Купянский городской портал! Понедельник, 23.10.2017, 19:09
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 35365
Форум-тем/сообщ: 476/2412
Коментарии: 299
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:273
Сайтов в каталоге: 942
Объявлений: 137
Игр: 219
Записей в гостевой: 35
FAQ: 1
Новости Украины: 35
Видео: 9105

Последние статьи
[01.03.2017][Мои статьи]
Наемники в современном мире (3)
[19.02.2017][Мои статьи]
Супермаркет АТБ - история развития, планы на будущее (3)
[18.02.2017][Мои статьи]
Как уберечься от печных пожаров в зимнее время (5)
[16.02.2017][Мои статьи]
Кибератаки со стороны российских хакеров (3)
[09.11.2016][Мои статьи]
Проблемы в сексуальном разговоре. (3)

Купянск
Главная » 2014 » Июль » 14 » Купянская ОГНИ информирует
17:19
Купянская ОГНИ информирует

Майже 90 % платників податків Куп`янської ОДПІ оцінили переваги електронного звітування

 

Про це повідомила начальник відділу ІТ та обліку платників Куп`янській ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Світлана Редька під час проведення сеансу телефонного зв`язку «гаряча лінія».

Для якісного обслуговування платників на сайті Міндоходів функціонує безліч електронних сервісів, серед яких найбільш популярними на сьогодні є можливість електронного звітування, зазначила посадовець спілкуючись з платниками податків та розповіла про основні переваги та принципи подання податкової звітності в електронному вигляді через Інтернет та користування електронним цифровим підписом.

 «Подання звітності в електронній формі набирає все більшої популярності серед платників податків, адже це просто, швидко та надійно. Вибравши сучасний спосіб звітування, платник податків отримує низку переваг. Платникам достатньо лише отримати цифровий підпис та скачати програмне забезпечення, яке надається безкоштовно», - зауважила  під час спілкування Світлана Редька.

Сеанс телефонного зв`язку відбувся в форматі діалогу, в ході якого платники податків отримали відповіді на запитання.

Доречі, станом на 01 липня 2014 року на обліку у Куп`янській ОДПІ перебуває 6934 платника податків.

 

На Харківщині в пункті пропуску «Гоптівка» виявили велику партію валюти

 

Фахівці Харківської митниці Міндоходів спільно з працівниками Держприкордонслужби під час проведення митно-прикордонного огляду автомобіля «Mitsubishi Pajero» та особистих речей громадян знайшли приховані 2 800 000 доларів США.

Прямуючи до Російської Федерації, громадянин України сховав долари у спеціально виготовленій схованці у баку для пального, встановленому заводом-виробником.

Під час усного декларування водій та пасажир, що його супроводжував, запевняли, що не везуть товари, які обмежені до переміщення через митний кордон або підлягають обов’язковому декларуванню.

За дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з використанням способу, що утруднює виявлення таких товарів, у відношенні порушника фахівці митниці склали адміністративний протокол за ч.1 ст. 483 Митного кодексу.

 

Для продовження термінів подання звітності платникам з території проведення АТО необхідно звернутися з відповідною заявою

 

З метою продовження граничних термінів подання податкової звітності у зв’язку з неможливістю подання такої звітності внаслідок дії обставин непереборної сили платнику податку необхідно звернутись до податкового органу за своїм місцезнаходженням з відповідною заявою. Така заява подається платником протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин непереборної сили. Заява подається платником податків тільки разом з документальним підтвердженням дії обставин непереборної сили.

Документальним підтвердженням дії обставин непереборної сили є, зокрема, підтвердження Торгово-промислової палати України про настання обставин непереборної сили на території України, яке видається зазначеним органом на відповідне звернення платника податку.

Заява про продовження граничних строків подання податкових декларацій подається у довільній формі із стислим та чітким обґрунтуванням підстав для продовження зазначених строків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів.

У заяві надається вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ).

Про це йде мова у листі Міндоходів, який 07.07.2014 було надіслано до територіальних підрозділів відомства.

Довідково: Лист Міндоходів від 07.07.2014 №16042/7/99-99-19-03-02-17. 

 

Перший звітний період для подачі Звіту про контрольовані операції

 

Першим звітним періодом для подачі Звіту про контрольовані операції платників податків буде 2013 рік. Для визначення обсягу контрольованих операцій враховується вартісний показник усіх операцій окремо з кожним контрагентом у цілому за календарний рік. Тобто з 1 січня по 31 грудня 2013 року. У звіті за 2013 рік платник податку повинен зазначити контрольовані операції, здійснені у період з 01.09.2013 по 31.12.2013. Такий Звіт платники  податку повинні подати до 1 жовтня 2014 року.

Нагадуємо, що з 1 вересня 2013 року набрав чинність Закон України від           04 липня 2013 року № 408 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення», згідно з яким визначається перший звітний період для подачі Звіту про контрольовані операції.

Про це та інші питання щодо трансфертного ціноутворення йдеться в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань застосування норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, затвердженої наказом Міндоходів від 01.07.2014 № 368 «Про внесення змін до Узагальнюючої податкової консультації з окремих питань застосування норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, затвердженого наказом Міндоходів від 22.11.2013 № 699».

 

Як в річній декларації з податку на прибуток відображається сума отриманої від неплатників поворотної фінансової допомоги?

