митних процедур та запровадити нові механізми огляду транспортних засобів», - зазначив Роман Насіров.
Він додав, що забезпечення координації між прикордонною та митною службами позитивно вплине на процеси міжнародної торгівлі.
Нагадаємо, наразі ДФС працює над спрощенням митних процедур, зокрема, реформа митниці стосується автоматизації та зменшення людського фактору при проходженні митного контролю; запровадження ефективної системи моніторингу та контролю; інтегрування всіх процесів з метою створення єдиної автоматизованої інформаційної системи.

Фантомівцям пропонували черговий хабар за переміщення партії взуття до непідконтрольних територій

Співробітниками спецпідрозділу «Фантом» управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО ГУ ДФС у Донецькій області спільно з працівниками СБУ та прикордонниками на КПВВ «Майорське» затримано автомобіль Рено Скенік з реєстрацією в Донецькій області.
Під час огляду транспортного засобу встановлено, що 51-річний водій спільно із своєю дружиною намагався перевезти з м. Харкова до м. Горлівка (тимчасово непідконтрольна територія) партію взуття в асортименті орієнтовною вартістю 50 тис. грн.
За безперешкодний перетин лінії розмежування підприємливе подружжя пропонувало правоохоронцям хабар у розмірі 100 доларів США. За даним фактом складено адміністративний протокол за ч. 1 ст. 164 КУпАП.

Херсонські митники повернули книголюбам старовинний скарб

2 листопада, в.о. начальника Херсонської митниці ДФС Михайло Закалінський передав представнику Кіровоградського обласного художнього музею старовинну книгу – Псалтир 1889 р. в., яку херсонські митники вилучили в зоні митного контролю «Чонгар» у громадянина України ще в липні поточного року.
За рішенням суду книгу, яка має бібліографічну та історико-культурну цінність, було конфісковано. Наказом Міністерства культури України, за рішенням Експертно-фондової ради з питань безоплатної передачі вилучених або конфіскованих культурних цінностей, обернених відповідно до закону в дохід держави, релігійне видання «Псалтир: блаженного пророка і царя Давида» вирушило для зберігання на Кропивниччину.

Харківські митники не пропустили незаконний «тютюновий» багаж

Напередодні в міжнародному пункті пропуску «Харків-аеропорт» харківськими митниками було припинено спробу ввезення 20 кг тютюну для кальянів.
Під час проведення митного контролю рейсу «Стамбул-Харків» за допомогою технічного засобу контролю «Rapiscan» у багажі одного з пасажирів в двох картонних коробках був виявлений тютюн для кальяну «Serbetli» (виробник Туреччина) загальною вагою 20 кілограм, що в 80 разів перевищує дозволену норму для переміщення через митний кордон України.
Відносно громадянина складений протокол про порушення митних правил за статтею 471 Митного кодексу України.

День відкритих дверей в Університеті державної фіскальної служби України

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що Університетом державної фіскальної служби України для учнів випускних класів середніх шкіл, гімназій, ліцеїв, професійно-технічних навчальних закладів, осіб з повною загальною середньою освітою, молодших спеціалістів та бакалаврів, 26 листопада та 24 грудня 2016 року проводяться Дні відкритих дверей.
Адреса: Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31.
Додаткова інформація: www.facebook.com/ProforientUDFSU , www.nusta.edu.ua або за тел. (04597) 56595.

Конкурентний національний продукт

Відновлення вагонобудування на державних підприємствах в Україні для задоволення потреб ПАТ «Укрзалізниця» створить 50 тисяч робочих місць, заявив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.
Прем’єр-міністр підкреслив, що українські вагони вдвічі дешевші, ніж за кордоном, і «в них праця, метал, інші складові — саме українські», а завдяки розпочатому відновленню вагонобудування десятки тисяч людей отримають заробітну плату.
З його слів, такі проекти з відновлення національної економіки забезпечать економічне зростання.
На переконання голови уряду, стимулювання внутрішнього виробництва та розвиток економіки — єдиний можливий варіант виводу країни з кризи.
У цьому контексті він зауважив, що уряд передбачає у бюджеті на 2017 рік пріоритети зокрема розвитку машинобудування, масштабного будівництва доріг, підтримки малих та середніх фермерських господарств.
«Я буду все робити для того, щоб ми перестали бути сировинним придатком будь-якої економіки будь-якої країни. Ми маємо все робити для того, щоб використати наші можливості, створити конкурентний національний продукт і представляти цей продукт на міжнародних ринках», — наголосив Володимир Гройсман.

