Купянский городской портал! Суббота, 20.04.2024, 01:08
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Сентябрь » 7 » НОВИНИ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ_06.09.2016 р.
12:45
НОВИНИ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ_06.09.2016 р.
Роман Насіров: За місяць за зниженими ставками акцизу розмитнено більше 1300 автомобілів

Після зниження ставки акцизного збору на вживані автомобілі було розмитнено більше 1300 імпортних авто. Про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

«З моменту набуття чинності закону України №3251 про тимчасове зниження ставки акцизу на вживані автомобілі процедуру розмитнення за новими правилами вже пройшли 1315 вживаних авто. Найбільше оформлень авто за зниженими ставками відбулося на митницях західних областей. Зокрема, з 1 серпня Львівська митниця оформила 199 таких автомобілів, Івано-Франківська – 161, Волинська – 118», - зазначив Роман Насіров.

Нагадаємо, відповідно до Закону №1389, тимчасово до 31 грудня 2018 року встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувалися. На такі авто під час їх митного оформлення у графі 36 митної декларації зазначається код пільги з оподаткування товару акцизним податком «172».

Євген Бамбізов: Реорганізація Офісу великих платників на фінальній стадії

Закінчується процес реорганізації Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, спрямований на покращення адміністрування податків та надання нових сервісів. Про це повідомив очільник Офісу Євген Бамбізов.
«Мета реформи – це посилення потенціалу з податкового адміністрування в Офісі великих платників, поліпшення і розширення опцій електронних послуг, раціоналізація організаційної структури Офісу», - підкреслив Євген Бамбізов.
За його словами, на фінальній стадії приєднання регіональних Спеціалізованих державних податкових інспекцій до єдиної юридичної особи - Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби. Завдяки цьому буде створено єдиний центр прийняття управлінських рішень і контролю та надано можливість платникам обирати зручне місце обслуговування протягом року.
«Приєднання до єдиної юрособи також забезпечить отримання адміністративних послуг великими платниками в кожному територіальному підрозділі Офісу та скорочення процедури адміністративного оскарження. Крім того, буде оптимізовано організаційну структуру Офісу великих платників з відповідним скороченням штатної чисельності», - підкреслив Євген Бамбізов.

Внесок Харківщини до бюджетів усіх рівнів за вісім місяців - майже 19 млрд. грн. податків та зборів

Це на 6,9 млрд. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 158,3 %.
В той же час, у серпні до бюджетів усіх рівнів зібрано 2,8 млрд. грн. платежів, що на 1,3 млрд. грн. більше ніж за аналогічний період минулого року. Темп росту збору платежів до минулого року склав 188,6 %.
При цьому, до Державного бюджету за січень-серпень мобілізовано 13,2 млрд.грн., що на 5,0 млрд. грн. або в 1,6 рази більше ніж за відповідний період минулого року. За серпень до Держбюджету зібрано 1,9 млрд.грн., що на 1,0 млрд. грн. більше ніж за серпень 2015 року.
Значну увагу в фіскальній службі області приділяють наповненню місцевих бюджетів, кошти з яких направляються на розвиток міста і області та забезпечення благополуччя мешканців Слобожанщини.
Тож місцевий бюджет протягом січня-серпня 2016 року поповнився на 5,6 млрд. грн., що на 50,2% або майже на 2 млрд. грн. більше минулорічного показника. При цьому, за серпень поточного року до місцевого бюджету надійшло 858,1 млн. грн., що на 294,1 млн. грн. більше ніж у серпні 2015 року.
«Ми забезпечуємо для платників Харківщини усі умови для їх обслуговування. Більшість наших платників сумлінні, з активною громадською позицією, розуміють, що бюджету потрібні кошти, тож наша задача зробити так, щоб процес сплати податків для такого платника був зручним, якісним та комфортним», - відзначає начальник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков.

Очільник фіскальної служби регіону Микола Рибаков узяв участь в урочистостях з нагоди Дня підприємця України

Святковий прийом з нагоди відзначення в Україні Дня підприємця відбувся сьогодні в Харківській міській раді. Найкращі представники малого та середнього бізнесу регіону зібралися, щоб відзначити свято, почути теплі слова подяки за вагомий внесок у розвиток країни та Харківщини, наповнення бюджетів усіх рівнів та активну громадську позицію.
Привітав підприємців від імені усієї фіскальної служби Харківської області і її керівник Микола Рибаков. Зокрема, у своєму поздоровленні посадовець відзначив неабияку відповідальність людей, що розпочали власну справу, які активно розбудовують приватний сектор економіки, створюють додаткові робочі місця, реалізують нові бізнес-проекти та розвивають нашу країну. Також начальник ГУ ДФС області запевнив присутніх представників бізнесу, що Державна фіскальна служба України та, зокрема, Харківської області, буде і надалі створювати усі умови для успішного розвитку бізнесу та якісного обслуговування платників податків.

На Харківщині податкова міліція виявила нелегальних пивоварів

Працівники слідчо-оперативних підрозділів податкової міліції Харківщини в рамках операції «Акциз-2016» припинили діяльність чергового цеху з незаконного виготовлення підакцизних товарів. На цей раз на території області поза законом працювали пивовари.
Про це повідомляє начальник оперативного управління ГУ ДФС у Харківській області Сергій Марєхін.
Одне з підприємств Харківської області протягом чотирьох місяців здійснювало масове виготовлення пива, яке в подальшому реалізовувалося через мережу пивних магазинів.
«В ході досудового розслідування встановлено, що в період березня-червня посадові особи зазначеного підприємства реалізовували пиво без наявності ліцензії на право здійснення виробництва та реалізації алкогольних напоїв, чим порушили абзац 5 ч. 2 ст.17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», - розповідає Сергій Марєхін, - встановлено, що орієнтовна вартість незаконно реалізованого пива становить понад 1,1 млн. грн.».