 

Для платників податку на прибуток, для яких базовим податковим(звітним) періодом є календарний рік, сума отриманої від неплатників податку на прибуток поворотної фінансової допомоги, що залишається неповерненою на кінець звітного року, включається до складу доходів у річній декларації.

У разі якщо в майбутніх звітних податкових періодах платник повертає таку фінансову допомогу, він збільшує суму витрат на суму поверненої фінансової допомоги за наслідками того звітного податкового періоду, в якому відбулося таке повернення.

Наприклад, якщо платник податку, для якого базовим (звітним) податковим періодом є календарний рік, отримав 10.03.2013 року суму поворотної фінансової допомоги від неплатника податку на прибуток та повернув її 16.01.2014 року, то платник повинен включити до складу доходів у декларації за 2013 рік суму поворотної фінансової допомоги, що залишилась неповерненою станом на 01.01.2014 року.

При цьому у декларації за І квартал 2014 року або 2014 рік в залежності від того, який базовий (звітний) період використовуватиме платник у 2014 році, сума повернутої допомоги включатиметься до складу витрат.

З цим та іншими запитаннями-відповідями можна ознайомитися в Узагальнюючій податковій консультації щодо податкового обліку поворотної фінансової допомоги, затвердженої наказом Міндоходів від 01.07.2014 № 367.

 

 

Прогресивна шкала оподаткування доходів фізичних осіб

 

З 1 липня 2014 року набрали чинності зміни, які внесено до Податкового кодексу України в частині оподаткування податком на доходи фізичних осіб у формі пасивних доходів. Водночас, зміни в оподаткуванні дивідендів, набирають чинності з 1 січня 2015 року.

Відповідно до внесених у Податковий Кодекс змін, доходи у вигляді дивідендів, виграшів, призів, процентів підлягають оподаткуванню. Це не стосується процентів у сумі, що не перевищує в рік сімнадцять прожиткових мінімумів для працездатної особи, встановлених законом на 1 січня звітного податкового року, процентів, дивідендів, а також виграшів та призів у державну грошову лотерею в розмірах, що не перевищує 50 мінімальних заробітних плат, розмір якої встановлено законом.

Оподаткування процентів, дивідендів, роялті та інвестиційного прибутку здійснюється податковим агентом під час кожного нарахування (виплати) за ставкою 15% (17%).

При перерахунку загального річного оподаткованого доходу для бази оподаткування  доходів у формі процентів, дивідендів, роялті та інвестиційного прибутку застосовуються такі ставки:

- якщо база оподаткування звітного податкового року не перевищує  204 прожиткових мінімуми – 15 відсотків;

- якщо база оподаткування звітного податкового року перевищує  204 прожиткових мінімуми, але не перевищує 396 прожиткових мінімумів, до суми такого перевищення – 20 відсотків;

- якщо база оподаткування звітного податкового року перевищує 396 прожиткових мінімумів, до суми такого перевищення – 25 відсотків.

Податковим агентом платника податку під час нарахування (виплати) на його користь доходів у формі процентів є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату).

Загальна сума податків, утримана протягом звітного податкового місяця з нарахованих (виплачених) процентів платнику податку, сплачується (перераховується) таким податковим агентом до бюджету у строки, визначені Кодексом для місячного податкового періоду. Тобто, до 30-го числа звітного місяця.

Податковий агент, який нараховує доходи у вигляді процентів, відображає у податковому розрахунку загальну суму таких нарахованих (сплачених) платнику податку доходів та загальну суму утриманого (перерахованого) з них податку.

Водночас банківська установа не здійснює утримання та перерахування податку із суми доходу у формі процентів, а податок сплачується фізичною особою самостійно за результатами подання річної податкової декларації.

Зазначені зміни передбачено Законами України від 27 березня 2014 року № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» та від 10 квітня 2014 року № 1200-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо усунення окремих неузгодженостей норм законодавства».

 

На Харківщині спритники намагались «відмити» понад 18 млрд. гривень

 

Таку суму повідомили фахівці управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ Міндоходів області.

Усього з початку року, за даними управління, до Банку даних сумнівних фінансових операцій було внесено 58 повідомлень на загальну суму 18,2 млрд.грн., за результатами розгляду яких складено 35 матеріалів з ознаками кримінальних правопорушень та внесено  до Єдиного реєстру досудових розслідувань.  

 Більшість кримінальних правопорушень стосувалися легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом  - ст. 209 КК України.  Також кримінальні справи порушувались за ознаками злочинів, передбачених  зокрема ст. 191 КК України -  привласнення,  розтрата майна, або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем та ст. 364 КК України - зловживання владою або службовим становищем.

Одним із пріоритетних напрямків роботи управління є боротьба  з кримінальними  правопорушеннями  у сфері державних закупівель.

Так, за перше півріччя п.р. співробітники управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, провели 20 розслідувань відносно учасників держзакупівель. Сума збитків при цьому склала понад 104,8  млн.грн.

За їх результатами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 10 кримінальних правопорушень. Приймаються заходи щодо повернення коштів до бюджету.

 

Співробітники Міндоходів Харківщини працюють за принципом «call-back»

Фахівці регіонального відомства не тільки приймають до розгляду звернення громадян, які надійшли на інтерактивний сервіс Міністерства доходів і зборів України „Пульс” , а й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи протягом 1 -3 днів.

