Купянский городской портал! Четверг, 25.04.2024, 23:28
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Август » 9 » НОИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВІД 09.08.2016 р.
14:26
НОИНИ САЛТІВСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВІД 09.08.2016 р.
Роман Насіров: Створення міжрегіональної митниці ДФС – черговий крок до подолання корупції на місцях

Кабінет Міністрів України підтримав ініціативу Державної фіскальної служби та затвердив рішення про створення міжрегіональної митниці ДФС. Відповідне рішення було прийняте на засіданні Уряду.
Як повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров, створення окремого територіального підрозділу має на меті посилення боротьби з контрабандою та корупцією на митниці, підвищення ефективності митного контролю товарів та боротьби з митними правопорушеннями.
«Співробітники міжрегіональної митниці займатимуться аналізом ризиків і в разі необхідності виїжджатимуть без попередження на будь-яку митницю для оперативного втручання. На період їхнього перебування працівники відповідної митниці відсторонюються від виконання своїх обов’язків, а працівники міжрегіональної митниці починають діяти згідно з наданими їм повноваженнями», – зазначив Голова ДФС.
Зокрема, міжрегіональна митниця ДФС матиме право здійснювати повний митний контроль, перевіряти відомості у митних деклараціях та правильність нарахування митних платежів, виявляти та припиняти порушення законодавства як з боку суб’єктів ЗЕД, так і з боку працівників ДФС при здійсненні ними митних формальностей.

До зведеного бюджету з початку року надійшло 352,4 млрд. гривень

За оперативними даними у січні-липні 2016 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 352,4 млрд. грн., що на 73,3 млрд. грн., або на 26,3 відс., більше січня-липня 2015 року. До державного бюджету забезпечено 274,5 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 77,9 млрд. гривень.
За словами директора департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Миколи Чмерука, надходження (сальдо) до загального фонду державного бюджету склали 274,5 млрд. грн. Індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 103,1 відс., додатково забезпечено 8,2 млрд. гривень.
«Перевиконано індикативні показники з акцизного податку з ввезених та вироблених товарів на 4,5 млрд. грн., податку на прибуток підприємств – 3,6 млрд. грн., податку та збору на доходи фізичних осіб – на 3,0 млрд. грн., ПДВ (з ввезених та вироблених товарів) – на 2,5 млрд. грн.», - зазначив Микола Чмерук.

Податковою міліцією вилучено чайної продукції вартістю 37,3 млн. гривень

Співробітниками податкової міліції Центрального офісу зареєстроване кримінальне провадження за ст.ст.205 і 212 КК України за фактом порушення податкового законодавства посадовими особами комерційного підприємства.
З’ясувалося, що посадовці проводили безтоварні операції з реалізації чайної продукції, з підприємствами з ознаками ризиковості. Внаслідок таких дій порушники безпідставно формували податковий кредит.
Відповідно до ухвали суду проведено огляд 2 складських приміщень, де виявлено та вилучено понад 4,9 тис. ящиків та 630 тис. коробок чайної продукції відомої торгівельної марки загальною орієнтовною вартістю 37,3 млн. гривень. Слідчі дії тривають.

Сергій Мартинов: Ми посилили відповідальність керівників за корупційні дії їх підлеглих

У ДФС кардинально змінено підходи до боротьби з корупційними проявами серед працівників служби. На сьогодні робота підрозділів внутрішньої безпеки спрямована, перш за все, на досягнення конкретного результату – притягнення винних у вчиненні корупційних діянь до відповідальності та відшкодування завданих державі збитків. Про це розповів заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Сергій Мартинов в ефірі радіо Ера.
За його словами, для комплексної системи запобігання корупції в фіскальній службі запроваджено Антикорупційну програму на 2015 – 2017 роки, яка є першою подібною програмою прийнятою в Україні.
«Жодний правоохоронний орган не розробляв, не приймав та не реалізовував такої програми. При її розробці ми використовували найкращий міжнародний досвід. Це – результат співпраці практичних підрозділів внутрішньої безпеки та наукових підрозділів інституту фінансового права», – зазначив Сергій Мартинов.
Антикорупційна програма, як пояснив посадовець, спрямована на залучення всього складу фіскальної служби до боротьби з корупцією. Тобто кожний керівник структурного підрозділу повинен вести антикорупційну роботу серед своїх працівників, аналізувати ризики та розробляти заходи щодо їх усунення. При цьому однією з новацій є запровадження обов’язкової процедури проведення внутрішніх розслідувань не лише по тих особах, які притягнуті до кримінальної відповідальності або знаходяться під слідством, а й стосовно їх керівників та всього службового оточення.

У ДФС завершився конкурс на кращий дизайн форменого одягу

Державна фіскальна служба України 18 липня визначила переможця конкурсу на кращий дизайн форменого одягу для працівників служби. За результатами презентації розроблених ескізів більшість позитивних відгуків від членів Робочої групи надано на користь ескізів, розроблених дизайнером одягу, студенткою Академії дизайну та стилю Андре Тана Дар’єю Найдюк.
«Для участі в конкурсі мною було запропоновано 27 моделей. Найголовніше, що я хотіла врахувати в цих моделях - це комфорт. Працівникам служби повинно бути зручно в новій формі», - розповіла переможниця конкурсу.
В дизайні та функціоналі одягу були враховані побажання працівників ДФС:
зручний та не громіздкий головний убір (кепка);
наявність у комплекті футболки поло та трикотажних жилетів або джемперів;
розробка розвантажувальних ременів для працівників митниці;
відмінність кольорової гами форменого одягу ДФС від кольорової гами форменого одягу інших органів виконавчої влади;
якісна тканина та зручне класичне взуття;
відповідність спецодягу європейським стандартам тощо.

