Купянский городской портал! Четверг, 28.03.2024, 21:56
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Путеводитель

Последние фото

Общая статистика
Интернет магазин: 
Форум-тем/сообщ: 542/2924
Коментарии: 835
Фото: 418
Новости: 1051
Файлов для скачивания: 5
Статей:897
Сайтов в каталоге: 970
Объявлений: 14
Игр: 219
Записей в гостевой: 36
FAQ: 1
Новости Украины: 107
Видео: 9105

Последние статьи
[15.09.2020][Мои статьи]
Увага! Важлива інформація (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
ТОП 6 запитань стосовно використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (5)
[15.09.2020][Мои статьи]
До уваги платників земельного податку! Інформація про нормативну грошову оцінку земель розміщена на офіційному вебпорталі ДПС (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб (0)
[15.09.2020][Мои статьи]
З початку року надійшло 9,8 млрд грн ЄСВ (0)

Купянск
Главная » 2016 » Июнь » 30 » Чи змінився з 1 травня цього року розмір мінімального страхового внеску? НОВИНИ ПОДАТКОВОЇ
11:14
Чи змінився з 1 травня цього року розмір мінімального страхового внеску? НОВИНИ ПОДАТКОВОЇ
Чи змінився з 1 травня цього року розмір мінімального страхового внеску?

З 1 травня 2016 року в Україні збільшено розміри прожиткового мінімуму і мінімальної зарплати з 1378 грн. до 1450 грн. Ставка для нарахування єдиного соціального внеску з 1 січня 2016 року становить 22% до визначеної бази нарахування. В пункті 5 статті 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» установлено порядок нарахування єдиного соціального внеску (далі - ЄСВ), якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. В такому випадку сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), і ставки ЄСВ (22%). Тому, з 1 травня розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн.*22%).

Набрали чинності зміни до ПКУ щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів

Салтівська ОДПІ повідомляє, що 01.06.2016 набрав чинності Закон України від 12 квітня 2016 року № 1084-VIII «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних товарів», яким внесено зміни до пункту 189.3 статті 189 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) щодо встановлення окремого порядку оподаткування платників ПДВ, які провадять підприємницьку діяльність з постачання вживаних товарів (комісійну торгівлю). Закон України № 1084-VIII, опубліковано у газеті «Голос України» від 13.05.2016 № 87. Зокрема, із зазначеного пункту виключено поняття «однорідні товари» та змінено поняття «вживані транспортні засоби» і «нові транспортні засоби». З оновленим текстом ПКУ можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

Створення сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи

Як зауважила начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Оксана Шкарлетова, з 1 травня 2016 року набула чинності нова редакція Закону України від 16.09.2003 р. № 973-ІV «Про фермерські господарства». Зазначені зміни внесені Законом України від 31.03.2016 № 1067-VIII. Відтепер фермерські господарства можуть діяти без статусу юридичної особи і організовуватися на основі діяльності фізичної особи-підприємця. Членами такого господарства можуть бути лише фізична особа-підприємець та члени її сім’ї. Такі господарства мають статус сімейних фермерських господарств. Якщо діяльність провадиться спільно з членами сім’ї, то між ними має бути укладений договір про створення сімейного фермерського господарства. Такий договір повинен містити умови, визначені в ч. 5 ст. 81 Закону України «Про фермерські господарства», та має бути нотаріально посвідченим. Для виконання сезонних і окремих робіт, які пов’язані з діяльністю господарства і потребують спеціальних знань чи навичок, сімейні фермерські господарства можуть залучати додаткових працівників. Оксана Шкарлетова наголосила, що фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами України, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою. Також посадовець звернула увагу на те, що фермерським господарствам зі статусом сімейних фермерських господарств надається додаткова державна підтримка у порядку, передбаченому Законом України «Про державну підтримку сільського господарства України».

Облікова ставка Національного банку України впливає на розмір пені

Після закінчення встановлених Податковим кодексом України строків погашення узгодженого грошового зобов'язання, на суму податкового боргу нараховується пеня. Формула для розрахунку пені, передбачена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПКУ: погашення податкового боргу х Кднів : 100% х облікова ставка НБУ х 1,2. В такому випадку нарахування пені розпочинається: – при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків – від першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання; – при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами – від першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні – рішенні. Пеня, визначена пп. 129.1.1 ПКУ, нараховується на суму податкового боргу із розрахунку 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє на день виникнення такого податкового боргу або на день його погашення (залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою), за кожний календарний день прострочення у його сплаті. також пеня нараховується на суму заниження податкового зобов’язання із розрахунку 120 % річних облікової ставки НБУ, що діє на день заниження (пп. 129.1.2 ПКУ).