Викрито «схему» експорту зернових та олійних культур в офшорні країни

Співробітниками податкової міліції Центрального офісу розслідується кримінальне провадження, зареєстроване за ст. ст. 205 і 212 КК України щодо ухилення від сплати податків.
Під час розслідування викрито групу осіб, які зареєстрували на підставних осіб 15 суб’єктів господарської діяльності, що входили до складу конвертаційно-транзитної групи.
Використовуючи підконтрольні підприємства вказані особи здійснювали документальне оформлення операцій з придбання зернових та олійних культур за завищеними цінами. Окрім того, за допомогою підприємств-нерезидентів оформлювались експортні операції до офшорних країн та країн з пільговим оподаткуванням, за рахунок чого підприємства реального сектору економіки збільшували та отримували незаконне бюджетне відшкодування.
Протягом 2015-2016 років фігуранти справи оформили «експортних операцій» на суму понад 700 млн. гривень.

С початку поточного року Салтівською ОДПІ зібрано понад 467 млн. грн. платежів

Платниками податків Салтівської ОДПІ у січні – серпні поточного року забезпечено надходження в бюджети усіх рівнів 467,4 мільйони гривень.
Про це проінформувала начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна.
Із загальної суми сплачених податків 165,156 млн. грн. надійшло до загального фонду державного бюджету. Рівень минулого року перевищено на 64,5 мільйонів гривень, або на 64 відсотки. Прогнозований показник надходжень цього року виконано на 106,1 відсотки.
Такого результату вдалося досягти за рахунок надходження основних бюджетоформуючих платежів. Так, протягом цього часу державна скарбниця отримала від платників регіонів 7,9 млн. грн. податку на прибуток підприємств; 59,5 млн. грн. податку на додану вартість; 57,2 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб; 15,2 млн. грн. військового збору та 17,8 млн. грн. рентної плати за користування надрами.
Місцевий бюджет з початку року поповнено на 302,25 мільйонів гривень, це на 103,7 млн. грн. більше фактичних надходжень січня – серпня 2015 року. Доведене завдання виконано на 125,8 відсотків.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку 2016 року зібрано 160 117 тис. грн.

Понад 10,5 мільйонів плати за землю надійшло до місцевої скарбниці міста Куп’янськ

Сума надходжень до місцевого бюджету, яка надійшла від землекористувачів та власників землі, склала 10,57 млн. грн., перевищення минулорічного показника надходжень склали 5,44 мільйони гривень.
«Плата за землю відіграє важливу роль у фінансуванні бюджетної сфери міста. За вісім місяців поточного року, юридичні особи сплатили 8,42 млн. грн. податку, що на 4,7 млн. грн. більше ніж торік. Надходження від фізичних осіб, в цьому році збільшились майже на 725 тис. грн., та склали 2,15 млн. грн.» - повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Інна Богатирьова.

З початку року до місцевих бюджетів Куп'янського району надійшло понад 14 млн. гривень податку на доходи з фізичних осіб

Протягом січня-серпня поточного року надходження до місцевих бюджетів Куп’янщини податку на доходи з фізичних осіб становили 14,16 млн. грн. Про це зазначила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
«При цьому у серпні до місцевих бюджетів сплачено 3,4 млн. грн, що на 1,75 млн. грн. більше від фактичних надходжень у серпні 2015 року», - підкреслила Інна Вікторівна.

Місцеві громади Вовчанщини додатково отримали понад 15 мільйонів гривень податкових платежів

Як повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ – начальник Вовчанського відділення Людмила Воловик, за підсумками січня-серпня 2016 року платниками податків до місцевих бюджетів Вовчанського району спрямовано 69,35 мільйонів гривень податків та зборів. Обсяги податкових надходжень зросли до відповідного періоду минулого року на 153 відсотки, що в абсолютній величині становить 23,985 мільйонів гривень більше проти торішнього показника.
Виконання індикативних показників забезпечено на рівні 128 відсотків, таким чином місцеві бюджети отримали додаткове фінансування у розмірі 15,21 мільйонів гривень.
Основним фінансовим сегментом доходів місцевих скарбниць Вовчанщини є податок на доходи фізичних осіб, якого надійшло понад 35,4 млн. гривень. Наступною складовою наповнення бюджетів територіальних громад стала плата за землю, надходження якої склала 13,45 мільйонів гривень. На третьому місці по надходженню до місцевих бюджетів став єдиний податок – за вісім місяців надходження склали 10,7 млн. грн., показник якого в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшився більше ніж на 4 млн. гривень.

Платники Великобурлуцького району спрямували на соціальні більше ніж 20 млн. грн. єдиного соціального внеску

За підсумками січня-серпня 2016 року роботодавцями району сплачено 20,7 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Слід зауважити, що при тому, що ставка внеску з початку року була зменшена майже вдвічі – з 41 до 22 відсотків, надходження його у звітному періоді перебільшили заплановані показники на 1,88 млн. грн. Водночас із цим відбулося підвищення мінімальної заробітної плати, яка, нагадаємо, наразі складає 1450 гривень на місяць, а з 1 грудня становитиме 1600 гривень.
Основною метою такого істотного зниження навантаження на фонд оплати праці є детінізація бізнесу, передусім малого та середнього, легалізація трудових відносин, а відтак і підвищення зарплати найманим працівникам. А це, в свою чергу, має забезпечити надходження до бюджетів та соціальних фондів.

