Купянский городской портал! Вторник, 23.04.2024, 19:38
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 15
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Февраль » 29 » Голова ДФС України Роман Насіров побував з робочим візитом на Харківщині
10:56
Голова ДФС України Роман Насіров побував з робочим візитом на Харківщині
Голова ДФС України Роман Насіров побував з робочим візитом на Харківщині

В рамках робочої поїздки відбулась нарада з колективом Головного управління ДФС у Харківській області та зустріч з представниками бізнесу регіону.
Під час наради Голова ДФС України Роман Насіров та начальник Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників Євген Бамбізов звернули увагу харківських податківців на необхідність посилення роботи по виявленню та ліквідації «податкових ям» та «конвертаційних центрів».
Як зазначив Роман Насіров, Урядом країни перед фіскальною службою поставлене чітке завдання – припинити протиправну діяльність тіньового бізнесу. Тож необхідно зосередити усі зусилля на виконанні поставленої задачі, а «податкові ями» та «конвертаційні центри» повинні припинити своє існування на території Харківщини.
«В Харкові в рамках надання практичної допомоги з ліквідації ризикових схем у регіонах країни, вже працює команда високопрофесійних та досвідчених фахівців ДФС України. Перші результати роботи вже є. Сподіваюсь, що така взаємодія дасть свій потужний позитивний ефект та позначиться на подальших результатах», - підкреслив Голова ДФС України.

Щодо запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального

Система електронного адміністрування реалізації пального (далі – СЕАРП) запроваджується з 1 березня 2016 року.
Юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального (далі – платники податку) до початку здійснення реалізації пального.
З 25.02.2016р. реалізована можливість включення платників до Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального. Станом на 26.02.2016р. по Харківській області включились до Реєстру вже 82 суб’єкта господарювання
Для реєстрації платником податку до початку здійснення реалізації пального необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301 (далі – Заява). Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Заява про реєстрацію платником акцизного податку з реалізації пального подається виключно в електронному вигляді

Салтівська ОДПІ нагадує, що з 1 березня 2016 року запроваджується система електронного адміністрування реалізації пального. У зв’язку з цим юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, повинні обов'язково зареєструватися як платники акцизного податку з реалізації пального (далі – платники податку) до початку здійснення реалізації пального.
Для цього необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою J(F)1310301 (далі – Заява).
Електронні формати Заяви та інших документів в рамках СЕАРП розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.
Заява надсилається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Подати декларацію за 2015 рік платники єдиного податку груп 1 і 2повинні не пізніше 29 лютого 2016 року

Салтівська ОДПІ області нагадує, що звітний період для фізичних осіб платників єдиного податку груп 1 та 2 — календарний рік (п. 296.2 ст. 296 Податкового кодексу України (далі — ПКУ)). Відзвітувати за 2015 рік необхідно протягом 60 календарних днів після закінчення звітного року.
Тобто 29 лютого 2016 року останній день подання податкової декларації платника єдиного податку за 2015 рік для фізичних осіб підприємців – платників єдиного податку 1 та 2 групп.

Критерії для включення до реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ

Салтівська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п.200.7.1. Податкового Кодексу України ДФС України формує та веде два реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку:
- Реєстр заяв, які відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 ПКУ (далі–реєстр 1);
- Реєстр заяв про які не відповідають критеріям, визначеним пунктом 200.19 ПКУ.
Таким чином до Реєстру 1 включатимуться заяви про повернення суми бюджетного відшкодування платникам податку, які одночасно відповідатимуть наступним критеріям:
- не перебувають у судових процедурах банкрутства відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
- юридичні особи та фізичні особи - підприємці, включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і до цього реєстру стосовно них не внесено записів про:
а) відсутність підтвердження відомостей;
б) відсутність за місцезнаходженням (місцем проживання);
в) прийняття рішень про виділ, припинення юридичної особи, підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
г) визнання повністю або частково недійсними установчих документів чи змін до установчих документів юридичної особи;
ґ) припинення державної реєстрації юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця та стосовно таких осіб відсутні рішення або відомості, на підставі яких проводиться державна реєстрація припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
- мають необоротні активи, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує у три рази суму податку, заявлену до відшкодування, або отримали терміном на один рік від банківської установи фінансову гарантію, що діє з дня подачі відповідної заявки про повернення суми бюджетного відшкодування, а також здійснюють операції з вивезення товарів з митної території України у митному режимі експорту, питома вага яких протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів (місяців) сукупно становить не менше 40 відсотків загального обсягу поставок (для платників податку з квартальним звітним періодом - протягом попередніх чотирьох послідовних звітних періодів).
Довідково: Порядок ведення реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від від 22 лютого 2016 р. № 68.