Громадяни для сплати податку на нерухоме майно мають можливість здійснити звірку даних, звернувшись до податкових інспекцій

Головне управління фіскальної служби нагадує громадянам області, що платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. За місцем податкової адреси фізичних осіб (місцем реєстрації громадян за паспортом), які є платниками податку на нерухоме майно, податковими інспекціями області будуть направлені (вручені) податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку, в яких зазначенні необхідні платіжні реквізити. Термін сплати громадянами податку – протягом 60 днів з дня отримання такого податкового повідомлення-рішення. Доводимо до відома громадян області, що ви маєте право звернутися з письмовою заявою до органів ДФС за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. В такому випадку попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

На «Пульс» можна дзвонити будь-коли

Антикорупційний сервіс «Пульс», який працює при Державній фіскальній службі України, допомагає платникам податків, в тому числі і суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності, вирішувати проблемні питання, що виникають при веденні бізнесу. Можна також повідомляти і про непорозуміння чи конфлікти у спілкування з податківцями та митниками. Підрозділом внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Харківській області проводяться перевірки за такими зверненнями та вживаються відповідні заходи реагування.

Порядок реєстрації та обліку платників змінено

Зміни внесено наказом Міністерства фінансів України від 18.03.2016 № 375 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів" (далі – наказ). Наказом затверджено нові форми відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за ф. № 30-ОПП та про узгодження плану реорганізації юридичної особи за ф. № 31-ОПП. Встановлено єдиний строк - 10 робочих днів, для призначення документальної позапланової перевірки платника податків, що припиняється (закривається), як у випадках прийняття рішення про припинення засновниками (учасниками) юридичної особи, так і у інших випадках. Крім того, змінами до Порядку обліку платників податків і зборів вилучено процедури формування та направлення органами ДФС до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. Також, доповнено перелік платників податків, на яких поширюється дія цього Порядку, а саме: а) платники податків, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія України; б) відокремлені підрозділи, місцезнаходженням яких є тимчасово окупована територія та які є відокремленими підрозділами тих юридичних осіб, що знаходяться на іншій території України або перебувають на обліку в контролюючих органах, які здійснюють супроводження великих платників податків, обліковуються в контролюючих органах за основним місцем обліку відповідних юридичних осіб.

Змінилась назва вулиці чи населеного пункту – подайте заяву 1-ПДВ на перереєстрацію

Пунктом 45.2 ст. 45 Податкового кодексу України визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідно до п. 45.1 ПКУ податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі. Оскільки в результаті перейменування назви вулиці, міста, селища, зміни поштового індексу тощо вносяться зміни у відомості про місцезнаходження юридичної особи та місце проживання фізичної особи - підприємця, що містяться у Єдиному державному реєстрі, то це є підставою для здійснення перереєстрації платника ПДВ шляхом подання реєстраційної заяви за формою 1-ПДВ з позначкою «Перереєстрація». Така заява подається протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ. У реєстраційній заяві платник ПДВ зазначає дані станом на дату заповнення заяви, у тому числі критерії, за якими станом на дату заповнення заяви особа відповідає статусу платника ПДВ згідно з розд. V ПКУ.

Сплата земельного податку громадянами

Відповідно до Податкового кодексу нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться органами фіскальної служби, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку. Сплачується такий податок фізичними особами протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, тобто до 29 серпня включно. Нагадуємо, що фізичні особи - платники податків повинні сплачувати податки і збори через установи банків та поштові відділення. Зокрема, фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів. Від сплати податку звільняються: інваліди першої і другої групи; фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; пенсіонери (за віком); ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для зазначених категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, передбачених у ст.281 ПКУ.

У парламенті пропонують скасувати строки давності для несплати податків

Зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо незастосування давності в разі ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування)» (реєстр. № 4765). Документом пропонується встановити в ч. 5 ст. 49 Кримінального кодексу правило, згідно з яким давність не застосовується в разі вчинення злочинів у сфері господарської діяльності, передбачених у ст. ст. 212, 212-1 КК (ухилення від сплати податків). У пояснювальній записці зазначено, що чинні норми «не відповідають умовам та вимогам сьогодення», що призводить до уникнення певними особами відповідальності за несплату податків та недоотримання державним та місцевими бюджетами коштів. Водночас одним із ефективних способів протидії такому явищу було б збільшення строків давності для притягнення до відповідальності за відповідні злочини або взагалі їх скасування. «Прийняття цього законопроекту необхідне, зокрема, для запровадження ефективного управління економікою України, відновлення її платоспроможності, конкурентоздатності, відновлення внутрішнього економічного ринку, збільшення експорту товарів з великою часткою доданої вартості, збільшення обсягу надходжень до Державного бюджету України та місцевих бюджетів», – так обґрунтовується необхідність прийняття законопроекту.

Нацбанк знизив облікову ставку до 16,5%
Правління Національного банку України ухвалило рішення з 24 червня знизити облікову ставку на 1,5 пп. – до 16,5% із 18% річних. При цьому регулятор ухвалив рішення про зниження облікової ставки третій місяць поспіль – після зниження до 18% річних із 27 травня і до 19% річних із 22 квітня. Як повідомили в НБУ, подальше пом’якшення монетарної політики стало можливим завдяки продовженню тренду зниження інфляції, яка за підсумками травня становила 7,5% у річному вимірі. Рішення регулятора відповідає очікуванням учасників ринку, які прогнозували подальше пом’якшення монетарної політики. Максимальне історичне значення облікової ставки НБУ на рівні 30% річних діяло з 4 березня до 28 серпня 2015 року, після чого регулятор знизив облікову ставку до 27%, а з 25 вересня – до 22% річних і анонсував її подальше зниження за умови збереження спокійної ситуації на ринку. Інфляція в Україні в травні порівняно з попереднім місяцем уповільнилася до 0,1%, у річному вимірі – до 7,5%. Національний банк України прогнозує сповільнення споживчої інфляції в Україні за підсумками 2016 року до 12%.