Платники земельного податку Дворічанського району у поточному році сплатили до місцевого бюджету понад 6,6 млн. грн

Плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. Так за вісім місяців поточного року до місцевих бюджетів громад Дворічанського району надійшло 6 613,0 тис. грн., що на 1 833,4 тис. грн. більше ніж за відповідний період 2015 року. Планові показники перевиконано на 18,3%, в результаті чого додатково надійшло понад 1 млн. гривень.
Нагадуємо, що ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території, встановлюють органи місцевого самоврядування.
Облік фізичних осіб-платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня. Сплатити суму цього податку фізичні особи мають протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Термін вручення повідомлень-рішень фізичним особам до 1 липня поточного року. Останній термін сплати плати за землю фізичними особами – 29 серпня.

Платники Шевченківщини з початку року сплатили більш ніж 7 млн. грн єдиного податку

Єдиний податок від малого та середнього підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво зростають та поповнюють бюджети місцевих громад.
На початок вересня цього року на спрощеній системі оподаткування перебуває 374 платників податків. З них 326 осіб – це фізичні особи-підприємці, з яких 47 – платники першої групи, 218 осіб – другої групи та 61 фізичних осіб-підприємців – платники третьої групи. Також, на єдиному податку в Шевченківському районі перебуває 48 юридичних осіб.
За словами начальника управління податків і зборів з фізичних Салтівської ОДПІ Оксани Реді, місцеві бюджети Шевченківщини з початку року поповнились 7,044 млн. грн єдиного податку, з яких від фізосіб – підприємців надійшло 3,3 млн. грн., що вдвічі більше очікуваних показників.

Податковий календар на першу декаду вересня 2016 року

8 вересня 2016 року
Останній день сплати
податку на прибуток підприємств виробниками сільськогосподарської продукції за період з 01.07.2015 р. по 30.06.2016 р.
9 вересня 2016 року
Останній день подання
звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту (форма № 1-РС) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв (форма № 2-РС) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів (форма № 3-РС) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі (форма № 1-ОА) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі (форма № 1-ОТ) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у роздрібній мережі (форма № 1-РА) за серпень 2016 року;
звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у роздрібній мережі (форма № 1-РТ) за серпень 2016 року.

Коли можна перейти на єдиний податок

Управління податків і зборів з фізичних осіб Салтівської ОДПІ нагадує, що суб’єкт господарювання, який є платником інших податків може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до фіскального органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.
Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст.291 Податкового кодексу, щодо кількості найманих осіб, обсягу доходу та здійснення певних видів діяльності.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
«Дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви», - наголошує начальник управління Оксана Редя.

Принцип мовчазної згоди діє

ГУ ДФС у Харківській області нагадує про норми Закону України від 21.04.2015 року № 344-VIII «Про внесення змін до статті 69 Податкового кодексу України щодо спрощення умов ведення бізнесу» (Стаття 69. «Вимоги до відкриття та закриття рахунків платників податків у банках та других фінансових установах»).
Цей Закон спрощує порядок взяття рахунків платників податків на облік контролюючими органами, у зв'язку з введенням принципу мовчазної згоди у сфері оподаткування. Це, в свою чергу, значно спрощує ведення бізнесу для тисяч підприємців, а також поліпшує позиції України в рейтингу Doing Business-2016 за індикатором «Реєстрація підприємств».
Під принципом мовчазної згоди розуміється придбання платником податку права на провадження певних дій без отримання згоди контролюючого органу за умови, що контролюючий орган у встановлений Податковим Кодексом України строк не направив повідомлення про відмову у вчиненні дій, зокрема, у щодо прийняття рахунку на облік.

На Харківській митниці про нагальні питання роботи за принципом «єдиного вікна»

Керівництвом Харківської митниці ДФС на чолі з виконуючим обов’язки начальника митниці Андрієм Танцеровим були проведені робочі зустрічі з представниками суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, декларантами, митними агентами та представниками державних контролюючих органів в Харківській області. Метою цих зустрічей було обговорення питань практичного застосування постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2016 № 364 та проблемних питань, які виникають під час роботи за принципом «єдиного вікна».
Дана система почала роботу з 1 серпня поточного року та застосовується під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю.
Керівник митниці зупинився на особливостях функціонування та обміну інформацією між митницею, державними контролюючими органами та декларантами, що введені зазначеною постановою, порівняно із загальною процедурою, визначеною статтею 319 Митного кодексу України.

Мешканці Харківщини сплатили 4,0 мільярда гривень податку на доходи фізичних осіб

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, з початку 2016 року до Зведеного бюджету надійшло 4,0 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб. Це на 1,4 млрд. грн. більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.
Так, за 8 місяців місцеві бюджети отримали майже 3,0 млрд. грн. цього податку. До державного бюджету надходження склали 1,0 млрд. грн.
У фіскальному відомстві відзначають, що податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевих бюджетів, його питома вага в загальних надходженнях становить 53,3 %.
На другому місті з наповнення місцевих бюджетів області є єдиний податок. Так, протягом восьми місяців цього року від суб’єктів господарювання Харківщини надійшло 950,8 млн. грн. єдиного податку, що на 338,7 млн.грн. більше минулорічних надходжень.
Ще одним важливим джерелом доходів місцевих громад Харківщини є плата за землю. З початку року власники землі та землекористувачі сплатили її у розмірі 830,2 млн. грн., що на 48,4 % більше обсягу надходжень січня – серпня 2015 року.