Уряд затвердив проект бюджету-2017 для повторного внесення в Раду

Кабінет міністрів погодив проект закону «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та вирішив якнайшвидше внести його на розгляд Верховної Ради.
Таке рішення ухвалено на позачерговому засіданні уряду в четвер увечері. «Ми все зробили, що залежить від уряду, щоб Держбюджет на 2017 рік був внесений до українського парламенту», – сказав Прем'єр-міністр Володимир Гройсман.
За його словами, урядовці провели низку дискусій з народними депутатами, які конструктивно підійшли до проекту головного фінансового документа: «Хотів би подякувати їм і ще раз підкреслити, що бюджет, який ми внесли у парламент, був схвалений у першому читанні, а зараз підготовлений до другого читання. Він є абсолютно чесний, збалансований та реальний».
Глава уряду наголосив, що у цьому проекті зберігаються всі головні завдання, які були прописані у першому варіанті держбюджету. Водночас на наступний рік закладено збільшення мінімальної заробітної плати до 3,2 тис. гривень. Це, запевнив Гройсман, не матиме жодних негативних наслідків для української економіки. Дефіцит залишається на рівні 3%.
На засіданні 26 жовтня Кабмін запропонував наступного року у два рази збільшити показник мінімальної зарплати. У такий спосіб уряд має намір зрівняти показники мінімальної зарплати з фактичним, а не нормативним прожитковим мінімумом. Прем’єр-міністр неодноразово висловлював сподівання на те, що зміни будуть враховані і до початку грудня закон ухвалять.

Президент України Петро Порошенко: «Маємо перші переконливі ознаки запроваджених реформ»

Президент України Петро Порошенко завітав на Міжнародний економічний форум у Львові.
У вітальному слові Глава держави наголосив, що після таких заходів спостерігається зростання інвестицій, створюються нові робочі місця.
Що стосується поточної ситуації, то, зі слів Петра Порошенка, у 2016 році маємо перші переконливі ознаки запроваджених реформ, зокрема, реформи децентралізації. Так, бюджетна децентралізація принесла мільярдні кошти місцевим бюджетам. За два роки удвічі зросли бюджети міст. «Бюджети розвитку зросли у 5 разів. З’явилися власні інвестиційні спроможності українських міст і регіонів. Це є децентралізація. Не треба більше нічого погоджувати у Києві. Це реальні кроки щодо вивільнення потенціалу територіальних громад», – заявив Петро Порошенко. Що стосується дерегуляції бізнесу, то цей процес триватиме, – наголосив Петро Порошенко.
«З чим раніше асоціювалося ведення бізнесу в Україні? Хабарник-пожежник – більше немає. Хабарники – санепідстанція – заборонено підходити до бізнесу. Щодо роботи фіскальної служби, створюється електронний кабінет платника податків. Нема чого податківцю зустрічатися не тільки з директором, а навіть з бухгалтером! Ми їх перетворюємо в консультаційні центри. Запроваджується єдиний електронний реєстр відшкодування ПДВ. Ми забираємо його у ДФС і розміщуємо у міністерстві фінансів. Ведуть реєстр податківці – внести зміни неможливо», – зазначив Петро Порошенко.

Оподаткування успадкованого майна

ДФС України повідомлено, що дохід у вигляді вартості успадкованого майна, отриманий фізичною особою, яка має податкову адресу на території ВЕЗ «Крим», від фізичної особи — резидента, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовим збором — 1,5 %.
Якщо фізична особа (спадкоємець) має податкову адресу на іншій території України і за правовим статусом є внутрішньо переміщеною особою та одночасно є членом сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, то дохід у вигляді вартості успадкованого майна, отриманий такою особою, оподатковується податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою. Водночас вказаний дохід звільняється від оподаткування військовим збором.

Виплата членських внесків нерезиденту

ДФС України повідомлено, що бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу не може бути юридична або фізична особа, навіть якщо така особа має право на отримання доходу, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого доходу.
Зазначено, що у разі виплати членських внесків на користь нерезидента підлягає утриманню податок в розмірі 15 % їх суми та за рахунок такого нерезидента під час виплати таких внесків, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати.