Так, підсумком проведеної органами Міндоходів Харківщини роботи за перше півріччя п.р.  стало опрацювання  197 звернень представників бізнесу та громадян області на антикорупційний сервіс „Пульс”.

Найбільша кількість питань надійшла від мешканців центральних районів Харкова. Так, в Київському районі  звернулось на «Пульс» 42 громадянина, а  в Дзержинському  –  32.  В області найчастіше звертались мешканці Харківського  району – 26,  та  Дергачівщини -  таких звернень надійшло 5. А ось жителі Балаклійського, Богодухівського та Вовчанського району зателефонували на «Пульс» по одному разу.    

Як відзначають співробітники  ГУ Міндоходів області,  найбільшу  кількість звернень  зафіксовано у лютому п.р. – 41 дзвінок, а найменшу у травні – 22. 

«Нами приділяється особлива увага проблемним питанням, які піднімаються платниками податків, а кожне таке звернення знаходиться на особистому контролі керівника відомства, - підкреслюють  в головному управлінні  та відзначають, що  цей сервіс є ефективним індикатором якості взаємодії бізнесу та органів доходів і зборів. Адже його було створено з метою підвищення ступеню довіри громадян до роботи органів міндоходів і зборів.   

Нагадаємо, що оперативно вирішити питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення,  можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

 

Фермерство на Харківщині продовжує розвиватись

 

Як повідомляють в ГУ Міндоходів в Харківській області, на Харківщині особливий спеціальний режим оподаткування у агропромисловому секторі – сплату фіксованого сільськогосподарського податку обрали 1511 підприємств.

Наразі на теренах Харківського регіону найбільше таких платників зареєстровано в Богодухівському, Лозівському, Нововодолазькому, Харківському та Куп’янському районах.

За словами фахівців Головного управління Міндоходів області, правомірність переходу сільськогосподарських підприємств на спеціальний режим оподаткування знаходиться на постійному контролі, оскільки набувши та підтвердивши статус платника фіксованого сільськогосподарського податку нормами ст. 307 ПКУ передбачено звільнення аграріїв від сплати окремих податків і зборів.

Відтак за перше півріччя 2014 року  від харківських  фермерів надійшло понад  2,6  млн. грн. фіксованого сільськогосподарського податку.  

Нагадуємо, перерахунок фіксованого сільськогосподарського податку до бюджету необхідно робити щомісяця протягом 30 днів, що настають за останнім днем звітного місяця. Сплата ФСП здійснюється у розмірі третини від суми податку, визначеної на кожний квартал від річної суми.

 

 

Куп`янська ОДПІ: Надходження до Державного бюджету склали майже 18 млн. грн.

 

Про це повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова під час зустрічі з представниками малого та середнього бізнесу.

«Податковим кодексом встановлено обов’язок щомісячної сплати авансових внесків з податку на прибуток, так за результатами першого півріччя 2014 року платниками сплачено 6,3 млн.грн. податку на прибуток, що на 400 тис. грн. більше від очікуваного», -  підкреслила посадовець.

Станом на  1 липня 2014 року на обліку в Куп`янській ОДПІ перебуває 253 платника податку на прибуток. Варто зазначити, що сплата щомісячних авансових внесків має тенденцію до зростання, зокрема, протягом червня поточного року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено майже 1 млн. грн. податку на прибуток.

Протягом  6 місяців поточного року надходження податку на додану вартість склали 5,7 млн.гривень, збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства - 0,2 млн.грн.

 Наприкінці зустрічі, Наталія Калашнікова зазначила: «Надаючи весь комплекс адміністративних послуг, ми очікуємо від бізнесу добросовісної сплати податків. Ми всі добре розуміємо, наскільки це важливо з точки зору забезпечення стабільного фінансування територіальних громад, соціальних інститутів, навчальних закладів, медичних установ, житлово-комунального господарства та ін.» 

 

 

Який порядок розрахунку та сплати єдиного внеску новоствореними фізичними особами – підприємцями на загальній системі ?

 

Новостворені ФОП, які зареєстровані протягом року в установленому законом порядку платниками загальної системи оподаткування, нараховують та сплачують суми єдиного внеску у вигляді авансових платежів у строки, визначені пп.4.5.2 п.4.5 розділу IV Інструкції 21-5, що настають у звітному податковому році, на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбулася їх державна реєстрація.

При цьому, суми єдиного внеску, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний рік до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації, та не можуть бути меншими за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).        

 

 

Чи треба підприємцю обкладати єдиним соціальним внеском суму допомоги працівниці по вагітності та пологах?

 

Так, потрібно. Починаючи з 1 липня 2013 року на суму такої допомоги нараховується 33,2% , а утримують – 2% єдиного соціального внеску. Раніше такі виплати єдиним соцвнеском не обкладалися.

 

Який штраф передбачено за несвоєчасне подання звітності до Пенсійного фонду України фізичною особою – підприємцем?

               

Пунктом 4 частини одинадцятої ст. 25 Закону про ЄСВ установлено, що за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, територіальним органом пенсійного фонду до платника застосовується штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.).

 

 

Яку відповідальність передбачено за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску приватними підприємцями?

             

Фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов'язані сплачувати за себе єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним роком.