В Уряді визначили, як українці працюватимуть у 2017 році

Як зазначено в листі Мінсоцполітики України від 05.08.2016 р. №11535/0/14-16/13, тривалих вакацій не буде, але й відпрацьовувати їх потім по суботах також не доведеться.
Відповідно до ст. 73 КЗпП України у 2017 р. на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводиться у такі святкові і неробочі дні:
1 січня — Новий рік;
7 січня — Різдво Христове;
8 березня — Міжнародний жіночий день;
16 квітня — Пасха (Великдень);
1 і 2 травня — День міжнародної солідарності трудящих;
9 травня — День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (День Перемоги);
4 червня — Трійця;
28 червня — День Конституції України;
24 серпня — День Незалежності України;
14 жовтня — День захисника України.
Згідно з частиною третьою ст. 67 КЗпП України у випадку, коли святковий або неробочий день (ст. 73 КЗпП України) збігається з вихідним днем, вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого. Тому за графіком п’ятиденного робочого тижня з вихідними днями у суботу та неділю у 2017 р. вихідний день у неділю 1 січня має бути перенесений на понеділок 2 січня, вихідний день у суботу 7 січня — на понеділок 9 січня, вихідний день у неділю 16 квітня — на понеділок 17 квітня, вихідний день у неділю 4 червня — на понеділок 5 червня, вихідний день у суботу 14 жовтня — на понеділок 16 жовтня.

ДФС запускає мобільні групи

Про це повідомив керівник відомства Роман Насіров.
«Сьогодні ми даємо старт роботі 20 мобільних груп — це черговий крок у реформуванні митниці. Мета створення мобільних груп — посилення боротьби з контрабандою та корупцією на митниці, підвищення ефективності митного контролю товарів та боротьби з митними правопорушеннями», — зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.
Основою роботи мобільних груп стануть звіти спеціальної аналітичної групи Міжвідомчого центру. Робота аналітичного центру та мобільних груп буде цілодобовою. Міжвідомчий цільовий центр був створений ще два тижні тому.
До складу Міжвідомчого цільового центру та мобільних груп увійшли представники Державної фіскальної служби, Державної прикордонної служби та Національної поліції. До кожної мобільної групи увійдуть по два представники ДФС. Мобільні групи будуть діяти у цілодобовому режимі по всій території України.
На Міжвідомчий центр та мобільні групи покладено такі завдання, як попередження та виявлення фактів порушення митного законодавства, узагальнення, обробка та аналіз оперативної й аналітичної інформації щодо можливих фактів порушення митного законодавства, боротьба з корупцією.
Аналітична група у складі Центру буде проводити аналітико-пошукову роботу з метою виявлення ризикових операцій в зоні діяльності митниць, а мобільні групи будуть діяти в цілодобовому режимі по всій території України і виїжджати по орієнтуваннях.
«Впевнений, мобільні групи стануть ефективним засобом у боротьбі з контрабандою та корупційними проявами на митницях», — додав Голова ДФС.

Прогнози від ДФС

Голова ДФС України Роман Насіров спрогнозував обсяги надходжень податків і зборів у 2017 році на суму 640-650 млрд грн.
«Зростання сплати податків і зборів буде обов’язково, – запевнив журналістів очільник відомства, зауваживши, що обговорював з Мінфіном дохідну частину держбюджету 2017 року, переважна частина якої забезпечується ДФС.
За минулий рік ДФС України забезпечила надходження до бюджету близько 590 млрд грн.

Співробітниками внутрішньої безпеки ДФС припинено злочинні дії з боку керівників ГУ ДФС у Київській області

Співробітниками Головного управління внутрішньої безпеки та управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області спільно з Генеральною прокуратурою України та ГУ БКОЗ СБУ викрито службових осіб ГУ ДФС у Київській області, які, обіймаючи керівні посади, систематично здійснювали здирництво, побори для власного збагачення від суб’єктів господарювання, що порушували податкове законодавство, а також прикривали діяльність конвертаційного центру. У ході досудового розслідування у кримінальному провадженні за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України (зловживання владою або службовим становищем), встановлено, що вказані посадові особи системно отримують неправомірну вигоду в особливо великих розмірах від представників суб’єктів реального сектору економіки, а також від осіб, які реалізовують протиправні схеми, спрямовані на отримання надприбутків із використанням суб’єктів господарювання з ознаками фіктивності.
29.08.2016 року проведено обшуки в робочих кабінетах керівництва ГУ ДФС у Київській області, керівників підпорядкованих податкових інспекцій, а також за місцями реєстрації та проживання цих посадових осіб.
За їх результатами вилучено готівку на загальну суму понад 4,5 мільйонів гривень (68 000 доларів США, 100 252 євро, 1000 000 грн., 855 фунтів стерлінгів).