Чи потрібно державним підприємствам ветеринарної медицини (юридичним особам) застосовувати РРО?

Відповідно до пунктів 1 та 2 ст. 3 Закону України від 06.07.95 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі — Закон про РРО) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок (далі — РК); видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. Отже, відповідно до змін, внесених до п. 1 ст. 9 Закону про РРО, починаючи з 01.01.2015 р. державні підприємства ветеринарної медицини при наданні послуг у стаціонарних об’єктах зобов’язані застосовувати належним чином зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО.

Відеообладнання поза митним контролем

Працівниками внутрішньої безпеки ДФС попереджено незаконне ввезення на територію України товарів на суму понад 1 млн. гривень Так, в ході проведення перевірочних заходів працівниками ГУВБ ДФС ініційовано проведення переогляду транспортного засобу, який прямував з Республіки Польща. До України під керуванням громадянина України по смузі «зелений коридор» та пройшов митний контроль. В результаті переогляду автомобіля виявлено не задекларовані товари (відеообладнання), попередня оціночна вартість яких складає близько 1 млн. гривень. Стосовно зловмисника складено протокол про порушення митних правил за ст. 482 Митного кодексу України (Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем). Вживаються заходи щодо встановлення посадових осіб Волинської митниці, причетних до організації незаконного переміщення товарів через митний кордон України.

BREXIT не вплине на гривню – НБУ

У Національному банку впевнені, що рішення Великобританії залишити ЄС не позначиться на курсі гривні. Про це заявив заступник глави Національного банку Олег Чурій. «Моя думка, це ніяк не вплине. Це роздута тема і не має основи. Піде Великобританія чи ні, у будь-якому випадку повний вихід триватиме протягом семи років. Треба буде перепідписати угоду 20 країн ЄС, 40 країн Асоціації ЄС і 120 країн СОТ», – каже Чурій. «Скоріше навіть навпаки, якщо Brexit не відбудеться, то для країн, що розвиваються, це буде мінусом. Центральні банки розвинених країн будуть проводити більш жорстку політику і підвищувати ставки. А чим вище ставки, тим це менш вигідно для ринків, що розвиваються», — зазначив він. «Але це не відноситься до України, так як Мінфін активно не бере участь на ринку, свої потреби у фінансуванні ми закриваємо через міжнародні фінансові організації, і це не залежить від настрою ринку», — додав заступник голови НБУ. Згідно з останніми підрахунками, на референдумі у Великобританії прихильники виходу країни з ЄС набрали 51,8% голосів.

Податкова накладна

ДФС України повідомлено, що у випадку помилкового складання продавцем — платником ПДВ податкової накладної на операцію з постачання товарів/послуг та реєстрації її в ЄРПН, такий продавець — платник ПДВ з метою виправлення допущеної помилки має право згідно з п. 192.1 ст. 192 Податкового кодексу скласти розрахунок коригування до такої податкової накладної. При цьому такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН виключно покупцем — платником ПДВ, на якого була помилково складена податкова накладна.
Заробітна плата не за основним місцем роботи інваліда

ДФС України повідомлено, що єдиний внесок для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюється у розмірі 8,41%, підставою для застосування зазначеного розміру єдиного внеску є завірена копія довідки з акта огляду в медико-соціальній експертній комісії про встановлення групи інвалідності.

Подання декларацій акцизного податку

ДФС України повідомлено, що особи, які реалізують пальне, а також платники, які мають діючі (у тому числі призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством, зобов’язані за кожний встановлений Податковим кодексом звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді, за чинною формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 23.01.2015 р. № 14. У разі відсутності об’єкта оподаткування акцизним податком декларація подається такими платниками шляхом заповнення титульного аркуша до декларації (без заповнення р. 05), заповнення рядків 15 та 16 додатка 1 до декларації з нулями та перенесення їх до розділу В самої декларації (графа В 1). У разі виникнення об’єкта оподаткування, тобто наявності операцій з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, визначені пп. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 Податкового кодексу, платники податку з реалізації пального повинні задекларувати ці зобов’язання за чинною формою декларації шляхом заповнення додатка 1 до декларації та перенесення суми податкового зобов’язання до розділу В самої декларації (графа В 1).

У попередньому періоді не подали Звіту із ЄСВ — яку форму використовувати зараз

Салтівська ОДПІ повідомляє, що підприємства, які в попередніх звітних періодах до 2016 року не подавали Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повинні робити це за старою формою, затвердженою наказом Мінфіну України від 14.04.15 р. № 435, та у форматах, визначених для такої форми. Звіт за червень 2016 року слід подавати вже за новою формою, тобто в редакції наказу Мінфіну України від 11.04.16 р. № 441. Також її використовують для подачі Звіту за попередні звітні періоди 2016 року, якщо такий звіт не було подано. Нові електронні формати Звіту розміщено на офіційному веб-порталі ДФСУ у розділі «Електронна звітність» / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.