Від Харківської митниці до Державного бюджету надійшло 5,6 мільярдів гривень

Як повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області, зазначена сума надійшла з початку поточного року та відзначили, що це на 884 мільйони гривень більше від встановлених для митниці цільових показників. Лише у липні 2016 року митницею було забезпечено надходження митних платежів у сумі 865 мільйонів гривень, що майже на 29 мільйонів гривень більше від встановленого показника.
На сьогоднішній день в Харківській митниці ДФС для здійснення зовнішньоекономічної діяльності взято на облік 5,7 тисяч підприємств різних форм власності.
З метою створення комфортних умов для діяльності суб’єктів ЗЕД на митниці вживаються заходи для максимального прискорення та спрощення процесу митного оформлення.
Так, з початку року Харківською митницею ДФС було оформлено 52 702 митні декларації, з них 99,5% - електронні митні декларації. В липні 2016 року оформлено 8 063 митні декларації, з них 99,7% - електронні митні декларації.
Зберігається тенденція скорочення часу виконання митних формальностей при оформленні декларацій. Так, за 7 місяців поточного року середній загальний час оформлення митної декларації склав 2 години 33 хвилин.

Затримали авто з наркотиками

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» Харківськими митниками в ході відпрацювання інформації УСБУ в Харківській області було виявлено майже 4 кг речовини рослинного походження з ознаками наркотичної.
Під час усного декларування ані водій, ані пасажир авто, які рухалися в напрямку Росії, не заявили про наявність предметів, обмежених або заборонених до переміщення. Але, при здійсненні митного огляду автомобіля під заднім пасажирським сидінням були виявлені приховані від митного контролю три пакунки із поліетилену з речовиною зеленого кольору рослинного походження. А після проведення більш детального огляду в багажному відділенні автомобіля в запасному колесі виявлено ще 15 пакунків.
Загальна вага виявленої речовини склала майже 4 кг. За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Предмети правопорушення передані до правоохоронних органів.

Харківські митники знайшли коноплю … в долоні

Напередодні в пункті пропуску «Гоптівка» харківськими митниками було виявлено майже 18 грам коноплі.
39-річний громадянин України в пішому порядку прямував до Росії через пункт пропуску «Гоптівка». Під час усного декларування він заявив про відсутність предметів, обмежених або заборонених до переміщення. Але, при здійсненні митного огляду пильні митники помітили, що чоловік щось тримає в долоні – це виявилося свіже зірване суцвіття коноплі.
За даним фактом був складений протокол про порушення митних правил за частиною 1 статті 483 Митного кодексу України. Громадянина разом з предметом правопорушення передано до правоохоронних органів.

Сплата приватними нотаріусами єдиного внеску включається до складу витрат при обчисленні оподатковуваного доходу

Відповідно до п.178.3 ст.178 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності. У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.
На підставі положень Закону України від 02 березня 1993 року № 3425-XII «Про нотаріат» та з метою встановлення єдиного переліку витрат, пов’язаних з організацією роботи приватних нотаріусів, Міністерством юстиції України видано лист від 02.02.2006 № 31-35/20, в якому наведено перелік витрат, які приватні нотаріуси мають право враховувати при обчисленні загального річного оподатковуваного доходу, зокрема, сплату нотаріусами внесків, у тому числі на користь найманих працівників.
Враховуючи зазначене, сплата приватними нотаріусами єдиного внеску, у тому числі на користь найманих працівників, за попередній звітний рік, що фактично сплачена згідно остаточного розрахунку у поточному році, може бути включена до складу витрат при обчисленні оподатковуваного доходу за звітний рік.

Неприбутковим установам необхідно переглянути свої установчі документи до кінця року.

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу суб’єктів господарювання, що неприбуткові підприємства, установи та організації зобов’язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України. Копії нових документів необхідно подати до контролюючого органу також до кінця поточного року.
Зокрема, установчі документи неприбуткової установи повинні місти заборону розподілу отриманих доходів або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
Також установчі документи обов’язково повинні передбачати передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення). Ця вимога не поширюється на об'єднання та асоціації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами Кодексу, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

9 серпня – останній день подання декларації платниками єдиного податку на третій групі

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує платникам, які звітують за квартал чи за півріччя, подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Зокрема, платники єдиного податку – .юридичні особи та фізичні особи – підприємці, віднесені до третьої групи, податкову декларацію за І півріччя 2016 року мають подати не пізніше 9 серпня.
Платник податку зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. Тобто, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеного у податковій декларації буде – 19 серпня 2016 року.

Надходження екологічного податку від платників Салітвської ОДПІ

З початку 2016 року платники екологічного податку, які перебувають на обліку в Салтівській ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області, перерахували до зведеного бюджету 1,3 млн. гривень, що на 17,9% більше, ніж за відповідний період минулого року.
До Державного бюджету надійшло екологічного податку у сумі 264,7 тис. гривень, що на 18,0% більше, ніж за відповідний період минулого року, а місцеві скарбниці збільшилися на 1058,2 тис. грн. екологічного податку, що більше ніж минулорічні показники на 17,9%.
Платниками екоподатку є суб'єкти господарювання, які здійснюють:
викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;
скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти;
розміщення відходів;
утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);
тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.
Салтівська ОДПІ звертає увагу таких платників, що Законом України від 24.12.2015 року №909-VIІI «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» проіндексовано ставки екологічного податку, що діяли у 2015 році.