«Тіньові» зарплати своїм працівникам виплачують 60,6% перевірених підприємців

Про це повідомив директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Павло Дроняк.
За його словами, найпоширенішими порушеннями залишаються «тіньові» зарплати та використання необлікованої праці робітників.
«Несумлінні роботодавці завдають шкоди не лише бюджету, оскільки не сплачують відповідні податки та єдиний внесок, а, у першу чергу, самим працівникам, позбавляючи їх права на соціальний захист та достойну пенсію. За результатами перевірок до бюджетів донараховано близько 272 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, 61 млн. грн. єдиного внеску та понад 6 млн. грн. військового збору», – зазначив Павло Дроняк.
Посадовець також розповів, що завдяки вжитим заходам протягом січня-липня поточного року співробітниками ДФС було виявлено понад 92 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася без укладання трудових угод. До бюджетів сплачено понад 28 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та понад 31 млн. грн. єдиного внеску.
Крім того, виявлено понад 32 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без офіційної реєстрації. Вони сплатили до бюджету близько 15 млн. грн. податків.

Порушники податкового законодавства сплатили до бюджету майже 2 млн грн штрафів

Протягом січня-липня поточного року підрозділи податкового та митного аудиту Головного управління ДФС у Тернопільській області провели 80 перевірок з питань дотримання вимог валютного законодавства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності.
Основним порушенням, яке виявили в ході перевірок суб’єктів ЗЕД було недотримання встановлених термінів розрахунків при проведенні експортно-імпортних операцій.
Так, за наслідками перевірок впродовж семи місяців 2016 року донараховано 1977,1 тис. гривень пені за недотримання термінів розрахунків у сфері ЗЕД та штрафних санкцій за порушення валютного законодавства. Впродовж вказаного періоду до Зведеного бюджету України стягнуто 822,8 тисяч гривень, з них у липні - понад 247 тис. грн штрафів.
Станом на перше серпня цього року сума простроченої дебіторської заборгованості по операціях у сфері зовнішньоекономічної діяльності рахується по двадцяти двох суб’єктах господарювання на загальну суму понад 1,5 мільйони дол. США.

Викрито службових осіб фіскальних органів – учасників схеми ухилення від сплати податків

Співробітниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Київській області встановлено злочинну схему ухилення від сплати податків за сприянням службових осіб фіскальних органів.
Так, протягом липня 2016 року зловмисники, шляхом підробки реєстраційних документів та печаток одного з реально діючих підприємств м. Києва за сприянням службових осіб реєстраційних та фіскальних органів Київської області, незаконно здійснили коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Своїми діями вони завдали шкоди державному бюджету, власникам підприємства у розмірі більш ніж 30 млн.грн.
За зібраними матеріалами УВБ ГУ ДФС у Київській області прокуратурою Київської області зареєстровано кримінальне провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України (зловживання владою або службовим становищем) у відношенні співробітників Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області.

Новації в оформленні матеріалів про адміністративні правопорушення

Салтівська ОДПІ інформує: 19.08.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 02.07.2016 № 566 (далі – Наказ № 566), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.07.2016 за № 1046/29176, яким затверджена Інструкція з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення (далі – Інструкція), яка встановила, зокрема:
порядок оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах доходів і зборів;
процедуру складання протоколів;
процедуру розгляду справ органами доходів і зборів;
порядок ведення діловодства;
порядок забезпечення належного розгляду скарг на постанови у справах про адміністративні правопорушення.
Інструкція не поширюється на провадження у справах про порушення митних правил, порядок якого визначений Митним кодексом України.

Операції з постачання житла

ДФС України роз’яснено, що у випадку коли замовник в процесі будівництва до оформлення права власності на новозбудоване житло укладає попередні договори купівлі-продажу з фізичними особами, згідно з якими отримує забезпечувальні платежі, операції з перерахунку таких платежів фізичними особами на рахунок замовника не змінюють базу оподаткування у замовника. Лише при передачі права власності (оформлення правовстановлюючих документів) на готове новозбудоване житло фізичній особі (першому власнику новозбудованого житла) у замовника виникають податкові зобов’язання на підставі п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу.
У випадку коли після завершення будівництва правовстановлюючі документи на новозбудоване житло оформлюються на підприємство-замовника, а пізніше згідно з договорами купівлі-продажу квартир з фізичними особами переоформлюються на таких фізичних осіб, операцією з першого постачання житла буде вважатися операція оформлення правовстановлюючих документів на замовника. Подальше переоформлення права власності на фізичних осіб, в розумінні норм Кодексу, не буде вважатися операцією з першого постачання житла, а тому дана операція буде звільнятися від оподаткування ПДВ відповідно до пп. 197.1.14 п. 197.1 ст. 197 цього Кодексу.
Зазначено, що відповідно до п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу, якщо придбані товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до ст. 197 Кодексу, платник податку зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 цього кодексу.

При заповненні звіту про пільги враховуються і показники розрахунків коригувань до податкових накладних

Під час проведення семінару з платниками фахівці Салтівської ОДПІ роз'яснили, що коригування податкових зобов’язань відображається у рядку 7 декларації з ПДВ, а коригування податкового кредиту - у рядку 12 декларації.
Оскільки показники рядка 7 декларації включаються до розрахунку загальної суми податкових зобов’язань, а показники рядка 12 – до розрахунку загальної суми податкового кредиту за відповідний звітний податковий період, то при заповненні звіту про суми податкових пільг відповідно враховуються і показники розрахунків коригувань до податкових накладних.