Суми єдиного внеску, своєчасно не нараховані та/або не сплачені у строки, встановлені Законом про ЄСВ, обчислені органами пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, є недоїмкою.

За несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платників застосовується штраф у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум (п. 2 частини одинадцятої ст. 25 Закону про ЄСВ).

Згідно з частиною десятою ст. 25 цього Закону на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу.

 

 

Земельні ділянки, на яких розташовані рекламні засоби, є об’єктом оподаткування платою за землю

 

Відповідно до п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України встановлено, що для визначення розміру земельного податку та орендної плати за землю використовується нормативно-грошова оцінка цих земельних ділянок.

Відповідно земельні ділянки, на яких розташовано рекламні засоби (біг-борди, бек–лайти тощо), розміщення яких погоджено з органом місцевого самоврядування, але правовстановлюючі документи на такі ділянки відсутні, є об’єктом оподаткування платою за землю відповідно до норм розділу XIII Податкового кодексу України з урахуванням даних Державного земельного кадастру.

Для правильного визначення грошових зобов’язань таким платникам необхідно звернутися до відповідного територіального органу Держземагенства для отримання витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, на яких розташовано зазначені рекламні засоби.

 

 

Платники Куп`янської ОДПІ поповнили Зведений бюджет України на 100 млн.грн.

 

Про це повідомила журналістам під час брифінгу начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

З кожним роком надходження до бюджету мають тенденцію збільшення. Так, до Державного бюджету з початку року надійшло майже 17,6 млн. грн. (у 2013 році - близько  5 млн. грн). Основними джерелами наповнення Державної скарбниці є ПДВ   – майже 5,7 млн. грн. та податок на прибуток -  6,3 млн. грн.

До місцевих бюджетів  м.Куп`янськ, Куп`янського, Шевченківського та Дворічанського районів надійшло більше 82 млн. грн. Найбільша частина, а це майже 61 млн. грн., складає податок на доходи фізичних осіб. Від власників земельних ділянок надійшло 11 млн. грн. плати за землю,  платниками, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування,  сплачено  майже 6 млн. грн. Надходження єдиного соціального внеску з початку року склали майже 149 млн.грн.

Наприкінці, посадовець повідомила про схвалення урядом   законопроекту про податковий компроміс, розроблений Міністерством доходів і зборів України. Згідно з Законом, 15% від суми заниженого податку на прибуток підприємства та податку на додану вартість буде підлягати обов'язковій сплаті до бюджету, а інші 85% вважатимуться узгодженими.

Закон поширюватиметься на бізнес і зобов'язання з податку на прибуток і ПДВ, що виникли до 1 січня 2014 р. Це ті зобов'язання, які можна буде добровільно задекларувати .

 

 

Спрощенці Куп`янської ОДПІ спрямували в казну держави 6 млн грн./

 

З початку року суб’єкти господарювання Куп`янської ОДПІ, які працюють на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету 5,9 млн грн єдиного податку. Зокрема, платники єдиного податку - фізичні особи - підприємці спрямували в казну держави 4,8 млн грн, що майже на 0,6 млн. грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

На сьогодні на спрощеній системі оподаткування працює понад 2,2 тисячі суб’єктів підприємницької діяльності Куп`янської ОДПІ. З них майже 200 юридичних осіб та близько 2 тисяч фізичних осіб-підприємців.

 

Майже 149 млн.грн. ЄСВ надійшло від підприємців Куп`янської ОДПІ

 

Про це повідомила начальник Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Олена Кухтіна.

Слід зауважити, що з початку року не було зафіксовано жодних збоїв з надходжень сум ЄСВ. Лише в червні поточного року на рахунки Міндоходів платники єдиного внесу на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Куп`янської ОДПІ перерахували понад 25,5 млн. грн. внеску.  

«Сумлінна сплата єдиного соціального внеску – це приклад високої податкової культури та патріотизму платників. Адже своєчасна сплата внесків у повному обсязі впливає на своєчасність виплати пенсій та соціальних гарантій, зокрема, захист на випадок безробіття, від нещасних випадків й професійних захворювань, а також тимчасової втрати працездатності», - зазначає посадовець.

Нагадуємо, що нещодавно на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України  запрацював новий он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.

На тлі інтенсивного впровадження нових електронних сервісів зростає і кількість платників ЄСВ, які користуються відповідним електронним сервісом для подачі звітності. Наразі в електронному вигляді звітують 75% від загальної кількості.

Для вирішення усіх питань щодо подання звітності, нарахування та сплати єдиного соціального внеску платники можуть звернутися до Центру обслуговування платників Куп`янської ОДПІ за адресою: м. Куп`янськ, вул. Харківська, 99, тел. 5-74-50.

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

 

Правобережна товарна біржа повідомляє про проведення цільового аукціону з продажу майна, що перебуває у податковій заставі Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів в Харківській області та належить ПАТ «Куп’янський машинобудівний завод»  (код ЄДРПОУ 38281598), та відбудеться 24.07.14 р. о 11-00 за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. у торгівельному залі Правобережної товарної біржі.

Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. та за телефонами: (057) 7140-190, 097-679-53-88. Заявки на участь в аукціоні приймаються до 17-00 год. 23 липня 2014 р.