"Гаряча лінія" для підприємців

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області повідомляє платникам податків про те, що Урядовий контактний центр запровадив "Гарячу лінію" для підприємців. Зателефонувавши за номером 0-800-503-045 (зі стаціонарних телефонів - безкоштовно) підприємці можуть подати скарги щодо зловживань та корупційних дій органів державної влади, а також пропозиції щодо заходів уряду для покращення умов ведення бізнесу - з 9:00 до 18:00, п'ятниця - до 16:45 У вихідні, святкові дні та з 18:00 до 19:00 год. дзвінки переадресовуються на основну урядову "гарячу лінію" за телефоном - 0-800-507-309

Ліцензування митної брокерської діяльності. Який порядок переоформлення ліцензії для митних брокерів

Орган ліцензування видає нову ліцензію не раніше останнього робочого дня дії попередньо виданої ліцензії. Однак цьому передує низка дій з боку суб’єкта господарювання. По-перше, необхідно вчасно звернутися до органу ліцензування з відповідною заявою про переоформлення ліцензії та повним пакетом документів. Вчасним вражається подання всіх документів до Департаменту митної справи ДФС за 10 днів до спливу строку дії попередньої ліцензії на провадження митної брокерської діяльності (ст. 11 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 01.06.2000 р. № 1775-III). По-друге, якщо орган ліцензування дає добро на переоформлення ліцензії, суб’єкт господарювання повинен сплатити на рахунки територіального органу Держказначейства за відповідним кодом бюджетної класифікації (22011800) із використанням відомчої ознаки (31).

Салтівська ОДПІ нагадує!

Що 30 червня, останній день сплати: ПДВ за травень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю акцизного податку за травень податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за травень податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за травень на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за травень плати за землю за травень

В Україні хочуть запровадити так званий сміттєвий податок

Відповідний законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо оподаткування розміщення побутових відходів)» за № 4836. залежно від ступеня шкідливості матеріалу для виготовлення упаковки/тари «тариф» для її виробників пропонується такий (грн./кг): картон, папір – 1,47; пластмас – 5,46; скло – 0,63; жерсть – 1,68; алюміній, фольга – 4,62; інші метали – 0,84; комбіновані матеріали – 6,18; натуральні матеріали (дерево, текстиль) – 0,84; екологічні матеріали з періодом розкладання до 3 років – 0,84; інші – 1,24.

Роман Насіров зустрівся з представниками НАБУ

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров зустрівся з представниками Незалежної асоціації банків України (НАБУ). Під час зустрічі сторони торкнулися важливих питань для банківської сфери, зокрема, внесення необхідних змін у Податковий кодекс, формування резерву по дебіторській заборгованості та облік балансової вартості активів при розрахунку різниці для цілей оподаткування. Крім того, представники НАБУ звернули увагу на важливість оновлення критеріїв визначення безнадійної заборгованості банків та прийняття рішення щодо банків на території анексованого Криму та у зоні АТО. Роман Насіров наголосив, що подібні зустрічі є важливими для розуміння ситуації у банківській сфері та налагодження діалогу з представниками банківської спільноти. «Ми відкриті до пропозицій та діалогу. Найближчим часом наші спеціалісти розглянуть подані НАБУ напрацювання та проведуть повторну зустріч для вирішення проблемних питань», - зазначив очільник відомства.

Податковою міліцією попереджено збитки бюджету на суму понад 6 млн. грн.

Співробітниками податкової міліції Одеської області розслідується кримінальне провадження, зареєстроване за ст. 204 КК за фактом реалізації мешканцем Одеської області тютюнових виробів без марок акцизного податку України. В ході проведення оперативно-слідчих дій, а також в рамках проведення операцій „Акциз-2016” і „Рубіж-2016” співробітники обласної податкової міліції спільно з працівниками Служби безпеки України провели огляд ангарного приміщення, яке належить комерційному підприємству в одному з населених пунктів Одеської області. За результатами огляду виявлено та вилучено 689 тис. пачок цигарок, виробництва Республіки Білорусь і ОАЕ без марок акцизного податку України та 16 мішків тютюнових виробів насипом загальною орієнтовною вартістю 9,5 млн. гривень. У разі потрапляння вилучених тютюнових виробів на ринок України та їх реалізації збитки у вигляді ненадходження до бюджету акцизного податку склали б понад шість мільйонів гривень. Слідчі дії тривають.

Торгуєш пивом - не забувай про ліцензію

ГУ ДФС у Харківській області звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють або планують провадити підприємницьку діяльність у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями (в т.ч. виключно пивом). Оскільки, пиво віднесено до алкогольних напоїв, суб’єктам господарювання для здійснення роздрібної торгівлі пивом (в т.ч. виключно пивом), необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Відповідно до норм Закону України від 19.12.1995 року № 481/ 95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481) плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі. Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями справляється щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів згідно з чинним законодавством. З 01 червня 2016 року платники податків, які здійснюють господарську діяльність у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями (в т.ч. виключно пивом) для подачі заяв на оформлення ліцензій на право роздрібної торгівлі, подовження термінів діючих ліцензій, переоформлення ліцензій та анулювання ліцензій - необхідно звертатися до ЦОП (центру обслуговування платників податків) Державних податкових інспекцій ГУ ДФС у Харківській області за місцем розташування торгівельних об’єктів. Платники податків можуть отримати оформлені, переоформлені та з подовженням дії ліцензії, як в ЦОП (центр обслуговування платників) Державних податкових інспекцій ГУ ДФС у Харківській області за місцем розташування торгівельних об’єктів так і в управлінні контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Харківській області (м .Харків, вул. Клапцова,25).

