Купянский городской портал! Пятница, 29.03.2024, 18:00
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Ноябрь » 3 » Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 03.11.2016
11:25
Новини ДФС України. Салтівська ОДПІ інформує. 03.11.2016
Чи надається пільга зі сплати податку на нерухоме майно на квартиру, що належить на праві власності фізичній особі, яка займається в ній підприємницькою діяльністю?

Пунктом 63.3 ст. 63 Податкового кодексу визначено, що платники податків з метою проведення податкового контролю підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).
При цьому пільги з податку на нерухоме майно, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів, зокрема використовуються у підприємницькій діяльності.
Тобто якщо фізична особа — підприємець фактично здійснює свою діяльність за місцем податкової адреси (місцем реєстрації), про що зазначається у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, та є власником об’єкта житлової нерухомості, де здійснюється така діяльність, то при нарахуванні податку на нерухоме майно до такого об’єкта пільга не застосовуватиметься.

Чи є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, будівля цеху з виробництва продуктів харчування, що належить фізичній особі, яка займається підприємницькою діяльністю?

Суб’єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи.
Фізичні та юридичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати (ст. 325 Цивільного кодексу).
Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом (п. 1 ст. 320 Цивільного кодексу).
Підпунктом «є» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу визначено, що не є об’єктами оподаткування будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств.
Отже, об’єкти нерухомості фізичних осіб, в тому числі тих, які здійснюють підприємницьку діяльність, не визначено пп. «є» пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу як об’єкти нерухомості, що не є об’єктами оподаткування податком на нерухоме майно.

Аварійний стан нерухомості

Підпунктом 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу визначено об’єкти нерухомості, які не є об’єктами оподаткування податком на нерухоме майно зокрема, житлова нерухомість, не придатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.
Таким чином, житловий будинок, визнаний згідно з рішенням органу місцевого самоврядування не придатним для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, не є об’єктом оподаткування.

Зарахування навчання до страхового стажу

Чоловік навчався та здобув професію радіомеханіка по ремонту радіотелевізійних апаратів. Після закінчення навчання працював за фахом. Чи буде враховано період навчання до страхового стажу при призначенні пенсії? Студенти, слухачі навчальних закладів згідно із Законом про пенсійне страхування не є застрахованими особами, а тому періоди навчання після 01.01.2004 р. не зараховуються до страхового стажу при обчисленні розміру пенсії.
Водночас частиною четвертою ст. 24 цього Закону визначено, що періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше (до 01.01.2004 р.).
Таким чином, згідно з п. «д» ст. 56 Закону про пенсійне забезпечення час навчання у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах, в училищах і на курсах з підготовки кадрів, підвищення кваліфікації та перекваліфікації, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі зараховується до стажу роботи.
Тому якщо чоловік навчався до 01.01.2004 р. на денній формі навчання, то весь час навчання буде зараховано до страхового стажу при призначенні пенсії за умови надання документа про період навчання (диплома, атестата, довідки тощо).

Визначення митної вартості товарів

Митна вартість товарів та методи її визначення встановлено розділом ІІІ Митного кодексу і базуються на положеннях ст. VІІ Генеральної угоди з тарифів та торгівлі (далі — ГАТТ) та Угоди про застосування ст. VІІ ГАТТ.
Митним кодексом передбачено чотири особливості визначення митної вартості, а саме:
для товарів, що ввозяться на митну територію України і декларуються в митному режимі імпорту
ст. 51
для товарів, що ввозяться на митну територію України і декларуються в інших митних режимах, що передбачають сплату митних платежів (крім транзиту)
ст. 65
для товарів, що ввозяться на митну територію України і декларуються в інших митних режимах,
які не передбачають сплату митних платежів
ст. 65
для товарів, що вивозяться за межі митної території України
ст. 66
Таким чином, митною вартістю товарів, що ввозяться в Україну відповідно до митних режимів, відмінних від режиму імпорту, є ціна товару, зазначена у рахунку-фактурі чи рахунку-проформі.
Визначення митної вартості товарів, що ввозяться на митну територію України та поміщуються в митні режими, відмінні від режиму імпорту (крім митного режиму транзиту) зі справлянням митних платежів, здійснюється відповідно до глави 9 Митного кодексу, тобто із застосуванням одного з шести методів.
При зміні митного режиму митна вартість, визначена при першому поміщенні товару в митний режим, підлягає заміні митною вартістю, визначеною відповідно до наступного митного режиму.

Частина працівників на підприємстві працює на умовах неповного робочого часу (по 4 год. щодня). Чи скорочується на 1 год. напередодні святкового (неробочого) дня тривалість їхнього робочого часу?

Відповідно до ст. 53 Кзпп напередодні святкових і неробочих днів (ст. 73) тривалість роботи працівників, крім працівників, зазначених у ст. 51 цього Кодексу, скорочується на 1 год. як при п’ятиденному, так і при шестиденному робочому тижні.
У цій статі йдеться про скорочення тривалості не робочого часу, а роботи. Тобто зазначена норма не передбачає скорочення робочого часу, а лише вимагає його перерозподілу таким чином, щоб напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочувалась за умови, що норма тривалості робочого часу, передбачена законодавством (40 год. на тиждень, наприклад, для медичних працівників — 38,5 або 33 год. на тиждень тощо), не скорочується і відповідно оплата праці зберігається в розмірі повної тарифної ставки, повного окладу.
Згідно зі ст. 56 Кзпп неповний робочий час (неповний робочий день або неповний робочий тиждень) встановлюється за угодою між працівником та роботодавцем і оплата в цих випадках провадиться пропорційно відпрацьованому часу або залежно від виробітку. На умовах неповного робочого часу працюють також і працівники-сумісники.
Отже, норма ст. 53 Кзпп поширюється на працівників, які працюють за п’ятиденним чи шестиденним робочим тижнем з установленою законодавством тривалістю робочого часу. Тривалість робочого часу працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу, в тому числі сумісників, не скорочується на 1 год. напередодні святкових і неробочих днів.