Учасниками аукціону:

сплачується реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. (без ПДВ), на п/рахунок організатора аукціону - Правобережної товарної біржі: №26009250291 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, код ЕДРПОУ 25957609.

вноситься гарантійний внесок у розмірі 10% (без ПДВ) від стартової вартості майна  на п/рахунок організатора аукціону - Правобережної товарної біржі: №26009250291 в АТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805, код ЕДРПОУ 25957609.

Квитанції про сплату подаються разом із заявкою на участь в аукціоні.

Додаткову інформацію щодо майна та умов участі в аукціоні можна отримати за адресою: м. Харків, вул. Космічна, 26, 3 пов. та за телефонами: (057) 7140-190, 097-679-53-88; www.ekspert.dp.ua

Повідомлення, розміщене у газеті «Франт» № 27 від 03.07.2014 вважати помилковим.

 

 

Аналіз роботи зі зверненнями громадян протягом І півріччя 2014 року

 

З початку року до Куп’янської ОДПІ  ГУ Міндоходів у Харківській області надійшло 5 письмових звернень громадян, що на 6 звернень менше, ніж за відповідний період 2013 року (11 звернень), з них: 5 заяв.

Характерні питання, що підіймалися заявниками у зверненнях – це інформування про ухилення від сплати податків та незгода з нарахованими штрафними санкціями за несвоєчасно подану декларацію.

З початку року порушень розгляду звернень не допущено.

 

Щодо роботи сервісу «Пульс»

 

Сервіс «Пульс Міністерства доходів i зборів» - це унікальний антикорупційний проект,  який створений для ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності.

Сервіс функціонує за принципом call-back (фахівці не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи). Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники Міністерства доходів і зборів, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач.

У І півріччі 2014 року до Куп’янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області надійшло 2 картки направлені з сервісу «Пульс». По кожному факту проводилися перевірки. На кожну картку надані обґрунтовані відповіді.

 

 

Кількість наданих послуг в ЦОП збільшується

 

Протягом І півріччя 2014 року до Центрів обслуговування платників Куп’янської ОДПІ, за наданням адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг звернулося 36050 осіб, у т.ч. надано 3283 адміністративних послу та 32767 інформаційно-консультативних.

Найбільш популярним питанням серед відвідувачів ЦОП є роз’яснення норм чинного законодавства щодо сплати єдиного соціального внеску, переходу з однієї системи оподаткування на іншу, щодо роботи електронних сервісів, отримання ключів електронного цифрового підпису, декларування доходів громадян та інше.

 

 

За підакцизною ліцензією - у ЦОП

 

Підприємці можуть подавати документи та отримувати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами в Центрах обслуговування платників податків за місцем провадження своєї торговельної діяльності або в Головному управлінні Міндоходів у Харківській області.

У ЦОПі відповідальний працівник перевіряє заяву та пакет документів, достовірність зазначеної в них інформації, повноваження особи, яка підписала заяву. При прийнятті платіжного доручення перевіряє наявність відбитка штампа банку, інформацію про призначення платежу та правильність номеру рахунку. Надані  документи реєструються у відповідних журналах та передаються для подальшого оформлення до Головного управління Міндоходів у Харківській області.

Протягом І півріччя 2014 року в ЦОП Куп’янської ОДПІ прийнято 15 пакетів документів на отримання ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

 

Про збір за спеціальне використання води

 

Згідно з пунктом 34 Закону України від 27.03.14 року № 1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» змінено ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України, які набрали чинності з 1 квітня 2014 року.  

При обчисленні податкових зобов'язань за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно платники Збору застосовують ставки Збору, що діяли у 2013 році, а починаючи з 01.04.2014 - нові, збільшені ставки збору. 

                Ставки збору за спеціальне використання води для потреб рибництва становлять:

-  36,39 гривні за 10 тис. куб. метрів поверхневої води;

-  43,75 гривні за 10 тис. куб. метрів підземної води.

Ставки збору за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв, становлять:

-  33,85 гривні за 1 куб. метр поверхневої води; 

-  39,48 гривні за 1 куб. метр підземної води.

До ставок збору житлово-комунальні підприємства застосовують коефіцієнт 0,3.

Платники Збору обчислюють суму Збору наростаючим підсумком з початку року та складають податкові декларації зі Збору за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2012 № 1403, зареєстрованого в Мін’юсті України наказом від 15.01.2013 за № 123/22655. 

У зв'язку зі зміною ставок збору своїм листом від 18.06.2014 р. N 14287/7/99-99-15-04-01-17 Міндоходів рекомендує в податковій декларації Збору за перше півріччя 2014 року та наступні звітні (податкові) періоди рекомендуємо відображати дані двома окремими рядками, з відповідною приміткою у цих рядках: 

за перше півріччя 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.06.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014; 

 

за три квартали 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.09.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014; 

 

за 2014 рік: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 31.12.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014. 

            У разі несплати Збору або сплати його в неповному обсязі платниками Збору протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників Збору до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для вжиття стосовно них заходів згідно із законом, а саме скасування дозволів на спеціальне водокористування (п. 328.9 ст. 328 Податкового кодексу).

 

Затверджено довідники податкових пільг станом на 1 липня 2014 року

 

Міністерством доходів і зборів України затверджено станом на 01.07.2014 р. Довідник № 71/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, і Довідник № 71/2 інших податкових пільг.