Викрито орендодавців, які ухилилися від сплати понад 30 млн. грн. ПДВ

Співробітниками податкової міліції Центрального офісу внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 3 ст. 212 КК України відносно службових осіб комерційного підприємства, яке здійснює діяльність з надання в оренду і експлуатації власного чи орендованого нерухомого майна. Встановлено, що фігуранти провадження у 2013 році не відобразили у податковій звітності перехід права власності на адміністративно-побутовий комплекс загальною площею 18405,0 кв. м. Це призвело до ухилення від сплати податку на додану вартість на суму понад 30 млн. грн., що є особливо великим розміром. Тривають слідчі дії.

Внутрішньою безпекою ДФС викрито транзитно-конвертаційні групи, які діяли за сприяння посадових осіб фіскальної служби

Співробітники Головного управління внутрішньої безпеки ДФС спільно з працівниками Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України припинили діяльність транзитно-конвертаційних груп, які діяли у Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Запорізькій та Кіровоградській областях за сприяння посадових осіб органів ДФС та надавали послуги з мінімізації податкових зобов'язань підприємствам реального сектора економіки. Загальний обіг проконвертованих коштів упродовж 2015-2016 років склав понад 900 млн. грн., втрати бюджету дорівнюють близько 150 млн. гривень. У ході оперативно-слідчих дій проведено понад 50 обшуків, припинено протиправну діяльність близько 100 фіктивних суб’єктів господарювання. Під час обшуків виявлено та вилучено кошти в сумі 23 тис. доларів США, 3 тис. євро та 200 тис. гривень, фінансові документи, зброю, патрони, наркотичні засоби. Наразі працівниками ГУВБ ДФС вживаються заходи для встановлення повного кола посадових осіб органів ДФС, причетних до діяльності вказаних транзитно-конвертаційних груп та притягнення конкретних осіб до кримінальної відповідальності.

В ДФС відбулась зустріч з СПО роботодавців

Актуальні питання взаємодії ДФС та української бізнес-спільноти обговорювалися під час зустрічі керівників структурних підрозділів ДФС та Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні (СПО роботодавців). Зокрема, розглядалися пропозиції СПО роботодавців щодо зміни формату публікації даних, що стосуються сфери діяльності ДФС, можливі шляхи вирішення питань, пов’язаних з поверненням суб’єктам господарювання переплат з податку на прибуток, відшкодування ПДВ, спільні дії представників бізнесу та ДФС щодо протидії тіньовій економіці та боротьби із застосуванням схем ухилення від оподаткування тощо. Учасники зустрічі обговорили аспекти подальшої співпраці, зокрема, щодо перегляду процедури апеляцій та залучення експертів СПО роботодавців до роботи ДФС у напрямі удосконалення бізнес-процесів адміністрування податків.

До уваги отримувачів сертифікатів EUR.1

З 1 липня 2016 року набирають чинності оновлені додаткові зразки відбитків печаток посадових осіб митниць ДФС, якими засвідчуються сертифікати з перевезення форми EUR.1, а також визначено додаткові місця видачі їх митницями ДФС. На сьогодні визначено місця видачі сертифікатів – це 173 пвдрозділи митниць ДФС, які максимально наближені до потенційних експортерів/виробників та уповноважено на видачу сертифікатів 607 посадових осіб митниць ДФС. З метою підтримки експорту українських товарів та інформаційної підтримки суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності оновлено інформацію на вебсайті Державної фіскальної служби України: банер «Карта з місцями видачі EUR.1» → розділ «Юридичним особам» → підрозділ «Сертифікати з перевезення товарів з України за формою EUR.1».

Роман Насіров: Впровадження електронних сервісів – важлива складова реформування служби

Про особливості роботи ДФС, боротьбу з корупцією, податкову та митну реформи розповів Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров в інтерв’ю виданню «Дзеркало тижня». «Роль фіскальної служби — адміністрування податків і збір митних платежів. Саме в цьому полягає наша щоденна робота. Роботу з детінізації економіки ми виконуємо лише в межах своєї компетенції. Так, це резерви збільшення доходної частини бюджету. Але їх небагато. Ми подолали практично всі організовані податкові ями, але так звані партизани залишилися й дотепер намагаються торгувати фіктивним податковим кредитом. Як мінімум раз на тиждень ми припиняємо роботу якогось конвертаційного центру. Із середини минулого року надходження ПДВ, завдяки детінізації, зросли з 8 млрд. грн. у першій половині 2015 року до майже 12 млрд. грн. у першій половині цього року», - зазначив Роман Насіров.