Облікова ставка НБУ - 14%

З 28 жовтня 2016 року Нацбанк України рішенням Правління НБУ № 372-рш знизив облікову ставку з 15 до 14% річних.
Нагадаємо, що цей показник застосовується, зокрема, при нарахуванні пені за прострочення податкових платежів і платежів за договірними зобов'язаннями. Таким чином, підприємці повинні застосовувати при розрахунках наступні розміри облікових ставок.

Поєднання у КВЕДі дозволених і заборонених для єдинника видів діяльності

Обмеження можливості обрання спрощеної системи оподаткування залежить від обраного виду економічної діяльності.
Якщо код виду діяльності за КВЕД ДК 009:2010 передбачає кілька видів господарської діяльності, в тому числі ті, які не дають права на застосування спрощеної системи оподаткування, то платник єдиного податку у заяві про застосування спрощеної системи оподаткування зазначає перелік видів діяльності, які віднесено до відповідного коду, крім видів господарської діяльності, на які встановлено заборону.
Так відповіли податківці на запит суб’єкта господарювання, чи може він перебувати на спрощеній системі оподаткування, зокрема, якщо має КВЕД 46.21 «Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин». Адже здійснення діяльності з виробництва, експорту, імпорту, продажу підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 л та діяльності фізосіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин) не дає права на застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності згідно з пунктом 291.5 Податкового кодексу України.

Ввезені в Україну авто для вільного обігу мають відповідати екологічним нормам не нижче «ЄВРО-5»

З 1 січня 2016 року відповідно до діючого законодавства пропуск на митну територію України для вільного обігу транспортних засобів нових та таких, що були у використанні, здійснюється за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня «ЄВРО-5». Виняток складають транспортні засоби, які ввезені на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно.
Митниці ДФС у рамках своїх повноважень здійснюють перевірку відомостей про рівень екологічних норм автомобілів, які вказані в документах, контролюючи таким чином виконання імпортерами вимог статті 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів».
Враховуючи це, громадяни, які ввозять на територію України автомобілі для вільного обігу, повинні підтвердити рівень відповідності транспортних засобів екологічним нормам.
Документом, що вказує, якому саме рівню екологічних норм відповідає за конструкцією транспортний засіб («ЄВРО-2» - «ЄВРО-6» або іншому рівню) є сертифікат або інший документ про підтвердження відповідності, виданий згідно із законодавством України. Позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
При цьому, на транспортні засоби, які ввозяться в Україну з іншою метою, ніж для вільного обігу, зазначені вимоги не поширюються.

Підприємці, які надають виключно бухгалтерські послуги, мають право бути на єдиному податку

ДФС розглянула питання щодо перебування на спрощеній системі оподаткування фізичної особи - підприємця у разі надання бухгалтерських послуг юридичним та фізичним особам
ДФС у м. Києві у листі від 24.10.2016 р. №6843/В/26-15-13-02-15 нагадує, що перелік видів діяльності, здійснення яких не дає права на застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності визначено п. 291.5 ПКУ.
Податківці зауважують, що обмеження щодо діяльності з надання бухгалтерських послуг цим пунктом не встановлені. Проте, встановлено обмеження щодо діяльності у сфері аудиту.
Враховуючи те, що діяльність у сфері бухгалтерського обліку та діяльність у сфері аудиту за своєю сутністю є різними видами діяльності, то фізичні особи - підприємці, які надають виключно бухгалтерські послуги, мають право перебувати на спрощеній системі оподаткування та бути платникам єдиного податку.

Платників податків продовжують карати за недобросовісних контрагентів

Верховний Суд України допускає підтвердження безтоварності операцій на підставі показань свідків керівників контрагентів, даних поза рамками кримінального провадження.
Скасовуючи рішення судів у справі, якими позовні вимоги були задоволені, ВСУ звернув увагу, що суди помилково вважали протоколи допиту громадян - керівників контрагентів позивача, - неналежними і недопустимими доказами, як отримані перевіряючими співробітниками ДПІ поза судовим процесом, і прийшли до висновку, що ці показання стосуються їхнього особистого протиправної діяльності і ступеня провини, які ще належить встановити в рамках кримінального провадження.
ВСУ підкреслив, що такі висновки судів суперечать викладеному в постанові ВСУ від 5 березня 2012 року у справі № 21-421а11 (докладніше про справу читайте тут), а саме тому, що податкові накладні, які стали підставою для формування податкового кредиту, виписані від імені осіб , які заперечують свою участь у створенні і діяльності контрагентів платника податків, не можуть вважатися належним чином оформленими і підписаними уповноваженими особами звітними документами, що підтверджують факт придбання товарів, робіт або послуг, а тому віднесення відображених в них сум ПДВ до податкового кредиту безпідставно.
Нагадаємо, раніше в цьому році ВСУ вже звертався до своєї правової позиції, зробленої в 2012 році, але тоді йшлося про те, що засновник недбайливого контрагента був визнаний винним в тому, що підробив установчу документацію юридичної особи.