У довідниках наведено перелік пільг з податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ і організацій, плати за землю, податку на додану вартість, державного мита тощо, а також зазначено початок та закінчення дії пільг.

Ознайомитися з довідниками можна за адресою http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html

 

УРЯДОМ ЗАПРОВАДЖЕНО СПЛАТУ ЗБОРУ З ОПЕРАЦІЙ З КУПІВЛІ ІНОЗЕМНОЇ ВАЛЮТИ У РОЗМІРІ 0,5 ВІДСОТКА

 

 Кабінет Міністрів України своєю постановою №218 від 02.07.2014 р. схвалив зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

Постанова реалізує норми законів, якими запроваджено сплату збору з операцій з купівлі іноземної валюти у безготівковій та/або готівковій формі у розмірі 0,5 відсотка.

З метою забезпечення здійснення контролю за сплатою (утриманням) збору запроваджено щомісячне подання банками до органів Пенсійного фонду України звіту за встановленою формою.

 http://www.pfu.gov.ua/pfu/control/uk/publish/article?art_id=216822

Текст постанови розміщено за наступним посиланням: http://www.kmu.gov.ua/control/npd/list

Про право платника єдиного податку підприємця на час відпустки не сплачувати ЄП

                «Суб’єкти господарювання –платники єдиного податку можуть на час відпустки не сплачувати єдиний податок, однак, це стосується тих із них, котрі не використовують працю найманих осіб», - повідомила в.о. начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

Не сплачувати податок на час відпустки «спрощенці»  можуть раз на рік протягом одного місяця. Для цього подають заяву у довільній формі про період щорічної відпустки до податкової інспекції за місцем податкового обліку.

Згідно із нормами Податкового кодексу України платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок авансовими внесками не пізніше 20 числа поточного місяця. Щоб уникнути порушення терміну сплати авансових платежів фахівці Міндоходів рекомендують заздалегідь  повідомляти про те, що ви вирішили скористатись своїм правом на щорічну відпустку.

Звільнення від сплати податку можливе також на період хвороби,  яка підтверджується копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Підставою для не нарахування єдиного податку «спрощенцю», у зв’язку з відпусткою чи лікарняним, є заява. При цьому у випадку лікарняного необхідно додати листок непрацездатності.

Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку суб’єктами господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування визначені статтею 295 Податкового кодексу України.

З липня спрощується процедура припинення підприємницької діяльності ФОП

8 липня 2014 року набуде чинності Закон України від 13.05.2014 р. №1258-VII, згідно з яким рееєстрація припинення підприємницької діяльності ФОП здійснюватиметься держреєстратором негайно після отримання від фізичної особи правильно заповненої реєстраційної картки форма №12, затвердженої наказом Міністерства юстиції від 14.10.20111 р. №3178/5.

Державний реєстратор може залишити реєстраційну картку без розгляду у випадках, якщо підприємець неправильно заповнив таку реєстраційну картку або подав її за неналежним місцем проведення державної реєстрації припинення ФОП підприємницької діяльності.

У разі відсутності у держреєстратора підстав для залишення реєстраційної картки без розгляду, він зобов’язаний не пізніше наступного робочого дня з дати надходження цього документа внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП та в той же день видати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) їй повідомлення про внесення такого запису без надання будь-яких довідок від контролюючих органів або проходження певних перевірок.

«Підприємець позбавляється свого статусу з дати внесення до ЄДР запису про припинення його підприємницької діяльності. Проте, після припинення підприємницької діяльності за такими фізичними особами залишається обов’язок та відповідальність за погашення своїх боргів перед кредиторами і на них розповсюджується процедура банкрутства2, - наголошує заступник начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Ігор Лукшин.

 

Які послуги надає центр сертифікації ключів?


Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає наступні послуги електронного цифрового підпису:

реєстрація заявників;

надання у користування надійних засобів ЕЦП;

допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

надання послуг фіксування часу;

консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

 

Про відповідальність роботодавця за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ

«У разі несвоєчасної сплати або не в повному обсязі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом», - повідомила в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова.

За несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ; за неповну сплату суми ЄСВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), накладається штраф у розмірі 10 відсотків таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.

На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення.

За порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати єдиного внеску, посадові особи платників єдиного внеску несуть адміністративну та кримінальну відповідальність.

Земля – наша годувальниця, вона віддячує за працю врожаєм та надходженнями до бюджету

Більшість жителів нашої країни пов’язує свій добробут із землею. Громадяни є землекористувачами: власниками земельних паїв, городів, земельних ділянок, виділених для ведення особистого сільського господарства.

Переважна більшість населення є платниками земельного податку, за винятком громадян, які мають пільги за користування землею в межах граничних норм, встановлених Земельним кодексом України.

Ці норми такі: для ведення особистого сільського господарства – 2 гектари; для будівництва і обслуговування житлового будинку (присадибна ділянка) у селах не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, у містах – 0,10 га; для ведення садівництва - не більше 0,12 га; для індивідуального дачного будівництва — не більше 0,10 га.

«Якщо у громадянина є право на пільгу зі сплати земельного податку, він повинен зняти копію з посвідчення про її надання і пред’явити сільській, селищній чи міській радам, бо пільга по сплаті податку надається з моменту пред’явлення документа, що гарантує пільгу!», - зауважує в.о.начальника Куп`янської ОДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області Наталія Калашнікова..