Перевірка за зверненням платника

ДФС України повідомлено, що у разі надходження заяви платника податків про проведення перевірки з урахуванням пунктів 78.2 та 78.4 ст. 78 Податкового кодексу керівником контролюючого органу може бути прийнято рішення про проведення перевірки такого платника податків. При цьому слід звернути увагу, що у Кодексі відсутня норма щодо обов’язкового проведення контролюючим органом перевірки за заявою платника податків та строків для прийняття рішення про призначення такої перевірки.
(Лист від 28.10.2016 р. № 11397/Є/99-99-14-03-03-14)

Визначення бази оподаткування

ДФС України повідомлено, що база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів — виходячи із звичайної ціни).
Зазначено, що для операцій платника податку з постачання на митній території України товарів, раніше ввезених таким платником податку на митну територію України, база оподаткування визначається за загальним правилом — виходячи з їх договірної вартості, але не нижче ціни придбання, без урахування величини митної вартості. (Лист від 27.10.2016 р. № 23239/6/99-95-42-01-15)

Порівняння цін

ДФС України роз’яснено, що якщо під час застосування методів трансфертного ціноутворення порівняння ціни або фінансового показника контрольованої операції проводиться з цінами або фінансовими показниками кількох зіставних неконтрольованих операцій, використовується діапазон цін (рентабельності).
У разі наявності кількох зіставних неконтрольованих операцій використання діапазону цін (рентабельності) є обов’язковим (пп. 39.3.2.2 пп. 39.3.2 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу).
Відповідно до пп. 39.5.3.1 пп. 39.5.3 п. 39.3 цієї статті платник податків та контролюючий орган використовують джерела інформації, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій згідно з пп. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, зокрема:
інформацію про зіставні неконтрольовані операції платника податків, а також інформацію про зіставні неконтрольовані операції його контрагента — сторони контрольованої операції з непов’язаними особами;
будь-які інформаційні джерела, що є загальнодоступними та надають інформацію про зіставні операції та осіб.
Зазначено, що господарські операції з нерезидентом — непов’язаною особою, здійснені після виключення держави з Переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу, можуть бути використані для порівняння ціни під час застосування методу трансфертного ціноутворення як ті, що не є контрольованими.

Оновлено реєстр ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

Інформацію про дію ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами можна перевірити on-line на веб-сайті фіскальної служби. Про це повідомили в Головному управлінні ДФС в Харківській області.
Для зручності платників на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС у Харківській області (http://kh.sfs.gov.ua) в розділі "Реєстри" сформовано Реєстр виданих, призупинених та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в Харківській області станом на 01.11.2016 року.

Як бути у випадку, коли раптово зламався касовий апарат?

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій ( РРО) та здійснення його ремонту, законодавчо відведено не більше 7 робочих днів. Проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.
Пунктом 2 ст. 14 Закону передбачено, що при виході з ладу РРО центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
У разі незабезпечення центром сервісного обслуговування гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО (п. 4 ст. 14 Закону).

До якого контролюючого органу повинна подавати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування ФОП у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району?

Відповідно до п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
Сплата єдиного податку платниками першої – третьої груп здійснюється за місцем податкової адреси (п. 295.4 ст. 295 ПКУ).
Фізична особа – підприємець у разі зміни податкової адреси, пов’язаної із зміною адміністративного району, подає заяву про перехід на спрощену систему оподаткування до контролюючого органу за місцем фактичного перебування на обліку на дату подання такої заяви.

Що робити при помилковому поданню звітності

Відповідно до п.49.1 ст.49 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог ПКУ подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є (п.49.2 ст.49 ПКУ).
ПКУ не передбачені дії суб’єкта господарювання у випадку, якщо ним помилково подано податкову звітність до контролюючого органу (подано звітність, яку взагалі не потрібно подавати або подано не до того контролюючого органу). Однак, платник податків може звернутись письмово до контролюючого органу з обґрунтуванням обставин помилково поданої податкової звітності та проханням не визнавати дану звітність як податкову.

Відповідальність підприємця на загальній системі за несплату або несвоєчасну сплату ЄВ, нарахованого за календарний рік

Відповідно до абзацу третього частини восьмої статті 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі за текстом – Закон № 2464) платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі за текстом – ЄВ), зазначені у пункті 4 частини першої статті 4 Закону № 2464, зокрема, ФОП, які обрали загальну систему оподаткування, зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄВ контролюючий орган застосовує до платників ЄВ штрафні санкції у розмірі 20 відс. своєчасно не сплачених сум (пункт 2 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464).
У разі несплати ЄВ, нарахованого за календарний рік, до ФОП, які застосовують загальну систему оподаткування, починаючи з 10 лютого року наступного за звітним, застосовуються штрафні санкції у розмірі 20 відс. своєчасно не сплачених сум.
На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відс. суми недоплати за кожний день прострочення платежу. За порушення строків сплати ЄВ ФОП несуть адміністративну відповідальність.