Платники м. Куп’янська на потреби армії сплатили понад 3,5 мільйонів гривень військового збору за сім місяців поточного року

Це на 150 тис. гривень більше встановленого завдання. Темпи приросту склали 104%.
Про це повідомив начальник Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Олена Кухтіна.
За словами посадовця, з початку року для забезпечення обороноздатності країни платники м. Куп’янська перерахували до Державного бюджету 3,65 млн. гривень військового збору. Зокрема, у липні 2016 року до бюджету сплачено 460,7 тис. гривень.
Нагадаємо, що відповідно до пп. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - ПКУ) об’єктом оподаткування збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ.
Згідно з п. 163.1 ст. 163 ПКУ об’єктом оподаткування резидента є:
загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;
доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);
іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Ставка збору - 1,5% від об'єкта оподаткування.

Спрощенці Куп’янського району за сім місяців сплатили більше 4 млн. грн єдиного податку

Протягом січня - липня поточного року платники податків Куп’янського району, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до місцевого бюджету 4,085 млн. грн єдиного податку, у тому числі за липень 2016 року – 841,5 тис. грн. За словами заступника начальника Салтівської ОДПІ Інни Богатирьової, порівняно з відповідним періодом минулого року сплата податку зросла на 2,3 мільйони гривень або на 130,8 відсотків.
Фізичні особи-підприємці спрямували до бюджету понад 1,9 млн. грн., від юридичних осіб, які використовують спрощену систему, надійшло до бюджету 2,18 млн. грн. єдиного податку.

Понад 14,5 мільйонів гривень ЄСВ сплачено до бюджету Шевченківського району за сім місяців поточного року

Такі цифри озвучила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області Оксана Редя.
За словами посадовця, за січень-липень 2016 року платники Шевченківського району перерахували до бюджету 14,72 млн. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зокрема, у липні поточного року платниками сплачено 2,35 млн. гривень ЄСВ, що 368,5 тис. гривень більше встановленого завдання.
Нагадуємо, що з 1 липня 2016 року платники ЄСВ через «Електронний кабінет платника» мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

За сім місяців місцевий бюджет Дворічанського району одержав близько 22,5 млн. грн.

«Доходи міського бюджету Дворічанського району за січень – липень 2016 року склали 22 468,4 тисяч гривень, що 5,75 млн. гривень більше запланованого показника», - повідомила заступник начальника Салтівської ОДПІ Інна Богатирьова.
Вона також зазначила, що більше половини надходжень в місцеву скарбницю міста забезпечує податок на доходи фізичних осіб. Його сума склала 10,99 млн. грн. Це на 3,8 мільйонів гривень більше ніж минулорічні показники.
Наступною за фінансовою потужністю складовою доходів міського бюджету є плата за землю. Власники землі та землекористувачі сплатили земельного податку у розмірі 4,96 мільйонів гривень, що на 1,03 млн. грн. більше запланованих показників.
Ще одним важливим джерелом доходів місцевої громади Дворічанщини є єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва. Так, протягом семи місяців цього року до кошику місцевого бюджету району від суб’єктів господарювання надійшло 4,26 млн. гривень єдиного податку, що на 2,16 млн. гривень більше показників минулого періоду.

Місцеві бюджети Вовчанщини отримали більше ніж 29 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб

Протягом семи місяців 2016 року до місцевих бюджетів Вовчанського району надійшло 29 140,2 тисяч грн. податку на доходи фізичних осіб і це на 8,75 млн. грн. більше ніж показники минулого року.
Також, сума надходжень ПДФО перевищує заплановані показники на 23,3 відс. та перевиконання становить 5,5 млн. гривень.
Податок на доходи фізичних осіб формує значну частину власних доходів місцевих бюджетів Вовчанщини та залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Висока відповідальність працедавців Вовчанського району за дотримання державних гарантій в оплаті праці своїх найманих працівників позитивно впливає на зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб та суттєво доповнює фінансовий стан територіальних громад.

Плата за землю збагатила місцеву казну Великобурлуцького району майже на 8 млн. грн.

З початку року землевласники та землекористувачі Великобурлуцького району сплатили до бюджету 7,96 млн. грн. плати за землю. Це на 3,7 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зокрема, 6,32 млн. грн. надійшло від підприємств району. Інші 1,6 млн. грн. сплатили великобурлуцькі підприємці.
Нагадуємо, що відповідно до Податкового кодексу України плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Салтівська ОДПІ звертає увагу фізичних осіб - землевласників та землекористувачів, які отримали від контролюючого органу податкове повідомлення-рішення, що суму земельного податку, зазначену в ньому, необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання такого повідомлення-рішення.
За довідковою інформацією з питань справляння плати за землю можна звертатись у Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ та Вовчанського відділення Салтівської ОДПІ або за телефонами (05742) 57450 або (05741) 44992.