Про визнання осіб пов’язаними

Пов'язаність осіб визначається відповідно до пп. 14.1.159 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Пов'язаними особами визнаються юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють, з урахуванням таких критеріїв зокрема, для юридичних осіб одна і та сама юридична або фізична особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами у кожній такій юридичній особі у розмірі 20 і більше відсотків.
Наприклад, якщо фізична особа володіє корпоративними правами в одній юридичній особі у розмірі 90 відсотків статутного капіталу, а в іншій юридичній особі у розмірі 100 відсотків статутного капіталу, то ці юридичні особи між собою вважаються пов’язаними. (Лист ДФС України від 06.10.2016 №21689/6/99-99-15-02-02-15 http://sfs.gov.ua/baneryі/podatkovі-konsultatsіі/konsultatsіі-dlya-yurіdіchnіh-osіb/prіnt-69257.html розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryі/podatkovі-konsultatsіі/konsultatsіі-dlya-yurіdіchnіh-osіb/70029.html)

Зміни у звіті з ЄСВ за жовтень

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС У Харківській області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 07.09.2016 р. № 813 внесло зміни до Порядку складання звіту з ЄСВ та Інструкції про нарахування ЄСВ, який 18 жовтня цього року був опублікований у «Офіційному віснику України» №80/2016 та, відповідно, набрав чинності. А тому, внаслідок зазначених змін, подавати звіт з ЄСВ (додаток 4, таблиця 2) потрібно буде за оновленою формою, зокрема в якій змінено слова "престарілим, який", "досяг" на відповідно словами "особою похилого віку, яка", "досягла".
При цьому, оскільки Наказ №813 опубліковано вже у жовтні, то вперше відзвітувати з ЄСВ за новою формою роботодавці повинні будуть саме за жовтень 2016 року у листопаді.

Чи може єдинник після переходу на загальну систему зарахувати дивідендний аванс

За загальним правилом сума сплачених авансових внесків із податку на прибуток під час виплати дивідендів підлягає зарахуванню в зменшення податкового зобов'язання з податку на прибуток, задекларованого в податковій декларації за звітний рік.
Як пояснили податківці, Податковим кодексом України не передбачено зарахування дивідендних авансів, сплачених єдинником 4 групи в рахунок податку на прибуток у звітних періодах після переходу на загальну систему оподаткування.
Нагадаємо: єдинники нарівні з платниками податку на прибуток сплачують авансові внески під час виплати дивідендів засновникам-юрособам. (Лист ДФСУ «Щодо зарахування суми сплачених авансових внесків при виплаті дивідендів у зменшення податку на прибуток платником єдиного податку четвертої групи» від 14.09.16 р. № 20103/6/99-99-15-02-02-15.)

Президент підписав Закон щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель

Президент Петро Порошенко підписав Закон «Про внесення змін до розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України щодо продовження заборони відчуження сільськогосподарських земель», ухвалений Верховною Радою 6 жовтня 2016 року.
Закон продовжує на один рік строк дії мораторію на продаж чи відчуження іншим способом земель сільськогосподарського призначення, що дозволить за цей час врегулювати на законодавчому рівні процедуру обігу земель сільськогосподарського призначення.
Законом внесено відповідні зміни до пунктів 14 та 15 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу та доручено Кабінету Міністрів до 1 липня 2017 року розробити і внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про обіг земель сільськогосподарського призначення.
Реалізація Закону дозволить забезпечити формування належного нормативно-правового забезпечення та встановлення чіткого правового механізму функціонування ринку земель сільськогосподарського призначення.

Чи переноситься граничний термін сплати єдиного внеску, якщо останній день строку сплати припадає на вихідний або святковий день?

Відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – роботодавці зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Порядок нарахування і сплати єдиного внеску затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 року № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Згідно з пунктом 11 розділу ІV Інструкції № 449 у разі якщо останній день строків сплати єдиного внеску, зазначених у Інструкції № 449, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Податковий календар

П’ятниця, 7 жовтня 2016 – останній день подання:
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма № 1-РС)
звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма № 2-РС)
звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма № 3-РС)
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі (форма № 1-ОА)
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі (форма № 1-ОТ)
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма № 1-РА)
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма № 1-РТ)

Чи може відпустка без збереження заробітної плати на період проведення антитерористичної операції надаватися кілька разів? Чи допускається відкликання працівника з такої відпустки?

Пунктом 18 частини першої ст. 25 Закону про відпустки передбачено, що працівникам в обов’язковому порядку за їх бажанням надається відпустка без збереження заробітної плати на період проведення антитерористичної операції у відповідному населеному пункті з урахуванням часу, необхідного для повернення до місця роботи, але не більш як сім календарних днів після прийняття рішення про припинення антитерористичної операції.
Таку відпустку може бути неодноразово надано протягом періоду проведення антитерористичної операції. У разі настання обставин, що дають змогу працівникові приступити до роботи, він може у будь-який час в межах зазначеного періоду перервати таку відпустку, а потім оформити її знову.
Чинним законодавством не передбачено підстав і порядку відкликання працівника з відпусток без збереження заробітної плати. ДОВІДКОВО: період проведення антитерористичної операції — час між датою набрання чинності Указом № 405 і датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України (ст. 1 Закону № 1669).

Громадянин України намагався провезти через кордон понад півтонни делікатесів

Так, 29.10.2016, громадянин України повертався з Республіки Польща через митний пост «Рава-Руська» автомобілем “Cіtroen Jumper». Для проходження митного контролю обрав смугу «зелений коридор», чим заявив про відсутність в нього будь-яких товарів, які підлягають обов’язковому декларуванню та оподаткуванню, або які належать до категорії товарів, на переміщення яких через митний кордон України встановлені заборони чи обмеження.
Під час митного оформлення у працівників митниці виникла підозра, щодо наявності в автомобілі таких товарів. Автомобіль скерували в місце поглибленого догляду транспортних засобів, де було виявлено товар, який відповідно до ст.378 МКУ та Постанови Кабінету Міністрів України №434 від 21.05.2012 року обмежений до ввезення громадянами на митну територію України, зокрема продукти харчування в асортименті загальною вагою 572,02 кг. Серед них печиво, цукерки, кава, чай, шоколад, сир, тощо. Весь товар містився в багажному відділенні та салоні автомобіля. Оскільки жодних товаросупровідних документів виявлено не було, вартість безпосередніх предметів ПМП буде встановлена додатково.
Так, громадянин України порушив порядок проходження митного контролю в зонах спрощеного митного контролю. За ознаками статті 471 Митного кодексу України складено протокол про порушення митних правил Товар вилучено. Справу скерують до суду.