Роман Насіров: Успіх реформ фіскальної служби залежить і від підтримки бізнесу

Чорна та сіра контрабанда на теренах України систематизувалася у серйозний бізнес. Це створює некоректну конкуренцію компаніям, особливо тим, котрі мають ексклюзивні права на ввезення та продаж електроніки, побутової техніки, алкоголю та інших товарів. Про це йшла мова під час зустрічі представників Державної фіскальної служби та підприємців-учасників Європейської бізнес-асоціації. Про це повідомляє інтернет-видання «Обозреватель». Розповідаючи про реформи на митниці, голова ДФС Роман Насіров навів конкретні цифри і поділився планами на суттєве їх поглиблення. "Співпраця з вами дуже важлива для нас, але ми чекаємо від представників серйозних бізнес-структур допомоги. Ваші професіонали мають допомагати нам виявляти різноманітних шахраїв, котрі працюють із чорною і сірою контрабандою, створюючи нечесну конкуренцію, а також людей, які прагнуть уникати сплати податків. Ми очікуємо налагодження хорошої комунікації", - заявив Роман Насіров.

В Києві ліквідовано конвертцентр з обігом понад 240 млн. грн.

Співробітниками податкової міліції Київської області в ході розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.ст. 28, 209, 212 і 205 КК України, ліквідовано діяльність київського конвертаційного центру. Встановлено, що групою осіб без наміру здійснення статутної діяльності створено та зареєстровано низку фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності з метою надання послуг суб’єктам реального сектору економіки щодо ухилення від сплати податків до бюджету. Схема ухилення від сплати податків полягала в наступному: легальні підприємства перераховували безготівкові грошові кошти за нібито придбані товарно-матеріальні цінності, надані послуги та виконані роботи на розрахункові рахунки підприємств з ознаками фіктивності. Фігуранти справи в подальшому знімали кошти готівкою та передавали їх посадовим особам СГД реального сектору економіки за винятком 12% у якості плати за послуги конвертації.

Затверджено нову редакцію реєстраційних форм для отримання послуг електронного цифрового підпису

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм: Реєстраційна картка (для юридичної особи); Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено); Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця); Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки; Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа. Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 01 липня 2016 року. Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

В ДФС відбулась зустріч з СПО роботодавців

Актуальні питання взаємодії ДФС та української бізнес-спільноти обговорювалися під час зустрічі керівників структурних підрозділів ДФС та Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні (СПО роботодавців). Зокрема, розглядалися пропозиції СПО роботодавців щодо зміни формату публікації даних, що стосуються сфери діяльності ДФС, можливі шляхи вирішення питань, пов’язаних з поверненням суб’єктам господарювання переплат з податку на прибуток, відшкодування ПДВ, спільні дії представників бізнесу та ДФС щодо протидії тіньовій економіці та боротьби із застосуванням схем ухилення від оподаткування тощо. Учасники зустрічі обговорили аспекти подальшої співпраці, зокрема, щодо перегляду процедури апеляцій та залучення експертів СПО роботодавців до роботи ДФС у напрямі удосконалення бізнес-процесів адміністрування податків.

Павло Дроняк: ДФС виявлено 55 тис. найманих осіб, які працювали неофіційно

За результатами проведених ДФС заходів у січні – травні цього року до державної реєстрації залучено понад 21 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. Внаслідок чого до бюджету додатково сплачено понад 8 млн. грн. податків. Про це повідомив директор департаменту податків і зборів з фізичних осіб Павло Дроняк. За його словами, з початку 2016 року при перевірці суб`єктів господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам, у 60,5 відс. до перевірених ДФС встановлено порушення податкового законодавства. До бюджетів донараховано понад 190 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, понад 46 млн. грн. єдиного внеску та 3 млн. грн. військового збору. «Працівники ДФС виявили близько 55 тис. найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцями без укладання трудових угод та без сплати податку. В результаті вжитих заходів до бюджетів сплачено понад 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та понад 16 млн. грн. єдиного внеску», - зазначив Павло Дроняк. Завдяки спільним заходам органів ДФС та місцевої влади у січні – травні 2016 року рівень виплати заробітної плати підвищили 14,2 тис. суб`єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 21,6 млн. грн. єдиного внеску.

Майже 2,8 млрд. грн. єдиного соціального внеску сплатили жителі Харківщини з початку поточного року

Як повідомили в Головному управлінні ДФС у Харківській області зазначена сума ЕСВ перевищила доведений індикативний показник на 121,9 млн. грн. Так, від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які використовують найману працю, надійшло більше 2,6 млрд. грн. (або 94,5%), з яких 993,5 млн. грн. сплачено бюджетними установами. В той же час, від фізичних осіб-підприємців надійшло більше 151,3 млн.грн. єдиного внеску. Зокрема у травні єдиного соціального внеску надійшло 561,0 млн. грн., що перевищило плановий показник на 14,0 млн. грн.