Реалізація прав громадян на звернення

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення питань, які виникають у платників податків, у Салтівській ОДПІ та її відділенні діють громадські приймальні.
Для зручності громадян, в Центрах обслуговування платників на інформаційних стендах розміщено витяг із Закону України «Про звернення громадян»
Для забезпечення прозорості у діяльності територіального органу ДФС, графіки особистого прийому громадян посадовими особами Салтівської ОДПІ розміщені як на стендах в Центрі обслуговування, так і на суб – сайті ГУ ДФС у Харківській області.
Як повідомила в.о. начальника відділу обслуговування платників Салтівської ОДПІ Світлана Тихоніна, протягом семи місяців 2016 року до Салтівської ОДПІ надійшло 20 письмових звернень від громадян. Звернення розглянуті в законодавчо визначений термін.
Салтівська ОДПІ знаходить порозуміння з громадянами та платниками податків і вживає заходів щодо вирішення неузгоджених питань, якщо такі виникають.

Чи всі пенсії звільнено від оподаткування

З 1 липня цього року було скасовано оподаткування пенсій, розмір яких не перевищує 10 розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановленого на 1 січня звітного податкового року. Відтак пенсії, які перевищують 10740 грн., у частині такого перевищення обкладаються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% і військовим збором за ставкою 1,5%.
За цими ж ставками оподатковуються пенсії з іноземних джерел, якщо згідно з міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана ВРУ, такі пенсії підлягають оподаткуванню чи не оподатковуються в країні їх виплати.
Натомість це не стосується пенсій, призначених учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність статті 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".
Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що раніше оподатковувались пенсії, розмір яких перевищував 3 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, – також в частині перевищення.
Відповідно, у першому півріччі пенсіонери, які отримували пенсії більше 4134 грн., сплачували податок на доходи фізичних осіб із суми перевищення у розмірі 15 % та 1,5 % військового збору.

Звітність про обсяги виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за липень необхідно подати не пізніше 9 серпня

Таку звітність подають суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії на види діяльності, пов’язані з виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Звіти складаються окремо за кожний місяць та подаються до 10 числа місяця, що настає за звітним, з перенесенням граничного строку на перший робочий день, якщо 10 число припадає на вихідний або святковий день.
Звітність приймається за основним місцем обліку суб'єкта господарювання в органах фіскальної служби в електронній формі.
Звертаємо увагу на те, що наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 року №49 не передбачено подання уточнюючих звітів.

В Україні з’явиться Міжрегіональна митниця Державної Фіскальної Служби

Відповідний проект постанови схвалено на засіданні уряду 8 серпня 2016 р.
Міжрегіональна митниця ДФС буде утворена для посилення контролю над роботою місць митного оформлення та зменшення зловживань, повідомляють у Мінфіні.
Співробітники міжрегіональної митниці займатимуться аналізом ризиків і в разі необхідності виїжджатимуть без попередження на будь-яку митницю для оперативного втручання.
На період їхнього перебування працівники відповідної митниці відсторонюються від виконання своїх обов’язків, а працівники міжрегіональної митниці починають діяти згідно з наданими їм повноваженнями.
Зокрема, міжрегіональна митниця ДФС матиме право здійснювати повний митний контроль, перевіряти відомості у митних деклараціях та правильність нарахування митних платежів, виявляти та припиняти порушення законодавства як з боку суб’єктів ЗЕД, так і з боку працівників ДФС при здійсненні ними митних формальностей.
Створення Міжрегіональної митниці не передбачає збільшення штату ДФС.

Викрито протиправні дії посадовців двох комерційних підприємств

Співробітниками податкової міліції Миколаївської області зареєстроване кримінальне провадження за ст.ст. 204 і 212 КК України за фактом незаконного виготовлення, зберігання, збуту та транспортування з метою збуту службовими особами пально-мастильних матеріалів посадовими особами двох комерційних підприємств.
У ході проведених 4 обшуків в нежитлових та офісних приміщеннях фігурантів провадження, які розміщувалися на території нафтобази, було виявлено та вилучено 1,4 млн. гривень і 2,1 тис. доларів США готівкою, відеореєстратори, комп’ютерну техніку, 2 печатки державних організацій та фінансово-бухгалтерську документацію. Тривають слідчі дії.
Податкову декларацію з податку на додану вартість зі змінами слід подати за серпень 2016 року

Наказом Міністерства фінансів України від 25.05.2016 р. N 503 "Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України" (далі - наказ N 503) внесено зміни до деяких наказів Міністерства фінансів України, зокрема, до наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. N 21, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 січня 2016 року за N 159/28289 (далі - наказ N 21). Наказ N 503 набрав чинності з дня його офіційного опублікування 01.07.2016 р. у "Офіційному віснику України" N 49.
Підпунктом 2 пункту 1 наказу N 503 затверджено Зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженої наказом N 21 (далі - Зміни до наказу N 21).
Відповідно до пункту 2 розділу VIII наказу N 21 подання податкової звітності за формою, яка враховує зміни, внесені наказом N 503, вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016 р.), ІV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017 р.).

Кабмін спростив порядок оборонних закупівель, що проводяться без конкурентної процедури

Одночасно вводиться контроль за критерієм собівартості з урахуванням націнки.
Відповідну постанову було прийнято на засіданні уряду в понеділок з необхідністю узгодження з Міністерством фінансів. «У нас діє складна радянська процедура оборонних закупівель. Постанова дозволить підвищити обороноздатність країни. Найголовніше – це постанова дозволить нам прискорити роботу щодо держгарантій і замовити озброєння і техніку», — сказав міністр оборони Степан Полторак, представляючи постанову.
При цьому Полторак звернувся до Міністерства фінансів з проханням погодити постанову протягом сьогоднішнього дня. Зокрема, новий порядок передбачає облік витрат підприємства при визначенні собівартості продукції, яка закуповується, з урахуванням операційної та курсової різниці.
Крім того, порядок визначає облік прибутку підприємства-постачальника у разі залучення кредитів на закупівлі під державні гарантії.