Завдяки змінам в ДФС діяльність українських митних органів наближається до європейських стандартів

Про важливість проекту міжнародної технічної допомоги Twіnnіng «Підтримка Державної фіскальної служби України у розвитку елементів інтегрованого управління кордонами у митній сфері» розповів керівник проекту Райнер Бойсель (Федеральне Міністерство фінансів Німеччини).
За його словами, мета проекту - обмін досвідом між країнами-членами ЄС та Україною. «Ми намагаємося запропонувати Україні найкращі європейські практики з метою підвищення ефективності митниць, особливо - їх роботи на кордоні», - зазначив посадовець.
Він наголосив, що зміни в ДФС є вкрай актуальними для створення сучасного митного адміністрування та паспортного контролю. Завдяки подібним реформам, діяльність українських митників наближається до європейських стандартів, які в більшості держав світу розглядаються як найкращі.
«Разом ми рухаємося одним шляхом. Це шлях, яким ми створюємо Європу», - підкреслив Райнер Бойсель.

Отримайте відомості про доходи on-lіne

ДФС України запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням цифрового підпису».
За допомогою даного сервісу в режимі реального часу, фізична особа може отримати відомості про свої доходи. Для цього необхідно мати електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної цифрової звітності ДФС», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України.
Для формування запитів необхідно вибрати з переліку доступних звітних документів форми запиту та відповіді:
F1301801 - Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
F1401801 - Відповіді на запит «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Зазначені електронні формати розміщені на веб-порталі Державної фіскальної служби України в Рубриці «Електронна звітність» в розділі «Платникам податків про електронну звітність» в підрозділі «Інформаційно-аналітичне забезпечення» в Реєстрі електронних форм податкових документів.

Чи може контролюючий орган відмовити фізичній особі – підприємцю у реєстрації платником єдиного податку?

Відповідно до п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації фізичної особі - підприємця платником єдиного податку є: невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 даного Кодексу; наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 Кодексу.
У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.

Роман Насіров: Ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері - шлях до стабілізації економіки України

ДФС націлена на подальше спрощення процедури адміністрування і сплати податків, а також на створення максимально комфортних умов для діяльності спільного бізнесу. Це – один із стратегічних напрямів нашої діяльності. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в коментарі виданню «Голос України».
«Ми продовжуємо масштабний процес реформування податкової системи через зменшення навантаження на бізнес, спрощення вимог законодавства в цій сфері і жорсткий курс на детінізацію.
За рік Україні вдалося істотно поліпшити показники у сфері оподаткування. Завдяки активній роботі по двом головним пунктам - зменшенню часу на заповнення необхідних форм і зниженню ставки Єдиного соціального внеску за показником «Сплата податків» в рейтингу Doіng Busіness-2017 Україна зробила стрибок з 107-го на 84-е місце», - зазначив очільник відомства.
На його думку, ефективна реалізація реформ на митниці і в податковій сфері мають і матимуть ще більший вплив на розвиток і стабілізацію економіки країни.
При цьому Роман Насіров підкреслив, що сьогодні ДФС перевиконує плани з надходжень до бюджетів усіх рівнів. «Це означає, що з'являються всі можливості для фактичного збільшення мінімальної заробітної плати громадян, і наш прямий обов'язок - забезпечення стабільності економіки та добробуту українців», - додав він.

Роман Насіров: Збільшення мінімальної заробітної плати сприятиме детінізації економіки

Про необхідність підвищення мінімальної заробітної плати повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
За його словами, сьогодні одна з найважливіших ініціатив Державної фіскальної служби одержала підтримку Кабінету Міністрів України. Уряд планує збільшення мінімальної заробітної плати – до 3200 гривень. Це лише перший крок, наступного року заробітна плата має бути збільшена до 5 000 грн., а потім і до 7500 гривень.
«Збільшення мінімальної заробітної плати - ще один важливий крок на шляху до виведення економіки з тіні, повного знищення такого явища як «зарплата у конвертах». А це, в свою чергу, збільшення надходжень до бюджету», - наголосив очільник ДФС.
Він підкреслив, що на сьогодні фіскальна служба перевиконує плани з надходжень до бюджетів всіх рівнів.
«Це означає, що всі передумови для фактичного збільшення мінімальної заробітної плати є. Наш прямий обов'язок – забезпечити стабільність економіки та добробут громадян», - зазначив Роман Насіров.

У Державній фіскальній службі України проведено навчання для студентів Університету ДФС

Департаментом кадрової політики та роботи з персоналом ДФС організовано проведення лекційних занять для шести груп студентів Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи Університету державної фіскальної служби України.
Проведення виїзних лекцій в апараті ДФС започатковано за погодженням з керівництвом Служби для якісної підготовки студентів Університету та наближення освітнього процесу до потреб ДФС. До проведення занять залучаються провідні фахівці структурних підрозділів ДФС, її територіальних органів, навчальних закладів, що належать до сфери управління ДФС.
Так, лекція на тему: «Принципи формування вітчизняної податкової системи європейського зразка» була спрямована на формування понятійного апарату студентів, зокрема, щодо розуміння суті фінансової політики, яка включає бюджетно-податкову, кредитно-грошову, інвестиційну, страхову, амортизаційну, валютну, митну складові.
У процесі лекції висвітлено різні моделі бюджетно-податкової політики та проаналізовано функції держави в кожній з них, а також розглянуто основні тенденції оподаткування в країнах ЄС. Увагу слухачів акцентовано на проблемних питаннях адаптації податкової системи України до ЄС та окреслено основні напрями її проведення.
Викладачами та студентами Університету було відмічено високий науково-методичний рівень та практичну спрямованість проведеного навчання, а також висловлено побажання щодо проведення таких навчальних заходів на постійній основі.