Підприємці-спрощенці звільняються від сплати єдиного податку на час відпустки

Підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Таке право передбачене п. 295.5 ст. 295 Податкового кодексу України. Аби скористатися таким правом, підприємцю необхідно подати до органу ДФС заяву у довільній формі з інформацією про період щорічної відпустки або терміни тимчасової втрати працездатності з додаванням копії листка непрацездатності. Авансові суми єдиного податку, сплачені за період відпустки або лікарняного підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку за заявою платника єдиного податку. Звертаємо увагу на те, що законодавством не передбачено звільнення від сплати єдиного внеску на загальнообов‘язкове державне соціальне страхування на період відпустки чи непрацездатності. Тобто, навіть за час відпустки чи тимчасової непрацездатності підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп зобов'язані сплачувати єдиний внесок на загальних підставах.

Пенсії, які перевищують 10740 гривень, підлягають оподаткуванню

З 1 липня поточного року набирає чинності Закон України від 02.06.2016 р. № 1411-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування пенсій". Отже, починаючи з 1 липня пенсії (включаючи суму їх індексації) або щомісячне довічне грошове утримання, які перевищують 10 розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність підлягатимуть оподаткуванню, в частині такого перевищення (у 2016 році ця сума становить 10740 грн). Сума перевищення буде оподатковуватись за ставкою 18 відсотків. Відповідно вказана частина доходу також підлягатиме оподаткуванню військовим збором за ставкою 1,5 відсотка. Нововведення не поширюються на пенсії, призначені учасникам бойових дій, інвалідам війни та особам, на яких поширюється чинність ст. 10 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".

Чи існує можливість тимчасово припинити підприємницьку діяльність?

Порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця визначено Законом України від 15.05.2003 №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями (далі – Закон №755). Законом №755 та іншими нормативно-правовими актами не передбачено тимчасове припинення підприємницької діяльності (декретна відпустка, хвороба, виїзд за кордон та ін.).

Оновлено електронний сервіс ДФС України «Електронний кабінет платника»

Салтівська ОДПІ ГУ ДФС у Харківській області нагадує, що «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) – це модернізований електронний сервіс Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України), вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України (http://sfs.gov.ua/). Зазначений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою «старого» кабінету («Електронний кабінет платника»). Сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) складається з двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступна); приватної (особистий кабінет). Користуватися функціоналом відкритої частини сервісу можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП). У приватній частині сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платник податку отримує доступ до усієї інформації після ідентифікації особи, тобто застосування ЕЦП.

Помилки попередніх років – як виправити

Головне управління ДФС у Вінницькій області нагадує порядок виправлення помилок, що містяться у раніше поданій податковій звітності з податку на прибуток. Насамперед, звертаємо увагу, що згідно норм статті 50 Податкового кодексу України уточнюючий розрахунок до податкової декларації, в якій самостійно виявлено помилку. складається за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку, отож, наразі використовується форма Податкової декларації з податку на прибуток підприємств в редакції наказу Міністерства фінансів України від 20.10.2015р. № 897 ( із змінами). Виправлення самостійно виявлених помилок за період до 01.01.2015 року здійснюється в окремій уточнюючій декларації або у складі декларації за поточний звітний (податковий) період з поданням Додатка ВП. Для самостійного виправлення помилок за новою формою декларації за звітні (податкові) періоди до 1 січня 2015 року платники мають право скористатися нормами п. 46.4 статті 46 Податкового кодексу щодо подання доповнення до податкової декларації, яке може бути складено за довільною формою. У такому випадку платник зазначає про цей факт у спеціально відведеному місці податкової декларації, а доповнення до декларації вважатиметься невід'ємною її частиною. В подальшому, таке доповнення буде використано податковою інспекцією при аналізі показників такої декларації.

У фіскальній службі Харківського регіону привітали з поверненням офіцерів «Фантому»

На Харківщину повернулися співробітники податкової міліції, які в складі спецпідрозділу "Фантом" виконували завдання в зоні проведення антитерористичної операції. Привітати своїх колег, зібрався увесь колектив ГУ ДФС у Харківській області. Засмаглі та кремезні хлопці у військовій формі, ніяковіли, приймаючі вітання та відповідаючи на питання своїх колег. Адже служба у зоні проведення бойових дій так відрізняється від мирного життя, і зовсім по іншому вже дивишся на деякі речі, і сприймаєш цей світ, і бажання теж тільки одне – щоб скоріше закінчилася війна. За проявлену мужність і самовіддачу, вагомий внесок у справу по здійсненню контролю за дотриманням податкового законодавства в зоні проведення АТО, наші земляки - офіцери «Фантому» отримали відзнаки ГУ ДФС у Харківській області, які їм вручив очільник фіскальної служби регіону Микола Рибаков.

Виручка в іноземній валюті: визначаємо дохід юридичній особі на єдиному податку

Відповідно до п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) доходом платника єдиного податку для юридичної особи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ. Дохід, виражений в іноземній валюті, перераховується у гривнях за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату отримання такого доходу (п. 292.5 ст. 292 ПКУ). Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг). Для платника єдиного податку третьої групи, який є платником податку на додану вартість, датою отримання доходу є дата списання кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності (п. 292.6 ст. 292 ПКУ). Дохід обліковується згідно з національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та/або іншими нормативно-правові актами Міністерства фінансів України з питань бухгалтерського обліку. Тобто доходом юридичної особи – платника єдиного податку третьої групи є сума, перерахована у гривнях за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату отримання такого доходу, що надійшла на розрахунковий рахунок.