У Мінфіні не мають наміру скасовувати спрощену систему оподаткування

Про це заявив заступник міністра фінансів Євген Капінус в інтерв’ю «Дзеркалу тижня».
За його словами, говорити про скасування спрощеної системи оподаткування можна буде лише після створення умов, за яких бізнес почуватиме себе на загальній системі настільки ж комфортно, як і на спрощеній.
На думку Євгена Капінуса, спрощена система на сьогодні певною мірою допомагає функціонувати й виживати українському мікробізнесу. «Говорити про її скасування в нинішніх реаліях передчасно. А можна буде, на моє переконання, лише після створення умов, за яких бізнес почуватиметься на загальній системі настільки ж комфортно, як і на спрощеній, до чого зараз і необхідно докласти максимум зусиль. Тільки після цього ми зможемо забезпечити поступовий, комфортний для бізнесу перехід від спрощеної до загальної системи. І, швидше за все, це буде тривалий процес», – зазначив замміністра.

Повернення пального

ДФС України повідомлено, що оскільки операції з реалізації пального до 01.03.2016 р. здійснювалися без складання акцизної накладної, повернення після 01.03.2016 р. постачальнику такого пального, яке було за Актом інвентаризації обсягів залишку пального внесено до СЕАРП, можливе шляхом складання і реєстрації акцизної накладної.

Щодо оформлення документів при здійсненні операцій з повернення постачальникам пального, отриманого до 01.03.2016

Відповідно до п.1 розділу ІІ Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» норми (щодо доповнення Кодексу статтями 231 та 232) набирають чинності з 1 березня 2016 року.
Цими нормами запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП), та визначено, що особи, які здійснюють операції з пальним, повинні зареєструватися платниками акцизного податку з реалізації пального та здійснювати такі операції з дотриманням умов щодо оформлення та реєстрації документів в СЕАРП, зокрема, акцизної накладної.
Порядок складання та реєстрації акцизної накладної та розрахунку коригування акцизної накладної визначено п. 5 та п. 7 ст. 231 Кодексу, п. 2 ч. І та п. 1 ч. ІІІ Порядку заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218.
Оскільки операції з реалізації пального до 01.03.2016 здійснювались без складання акцизної накладної, повернення після 01.03.2016 року постачальнику такого пального, яке було за Актом інвентаризації внесено до СЕАРП, можливе шляхом складання і реєстрації акцизної накладної.

ДФС ініціює запровадження узагальнюючих податкових консультацій з бізнесом та громадськістю

Про це повідомив директор департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.
З метою скорочення кількості скарг платників та запровадження єдиних підходів по застосуванню норм податкового законодавства ДФС запропонувала Мінфіну затвердити узагальнюючі податкові консультації за участю громадськості та бізнесу.
«Мінфін підтримав цю ініціативу і запланував розробити прозору та зрозумілу методологію визначення актуальних спірних питань та прийняття узагальнюючих консультацій. Паралельно розпочинається процес відкритого обговорення проектів узагальнюючих податкових консультації з представниками бізнесу та судової гілки влади», — повідомив директор департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження ДФС Дмитро Донець.
За його словами, на сьогодні ДФС вже направлено на розгляд до Мінфіну проекти податкових консультацій з питань, щодо яких отримано значну кількість звернень від платників податків. Зокрема, вони стосуються окремих питань трансфертного ціноутворення; порядку розрахунку коригувань фінансового результату до оподаткування податком на прибуток; обов’язку сплати авансового внеску з податку на прибуток державним унітарним підприємством при спрямуванні до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу).

За січень-липень до місцевих бюджетів надійшло 77,8 млрд. грн.

Про це повідомив віце-прем’єр-міністр — міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко.
«За січень-липень до місцевих бюджетів (без урахування трансфертів) надійшло 77,8 млрд. грн. Маємо приріст проти аналогічного періоду минулого року у 25,4 млрд. грн.», — повідомив пан Зубко.
Міністр наголосив, що це не просто цифри, а реальні проекти. «Це кошти, які громади вже сьогодні спрямовують на розвиток інфраструктури, будівництво та ремонт дитсадків та шкіл, лікарень, доріг тощо. Це реальний ресурс для вирішення громадами своїх проблем. Це свідчення ефективності і незворотності реформи децентралізації», — зазначив Геннадій Зубко.

Салтівська ОДПІ: з початку року до бюджету направлено більше ніж 53 млн. грн. податку на додану вартість

Це більше ніж на 38 млн. грн. перевищує надходження ПДВ у січні-липні минулого року. Темп росту надходжень складає 339,1%.
Нарахування податку на додану вартість у липні поточного року склало 6,1 млн. грн., що більш ніж на 3 мільйони перевищує показник за липень 2015 року.
Звертаємо увагу, що наказом Міністерства фінансів України від 25.05.16 №503 «Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України» внесено зміни, зокрема до форми податкової декларації з податку на додану вартість.
Подання податкової звітності за новою формою вперше має здійснюватися за звітний період серпень 2016 року (граничний термін подання 20.09.2016), IV квартал 2016 року (граничний термін подання 10.02.2017).