Як підприємцю – платнику єдиного внеску знятись з обліку в податковій, якщо він припинив підприємницьку діяльність

Зняття з обліку фізичних осіб – підприємців у контролюючих органах здійснюється на підставі надходження від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Зняття з обліку платників єдиного внеску – фізичних осіб – підприємців, здійснюється контролюючими органами на підставі відомостей з реєстраційної картки, наданих державним реєстратором, після проведення передбачених законодавством перевірок платників та проведення остаточного розрахунку (абз. 7 частини 1 ст. 5 Закону № 2464).
Платник єдиного внеску (фізична особа – підприємець) знімається з обліку після проведення перевірки (у разі її проведення) та здійснення остаточного розрахунку зі сплати єдиного внеску.
До реєстру страхувальників вносяться відповідні записи із зазначенням дати та причини зняття з обліку платника єдиного внеску. Датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Документи, які повинні бути на місці торгівлі у підприємця-"загальносистемника"

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу фізичних осіб – підприємців, які працюють на загальній системі оподаткування, що при здійсненні торгівельної діяльності розрахункові операції повинні здійснюватись виключно із застосуванням РРО.
При цьому, фізичні особи – підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:
книги обліку доходів та витрат;
книги обліку розрахункових операцій;
виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
ліцензії;
свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).

Нові можливості Електронного кабінету платника

Державною фіскальною службою України для зручності платників податків розширено функціональні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника».
Зокрема, створено вкладку - «Реєстр неприбуткових організацій та установ», що забезпечує оприлюднення та пошук даних про платників податків, яких включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Реєстр містить ідентифікаційні та реєстраційні відомості про неприбуткові організації, а саме, код згідно з ЄДРПОУ, найменування організації, дату присвоєння ознаки неприбутковості тощо.
Інформація з реєстрів ДФС є загальнодоступною. Користувачі мають можливість у режимі онлайн завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію.

До з’ясування обставин, стотридцятирічний самовар залишився в Україні

Його співробітники Вінницької митниці ДФС виявили під час митного контролю у пункті пропуску „Могилів-Подільський – Волинець” відділу митного оформлення „Залізничний” митного поста „Дністер”.
У потязі № 342 сполученням „Кишинів – Москва”, замість задекларованого звичайного мідного самовару, митники побачили самовар жаровий, виготовлений із металу жовтого кольору у далекому 1896 році. На бічних сторонах чеканним способом були нанесені зображення герба Російської Імперії. Згідно з написом видно, що виробником самовару було „Товарищество паровой самоварной фабрики наследниковъ Василия Степановича Баташова в г. Тула”. Присутні також чеканні відтиски золотих, срібних та бронзових нагород та років нагородження, якими відзначалась продукція фабрики. Тож, враховуючи всі наявні ознаки, митники припустили, що даний предмет може мати історичну та культурну цінність.
Зважаючи на те, що у декларанта, котрий переміщував самовар, були відсутні будь-які документи, які б підтверджували право на переміщення культурних цінностей, самовар взято на відповідальне зберігання, під час якого буде проведена експертиза предмета та встановлена його ринкової та колекційної вартості.

Чи потрібно подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу у разі суміщення посад

Основною підставою виникнення трудових правовідносин на території України є факт укладення трудового договору, загальний порядок якого встановлений нормами Кодексу законів про працю (далі - КЗпП). Зокрема, згідно з частиною 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Окрім того варто зазначити, що законодавство про працю надає працівнику право укладати трудові договори на одному або одночасно на декількох підприємствах, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, колективним договором або угодою сторін.
У випадку, коли працівник без звільнення від своєї основної роботи виконує на тому ж підприємстві ще й додаткову роботу за іншою професією (посадою), повідомлення про прийняття на роботу такого працівника подавати не потрібно.

Чи потрібно суб’єкту господарської діяльності сплачувати акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів у разі заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій?

Відповідно до абзацу третього пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів — це, зокрема, фізичний відпуск з автозаправної станції (АЗС) та/або автомобільної газозаправної станції (АГЗС) товарів, зазначених у пп. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 цього Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
У разі заправки пальним власної техніки через власні паливозаправні колонки, за відсутності розрахункових операцій, без застосування РРО та у разі використання суб’єктом господарської діяльності такого палива винятково для власних потреб такі операції з відпуску пального не є операціями з його реалізації у розумінні абзацу третього пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу. У такому випадку суб’єкт господарської діяльності не сплачує акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів.
При здійсненні операцій з фізичного відпуску пального одночасно для заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій об’єктом оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу є операції з фізичного відпуску пального для заправки автотранспорту сторонніх організацій.