Мирослав Продан та авто перевізники обговорили перспективи розвитку ринку

Одним з головних завдань Державної фіскальної служби України є захист інтересів національних автомобільних перевізників. Про це заявив в. о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час XVІІ Міжнародної конференції «Міжнародні автомобільні перевезення – проблеми, шляхи їх вирішення і перспективи розвитку».
«На сьогодні ДФС свою діяльність спрямовує, у першу чергу, на спрощення та вдосконалення митних формальностей. Так, вже організовано роботу за принципом «єдиного вікна» під час митного контролю та оформлення товарів, впроваджено в Україні інститут уповноважених економічних операторів», – зазначив Мирослав Продан.
За його словами, спрощенню митних формальностей також сприяє і впровадження спільного митного контролю у пунктах попуску з суміжними країнами, зокрема, по чотири таких пункти з Польщею та Молдовою, а також приєднання України до комп'ютеризованої транзитної системи Європейського Союзу (NCTS).
Крім того, запроваджено обмін інформацією про товари та транспортні засоби, що перетинають кордон, з відповідними державними органами іноземних держав.
Мирослав Продан також нагадав, що між ДФС та Асоціацією міжнародних автомобільних перевізників України підписані додаткові угоди, метою яких є впровадження новітніх інструментів при перевезенні вантажів за процедурою МДП.

Роман Насіров: Створення електронних сервісів – крок в сторону платників податків

Спрощення умов ведення бізнесу – один з основних результатів системної реформи ДФС. На цьому наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
«Серед найбільш успішних ініціатив у проведенні реформи, які були реалізовані, можна виділити запровадження нових електронних сервісів для платників податків. Зокрема, «Електронного кабінету платника» (ЕКП). А це, в свою чергу, - значна економія часу для платників податків, можливість вести документообіг та сплачувати податки он-лайн», - зазначив очільник відомства.
В електронному кабінеті платники зможуть переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді.
«З квітня кількість користувачів «Електронного кабінету платника» збільшилася в 7 разів і наразі складає більше 3,5 млн. осіб», - повідомив Роман Насіров.
«Створення подібних електронних сервісів – це реальний крок в сторону платників податків. Наші зусилля спрямовані на подальше спрощення податкового адміністрування та покращення умов ведення бізнесу», – додав Голова ДФС.

Викрито зловживання посадовців державної компанії, які спільно з постачальниками легалізували 131,7 млн. гривень

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у м. Києві спільно з СБУ викрито факти ймовірного привласнення бюджетних коштів однією з державних компаній.
Як з’ясувалося, зазначене підприємство, яке діє на енергоринку України, за результатами відкритих торгів уклало договір постачання обладнання з одним із публічних акціонерних товариств, зареєстрованим у Кіровоградській області.
Однак, згідно з оформленими документами, постачання вказаного обладнання до ПАТ було здійснено через низку підприємств, у тому числі, пов’язаних, за цінами, які перевищують рівень звичайних цін. Внаслідок цього службовими особами державної компанії та її постачальниками було легалізовано коштів державного бюджету на загальну суму 131,7 млн. гривень. За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості по вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.5 ст.191 КК України.
Здійснюється кримінальне провадження.

В Харкові продавали горілку під вивіскою «Чебуречна»

Громадськість, фахівці фіскальної служби, податкові міліціонери та журналісти провели черговий спільний виїзд з виявлення «наливайок», цього разу, біля автовокзалу на метро «Індустріальна».
Побачивши відеокамери та групу людей, деякі спритники встигли позачиняти свої алкогольні крамниці. Однак в «Чебуречній» діяльність вирішили не припиняти і продовжували реалізовувати громадянам окрім пиріжків ще й оковиту. Комплект 2 по 50 та стакан соку продавали по 22 грн. В той же час, ніяких дозвільних документів та ліцензій в наявності на «точці» не було. У закладі спостерігалася звична картина – невелике приміщення без касового апарату.
Як пояснила продавчиня, вона вирішила пожаліти покупця й налила йому з пляшки, яку придбала для свого племінника. Жіночка стверджувала, що вона знаходиться на робочому місці перший день і хазяїна «точки» навіть в очі не бачила тільки розмовляла по телефону.
В ході обстеження приміщення в морозильній камері, яка за словами реалізатору «не працює та не використовується», було знайдено пляшки з пивом та 10 пляшок горілки. Весь товар конфісковано та відправлено на експертизу, а на продавчиню складено протокол про адмінправопорушення.
Слід зазначити, що співробітниками фіскальної служби області активізовано роботу в напрямку протидії незаконній реалізації підакцизних товарів.
З жовтня для відпрацювання роздрібної мережі Харкова та області створено 10 спільних груп з числа співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Харківській області та працівників податкової міліції ДФС України. Лише за 3 дні спільними групами проведено 257 заходів з відпрацювання роздрібної мережі з реалізації ЛГВ, з незаконного обігу вилучено 302,5 літрів лікеро-горілчаних виробів.

Щодо спростування інформації стосовно причетності ГУ ДФС у Харківській області до реалізації не облікованих алкогольних напоїв

Останнім часом в деяких ЗМІ була оприлюднена інформація, щодо продажу не облікованої лікеро-горілчаної продукції за «сприяння» податківців Харківського регіону.
З приводу зазначеного ГУ ДФС у Харківській області повідомляє наступне.
У зв’язку зі зміною ставок акцизного податку, згідно із Законом України від 24.12.2015 №909-VІІІ (введено в дію з 01.03.2016), марки «старого зразку» підлягають знищенню.
Керівництвом ГУ ДФС у Харківській області у березні поточного року з метою унеможливлення використання таких акцизних марок та посилення контролю за обігом підакцизної продукції було ініційовано проведення інвентаризації марок акцизного податку у сховищі ГУ.
В ході проведення зазначених заходів фахівці управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Харківській області самостійно виявили акцизні марки, які викликали сумнів щодо їх автентичності. У подальшому було встановлено, що ці марки – підроблені. Вони були опечатані, арештовані і не було можливості їх подальшої реалізації.
ГУ ДФС у Харківській області терміново направило зазначену інформацію до Прокуратури Харківської області, підрозділів Національної поліції Харківської області, СБУ у Харківській області, а також надіслано орієнтування на Головні управління інших регіонів, Міжрегіональне головне управління ДФС – Центральний офіс з ОВП, ДФС України з повним переліком акцизних марок, по яких виникає сумнів щодо їх автентичності.
Ще у березні поточного року Прокуратурою Харківської області за результатами отриманої від ГУ ДФС у Харківській області інформації порушено та проводиться досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.199, ч.2 ст.364 КК України.
Слідчі дії по даному кримінальному провадженню тривають.
Керівництвом ГУ ДФС у Харківській області було вжито всіх заходів щодо упередження втрат бюджету.