Розподіл і зарахування ПДВ на спецрахунки за операціями з постачання сільгосппродукції здійснюються Казначейством автоматично

ДФСУ в листі від 02.02.2016 р. № 1096/Л/99-99-19-02-02-14 повідомила: розподіл і зарахування сум ПДВ за операціями з постачання сільськогосподарськими товаровиробниками — суб’єктами спецрежиму сільськогосподарських товарів/послуг на електронні й на спеціальні рахунки здійснюються Казначейством в автоматичному режимі.
При цьому чинним законодавством не передбачено можливості зарахування сільгосппідприємствами суми ПДВ за такими операціями безпосередньо на спеціальний рахунок.

Якщо роботодавець і працівник досягли згоди щодо нових умов оплати праці, дотримуватися 2-місячного попередження не обов’язково

Відповідно до норм ч. 3 ст. 32 КЗпП, у зв’язку зі змiнами в органiзацiї виробництва та працi допускається зміна істотних умов працi в разі продовження роботи за тiєю самою спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про змiну iстотних умов працi — систем і розмiрiв оплати працi, пiльг, режиму роботи, установлення чи скасування неповного робочого часу, суміщення професій, змiну розрядiв i найменування посад та iнших — працiвник повинен бути повiдомлений не пізніше, нiж за 2 мiсяцi.
Проте якщо роботодавець і працівник досягли згоди між собою щодо нових умов оплати праці, повідомляти працівника про зменшення зарплати не потрібно.
Якщо зміна істотних умов трудового договору проведена не у зв’язку зі зміною в організації виробництва та праці на підприємстві, така зміна з урахуванням конкретних обставин може бути визнана судом неправомірною. Тоді власник або вповноважений ним орган має поновити працівникові попередні умови праці.

Про справність розрахунків з бюджетом розкаже сервіс ДФС

Для перевірки надійності ділових партнерів на офіційному порталі Державної фіскальної служби України функціонує сервіс „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера”. Для цього достатньо знати код ЄДРПОУ платника або ж точну його назву. Необхідно ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить про результати пошуку.
Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.

З роздрібного продажу підакцизних товарів платників Салтівської ОДПІ до бюджету надійшло майже 868 тис.грн.

Саме стільки акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів отримали місцеві бюджети протягом січня 2016 року.
Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року відповідно до Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо) та одночасно скасовано збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства.

Особливості застосування касового методу в енергетичній галузі

У зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України Законом України від 24 листопада 2015 року №812-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо створення передумов для нової моделі ринку природного газу та забезпечення стабільності розрахунків підприємств енергетичної галузі” Державна фіскальна служба України повідомила про окремі особливості застосування касового методу визначення дати виникнення податкових зобов'язань та податкового кредиту по ПДВ підприємствами енергетичної галузі (пункт 44 підрозділ 2 розділу ХХ Податкового кодексу України) у листі від 22.01.2016 № 2055/7/99-99-19-03-02-17 «Про окремі особливості застосування касового методу визначення дати виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту підприємствами енергетичної галузі».
З листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС.

Фантом вилучив понад 50 тонн коксованого вугілля, призначеного для бойовиків

На Луганщині співробітники спецпідрозділу "Фантом" вилучили близько 50 тонн коксованого вугілля, яке планували доставити на окуповану бойовиками територію.
Під час патрулювання залізничних колій, які проходять через лінію розмежування, бійці "Фантому" виявили, що біля колії знаходиться близько 50 тонн вугілля цінної марки.
Як показала перевірка, під час ведення активних бойових дій снаряд реактивної системи залпового вогню "Град", випущений самими ж бойовиками, потрапив до складу з вугіллям. В результаті частина вантажу, що перевозився, розсипалась уздовж залізничного полотна.
Засоби від реалізації вугілля будуть спрямовані до районного бюджету.