Для кого з 1 серпня зміняться рахунки для зарахування ЄСВ

У зв'язку із завершенням реорганізації територіальних органів ДФС, з 01.08.2016 р відкриті нові рахунки для сплати ЄСВ за балансовим рахунком 3719 "Рахунок для зарахування коштів, що підлягають розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування".
Перелік територіальних органів, які перейменовуються або реорганізовуються, затверджений Постановою Кабміну від 04.11.2015 р № 892.
Нагадуємо, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на які зареєстровані платники податків.

Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону (044)284-00-07:

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України (далі - ДФС), про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються

Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ – якість та сервіс для платника

Завдяки Центру обслуговування платників усі можливі процедури відбуваються в одному місці, що сприяє налагодженню співпраці з платниками та громадськістю, а також допомагає ефективно використовувати робочий час та інші ресурси.
Всі платники Салтівської ОДПІ активно користуються послугами Центрів обслуговування платників, а це близько 6,5 тис. фізичних осіб-підприємців та більш ніж 2 тис. юридичних осіб.
Окрім можливості отримати адміністративні послуги, відвідувачі можуть скористатися і супутніми послугами – зробити копію документа, отримати консультацію. Також платники мають можливість скористатися доступом до мережі Інтернет, як покриттям Wi-Fi, так і окремим комп’ютером, що підключений до мережі Інтернет.
Нагадуємо, що режим роботи Центрів обслуговування платників Салтівської ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області: з понеділка по четвер – 09.00 – 18.00; п’ятниця – 09.00 – 16.45; субота, неділя – вихідні дні.
Перерва – 13.00 – 13.45.

На Львівщині припинено підпільне виробництво пива та квасу

Співробітниками податкової міліції Львівської області в рамках проведення операції „Акциз-2016” та розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.204 КК України, у м. Буську Львівської області під час огляду господарських споруд виявлено підпільний цех з виробництва пива та квасу.
Продукцію фігуранти провадження реалізовували через мережу магазинів Буського району.
За результатами проведених заходів виявлено та вилучено обладнання (1 млн. грн.), понад 25 тонн готової продукції – кеглі ємністю 50 л (1 млн. грн.) та сировину для виробництва. Тривають слідчі дії.

У ЗІР запроваджено новий розділ про ставки податків

Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів». Про це розповів в.о. директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір.
«Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час», – підкреслив Андрій Кушнір.
Посадовець також відзначив, що тематичні розділи ЗІР користуються популярністю серед платників податків. Так, зокрема, за допомогою Бази знань відвідувачі порталу самостійно знаходять відповіді на запитання, які їх цікавлять. За 7 місяців поточного року цією послугою скористалися майже 2 млн. клієнтів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 33,9 відс.

Новостворена ФОП, яка обрала спрощену систему, подає декларацію про доходи не пізніше 9 серпня

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує про необхідність подання декларації про майновий стан і доходи для фізичної особи – підприємця, який подав заяву про застосування спрощеної системи оподаткування протягом місяця, в якому таку особу було зареєстровано.
Аргументація контролюючого органу ґрунтується на тому, що, виходячи з п.п. 298.1.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі — ПКУ), фізичні особи – підприємці, зареєстровані в установленому порядку, які подали заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для групи 1 або 2, до закінчення місяця, в якому відбулася державна реєстрація, вважаються платниками єдиного податку з першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулася державна реєстрація. А тому між реєстрацією та набуттям статусу платника єдиного податку вищезазначені фізичні особи-підприємці, вважаються такими, що перебувають на загальній системі оподаткування, а отже і мають подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи за цей період до контролюючого органу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу. Але слід пам’ятати, що це стосується тільки фізичних осіб-підприємців, які обрали групи 1 або 2 єдиного податку. Новостворені фізичні особи-підприємці, які подали заяву про застосування спрощеної системи оподаткування та обрали группу 3, яка не передбачає сплату ПДВ, відповідно до п.п. 298.1.2 ст. 298 ПКУ вважаються платниками єдиного податку з дня, в якому було проведено їх державну реєстрацію.

Спільна робота фахівців Консалтингового центру та податківців дає позитивний результат

Вже рік співробітники Головного управління ДФС у Харківській області беруть участь в освітніх проектах для починаючих підприємців, започаткованих Консалтинговим центром Харківського міського центру зайнятості.
Адже ця категорія громадян, які обрали для себе підприємницьку справу, як ніхто, потребує знань у сфері податкового законодавства та основ ведення власного бізнесу. Тож і семінари, і зустрічі, і індивідуальні консультації від податківців стали для них в нагоді, що й відзначали самі підприємці під час зустрічі, присвяченій річниці відкриття Консалтингового центру. Багато з них вже розпочали власну справу, вчасно сплачують податки, наповнюють бюджет Харківщини та України, створюють робочі місця, беруть участь в соціально-економічних проектах, а отже освітня робота і податківців, і фахівців служби зайнятості дала свої результати.