Подання заявки на акцизні марки та звітності про обіг марок в електронній формі

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що 11.10.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 №683 «Про внесення змін до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів» (далі – Постанова №683).
Постановою №683 внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабміну від 27.12.2010 №1251.
У зв’язку з переходом на електронний документообіг зазначеною Постановою Уряд схвалив подання звітності про обіг марок акцизного податку в електронній формі.
Також продаж марок акцизного податку вітчизняним виробникам алкогольних напоїв і тютюнових виробів буде здійснюватися на підставі документів, поданих лише в електронній формі.
Як повідомляється на Урядовому порталі, реалізація Постанови №683 забезпечить скорочення паперового документообігу підприємствами – виробниками, імпортерами підакцизної продукції та органами ДФС, а також унеможливить безпосередній контакт при наданні заявки-розрахунку на отримання марок акцизного податку та звітів щодо їх використання між посадовими особами суб’єктів господарювання та органів ДФС.

Консультації в Консалтинговому центрі для майбутніх підприємців Харківщини

В черговий раз фахівці фіскальної служби області провели в Консалтинговому центрі при Харківській обласній службі зайнятості консультаційну та роз’яснювальну роботу для громадян – майбутніх підприємців.
Співробітники відділу комунікацій ГУ ДФС у Харківській області надали індивідуальні консультації відвідувачам Консалтингового центру щодо порядку реєстрації фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби, роз’яснили особливості систем оподаткування, які податки підлягають сплаті та терміни їх сплати, порядок надання звітності. Крім того, громадяни отримали вичерпну інформацію з питання нарахування заробітної плати та її оподаткування при використанні праці найманих працівників.
Також податківці розповіли відвідувачам Консалтингового центру про електронні сервіси, які запроваджує для платників Державна фіскальна служба України. Саме завдяки цим сервісам відбувається кваліфіковане надання інформаційних послуг ДФС, двостороння комунікація між Службою та платниками, яка спрямована на формування партнерських відносин та надання однорідних консультацій і роз'яснень платникам.
Такі регулярні консультації майбутніх підприємців забезпечують обізнаність щодо діючого законодавства, сприяють своєчасній сплаті податків до бюджету.

Керівник фіскальної служби Харківщини Микола Рибаков взяв участь у семінарі для платників податків

Семінар за участі фахівців ДФС України для платників податків Харківської та Полтавської областей відбувся за ініціативою ДП «Сервісно-видавничий центр». Теми, які розглядались, актуальні для платників - ПДВ, податок на прибуток підприємств, ПДФО, єдиний податок. Тож участь у такому заході, ще й з інформацією з першоджерел, взяло багато бухгалтерів та керівників підприємств двох сусідніх областей.
«Питання проведення роз`яснювальної роботи з платниками податків, одне із пріоритетних у діяльності органів ДФС. Адже обізнаний платник, це, передусім, сумлінний платник податків», - відзначив, відкриваючи семінар, начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков.
Головний податківець регіону підкреслює, що реформування фіскальної служби та зміни в податковому законодавстві, необхідні для спрощення умов ведення бізнесу та забезпечення в майбутньому економічного зростання. Тож задача фіскальних органів, як можна якісніше та оперативніше донести до платників податків усю нову та необхідну для них інформацію. І такі роз’яснювальні заходи та зустрічі з платниками проводитимуться на постійній основі.

ГУ ДФС у Харківській області направлено листа до Нацполіції з вимогою спростувати інформацію у ЗМІ

Головне управління ДФС у Харківській області, розглянувши інформацію, яка була висвітлена у засобах масової інформації та на сайті Національної поліції, стосовно наявних даних у Нацполіції про "причетність" працівників фіскальної служби Харківської області до "сприяння" посадовим особам горілчаного заводу Харківщини у реалізації злочинних схем продажу не облікованої лікеро-горілчаної продукції, підготувала та направила лист до Національної поліції України та ГУ НП в Дніпропетровській області з вимогою спростувати зазначену інформацію.

Митниками виявлено «конопляне» екологічне взуття

На які тільки хитрощі та вигадки не йдуть деякі громадяни, аби перевезти заборонені речі. І схованки вигадують чудернацькі. Один такий «винахідник» не додумався до нічого кращого, ніж сховати «коноплю» в устілки черевиків та представити це, як екологічне взуття.
Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» митниками у громадянина України, який прямував автобусом «Дзержинськ-Москва», було виявлено 20 грамів «коноплі».
При проведенні усного декларування молодик заявив, що не переміщує будь-які заборонені предмети. Але ж службовий собака митників Любомир неодноразово спрацьовував на взуття чоловіка, після огляду якого під устілками черевиків й була виявлена схованка.
Відносно «винахідника» складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення вилучені.