З прийняттям Податкового кодексу, сплата земельного податку здійснюється громадянами однією річною сумою впродовж 60 днів з дня одержання податкового повідомлення-рішення, яке територіальні органи Міндоходів в цьому році видали платникові до 27 червня. Виходячи з цього останній день сплати земельного податку - 26 серпня 2014 року.

Земля – наша годувальниця, вона віддячує за працю врожаєм, дає можливість мати на столі хліб і до хліба. Тому велике прохання до господарів землі – зайдіть у свої сільську, селищну чи міську ради і заплатіть земельний податок.

До речі, з початку року платниками Куп`янської ОДПІ сплачено більш ніж 11 млн. грн. плати за землю, із них майже 1,5 млн. грн. сплачено громадянами.

 

На Харківщині спеціалісти митниці перешкодили вивезенню «історичних пам’яток»

 

Насиченими виявилися вихідні дні для працівників митного поста «Гоптівка» Харківської митниці Міндоходів. Результат – вилучені колекції старовинних монет та інших речей давнини – всього більше 200 предметів,  медалі, ордена, нагрудний знак, ніж періоду Другої світової війни.

4 панно з прикріпленими на них колекціями старовинних монет і предметів виявили під час огляду автомобіля BMW X6, що прямував до сусідньої держави під керуванням 39-річного громадянина України. Майже півсотні монет, прикраси з камінням, хрести, ґудзики, пряжки, столові предмети, підкови, металеві пластини та безліч інших старовинних «дрібничок» - увесь свій скарб чоловік приховав у багажному відділенні автомобіля за особистими речами в картонних коробках. За словами власника, виявлена «історична спадщина» коштує 900 гривень, що в подальшому буде з’ясовуватись.  

Наступного дня до поля зору митників потрапила громадянка, що прямувала до Росії автобусом «Краматорськ – Москва».

При здійсненні митного контролю багажу пасажирів з використанням рентген-установки “RAPISCAN”, увагу митників привернув предмет, за своїми зовнішніми ознаками схожий на холодну зброю. При подальшому огляді поклажі жінки було виявлено ніж, з ознаками старовини, періоду Другої світової війни загальною довжиною 37,5 см, із надписом на клинку «ALLES FUR DEUTFCHLAND » та  «CHRISTIANSWERK SOLINGEN», на рукоятці зображено символи у вигляді орла та хреста. Ніж виявився не єдиною «цікавинкою», що намагалась вивезти з країни порушниця.  В іншій валізі під особистими речами  було виявлено нагороди періоду Великої Вітчизняної війни: медалі «За отвагу», «За боевые заслуги», «За оборону Москвы», «Наше дело правое», «Мы победили», «За взятие Кенинсберга»; нагрудний знак «Гвардия»; ордена «Красной звезды» та «Славы».

За словами в.о.начальника Харківської митниці Міндоходів Валерія Остапчука, товари з ознаками старовини є обмеженими до переміщення через митний кордон України відповідно до до Закону України від 21.09.1999 № 1068 та наказу Міністерства культури № 258 від 22.04.2002, та відповідно до постанови КМУ № 431 від 21.05.2012 підлягають обов’язковому декларуванню.

В обох випадках у відношенні власників історичних речей фахівці митниці склали протоколи про порушення митних правил за ч.1 ст.483 Митного Кодексу. Вилучені предмети та матеріали справ передано до підрозділу УСБУ в Харківській області.

 

З початку року експорт підприємств Харківщини в країни ЄС склав майже 80 млн. дол. США

 

При цьому найбільша товарна група в зовнішній торгівлі  з країнами ЄС -  електричні машини, обладнання і їх частини. Обсяг експорту по цим товарам склав понад 29 млн. дол.США.

«Європейські ринки вже є доступними для українських виробників. Натомість український ринок повністю відкриється для Європейського Союзу лише після ратифікації Угоди про асоціацію. Підприємці  мають використати цю можливість для модернізації країни», - зазначили в  комунікаційно – інформаційному управлінні ГУ Міндоходів у Харківській області.

Застосування з боку ЄС автономних торговельних преференцій та, у подальшому, початок тимчасового застосування положень Угоди про асоціацію щодо поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі  між Україною та ЄС має сприяти значній активізації українського підприємницького середовища у контексті пошуку бізнес-контактів у державах – членах Євросоюзу.

Зокрема, завдяки запровадженню квотування у двосторонній торгівлі між Україною та ЄС українські виробники отримали можливість завозити певні обсяги даних товарів без справляння увізних мит. Тобто під загальний режим імпорту підпадатимуть лише товари, які перевищують визначений обсяг.  Вони оподатковуватимуться за тими ж умовами, які діють в Україні сьогодні.

Також повідомляємо, що детальніше ознайомитися з довідкою щодо автономного преференційного торгового режиму ЄС для України, інструкцією щодо правил проходження, які будуть застосовуватися при експорті до держав-членів ЄС, а також проектом Регламенту Європейського Парламенту та Ради стосовно скорочення або скасування митних зборів на товари, що походять з України,  можна на     офіційному  веб-сайті Мінекономрозвитку за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/MixedList?tag=AvtonomniiPreferentsiiniiTorgovelniiRezhimYesDliaUkraini.