Право на оптову торгівлю без отримання ліцензії

З 13.10.2016 р. набрали чинності зміни, внесені до Закону України від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».
Зазначено, що суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на оптову торгівлю.

Плани на майбутнє щодо торгівлі тютюновою продукцією

Мінфін пропонує щорічне зростання ставки податку на тютюн у 2017 — 2020 рр. на 7 %. Експерти вважають, що такий показник не зможе забезпечити гармонізацію наших акцизів на тютюн із оподаткуванням країн ЄС навіть у довгостроковій перспективі (у 2020 р. ставка акцизу буде тільки 558,4 грн, або 22,3 євро на 1 000 шт.). Такими темпами Україна досягне рівня 90 євро (2 250 грн на 1 000 шт.) лише через 25 років.
Експерти пропонують щорічно підвищувати специфічну ставку акцизу та мінімальне акцизне податкове зобов’язання на 30 % до 2022 р., а адвалорну — на 2 відсоткових пункти.
При запровадженні запропонованих ставок акцизу мінімальне акцизне податкове зобов’язання у 2023 р. становитиме 90 євро, або 2 500 грн., за 1 000 сигарет. Навіть якщо тютюновий ринок держави скоротиться орієнтовно до 40 млрд. сигарет (завдяки скороченню контрабанди сигарет із України та зменшенню споживання тютюну), річні надходження до бюджету сягнуть не менше 100 млрд. грн. А головним результатом нових акцизів стане скорочення споживання тютюну в Україні та сусідніх країнах, що призведе до подальшого зменшення захворюваності та смертності від хвороб, пов’язаних із вживанням тютюну.

Податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним

Якщо:
контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення;
контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов’язання, суму зменшення (збільшення) податкових зобов’язань;
рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується податкове повідомлення-рішення контролюючого органу;
рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов’язання, сума зменшення (збільшення) податкових зобов’язань та штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені за порушення норм іншого законодавства, що визначені у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу.
Якщо контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення, таке податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним з дня прийняття контролюючим органом рішення про його скасування.
Якщо контролюючим органом або рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов’язання, сума зменшення (збільшення) податкових зобов’язань, штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені за порушення норм іншого законодавства, що визначені у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу, податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним з дня отримання платником податків податкового повідомлення-рішення, яке містить зменшену суму грошового зобов’язання.
Також у випадку, коли рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується податкове повідомлення-рішення контролюючого органу, податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним у день набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Оновлено "Єдине вікно подання електронної звітності"

З'явилось доповнення до системи "Єдине вікно подання електронної звітності" до версії 1.25.4.0 станом на 3 листопада 2016 року. На сайті ДФС України оприлюднено (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program ) доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.25.4.0 станом на 3 листопада 2016 року.
Цей комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 23.08.2016 року по 03.11.2016 року включно (містить доповнення починаючи з версії 1.25.0.0) та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.25.*. При цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

Як правильно заповнити графу 2 «Податковий номер або серія та номер паспорта» податкового розрахунку за формою №1ДФ

Салтівська ОДПІ звертає увагу, що у графі 2 «Податковий номер або серія та номер паспорта» відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Заповнення клітинок у графі 2 проводиться зліва направо, пропуски (пробіли) при цьому не допускаються. Мінімальна кількість знаків у даній графі – 8.
Податковому агенту не потрібно у графі 2 доповнювати зліва направо нулями інформацію про серію та номер паспорта фізичної особи.
Нагадаємо, що наближається термін подання податкового розрахунку за формою №1ДФ за III квартал 2016 року. Останній строк подання цього звіту - 9 листопада.