Більше тисячі письмових звернень надійшло до фіскальної служби Харківщини від громадян

Як повідомили в Головному управлінні податкового відомства, протягом 9 місяців цього року до органів ДФС у Харківській області надійшло 1344 письмових звернення громадян.
Фахівці розповідають, що у своїх листах громадяни підіймають різні питання - і з приводу роз’яснення податкового законодавства, і з пропозиціями, трапляються і скарги. Також у службі підкреслюють, що побільшало випадків, коли небайдужі громадяни інформують про факти ухилення від сплати податків. Так, з початку року таких звернень надійшло 334, тобто майже 25% від загальної кількості. До зрівняння, за аналогічний період минулого року громадяни інформували щодо правопорушень 236 разів.
У фіскальній службі відзначають, що усі письмові звернення, які надходять, розглядаються у чітко визначені законом терміни. Факти перевіряються відповідними підрозділами. За результатами перевірки заявнику обов’язково надається вичерпна та ґрунтовна інформація. Окрім того, у податковому відомстві повідомили, що громадяни мають змогу звернутися не тільки у письмовому вигляді. Вони можуть записатися на прийом до посадових осіб як в інспекції, так і в Головному управлінні служби та поспілкуватися з керівництвом, як то кажуть он-лайн, у режимі реального часу.

Особливості заповнення графи 28 митної декларації

Державна фіскальна служба листом від 29.09.2016 р. №32089/7/99-99-18-02-02-17 надала роз’яснення щодо заповнення митної декларації при декларуванні товарів, що переміщуються для забезпечення реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються за рахунок фінансових ресурсів міжнародних фінансових організацій, які залучаються як позика чи кредит державою або під державні гарантії та передбачають розрахунки за поставлений товар з окремих рахунків в комерційних банках, відкритих Міністерством фінансів України.
Відповідно до глави 2 розділу ІІ Порядку заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 р. №651, графа 28 митної декларації заповнюється у разі здійснення грошових розрахунків за товар, у якій відповідно до умов зовнішньоекономічного договору (контракту) окремими рядками наводяться відомості про уповноважені банки особи, яка здійснює розрахунки за зовнішньоекономічним договором (контрактом)/
Враховуючи специфіку розрахунків за товари, що ввозяться в рамках реалізації вищезазначених проектів, у графі 28 митної декларації можуть у встановленому порядку зазначатись відомості про уповноважений банк, в якому Міністерством фінансів України відкрито окремі спеціальні рахунки на користь бенефіціара відповідного проекту.

Для ремонту РРО – 7 днів

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) на період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.
Пунктом 2 ст. 14 Закону передбачено, що при виході з ладу РРО центри сервісного обслуговування зобов’язані забезпечувати відновлення його роботи протягом 7 робочих днів.
У разі незабезпечення центром сервісного обслуговування гарантійного ремонту РРО не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний РРО (п. 4 ст. 14 Закону).

При несвоєчасній сплаті призначається камеральна перевірка

Відповідно до п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених ПКУ, а фактичні перевірки – ПКУ та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Під час перевірки з’ясовуються, зокрема питання щодо своєчасності подання платником податків податкової декларації (розрахунку), своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету належних сум податків (зборів) до бюджету.
За результатами камеральної перевірки при встановленні порушення складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків. За результатами розгляду матеріалів перевірки у терміни та порядку, встановлені п. 86.8 ст. 86 ПКУ, приймаються відповідні податкові повідомлення-рішення.
Таким чином, при несвоєчасній сплаті (перерахуванні) суб’єктом господарювання до бюджету належних сум податків (зборів), контролюючим органом проводиться камеральна перевірка та за її результатами складається акт у двох примірниках, який після реєстрації його у контролюючому органі вручається (надсилається) для підписання платнику податків протягом трьох робочих днів.

Уряд затвердив зміни до Податкового кодексу

Кабінет міністрів України в межах фіналізації проекту держбюджету на 2017 рік затвердив зміни до Податкового кодексу, що дають змогу істотно спростити адміністрування податків. Відповідне рішення було прийнято в ході засідання уряду.
Представляючи це рішення, міністр фінансів України Олександр Данилюк зазначив, що зміни сформульовано у пакеті законопроектів, які передаються до парламенту для подальшого обговорення.
З його слів, зміни стосуються адміністрування податків і спрощення податкових процедур для бізнесу.
Раніше прем’єр-міністр Володимир Гройсман зазначив, що підготовлені урядом зміни до Податкового кодексу узгоджено також Національною радою реформ при президентові України. Їх прийняття дасть змогу впровадити в нашій країні принципи ефективної антикорупційної політики в сфері адміністрування податків.
Також Володимир Гройсман наголошував, що ключовою умовою розвитку бізнесу в Україні має стати зміна системи адміністрування податків і цілковите усунення будь-якого регуляторного тиску на підприємства. На думку прем’єра, бізнес «не може в неволі, під тиском контролюючих структур, виробляти національний продукт і розвиватися».
Прем’єр-міністр нагадав, що в цьому контексті влада вже створила кілька інструментів, зокрема, Офіс залучення та підтримки інвестицій і Національний комітет промислового розвитку.

Щоб зменшити тиск на бізнес, уряд має намір створити єдиний казначейський рахунок для сплати податків.

Міністр фінансів України Олександр Данилюк під час брифінгу, що відбувся сьогодні, повідомив про ініціативу створити єдиний рахунок сплати податків. Очільник фінансового блоку розповів про те, що відповідним законопроектом передбачено, що такий механізм запрацює з наступного року. На думку міністра, реформа адміністрування податків зменшить тиск на бізнес. «За рахунок повноцінного запуску електронних сервісів збільшиться прозорість фінансування», - резюмував Олександр Данилюк.