Військовослужбовці не сплачуватимуть ЄСВ, якщо подадуть заяву до ДФС протягом 10 днів після демобілізації або лікування

Мобілізовані платники ЄСВ на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, якщо вони не є роботодавцями. Підставою для цього є заява самозайнятої особи та копія військового квитка
Платники ЄСВ, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації, на весь строк їх військової служби звільняються від виконання своїх обов’язків, якщо вони не є роботодавцями.
Підставою для такого звільнення є заява самозайнятої особи та копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, із зазначенням даних про призов такої особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, які подаються до контролюючого органу за місцем податкової реєстрації самозайнятої особи протягом 10 днів після її демобілізації.
Якщо демобілізована самозайнята особа перебуває на лікуванні (реабілітації) у зв’язку з виконанням обов’язків під час мобілізації, на особливий період, заява і копія військового квитка або копія іншого документа, виданого відповідним державним органом, подаються протягом 10 днів після закінчення її лікування (реабілітації).

Вартість активів до 6 тис. грн.: облік бухгалтерський та податковий

ДФСУ у листі від 18.07.2016р. № 15389/6/99-99-15-02-02-15 надала роз’яснення стосовно податкового та бухгалтерського обліку матеріальних активів, зарахованих до складу основних засобів, вартість яких не перевищує 6000 грн. і термін використання яких становить понад рік.
Так, згідно з п. 6 Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 16 «Основні засоби» (МСБО 16), основні засоби - це матеріальні об'єкти, що їх:
а) утримують для використання у виробництві або постачанні товарів чи наданні послуг для надання в оренду або для адміністративних цілей;
б) використовуватимуть, за очікуванням, протягом більше одного періоду.
Таким чином, в бухгалтерському обліку для визначення об'єкта основних засобів вартісний критерій не застосовується, на відміну від правил податкового обліку, де до основних засобів відносяться активи вартістю понад 6000 гривень та строком корисного використання більше одного року (пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу).
Отже, у разі якщо строк корисного використання активу становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік), але вартість такого активу менше 6000 гривень, то такий актив в податковому обліку не визнається основним засобом, й, відповідно, різниці за таким активом не формуються.

Заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску та звіту 1-ДФ можна через Електронний кабінет платника

Функціональні можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). з 1 липня 2016 року розширено.
Зокрема, працедавці отримали можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Окрім того, нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Завдяки доопрацюванню ЕКП в частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу постійно зростає.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС України.

Електронні сервіси ДФС

Салтівська ОДПі закликає платників податків скористатися електронними сервісами, які створені виключно для зручності платників:
Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків чи учасником схем оптимізації бюджетних платежів тощо.
Сервіс «Електронний кабінет платника» – це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера по гіперпосиланню «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті ДФС України шляхом авторизації за допомогою особистого електронного ключа цифрового підпису. Електронний кабінет платника забезпечує користувачам можливість:
подання податкової звітності в режимі реального часу;
перегляду податкової звітності;
доступу до інформації про стан розрахунків з бюджетом.

ЗІР – швидко, доступно, достовірно

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс ДФС (ЗІР) дозволяє здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку чи діяльності. Окрім цього, електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом перегляду інформації за певні періоди.
Скористатися послугою ресурсу можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України у розділі «Інформаційно-довідковий ресурс». Електронний сервіс забезпечує представників бізнесу та громадян своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією та сприяє впровадженню державної інформаційної політики. Скористатися послугами ЗІР можна за посиланням http://zir.sfs.gov.ua/

«Пульс» - зворотній зв'язок з ДФС

«Пульс» - антикорупційний сервіс, спрямований на встановлення зворотного зв’язку з платниками і для протидії негативним тенденціям, що заважають розвитку підприємницької діяльності. Скористатися сервісом можуть платники податків та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, котрі мають всі підстави вважати, що посадовці податкової чи митної служби зловживають своїм службовим становищем чи умисно створюють перешкоди у спілкуванні. Якщо клієнт податкової чи митниці потерпає від неякісного обслуговування, або некоректного ставлення, то інтерактивна лінія ДФС обов’язково стане в нагоді. Нагадуємо, що лінія працює цілодобово: у робочій час інформацію щодо корупційних діянь та інших неправомірних діях приймають фахівці ДФС, в неробочий час – інтерактивний автовідповідач.
Салтівська ОДПІ нагадує, за номером телефону: (044) 284 00 07 ви маєте можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність будь-якого працівників ДФС України.

Розгляд скарг - не більше 60 календарних днів!

Відповідно до п.56.8 ст.56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Згідно з п.56.9 ст.56 ПКУ керівник (його заступник або інша уповноважена посадова особа) відповідного контролюючого органу може прийняти рішення про продовження строку розгляду скарги платника податків понад 20-денний строк, визначений у п.56.8 ст.56 ПКУ, але не більше 60 календарних днів, та письмово повідомити про це платника податків до закінчення строку, визначеного у п.56.8 ст.56 ПКУ.
Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення керівника (його заступника або іншої уповноваженої посадової особи) про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, зазначеного в абзаці першому цього пункту.
Рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, прийняте за розглядом скарги платника податків, є остаточним і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку (п. 56.10 ст. 56 ПКУ).

Про діяльність нерезидентів на території України

29 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2016 № 544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – Наказ № 544).
Відзначимо, що даним документом затверджено:
форму Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;
форму Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7;
порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво.
Відповідно втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 25 червня 2013 року № 610 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податкових зобов'язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво».

Постачання послуг за межами України

ДФС України роз’яснено, що у разі якщо постачання послуг, що надаються для влаштування платних виставок, конференцій, навчальних семінарів та інших подібних заходів, здійснюється за межами митної території України, такі послуги не є об’єктом оподаткування ПДВ, та в особи, що їх отримує, не виникає обов’язку щодо нарахування та сплати ПДВ за такими операціями. Лист ДФСУ від 04.08.2016 р. № 16935/6/99-99-15-03-02-15.