Екологічний податок: звітуємо та сплачуємо правильно

Салтівська ОДПІ звертає увагу платників екологічного податку на правильність заповнення усіх реквізитів, застосування ставок та коефіцієнтів при складанні звітності з екологічного податку.
Слід зазначити, що податкова декларація екологічного податку та додатки до неї (далі – Декларація) складаються за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715. З метою уникнення методологічних помилок при заповненні платниками екологічного податку податкової звітності слід врахувати наступне:
з 1 січня 2016 року збільшено на 26,7% ставки екологічного податку у порівнянні з тими, що діяли у 2015 році;
у випадках, коли коефіцієнт дорівнює «1», у колонці 5 «коефіцієнт» додатка 2 «Розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти» (далі – додаток 2) та колонках 5 і 6 «коефіцієнти» додатка 3 «Розрахунок за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах» до декларації зазначається «1»;
у колонці 5 додатка 2, колонках 5 та 6 додатка 3 до Декларації коефіцієнт зазначається відповідно до Податкового кодексу України;
у додатках 1 «Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення», 2 та 3 до Декларації платниками зазначається безпосередній код забруднюючої речовини (відходів), а не загальний – код групи забруднюючої речовини (відходів);
у додатках 1 – 3 до Декларації платниками зазначається код забруднюючої речовини (відходів) і відповідні ставки, встановлені саме для цього коду забруднюючої речовини (відходів).
Нагадаємо, що платники екологічного податку складають і подають до контролюючих органів звітність протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

В якому порядку та в який термін після відкриття електронного рахунку платнику акцизного податку з реалізації пального ДФС інформує платника про реквізити його електронного рахунку?

Відповідно до п. 16. розд. ІІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального (далі – Порядок № 113), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113, електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично без укладення договору та на безоплатній основі. На електронний рахунок платник податку зараховує необхідну суму коштів виключно з власного поточного рахунка.
Згідно з п. 17 розд. ІІІ Порядку № 113 електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстрів для Казначейства, які ДФС після внесення осіб до реєстру платників протягом одного робочого дня надсилає Казначейству. У реєстрі для Казначейства зазначаються найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), номер бюджетного рахунка, код згідно з ЄДРПОУ та МФО органу Казначейства, до якого здійснюється перерахування податку до державного бюджету.
Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата відкриття такого рахунка, але не раніше першого дня початку перехідного періоду, встановленого абзацом другим п. 11 підрозд. 5 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Казначейство відповідно до вимог ст. 69 ПКУ надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка (п. 18 розд. ІІІ Порядку № 113).

До якого фіскального органу подається звітність та сплачується ЄВ, у разі зміни СГ протягом бюджетного року місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району?

Відповідно до п. 4 частини 1 ст.6 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) зобов’язаний подавати звітність та сплачувати до фіскального органу за основним місцем обліку платника ЄВ у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Згідно з п. 7 розд. ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, якщо страхувальник із числа страхувальників, зазначених у п. 1, 2, 4 цього розділу, у звітному періоді змінює місцезнаходження, або місце реєстрації, або місце проживання (поза межами територіального обслуговування фіскального органу, в якому він перебував на обліку), звіт за цей звітний період (з першого до останнього календарного числа звітного періоду) подається до фіскального органу за новим місцем взяття на облік.
Таким чином, у разі зміни суб’єктом господарювання протягом бюджетного року місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району, звітність про суми нарахованого ЄВ подається та сплачується за новим місцем взяття на облік.

Новації законодавства щодо РРО

04.11.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.09.2016 № 837 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Наказ № 837), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2016 за № 1323/29453.
Наказ № 837 вніс зміни до наказу Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» (далі – Наказ № 547), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 918/29048. В новій редакції, зокрема, викладено форми книг ОРО на РРО та на господарську одиницю. З оновленим текстом Наказу № 547 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Працівник, за навчання якого оплачено, звільняється у зв'язку зі скороченням: що з ПДФО?

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу, але не вище розміру, визначеного в абзаці першому пп. 169.4.1 ПКУ, на кожний повний або неповний місяць підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи. При цьому це не залежить від того, чи перебуває ця особа у трудових відносинах з роботодавцем. Але за умови, що вона уклала з ним письмовий договір (контракт) про взяті зобов’язання з відпрацювання у такого роботодавця після закінчення вищого та/або професійно-технічного навчального закладу і отримання спеціальності (кваліфікації) не менше ніж три роки.
Якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем протягом періоду такого навчання Якщо працівник припиняє трудові відносини з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання, сума, сплачена як компенсація вартості навчання, прирівнюється до додаткового блага, наданого такому працівнику протягом року, на який припадає таке припинення трудових відносин, та підлягає оподаткуванню у загальному порядку.
При вирішенні питання оподаткування ПДФО вартості навчання, сплаченого роботодавцем за найманого працівника, необхідно враховувати підставу припинення трудових відносин такого працівника з роботодавцем. Так, якщо трудові відносини припиняються за ініціативою роботодавця (скорочення, тощо), то сума, сплачена роботодавцем за навчання звільненого працівника, не включається до оподатковуваного доходу цього працівника.
Просмотров: 361 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024