Щодо реєстрації суб’єкта господарської діяльності платником акцизного податку при використанні пального виключно у власних цілях

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що суб’єкт господарської діяльності, який здійснюватиме будь-які операції, визначені абзацом другим п.п. 14.1.212 п. 14.1. ст. 14 Кодексу, є особою, яка реалізує пальне, і відповідно до п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу є платником акцизного податку.
Згідно з п.п. 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 Кодексу особи, які здійснюють реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб – підприємців, до початку здійснення реалізації пального.
Абзацом другим п.п. 14.1.212. п. 14.1 ст. 14 Кодексу визначено, що реалізація пального для цілей розділу VI Кодексу – це, зокрема, будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (у тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника.
У випадку, коли придбане суб’єктом господарювання пальне використовується виключно для власних потреб і воно не укладало будь-яких договорів, відповідно до абзацу другого п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, обов’язок реєструватися платником акцизного податку з реалізації пального згідно з п.п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу не виникатиме, оскільки така операція не є реалізацією пального у розумінні абзацу другого п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

Ставка акцизу на пальне у ІІІ кварталі 2016 року

Відповідно до положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ), об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Як визначено ПКУ, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – фізичний відпуск з автозаправної станції та/або автомобільної газозаправної станції видів пального, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 ПКУ, незалежно від форми розрахунків.
Разом з тим, для пального, зазначеного у цьому підпункті, реалізованому у порядку, визначеному ПКУ, ставка податку становить 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) товару.
Курс, за яким обраховується податкове зобов’язання з акцизного податку з роздрібних продажів пального, визначається за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України, що діє на двадцятий день місяця, що передує кварталу, в якому здійснюється реалізація товару (продукції). Такий курс застосовується до всіх товарів, визначених у підпункті 215.3.4 ПКУ, реалізованих протягом кварталу.
Якщо реалізація пального суб’єктами роздрібного продажу здійснюється в третьому кварталі 2016 року (з 1 липня до 30 вересня 2016 року включно), то курс враховується станом на 20.06.2016 року. Офіційний курс, чинний на 17.06.2016 року та діяв до 20.06.2016 року включно, становив 27,828447 грн за євро.
Звертаємо увагу, що в декларації з акцизного податку податкові зобов’язання розраховуються за курсом без скорочень.

Платники податків при укладенні договорів з іншими суб’єктами господарювання мають право використовувати сертифікати відкритих ключів АЦСК

Пунктом 3 Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України (далі – ДСТСЗІ СБУ) від 13.01.2005 № 3 (у редакції наказу ДСТСЗІ СБУ від 10.05.2006 № 50) визначено, що порядок та процедури обслуговування сертифікатів підписувачів, перелік сфер, у яких дозволяється використання сертифікатів та обмеження щодо їх використання встановлюється Регламентом роботи Акредитованого центру сертифікації ключів.
Так відповідно до пункту 3.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), АЦСК ІДД здійснює обслуговування посилених сертифікатів відкритих ключів, сформованих для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності, фізичних осіб, незалежно від сфери їх використання.
Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, в тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо.

Припинений підприємець продовжує обліковуватись в органах ДФС

Дата зняття з обліку фізичної особи — підприємця як платника податків відповідає даті отримання відомостей про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця.
Проте після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа — платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької. Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати відповідному контролюючому органу річну податкову декларацію за звітний рік, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця. У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця, яка є платником єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому до контролюючого органу подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності.

При досягненні пенсійного віку фізичні особи мають право на пільгу зі сплати земельного податку

Відповідно до п. 281.1 ст. 281 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) від сплати земельного податку звільняються: інваліди першої і другої групи; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Згідно з п. 281.2 ст. 281 ПКУ звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорій фізичних осіб п. 281.1 ст. 281 ПКУ, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, а саме:
для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;
для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;
для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;
для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;
для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.
Але, до переліку видів земельних ділянок, щодо яких фізичні особи мають право на пільги зі сплати земельного податку, не включено земельні ділянки, що утворилися за рахунок переданих за рішенням відповідної ради земельних часток (паїв).
Отже, фізичні особи, які вийшли на пенсію не за віком (за вислугу років, по інвалідності, у разі втрати годувальника, тощо) після досягнення ними пенсійного віку, мають право на пільгу щодо сплати земельного податку за земельні ділянки, що належать їм на правах приватної власності (за винятком земельних паїв). При цьому фізична особа для отримання пільги щодо сплати земельного податку має подати до контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу (пенсійне посвідчення (за віком)).

Назву особистого ключа, виданого АЦСК ІДД змінити не можна

Особистий ключ електронного цифрового підпису, виданий акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (АЦСК ІДД), має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.
Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

Щодо сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів у разі заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій

Згідно з абзацом третім підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Кодексу реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це, зокрема, фізичний відпуск з автозаправної станції (далі – АЗС) та/або автомобільної газозаправної станції (далі – АГЗС) товарів, зазначених у п.п. 215.3.4 п. 215.3 ст. 215 Кодексу, незалежно від форми розрахунків.
Відповідно до п. 216.9 ст. 216 Кодексу датою виникнення податкових зобов’язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», для безготівкових розрахунків – дата оформлення розрахункового документа на суму проведеної операції, який підтверджує факт продажу, відвантаження, фізичного відпуску товару, а у разі реалізації товарів фізичними особами – підприємцями, які сплачують єдиний податок, – дата надходження оплати за проданий товар.
Отже, у разі заправки пальним власної техніки через власні паливозаправні колонки, за відсутності розрахункових операцій, без застосування РРО та у разі використання Товариством такого палива виключно для власних потреб, такі операції з відпуску пального не є операціями з реалізації пального в розумінні абзацу третього п.п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу. У такому випадку Товариство не сплачує акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів.
У разі здійснення операцій з фізичного відпуску пального одночасно для заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій, об’єктом оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу є операції з фізичного відпуску пального для заправки автотранспорту сторонніх організацій.