Нагадаємо, 27 червня в Брюсселі президент України Петро Олексійович Порошенко підписав Угоду про асоціацію та Заключний акт з Європейським Союзом.

 

Про витрати на гарантійний ремонт

 

До складу інших витрат включаються витрати на збут, які серед іншого включають витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування. Це встановлено абз. «є» п.п. 138.10.3 ст. 138 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п.п. 140.1.4 ст. 140 ПКУ  при визначенні об'єкта оподаткування податком на прибуток враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку.

Термін "оприлюднення" означає розповсюджене в рекламі, технічній документації, договорі або іншому документі зобов'язання продавця щодо умов та строків гарантійного обслуговування.

У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов'язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування). Таке передбачено п.3 Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 грудня 2012 року №1263 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2012 за №2158/22470).

Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін.

Отже, витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, по яких оприлюднено зобов’язання продавця щодо їх гарантійного обслуговування, враховуються платником податку – продавцем при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток за умови належного ведення обліку покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), незалежно від їх статусу (фізичні або юридичні особи) та підтвердження таких витрат належним чином оформленими первинними документами.

Більш детально про це – в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, затвердженої наказом Міндоходів від 01.07.2014 № 366.

 

 

Порядок сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти

 

Нарахування, утримання та перерахування збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі безготівкової іноземної валюти здійснюється банками (фінансовими установами) за дорученням клієнтів банку. При цьому, суми утриманого та перерахованого на рахунки Державного казначейства України збору не включаються до складу, відповідно, доходу та витрат при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток такими банками (фінансовими установами).

Водночас, у разі сплати збору за власними операціями банку (у тому числі за власними зовнішньоекономічними договорами та за операціями з купівлі іноземної валюти, що здійснюються на міжбанківському валютному ринку України в межах лімітів відкритої валютної позиції банку), сума сплаченого банком збору на обов'язкове державне пенсійне страхування враховується при визначенні оподатковуваного прибутку у складі інших операційних витрат.

Детальніше про це йдеться в Узагальнюючій податковій консультації про сплату збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі іноземної валюти, затвердженій наказом Міндоходів України 01.07.2014 №365.

 

 

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не перевищує 3 роки

 

Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу не може перевищувати 1095 днів від дня поміщення цих товарів у зазначений митний режим.

Строк зберігання у такому митному режимі підакцизних товарів, іноземних товарів, які були попередньо поміщені у митні режими транзиту, тимчасового ввезення або переробки на митній території України, а також продуктів переробки не може перевищувати 365 днів від дня поміщення їх у митний режим митного складу.

         Іноземні товари, що зберігаються в митному режимі митного складу, до закінчення строку їх придатності або строків зберігання повинні бути задекларовані для ввезення на митну територію України в іншому митному режимі або реекспортовані.

Якщо іноземні товари під час зберігання в митному режимі митного складу були зіпсовані або ушкоджені внаслідок аварії чи дії обставин непереборної сили, такі товари за умови належного підтвердження зазначених фактів дозволяється декларувати для вільного обігу на митній території України так, ніби вони були ввезені в зіпсованому (ушкодженому) стані.

Строк зберігання у митному режимі митного складу товарів, призначених для експорту, не може перевищувати одного року з дати поміщення їх у цей режим. До закінчення зазначеного строку такі товари повинні бути вивезені за межі митної території України.

У разі невиконання вимог щодо розпорядження товарами, що зберігаються в митному режимі митного складу, утримувач митного складу повинен протягом 30 днів після закінчення строку зберігання цих товарів у такому митному режимі передати їх на склад органу доходів і зборів, а в разі закінчення строку придатності зазначених товарів - задекларувати їх у митний режим знищення або руйнування.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 204.14). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Просмотров: 226 | Добавил: kupyansk | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Корзина магазина
Ваша корзина пуста но это легко исправить. Перейти в магазин

Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • lazerok.com.ua - тактические фонари, лазера, рации, бумбоксы (317)
  • Галерея "Елисаветград" (41)
  • Работа сиделкой с проживанием в Москве (0)
  • Объявления
    [18.10.2017]
    1к.кв. (0)
    [15.10.2017]
    Дом в деревне (0)
    [12.10.2017]
    Художественная роспись стен и потолков (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    женская виагра день освобождения купянска об'єднання ОСББ співвласники УЖКГ возбудитель День Святого Валентина повысить потенцию спрей м16 спрей М16 для потенции ветровики ВАЗ ветровики Ланос дефлекторы ваз дефлекторы Ланос Одноклассники дом Город Частный дом бытовка купить продать изготовить Дивосвит образование сильный возбудитель как возбудить девушку виагра женская женский возбудитель капли возбуждающие где купить forte love капли форте лав виагра мужская виагра виагра для мужчин виагра сильнодействущая возбудители купить виагру купить возбудитель отзывы виагра возбуждения провокация крем Провокация смазки смазки для женщин где купить для двоих капли для двоих подготовка к зно подготовка к зно в интернете подготовка к зно через скайп подготовка по истории с репетитором репетитор пакеты тара Упаковка Закарпатье оператор на линии производство работа запчасти стиральная машина. Холодильник роспись потолков роспись стен художественная роспись Продам срочно

     

    Купянский городской портал © 2017