Роман Насіров: Зміни до Податкового кодексу повинні бути ухвалені до 1 червня

Плани Державної фіскальної служби на поточний рік, новації у роботі митниць та детінізація економіки стали основними темами обговорення під час зустрічі Голови ДФС Романа Насірова з членами Європейської Бізнес Асоціації, яка відбулася 23 лютого.
Так, за словами керівника ДФС, першочерговим завданням служби на 2016 рік є продовження роботи над податковою реформою. У поточному році необхідно ухвалити низку змін до Податкового кодексу, які дозволять уникнути двозначного трактування окремих норм. Крім того, необхідно повернутися до минулорічних напрацювань у питаннях адміністрування податків для їх подальшого законодавчого втілення.
«Для ефективного впровадження новацій всі зміни до Податкового кодексу повинні бути ухвалені до 1 червня. Так і ми, і бізнес отримаємо час для адаптації до нових умов роботи. ДФС бере участь у цих законотворчих процесах і як користувач, і як експерт. Але без підтримки бізнесу ми не зможемо прибрати з Податкового кодексу ті норми, які викликають спірні питання у платників податків», – підкреслив Роман Насіров.
Він закликав бізнес до активної участі в удосконаленні Податкового кодексу та підтримки ДФС у впровадженні податкової реформи.
Активне обговорення учасників зустрічі викликало питання відшкодування податку на додану вартість. За словами представників бізнесу, вони вже відчувають певний прогрес у поверненні цього податку з бюджету. Компанії вчасно отримують відшкодування податку по поточних заявках та вже частково отримали заборговані суми ПДВ попередніх років.
У свою чергу Голова ДФС запевнив присутніх, що служба і надалі докладатиме максимум зусиль для того, щоб повернути бізнесу заборговані у попередні роки суми ПДВ за рахунок збільшення зборів цього податку. За його словами, ДФС планує щомісяця відшкодовувати платникам 1-1,5 млрд. грн. заборгованого ПДВ і таким чином протягом наступних шести місяців звести активний борг до мінімуму.
Учасники також обговорили питання трансфертного ціноутворення, спрощеної системи оподаткування, визначення митної вартості тощо. Крім того, бізнес відзначив ефективну систему співробітництва з ДСФ у напрямі оперативного вирішення актуальних проблем за рахунок діалогу та систематичних зустрічей.
Наприкінці зустрічі Голова ДФС запропонував бізнесу для ефективного вирішення всіх спірних питань проводити подібні зустрічі секторально за участі представників окремих індустрій.

З початку року припинено діяльність 11 конверт-центрів, які завдали шкоди бюджету на 1,3 млрд. гривень

Одним з основних завдань підрозділів податкової міліції ДФС є протидія економічній злочинності, яка завдає значних втрат бюджету держави. У цьому напрямі проводиться комплекс слідчо-оперативних заходів, що дозволяють виявляти та припиняти незаконну діяльність конвертаційних центрів.
Зазвичай послугами конвертаторів користуються підприємства реального сектору економіки. Завдяки фінансовим махінаціям вони зменшують свої податкові зобов’язання та уникають сплати до бюджету значних сум податків та зборів.
Так, зокрема, з початку року припинено діяльність 11 конвертаційних центрів, якими проконвертовано 10,5 млрд. грн. Від їх діяльності бюджет держави зазнав збитків на 1,3 млрд. гривень.
Крім того, у січні проведено документальні перевірки 63 підприємств реального сектору економіки – користувачів послуг конвертаційних центрів, ліквідованих у 2015 і минулих роках, та фіктивних фірм. За їх результатами до бюджету вже стягнуто 26,6 млн. гривень.
Просмотров: 511 | Добавил: Елена8203 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [28.03.2024]
    Лук оптом (0)
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024