Списання безнадійної заборгованості

ДФС України повідомлено, що ознаки безнадійної заборгованості для цілей застосування норм Податкового кодексу визначено пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 цього Кодексу.
Зокрема, під безнадійною заборгованістю, що підпадає під ознаку пп. «а» пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, слід вважати заборгованість, за якою минув термін позовної давності у разі, якщо відповідні заходи з її стягнення не призвели до позитивних наслідків.
Визнання простроченої заборгованості фізичної або юридичної особи, не погашеної внаслідок недостатності майна зазначеної особи безнадійною згідно з пп. «є» пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу можливе за умови, що дії з розшуку зареєстрованого за боржником майна виявилися безрезультатними, а інше майно у боржника — відсутнє, що підтверджується постановою державного виконавця про повернення виконавчого документа у порядку і на умовах, визначених Законом України від 21.04.99 р. № 606.

Кабмін планує напрацювати пакет законопроектів для розвитку економіки

Про це 08 серпня сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман на засіданні уряду.
«До початку нової сесії парламенту ми маємо з вами напрацювати пакет законодавчих ініціатив, які нам потрібні в рамках роботи українського парламенту, для того, щоб забезпечити підтримку економічного зростання», — зазначив він.
За словами Прем’єра, одним з таких рішень, що дозволить працювати якісно з інвестиціями, є створення офісу залучення та супроводження інвестицій.

Україна та Малайзія підписали угоду про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи

Положення документа визначають умови уникнення подвійного оподаткування в Україні та Малайзії, порядок оподаткування дивідендів, процентів, роялті, доходів від відчуження майна тощо.
В присутності Президента України Петра Порошенка та Прем’єр-міністра Малайзії Наджиба Тун Разака було підписано низку двосторонніх документів.
Угоду між Урядом України та Урядом Малайзії про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи підписали Міністр закордонних справ України Павло Клімкін та ІІ Міністр фінансів Малайзії Датук Джохарі бін Абдул Гані у м. Куала-Лумпур.
Дія Угоди поширюється на податки на доходи, які стягуються від імені держави, її адміністративно-територіальних одиниць та місцевих органів влади незалежно від способу їхнього стягнення. Положення документа визначають умови уникнення подвійного оподаткування в Україні та Малайзії, порядок оподаткування дивідендів, процентів, роялті, доходів від відчуження майна тощо. Визначено окремі умови оподаткування пенсій, доходів державних службовців, артистів, спортсменів та студентів.

Повернення на електронний рахунок надміру сплачених грошових коштів

Реєстраційна сума платника податку обчислюється за формулою, встановленою п. 2001.3 ст. 2001 Податкового кодексу України (далі — Податковий кодекс), складовими якої, зокрема, є сума поповнення електронного рахунку, сума виданих та отриманих податкових накладних тощо.
При цьому у збільшення реєстраційної суми враховуються загальна сума поповнення електронного рахунку з поточного рахунку платника податку, в тому числі електронних рахунків платника — сільськогосподарського підприємства, що обрало спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 Податкового кодексу, зазначених у підпунктах «а» — «в» п. 2001.2 ст. 2001 цього Кодексу, а також сума, спрямована на погашення заборгованості з податку за рахунок субвенцій з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах. Згідно з п. 2001.4 ст. 2001 Податкового кодексу на електронний рахунок платника зараховуються кошти з власного поточного рахунку платника та з рахунків платників, відкритих у відповідних органах Казначейства України, для проведення розрахунків із погашення заборгованості з різниці в тарифах.
Також на електронний рахунок зараховуються кошти з бюджету в сумах надміру сплачених грошових зобов’язань з ПДВ, повернутих платнику податків у порядку, встановленому ст. 43 зазначеного Кодексу.
Тобто сума коштів на електронному рахунку не тотожна реєстраційній сумі платника податку.
При цьому Податковим кодексом не передбачено збільшення реєстраційної суми платника податку на суму надміру сплачених до бюджету грошових коштів, що були повернуті на його електронний рахунок.

Знижено акциз на вживані транспортні засоби

З 01.08.2016 р. набрав чинності Закон № 1389, яким внесено зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів (опубліковано у виданні «Голос України» № 125 від 07.07.2016 р.). Цим Законом до 31.12.2018 р. запроваджено знижені ставки акцизного податку для ввезення на митну територію України автомобілів фізичними або юридичними особами (залежно від виду та об’єму двигуна транспортного засобу).
Йдеться про автомобілі, вироблені після 01.01.2010 р. Водночас встановлені Законом № 1389 знижені ставки не застосовуються у разі ввезення автомобілів, які мають походження з країни, визнаної державою-окупантом відповідно до закону України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою відповідно до закону України.
Згідно із Законом № 1389 пільгові умови ввезення автомобілів поширюються на осіб, які ввозять не більше одного автомобіля у відповідному календарному році для власного використання, або на користь інших осіб за рядом договорів.
При цьому у разі відчуження протягом 365 днів з дня реєстрації транспортних засобів платник податку зобов’язаний сплатити різницю між сумою акцизного податку, сплаченого ним за пільговими ставками, та сумою акцизного податку, перераховану за ставками, встановленими ст. 215 Податкового кодексу.
Просмотров: 535 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024