Україна піднялася в рейтингу Doіng Busіness-2017 і посіла 80 місце

Завдяки реформуванню фіскальної служби Україна піднялася в рейтингу Doіng Busіness-2017 і посіла 80 місце серед 190 країн світу.
За останній рік Україні вдалося покращити показники по декільком напрямам, серед яких першочергове значення має сфера оподаткування. По показнику «Сплата податків» Україна перемістилася з 107-го на 84-е місце. Зміни відбулися завдяки активній роботі по двом головним пунктам — зменшенню часу на заповнення необхідних форм та зниженню ставки Єдиного соціального внеску. ДФС націлена на подальше спрощення процедур адміністрування та сплати податків і створення комфортних умов для легального бізнесу. Це — один із стратегічних напрямків нашої діяльності.
Серед найбільш успішних ініціатив, які були реалізовані та значно гармонізували податкове законодавства, можна виділити:
гармонізацію податкового та бухгалтерського обліку;
електронне адміністрування ПДВ;
запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального;
спрощення форм податкової звітності;
вдосконалення заходів податкового контролю;
спрощення реєстрації платниками податків;
запровадження нових електронних сервісів для платників податків.
Ефективна реалізація реформи ДФС матиме значний вплив на розвиток та стабілізацію економіки країни.
Через фіскальні механізми відбувається найбільш ефективне регулювання та гармонізація інтересів держави і бізнесу. Протягом останнього часу в Україні триває масштабний процес реформування податкової системи, завданнями якого є зменшення податкового навантаження на бізнес, детінізація та спрощення податкового законодавства. Крім того, податкова реформа є однією з умов продовження співпраці з МВФ, що відіграє важливу роль у забезпеченні макроекономічної та фінансової стабільності в Україні.

Повідомлення про прийняття на роботу

ДФС України роз’яснено, що порядок повідомлення ДФС та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 413 (далі - постанова № 413).
Відповідно до постанови № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДВС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до постанови № 413 до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
Зазначено, що підприємство не подає повідомлення про прийняття на роботу працівника, який без звільнення від своєї основної роботи виконує на тому ж підприємстві поряд зі своєю основною роботою додаткову роботу за іншою професією (посадою). (Лист від 18.10.2016 р. № 22502/6/99-99-13-02-03-15)

Постачання імпортованих товарів

ДФС України зазначено, що для операцій платника податку з постачання на митній території України товарів, раніше ввезених таким платником на митну територію України, база оподаткування визначається за загальним правилом — виходячи з їх договірної вартості але не нижче ціни придбання, без урахування величини митної вартості. (Лист від 18.10.2016 р. № 22481/6/99-95-42-01-15)

Прощення боргу

ДФС України повідомлено, що з метою оподаткування доходи, отримані платником податку у вигляді основної суми боргу (кредиту), прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, та суми прощеної (анульованої) кредитором у розмірі різниці, розрахованої відповідно до п. 8 підрозділу 1 розділу XX Податкового кодексу, слід розглядати окремо.
Зазначено, що оскільки кредитором (банком) у 2015 р. було здійснено анулювання (прощення) основної суми боргу (кредиту), а не суми у розмірі різниці, розрахованої кредитором відповідно до п. 8 підрозділу 1 розділу XX Податкового кодексу, то з метою оподаткування сума такого анульованого боргу вважається додатковим благом та включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу з урахуванням норм пп. «д» пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу. (Лист від 18.10.2016 р. № 10940/Ч/99-99-13-02-03-14)

Майбутнє спрощеної системи оподаткування

Спрощена система оподаткування має залишитися в рамках податкової реформи, заявив Президент України Петро Порошенко в ході засідання Національної ради реформ
«Дуже важливо, щоб ми зберегли спрощену систему оподаткування. Це наша спільна позиція», — заявив Петро Порошенко. Він також зазначив, що завдання української влади полягає у підвищенні прозорості, соціального захисту та гарантіях перспективи для ведення бізнесу в Україні.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що проект податкової реформи винесено на обговорення Нацради. Зазначимо, на початку жовтня прем’єр-міністр України Володимир Гройсман заявляв, що зміна Податкового кодексу буде сприяти більш швидкому економічному зростанню, розвитку бізнесу та детінізації економіки.

ЄС підтримає українського виробника

Квоти на експорт української продукції до країн Євросоюзу будуть збільшені.
Про це заявив Президент України Петро Порошенко. «Це перший, підкреслюю, односторонній крок з боку Європейського Союзу на підтримку України», — констатував Глава держави. Президент завірив, що переговори щодо товарних груп будуть продовжені. Зі слів Петра Порошенка, зараз очікується прогрес у питанні макрофінансової допомоги в розмірі 600 млн. євро, яку Україна має одержати за рішенням ЄС.
Крім того, Порошенко поінформував про домовленість щодо розширення співробітництва з Норвегією. Для України є пріоритетом двостороння торговельно-економічна та інвестиційна співпраця із Королівством Норвегія — одним із основних торговельних партнерів України серед скандинавських країн.
Нагадаємо, у рамках підготовки до першої зустрічі Двосторонньої комісії з питань торгівлі, бізнесу та економічної співпраці буде опрацьовано проект угоди між митними органами обох держав щодо обміну інформацією, дорожню карту з удосконалення митного оформлення товарів, а також напрями співпраці у рибній галузі.

Додаткові квоти на сільгосппродукцію

Українська сільськогосподарська продукція конкурентоздатна на ринку Європейського союзу, тому Європа ставить максимум бар’єрів, щоб її туди не пустити, заявив міністр аграрної політики та продовольства Тарас Кутовий.
Зі слів міністра, курятина та яйця з України нижчі за собівартістю, але нічим не поступаються за якістю європейським.
«Тому Європа і закриває свої ринки. Там, де можна ці ринки посунути, нам це вдається», — зазначив міністр.
Як повідомлялося, питання щодо збільшення квот на аграрну продукцію, яка поставляється на ринок ЄС, активно обговорювалося міністром під час щорічного аграрного діалогу Україна – ЄС 22-23 червня у Брюсселі та мало продовження у технічному опрацюванні сторонами. Наприкінці вересня Європейський Союз пішов на перший крок збільшення квот для сільськогосподарських виробників України. Про це, зокрема, заявила Європейський комісар з питань торгівлі Сесілія Мальмстрьом. Згідно з прийнятим рішенням українські виробники сільськогосподарських товарів отримають додаткові квоти на кукурудзу, пшеницю, мед, крупи, оброблені томати, всього на $195 950 000.
Просмотров: 393 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024