Компенсація транспортного податку

ДФС України повідомлено, що кошти які отримуються лізинговою компанією від лізингоотримувача у вигляді компенсації витрат на сплату транспортного податку включаються до бази оподаткування ПДВ такої лізингової компанії та оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку. Лист ДФС України від 04.08.2016 р. № 16931/6/99-99-15-03-02-15

З’явилася форма акта перевірки, де фіксуватимуть порушення посередників у працевлаштуванні

Міністерство соціальної політики України затвердило форму акта, складеного за результатами проведення планової (позапланової) перевірки додержання госпсуб'єктом вимог законодавства у сфері провадження господарської діяльності з посередництва в працевлаштуванні за кордоном.
Нагадаємо, цей вид діяльності належить до тих, що підлягають ліцензуванню (Наказ Міністерства соціальної політики України «Про затвердження уніфікованої форми акта, складеного за результатами проведення планової (позапланової) перевірки додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері провадження господарської діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном» від 09.08.16 р.)

Як подати електронні документи для отримання ліцензії

Уряд установив правила подання документів в електронному вигляді до органу ліцензування та видачі ним документів в електронному вигляді за допомогою телекомунікаційних засобів зв'язку.
Насамперед заявнику потрібно зареєструвати особистий кабінет на єдиному державному порталі адміністративних послуг (далі — портал). В особистому кабінеті на порталі заявник проходить ідентифікацію з використанням електронного цифрового підпису. Для підтвердження реєстрації на зазначену заявником під час реєстрації адресу електронної пошти автоматично надсилається лист активації.
Подавати електронні документи для отримання ліцензії потрібно через портал за допомогою інструменту сервісу «Замовити послугу». Для цього доведеться пройти п'ять етапів: вибрати центр надання послуги, конкретну послугу, заповнити шаблони, завантажити електронні документи та замовити послугу.
Електронні документи подають до органу ліцензування через особистий кабінет на порталі шляхом заповнення шаблонів та/або у вигляді файлів, на які накладено електронний цифровий підпис заявника. Водночас немає потреби надавати їх на папері.
Керівник та/або уповноважена особа органу ліцензування накладає на електронні документи, видані органом ліцензування, свій електронний цифровий підпис.

Ліцензії на міжнародні автоперевезення запровадять із 09.10.16 р.

Уряд вніс зміни до постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» від 02.12.15 р. № 1001.
Так, Ліцензійні умови передбачали, що не пізніше за 09.06.16 р. міжнародні автоперевізники мали подати документи про приведення своєї діяльності у відповідність із Ліцензійними умовами. Своєю чергою, оскільки не всі автоперевізники встигли виконати умови, Уряд вирішив подовжити цей строк до 09.10.16 р.
Постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001» від 23.08.16 р. № 537.

Коли ліки обкладаються ПДВ за ставкою 20%

Згідно з пп. «в» п. 193.1 ст. 193 ПКУ до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, застосовується ставка податку на додану вартість у розмірі 7 %.
Для застосування ставки ПДВ у розмірі 7 % до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів такі лікарські засоби мають бути:
дозволені для виробництва і застосування в Україні;
внесені до Державного реєстру лікарських засобів.
Таким чином, якщо лікарські засоби не дозволені для виробництва і застосування в Україні та/або їх виключено з Державного реєстру лікарських засобів, операції платника ПДВ з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України таких лікарських засобів оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 %.

Акциз і кальян

Державна фіскальна служба України зазначає ("ЗІР", категорія 116.01): тютюн для кальяну та / або алкогольні напої, які підприємство роздрібної торгівлі буде продавати покупцям (в тому числі у вигляді куріння кальяну), підлягають оподаткуванню акцизним податком.
При цьому базою оподаткування є вартість (з ПДВ та без урахування "роздрібного" акцизного податку) реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів та інших підакцизних товарів.

Фахівці Салтівської ОДПІ направили понад 70 позовів про погашення заборгованості

Інформуючи про результати розгляду справ у судах, завідувач юридичним сектором Салтівської ОДПІ Ганна Паркаренко зазначила, що станом на 01.09.2016 р. подано 73 позови до судових органів про стягнення податкової заборгованості на суму 4,2 млн. гривень.
Станом на 01.09.2016 р. задоволено 43 позови на загальну суму в 2,77 млн. гривень, інші справи знаходяться на розгляді.

Перехід на єдиний податок - не пізніше 15 вересня

Підприємці, які вирішили перейти на сплату єдиного податку з IV кварталу 2016 року, повинні не пізніше 15 вересня подати заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування.
Підприємець, що перебуває на загальній системі оподаткування може перейти на спрощену систему при дотриманні наступних умов:
у нього немає податкового боргу на день подачі заяви (пп. 291.5.8 ст. 291 ПКУ). При цьому не вважаються податковим боргом суми узгоджених податкових зобов'язань, термін сплати яких не настав;
якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на єдиний податок, їм дотримані вимоги п. 291.4 ст. 291 ПКУ, тобто умови роботи в залежності від обраної групи (пп. 298.1.4 ст. 298 ПКУ).