Коли філії дозволено виписувати податкову накладну

Відповідно до п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість. Згідно з п. 9 розділу ІІІ Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 №21, повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання податкових накладних та розрахунків коригування (додаток 2) подається платниками при наявності у них філій (структурних підрозділів) разом з декларацією за перший звітний (податковий) період року і надалі разом з декларацією за той звітний (податковий) період, у якому відбулися зміни у переліку філій (структурних підрозділів).

У Центрах обслуговування платників Салтівської ОДПІ надають повний спектр адмінпослуг

Впродовж січня-травня Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ відвідали близько 25 тисяч клієнтів і отримали від фахівців ОДПІ більш 4842 адміністративних послуги. Як зазначає заступник начальника Салтівської ОДПІ Головного управління ДФС у Харківській області Інна Богатирьова, найпопулярнішою у структурі наданих адміністративних послуг залишається видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таку послугу надано 2300 фізичним особам. За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій до ЦОПів звернулись 313 СПД. Довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами Державної фіскальної служби України отримали 144 платники. Надано 251 витягів з реєстру платників єдиного податку. Нагадаємо, що Центри обслуговування платників Салтівської ОДПІ працюють з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00 год., п’ятниця – з 09.00 до 16.45, субота, неділя – вихідні. Обідня перерва – з 13.00 до 13.45. Довідки можна отримати у консультанта - модератора ЦОП за телефоном (05742) 57450, з питань видачі картки платника податків - (05742) 78704.

ДФС пропонує платникам податків використовувати електронний сервіс ЗІР
З початку поточного року платники податків майже 1,5 млн разів скористались інформацією, якою наповнено «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР), що на 34,2 % більше, ніж у січні – травні 2015 року. «ЗІР - це «живий» інформаційний ресурс, який оновлюється щоденно та містить понад 14 тис. запитань-відповідей, більше700 письмових консультацій, майже 900 нормативних документів та інформаційних матеріалів з питань оподаткування, митної справи та іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на ДФС», - зазначив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов. Так, за його словами, протягом січня – травня 2016 року, у зв’язку зі зміною законодавства, обмежено термін дії по 1 131 запитанню-відповіді та внесено 936 нових редакцій запитань-відповідей. Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом скористатись можна у будь-який зручний час через офіційний веб-портал ДФС (вкладка «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» на рухомому рядку головної сторінки офіційного веб-порталу) або зазначивши повну назву ЗІР в пошуковій системі Інтернет мережі. За допомогою ЗІР платники податків мають можливість оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із: відповідями на запитання, в тому числі з якими найчастіше звертаються суб’єкти господарювання та громадяни до ДФС (розділи «Актуальні запитання», «Запитання-відповіді з Бази знань» та «Письмові консультації»); нормативно-правовими, розпорядчими документами та іншою довідковою інформацією,термінами подання звітності та сплати податків і зборів (розділи «Нормативні та інформаційні документи», «Останні зміни в законодавстві», «Необхідно знати»). Разом з цим, розділ «Інтерактивна мапа» дозволяє користуватися можливістю покрокового пошуку інформаціїза напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО».
Просмотров: 376 | Добавил: Margo_Ko | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа

Поиск

Последние события
Сообщения форума
  • Аккумулятор (2)
  • Автомобильная Сигнализация для авто (1)
  • послуги митного брокера в Харкові (0)
  • Объявления
    [10.12.2023]
    товары оптом от производителя (0)
    [12.07.2023]
    Металлические кровати с доставкой оптом (0)
    [12.07.2023]
    Кровати металлические в тюрьмы (0)


    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Купянск ОЛХ

    Основные теги
    живот похудение Тайские в бёдрах травы БЫСТРО похудения селетер таблетки без диет лицо убрать сильный возбудитель виагра женская женский возбудитель виагра виагра сильнодействущая купить возбудитель виагра для мужчин возбудители купить виагру как возбудить девушку капли возбуждающие тара запчасти работа 2-комнатная квартира бизнес Упаковка flat bottom плазменная резка токарные работы ГШП капролон пакеты возбудители для мужчин возбудитель желания Возбудители для двоих возбудитель капли Возбудители для мужчин и женщин возбудитель конский автобусы Фрезерные работы Газовая резка металла инфракрасные обогреватели конвектор дом дизайн интерьера дизайн квартиры дизайн студии заказать дизайн интерьера автовышки и автокраны база металлопроката листовой прокат металлопрокат опт розница вертикальная литьевая машина ВЛМ гидравлический шприцевой пресс литьевая машина для пластмасс поставщик тд там продажа недвижимости листовой металлопрокат Агентство недвижимости Днепр ремонт гидравлического оборудования купить гидропресс лента ФУМ риелтор Днепр зашита маски маски для лица. фабричный пошив. купить Днепр листовая сталь ваш карниз газовая резка обработка металлов кваритра в Днепре под заказ диета диеты Китайские отзывы похудеть витамины лекарства средства упражнения оборудование арматура вентиляционное компоненты конвейеры лабораторное кип насосы высоковольтное инструмент

     

    Купянский городской портал © 2024