Реєстрація офісу в квартирі стане неможливою

Незабаром зареєструвати офіс в житловому приміщенні стане неможливо. Народні обранці пропонують заборонити розміщувати в квартирах і будинках підприємства, установи та організації без переведення приміщень у статус нежитлових.
У парламенті зареєстрований законопроект «Про внесення змін до Цивільного кодексу України (щодо уточнення меж використання житла)» (№5035). У документі пропонується доповнити ч.1 ст.383 ГК абз. 2, згідно з яким розміщення власником в житловому будинку / квартирі, що належить йому, підприємств, установ, організацій допускається тільки після переведення приміщення в статус нежитлового відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до згаданої статті ЦК власник житлового будинку / квартири має право використовувати помешкання для свого проживання, проживання членів сім'ї, інших осіб, але не має права використовувати його для промислового виробництва.
Втім, в пояснювальній записці до проекту зазначається, що існує практика, коли в житлових будинках / квартирах розміщують підприємства, установи, організації, які не використовуються для промислового виробництва у вузькому сенсі цього поняття.

Підприємець надає послуги комунікації і здійснює кур’єрську діяльність: чи може бути єдинником?

Фахівці Салтівської ОДПІ зазначають, що фізичні особи - підприємці, які здійснюють діяльність з надання кур’єрських послуг, можуть бути платниками єдиного податку (згідно з пп. 8 пп. 291.5.1 ПКУ).
Відповідно до Закону від 21.12.1993 р. №3759 «Про телебачення і радіомовлення» діяльність у сфері телебачення здійснюється на підставі ліцензії на мовлення і відповідно не може здійснюватися платниками єдиного податку.
Щодо діяльності з надання послуг доступу до Інтернету, то він не входить до переліку видів діяльності, що підлягає ліцензуванню, визначеному ч. 7 ст. 42 Закону від 18.11.2003 р. № 1280-IV «Про телекомунікації», необхідність отримання ліцензії на вказаний вид діяльності відсутня. Таким чином, фізична особа – підприємець, що надає послуги Інтернет – зв’язку, може бути платником єдиного податку.

Новий електронний сервіс розмитнення вантажів за принципом «єдиного вікна» набирає оберти

З першого серпня на Україні запрацював новий сервіс розмитнення вантажів, що перетинають кордон України. В дію вступив принцип «єдиного вікна», за яким суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності отримали можливість розпочати процедуру отримання дозвільних документів ще під час руху вантажу від кордонів України до митного посту.
«Після перетину кордону вантаж упродовж десяти діб повинен прибути до посту розмитнення. І за цей час митний брокер має можливість надати в електронному вигляді документи до служб, які відповідають за радіологічну, екологічну, санітарно-епідеміологічну безпеку вантажу. До моменту прибуття вантажу кожна зі служб або надає дозвіл на розмитнення товару, або надає підстави для його огляду і експертизи» - комментують в Харківській митниці ДФС.
Загалом, вся процедура розмитнення за принципом «єдиного вікна» не вимагає присутності митного брокера, або власника вантажу. Всі дозволи отримуються шляхом проставлянням відміток в електронній декларації. І, якщо у митників, або у контролюючих органів є підстави для огляду вантажу - це відбувається в присутності його власника на митному посту.

«Фантом» затримав 10 млн. російських рублів та 100 тис. доларів США, які везли до непідконтрольних територій

Співробітниками спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» на КПВВ «Зайцево» здійснено огляд автомобіля Шевроле Лачетті, який рухався до тимчасово не підконтрольних територій в напрямку м. Горлівка.
Під час огляду транспортного засобу встановлено, що автомобіль обладнано газовим устаткуванням, а в якості палива використовується газ. При цьому паливний бак бензином заправлений не був.
В порожньому паливному баку виявлено схованку, в якій під побутовими предметами знаходились грошові кошти - 10 млн. російських рублів та 100 тис. доларів США.
Встановлено, що 52-річний водій віз готівку із м. Северодонецьк до м. Луганськ.
Матеріали щодо даної події передано співробітникам Бахмутського відділу поліції ГУ НП у Донецькій області для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.258-5 КК України «Фінансування тероризму»

Віднесення орендної плати до складу витрат фізичної особи

Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, регламентується ст. 178 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності. У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат (п. 178.3 ст. 178 ПКУ).
Податковим кодексом не передбачено будь-якого переліку витрат для фізичних осіб, які здійснюють незалежну діяльність.
При цьому, зазначені витрати повинні бути пов’язані з провадженням певного виду незалежної професійної діяльності та підтверджені документально.
Відповідно до ст. 759 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Плата за користування майном вноситься щомісячно, якщо інше не встановлено договором (п. 5 ст. 762 ЦКУ).
Таким чином, фізична особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність, має право включити до складу витрат суму оплачених орендних платежів за наступний рік на підставі документального підтвердження факту їх сплати, якщо договором оренди передбачена можливість сплати у звітному році платежів за наступний рік.

Обвинувальний акт відносно посадовців Володимир-Волинської ОДПІ направлено до суду

У червні поточного року працівниками Управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Волинській області було затримано «на гарячому» хабарників.
Керівник відділу Володимир-Волинської ОДПІ та його заступник вимагали та одержали від підприємця неправомірну вигоду у сумі 2,2 тис. гривень за перереєстрацію останнього з загальної системи оподаткування на платника єдиного податку другої групи.
У ході здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні вказаним посадовим особам податкової інспекції оголошено про підозру та пред’явлено обвинувачення у вчиненні злочину, передбаченого ч.3 ст. 368 КК України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою).
Наразі матеріали кримінального провадження з обвинувальним актом скеровано для розгляду до Володимир-Волинського міськрайонного суду.
Просмотров: 454 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024